6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    27-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht van de week.
    Iedere week kiest 1 leerling een gedicht dat hem/haar boeit, aanspreekt.
    Dit gedicht wordt dan voorgedragen in de klas.
    Lara mocht de spits afbijten.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2008, 10:40 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    26-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De donkere kamer.
    twee weken geleden mochten we experimenteren met Oost-Indische inkt.
    We moesten een kamer met een detective schilderen.
    Het was zeer tof maar wel moeilijk .
    We mochten enkel werken met zwart- en grijswaarden.
    Hieronder zie je een aantal foto's met het werk en het resultaat.

    Michiel












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2008, 13:22 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het emotie-toneel

    Vorige week moesten we tonen
     dat we toneel konden spelen.
    we moesten verschillende emoties
    tonen op verschillende plaatsen.
    We kunnen de talenten er al uithalen.

    Michael en Govanni !GS!
















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2008, 13:21 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    16-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag Michiel.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Michiel
    vanwege de hele klas.
    Dit verjaardagsfilmpje is voor jou ...

    http://nl.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q


    meester Frederic
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-09-2008, 12:19 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vertrouwensspel


    Vorige week donderdag hebben we een vertrouwensspel gedaan.
    Daarbij moesten we 5 sterren verdienen, dat is ook gelukt.
    De activiteit met het meeste vertrouwen bij nodig had volgens de klas "de stijve hark".
    Het tofste vonden de meeste "doorde muur lopen".
    En het moeilijkste was heel overtuigend "rug tegen rug".

     

    gemaakt door Michiel V.G. en Matthias B.










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-09-2008, 12:10 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samen..........vertrouwen

    We hebben vorige week donderdag in groep opdrachten uitgevoerd Dat waren deze:

    1.Een hart vormen met de ganse klas
    2.Het buiklachen
    3.Rug tegen rug
    4.Stijve hark
    5.Kringzitten
    6.Door de muur lopen

    De populairste opdracht was:in de cirkel zitten, door de muur lopen.
    Kortom het was supertof.

    S en M











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-09-2008, 13:16 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    08-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lengte ... Hoogte ... Breedte ... Dieptematen????

    Tijdens de les lengtematen moesten we een reeks meetopdrachten uitvoeren.
    Zo berekenden we onze schoenmaat met een eigenaardige formule.
    We moesten eerst de lengte van onze voet eerst meten, daar 1 cm bijdoen en daarvan 3/2 nemen.
    Onze lengte en taille mochten we ook berekenen.
    Met een lange rolmetre konden we de omtrek van het voetbalplein zoeken.
    Het meten van de lengte van een fietswiel was niet evident.
    In het begin van de meetsessies hadden we moeite om nauwkeurig te werken ...
    maar oefening baart kunst.
    Uiteindelijk slaagden we erin de opdrachten naar behoren uit te voeren.












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2008, 13:50 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste Muvodag.

    Op de eerste schooldag mochten we reeds onze talenten laten botvieren.
    We verdeelden onszelf in groepjes, rekening houdend met onze talenten.
    Zo mocht 1 creagroepje eenklaslogo met passende leuze ontwerpen.
    De chef-koks bereidden lekkere hapjes en een fruitcocktail.
    3 dichters zochten en maakten een gedicht die voor de hele klas werd voorgedragen.
    Onze journalisten mochten Michiel en de klasleraar het vuur aan de schenen leggen.
    Tenslotte hadden we 2 dansinstructrices die 6B de pinguindans aanleerden.
    Kortom ... iedereen zette zijn of haar beste beentje voor.

    6B kan goed  mee!!!!










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2008, 13:45 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Talent reeds ontdekt?
    In het zesde leerjaar is het belangrijk dat de leerlingen weten waarin ze goed zijn met het oog op hun studiekeuze.
    Sommigen onder ons kennen die nu al en hebben een streepje voor.
    De anderen hebben nog een jaar om hun talenten te ontdekken.
    Zoek uitdagingen, ontdek, leer en proef ...

    <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FVoxobzhEMg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FVoxobzhEMg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-08-2008, 15:07 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beoordeel nooit iemand op z'n uiterlijk, maar wel op z'n talenten.

    We hebben dikwijls de neiging om een oordeel te vellen over iemand, ook al kennen we die persoon nog niet.
    Het is makkelijk iemand te veroordelen
    en onder elkaar te roddelen :
    'Dat is een rare, weet je wat hij deed?'
    We hebben dikwijls de neiging om een oordeel te vellen over anderen, ook al kennen we hen nog niet.
    Onderstaand videofragment illustreert dit.
    Op het filmpje kan je zien dat deze postbode heel wat meer talenten heeft dan enkel en alleen de post bezorgen...
    Tot verbazing van heel wat mensen en misschien ook jullie!

    <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m9Q6qGS37tk&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m9Q6qGS37tk&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-08-2008, 09:51 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    20-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat aan de zesdejaars.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dit schooljaar hebben alle zesdejaars hun getuigschrift behaald.
    Na een laatste jaar zwoegen en zweten in SFB kunnen ze andere horizonten verkennen.
    Het gaat jullie goed ...


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spreekwoorden uitbeelden : de antwoorden.


    Heb je bij de foto's het juiste spreekwoord gevonden?
    De kiekjes vind je terug in het archief week 17/03 tot 23/03.
    Ziehier de antwoorden :
    foto 1 : De ongeluksvogel zijn.
    foto 2 : In het hol van de leeuw zijn.
    foto 3 : Je moet geen slapende honden wakker maken.
    foto 4 : Met de kippen op stok gaan.
    foto 5 :Als kat en hond leven.

    Geschreven door Evelien.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    21-04-2008, 12:13 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lettergedicht


    In de middeleeuwen

    Jong en
    Onbezonnen onder de duistere
    Nacht
    Kan je jonkvrouwen horen zingen
    Voor de man die op haar wacht.
    Rond de fonkelende sterren, een magisch lied
    Om haar trouw te zweren
    Uit liefde in het verschiet.
    Wordt haar vraag beantwoord of niet?

    geschreven door Lisa



    In de middeleeuwen

    Ridders zijn heel sterk
    In de middeleeuwen leefden ze.
    Dan moesten ze de burcht verdedigen
    Dolken gebruikten ze ook
    Elke ridder had er één
    Rijden op hun paard
    Lijkt voor hen niets.
    Iedereen kan het wel.
    Jaja, het was wel zwaar,
    Keer op keer vechten met hun zwaard!

    geschreven door Joren



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-04-2008, 12:12 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht van de week.



    Ieder muisje heeft een staartje,
    ied're vogel zingt z'n lied,
    ieder geitje draagt een baardje,
    en een koetje juist weer niet.

    Nu ik hier m'n versje pen,
    neem me dan zoals ik ben!

    Gedicht gekozen door Ine


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-04-2008, 11:56 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    01-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht van de week
    Het aapje Oli4

    1 aapje zei me : "ik heb zin
    in 'n banaan of 2."
    Ik riep : "Niet klimmen potver3!"
    "Nee, Oli4tje, nee!"
    "Straks val je in de 5er.
    Dan krijg je 7 plijsters
    op je rode 8erwerk!!
    De aap was niet gen9
    om te stoppen.
    Hij at met veel rou10e
    wel een banaan of 11.
    Om12 uur kreeg hij buikpijn.
    Nou, ik keek niet verwonderd.
    Als je teveel bananen eet,
    loopt alles in het 100!!

    Gekozen door Magalie.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    01-04-2008, 14:53 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    21-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spreekwoorden uitbeelden.

    Als opdracht moesten we zonder geluid een aantal spreekwoorden uitbeelden.
    Dit heet een tableau vivant.
    We mochten kiezen uit 20 spreekwoorden.
    Kan jij de uitgebeelde uitdrukkingen eruit halen?
    Bekijk de foto's en zoek het passende spreekwoord.

    - met de kippen op stok gaan
    - als kat en hond leven
    - hij is zo blind als een mol
    - je moet geen slapende honden wakker maken
    - de kat uit de boom kijken
    - de ongeluksvogel zijn
    - het hazenpad kiezen
    - in zijn schelp kruipen
    - blaffende honden bijten niet
    - kattenkwaad uithalen
    - op zijn pootjes terecht komen
    - hij is naar de haaien
    - de aap komt uit de mouw
    - in het hol van de leeuw zijn
    - iemand een pluim geven
    - er schuilt een adder onder het gras
    - wie met honden omgaat, krijgt vlooien
    - zo nijdig als een spin
    - zo lenig als een slang
    - als proefkonijn dienen

    Heleen en Evelien














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-03-2008, 15:28 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sfb running team.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het SFB-running team doet op 16 april de 2urenloop op SFI.
    Zara, Heleen, Lucas Brecht , Sara, Jeroen, Annelies, Maxim en natuurlijk de meester zelf
    zullen de kleuren van SFB verdedigen.
    Ze zullen optornen tegen de reuzen van de middelbare schooljeugd.
    Ons running team  zal zorgen voor de nodige ambiance
    Als je komt supporteren, kom dan van 16u30 tot 18u30 ons steunen.
    Misschien tot dan.

    Zara vanhoutte

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    21-03-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    14-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht van de week
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Er woont een clowntje,
    in mijn hart,
    heel klein en heel apart.
    Het kan...

    lachen en zingen,
    dansen en springen.
    Als je moet wenen,
    dan mag je hem altijd,
    even lenen!!

    gekozen door Lisa Degowie

    Brecht en Magalie
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-03-2008, 12:49 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's eurobeurs

    Een beurs kan nogal wat volk lokken.
    De leerlingen uit het vijfde konden hun kennis
    over diverse Europese landen bijschaven.
    Hier volgt een fotocollage van dit evenement.














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-03-2008, 08:08 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    07-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kubieke maten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze week hebben we geleerd over de ruimtefiguren en hun volume.
    Het is moeilijk voor te stellen hoeveel plaats een kubus van een kubieke meter inneemt.
    Vandaar dat we met de klas zo'n kubieke meter gevormd hebben.
    Een kubieke meter is een duizenddelige maat.
    Dat betekent dat de kubus vooraan de foto met ribbe 1 dm wel duizend keer in onze levende kubieke meter kan.
    En een MAB blokje, die men in het eerste leerjaar gebruikt, kan 1000 000 keer in onze menselijke kubus.
    De moeite, hé.

    Margaux
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-03-2008, 12:46 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs