Foto

mijn beste prestaties:


-marathon 2 u 48' 23"
-halve mar  1u 14'56"
-hastings    1u 15' 50"
-winnaar crosscriterium
vrije sporters 2007
- prov. kamp. cross
vrije sporters
-tiegem 5e in 29'44"
- grijsloke 7km 6e in
22' 23"
- bédoin - mont ventoux 1 u 53' 05 "
- grijsloke 10 miles 9e in 1u 00' 37"

Foto
Foto
Foto
Mijn favorieten
  • dimitri
  • hans
  • joost
  • michael
  • bart
  • vacbl
  • wedstrijduitslagen
  • johan descheemaeker
  • lies deruddere
  • ludovic vanlede
  • fabrice
  • natalie
  • Foto
    persistence
    het relaas van een sportfamilie
    28-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nada
    hallo ,

    jammer genoeg valt er over de maand mei weinig te melden .
    het ligt duidelijk wat stil bij ons kwa sportieve uitspattingen  .... hopelijk veranderd dit vlug .

    tot later .

    28-05-2013 om 18:46 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwemmen en lopen
    hallo ,

    afgelopen weekends hebben Annick , Kevin en Robin het terug uitstekend gedaan !
    Annick liep op 20 april de 7km van de 5 kerkenloop in Wortegem - Petegem . ze behaalde er de 1e plaats ( tijd 28' 32" ) net voor Annie vermeulen . blijkbaar komt Annick in form , proficiat !

    de 21e april moesten onze kids een zwemmeeting beslechten op het thuisfront namelijk zwevegem .
    ze hebben het voortreffelijk gedaan . Robin en Kevin zwommen beiden 2 nrs .

    Robin =>  200 m schoolslag = 4' 09 " , 56           Kevin =>  200 m schoolslag = 3' 15 , 30 ( 4e )
                     100m  vrije slag  =  1' 38" , 10                              100m vrije slag = 1' 13" , 34

    Kevin zwom met de 200m ss een limiet voor het belgische kampioenschap !!!!
    Hij is daarmee superblij en is nu zeer gemotiveerd om er nog 1 te zwemmen .... een dikke proficiat !!

    De 27e april was er dan de ginsteloop te Oostrozebeke . Annick liep er de 10 km en behaalde er de 6e plaats ( tijd 42' 19" ) .
    wederom een degelijke koers in harde omstandigheden , proficiat !

    dinsdag 30 april behaalde het vacbl - team de 1e plaats in de quiz van de slimste groep van Waregem !!!!!
    deden mee = claude goemaere , steven dhont , lore goemaere , johan demeyer en meestre zelf natuurlijk !!
    We konden ondermeer een team met hans omey en een team met michael vnh ( ook een vacbl-er maar nu bij een ander team dus ) erop leggen !

    zo , tot het volgende relaas ...



    02-05-2013 om 17:32 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ongeluk
    hallo ,

    het is een tijdje stil geweest op den blog . dit komt door weeral een blessure en weeral als ik terug op niveau kwam .
    de trainingen ( die niet eens zwaar waren ) moeten stop zetten omwille van pijn aan de linkerbil achteraan .

    het ziet er naar uit dat ik het lopen voor bekeken zal houden , althans het hoog competitie gehalte .

    alternatieven zijn  er genoeg : de kids ( vele talenten ) helpen , dieper gaan ( trainer b ) in het trainerschap , fietsen en een zeer kleine kans triatlon .

    de kids doen het voorlopig zeer goed , zowel op zwem als op loop vlak . Annick loopt ook redelijk maar is nog niet in topform maar dat komt wel .

    ik hou jullie op de hoogte van de prestaties van de kroost . hopelijk kan ik vele super uitslagen neertypen over Annick , Kevin en robin met te beginnen van het weekend een zwemmeeting te zwevegem en loopwedstrijd aan ons deur .

    allé salut !!

    20-04-2013 om 09:27 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross vacbl
    hallo ,

    Zondag was het terug de eigen cross in Beveren -leie . Het gehele gezin zag het volledig zitten . Maar ook nog een heleboel anderen van " de meestres " !!
    ook Wendy mijn zus en haar 2 dochters Yana en Kato  deden mee , ook mijn pa Luc en mijn nonkel Jean - Pierre deden mee ...
    Een bond allehaartje van ouderen en jongeren vanuit het beste hout gesneden dus .
    ok !
    Eerst Kato die werd 14e bij de kleinsten , daarna Yana die werd 7e bij de benjamins .
    Daarna was het de beurt aan onze witte keniaan Robin . Die won terug . Eerst had een andere jongen een blitsstart genomen en Robin besloot erachter te gaan . Halfweg koers passeerde hij hem . Daarna ging ie erop en erover en maakte zo een heel mooi gat .
    Toen nog Thomas Dewulf kwam op zetten was onze kleinsten al ver genoeg weg en kon hij supermooi in zijn eigen clubcross winnen .
    Kevin startte even erna maar die kon echt niets doen . Hij had zich goed gehouden om te kunnen lopen maar infeite was hij te ziek om te presteren . Hij werd 4e .
    Annick en  Wendy liepen bij de meisjes ! Wendy werd mooi 18e en Annick nam een kopstart om na een tijdje deze positie af te geven aan Audrey . Annick bleef de hele koers zo dicht mogelijk bij de vriendin van Bert en werd zo mooi 2e . Ze is terug goe bezig ! proficiat !! 
    Niet veel later was het den tijd van de veteranen . Daarin deden mijn nonkel JP , mijn pa Luc en mezelf mee . 
    Ik had vrijdag een zeer dul feestje gehad ( waarvoor dank Steven en Gerda ) en was er eigenlijk nog niet volledig van gerecupereerd ! Maar omdat het onze cross was mocht ik mij dat duidelijk niet aantrekken hé .  
    Dus ...Vertrok ik met een kopstart . Na een paar 100 m zette ik me in 3e positie . Even daarna maakten Filip vwberghe en Wim Coussement een gat dat ik niet meer zou dichten . Maar niet getreurd ! Eerst liep ik nog mee met Frankie De Rammelaere om daarna los naar de 3e plaats te lopen . Ik moest wel goed doorzetten want ook Patrick soetaert deed mee en dat is ook gene trage hé .
    Maar aan de finish was het toch een mooi vacbl podium !! joepie , meestre is terug " ergens " mee .
    Jp Demeestere werd 28e en mijn pa Luc 43e en 4e bij de vet 3 ! Ook niet slecht !
    Toen moest nog de hoofdreeks gelopen werden waar Bert 2e werd na Mischa Declerck . Geen familie van Sammy , te rap ...
    Enfin , nadat filip , bert en ik onze kabines gekuist hadden mochten we naar boven om dit alles te vieren met en paar Leffes .






    19-02-2013 om 21:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross dadizele
    Hallo ,
    Dit weekend was er terug één om in te lijsten . Het begon allemaal zaterdag voormiddag . ik moest om 7 u 45 Robin naar zwevegem brengen om te gaan trainen met de zwemclub . Daarna reed ik terug naar huis en maakte alles klaar voor het sportweekend dat zou komen .
    we vulden zowat 6 sporttassen .
    Om 11 uur was zijn training gedaan . Ik ging hem wat vlug halen en daarna aten Kevin , Robin en mezelf iets .
    Daarna vertrokken we naar ... Antwerpen .
    Kevin zwom die namiddag op de VLAAMSE JEUGD KAMPIOENSCHAPPEN . Zijn eerste afstand was 200 m vrije slag .
    Hij deed het goed en zwom een tijd van 2 ' 38 "( in een 50m bad )   . Proficiat !!
    Nadat hij uitgezwommen had reden we terug naar huis  . Toen was het reeds 17 uur en dan zette ik nog 1 uur en 10' aan om te gaan lopen .
    Het begin was niet zo goed maar naarmate de km'ers vorderden verliep het beter . Ik sloot af met een 10 - tal versn. .
    S' avonds was het zeer kalm bij ons ....
    De zondag om 6 uur op en na een goed ontbijd terug naar Antwerpen .
    Deze voormiddag zwom Kevin de zware 400 m vrije slag . Hij deed het daar uitstekend met een verbetering van zijn rekord met 1,7 sec .
    Hij behaalde een tijd van 5 ' 26 " 39 ( in 50 m bad ). super .
    Daarna reden we door naar de CROSS van DADIZELE .
    Toen was het de beurt aan Robin . Awel , hij won Na een kopstart , een behoudende midden , een demarage en een eindsprint mocht hij de bloemen aannemen . Meestre supertrots dus .
    Daarna was het ook nog Kevin zijn beurt . Die zag het toch nog zitten om na de kampioenschappen een cross te lopen .
    Voor de start ging ik nog eens naar Kevin en sprak hem nog wat slimme motivatie taal toe .
    Dit miste zijn effect niet want op de zelfde manier won ook Kevin . Meestre nog supertrotser natuurlijk .
    Na nog wat toffe wedstrijden was het dan aan meestre zelf , bij de veteranen ja, bij de veteranen
    Ik begon ook met een kopstart en liet me dan de eerste ronde wat inlopen ( ik had een zeer slechte januariemaand gehad en nog nie veel getraint ) . Daar de conditie nog verre van oké was wist ik ook niet waar te eindigen . Doch in de 2e ronde begon ik mijn tempo te vinden en rukte ik beetje bij beetje op . Tegen de laatste ( 4e ) ronde kon ik beslag leggen op de 5e plaats . Niet eens zo ver van Filip vwberghe . Ik was meer dan tevreden over mezelf , oef .
    Na een heildronk vertrokken we moe maar voldaan richting .......... de frituur . Dat hadden mijn Meestre - jongen wel verdiend .



    11-02-2013 om 21:16 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lombardsijde
    Hallo ,

    Zaterdag zijn we met ons gezin terug naar de kust geweest om het jaar goed in te zetten .
    Annick en mezelf deden er mee aan de nieuwjaarscorrida .
    Het weer was ideaal . Het parkoer is super , over de duinen en opt strand en over een soort golvende rouchbaan terugkeren !
    Ik zag het wel zitten en de wedstrijd heb ik ook nodig om terug op niveau te geraken hé .
    Annick startte er om gewoon terug te beginnen na een kalmere periode .
    Bij de start voelde ik al direct dat meelopen met mijn normale concurrenten nog niet voor direct was . Toch liet ik het niet aan mijn hart komen en genoot van het parkoers en de race op zich . Ik had zowat altijd Stijn Vermeulen ( s'morgens al een wedstrijd gelopen )  in het vizier en dat gaf me moed om wat dieper te gaan . Na enige tijd passeerde ik de gebroers De Ketelaere . Nog enige tijd later Steven Broucke en ik probeerde ook de eerste vrouw Hanna vandenbussche achter mij te houden ( niet eenvoudig ) . Je zult het wel merken , het was een beetje een rare koers . Waarschijnlijk door het begin van het jaar en de ook zeer vlugge start .
    Enfin , mijn koers verliep ( over de rouchbaan ) redelijk goed en ik finishte nog net voor stijn als 23e . Ik was tevreden want ik liet finaal ook Hanna achter mij ( oef ) .
    Annick van haar kant had het wat lastig op de zandstroken en bergop maar ze kon toch ook tevreden terugkijken mede door het parkoers en ook door haar 5e plaats .

    voila , de kop is er af !!

    08-01-2013 om 19:05 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de nieuwe start , eindelijk
    hallo, ik ben er weer aan begonnen !
    ik had niet veel goesting om mijn blog in te vullen zolang ik niet terug " normaal" was ....

    na 3 jaar van alles en nog wat is het toch gebleken dat de aanhouder wint ! ondertss behaalde Annick dit jaar de ene overwinning na de andere , dit is zeer tof maar het beet toch een beetje dat meestre dat zelf eens iets kon melden en op niveau .
    enfin de knie en de kuit en de lies en de maag zijn ok .

    eerst heb ik een paar maand deftig getraind . daarna zou ik tielt lopen maar Kevin had die dag een belangrijke zwemmeeting .
    dus ... werd het de kerstcorrida van deerlijk , en dan nog de 15 km .

    ondertss had Annick al mega gepresteerd op de 5 km van waregem en had Kevin met zijn limieten bewezen dat hij naar de VLAAMSE JEUGDKAMPIOENSCHAPPEN mag gaan . trouwens , iedereen kent Kevin als een getalenteerde loper : ge zout hem eens moeten zien in een zwembad

    de kerstcorrida dus .

    Annick liep niet , Robin liep de jeugdloop . hij werd er 6e na een valletje . vorig jaar had ie gewonnen maar dit jaar waren er 1 jaar oudere die echt wel beter waren dan mijn blonde keniaan , dus 1e ging hij echt niet worden .trouwens proficiat aan Robbe Santens voort podium .
    Kevin liep ( zacht uitgedrukt ) een fabelachtige 5 km . hij liep deze in zowat 18' 50 " . net na ignace bekaert , net voor audrey . ik ben zeer fier op onze kleine man .
    daarna was het tijd voor meestre . ik ging ( natuurlijk ) behouden van start . alhouwel ik ook moet zeggen dat ik gewoon " nog " niet meekon met mijn normale maten . de 1e ronde verliep toch spoedig en de 2e ronde liep ik wat ver achter Smetje en iets voor Carlo . in de laatste ronde kreeg ik een zeer goed gevoel en ging mijn niveau goed omhoog . ik haalde nog mooi Smetje in . Het feit van de dag was dat ik tevreden was maar niet zozeer tevreden was over het niveau . t'zal wel beteren hé .  mijn tijd 55' 26 " en niet in de uitslag ( zoals zovelen ) .

    gisteren presteerde Kevin dan nog een paar mooie zwemwedstrijden .

    200 m  rugslag  2' 58" en 200 m wisselslag 2' 58 " en 6e in de uitslag .

    zo , meestre is er weer bij .
    graag zou ik nog vragen om eens een reaktie na te laten , zoheeft het ook op om wat te typen .....

    tot in de oorlog

    27-12-2012 om 16:48 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    19-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dwars door de kazerne

    hallo ,

    Vorige zaterdag had ons gezin terug een afspraak in Vichte . Deze keer ging het om de " dwars door de kazerne " - loop .
    Een wedstrijd ( hoe kan het ook anders .. ) georganiseerd door de pompiers .
    De organisatie was trouwens terug super .
    Robin liep deze keer niet omdat de kidsrun iets te vroeg was voor ons .
    Kevin daarintegen liep de 4 km . Hij liep terug super en kwam als 5e over de meet !! Hij liep terug aan een ongelooflijke snelheid voor iemand van net geen 12 jaar . Aan 15,9 km per uur
    een grote proficiat jongen .
    Annick en mezelf liepen dus de lange afstand .
    Die 8 km werd gelopen om 15 uur . Er deden genoeg goeie lopers aan mee . Hans Omey , Joost , stephan Soetaert , Garry vdwalle , Carlo , Michel Dagrain ,Dimitri  ,  Pascal Meirlaen , enzv ..
    Mijn doel was bij Garry blijven en een goed gevoel er aan overhouden . Bij de start waren Joost , Stephan en Hans direct weg .
    Ik zat in een groepje met Dimi en Garry . Na een paar km versnelden om beurt Garry en ik . Dat deed tegen de 1e doortocht het groepje breken . Dimi eraf , Pascal eraf , Michel eraf , hier had ik voor willen tekenen vooraf .
    De samenwerking verliep verder goed met Garry . De grootste concurrent niet ver achter ons was good old Geert Van praet . Hij bleef een tijdje plakken op 30 m maar later werd onze voorsprong groter . Garry achte de tijd rijp om op zowat 2 km van gedaan een versnelling te plaatsen , ik kon niet direct aanpikken . Ik zat al op mijn maximum . Door die versnelling bleef Garry tot op de finish een tiental meters voor . Hij was terug een beetje te sterk voor meestre .
    Ik eindigde daarmee 5e in de wedstrijd aan een snelheid van zowat 17 km per uur . Daarover kon ik geheel tevreden zijn !
    Even later finishte Annick als 1e bij de vrouwen . Deze keer kon ze haar running mate Claude niet volgen . Claude bont namelijk een verbeten strijd aan met zijn gouwgenoten . Hij moest wel het onderspit delven voor geert mignau maar kon wel winnen tegen andere maten .

    Zo de zaterdag was terug super geslaagd en ... ons gezin deed het weer hé

    19-09-2012 om 16:33 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwalmjogging
    Hallo ,
    Afgelopen Zaterdag gingen we met het gehele gezin lopen in Zwalm .Het was mooi weer en iedereen had er zin in !
    de 1e die ( zoals bijna altijd ) van start ging was Robin .
    Hij liep 800 m en was er 4e en 3e volgens zijn geboortejaar . Terug niet slecht dus .
    Daarna liepen Kevin , Annick en mezelf tegelijk .
    Meestre en Kevin deden de 4,1 km  en Annick de 10 , 5 km
    Ik startte goed en kon mee met de kop . toen ( na 1 km ) de splitsing kwam van de 4 en de 10 km zat ik ook vanvoor .
    Er waren toen nog 2 jonge gasten mee en 1 oudere ( Freddy Vanlierde ) .
    De 2e km verliep oké , ik kon mooi volgen . De 3e km was wat anders .Door de voortdurende versnellingen van Freddy moest ik bijna afhaken . Ik moest echt zwaar op mijn tandvlees bijten om nog te kunnen volgen .
    Maar toen ik het bordje van de laatste km zag veranderde ( zoals meestal bij mij ) alles . Den turbo sloog aan !!
    Die 2 jongere mannen werden door de plotse tempoversnelling van Freddy en mezelf achteruit geslagen .
    Ik was dus alzekers 2e , oké . Toen ik plots op zo'n 600m van gedaan op kop kwam gaf ik het volle pont !
    Ik ging tot op de bodem van mijn krachten en keek naar het kerkje dat naderde want daar zou ik mijn ultieme sprint inzetten .
    Die Freddy bleef wel aanklampen . Aan het kerkje begon ik dus te sprinten ( nog 300 m ) . Freddy bleef maar achter mij en kwam zelfs na een betere laatste bocht bijna naast mij ! Nog eens moest ik versnellen en zo bleven we sprinten tot aan de aankomst in de nadars .
    Maar uiteindelijk haalde ik mijn 1e overwinning in lange tijd . Joepie !! 
    Het 1e wat ik dacht was : " nooit meer " . Ik had dus heel erg afgezien , 2 minuten later dacht ik al aan de volgende wedstrijd ..... 
    Eenmaal uitgeblazen draaide ik me om , om kijken hoe onze Kevin het gesteld had . Hij deed het terug super . 
    Hij behaalde tussen de grote mannen een 15e plaats in een tijd van 16 ' 20 " . Dit is dus aan bijna 15 km per uur , gewoon fantastisch !
    Wie het ook zeer goed deed was Annick want enige tijd later arriveerde ze terug tesamen met haar wedstrijdsvriend Claude Putman . Over dit zwaar parkoers behaalde  ze terug een 1e plaats bij de vrouwen . De hoeveelste 1e plaats zou dit al zijn dit jaar ????    
    Met veel bier ( als prijs ) en de grote courage vertrokken we s'avonds huiswaards .
    Ons gezin deed het weer !!!

    13-09-2012 om 18:12 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schalienhofloop vichte
    hallo , 
    Deze week verliep alles voorspoedig ! De benen kwamen terug normaal en woensdag deed ik een bevredigende training bij den vacbl . Daarmede stond zaterdag een wedstrijd geprogrammeerd .
    We gingen lopen in vichte . Voor ons is dit een kleine klassieker aant komen ...
    Robin liep natuurlijk als eerste van ons gezin . Hij deed het terug megagoed en won zijn race van 800m ( iet minder wel ) .
    Daarna ( rond 16 uur ) liepen Kevin , Annick en mezelf allen tegelijk .
    Kevin deed het super in zijn 2500m , hij eindigde tussen al die grote als derde . proficiat !! hoe rap ie liep ?
    Ik weet het niet maar ie kwam wel aan voor Annick haar 1e ronde beeindigde . super toch ?

    Annick won haar 5 km , ze was eventjes na claude Putman , haar loopmakker en concurrent !
    Meestre daarintegen werd 2e net ( 10 m ) na Harry Vandewalle . Harry was nog een maatje te groot moet ik zeggen maar ik was toch meer dan tevreden van mijn prestatie . Vanaf nu zal het wel terug beter en beter worden om nog een paar keer te kunnen uitpakken in het najaar . 
    Hopelijk !! 

     

    02-09-2012 om 00:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een zomer maand leute
    hallo ,
    t'is reeds een tijdje geleden dat ik nog wat geblogd heb .
    De gehele zomerperiode was dan ook redelijk druk en we waren niet veel thuis .
    Op het eind van juli liep ik een wedstrijd in Huissegnies . Ik liep er voor de eerste keer terug echt goed ! ik behaalde er de 4e plaats na dimi en joost . De 1e werd pierre denays . Het was een echte opsteker om er terug keihard voor te gaan .
    Een week daarna vertrokken we op vakantie dicht bij Barcelona . We verbleven in een hotel in het kuststadje Vilanova i la geltru .
    Het was een fantastische 14 - daagse . We lagen uren opt strand of langs de zwemkom , we bezochten een paar keer Barcelona , we bezochten ook montserrat , gingen naar een waterpark ( aqualeon ) en bezochten sitges .
    Van het lopen kwam er niet veel , chillen deden we wel hard ....













    Na onze vakantie was het terug "normal life " . Meestre ging gaan werken , annick ook en de kids gingen naar de speeltuin opvang .
    De normale looptrainingen werden ook terug aangevat . Bij mezelf ging dit niet goed , ik had de gehele week zeer zware benen ( van de warmte in spanje ? ) . Het liep voor geen meter . Al snel besliste ik om Grijsloke niet te lopen .
    De kids daarintegen zagen het wel zitten en trainden nog wat bij . 
    Annick moest werken op zaterdag en liep dus vrijdag in stasegem . Haar heroptreden was super want ze won ( nipt ) van sophie tuttens  en werd dus mooi de eerste dame . Proficiat !!
    Zaterdag was het toen DWARS DOOR GRIJSLOKE . De klassieker !!
    Mijn 2 zonen deden het terug super .
    Kevin werd 1e en Robin 4e ( tss al die grote ) , we zitten met talent aan boord !
    na hun race supporterden we nog voor de mannen op de 7 km . Daar was de man van de dag : Joost dewaele . Hij werd zeer mooi 2e na Francies Vansteenbrugge en voor stephen soetaert ( 3e ) , voor Fabrice Laga ( 4e ) en ook voor pedro Dujardin ( 5e ) .
    Iedereen gaf het beste van zichzelf en het werd terug een zeer mooie race . Proficiat aan alle maten !!
    Niet vergeten ook de vrouwkes te feliciteren : ulrike Debie werk mooi 2e net na sylvie verthe .
    Daarna was er ook de 10 miles waar Nico serroen een harde strijd aanging met Stijn vandevelde . Nipt verloor hij en werd dus 2e . Ook een super proficiat !  









    26-08-2012 om 15:02 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relaas van een paar weken
    hallo ,
    De vorige 2 weken hebben we met ons gezin terug niet stil gezeten . Door Annick en mezelf werden verschillende wedstrijden gelopen . Dit met wisselend succes !

    De 1e wedstrijd was er een van meestre . Ik liep op vrijdag 29 juni de kapelle run . Ik werd er mooi 4e .Ik was zeer tevreden over die wedstrijd , zeker omdat ik tacktisch perfect had gelopen . Vraag het maar aan frederick ...
    Ik liep er rond de 17 km / uur , dus ook dit opende perspectieven ....
    De dag erna was het aan Annick haar beurt , ze liep in Izegem de 7,4 km . Ze deed het voortreffelijk en werd mooi 1e dame . proficiat schat !
    Annick was nog niet opt einde van haar krachten en zo liep ze de maandagavond NOG een wedstrijd .Ook daar liep ze met de bloemen weg ! Het was de avondmarktloop in Kruishoutem ( 9 km ) .

    Ondertss werd het Vakantie , de kids hadden het goed gedaan op school .....

    Dan moest Kevin beginnen aan een 2 weken stage ( zwemmen ) . Dit in voorbereiding voor het zomercriterium .

    Op vrijdag 6 juli liep meestre de vlerke jogging . Ik had er goeie hoop op en zag me niet kansloos tegen een paar vedetten . Maar owé , Ik deed het niet goed . Na de 1e ronde liep ik mee met frederick en steven hocedez , ik had wel mijn jojo meegebracht En ja , int begin van de 2e ronde brak het koordje ervan . Ik liep uit maar niet vanharte dus . Mijn snelheid was zowat 16.5 km / uur .

    De zaterdag ging Annick lopen in de Haviksrun . Ik liep als gevolge van straftraining ook mee .
    Annick won terug .... en meestre zag terug af en liep niet goed . Twas niet omdat het de 2e wedstrijd was , fredje liep ook . Ik zit gewoon in een terugval denk ik . Allé hoop ik , want ik zou graag terug een niveau- tje hoger geraken . 
    Ik beloof allesinds er alles aan te doen . 
    Wat ik deze week ook deed , maar de tijden van mijn snelheidstrainingen waren ook gene vetten ...  
    We zien wel volgende week .

    13-07-2012 om 15:48 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dwars door sint pieter
    Hallo , twas weer een geslaagd weekend ! De vrijdag begon al goe met een loopwedstrijdje voor Meestre .
    Ik liep er de 5 km . Ik moest 1 grote ronde afleggen en de rest van mijn maten deden de 15 km en moesten zo 3 grote rondes afleggen . Welnu , al mijn maten liepen zelfs op die eerste ronde iets sneller dan mezelf . Ik moet duidelijk nog wat wedstrijdritme opdoen .
    Toch ben ik verre van ontgoocheld in het resultaat want ik was toch mooi 2e in een tijd van 16' 50 " .
    Ik vind het een goed resultaat om verder op te bouwen .
    De zaterdag gingen Annick en ik naar graspop waar we alestorm , death angel , thin lizzy , trivium , megadeth , twisted sister en limp bizkit  aan het werk zagen . Ik moet u niet vertellen dat ik er vollop van genoten heb.
    De zondagvoormiddag ging ik dan naar Grijsloke om er een lange duurloop te presteren . In de namiddag dan was er een zwemmeeting voor Kevin . Hij deed het voortreffelijk . Op de 50 m vrije slag haalde hij 34" 68 ( -1 " )  en op de 100 m wissel 1' 26 " 08 ( - 2" )  .







    27-06-2012 om 16:52 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekend zeilen

    Hallo landrotten ,

    Dit weekend ging ik met maten van de zwemclub van Zwevegem gaan zeilen op zee .
    Onze boot was een professionele zeiljacht die reeds vele wedstrijden heeft gevaren int verleden . DE OXIGENE .
    We vaarden van Nieuwpoort naar Breskens en terug . Het was een mega toffe ervaring .
    De eerste dag hadden we wind mee en verliep alles in een relax sfeertje , een muziekje , een pintje en wat helpen op de boot .
    De 2e dag was met een heel hard begin van 7 beaufort . Ik was er echt niet goed van , zoals een paar van mijn maats ook .
    Twas hard werken en afzien gelijk de beesten . Na 4 uur varen maakten we een pitstop . Dit was een goeie beslissing want daarna was de wind gaan liggen en was het terug veel relaxer , joepie !!
    Het zeilavontuur werd rond 20 uur zondagavond afgesloten met een kuisbeurt van de Oxigene .




        De Oxigene !

    De crew en de kapitein .




    Meestre aant roer .




    19-06-2012 om 20:09 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hulste en ogy

    Hallo ,

    Vrijdagmorgent stond ik om 6 uur en ging ik naar Antwerpen om daar een machine te gaan opstarten . Niets speciaals moest ik niet s'avonds een wedstrijd lopen De gehele dag moest ik mezelf opjagen en vlug vlug en geconcentreerd doorwerken . Om dan rond 17 uur me op te jagen in de file aan de Kennedy - tunnel en dan aan te komen thuis , me rap te wassen en om 18 u 15 om den kleinsten te gaan .
    Robin dan snel naar Hulste te voeren en hem daar laten meedoen aan de kids run .
    Da manneke deed het nog redelijk goed en werd zo 4e ....
    Daarna had ik eindelijk wat rust . Zo opgefokt van me de hele dag op te jagen dacht ik niet een perfecte wedstrijd te lopen .
    De deelnemers waren terug van een hoog niveau ! Dimi , Pedro , Yves , Michael , bert , Steven en Frederick Creupeland , t'ging stuiven ( en't waaide al zo hard ) .
    Bij de start ging iedereen er vliegensvlug van door , ik kon niet direct volgen . Na 1 toer beuken tegen die felle wind en over het crossparkoers haalde ik den steven en frederick bij . Oef , nie gemakkelijk . Ik liep niet echt soepel , dit mede door het opgefokte dagverloop.Een paar honderden meters verder passeerden we dimi , kompleet omploft . Hij had terug z'n dagje niet ! Allé man als ge dit leest t'is nu  1 - 0 voor Meestre doe er wat aan Let the old times re - start !!
    Ik kon die 2 mannen nog een eind volgen maar overnemen zat er niet in ....
    Na enige tijd kwamen we wel bij Michael . Maar de 3e ronde kreeg ik een zeer slecht gevoel . Ik kreeg buikkrampen met als gevolg dat ik bang was dat ik ging moeten stoppen om naar de wc te gaan met een grote boodschap ! Even later moest ik dan ook het trio lossen , en vechtend tegen mijn hol de aankomst zo vlug mogelijk te bereiken !
    Gelukkig kon ik nog redelijk normaal de aankomst bereiken als 7e , weliswaar achter mijn maten .Vlug zocht ik daarna de wc op ( Als ge moet kakken dan moet ge kakken ) en liet de rest niet aan mijn hart komen . 
    De conditie  is er , de juiste omstandigheden waren er niet ! 
    Na een uitloper en een douche was ik terug de man 

    De zaterdag ging ik dan met Kevin en Robin naar de zwemclub , meestre ging een 1 u 30 gaan lopen in de gavers . Weeral een tegenvaller mede omdat ik vrijdagavond niets gegeten had . Het was slenteren om terug aan het zwembad te geraken . 
    De zaterdagnamiddag ging Annick gaan lopen naar Ogy " La Ronde Des Moulins " , 11,6 km . 
    Annick startte op dit heuvelachtig parkoers fris en liep zo een mooie koers . Een 1' 30 nadat de eveneens goed lopende Claude Putman geeindigd was kwam ze als 45e van de zowat 500 lopers over de streep ! Haar tijd was 49' 04 " , zeer goed . Dit is 50 " beter dan in 2009 ! 
    Ze was er dan ook zelf reuze tevreden over en kreeg  nog een paar mooie prijzen erbij ook . Allé dag geslaagd ! 

    Deze zondagmorgend ging ik dan met Robin gaan lopen te Grijsloke , Kevin moest studeren en Annick ging commisies doen . 
    Ik liep tesamen met Mayko een  2tal toeren op het parkoers vna grijsloke . Deze keer liep ik echt gemakkelijk . Oef !
    Annick liep deze namiddag als duurloop de Koeketieneloop te Meulebeke , kwestie van wat bier in te slaan voor thuis 

    Ik denk dat ons gezin terug vertrokken is .
      

    10-06-2012 om 14:50 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de watewy loop in tielt
    Eindelijk t'is ne keer zo verre !Van ons gezin ist weer ne keer aan  Meestre alleen . Ik maakt me nog ne keer gereed voor ne 10 km .
    Dat het al zeer lang geleden was weet iedereen . Na een voorbereiding van 6 mnd was het zondag eindelijk zo ver .
    Ik moet zeggen , zeker was is er niet van . Na een deftig trainingske woensdag had ik de rest van de week last van een stijve onderkuit .
    Insmeren en ijs op , dag in dag uit Jongens toch Maar 1 lichtpunt : vrijdag ging ik om nieuwe steunzolen . Vanaf dan begon het toch te verbeteren . Zaterdag liep ik los ent t'viel nog mee .
    Zondag dan in Tielt . Ge komt daar toe en ge doet uw zak naar de kleedkamers en wie zie je daar : 3 fel getrainde donkere mannen . Ik begroet ze als " les hommes rapide " . Ze lachen ne keer en wensen me een goed resultaat .
    Ge gaat terug naar buiten en daar ziet ge Woldu , Stieperaere , Van Asbroeck en den Pedro Dujardin .
    Oké , da wordt hier een rap koerske ! Ik laat het niet aan mijn hart komen en maak me met wat sprintjes gereed voor het grote werk .
    Bij de start doe ik het rustig aan . Ik volg eerst wat Dirk Lanoo , ga eventjes later over naar Alexander Eggerick en Ifiss . De 1e ronde verloopt spoedig , goeie benen . De 2e ronde zet ik een serieus tandje bij . Ik verlaat zo het duo Alex - Ifiss en kom tot op 30 m van het groepje met Pedro aan het eind van die ronde . Dan krijg ik het de 3e ronde wel wat moeilijk . Ik was dan wat bang om mijn kleine voorsprong te verliezen , op de tanden bijten hé . Nu en dan kijk ik wat om en zie de voorsprong op mijn achtervolgers gelijk  
    blijven . De groep voor mij is vertrokken ( nog te vroeg voor meestre dus ) maar opt eind van de 3e ronde zie ik dat Ifiss op de piste alleen achter komt en zijn achterstand zelfs iet verder is !
    Dat heeft me een boost en direct kan ik terug een rap soepel tempo ten tonele brengen . Die 4e ronde verloopt heel goed en daardoor kan ik eindigen als 7e
    Ik moet u niet vertellen dat ik daarover heel tevreden ben .
    Een geslaagd debut , zegt ook mijn vader . Na wat uit lopen met de maats ging ik me blij gaan wassen . Daar zag ik die rappe mannen terug !Ze hadden direct leute : Meestre had er 2 van de 3 geklopt !!!
    Hopelijk ben ik nu vertrokken !

    05-06-2012 om 19:31 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.roeselare en rollegem - kapelle

    Een heerlijk lang weekend , lekker rusten ...
    Nee niet voor ons gezin . Wij hadden terug een overvolle agenda .

    Donderdag liep Annick de Krottegemse corrida te Roeselare . Ze liep er de korte afstand omdat ze zich niet al te best voelde .
    Toch deed ze het uitstekend en kon van start tot finish als eerste dame lopen . Met een gem. van 15,4 over 5,2 km was dit goed voor Annick ondanks het verkoudheidje .
    Zaterdag gingen de kids in de voormiddag gaan zwemmen . Ik ben ook om ruben geweest zodat ie kon trainen op de piste .
    In de namiddag ging kevin naar een verjaardagsfeest en robin naar de ksa . Ik werd door vrouwlief gevoerd naar rollegem -  kapelle .
    T' was weer puzzelen maar het heeft ons toch gelukt ..
    Meestre ging terug een wedstrijd lopen !!!! Eindelijk , zou men zeggen .Het werd de memorial rudy bekaert dus .
    Daar toegekomen zag ik Michael vnh en Frederik De Backer . Aangezien ik de korte afstand ging beslechten  waren dit zware concurrenten ! Ipv rustig een inloopwedstrijdje zou het terug hevig worden .
    Enfin , we begonnen eraan  . Smetje startte veel te snel en daardoor kwam het gehele pak vlug op speed . Voor Meestre was het dus harken .
    De  eerste km zal niet ver van de 3 ' geweest zijn .. . Na de eerste ( aanloop) km'ers was lepoutre sam ervan door . Op een afstand volgden dan frederik en michael , daarna Meestre en Lode Schamelhout . Doordat ik na de startfase redelijk vlug terug op mijn effen kwam kon ik met Lode een strak tempo ontwikkelen . Lode bleef maar hangen in m'n wiel , ik kreeg hem er niet direct af dus . Meer nog , toen michael rond km 3 Frederik eraf kreeg en wij reeds goed genaderd waren op hem liep Lode het laatste gat dicht . Lode is duidelijk zeer goed bezig ! Daardoor kon ik wat uitrusten . Toen we bij Frederik kwamen kreeg ik terug dat aanvallersgevoel !
    Ik zocht mijn herkenningspunt dat ik in de verkenning had gezien als ingang van de finale en .... ik versnelde .
    Achter mij voelde ik dat het alle hens aan dek werd . Ik gaf nog meer en kreeg wat meters . Michael was nog iets te sterk voor mij  maar de laatste meters kon ik vervolmaken met een voldaan gevoel .Ik liep op mijn eerste wedstrijd de 3e plaats !!
    Voor de 4,4 km deed ik zowat 14 ' 41" , bijna 18 per uur . Meestre content .
    Daarna supportterde ik hevig voor de vele maats die de lange afstand deden . Ik zag en hele goeie Guy Deblander en Stijn vermeulen en Yves d'halluin . Tesamen hebben we dan iets later de dorstigen gelaafd .
    De zondag voormiddag ging ik met de kids naar Grijsloke en s'namiddags werd er gekoffiekletst met de buren . Moe maar voldaan kropen meestre en zijn vrouwke niet veel later in hun liefdesnest

    21-05-2012 om 20:37 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moederdag
    hallo , dit weekend was er de zaterdag een zwemmeeting te zwevegem .
    kevin moest in het eigen bad presteren . hij deed het dan ook heel behoorlijk .
    hij was 3 e op de 400m vrije slag in een tijd van 5' 41" , 74
    Voor de 2e afstand was hij 1e en dit op de 200 m vrije slag , in een tijd van 2' 43" , 81
    terug een dikke proficiat oor kevin dus .

    Na de zwemmeeting gingen de 2 kids en meestre naar de gavers . het was er immers de 1e allaert alu. loop .
    annick liep er de vrouwenafstand . ze werd er geklopt op de 6 km door inge coeck . Annick liep de 6 km in een tijd van 24' 28" .
    hierbij ook een dikke proficiat voor mijn vrouwke want ze stond terug opt podium en kreeg nog een mooie prijs ook
    langs deze weg moet ik ook het team van clive en alleart al. feliciteren met de goeie organisatie .

    ikzelf liep het gehele weekend niet .ik ruste omdat ik reeds verschillende weken redelijk getraint had en het rechterbeen erook om vroeg !

    de zaterdag avond en zondag namiddag was het tijd voor moederdag . de zondag namiddag gingen we ook nog naar de canteclaer stoet in deinze . een AANRADER .

    hopelijk volgt spoedig wedstrijd nieuws van den meestre !




    15-05-2012 om 19:19 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het relaas van een mooie maand
    hallo , na een maand ben ik nog eens op mijn blog geraakt . t'heeft wat lang geduurd maar dit is enkel omdat andere zaken in onze drukke agenda belangrijker waren ( en moest ik zelf uitslagen lopen zou't ook vlugger gebeuren ... ) .

    in de week van  9 - 15 april werd er degelijk getraind en die week werd afgesloten met een bezoek aan de paasfoor ! leuk voor de kids .

    de week erna trainde ik terug redelijk goed en dit met enkele sessies met een aantal minuten op overslag .
    annick liep de rembert corrida en deed dit toch goed . ze werd 6 e in een tijd van 39'59" . proficiat !
    voor kevin vond op zat . 21 april zijn plechtige communie plaats . we maakten er een fantastisch feest van .. in de ripasso .

    de week van 23 - 28 april deed meestre voor de 1e keer terug mee met de snelheidstraining bij de vacbl ! afzien en volharden tegen bert en de rest .
    annick van haar kant werkte voort op haar elan en liep zo op zat een wedstrijd in de walen . ze werd in Ath de 1e dame ( 11,5 km ) super meiske .
    de zondag zijn we met z'n allen naar de cinema geweest . we bekeken de film " the avengers " . een toffe grappige film voor geheel het gezin .
    de maandag hadden we allevier congé en daar genoten we van ...
    de dinsdag gingen we terug allen tesamen naar het 1 mei festival in kortrijk . door de goeie optredens van" customs " en de " the hickey underworld " werd dit een voltreffer . een aanrader voor volgend jaar , ook voor de kids !

    dit weekend werd tenslotte mega goed .
    vrijdag in de namiddag deed ik een hele goeie training in de hellinck ! 
    s'avonds  liep annick in harelbeke en werd er 2e dame . terug proficiat !!!
    ikzelf ging naar de sportquiz in waregem . tesamen met bert , claude en johan demeyere wonnen we magistraal . we lieten zowel de "b- ploeg " van vacbl en de rest mijlen ver achter ons . wij waren simpelweg TE slim voor de rest .
    gelukkig en voldaan gingen we met z'n vieren met champagne naar huis .
    zaterdag voerden we reeds vroeg onze jongste soldaat naar het station . hij ging de hele dag met de ksa naar het boudewijnpark .
    die zouden we pas terug zien als ie afgemat en vuil is .
    Met kevin gingen we  iets daarna naar de opendeurdag van de olv hemelvaart school ,waar we een lange rondleiding kregen en onze kevin inschreven in de richting moderne ! een uitdaging erbij !
    s'namiddags ging ik met kevin naar tielt . daar zwom hij een zwemmeeting . zijn eerste afstand was 200m wisselslag . In deze afstand werd hij door een technische fout  gediskwalificeerd ( dit gebeurd wel vaker bij meetings ) . na een traantje vermande hij zich en zo zwom hij z'n 2e afstand zeer goed . de 200m vrije slag werd afgehaspeld in een tijd van 2' 38" ( rekord verbetering van 6" ) . een dikke proficiat dus .
    zondag namiddag was het dan desselgem .
    annick moest werken en meestre liep niet mee , dus moesten de kids het doen !
    ewel , ze deden het super ! zowel robin als kevin wonnen hun wedstrijd ! ik mag blij zijn met 2 zo'n kids .
    ik supporterde ook hevig voor ruben tavernier , een jongen die ik  coach . hij deed het super en werd 1e . zou meestre een goeie trainer zijn ????
    Verder zag ik een sterke joost op de 5 km en een sterke dimi , steffen en pedro . den bert was voor een keer iets minder , volgende keer beter manneke .
    de volgende dagen borduur ik verder aan mijn conditie en hoop ik dat mijn "kuit" probleem eens helemaal gedaan is , zodat ik eindelijk eens een wedstrijd kan lopen .....


    zo, nu genoeg getypt ,ik moet nog eten !

    tot in de oorlog .........................



    08-05-2012 om 20:11 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meeting waregem
    beste sportvrienden ,
    deze week werd er door meester terug voor de eerste maal " normaal " getraint , alhoewel alles is nog opbouw . ik doe nog geen snelheid maar wel al soms bergop in de duurlopen . de blessure is verleden tijd , dat is het belangrijkste feit !!
    ik forceer niets , tegen eind mei moet ik terug wedstrijden lopen .
    terug een woordje tom boonen in m'n blog want zondag deed ie het terug super , ons gezin supporterde voor fel voor hem .
    kevin is een hevige supporter ! hij nam de prestatie van onze tom mee naar de maandag .

    de maandag had kevin een zwemmeeting in waregem .
    hij deed het schitterend met 3 persoonlijke rekords .
    100 m vrije slag  = 1' 14 " , 40   ( was 1' 20 " )
    100m schoolslag  = 1' 40" , 85  ( was 1' 42 " )
    100m rugslag =  1' 25" , 61  ( was 1' 29 " )

    hij maakte deze progressie sedert februarie , super dus .

    annick  traint goed voort en zal hopelijk komende weken haar goeie conditie bewijzen .


    11-04-2012 om 19:23 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)



    annicks beste
    -2x winnaar mls-criterium
    -halve mar. 1u30' 15"( lille 2009 )
    -1ste omloop kluis-
    bergen.
    2004 pk cross vrije sp.
    - 1ste wingene 2006
    2009 hasting 1/2 marathon
    in 1u 35'
     - 1ste schalienloop vichte


    Foto

    Foto

    kevin's beste:
    25m schoolslag in 37"
    50m schoolslag in 1'03"
    (2e in zwevegem)
    100m schoolslag in 1'48"
    (3e in ieper)
    400m lopen in 1' 27"
    1ste eurojogging har.2007
    1ste eurojogging har.2008
    1ste overmere  2008
    1ste overmere 2009
    2e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross avifrora 2010
    2e deerlijk kerstcor.2010
    robin's beste:
    100m schoolslag in 2' 16"
    100m vrije slag in 2'13"
    2e grijsloke 2008
    1e zwevegem 2008
    25m zwemmen in 40'
    400m lopen in 1' 43"
    6e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross dadizele 2010

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 01/06-07/06 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 27/05-02/06 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs