Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    23-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wereld heeft Mij in de steek gelaten, zoals voorzegd, en het grootste verraad wordt op Mijn Lichaam gepleegd. 15/7/2014

    Mijn dierbare dochter, de wereld heeft Mij in de steek gelaten, zoals voorspeld, en het grootste verraad op Mijn Lichaam is gepleegd.

    Mijn Woord wordt in stukken gescheurd en velen van degenen die zeggen dat ze verstand hebben van Mijn leer zullen zich niet bewust zijn van de vervolging die op Mijn Kerk zal gepleegd worden. NET ALS IK VERVLOEKT WAS, GEDURENDE MIJN KRUISIGING, DOOR DEGENEN DIE TROTS POCHTEN OVER HUN OPPERSTE WIJSHEID IN MIJN WEGEN, ZAL IK AANGEKLAAGD WORDEN OM MIJN TWEEDE KEER TE KOMEN OM MIJN KONINKRIJK OP TE EISEN. 

    ONDANKBARE ZIELEN, VERSTOKEN VAN EENVOUD OF NEDERIGHEID, ZULLEN NOOIT DE STEM AANVAARDEN VAN DEGENEN DIE ZE ONWAARDIG BESCHOUWEN DE WAARHEID TE SPREKEN. Ze zullen nooit de Waarheid aanvaarden, want als ze valsheden aanvaarden in Mijn Naam, zal er geen ruimte in hun harten zijn voor de Geest van God om hun zielen te overstromen. In de plaats van de mensheid voor te bereiden op Mijn Grote Barmhartigheid - de Dag dat Ik de wereld beloofde - zullen zij Mij de rug toekeren. Ze zullen de Goddelijke Tekenen niet herkennen die gezonden worden om hun harten te openen voor Mij, omwille van hun trotse en verstokte harten. ZE ZULLEN ALLES DOEN WAT ZE KUNNEN OM HET WOORD VAN GOD TE STOPPEN OM ELKE ZONDAAR IN DE WERELD TE BEREIKEN EN DAARVOOR ZAL IK HEN DAT NOOIT LATEN VERGETEN. 

    HIJ DIE ME EEN ZIEL KOST, VERLIEST DE ZIJNE. HIJ DIE MIJN PAD BLOKKEERT ZAL NERGENS HEEN KUNNEN. HIJ DIE ZWEERT TEGEN DE WIL VAN GOD ZAL VERVLOEKT WORDEN. Wat hebben jullie werkelijk geleerd van Mij als je de Waarheid van Mijn Belofte om terug te komen, niet kunt herinneren? Mijn Koninkrijk zal op Aarde komen zoals het in de Hemel is en degenen die gefaald hebben te snappen wat Ik heb gezegd zullen niets wijzer worden. ZE ZULLEN DE GENADEN VERKWISTEN DIE IK NU ZEND EN ZICHZELF BARRICADEREN IN EEN GEVANGENIS VAN ZO'N DUISTERNIS DAT ZE ZULLEN VERBLIND WORDEN DOOR MIJN LICHT OP DE GROTE DAG. 

    MIJN TIJD IS BINNENKORT EN ER IS ENKEL ZOVEEL DAT IK KAN DOEN OM JULLIE VOOR TE BEREIDEN. Mijn Liefde blijft zo Groot als dat ze Barmhartig is, maar jullie moeten ook jezelf helpen, want het is niet gemakkelijk om geschikt te zijn voor Mijn Belofte van Redding.

    Jullie Jezus

    23-07-2014, 19:36 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weten wat Ik geleerd heb, is op zichzelf geen goed, tenzij jullie elkaar liefhebben zoals Ik jullie liefheb. 13/7/2014

    Mijn dierbare dochter, Gods kinderen kunnen vergeleken worden met de knoppen van een bloem. De knoppen, door de voeding van de bodem waar ze zich in bevinden, groeien en bloeien. Maar tenzij de grond vruchtbaar is, kunnen de knoppen niet bloeien tot volwassen bloemen die het oog van de toeschouwer strelen.

    Als de bodem rijk is zal de bloem gezond zijn. Als het geplaagd is door insekten dan zal de bloem niet bloeien. Zelfs de gezonde bodem, als ze geteisterd is door gif, kan ze geen gezonde plant voortbrengen. TENZIJ GODS KINDEREN LUISTEREN NAAR HET WOORD VAN GOD, DE WAARHEID SLIKKEN EN DE GEBODEN VAN GOD GEHOORZAMEN, ZULLEN ZE LEEG ZIJN EN HUN GEESTELIJKE VREDE ONTBREKEN. HET IS ENKEL DOOR JEZELF TOE TE STAAN TE LUISTEREN NAAR WAT HET WOORD VAN GOD BELOOFT, DAT JE KUNT VERWACHTEN VOORSPOED TE HEBBEN OF VREDE TE VINDEN. 

    Vele mensen zijn, door de leugens dat Satan verspreid in de wereld om zielen te bedriegen, verloren en zonder geestelijke leven. Leven kan enkel bereikt worden door Mij, Jezus Christus te aanvaarden als jullie Redder. Zelfs dat, is op zichzelf niet genoeg. JE MOET OOK DENKEN AAN WAT IK JULLIE HEB GELEERD. WETEN WAT IK JULLIE HEB GELEERD IS OP ZICHZELF GEEN GOED, TENZIJ JE ELKAAR LIEFHEBT ZOALS IK VAN JULLIE HOUD. Wanneer jullie opstaan en trots verkondigen dat jullie een leerling van Mij zijn en dan tenzij jullie liefde aan anderen betonen en aan anderen doen wat je verwacht dat ze met jou doen, ben je een hypocriet.

    ALS JULLIE MIJ KENNEN, ZULLEN JULLIE ANDEREN LIEFHEBBEN, ONGEACHT AAN WELKE ZONDEN ZE SCHULDIG ZIJN. JULLIE ZULLEN NOOIT ANDEREN OORDELEN IN MIJN NAAM, WANT DAT IS NIET JULLIE RECHT. 

    Jullie Jezus

    23-07-2014, 19:02 Geschreven door Claudia  


    21-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 1/7

    DAGEN VAN CRISIS IN MIJN KERK EN EEN WERELDCRISIS KOMEN NADERBIJ!

    1 Juli, 2014  - 8:25 A.M.

    JESUS’, HET GEZEGENDE SACRAMENT, ROEPT ZIJN TROUWE MENSEN OP

    Vrede zij met jullie, mijn kinderen

    Negeer het bidden niet, omdat de spirituele oorlog reeds is begonnen. Als het mogelijk is, mijn kudde, ontvang Mijn Lichaam en Mijn Bloed iedere dag, of zoveel mogelijk, want zo blijf je bekleed met de kracht van God, en zodoende zullen jullie in staat zijn de aanvallen van mijn tegenstander en zijn kwaad te weerstaan.

    Al degenen die mijn geboden houden en verenigd zijn in gebed met Mij, met Mijn Moeder en het Hemelse leger maken deel uit van mijn aardse militie, daarom zouden ze mijn geestelijk voedsel dagelijks moeten ontvangen, of zouden ze de geestelijke communie moeten doen wanneeh het onmogelijk is om mijn Lichaam en mijn Bloed te ontvangen en het zou in bijzondere gevallen moeten zijn. Mijn hele leger hier op aarde moet in Vereniging zijn met mijn Geest, Die de brenger van leven is en wonderlijke raadsman die jullie zal begeleiden samen met Mijn Moeder naar de uiteindelijke overwinning.

    Mijn kinderen, sommige van mijn kardinalen zullen zeer spoeding rebelleren; hun rebellie en hoogmoed zullen een scheuring brengen in mijn kerk; ze zullen Mij verraden zoals Judas. De paus zal vluchten uit Rome en hij zal zijn Stoel vestigen in Jeruzalem. Het zal de gruwel beginnen en de zoon van verderf zal neerzitten op de Stoel van Petrus. Mijn kerk zal verdeeld worden voor een tijdje, gedurende die tijd zal Ik het koren van het kaf scheiden. Dagen van crisis en wereldcrisis komen naderbij! En in het midden van die beproeving zal mijn Vader de waarschuwing zenden, Zijn kleine oordeel dat jullie zal ontwaken en je de waarheid tonen om je bewust te maken dat God en de eeuwigheid bestaan, en wanneer jullie terugkeren naar deze wereld jullie in staat zullen zijn te vechten om jullie redding te bereiken. Na de waarschuwing en het mirakel zal het de laatste strijd zijn tussen de kinderen van het licht en de kinderen van de duisternis.

    Hemelse fenomenen vermeerderen zich; mijn trouwe kinderen weten dat ze tekenen van de hemel zijn, maar ongelovigen en degenen met weinig geloof zullen zeggen dat het enkel atmosferische fenomenen zijn. Ik zeg het opnieuw, dat alles gepland is door de koningen van deze wereld om de wereldvrede te destabilizeren, en het staat dichtbij te gebeuren.   

    Mijn kinderen, de tijd is nabij wanneer Ik niet meer in de stilte van elk tabernakel aanwezig zal zijn; alles moet vervuld worden zoals het is geschreven, maar vrees niet; voor een korte tijd zal Ik bij jullie blijven, maar Ik zal vertrekken. We zullen ons terugzien op Mijn Nieuwe Hemel en op mijn Nieuwe Aarde, waar niemand jullie vreugde zal wegnemen. Mijn vrede laat Ik jullie, mijn vrede geef Ik jullie. Toon berouw en bekeer jullie want het koninkrijk van God is nabij.

    Jullie Meester; Jezus, het Gezegende Sacrament.

    Maak mijn boodschappen kenbaar aan de hele mensheid.

     

    21-07-2014, 01:31 Geschreven door Claudia  


    20-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 7/7

    GEESTEN VAN VERLEIDING EN NEGATIEVE GEDACHTEN, HEEFT MIJN TEGENSTANDER GESTROOID OM DE KINDEREN VAN GOD TE VERLIEZEN!

    7 Juli, 2014   -  2:25 P.M.

    MARIA'S, MYSTIEKE ROOS, DRINGENDE OPROEP AAN DE KINDEREN VAN GOD

    Kleinen; moge mijn liefde en mijn moederlijke bescherming jullie altijd bijstaan.

    Geesten van verleiding en negatieve gedachten heeft mijn tegenstander gestrooid om de kinderen van God te verliezen! Aanroep, mijn kleinen, de kracht van het Bloed van mijn zoon en vraag om mijn krachtige interventie te allen tijde zodat jullie in staat zullen zijn deze aanvallen teniet te doen. Ik zeg jullie dat, mijn kleinen, omdat jullie geest aangevallen wordt met gedachten van geweld, wraak, lust, overspel, bedrog, ontucht, jaloersheid en al de zonden van het vlees dat ervoor zal zorgen dat velen vallen en vergaan.

    Volg het spel van mijn tegenstander niet; onthoud dat 'de strijd niet tegen vijanden van vlees en bloed gaat, maar tegen de heerschappijen, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers van deze duisternis en tegen de geesten van het kwaad in de hemelse regionen.’. (Efeziers 6, 12)

    Kleinen, als jullie in verleiding komen, ga onmiddellijk een van mijn geliefden (priesters) zoeken voor de biecht en verkrijg de absolutie; versterk je dagelijks met het Lichaam en Bloed van mijn Zoon en blijf waakzaam als goede soldaten zodat jullie niet opnieuw in verleiding vallen want het is geschreven in het Heilit Woord dat 'de geest gewillig is, maar het vlees is zwak’. (Matteus 26, 41)

    Kleinen, mijn tegenstander zoekt controle over te nemen over de mensheid en hij weet dat door jullie geest aan te vallen hij dit kan bewerkstelligen. Als hij jullie geest controleert is het gemakkelijker voor hem om je Zelf te domineren. Dat is de reden dat Ik altijd vraag dat jullie zouden vluchten van wat het motief is van je zondigen en te bidden met het Kostbaar Bloed van mijn Zoon wanneer jullie merken dat jullie aangevallen worden; herinner jullie dat jullie tegenstander als een brullende leeuw rondloopt en hij rust niet eerder dan dat je verloren bent.

    Verzegel met het Bloed van mijn Zoon, plaatsen en mensen waar je bij bent en doe hetzelfde met jullie familie, verzegel je met het Kostbaar Bloedgebed, 's morgens en 's avonds, zodat je in staat bent de brandende pijlen van het kwaad waarmee hij jullie geesten bestookt, te weerstaan.

    Ik geef je deze twee gebeden die mijn Zoon me gegeven heeft zodat Ik in staat ben om jullie te leren hoe deze mentale aanvallen af te weren. Dit zijn exorcisme gebeden met het Kostbaar Bloed van mijn Zoon, leer ze van buiten zodat je jezelf kunt verdedigen wanneer je aangevallen wordt door mijn tegenstander en zijn kwade krachten.

    EXORCISME GEBEDEN MET HET BLOED VAN ONZE HEER JEZUS CHRISTUS

    Door het Glorierijke Bloed van het Verbond van Onze Heer Jezus Christus beveel ik verleidingsgeesten en valse gedachten me gerust en kalm te laten. !Eruit, eruit, uit mijn geest en mijn gedachten; ik beveel je in de naam van onze Heer Jezus Christus Die jullie op het Kruis overwon!

    Krachtig Bloed van Bevrijding, Genezing en Verlossing, vergoten door Onze Heer Jezus Christus, bevecht de vijand van mijn ziel in mijn lichaam, gedachten en geest; krachtig Bloed, houd weg van mijn Wezen alle brandende en giftige pijlen van het kwaad. O Glorierijk Bloed van mijn verlosser, laat me niet in verleiding komen en bevrijd me van alle kwaad. Amen

    Moge de vrede van mijn Heer bij je zijn. Deze moeder houdt van jullie, Maria, Mystieke Roos.

    Maak mijn boodschappen kenbaar aan de hele mensheid.

    20-07-2014, 20:32 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Woord is zeer eenvoudig, gemakkelijk te begrijpen, maar niet zo gemakkelijk naar te leven. 9/7/2014

    Mijn dierbare dochter, MIJN INSTRUCTIE AAN AL DIE MIJ VEREREN IS OM HARD TE BIDDEN VOOR DE BEROERING DAT SPOEDIG ZAL UITBREKEN IN DE WERELD. VELE GEBEURTENISSEN ZULLEN ZICH ONTWIKKELEN, WAARVAN ALLEN VERBONDEN ZIJN AAN VERDEELDHEID VEROORZAAKT DOOR RELIGIEUZE HAAT EN HEBZUCHT. Maar wanneer minachting voor Mij, dat men reeds getuige van is in de wereld, komt van binnen Mijn Eigen vier muren, dan zullen jullie weten dat de tijd nabij is. Want WANNEER ZIJ MIJ VERVLOEKEN EN DEGENEN DIE MIJ LIEFHEBBEN VERVOLGEN, DAN ZULLEN ZIJ MIJN INTERVENTIE ZIEN, DAT ZAL ZIJN ALS EEN BLIKSEMSCHICHT. 

    Velen zullen Mijn gewillige aanvaarding van vervolging, dat altijd het lot zal zijn van degenen die Mij volgen, verwarren met een aanvaarding van boosaardige dingen en een gewilligheid om deze dingen te laten gedijen. Maar dit is niet juist. Alle Liefde komt van Mij. Alle kwaad komt van Satan. Wanneer de twee botsen zal zich een grote verstoring ontvouwen. Het kwaad kan niet gedijen wanneer Ik ertegenin ga. Zelfs Satan zelf kan enkel zijn gif verspreiden volgens de Wil van God.

    HET KWAAD, DAT DE WERELD BESMET, ZAL VERNIETIGD WORDEN. Twijfel hier niet aan. Jullie moeten echter het kwaad herkennen voor wat het is, want Satan zal het altijd presenteren als een goede zaak. Zijn favoriete taktiek is een vertekend beeld geven van Mijn Leer en er grote misleidingen erin opnemen, die alleen zullen herkend worden door degenen waar de Geest van God in hun zielen woont. Zovelen verspreiden verschillende versies van Mijn Leer en creeren hun eigen interpretaties en dit verwart velen. WANNEER DEGENEN DIE BEWEREN MIJ TE KENNEN MIJ KRUISIGEN, DOOR DEGENEN DIE MIJ DIENEN TE KWELLEN, WEET DAN DAT ZE NIET VAN MIJ ZIJN - HOE ZOUDEN ZE VAN MIJ KUNNEN ZIJN

    Wees gerust, want al wat je nodig hebt te weten staat in Mijn Heilig Woord. Mijn Woord is zeer eenvoudig, gemakkelijk te begrijpen, maar niet zo gemakkelijk naar te leven. LEEF NAAR MIJN WOORD EN LIEFDE ZAL DE DRIJFKRACHT ZIJN ACHTER ELK WOORD DAT JE UIT; ELKE HANDELING EN ELK GEBAAR DIE JE DOET. WANNEER JE GEEN LIEFDE ZIET KOMEND UIT DE MOND VAN DEGENEN DIE BEWEREN HEILIG TE ZIJN, DAN IS HET NIET HET WOORD VAN GOD WAAR JE NAAR LUISTERT. IN DE PLAATS HOOR JE EEN MENSELIJKE INTERPRETATIE, DAT GEBREKKIG IS. 

    Alles wat niet van Mijn Goddelijkheid ontspringt is niet van Mij.

    Jullie Jezus

    20-07-2014, 15:40 Geschreven door Claudia  


    17-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ned Dougherty 2/7

    July 2, 2014

    Shrine of Our Lady of the Island, Eastport, New York, at 10:00pm

     

    OLV van Licht

    Mijn dierbare zoon,

    Nu heb Ik je doorheen het Noord Amerikaanse continent gebracht naar de plaats waar Ik verscheen en zovele keren tot jou sprak, omdat zoals je weet dit de 30 ste verjaardag is van de tijd die Ik tussenkwam in je leven en je koos om mijn zaak te doen. Want het is op deze nacht, dertig jaar geleden dat Ik je voorstelde tot de geestelijke sferen op een moment in je leven wanneer je eigen aardse tocht ver was afgedwaald van het pad dat de Vader in de Hemel voor jou had gekozen.

    Maar mijn keuze om jou te gebruiken, mijn lieve zoon, werd geschreven in de eeuwige sferen in een tijd en plaats dat ongekend is voor degenen die niet weten en die niet begrijpen dat tijd en ruimte zoals je het kent hier op Aarde niet relevant is voor de tijdloosheid en de immense ruimte in de eeuwige sferen.

    Nu, 30 jaar later, mijn zoon, besef je dat je tocht verschillend was dan je ooit kon verwachten, voor Ik tussenkwam in je eigenzinnige levensweg. Maar Ik koos jouw om mijn boodschappen te brengen aan de wereld, zoals Ik vele kinderen van God heb gekozen.

    Ik koos jou in het bijzonder, om de manier dat je je leven had geleid, die je de minst verwachte kandidaat was om mijn werk te doen. Nu je hebt gekozen om mijn inspiratie te volgen, erken je  wat je hebt ervaren op deze avond 30 jaar geleden hebben geleid op het pad dat je sindsdien hebt gevolgd.

    Je hebt ook gezien dat wat jou in visioenen echt was, want vele van de visioenen die werden uitgekozen voor jou om te zien werden bevestigd voor de vele ongelovigen evenals de trouwe kinderen van God, die erkennen dat God een plan voor elk van jullie heeft om Zijn oproep aan de mensheid te beantwoorden, ongeacht hoe zondig je denkt dat je tocht is.

    Want God de Vader en Zijn Zoon de Verlosser van de wereld hebben grote barmhartigheid voor de ergste zondaars, die tot het besef komen dat jullie tocht hier op aarde is bedoeld om God te dienen en niet zijn tegenstander, die nu over de wereld regeert op zovele manieren.

    Gelukkig voor jou, mijn zoon, werd je gered door de kracht van de Heilige Geest, die de bron is van jouw leven, evenals de bron van alle leven. Vele van jullie broeders en zusters hebben zich afgekeerd van een geloof in de Eeuwige Tocht, omdat ze hun geloof verloren waren in God als een gevolg van de invloed van de boze, die zijn zin doet met zovele kinderen van God.

    Mijn zoon, Ik weet dat zelfs jij je zwakheid en angst erkent ondanks alles dat je getoond is dat zo een eeuwigheid in paradijs bevestigd, omdat de boze zich heeft gemengd in je tocht en gepoogd heeft je te onderdrukken in je missie om het werk van de Vader in de Hemel te doen.

    Weet dit nu dat Ik bij je ben in je tocht, hoe duister de tijden ook voor je mogen lijken op deze weg door het leven. Herinner je de visioenen die je werden getoond van de belofte van een nieuwe wereld die de Vader in de Hemel heeft beloofd voor alle broeders en zusters op Aarde gedurende deze miserievolle tijden.

    Je leeft in een wereld dat verschrikkelijk corrupt is geworden door de boze, maar zijn dagen zijn kort, net als je getoond werd vele jaren geleden. Herinner je dat de Vader in de Hemel een plan heeft voor de toekomst van de mensheid dat zal gebeuren na het Grote Schudden dat de hele mensheid zich nu moet voor bereiden, want de tijd is nu zeer kort, wanneer de grote veranderingen zullen plaatsgrijpen.

    Herinner je de visioenen die je getoond werden van de toekomst van de wereld, wanneer de grote transformatie plaatsgrijpt dat de hele mensheid dichter tot de Vader in de Hemel zal brengen, omdat Zijn vijand, de boze en zijn volgelingen van het aardoppervlak zullen geveegd worden.

    Wetend dat dit waar is, mijn zoon, wat is er te vrezen?

    God zij geprezen!

    Message ended 10:20pm 

    - exactly 30 years from the beginning of my first near-death experience on July 2, 1984 at 10:20pm.

    17-07-2014, 20:29 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 159

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    159 Smeekbede voor Gods Liefde 8/7

    O Moeder van Redding, ik vraag U om Uw voorspraak als ik smeek om Gods Liefde. Vul mijn ziel, een leeg vat, met de Liefde van God, zodat wanneer het overstroomt, het over de zielen zal komen voor wie ik een inspanning doe om medelijden voor te tonen.

    Door de Kracht van God vraag ik dat ik bevrijd word van enige gevoelens van haat die ik heb voor degenen die Uw Zoon verraden.

    Verneder mij in geest en vul mij met generositeit van ziel zodat ik de Leer van Christus kan volgen en Zijn Liefde kan verspreiden in elk deel van mijn leven.

    Amen.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    17-07-2014, 19:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkel met de Liefde van God in jullie zielen kunnen jullie het Woord van God verspreiden. 8/7/2014

    Moeder van Redding : Mijn lieve kinderen, weten jullie niet dat HET DOOR GODS LIEFDE VOOR JULLIE ALLEN IS DAT HIJ MIJ HEEFT TOEGESTAAN OM ZIJN ALLERHEILIGSTE WOORD TE VERKONDIGEN OP ELKE VERSCHIJNING VAN MIJ, DE MOEDER VAN GOD DIE PLAATSVOND IN DE WERELD. 

    Het was de wens van mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, dat Ik mijzelf kenbaar maakte zodat bekering tot de Waarheid plaats zou kunnen vinden. En zo ZAL HET IN AL MIJN VERERINGSPLAATSEN ZIJN OVER DE WERELD DAT GOD DE WAARHEID ZAL KENBAAR MAKEN TOT DE GROTE DAG VAN DE HEER AANBREEKT. JULLIE MOETEN JE ALLEN VERENIGEN OM GLORIE TE GEVEN AAN GOD IN AL MIJN VERERINGSPLAATSEN, zodat Hij, in Zijn Barmhartigheid, grote Genaden zal storten over zelfs de meest onwaardige zielen, want zij zijn degenen de Hij het meest zoekt.

    HET IS NIET ALLEEN DE GOED ONDERLEGDEN VAN HET EVANGELIE DAT HIJ, MIJN ZOON, WENST DAT TOT MIJ KOMEN. NEE, HET IS DEGENEN DIE EEN LEEGTE IN HUN HART VOELEN, waar hoe zeer ze zoeken naar innerlijke vrede, ze niet in staat zijn ze te vinden. Vele mensen zoeken naar geluk, vrede en vreugde in hun leven en vinden het zelden. Ze kunnen nooit ware vrede vinden als ze geen liefde kunnen vinden. Enkel liefde voor anderen kan je dichter tot God brengen, want zonder liefde zul je nooit Gods Aanwezigheid vinden.

    IK VRAAG JULLIE, LIEVE KINDEREN, OM TOT MIJ TE KOMEN, DE MOEDER VAN REDDING, EN ME TE VRAGEN TE BIDDEN ZODAT GOD JULLIE ZAL VULLEN MET ZIJN LIEFDE. WANNEER JULLIE DIT GEBED BIDDEN (159) AL IK MIJN ZOON VRAGEN OM TE REAGEREN OP JULLIE OPROEP. Zoek liefde en toon wat jullie aan liefde hebben in jullie harten aan anderen en deel deze liefde. Wanneer je dit doet zal mijn Zoon je vullen met zoveel liefde dat jullie klaar zijn dit delen onder jullie. Liefde zal haat uitroeien. Als jullie enige vorm van haat voor een andere mens hebben moet je mijn Zoon, Jezus Christus smeken om je van deze besmetting te bevrijden.

    Over Liefde wordt gesproken alsof het gemakkelijk is om te voelen, maar voor velen vereist het grote nederigheid, ontdaan van alle ego. Zonder jezelf te vernederen voor God, zul je Zijn Liefde niet voelen. En zonder de Liefde van God kun je niet gedijen. ENKEL MET DE LIEFDE VAN GOD IN JULLIE ZIELEN KUNNEN JULLIE HET WOORD VAN GOD VERSPREIDEN. 

    ZONDER ZIJN LIEFDE, ZULLEN DE WOORDEN DIE JULLIE SPREKEN IN ZIJN NAAM DOR ZIJN EN VAN LEVEN BEROOFD. 

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    17-07-2014, 19:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zal nauw samenwerken met mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, in Zijn laatste daad om de mensheid te redden. 6/7/2014

    Moeder van Redding : Mijn kind, MIJN TIJD ALS DE MOEDER VAN REDDING, WANNEER IK NAUW ZAL SAMENWERKEN MET MIJN GELIEFDE ZOON, JEZUS CHRISTUS, IN ZIJN LAATSTE DAAD OM DE MENSHEID TE REDDEN IS STEVIG GEVESTIGD. 

    IK ZAL VAN DEZE DAG AF ALLES DOEN WAT GEVRAAGD WORDT VAN MIJ OM TE REAGEREN OP HEM ALS HIJ TUSSENKOMT IN DE WERELDSE ZAKEN OM ZIJN BARMHARTIGHEID TE ONTHULLEN. 

    De weg naar redding is een zeer moeilijke weg, omdat het nooit gemakkelijk is om de ogen van de blinden te openen voor de Waarheid. Er is niets meer frustrerend om te zien dan de arme zielen die niet kunnen zien omdat ze het weigeren. De koppigheid van de mens vormt een grote barriere en omwille daarvan zijn grote daden van gebed en offer vereist door al degenen die gezegend zijn met het Licht van God in hun harten. Het zal jullie generositeit van vrije wil zijn, als jullie mijn Zoon de gave brengen die Hij verlangt, die de Heilige Geest in staat neer te dalen op die zielen die in grote nood verkeren van mijn Zoons Barmhartigheid.

    Het kan een grote uitdaging zijn om de Waarheid te verkondigen, door jullie geloof alleen. Maar terwijl vele mensen trouw zijn aan mijn Zoon hebben ze niet de gave van inzicht. Blind geloof in God is een grote Gave en het is gegeven aan degenen die teder van hart zijn en verstoken zijn van ego. Sta daarom op, lieve kinderen en bereid jullie voor op de grote strijd om zielen. Het zal de grootste taak zijn zelfs voor de sterksten onder jullie. STA ME TOE, JULLIE MOEDER, OM JULLIE TE BEGELEIDEN IN DE KOMENDE TIJDEN, WANT IK BEN JULLIE VOORSPREEKSTER EN JEZUS CHRISTUS HEEFT ME GROTE GENADEN GEGEVEN ZODAT IK IN STAAT ZAL ZIJN OM JULLIE MEE TE NEMEN OP HET PAD NAAR GROTE GLORIE. 

    Ga in vrede om God lief te hebben en te dienen. Voor degenen die Hem volgen, als kleine kinderen, zal elke Bescherming jullie toegekend worden.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    17-07-2014, 18:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mens beantwoordt liefde met liefde, net als haat haat voortbrengt. 5/7/2014

    Mijn dierbare dochter, LAAT ME VANDAAG GROTE ZEGENINGEN AAN DE WERELD BRENGEN, ALS IK DE GEEST VAN LIEFDE SCHENK, DOOR DE KRACHT VAN DE HEILIGE GEEST, AAN ELKE NATIE. 

    DEZE GAVE VAN LIEFDE ZAL VELEN OMHULLEN, WAARONDER DEGENEN DIE MIJ NIET AANVAARDEN EN DE WERELD ZAL GROTE DADEN VAN NAASTENLIEFDE ZIEN. Wanneer jullie horen over dergelijke mirakels, wanneer naties andere naties zullen helpen, die in grote nood verkeren, herken deze als tekenen van de Hemel.

    MIJN LIEFDE ZAL VELEN VERLOKKEN ALS HET VERSPREID WORDT DOOR MIJN SPECIALE INTERVENTIE OP DIT SPECIALE MOMENT. Luister naar Mij, Mijn geliefde leerlingen want Ik wil dat jullie weten dat wanneer jullie bidden voor vrede, Ik jullie Mijn Vrede zal geven. Wanneer jullie bidden dat liefde haat overwint, Ik jullie Mijn Liefde zal geven. Wanneer jullie bidden om jullie geloof te vermeerderen, Ik Mijn Liefde zal over jullie storten en jullie geloof zal groeien. Wanneer jullie geloof groeit zullen jullie Mijn Woord verspreiden door het voorbeeld te geven. Wanneer jullie liefde tonen, onvoorwaardelijk, aan anderen, handelen jullie in Mijn Naam. Door jullie handelingen zullen anderen jullie voorbeeld volgen.

    De mens beantwoordt liefde met liefde, net als haat haat voortbrengt. OM HAAT TE OVERWINNEN MOET JE ALTIJD HAAT BEANTWOORDEN MET LIEFDE, WANT LIEFDE VERZWAKT DE GEEST VAN HET KWAAD. Als genoeg mensen liefde betoonden aan elkaar, in elk aspect van hun leven, dan zou haat niet kunnen gedijen.

    Mijn Liefde groeit onder jullie. Neem het met jullie mee en verspreid het, want het zal leven geven aan allen, waaronder degenen die Mijn Liefde het meest nodig hebben.

    Jullie Jezus

    17-07-2014, 17:01 Geschreven door Claudia  


    13-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben de Waarheid. Neem Mijn Hand en volg Mij. Alle Leven komt van Mij. 3/7/2014

    God de Vader : Mijn dierbare dochter, DE MENS HEEFT CONTROLE OVER ZIJN EIGEN LOTSBESTEMMING, OMDAT HIJ VRIJHEID VAN KEUZE WERD GEGEVEN, ALS EEN GAVE VAN MIJ. 

    SOMMIGEN KIEZEN HET JUISTE PAD NAAR MIJN HEMELSE KONINKRIJK DAT DOOR MIJN ENIGGEBOREN ZOON, JEZUS CHRISTUS IS. Anderen kiezen onverstandig. OMWILLE VAN DE GAVEN VAN DE MENS, WAARONDER INTELLIGENTIE, KENNIS EN VRIJE WIL, WORDEN VELEN HOOGMOEDIG. ANDEREN ZOEKEN VERZINSELS EN GROTE MATERIELE GAVEN, DIE DE WERELD MOGELIJK MAAKT, TOTDAT UITEINDELIJK ENKEL HUN DIRECTE VERLANGENS BELANGRIJK WORDEN VOOR HEN. Door het volgen van zelfzuchtige daden; door zelf-geobsedeerd te worden en door persoonlijke vervulling te zoeken ten koste van anderen, veroordelen ze zich tot de zonden die hen tot slaaf maken.

    Door te weigeren de Gave van Eeuwig Leven te aanvaarden, dat Ik tot jullie allen breng, die zullen delen in Mijn Koninkrijk, jullie, lieve kinderen, zullen jullie afzonderen van Mij voor de eeuwigheid. Ik kom om op dit moment tussen te komen omdat de zelf-absorptie in de wereld alle liefde in jullie harten voor Mij heeft uitgeroeid. IK KOM JULLIE DE WAARHEID; DE KENNIS VAN MIJN KONINKRIJK EN EEN HERINNERING AAN DE TWEE KEUZEN, DIE JULLIE ZULLEN GEPRESENTEERD WORDEN, BRENGEN. DE EERSTE KEUZE BESTAAT IN HET AANVAARDEN VAN MIJN HAND VAN BARMHARTIGHEID EN EEN GLORIERIJK LEVEN TE LEIDEN DOOR TE DELEN IN HET GODDELIJK LEVEN VAN MIJN NIEUWE KONINKRIJK. DE TWEEDE KEUZE IS OM EEUWIGE DUISTERNIS TE KIEZEN EN SLAVEN VOOR DE AFGROND TE WORDEN, WAAR SATAN EEUWIG ZAL BLIJVEN. 

    Zo velen onder jullie weigeren Mijn Liefde, de kennis die Ik jullie gaf door Mijn Heilig Woord, en de waarschuwingen aan jullie gegeven door de profeten. Geloof niet dat de wereld vandaag verschillend is van enige tijd op Aarde tot nu. De mensheid is niet veranderd. De zonde is nog altijd jullie vloek en het zal enkel zijn door de vijand te bevechten – die jullie miserie en leed brengt – dat jullie in staat zal stellen het Leven te aanvaarden dat Ik heb geschapen voor jullie.

    Luister nu als Ik jullie aan Mijn Belofte herinner. IK HEB EEN EEUWIG PARADIJS GESCHAPEN, DAT AAN JULLIE TOEBEHOORT. HET ZAL JULLIE EEUWIG LEVEN NAAR HET LICHAAM EN ZIEL BIEDEN. HET WACHT OP JULLIE. Verkwist jullie erfenis niet. Dit zou Mijn Hart breken als jullie dit zouden doen en jullie zouden voor eeuwig spijt hebben over deze beslissing.

    HOOR NU NAAR MIJN OPROEP, want Ik zal elk teken; elk Mirakel en elke Genade sturen, om jullie afgematte harten te ontwaken tot Ik in jullie de kennis van de Waarheid raak.

    IK BEN DE WAARHEID. NEEM MIJN HAND EN VOLG MIJ. ALLE LEVEN KOMT VAN MIJ.

    Jullie Eeuwige Vader

    God de Allerhoogste

    13-07-2014, 21:59 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het zal spoedig onwettelijk zijn om te verklaren dat jullie Jezus Christus volgen. 2/7/2014

    Moeder van Redding : Lieve kinderen, ALS DE MENSHEID DE MAJESTEIT VAN MIJN ZOON, DIE OP DE HEMELSE TROON ZIT, AAN DE RECHTERHAND VAN DE EEUWIGE VADER ZOU ZIEN, ZOUDEN ZE HUN HOOFD NEERHANGEN VAN SCHAAMTE EN SPIJT.

    Mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, wordt aanbeden, vereerd en overladen met grote liefde door de engelen en heiligen in de Hemel. OP AARDE WORDT ER ZEER WEINIG RESPECT BETOOND AAN HEM DIE EEN VERSCHRIKKELIJKE DOOD DOORSTOND OM HET MENSELIJK RAS TE REDDEN VAN ZONDE. Wat weent de Hemel op dit moment in de geschiedenis als elke poging wordt genomen om de Aarde overal te ontdoen van elk teken dat mijn Zoon vertegenwoordigd. Niet tevreden met het uitbannen van openbare vertoningen van de Allerheiligste Kruisen, zal het spoedig onwettelijk worden om te verklaren dat je Jezus Christus volgt.

    ER ZAL ZEER WEINIG TOLERANTIE GETOOND WORDEN MET CHRISTENEN DIE TROUW BLIJVEN AAN HET WOORD EN DIE DE WEG NAAR GOD VOLGEN. ZELFS DE GEWIJDE DIENAREN DIE BELIJDEN JEZUS CHRISTUS TE DIENEN ZULLEN TE ZWAK ZIJN OM HET CHRISTENDOM TE VERDEDIGEN EN ZE ZULLEN TOELATEN DAT ZE GEDWONGEN WORDEN IN DEZE WETTEN TOE TE LATEN. IN VELE GEVALLEN ZULLEN DE VERRADERS ONDER HEN DE AFSCHAFFING VAN HET KRUIS EN DE WAARHEID VAN HET CHRISTENDOM VERGEMAKKELIJKEN. Mettertijd zullen ze allen een valse leer aanbidden samen met andere geloofsovertuigingen die niet van God komen. Omdat ze het pad van dwaling zullen kiezen, door hun eigen vrije wil, betekent dit dat ze zullen weigeren Gods Barmhartigheid te aanvaarden en ze zullen zich veroordelen tot de duisternis.

    Jullie mogen nooit mijn Zoon voor welke reden ook verraden, want Hij is de Weg van de Waarheid en enkel Hij kan jullie Eeuwige Redding brengen.

    Jullie geliefde Moeder

    De Moeder van Redding

    13-07-2014, 21:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie geloof zal getest worden zoals nooit tevoren. 1/7/2014

    Mijn dierbare dochter, DE LIEFDE DIE SCHIJNT VAN MIJN LEERLINGEN DIE MIJ VOLGEN OP DIT MOMENT, IS ALOMVATTEND. Het is het Licht, dat brandt onder jullie dat Mijn Liefde ondersteunt, dat overal gevoeld wordt waar Ik vereerd word. DE HEILIGE GEEST BLIJFT NEERKOMEN OP MIJN KERK OP AARDE, ALS HET WORSTELT TEGEN BEPROEVINGEN, WAARMEE HET IEDERE DAG GECONFRONTEERD WORDT. 

    De geest van duisternis, blijft echter zwaar wegen op de naties, als elke inspanning gedaan worden door de agenten van de boze om elk spoor van Mij, Mijn Woord en Mijn Ware Kerk uit te vegen van het aardoppervlak. Wees er zeker van, hoe zwaar jullie last ook is, dat Ik met jullie Ben, naast jullie lopend en jullie helpend om tegenslag te overwinnen, elke stap van jullie tocht. JULLIE GELOOF ZAL GETEST WORDEN ZOALS NOOIT TEVOREN; jullie moed kan van tijd tot tijd in jullie schoenen zakken; jullie volharding tot zijn grenzen getest en jullie aanvaarding van de Waarheid op de proef gesteld worden. JULLIE ZULLEN GEPEST EN BESPOT WORDEN. DAT ALLES ZAL VEROORZAAKT WORDEN DOOR DE GODDELOZE DADEN VAN DEGENEN DAT SATAN GEBRUIKT OM TEGEN MIJ, JEZUS CHRISTUS TE VECHTEN. MAAR NIETS ZAL MIJN KERK – MIJN WARE VOLGELINGEN VERNIETIGEN. 

    DEGENEN DIE GEHOORZAAM BLIJVEN AAN HET WOORD VAN GOD, ZOALS HET VOOR ZOLANG BESTAAT, ZULLEN MIJ BLIJVEN VERTEGENWOORDIGEN OP AARDE. MIJN BESCHERMING ZAL JULLIE BEDEKKEN ZOALS EEN ONZICHTBARE MANTEL EN JULLIE GELOOF ZAL NOOIT VERMINDEREN EENS JULLIE VECHTEN MET HET ZWAARD VAN GOD. 

    Blijf Mij trouw en Mijn Licht zal blijven schijnen op het menselijk ras. MIJN BELOFTE IS DAT MIJN KERK INTACT ZAL BLIJVEN, HOEWEL KLEINER DAN ZE NU IS, TOT DE GROTE DAG VAN DE HEER AANBREEKT

    Jullie Jezus

    13-07-2014, 20:42 Geschreven door Claudia  


    09-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie kunnen enkel de Waarheid hoog houden, want Ik Ben de Waarheid. Ontken de Waarheid en jullie ontkennen Mij. 30/6/2014

    Mijn dierbare dochter, jullie, Mijn lieve volgelingen, moeten weten dat de poorten van de Hel nooit Mijn Kerk zullen overweldigen, hoeveel veel van Mijn Kerk op Aarde zal verpletterd worden, zoals voorzegd. Maar, de Waarheid kan nooit sterven. MIJN WOORD ZAL NOOIT UITSTERVEN NOCH ZAL MIJN LEER VERGETEN WORDEN DOOR DEGENEN DIE IN WARE EENHEID MET MIJ ZIJN.

    Enkel degenen die trouw blijven aan Mijn Woord kunnen zeggen dat zij deel uitmaken van Mijn Kerk op Aarde. DEGENEN DIE ELKE VORM VAN KNOEIERIJ VAN HET HEILIG EVANGELIE TOEJUICHEN OF EEN AANPASSING VAN MIJN LEER ZULLEN NIET LANGER IN STAAT ZIJN TE BEWEREN DAT ZE MIJ DIENEN. ZOU EEN GEWIJDE DIENAAR VAN MIJ DURVEN EEN ALTERNATIEVE DOCTRINE TE VERKONDIGEN NAAST DE ENE GEGEVEN AAN DE MENS DOOR MIJN APOSTELEN EN DE PROFETEN VOOR MIJN TIJD, ZULLEN ZE ONMIDDELLIJK VERDREVEN WORDEN. 

    IK WAARSCHUW AL DEGENEN DIE ALLES OMHELZEN, DAT GEACHT WORDT HEILIG TE ZIJN – MAAR DAT GEVORMD IS DOOR MENSENHANDEN EN SCHEPPING – EN DIE DIT AANVAARDEN ALS HET MIJNE, DAT IK JULLIE ZAL VERSTOTEN, WANT JULLIE ZULLEN NIET LANGER IN STAAT ZIJN OM JULLIE MIJN DIENAREN TE NOEMEN. EN ZOUDEN JULLIE ZIELEN IN DWALING ZOUDEN LEIDEN, DAN ZAL JULLIE STRAF IN JULLIE TIJD BEGINNEN EN ZAL BLIJVEN DUREN LANG NADAT JULLIE UIT DIT LEVEN VERTREKKEN. 

    Mijn Toorn is onbekend voor jullie, omdat jullie het nog moeten zien. Maar weet dit. Jullie die Mij zullen verraden, weten reeds wie jullie zijn, want jullie geloof is reeds verzwakt. Velen onder jullie zijn reeds gevallen en jullie zwakheid zal jullie ondergang zijn. Jullie zullen Mij verraden; Mij ontkennen en Mijn vijanden omhelzen, want jullie zullen zo opgaan in de nieuwe religie – het seculiere humanisme, dat zal komen als een wolf in schapevacht om jullie te verslinden – dat Ik vergeten zal worden. Jullie ambitie en verlangen om Mijn vijanden te plezieren, die zullen opklimmen tot grote hoogte binnen de rangen van Mijn Kerk – zullen jullie verblinden voor de Waarheid. Dit zal de oorzaak zijn van jullie ondergang en al degenen die jullie in zware fout zullen trekken.

    HET IS WANNEER MIJN KERK MIJN LEER ONDERSTE BOVEN KEERT; BINNENSTE BUITEN EN ACHTERSTEVOREN DAT JULLIE ZULLEN WETEN DAT DE TIJD IS GEKOMEN VOOR DE ANTICHRIST OM OP HET VOORPLAN TE TREDEN. Degenen die het beest vereren zullen hun eigen doodsvonnis tekenen en zullen hun vrije wil, een Heilige Gave van God, overgeven aan Mijn vijanden. EENS JULLIE EEN EED ZWEREN TOT DEZE NIEUWE VALSE DOCTRINE, ZULLEN JULLIE SCHULDIG ZIJN AAN MIJ TE KRUISIGEN EN JULLIE STRAF ZAL ZWAAR ZIJN. 

    Waarom, kunnen jullie je afvragen, zouden jullie gestraft worden voor jullie gehoorzaamheid aan jullie voorgangers? Het antwoord is eenvoudig. Wanneer jullie een eed zworen om Mij te dienen, kwamen jullie overeen om de Waarheid hoog te houden. Wanneer jullie deze eed braken omwille van jullie gehoorzaamheid aan die vijanden van Mij die zullen komen, dan is het Ik niet, Jezus Christus, die jullie zullen dienen.

    Jullie kunnen enkel de Waarheid hoog houden, want Ik Ben de Waarheid. Ontken de Waarheid en jullie ontkennen Mij. Wanneer jullie Mij ontkennen, als een dienaar van God, zullen jullie niet langer geschikt zijn om Gods kinderen te onderwijzen naar hun Eeuwige Redding.

    Jullie Jezus

    09-07-2014, 17:52 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie moeten nooit God verwerpen omwille van de boosaardige daden van degenen die valselijk beweren Hem te dienen 29/6/2014

    Mijn dierbare dochter, elke mens die zich verbergt achter religie om kwaad te plegen op mensen van andere religies komt niet van Mij. RELIGIES DIE HAAT CAMOUFLEREN EN ANDERE DENOMINATIES ALS DEMONEN VOORSTELLEN DIENEN GOD NIET. 

    WANNEER MENSEN MIJ, JEZUS CHRISTUS, GEBRUIKEN ALS SCHILD OM ZICH ACHTER TE VERBERGEN IN HUN TOCHT OM ONSCHULDIGEN TE VERMOORDEN EN AF TE MAKEN, IS DIT DE GROOTSTE HEILIGSCHENNIS. Mensen die in God geloven moeten weten Wie God is; wat Hij de wereld heeft verteld en hoe Hij Zijn kinderen heeft onderwezen door de Tien Geboden, om Hem te dienen.

    GOD IS LIEFDE. HIJ VERGOELIJKT GEEN HAAT OF IETS DERGELIJK. WANNEER JE MENSEN ZIET DE DEKMANTEL VAN RELIGIE GEBRUIKEN OM PIJN OP ANDEREN TE PLEGEN, VOOR WELKE REDEN OOK, MOET JE WETEN DAT DIT NIETS TE MAKEN HEEFT MET LIEFDE VOOR GOD. HAAT KOMT VAN SATAN EN HIJ VERSPREIDT ZIJN GIF ONDER RELIGIEUZE RADICALEN OM ZIJN WOEDE TEGEN GOD TE UITEN. Door te infiltreren bij degenen die een verwrongen begrip hebben over Wie Ik Ben, slaagt hij erin haat tegen God te verspreiden. Mensen zullen dan vragen: “Hoe kon God dergelijk kwaad toelaten in Zijn Naam?” Het antwoord is dat KWAAD ALTIJD ZAL GEVONDEN WORDEN OP PLAATSEN WAAR GOD WORDT VEREERD, OMDAT DERGELIJKE PLAATSEN ZORGVULDIG WORDEN UITGEZOCHT DOOR DE BOZE OM SCHAAMTE TE BRENGEN BIJ ALLE RELIGIES DIE GOD EREN. Door zijn handelingen zullen mensen dan zich afkeren van God en Hij zal verantwoordelijk gesteld worden voor elke gemene daad die gepleegd wordt door degenen die beweren Hem te dienen.

    HAAT ZORGT ER ZORGVULDIG VOOR ZICH TE VERMOMMEN. Het zal gewoonlijk gepresenteerd worden door degenen die beweren God te vertegenwoordigen, teneinde gezien te worden als rechtvaardigheid brengend aan de vijanden van God. HET ZAL GEZIEN WORDEN ALS DE ‘STEM VAN BEZORGDHEID’ EN ZIJN VERWERPING VAN WAT DE WERELD GELOOFD ALS ZIJNDE EEN KWADE ZAAK. KERKEN VAN VERSCHILLENDE DENOMINATIES, OVER DE HELE WERELD, ZIJN GEINFILTREERD DOOR GODS VIJANDEN VAN BINNENIN. Het doel is schaamte te brengen op de Naam van Mijn Eeuwige Vader. Als resultaat is er in alle hoeken van de wereld een diepe achterdocht en een gebrek van vertrouwen in God opgekomen. Het natuurlijk vermoeden is dat Gods vertegenwoordigers kwaad hebben uitgelokt in Zijn Naam en daarom is het geloof in God gebroken. DIT IS WAAROM DE WERELD GEDOMPELD IS IN HAAT, CORRUPTIE EN OORLOGEN, OMDAT HET SATANS PLAN IS OM ELKE RELIGIE DIE DE WARE GOD VEREERT, TE VERNIETIGEN. Degenen die deze boosaardigheden veroorzaken hebben geen liefde in hun zielen.

    Jullie mogen God nooit verwerpen omwille van de boosaardige handelingen van degenen die valselijk beweren Hem te dienen. Als jullie dit doen, en jullie verwijderen jullie van God om die reden, zijn jullie gevallen voor de leugens, die Satan wil dat jullie slikken. Oordeel nooit over anderen omwille van hun geloofsovertuigingen – goed of slecht. Oordeel nooit over Mijn Eeuwige Vader of Mij, Jezus Christus, Zijn geliefde Zoon, voor de zonden dat degenen die Zijn Kerken dienen plegen. De mens is en zal altijd een zondaar zijn op deze Aarde. Zonde zal altijd de vloek zijn van de mens, tot Ik terugkom. Maar God beschuldigen van zonde is evenzeer een verschrikkelijke heiligschennis als dat het onmogelijk is.

    WORD WAKKER VOOR HET FEIT DAT SATAN BESTAAT en dat hij voorzichtig is om dit feit te verbergen, zodat hij zielen kan bedotten en ze God, de Schepper van al dat Is en ooit zal Zijn, vervloeken. Spoedig zullen al deze wreedheden tot een eind komen en alle Glorie zal de Mijne zijn. HET ZAL NIET LANG ZIJN VOOR SATAN IS VERNIETIGD EN HET MENSELIJK RAS ZAL IN STAAT ZIJN OM DUIDELIJK TE ZIEN WIE IK BEN EN HET GLORIEUS LEVEN DAT IK ZAL BRENGEN BIJ MIJN TWEEDE KOMST. 

    Jullie moeten waakzaam blijven voor al dat gepresenteerd wordt in Mijn Heilige Naam, want jullie zullen zien dat niet alles van Mij komt.

    Jullie Jezus

    09-07-2014, 16:35 Geschreven door Claudia  


    07-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze Moeder verlangt dat al haar herderszonen branden met een liefde dat verteert - Pelianito

    Nehemia 13:11 Ik deed mijn beklag hierover bij de magistraten en zei: ‘Waarom wordt het huis van God zo verwaarloosd?’ Ik riep iedereen terug en liet ze hun plaatsen weer innemen.

    “Mijn kind, zie je hoe mijn huis leeg is, in de steek gelaten door zovelen? Het is grotendeels te wijten aan het feit dat de harten van vele herders zijn bekoeld. Waar is de liefde dat zou moeten branden als een lamp, dag en nacht? Het vuur van naastenliefde zou een warme gloed moeten zijn die arme zondaars aantrekt aan de deur van mijn barmhartigheid. Jullie moeten bidden voor de herders. Bid dat de vurigen hun vlam zullen houden en het zelfs hoger stoken. Bid voor degenen wiens vlam van naastenliefde klein is. Laat jullie gebeden en offers jullie vlammen hoger en hoger aanwakkeren. Wat degenen betreft wiens liefde bekoeld is, mijn kind, wanhoop niet, maar bied opnieuw de gebeden aan die Ik je heb geleerd, dat de Liefdesvlam in hen zal ontbranden in hen als nooit tevoren. Onze Moeder wenst dat al haar herderzonen branden met een liefde dat verteert. Wat zal gebeuren met de schapen als de herder geen liefde heeft? Bid voor hen, mijn kinderen. Omhul ze in de Liefdesvlam.”

    O mijn Jezus, er is zoveel apathie, zelfs onder de herders. Laat onze Moeders Liefdesvlam ontbranden in onze herders zodat het zal verspreiden naar de schapen toe en ze zullen thuis komen en warm verwelkomd worden. Moeder van God, verspreid het effect van genade van Uw Liefdesvlam over de hele mensheid, vooral de harten van de herders, nu en in het uur van onze dood. Amen.

    07-07-2014, 21:08 Geschreven door Claudia  


    06-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelfs nu sta Ik klaar met zelfs meer gaven voor de rest die Ik uitverkoren heb te vechten aan de zijde van mijn Moeder - Pelianito

    Rechters 6:16 Maar de heer zei: ‘Ik zal bij u zijn; u zult de Midjanieten verslaan alsof het maar één enkele man was.’

    “Mijn kinderen, moeten de beloften van de Heer licht worden opgenomen? Waarom twijfelen jullie? Ik heb mijn Moeder naar de aarde gezonden om mijn waarschuwingen te zenden. Heeft de wereld ze in acht genomen? Denk je dat Ik het licht opneem wanneer mijn Moeder wordt veracht? Maar zelfs nu sta Ik klaar met zelfs meer gaven voor de rest te geven, die Ik gekozen heb te vechten naast de zijde van mijn Moeder. De strijd woedt en de vijand weet dat zijn nederlaag zeker is. Hij haalt alles uit de kast. Maar mijn strijders hebben niets te vrezen want Ik ben met hen. Treed binnen in onze Moeders fiat zodat jullie handelen in de Goddelijke Wil en niet in deze van jullie. In de Goddelijke Wil zijn alle dingen mogelijk. Schuif jullie wil opzij en hang niet aan jullie wil. Jullie hebben geen idee wat er op het spel staat. Als jullie het zouden weten zouden jullie niet aarzelen. Neem jullie toortsen vast, mijn kinderen. De triomf van het Onbevlekte Hart is nabij!”

    Jezus, Geliefde, help me om mijn wil opzij te schuiven en te leven in uw heilige wil. Al wat ik kan bieden is mijn zwakheid. Hier is het Heer, geef me alsjeblieft Uw sterkte in ruil. Meest zuivere Moeder, help me zodat al wat Jezus verlangt zal verwezenlijkt worden in mij en door mij. Moeder van God, verspreid het effect van genade van Uw Liefdesvlam over de hele mensheid, nu en in het uur van onze dood. Amen.

    06-07-2014, 21:21 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik geef mijn gaven en genaden meer genereus dan ooit en dat komt omdat jullie ze nodig zullen hebben - Pelianito

    Haggai 1:12 Toen gaven Zerubbabel, de zoon van Sealtiël, en de hogepriester Jozua, de zoon van Josadak en heel de rest van het volk gehoor aan de stem van de heer hun God, en aan de woorden van Haggai, de profeet die de heer hun had gezonden. En het volk werd met ontzag voor de heer vervuld.

    “Mijn kinderen, wat zal er nodig zijn voordat deze perverse generatie let op de stemmen van mijn profeten? Ik ben gekomen met water en bloed, liefde en barmhartigheid en weinigen letten op mijn woorden. Dit is een koppig volk! Allen die mij horen-bereid jullie voor! Open jullie harten! Vast en bid! De dag van de Heer zal inderdaad verschrikkelijk zijn. Toch heb ik jullie niet achtergelaten als wezen. Kunnen jullie niet tot mij roepen in vertrouwen zodat Ik het hoor? Wees niet bang. Mijn liefde is een liefde dat overwint. Mijn wonden brengen heling. Mijn dood brengt leven. Vraag om mijn kracht, mijn gaven en genaden. Jullie zullen ze nodig hebben. Vraag ze vooral wanneer je mij ontvangt in de Eucharistie. Ik geef ze meer genereus dan ooit en dat komt omdat jullie ze nodig zullen hebben. Dus vraag ze! Ik ben met jullie. We zullen samen overwinnen. Verenig jezelf met mij. Kinderen Ik ben dichtbij!”

    O mijn Jezus, ik plaats al mijn vertrouwen in U! Ik aanvaar elke gave en genade dat U goeddunkt mij te geven. Ik vraag dat de harten zullen geopend worden om Uw gaven te ontvangen, maar Ik vraag ook dat degenen die hen ontvangen ze overvloedig zullen ontvangen en dat de gaven die door anderen worden verworpen ontvangen worden door Uw trouwe rest. Hier is onze zwakte Heer, geef ons Uw kracht. Moge uw koninkrijk komen en Uw wil geschieden op aarde als in de hemel. Amen.

    De smeekbede om onszelf te verenigen met Jezus herinnerde mij aan het gebed dat Hij gaf aan Elizabeth Kindelmann:

    Jezus (aan Elizabeth): “Dit gebed is een instrument in je handen. Door samen te werken met Mij zal Satan erdoor verblind zijn; en door zijn blindheid zullen zielen niet in zonde geleid worden.”

    Moge onze voeten tesamen op pad gaan,
    Moge onze handen zich verenigen,
    Moge onze harten op hetzelfde ritme slaan,
    Moge onze zielen in harmonie zijn,
    Moge onze gedachten een zijn,
    Moge onze oren samen luisteren naar de stilte,
    Moge onze blikken in elkaar wegsmelten,
    En moge onze lippen samen smeken aan Onze Hemelse Vader om Barmhartigheid te verkrijgen.
    Amen.

    06-07-2014, 20:59 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 23/6

    IK VRAAG, MIJN KINDEREN, DAT JULLIE VEEL BIDDEN VOOR DE PRIESTERS EN DE UITVERKORENEN, OMDAT ZIJ DE EERSTEN ZULLEN ZIJN DIE TE LIJDEN ZULLEN HEBBEN VAN VERVOLGINGEN EN MISBRUIKEN VAN DE BOOSAARDIGE AGENTEN!

    23 juni 2014  -  2:10 P.M.

    Heiligende Maria’s dringende oproep tot Gods volk

    Kindertjes, moge Gods Vrede en de liefde van deze moeder bij jullie blijven.

    De angstige dagen beginnen, mijn kleinen, maar wees niet bang, deze moeder is met jullie en ik zal niet toestaan dat een van mijn kinderen en hun familie verloren gaat. Mijn kleinen, blijf verenigd in gebed en laat mijn rozenkrans niet achterwege; mijn rozenkrans zal jullie beschermen tegen de aanvallen van mijn tegenstander en zijn boosaardige volgelingen. Mijn rozenkrans vormt een geestelijk schild dat ik jullie heb gegeven zodat het de brandende pijlen van de boosaardige stopt en vernietigd. Wees niet bang, alles zal gebeuren en het zal draaglijker zijn als je bidt.

    Mijn kleinen, zorg vlug je relatie met God in orde te brengen, omdat de dagen komen wanneer mijn geliefde priesters niet langer aanwezig zullen zijn om te luisteren naar jullie in de biecht; mijn tegenstander en zijn agenten hebben als eerste en belangrijkste objectief met grote kracht mijn geliefde priesters aan te vallen. De vervolging van mijn Zoons kerk is begonnen, vele priesters zullen martelaren zijn; goede priesters die mijn Zoons evangelie volgen en die trouw zijn aan de leer van de kerk zullen vervolgd worden en velen zullen eerder hun leven geven dan mijn Zoon en de Kerk op te geven.

    Ik vraag, mijn kinderen, dat jullie veel bidden voor de priesters en de uitverkorenen, omdat ze de eersten zullen zijn die te lijden hebben onder vervolgingen en misbruiken van de boosaardige agenten! De gruwel van de tempel, het schrappen van dagelijkse verering en het sluiten van mijn Vaders huizen is komende. Bid, ik vraag het jullie nogmaals kindertjes, voor de lichamelijke integriteit van de Vicaris van Christus hier op aarde, omdat verborgen krachten plannen een aanslag te doen op zijn leven.

    Kindertjes, wie de paus niet gehoorzaamd is tegen de kerk, en kan geen Zoon van God genoemd worden. Ik vermaan jullie, mijn kleinen die met jullie tong uithalen naar Paus Franciscus, jullie gedrag recht te zetten. Wie zijn jullie om de Vicaris van Christus te oordelen en te veroordelen? Wat weten jullie over Gods plannen? Mijn kindertjes, speel geen goden. Ik vraag jullie: wie gaf jullie de autoriteit om het Heilig Plan van mijn Vader te beoordelen en bekritiseren? Gedraag je niet als Farizeeen, kleinen, enkel God heeft de macht om te oordelen; als jullie ware kinderen van God zijn, gedraag je alszodanig; in de plaats van Paus Franciscus te oordelen en veroordelen, bid voor hem, zodat hij zijn missie van herder te zijn over mijn Zoons kudde in deze tijden van verwarring en geloofsafval kan uitvoeren.  

    Ik vraag, mijn kinderen, dat jullie meer naastenliefde betonen en geen oordeel vellen tegen de kerk en Zijn Vicaris, omdat dit niet van God komt. Gedraag jullie als ware leerlingen van mijn Zoon, en heb elkander lief en help elkaar. Oordeel niet, noch beschuldig de Heilige Doelstellingen van God niet, en speel geen goden zodat jullie je ziel niet verliezen.
    Moge mijn moederlijke zegening altijd bij jullie zijn!

    Jullie moeder: Heiligende Maria.  Alto de Guarne (Ant.)

    Maak mijn boodschappen aan de hele mensheid bekend.

    06-07-2014, 13:26 Geschreven door Claudia  


    04-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 158

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    158 Gebed om mij te beschermen tegen de wereldreligie 27/6

    Lieve Jezus, bescherm me van het kwaad van de nieuwe wereldreligie, die niet van U komen. Ondersteun me op mijn tocht naar vrijheid, op weg naar Uw Heilig Koninkrijk.

    Houd me verenigd met U, telkens wanneer Ik gekweld word en gedwongen word om leugens te slikken die verspreid worden door Uw vijanden om zielen te vernietigen.

    Help me om vervolging te weerstaan, om stevig te staan in het Ware Woord van God tegen valse leerstellingen en andere heiligschennissen, die Ik kan gedwongen worden te aanvaarden.

    Neem me op in het Domein van Uw Koninkrijk door de Gave van mijn vrije wil om mij in staat te stellen om op te komen en de Waarheid te verkondigen wanneer het verklaard wordt een leugen te zijn.

    Laat me nooit wankelen, aarzelen of weglopen in angst, als ik geconfronteerd word met vervolging. Help mij stevig stand te houden aan de Waarheid voor zolang ik leef.

    Amen.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    04-07-2014, 23:23 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    modenieuws
    www.bloggen.be/modenie

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs