Promotie nieuwe Hoegaarden Rosee SPAR Kachtem 2 augustus
Vanmorgen promotie gevoerd voor de nieuwe Hoegaarden Framboise in de Eurospar te Kachtem. Een speciaal standje-toog werd daartoe opgezet door presentator Lode... en de dames zagen zo'n fruitbiertje wel zitten !
De nieuwe Rosée moet meer zijn vrouwelijke doelgroep gaan bekoren. Daarom laat brouwer InBev het alhocolpercentage van het fruitbier met frambozensmaak zakken van 4,5% naar 3% om zo de doordrinkbaarheid te bevorderen.
InBev lanceerde de Hoegaarden Rosée reeds in 2007. Volgens de brouwer was het een schot in de roos. Toch wordt het product nu aangepast. Het alcoholpercentage zakt naar 3%. Ook Hoegaarden Citron, de andere innovatie van Hoegaarden met limoen en citroen, bevat eenzelfde alcoholpercentage.
De nieuwe Hoegaarden Rosée is reeds vanaf juni verkrijgbaar in fles en blik. De aanbevolen prijs dit weekend voor een verpakking van 6 flesjes van 25 cl bedroeg 4,15 euro (+ gratis glas). Voor een combinatie van 4 blikjes is dat 3,65 euro. Voor de horeca zijn er ook vaten.






|