Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    26-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nucleaire reactors zullen breken - Louise Starr Tomkiel

    Nucleaire reactors zullen breken

    9 augustus 2004 - Louise Starr Tomkiel

    Louise: Jezus, bedek me alstublieft met Uw Allerkostbaarste Bloed.

    God : Wanneer de aarde begint te schudden zullen alle nucleaire reactoren lekken en ineenvallen, zodat alle mensen, alle leven blootgesteld zal worden aan dodelijke gassen.

    - Er zijn vele dergelijke reactoren in elke staat en bijna elk land. Binnen uren (in Gods tijdsbestek) zal de lucht niet meer kunnen ingeademd worden.

    Ik heb jullie gezegd hoe jullie voor te bereiden en wat ter jullie beschikking te hebben. Er is zeer weinig tijd over, haast jullie en doe Mijn Wil, gehoorzaam Mijn hele Woord.

    Ik geef deze boodschappen niet om jullie schrik aan te jagen maar allen te redden die in Mij geloven, Mij liefhebben, Mij eren, Mij aanbidden. Lieve kleine Rest, Ik, jullie God, jullie Jezus, houd van jullie. Volhard in Mij en red misschien jullie leven, maar zeer zeker jullie ziel.

    Het uur is op handen! Amen -- zo zij het!

    26-07-2014, 19:17 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maria waarschuwt nu als in 1933 - Chris Courtis

    Maria waarschuwt nu als in 1933

    24 juli 2004 - boodschap door Chris Courtis, een zieneres in Maryland, VS

    Boodschap van de MAAGD VAN DE ARMEN aan de wereld

    "Ik ben de OLV, Maagd van de Armen. Mijn lieve kleine kinderen, geprezen zij Jezus!

    Mijn lieve kinderen, vandaag kom ik onder jullie als de Maagd van de Armen om jullie te herinneren aan mijn verschijningen in Banneux in 1933. Ik kwam om alle mensen uit te nodigen lief te hebben, te respecteren en de armen te helpen. Ik kwam in het begin van een van de donkerste uren van de menselijke geschiedenis, het begin van Wereldoorlog II.

    Vandaag, kleine kinderen, kom ik om dezelfde boodschap te brengen die ik in 1933 in Banneux gaf. Ik ben de Maagd van de Armen. Geloof in mij en ik zal in jou geloven. Bid voor vrede, kleine kinderen, en help elkaar om lief te hebben en dien elkaar in Gods vrede.

    Er is op dit moment een dreiging van een nieuwe Derde Wereldoorlog. Ik kom opnieuw smeken om vrede, en ik nodig opnieuw alle naties uit zich te verzoenen met mijn Zoon Jezus want Hij is de ware Koning van Vrede en de enige die vrede kan brengen in de harten van de mensheid.

    Ik houd van jullie, lieve kinderen, en ik wens jullie niet te zien op pad gaan op een weg van lijden en pijn of op het einde je dood, lijden en Satan zelf tegenkomt.

    Hoewel dit de tijd is dat mijn Onbevlekte Hart regeert samen met de Eucharistische Heerschappij van mijn Zoon, is Satan zeer actief en is nog niet gebonden door de ketenen van St Michael.

    De toekomstige gebeurtenissen zullen zich spoedig voordoen. Wees er jullie echter bewust van dat Satan niet verworpen is van deze aarde en meer geweld en rampen staan te wachten.

    Het spijt me, kleinen, om dit te moeten vertellen van mijn Onbevlekte Hart, maar ik hou van jullie kleinen, en ik wil dat jullie het gevaar begrijpen waarmee jullie nu geconfronteerd worden.

    Twee gevaren bestaan nu in het menselijke ras :

    1 jullie eigen wil en

    2 Satan die zijn wil aan jullie opdringt.

    Kleinen, jullie leven in een wereld waar vrijheid en jullie zielen op het spel staan. Onthoud ook, kleinen, dat vrijheid en vrijheid om bij God te zijn altijd in jullie bereik liggen door gebed, vrede en verzoening met mijn Zoon.

    Het is nu noodzakelijk dat kinderen van alle naties van deze wereld blijven bidden en samenwerken en verzoend zijn in de liefde en barmhartigheid van mijn Zoon.

    (Er was een poosje stilte en OLV keek zeer bedroefd. Toen zei ze:)

    Er is geen tijd meer, kleinen. Jullie kunnen niet blijven Gods wetten overtreden en geloven dat jullie veilig zijn. Gods barmhartigheid is rechtvaardig, en Hij houdt van jullie. Hij zal jullie kost wat kost terugbrengen.

    Mijn boodschap aan jullie is dezelfde boodschap als in 1933. Aan alle naties zeg ik, kom kleinen en baad in de liefde en de genade van mijn Zoon. Als je de liefde en genade van mijn Zoon, zullen jullie geconfronteerd worden met een nieuwe Derde Wereldoorlog.

    Bid alsjeblieft, kleinen en verander jullie wegen. Geloof in mij, kleinen, en ik zal in jullie geloven. Ik zal jullie verzoeken en jullie gebeden voorleggen aan mijn Zoon en Hij zal ze inwilligen, maar op jullie beurt, moeten jullie je geloof tonen en geloven dat ik de Maagd van de Armen ben en Ik kom hier om allen te helpen, niet alleen een uitverkoren groepje.

    Geloof, kleinen! Geloof, kleinen! Geloof, kleinen met je hele geloof. Geloof, wees hoopvol en geef jullie over aan mij. Ik hou van jullie, kleinen, en ik zegen jullie in de naam van de Vader, en de Zoon en de Heilige Geest. Ik neem jullie verzoeken in mijn Liefdevolle en Onbevlekte Hart en ik zal ze aanbieden aan de troon van de Prins van Vrede en Koning van Vrede, mijn Zoon Jezus. Op deze dag zegen ik ook alle naties van de wereld en ik vraag opnieuw vrede en verzoening voor elke individu die deze boodschap leest en ernaar handelt.

    Verzoen jullie alsjeblieft met elkaar en met God. Ik zegen jullie opnieuw, in de naam van de Vader, en de Zoon en de Heilige Geest. Als ik vertrek, zal ik opnieuw vertrekken met het Kruisteken. Ik zal alles zegenen dat hier bij jullie is en iedereen die samen met mij gebeden heeft.

    (Ze zegent ons opnieuw, in de naam van de Vader, en de Zoon en de Heilige Geest. Ze zegt:)

    Al degenen die wensten te bidden op deze dag hebben mijn zegen van moederlijke vrede ontvangen. Ik houd van jullie, lieve kinderen, en ik dank jullie om te hebben gereageerd op mijn oproep. Ga in vrede, liefde, en genade van God de Allerhoogste. Ad Deum.

    26-07-2014, 18:45 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Velen onder jullie zullen spoedig vergaan - Ann Marie White

    Velen onder jullie zullen spoedig vergaan

    Juli 2004 - Boodschap van Jezus aan Ann Marie White

    Dochter, Ik ben het -- jullie Eucharistische Zoon van God en Redder --

    Spoedig zullen jullie Mijn Lichtgevend Kruis aan de oostelijke hemel zien verschijnen. Dit zal het teken zijn voor alle gebeurtenissen zoals voorzegd in de H. Schrift om te starten en verder te ontrafelen. Mijn Vaders Toorn is op het punt over jullie zondige aarde te komen. Gehoorzaamheid is cruciaal voor de bestemming van jullie eeuwige ziel.

    Ik zeg het jullie nogmaals : als je geen Biecht tot jullie Priester recent hebt gericht -- doe dit dan onmiddellijk! Jullie zullen de tijd noch het uur kennen. (Enkel de Vader weet het) Jullie wereld staat op het punt te exploderen, jullie "wereld" staat op het punt te "eindigen" (het kwaad zoals we het kennen zal eindigen... niet de fysische wereld)

    Bereid jullie zielen NU.

    Velen onder jullie zullen vergaan. Jullie eeuwige lotsbestemming hangen af van deze eenvoudige daad van gehoorzaamheid en nederigheid. Kom terug in Mijn Goede Genaden -- bekeer jullie van al het kwaad van de wereld -- Ik zal het berouwvol hart belonen.

    Maak jullie zielen klaar, vertrouw op Mij -- Ik ken de Mijne en de Mijne zullen Mij kennen.

    Ik heb gesproken. AMEN -- HET ZIJ ZO!

    Jullie Jezus de Christus!

    26-07-2014, 17:49 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De door mensen gemaakte leer zal jullie ziel niet voeden 20/7/2014


    Mijn dierbare dochter, wanneer de wereld onder de geest van duisternis verkeert, wordt het zeer moeilijk voor degenen die in Mij, Jezus Christus, geloven om trouw te blijven aan Mijn Woord.  WANNEER MIJN KERK WANKELT, ZULLEN DE GELOVIGEN ZICH GEDESILLUSIONEERD VOELEN IN ALLES WAT IK ONDERWEZEN HEB EN ZE ZULLEN WORSTELEN MET HUN GELOOF. 

    Het is niet Mijn verlangen dat jullie je aandacht van het Woord van God afwenden en wanneer dit het geval is, zullen jullie Me niet Aanwezig vinden. WANNEER MIJN WOORD NIET AANGEHANGEN WORDT, EN WANNEER JULLIE JEZELF TOELATEN OM IN EEN VALS GEVOEL VAN VEILIGHEID TE VERKEREN - WANNEER ZONDE OPZIJ GESCHOVEN WORDT ALS ZIJNDE ZONDER GEVOLGEN – ZULLEN JULLIE HET MOEILIJK HEBBEN OM TROUW TE BLIJVEN AAN MIJN LEER. 

    Sta op, jullie allen en hoor nu Mijn Stem als Ik je dit vertel. ALLES DAT IK JULLIE ONDERWEZEN HEB, ALS ZIJNDE GEWIJD, ZAL ONDERUIT WORDEN GEHAALD. Velen onder jullie zullen het verwarrend vinden wanneer zovele Leerstellingen, gegeven door Mij aan Mijn Kerk, spoedig zullen van de hand gedaan worden als zijnde niet voor deze tijd. DE TIJDEN WAAR JULLIE MEE GECONFRONTEERD ZULLEN WORDEN ZULLEN VEEL ANGST MET ZICH MEE BRENGEN, WANT JULLIE ZULLEN NIET IN DE RICHTING GELEID WORDEN WAAROP MIJN KERK WERD GEBOUWD. HET GEBOUW ZAL AFBROKKELEN, HET GELOOF VAN MIJN GEWIJDE DIENAREN ZAL VERZWAKT WORDEN, ZODANIG DAT HET JULLIE BEGRIPSVERMOGEN TE BOVEN GAAT, EN ALLE WAARHEID ZAL VERNIETIGD WORDEN. De door de mens ineengestoken leer zal jullie ziel niet voeden. Enkel Ik, Jezus Christus, kan jullie voeden met het Geloof, dat jullie geschikt maakt om Mij te volgen. WAT ER JULLIE OOK WORDT VERTELD, JULLIE MOETEN ALTIJD TROUW BLIJVEN AAN MIJ, want Ik zal jullie altijd trouw blijven.

    Wanneer jullie je afscheiden van Mij, zal Ik voortdurend dicht bij jullie staan, proberend om jullie terug naar Mij te trekken. En terwijl jullie kunnen weggaan en jullie leven aanpassen aan het aanvaarden van valsheden, zal Ik jullie nooit in de steek laten. En wanneer jullie volledig verloren zijn, zal Ik jullie vinden en je terug brengen in Mijn Rijk. IK ZAL JULLIE NOOIT IN DE STEEK LATEN ZELFS AL LAAT JE MIJ IN DE STEEK.

    Jullie Jezus


    26-07-2014, 00:45 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer Mijn Wil wordt gevestigd zal vrede heersen 18/7/2014


    God de Vader : Mijn liefste dochter, DE WERELD IS VAN MIJ EN IK BEHOOR TOT AL MIJN KINDEREN. IK BEN VAN JULLIE. 

    MIJN AFSTAMMELINGEN ZULLEN GECONFRONTEERD WORDEN  MET EEN GROTE OMWENTELING, ALS IK MIJN ENGELEN ZEND OM MIJN GETROUWEN TE VOORSCHIJN TE BRENGEN, en alle kwaad zal spoedig uitgebannen zijn. Mijn vijanden, Ik zal elk spoor van pijn en leed, die de mensheid doorstaat,  verpletteren, tot het weggeveegd is. GEEN TRANEN MEER, GEEN VERDRIET MEER, GEEN PIJN MEER WANT ALLE MACHT IS VAN MIJ. 

    Mijn Plan ontvouwt zich reeds, hoewel weinig mensen er zich van bewust zijn. Maar Ik zeg jullie dit. Veeg jullie tranen weg. Wees niet bang voor Mijn Interventie, want het is Mijn Wil dat zal gekoppeld worden aan dat van Mijn kinderen -- spoedig. WANNEER MIJN WIL WORDT GEVESTIGD, ZAL VREDE HEERSEN, NIET ALLEEN IN JULLIE HARTEN, MAAR OP AARDE ZOALS HET IS IN DE HEMEL. Vertrouw op Mij.

    Wees niet bang voor Mijn Hand, want enkel degenen die Me volledig verwerpen zullen lijden. Ik wens geen wraak en Ik zal zelfs de harten binnendringen van degenen die Mij vervloeken. MIJN BARMHARTIGHEID BETEKENT DAT ZEER WEINIGEN ZICH ZULLEN WILLEN AFZONDEREN VAN MIJ, WANNEER IK MIJZELF KENBAAR MAAK DOOR MIJN ZOON, JEZUS CHRISTUS. De zwakkeren zullen sterk worden. De bangeriken zullen moedig worden en degenen met haat in hun harten zullen ingeprent worden met Mijn Liefde.

    Ik houd en verlang naar al Mijn kinderen en omwille daarvan zal Ik Mijn Koninkrijk opnieuw verwerven met het minste lijden mogelijk.

    Alsjeblieft VERTROUW OP MIJ, VOLLEDIG. WANT DE DAG IS NABIJ WANNEER ENKEL HET LICHT VAN MIJN GODDELIJKHEID ZAL REGEREN OP AARDE en alle vrede van jullie zijn.

    Jullie Eeuwige Vader

    God de Allerhoogste


    26-07-2014, 00:14 Geschreven door Claudia  


    25-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De dag - Louise Starr Tomkiel

    De dag dat de Heer heeft ingesteld

     

    Louise Starr Tomkiel – 7 augustus 2004

     

    Louise : Jezus, alstublieft bedek me met Uw Kostbaar Bloed.

    God : Vandaag is de dag die de Heer heeft ingesteld! Verheug jullie, alle mensen en wees blij. Ik plaats alle dingen voor jullie dat jullie de wonderen van Liefde en Barmhartigheid zouden zien. Kijk en zie de profetie vervuld worden voor jullie ogen.

     

    Of het nu de woorden van de H. Schrift zijn of woorden die Ik geef door Mijn hedendaagse profeten, alles ontvouwt zich. Wat was eerder geheim gehouden voor de generaties uit het verleden, onthul Ik nu aan jullie. Ik ben jullie in detail aan het voorbereiden voor deze eindtijden.

     

    Als de macht van het kwaad dagelijks meer tentoon gespreid wordt, vraag Ik jullie te bidden, te onderscheiden, en Mijn wegen voor jullie te onderkennen. Enkel door veel kracht, gegeven door jullie door Mij, zullen jullie duidelijk het verschil tussen goed en kwaad begrijpen, vreugde en valse pleziertjes, waarheid en leugens. Enkel door Mijn Genade zullen jullie ogen en oren, met jullie hart in harmonie zijn met Mij, sta open voor Mijn Waarheid.

     

    De grote bedrieger (Lucifer – Satan) is een onophoudelijke strijd aan het voeren met alle zielen. Velen zullen vallen want ze hebben Mij in de steek gelaten en zoeken niet de waarheid maar tijdelijke pleziertjes. De wereld is in scène gezet door Satan om zijn laatste inspanningen uit te werken om controle over jullie – alle zielen - te verwerven. Zovele arme zielen gaan naar de hel omdat zeer weinig mensen bidden en nog minder bidden voor bekeringen.

     

    Allen moeten bidden! Jullie moeten jullie broeders en zusters wereldwijd bijstaan en dit gebeurt door gebed. Wat zullen jullie doen wanneer jullie alle vrijheid verliezen, alle communicatiemiddelen, alle energie, alle water en voedsel als jullie Mij niet hebben?

     

    Ik alleen ben jullie LICHT! Ja, Ik ook ben jullie ware Voedsel want MIJN VOEDSEL GEEFT LEVEN! Ik ben Leven! Volg in Mijn Licht en jullie ZULLEN NIET VALLEN! Elke dag hebben jullie Mijn Licht nodig als de duisternis toeneemt. Open jullie hart en ziel voor Mij en laat Mijn Goddelijk Licht jullie hele wezen doordringen. Laat Mijn Licht schijnen door jullie zodat de hele wereld het kan zien!

     

    Het zal niet veel langer zijn tot het kwaad, de zonde en de duisternis de aarde verslinden. Enkel de weinige zielen die Mij hebben gekozen, Mij te volgen zullen de kracht hebben, de genaden, de bekwaamheid om de zien en Mijn pad naar veiligheid te nemen en uiteindelijk ware vrijheid te bereiken. Ik heb Mijn alles gegeven. Aanvaard Mij. Ontvang al Mijn gaven. Volg Mij!!!

     

    Morgen, als de rampspoed toeneemt; overstromingen, droogte en vuurhaarden vernietigen; als de winden vernietigen en als rampen gebeuren met chemische producten, insektenplagen, epidemieen zich verspreiden; als goddeloze mensen de controle overnemen en angst en dood overal aanwezig zijn – waar kun je gaan? Tot wie kun je je wenden? Waar is je toevluchtsoord?

     

    Vraag en je zult ontvangen. Zoek en je zult vinden. Klop en er zal open gedaan worden. Het laatste uur komt eraan. Kom naar Mij. Amen – zo zij het!

    25-07-2014, 16:16 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Priesters 2 - Louise Starr Tomkiel

    De priester moet Mijn woord overbrengen betreffende de Hemel, de Hel, zonde, straf, de Geboden, de Hoofdzonden, Gods vreze, ware liefde. Priesters moeten terugkeren naar het fundamentele, de basis van Mijn Kerk, de absolute Waarheid.

     

    Vele priesters en vele mensen geloven niet in Mijn Ware Aanwezigheid in de geconsacreerde H. Hostie of Kelk van Mijn Bloed. IK BEN HET ECHT – JEZUS --  ALS MIJN WOORDEN (IN DE CONSECRATIE) WORDEN GESPROKEN DOOR EEN WARE PRIESTER ANDERS ONTVANGEN JULLIE ENKEL BROOD EN WIJN.

     

    Respect in de Mis moet beginnen bij Mijn ware bisschoppen en priesters. Hun verantwoordelijkheid is om mensen over Mij te leren, om Mij naar de hele mensheid te brengen, om goed en kwaad te leren, om over zonde te onderwijzen, de Hel en over Ware Liefde, wie leefde en stierf voor allen. Ze moeten Mijn woord uitleggen van de Schrift zonder iets aan toe te voegen of weg te laten.

     

    De tijden zijn inderdaad ernstig wanneer weinig ware Missen kunnen gevonden worden. Mijn Huis (de Kerk) is omgevormd in een sociale hal en Mijn Heiligdom in een podium.

     

    De bestraffing is lang over tijd en ze zal neerkomen op alle mensen die Mijn weg, Mijn woord niet volgen. Als je een priester bent, gedraag je als een, onderwijs als een, dien Mijn volk. Wees Mijn ware Zoon, een weerspiegeling van je Heer, God, Redder en Koning! Laat je trots varen want Ik vraag je om nederig te zijn zoals Ik nederig ben. Wees niet bang! Jullie zijn voor altijd priester. Ik ken de Mijne en de Mijne kennen Mij!

     

    Hoewel vele ware priesters zullen vervolgd worden, IK ZAL JULLIE NOOIT IN DE STEEK LATEN! De Hemel zal jullie omhelzen, o goede en trouwe zonen.

     

    Ga verder vandaag met terug te keren naar een ware H. Mis door Mijn mond te zijn, Mijn handen, Mijn voeten en vooral Mijn Hart te zijn; een hart van liefde en waarheid voor alle mensen – overal. Ik, jullie Jezus, heeft gesproken. Amen – HET ZIJ ZO!

    25-07-2014, 15:00 Geschreven door Claudia  


    24-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Priesters - Louise Starr Tomkiel

    Priesters enkel van naam

     

    Louise Starr Tomkiel – 8 augustus 2004

     

    Louise : Jezus, alstublieft bedek mij met Uw Allerkostbaarste Bloed

    Jezus : Jullie vragen Mij waar je kunt gaan om een ware en heilige Mis te horen. Er blijven er maar weinigen in de wereld.

     

    De meerderheid van priesters zijn enkel priester van naam. Ze zijn niet van Mij, maar ze zijn mannen die mijn tegenstander volgen en hem hun trouw beloven. Ze hebben de woorden van de mis veranderd die van Mij komen door de H. Schrift. Ze veranderen ook Mijn woorden bij de consecratie van Mijn Lichaam en Mijn Bloed! Ze doen zich beter voor dan hun God.

     

    Er is niemand die de Mis mag assisteren dan priesters, diakens en misdienaars. Toch dienen mannen, vrouwen en kinderen als aanbrengers van de gaven, lezers, en assisteren ze bij de uitdeling van de communie, waarvan velen niet zedig gekleed zijn.

     

    Niemand mag Mijn Lichaam, de hostie, vasthouden, dan een ware priester – niemand. De hostie, dat ben Ik, moet geeerd en aanbeden worden te allen tijde. Het is geen stuk brood.

     

    Er moet een altaarreling zijn, omdat deze plaats heilige grond is dat enkel priesters, diakens, en misdienaars mogen betreden – met zeer weinig uitzonderingen. Een persoon die naar de communie gaat moet knielen om hun Heer en Redder te ontvangen. De Redder, dat ben Ik, jullie Jezus.

     

    Aangepaste kledij moet opgelegd worden! Zedigheid is essentieel. Tenzij het absoluut noodzakelijk is moet je met niemand praten dan Mij. Je bent in Mijn Heilig Huis – een Huis van Gebed.

    24-07-2014, 16:55 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spoedig - Louise Starr Tomkiel

    Spoedig zullen vele kerken vernietigd worden

     

    Louise Starr Tomkiel – 8 augustus 2004

     

    Louise : Jezus, alstublieft bedek mij met Uw Allerkostbaarste Bloed

    Jezus : Mijn Kerk moet gezuiverd worden: zowel zijn volk, en als het gebouw tegen Satan, en zijn kwaad dat is binnengedrongen en alle heiligheid vernietigde. Keer terug, o mijn volk, naar jullie God!

     

    IK ZAL NU VELE VAN DEZE GEBOUWEN VERNIETIGEN, WAAR IK WERD VERDREVEN EN WAAR HET KWAAD GEDIJT. KETTERIJ WORDT GELEERD, GODSLASTERING GEDIJT, EN VELE ZWARTE MISSEN GRIJPEN PLAATS IN WAT EENS MIJN VADERS HUIS WAS – EEN HUIS VAN GEBED EN AANBIDDING.

    Dit zal zeer spoedig gebeuren. En gedurende deze tijd, zullen goddeloze mannen mijn weinige heilige kerken vernietigen – maar niet allemaal.

     

    Lieve rest van Mijn Hart; wees voorbereid, wees sterk, vertrouw op Mij want Mijn Wil zal en moet gebeuren. Bid en wacht, want deze rampzalige dag is nabij. Ik heb gesproken! Het is zo! Amen.

     

    Spoedig zullen heilige beelden wenen

     

    Louise Starr Tomkiel – 7 augustus 2004

     

    Louise : Jezus, alstublieft bedek mij met Uw Allerkostbaarste Bloed

    Jezus : Ik zeg je dat spoedig vele van Mijn heilige beelden zullen tranen wenen en ook tranen van bloed. Deze heilige herinneringen van Mij, je Jezus, Maria, Jozef van verschillende Heiligen en Engelen, zullen tekens zijn van de nabijheid van de straf en vernietiging die jouw gebied overkomt.

     

    Vereer Onze tranen en zegen jezelf, je gezin en vrienden, je huizen en alle dieren, met deze heilige en kostbare gave. Dit is een teken van Onze grote bezorgdheid voor jullie en Onze grote nabijheid bij jullie, Onze aardse en geliefde kinderen, Onze Rest.

     

    Tranen van de Hemel zijn een teken van de komende tijd. Ik wens geen leven te vernietigen op aarde, maar Ik moet alle zonde vernietigen. Dit teken is gezonden om de harten van de mensen te smelten.

     

    Ja, We wenen om het verlies van zovele zielen; zielen die Ons in de steek gelaten hebben, zielen die Ons niet kennen; lauwe zielen, degenen die Mij niet aanbidden, niet liefhebben, niet in Mij geloven, Mij niet vereren.

     

    We wenen overvloedig tranen veroorzaakt door de woorden en handelingen van zovele van Onze kinderen en omwille van het gebrek aan liefde in de harten van de meeste mensen.

     

    Vele tranen zullen vergoten worden, maar het meest bij het verliezen van hun materiele bezittingen. Spoedig zullen allen wenen om het verlies van vrijheid. Maar weinigen zullen zich realiseren tot het te laat is, dat hun grootste verlies is om zonder God en Onze bescherming te zitten. Voor velen zullen hun tranen te laat komen en Ik zal hun geschreeuw niet horen. Laat dit niet met jullie gebeuren! Zie, hoor en reageer! Amen – Het zij zo!

    24-07-2014, 16:14 Geschreven door Claudia  


    23-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het menselijk intellect is niet in staat om alles te begrijpen dat van Mij is. 17/7/2014

    Mijn dierbare dochter, DE GROOTSTE PIJN DAT DEGENEN DIE MIJ LIEFHEBBEN MOETEN DOORSTAAN IS DAT VAN DE DUISTERNIS VAN DE ZIEL. HOE MEER JE BIJ MIJ KOMT EN IN MIJ, HOE MEER IK ZAL LIJDEN IN JE. WANT WANNEER IK IN JULLIE ZIEL WOON, HOE MEER JE DAAROM PIJN ZULT LIJDEN. 

    WANNEER EEN ZIEL EEN DEEL VAN MIJ WORDT, IN VOLLEDIGE EENHEID, EN WANNEER HIJ ZIJN WIL OVERGEEFT AAN MIJ, HOE MEER MIJN AANWEZIGHEID DUIDELIJK ZAL ZIJN IN DIE PERSOON. Hij zal de haat van anderen over zich neer laten komen, hij zal Mijn Eigen leed voelen als dat hij de oneerlijkheid, onrechtvaardigheid en boosheid vanwege de zonde in de wereld zag. Zijn zintuigen zullen scherp worden, zijn begrip van geestelijke zaken - meegedragen als een resultaat van lijden met Mij - zullen vele zaken onthullen die in hem een diep begrip doen ontwaken wat betreft de strijd die heerst tussen God en Satan.

    HIJ ZAL BEGRIJPEN WAT ZIJN ZIEL, ZIJN LICHAAM EN ZIJN ZINTUIGEN HEEFT VERZWELGT, MAAR DIT BETEKENT NIET DAT HIJ HET GEMAKKELIJK VINDT OM TE AANVAARDEN. Het menselijk intellect is niet in staat om alles te begrijpen wat van Mij is of alles wat van Mij komt. Maar als hij in Mij vertrouwt en aanvaard dat alle goeds van Mij komt, dan zal hij in staat stellen te groeien in hem, voor het goed van allen.

    IK KAN GROTE DINGEN BEWERKSTELLIGEN WANNEER JULLIE MIJ TOELATEN TE WONEN IN JULLIE ZIEL. Zovele mensen kunnen Mijn Gave van Barmhartigheid gegeven worden wanneer jullie toelaten dat Mijn Liefde op deze manier kan verspreid worden. HET IS DOOR DE OFFERZIEL DAT IK KAN TUSSENKOMEN OM DE ZIELEN VAN ANDEREN TE REDDEN. Aanvaard altijd dat wanneer Ik de Gave van Lijden presenteer het grote beloningen meebrengt voor de mensheid als geheel. Mijn Barmhartigheid is Mijn Gave aan jullie. AANVAARD DE VERSCHILLENDE MANIEREN WAAROP IK WERK, MET GRATIE, WANT DE PIJN OM VERENIGD TE ZIJN MET MIJ IS KORT. 

    Aanvaard Mij zoals Ik Ben, en niet zoals jullie denken Ik zou moeten zijn.

    Jullie Jezus

    23-07-2014, 20:15 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wereld heeft Mij in de steek gelaten, zoals voorzegd, en het grootste verraad wordt op Mijn Lichaam gepleegd. 15/7/2014

    Mijn dierbare dochter, de wereld heeft Mij in de steek gelaten, zoals voorspeld, en het grootste verraad op Mijn Lichaam is gepleegd.

    Mijn Woord wordt in stukken gescheurd en velen van degenen die zeggen dat ze verstand hebben van Mijn leer zullen zich niet bewust zijn van de vervolging die op Mijn Kerk zal gepleegd worden. NET ALS IK VERVLOEKT WAS, GEDURENDE MIJN KRUISIGING, DOOR DEGENEN DIE TROTS POCHTEN OVER HUN OPPERSTE WIJSHEID IN MIJN WEGEN, ZAL IK AANGEKLAAGD WORDEN OM MIJN TWEEDE KEER TE KOMEN OM MIJN KONINKRIJK OP TE EISEN. 

    ONDANKBARE ZIELEN, VERSTOKEN VAN EENVOUD OF NEDERIGHEID, ZULLEN NOOIT DE STEM AANVAARDEN VAN DEGENEN DIE ZE ONWAARDIG BESCHOUWEN DE WAARHEID TE SPREKEN. Ze zullen nooit de Waarheid aanvaarden, want als ze valsheden aanvaarden in Mijn Naam, zal er geen ruimte in hun harten zijn voor de Geest van God om hun zielen te overstromen. In de plaats van de mensheid voor te bereiden op Mijn Grote Barmhartigheid - de Dag dat Ik de wereld beloofde - zullen zij Mij de rug toekeren. Ze zullen de Goddelijke Tekenen niet herkennen die gezonden worden om hun harten te openen voor Mij, omwille van hun trotse en verstokte harten. ZE ZULLEN ALLES DOEN WAT ZE KUNNEN OM HET WOORD VAN GOD TE STOPPEN OM ELKE ZONDAAR IN DE WERELD TE BEREIKEN EN DAARVOOR ZAL IK HEN DAT NOOIT LATEN VERGETEN. 

    HIJ DIE ME EEN ZIEL KOST, VERLIEST DE ZIJNE. HIJ DIE MIJN PAD BLOKKEERT ZAL NERGENS HEEN KUNNEN. HIJ DIE ZWEERT TEGEN DE WIL VAN GOD ZAL VERVLOEKT WORDEN. Wat hebben jullie werkelijk geleerd van Mij als je de Waarheid van Mijn Belofte om terug te komen, niet kunt herinneren? Mijn Koninkrijk zal op Aarde komen zoals het in de Hemel is en degenen die gefaald hebben te snappen wat Ik heb gezegd zullen niets wijzer worden. ZE ZULLEN DE GENADEN VERKWISTEN DIE IK NU ZEND EN ZICHZELF BARRICADEREN IN EEN GEVANGENIS VAN ZO'N DUISTERNIS DAT ZE ZULLEN VERBLIND WORDEN DOOR MIJN LICHT OP DE GROTE DAG. 

    MIJN TIJD IS BINNENKORT EN ER IS ENKEL ZOVEEL DAT IK KAN DOEN OM JULLIE VOOR TE BEREIDEN. Mijn Liefde blijft zo Groot als dat ze Barmhartig is, maar jullie moeten ook jezelf helpen, want het is niet gemakkelijk om geschikt te zijn voor Mijn Belofte van Redding.

    Jullie Jezus

    23-07-2014, 19:36 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weten wat Ik geleerd heb, is op zichzelf geen goed, tenzij jullie elkaar liefhebben zoals Ik jullie liefheb. 13/7/2014

    Mijn dierbare dochter, Gods kinderen kunnen vergeleken worden met de knoppen van een bloem. De knoppen, door de voeding van de bodem waar ze zich in bevinden, groeien en bloeien. Maar tenzij de grond vruchtbaar is, kunnen de knoppen niet bloeien tot volwassen bloemen die het oog van de toeschouwer strelen.

    Als de bodem rijk is zal de bloem gezond zijn. Als het geplaagd is door insekten dan zal de bloem niet bloeien. Zelfs de gezonde bodem, als ze geteisterd is door gif, kan ze geen gezonde plant voortbrengen. TENZIJ GODS KINDEREN LUISTEREN NAAR HET WOORD VAN GOD, DE WAARHEID SLIKKEN EN DE GEBODEN VAN GOD GEHOORZAMEN, ZULLEN ZE LEEG ZIJN EN HUN GEESTELIJKE VREDE ONTBREKEN. HET IS ENKEL DOOR JEZELF TOE TE STAAN TE LUISTEREN NAAR WAT HET WOORD VAN GOD BELOOFT, DAT JE KUNT VERWACHTEN VOORSPOED TE HEBBEN OF VREDE TE VINDEN. 

    Vele mensen zijn, door de leugens dat Satan verspreid in de wereld om zielen te bedriegen, verloren en zonder geestelijke leven. Leven kan enkel bereikt worden door Mij, Jezus Christus te aanvaarden als jullie Redder. Zelfs dat, is op zichzelf niet genoeg. JE MOET OOK DENKEN AAN WAT IK JULLIE HEB GELEERD. WETEN WAT IK JULLIE HEB GELEERD IS OP ZICHZELF GEEN GOED, TENZIJ JE ELKAAR LIEFHEBT ZOALS IK VAN JULLIE HOUD. Wanneer jullie opstaan en trots verkondigen dat jullie een leerling van Mij zijn en dan tenzij jullie liefde aan anderen betonen en aan anderen doen wat je verwacht dat ze met jou doen, ben je een hypocriet.

    ALS JULLIE MIJ KENNEN, ZULLEN JULLIE ANDEREN LIEFHEBBEN, ONGEACHT AAN WELKE ZONDEN ZE SCHULDIG ZIJN. JULLIE ZULLEN NOOIT ANDEREN OORDELEN IN MIJN NAAM, WANT DAT IS NIET JULLIE RECHT. 

    Jullie Jezus

    23-07-2014, 19:02 Geschreven door Claudia  


    21-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 1/7

    DAGEN VAN CRISIS IN MIJN KERK EN EEN WERELDCRISIS KOMEN NADERBIJ!

    1 Juli, 2014  - 8:25 A.M.

    JESUS’, HET GEZEGENDE SACRAMENT, ROEPT ZIJN TROUWE MENSEN OP

    Vrede zij met jullie, mijn kinderen

    Negeer het bidden niet, omdat de spirituele oorlog reeds is begonnen. Als het mogelijk is, mijn kudde, ontvang Mijn Lichaam en Mijn Bloed iedere dag, of zoveel mogelijk, want zo blijf je bekleed met de kracht van God, en zodoende zullen jullie in staat zijn de aanvallen van mijn tegenstander en zijn kwaad te weerstaan.

    Al degenen die mijn geboden houden en verenigd zijn in gebed met Mij, met Mijn Moeder en het Hemelse leger maken deel uit van mijn aardse militie, daarom zouden ze mijn geestelijk voedsel dagelijks moeten ontvangen, of zouden ze de geestelijke communie moeten doen wanneeh het onmogelijk is om mijn Lichaam en mijn Bloed te ontvangen en het zou in bijzondere gevallen moeten zijn. Mijn hele leger hier op aarde moet in Vereniging zijn met mijn Geest, Die de brenger van leven is en wonderlijke raadsman die jullie zal begeleiden samen met Mijn Moeder naar de uiteindelijke overwinning.

    Mijn kinderen, sommige van mijn kardinalen zullen zeer spoeding rebelleren; hun rebellie en hoogmoed zullen een scheuring brengen in mijn kerk; ze zullen Mij verraden zoals Judas. De paus zal vluchten uit Rome en hij zal zijn Stoel vestigen in Jeruzalem. Het zal de gruwel beginnen en de zoon van verderf zal neerzitten op de Stoel van Petrus. Mijn kerk zal verdeeld worden voor een tijdje, gedurende die tijd zal Ik het koren van het kaf scheiden. Dagen van crisis en wereldcrisis komen naderbij! En in het midden van die beproeving zal mijn Vader de waarschuwing zenden, Zijn kleine oordeel dat jullie zal ontwaken en je de waarheid tonen om je bewust te maken dat God en de eeuwigheid bestaan, en wanneer jullie terugkeren naar deze wereld jullie in staat zullen zijn te vechten om jullie redding te bereiken. Na de waarschuwing en het mirakel zal het de laatste strijd zijn tussen de kinderen van het licht en de kinderen van de duisternis.

    Hemelse fenomenen vermeerderen zich; mijn trouwe kinderen weten dat ze tekenen van de hemel zijn, maar ongelovigen en degenen met weinig geloof zullen zeggen dat het enkel atmosferische fenomenen zijn. Ik zeg het opnieuw, dat alles gepland is door de koningen van deze wereld om de wereldvrede te destabilizeren, en het staat dichtbij te gebeuren.   

    Mijn kinderen, de tijd is nabij wanneer Ik niet meer in de stilte van elk tabernakel aanwezig zal zijn; alles moet vervuld worden zoals het is geschreven, maar vrees niet; voor een korte tijd zal Ik bij jullie blijven, maar Ik zal vertrekken. We zullen ons terugzien op Mijn Nieuwe Hemel en op mijn Nieuwe Aarde, waar niemand jullie vreugde zal wegnemen. Mijn vrede laat Ik jullie, mijn vrede geef Ik jullie. Toon berouw en bekeer jullie want het koninkrijk van God is nabij.

    Jullie Meester; Jezus, het Gezegende Sacrament.

    Maak mijn boodschappen kenbaar aan de hele mensheid.

     

    21-07-2014, 01:31 Geschreven door Claudia  


    20-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 7/7

    GEESTEN VAN VERLEIDING EN NEGATIEVE GEDACHTEN, HEEFT MIJN TEGENSTANDER GESTROOID OM DE KINDEREN VAN GOD TE VERLIEZEN!

    7 Juli, 2014   -  2:25 P.M.

    MARIA'S, MYSTIEKE ROOS, DRINGENDE OPROEP AAN DE KINDEREN VAN GOD

    Kleinen; moge mijn liefde en mijn moederlijke bescherming jullie altijd bijstaan.

    Geesten van verleiding en negatieve gedachten heeft mijn tegenstander gestrooid om de kinderen van God te verliezen! Aanroep, mijn kleinen, de kracht van het Bloed van mijn zoon en vraag om mijn krachtige interventie te allen tijde zodat jullie in staat zullen zijn deze aanvallen teniet te doen. Ik zeg jullie dat, mijn kleinen, omdat jullie geest aangevallen wordt met gedachten van geweld, wraak, lust, overspel, bedrog, ontucht, jaloersheid en al de zonden van het vlees dat ervoor zal zorgen dat velen vallen en vergaan.

    Volg het spel van mijn tegenstander niet; onthoud dat 'de strijd niet tegen vijanden van vlees en bloed gaat, maar tegen de heerschappijen, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers van deze duisternis en tegen de geesten van het kwaad in de hemelse regionen.’. (Efeziers 6, 12)

    Kleinen, als jullie in verleiding komen, ga onmiddellijk een van mijn geliefden (priesters) zoeken voor de biecht en verkrijg de absolutie; versterk je dagelijks met het Lichaam en Bloed van mijn Zoon en blijf waakzaam als goede soldaten zodat jullie niet opnieuw in verleiding vallen want het is geschreven in het Heilit Woord dat 'de geest gewillig is, maar het vlees is zwak’. (Matteus 26, 41)

    Kleinen, mijn tegenstander zoekt controle over te nemen over de mensheid en hij weet dat door jullie geest aan te vallen hij dit kan bewerkstelligen. Als hij jullie geest controleert is het gemakkelijker voor hem om je Zelf te domineren. Dat is de reden dat Ik altijd vraag dat jullie zouden vluchten van wat het motief is van je zondigen en te bidden met het Kostbaar Bloed van mijn Zoon wanneer jullie merken dat jullie aangevallen worden; herinner jullie dat jullie tegenstander als een brullende leeuw rondloopt en hij rust niet eerder dan dat je verloren bent.

    Verzegel met het Bloed van mijn Zoon, plaatsen en mensen waar je bij bent en doe hetzelfde met jullie familie, verzegel je met het Kostbaar Bloedgebed, 's morgens en 's avonds, zodat je in staat bent de brandende pijlen van het kwaad waarmee hij jullie geesten bestookt, te weerstaan.

    Ik geef je deze twee gebeden die mijn Zoon me gegeven heeft zodat Ik in staat ben om jullie te leren hoe deze mentale aanvallen af te weren. Dit zijn exorcisme gebeden met het Kostbaar Bloed van mijn Zoon, leer ze van buiten zodat je jezelf kunt verdedigen wanneer je aangevallen wordt door mijn tegenstander en zijn kwade krachten.

    EXORCISME GEBEDEN MET HET BLOED VAN ONZE HEER JEZUS CHRISTUS

    Door het Glorierijke Bloed van het Verbond van Onze Heer Jezus Christus beveel ik verleidingsgeesten en valse gedachten me gerust en kalm te laten. !Eruit, eruit, uit mijn geest en mijn gedachten; ik beveel je in de naam van onze Heer Jezus Christus Die jullie op het Kruis overwon!

    Krachtig Bloed van Bevrijding, Genezing en Verlossing, vergoten door Onze Heer Jezus Christus, bevecht de vijand van mijn ziel in mijn lichaam, gedachten en geest; krachtig Bloed, houd weg van mijn Wezen alle brandende en giftige pijlen van het kwaad. O Glorierijk Bloed van mijn verlosser, laat me niet in verleiding komen en bevrijd me van alle kwaad. Amen

    Moge de vrede van mijn Heer bij je zijn. Deze moeder houdt van jullie, Maria, Mystieke Roos.

    Maak mijn boodschappen kenbaar aan de hele mensheid.

    20-07-2014, 20:32 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Woord is zeer eenvoudig, gemakkelijk te begrijpen, maar niet zo gemakkelijk naar te leven. 9/7/2014

    Mijn dierbare dochter, MIJN INSTRUCTIE AAN AL DIE MIJ VEREREN IS OM HARD TE BIDDEN VOOR DE BEROERING DAT SPOEDIG ZAL UITBREKEN IN DE WERELD. VELE GEBEURTENISSEN ZULLEN ZICH ONTWIKKELEN, WAARVAN ALLEN VERBONDEN ZIJN AAN VERDEELDHEID VEROORZAAKT DOOR RELIGIEUZE HAAT EN HEBZUCHT. Maar wanneer minachting voor Mij, dat men reeds getuige van is in de wereld, komt van binnen Mijn Eigen vier muren, dan zullen jullie weten dat de tijd nabij is. Want WANNEER ZIJ MIJ VERVLOEKEN EN DEGENEN DIE MIJ LIEFHEBBEN VERVOLGEN, DAN ZULLEN ZIJ MIJN INTERVENTIE ZIEN, DAT ZAL ZIJN ALS EEN BLIKSEMSCHICHT. 

    Velen zullen Mijn gewillige aanvaarding van vervolging, dat altijd het lot zal zijn van degenen die Mij volgen, verwarren met een aanvaarding van boosaardige dingen en een gewilligheid om deze dingen te laten gedijen. Maar dit is niet juist. Alle Liefde komt van Mij. Alle kwaad komt van Satan. Wanneer de twee botsen zal zich een grote verstoring ontvouwen. Het kwaad kan niet gedijen wanneer Ik ertegenin ga. Zelfs Satan zelf kan enkel zijn gif verspreiden volgens de Wil van God.

    HET KWAAD, DAT DE WERELD BESMET, ZAL VERNIETIGD WORDEN. Twijfel hier niet aan. Jullie moeten echter het kwaad herkennen voor wat het is, want Satan zal het altijd presenteren als een goede zaak. Zijn favoriete taktiek is een vertekend beeld geven van Mijn Leer en er grote misleidingen erin opnemen, die alleen zullen herkend worden door degenen waar de Geest van God in hun zielen woont. Zovelen verspreiden verschillende versies van Mijn Leer en creeren hun eigen interpretaties en dit verwart velen. WANNEER DEGENEN DIE BEWEREN MIJ TE KENNEN MIJ KRUISIGEN, DOOR DEGENEN DIE MIJ DIENEN TE KWELLEN, WEET DAN DAT ZE NIET VAN MIJ ZIJN - HOE ZOUDEN ZE VAN MIJ KUNNEN ZIJN

    Wees gerust, want al wat je nodig hebt te weten staat in Mijn Heilig Woord. Mijn Woord is zeer eenvoudig, gemakkelijk te begrijpen, maar niet zo gemakkelijk naar te leven. LEEF NAAR MIJN WOORD EN LIEFDE ZAL DE DRIJFKRACHT ZIJN ACHTER ELK WOORD DAT JE UIT; ELKE HANDELING EN ELK GEBAAR DIE JE DOET. WANNEER JE GEEN LIEFDE ZIET KOMEND UIT DE MOND VAN DEGENEN DIE BEWEREN HEILIG TE ZIJN, DAN IS HET NIET HET WOORD VAN GOD WAAR JE NAAR LUISTERT. IN DE PLAATS HOOR JE EEN MENSELIJKE INTERPRETATIE, DAT GEBREKKIG IS. 

    Alles wat niet van Mijn Goddelijkheid ontspringt is niet van Mij.

    Jullie Jezus

    20-07-2014, 15:40 Geschreven door Claudia  


    17-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ned Dougherty 2/7

    July 2, 2014

    Shrine of Our Lady of the Island, Eastport, New York, at 10:00pm

     

    OLV van Licht

    Mijn dierbare zoon,

    Nu heb Ik je doorheen het Noord Amerikaanse continent gebracht naar de plaats waar Ik verscheen en zovele keren tot jou sprak, omdat zoals je weet dit de 30 ste verjaardag is van de tijd die Ik tussenkwam in je leven en je koos om mijn zaak te doen. Want het is op deze nacht, dertig jaar geleden dat Ik je voorstelde tot de geestelijke sferen op een moment in je leven wanneer je eigen aardse tocht ver was afgedwaald van het pad dat de Vader in de Hemel voor jou had gekozen.

    Maar mijn keuze om jou te gebruiken, mijn lieve zoon, werd geschreven in de eeuwige sferen in een tijd en plaats dat ongekend is voor degenen die niet weten en die niet begrijpen dat tijd en ruimte zoals je het kent hier op Aarde niet relevant is voor de tijdloosheid en de immense ruimte in de eeuwige sferen.

    Nu, 30 jaar later, mijn zoon, besef je dat je tocht verschillend was dan je ooit kon verwachten, voor Ik tussenkwam in je eigenzinnige levensweg. Maar Ik koos jouw om mijn boodschappen te brengen aan de wereld, zoals Ik vele kinderen van God heb gekozen.

    Ik koos jou in het bijzonder, om de manier dat je je leven had geleid, die je de minst verwachte kandidaat was om mijn werk te doen. Nu je hebt gekozen om mijn inspiratie te volgen, erken je  wat je hebt ervaren op deze avond 30 jaar geleden hebben geleid op het pad dat je sindsdien hebt gevolgd.

    Je hebt ook gezien dat wat jou in visioenen echt was, want vele van de visioenen die werden uitgekozen voor jou om te zien werden bevestigd voor de vele ongelovigen evenals de trouwe kinderen van God, die erkennen dat God een plan voor elk van jullie heeft om Zijn oproep aan de mensheid te beantwoorden, ongeacht hoe zondig je denkt dat je tocht is.

    Want God de Vader en Zijn Zoon de Verlosser van de wereld hebben grote barmhartigheid voor de ergste zondaars, die tot het besef komen dat jullie tocht hier op aarde is bedoeld om God te dienen en niet zijn tegenstander, die nu over de wereld regeert op zovele manieren.

    Gelukkig voor jou, mijn zoon, werd je gered door de kracht van de Heilige Geest, die de bron is van jouw leven, evenals de bron van alle leven. Vele van jullie broeders en zusters hebben zich afgekeerd van een geloof in de Eeuwige Tocht, omdat ze hun geloof verloren waren in God als een gevolg van de invloed van de boze, die zijn zin doet met zovele kinderen van God.

    Mijn zoon, Ik weet dat zelfs jij je zwakheid en angst erkent ondanks alles dat je getoond is dat zo een eeuwigheid in paradijs bevestigd, omdat de boze zich heeft gemengd in je tocht en gepoogd heeft je te onderdrukken in je missie om het werk van de Vader in de Hemel te doen.

    Weet dit nu dat Ik bij je ben in je tocht, hoe duister de tijden ook voor je mogen lijken op deze weg door het leven. Herinner je de visioenen die je werden getoond van de belofte van een nieuwe wereld die de Vader in de Hemel heeft beloofd voor alle broeders en zusters op Aarde gedurende deze miserievolle tijden.

    Je leeft in een wereld dat verschrikkelijk corrupt is geworden door de boze, maar zijn dagen zijn kort, net als je getoond werd vele jaren geleden. Herinner je dat de Vader in de Hemel een plan heeft voor de toekomst van de mensheid dat zal gebeuren na het Grote Schudden dat de hele mensheid zich nu moet voor bereiden, want de tijd is nu zeer kort, wanneer de grote veranderingen zullen plaatsgrijpen.

    Herinner je de visioenen die je getoond werden van de toekomst van de wereld, wanneer de grote transformatie plaatsgrijpt dat de hele mensheid dichter tot de Vader in de Hemel zal brengen, omdat Zijn vijand, de boze en zijn volgelingen van het aardoppervlak zullen geveegd worden.

    Wetend dat dit waar is, mijn zoon, wat is er te vrezen?

    God zij geprezen!

    Message ended 10:20pm 

    - exactly 30 years from the beginning of my first near-death experience on July 2, 1984 at 10:20pm.

    17-07-2014, 20:29 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 159

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    159 Smeekbede voor Gods Liefde 8/7

    O Moeder van Redding, ik vraag U om Uw voorspraak als ik smeek om Gods Liefde. Vul mijn ziel, een leeg vat, met de Liefde van God, zodat wanneer het overstroomt, het over de zielen zal komen voor wie ik een inspanning doe om medelijden voor te tonen.

    Door de Kracht van God vraag ik dat ik bevrijd word van enige gevoelens van haat die ik heb voor degenen die Uw Zoon verraden.

    Verneder mij in geest en vul mij met generositeit van ziel zodat ik de Leer van Christus kan volgen en Zijn Liefde kan verspreiden in elk deel van mijn leven.

    Amen.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    17-07-2014, 19:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkel met de Liefde van God in jullie zielen kunnen jullie het Woord van God verspreiden. 8/7/2014

    Moeder van Redding : Mijn lieve kinderen, weten jullie niet dat HET DOOR GODS LIEFDE VOOR JULLIE ALLEN IS DAT HIJ MIJ HEEFT TOEGESTAAN OM ZIJN ALLERHEILIGSTE WOORD TE VERKONDIGEN OP ELKE VERSCHIJNING VAN MIJ, DE MOEDER VAN GOD DIE PLAATSVOND IN DE WERELD. 

    Het was de wens van mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, dat Ik mijzelf kenbaar maakte zodat bekering tot de Waarheid plaats zou kunnen vinden. En zo ZAL HET IN AL MIJN VERERINGSPLAATSEN ZIJN OVER DE WERELD DAT GOD DE WAARHEID ZAL KENBAAR MAKEN TOT DE GROTE DAG VAN DE HEER AANBREEKT. JULLIE MOETEN JE ALLEN VERENIGEN OM GLORIE TE GEVEN AAN GOD IN AL MIJN VERERINGSPLAATSEN, zodat Hij, in Zijn Barmhartigheid, grote Genaden zal storten over zelfs de meest onwaardige zielen, want zij zijn degenen de Hij het meest zoekt.

    HET IS NIET ALLEEN DE GOED ONDERLEGDEN VAN HET EVANGELIE DAT HIJ, MIJN ZOON, WENST DAT TOT MIJ KOMEN. NEE, HET IS DEGENEN DIE EEN LEEGTE IN HUN HART VOELEN, waar hoe zeer ze zoeken naar innerlijke vrede, ze niet in staat zijn ze te vinden. Vele mensen zoeken naar geluk, vrede en vreugde in hun leven en vinden het zelden. Ze kunnen nooit ware vrede vinden als ze geen liefde kunnen vinden. Enkel liefde voor anderen kan je dichter tot God brengen, want zonder liefde zul je nooit Gods Aanwezigheid vinden.

    IK VRAAG JULLIE, LIEVE KINDEREN, OM TOT MIJ TE KOMEN, DE MOEDER VAN REDDING, EN ME TE VRAGEN TE BIDDEN ZODAT GOD JULLIE ZAL VULLEN MET ZIJN LIEFDE. WANNEER JULLIE DIT GEBED BIDDEN (159) AL IK MIJN ZOON VRAGEN OM TE REAGEREN OP JULLIE OPROEP. Zoek liefde en toon wat jullie aan liefde hebben in jullie harten aan anderen en deel deze liefde. Wanneer je dit doet zal mijn Zoon je vullen met zoveel liefde dat jullie klaar zijn dit delen onder jullie. Liefde zal haat uitroeien. Als jullie enige vorm van haat voor een andere mens hebben moet je mijn Zoon, Jezus Christus smeken om je van deze besmetting te bevrijden.

    Over Liefde wordt gesproken alsof het gemakkelijk is om te voelen, maar voor velen vereist het grote nederigheid, ontdaan van alle ego. Zonder jezelf te vernederen voor God, zul je Zijn Liefde niet voelen. En zonder de Liefde van God kun je niet gedijen. ENKEL MET DE LIEFDE VAN GOD IN JULLIE ZIELEN KUNNEN JULLIE HET WOORD VAN GOD VERSPREIDEN. 

    ZONDER ZIJN LIEFDE, ZULLEN DE WOORDEN DIE JULLIE SPREKEN IN ZIJN NAAM DOR ZIJN EN VAN LEVEN BEROOFD. 

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    17-07-2014, 19:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zal nauw samenwerken met mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, in Zijn laatste daad om de mensheid te redden. 6/7/2014

    Moeder van Redding : Mijn kind, MIJN TIJD ALS DE MOEDER VAN REDDING, WANNEER IK NAUW ZAL SAMENWERKEN MET MIJN GELIEFDE ZOON, JEZUS CHRISTUS, IN ZIJN LAATSTE DAAD OM DE MENSHEID TE REDDEN IS STEVIG GEVESTIGD. 

    IK ZAL VAN DEZE DAG AF ALLES DOEN WAT GEVRAAGD WORDT VAN MIJ OM TE REAGEREN OP HEM ALS HIJ TUSSENKOMT IN DE WERELDSE ZAKEN OM ZIJN BARMHARTIGHEID TE ONTHULLEN. 

    De weg naar redding is een zeer moeilijke weg, omdat het nooit gemakkelijk is om de ogen van de blinden te openen voor de Waarheid. Er is niets meer frustrerend om te zien dan de arme zielen die niet kunnen zien omdat ze het weigeren. De koppigheid van de mens vormt een grote barriere en omwille daarvan zijn grote daden van gebed en offer vereist door al degenen die gezegend zijn met het Licht van God in hun harten. Het zal jullie generositeit van vrije wil zijn, als jullie mijn Zoon de gave brengen die Hij verlangt, die de Heilige Geest in staat neer te dalen op die zielen die in grote nood verkeren van mijn Zoons Barmhartigheid.

    Het kan een grote uitdaging zijn om de Waarheid te verkondigen, door jullie geloof alleen. Maar terwijl vele mensen trouw zijn aan mijn Zoon hebben ze niet de gave van inzicht. Blind geloof in God is een grote Gave en het is gegeven aan degenen die teder van hart zijn en verstoken zijn van ego. Sta daarom op, lieve kinderen en bereid jullie voor op de grote strijd om zielen. Het zal de grootste taak zijn zelfs voor de sterksten onder jullie. STA ME TOE, JULLIE MOEDER, OM JULLIE TE BEGELEIDEN IN DE KOMENDE TIJDEN, WANT IK BEN JULLIE VOORSPREEKSTER EN JEZUS CHRISTUS HEEFT ME GROTE GENADEN GEGEVEN ZODAT IK IN STAAT ZAL ZIJN OM JULLIE MEE TE NEMEN OP HET PAD NAAR GROTE GLORIE. 

    Ga in vrede om God lief te hebben en te dienen. Voor degenen die Hem volgen, als kleine kinderen, zal elke Bescherming jullie toegekend worden.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    17-07-2014, 18:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mens beantwoordt liefde met liefde, net als haat haat voortbrengt. 5/7/2014

    Mijn dierbare dochter, LAAT ME VANDAAG GROTE ZEGENINGEN AAN DE WERELD BRENGEN, ALS IK DE GEEST VAN LIEFDE SCHENK, DOOR DE KRACHT VAN DE HEILIGE GEEST, AAN ELKE NATIE. 

    DEZE GAVE VAN LIEFDE ZAL VELEN OMHULLEN, WAARONDER DEGENEN DIE MIJ NIET AANVAARDEN EN DE WERELD ZAL GROTE DADEN VAN NAASTENLIEFDE ZIEN. Wanneer jullie horen over dergelijke mirakels, wanneer naties andere naties zullen helpen, die in grote nood verkeren, herken deze als tekenen van de Hemel.

    MIJN LIEFDE ZAL VELEN VERLOKKEN ALS HET VERSPREID WORDT DOOR MIJN SPECIALE INTERVENTIE OP DIT SPECIALE MOMENT. Luister naar Mij, Mijn geliefde leerlingen want Ik wil dat jullie weten dat wanneer jullie bidden voor vrede, Ik jullie Mijn Vrede zal geven. Wanneer jullie bidden dat liefde haat overwint, Ik jullie Mijn Liefde zal geven. Wanneer jullie bidden om jullie geloof te vermeerderen, Ik Mijn Liefde zal over jullie storten en jullie geloof zal groeien. Wanneer jullie geloof groeit zullen jullie Mijn Woord verspreiden door het voorbeeld te geven. Wanneer jullie liefde tonen, onvoorwaardelijk, aan anderen, handelen jullie in Mijn Naam. Door jullie handelingen zullen anderen jullie voorbeeld volgen.

    De mens beantwoordt liefde met liefde, net als haat haat voortbrengt. OM HAAT TE OVERWINNEN MOET JE ALTIJD HAAT BEANTWOORDEN MET LIEFDE, WANT LIEFDE VERZWAKT DE GEEST VAN HET KWAAD. Als genoeg mensen liefde betoonden aan elkaar, in elk aspect van hun leven, dan zou haat niet kunnen gedijen.

    Mijn Liefde groeit onder jullie. Neem het met jullie mee en verspreid het, want het zal leven geven aan allen, waaronder degenen die Mijn Liefde het meest nodig hebben.

    Jullie Jezus

    17-07-2014, 17:01 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    voltman
    www.bloggen.be/voltman

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs