|
  Wanneer een
droom werkelijkheid wordt..xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
THE WALT
DISNEY STUDIOS & CHRISTIAN LOUBOUTIN GAAN OP ZOEK NAAR DE HEDENDAAGSE
ASSEPOESTER
De winnaar
zal een paar iconische Cinderella schoenen winnen, heruitgevonden door de
wereldberoemde schoenenontwerper Christian Louboutin.

The Walt
Disney Studios en Christian Louboutin onthullen de details van hun zoektocht
naar een moderne Assepoester en vieren zo de release van de Cinderella Diamond
Edition Blu-ray en DVD op 12 september 2012. De vrouw die de schoenen het beste
stijlt en de idealen van het Assepoestersprookje belichaamt zal een paar
authentieke Cinderellaschoenen heruitgevonden door Christian Louboutin
ontvangen tijdens een speciaal event bij het Warwick Barsey Hotel in Brussel op
20 september.
De
nationale zoektocht ging deze nacht van start om klokslag twaalf uur. Vrouwen
tussen 18 en 45 jaar oud worden aangespoord om aan te geven hoe zij de
Assepoesterschoenen zouden dragen en kunnen zo meedingen om het magische paar
schoenen.
Wie
graag zijn kans waagt kan dat doen op één van de meest actuele en relevante
modewebsites in België: Belmodo.tv op
www.belmodo.tv.
Hoe meedoen:
Inzendingen mogen ingestuurd worden tussen 20 augustus en 2
september. Deelnemers moeten vrouwelijk, tussen de 18 en 45 jaar oud zijn en in
België wonen om te kunnen deelnemen.
De jury:
De
finalisten worden in de dagen volgend op het afsluiten van de inzendingen
geselecteerd en worden op 10 september 2012 aangekondigd op Belmodo.tv. Daarna krijgen de finalisten tijd tot 20
september 2012 om zoveel mogelijk online stemmen te verkrijgen. De uiteindelijke
winnares zal het paar schoenen ontvangen op het Cinderella-event in het Warwick
Barsey Hotel in Brussel op 20 september 2012.
Over de Christian Louboutin geïnspireerde
schoen:
Eerder dit jaar ging Disney een samenwerking aan
met de bekende luxueuze schoenendesigner Chrisian Louboutin om een interpretatie
te creeëren van het iconische Assepoesterschoentje aangepast voor de moderne
vrouw. Op 5 juli, tijdens Haute Couture in Parijs werd de moderne
Assepoesterschoen onthuld. Verfijnd kant versierd met kristallen geeft deze
muiltjes een betoverende uitstraling. Twee sprankelende vlinders rusten mooi op
de schoenen: de één zit op de voorschoen, terwijl de andere bijna bovenop de met
kristal bedekte hiel zit en de enkel zachtjes streelt. De bekende rode zolen van
Louboutin maken Assepoesters muiltjes helemaal af.
Disneys Assepoester
Assepoester moet voortdurend vervelend werk doen voor haar
stiefmoeder en vreselijke stiefzussen. Desondanks blijft ze dromen van betere
tijden. Als er een uitnodiging komt voor het koninklijk bal lijken haar dromen
uit te komen. Assepoesters stiefzussen smeden een gemeen plan en scheuren haar
jurk aan flarden. Voor Assepoester is alles verloren, tot de Goede Fee
verschijnt. In een handomdraai en met een beetje Bibbidi-Bobbidi-Boo tovert de
Goede Fee een pompoen om in een prachtige koets en Assepoesters vodden in een
prachtige avondjurk. Assepoester beleeft een betoverende avond op het koninklijk
bal, welke eindigt als de betovering om middernacht wordt verbroken. Met de hulp
van haar muizenvriendjes Pieter en Tom en een glazen muiltje dat perfect past om
Assepoesters voet past, komt het sprookje tot het ultieme
einde.
Christian Louboutin
De
rode zolen van de Franse ontwerper Christian Louboutin hebben de afgelopen
twintig jaar een onnavolgbare stempel gedrukt op de mode en schoenenwereld.
Louboutin is geboren in Parijs en opgevoed door zijn moeder en drie zussen. Voor
de ontwerper is deze vrouwelijke omgeving de inspiratie geweest voor het
grootste deel van zijn werk. De betoverende schoenen van Louboutin en zijn
toewijding aan de vrouw hebben hem als een van s werelds meest belangrijke
schoenenontwerpers gemaakt.
The Walt Disney Company:
The
Walt Disney Company (TWDC) is het nummer één entertainmentmerk van de wereld.
Daarnaast is het bedrijf terug te vinden in de top tien van s werelds grootste
en sterkste merken. TWDC bestaat uit vijf onderdelen waaronder parks en resorts,
studios, merchandise, interactive en tv- en mediadistributie. TWDC Benelux is
onderdeel van TWDC Europe, Middle-East en Africa (EMEA) dat actief is in 23
landen met meer dan 5500 werknemers.
Bron:
© 2012
Disney
|