Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    06-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bid dit bijzondere Kruistochtgebed om al degenen die dicht bij jullie staan toe te wijden zodat Ik hen kan bedekken met Mijn Kostbaar Bloed. 18/9/2013

    Mijn dierbare dochter, Ik vraag dat je dit bijzondere Kruistochtgebed (122) bid om al degenen die dicht bij je staan toe te wijden, zodat Ik hen kan bedekken met Mijn Kostbaar Bloed.

    Al wat je moet doen is Mij vertrouwen Ik zal degenen beschermen die een beroep doen op Mij voor de redding van hun eigen en andere zielen.

    Ga en bereid je voor op de Dag des Oordeels. Ik zegen jullie allen en Ik verleen je de kracht om verder te doen met je devotie voor Mijn Kruistochtgebeden.

    Jullie Jezus

    06-10-2013, 18:16 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bij Mijn Tweede Komst zal Ik alle mensen die op dat moment nog leven op de Aarde, oordelen overeenkomstig met wat zij gedaan hebben voor de Glorie van God. 18/9/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, toen Ik zei dat Ik zou terugkomen om de levenden en de doden te oordelen, dan bedoelde Ik juist dat. Het Eerste Oordeel moet vervuld worden en hiermee bedoel Ik dat Ik bij Mijn Tweede Komst alle mensen die op dat moment nog leven op de Aarde, zal oordelen overeenkomstig met wat zij gedaan hebben voor de Glorie van God. Mijn Oordeel zal hard zijn, want Mijn Barmhartigheid zal in die fase reeds over de Aarde uitgestort geweest zijn.

    Diegenen onder jullie die tot het einde toe opstandig zullen blijven, door jullie afwijzing van Mij – hoewel de Waarheid jullie zal bekend gemaakt zijn – jullie zullen van Mij  weggeworpen worden. Jullie zullen Mijn Barmhartigheid nooit aanvaarden, ongeacht hoezeer Ik voor jullie redding pleit. Jullie verwerping en haat tegenover Mij zal jullie eeuwig lijden brengen en Ik zal bittere en treurige tranen voor jullie vergieten. O HOE ZULLEN JULLIE HUNKEREN NAAR HET COMFORT VAN DE AARDE, HOEWEL JULLIE DAAR JE TIJD VERSPILDEN MET HET BOOSAARDIG NAJAGEN VAN ZONDIGE GENEUGTEN EN MACHT EN WAAR JULLIE ANDEREN VERDRUKTEN. DE AARDE ZAL EEN LANG VERLOREN PARADIJS LIJKEN WANNEER JULLIE IN DE DIEPTEN VAN DE DUISTERNIS SCHREEUWEN OM MIJN HULP. 

    Diegenen onder jullie die Mij liefhebben, maar wier zielen zwaar aangetast zijn door de zonde, jullie moeten niet vrezen want Ik zal jullie met Mijn Barmhartigheid verteren wanneer jullie hierom vragen. Alle zondaars zullen verlost worden eens zij zichzelf in Mijn Ogen bevrijd hebben, ongeacht hoe zwaar hun zonden zijn.

    DE LEVENDEN DIE IN MIJN GUNST STAAN, ZULLEN OPGENOMEN WORDEN IN MIJN SCHITTEREND PARADIJS. ZIJ OMVATTEN ALLE ZONDAARS, VAN ELKE GELOOFSOVERTUIGING EN VAN ELK RAS, DIE MIJ, HUN VERLOSSER, DE MENSENZOON, HEBBEN GEROEPEN EN AL DIEGENEN DIE MIJ VRAGEN OM HEN TE REDDEN.

    Ik zal de doden doen opstaan, zij die gezuiverd werden in de diepten van het Vagevuur, zowel als diegenen die geduldig wachten in de Hemel op de komst van die Grote Dag. De anderen zullen verbannen worden.

    Jullie tijd op Aarde werd vastgesteld door Mijn Vader en die dag is voor Mij nog steeds onbekend, maar Ik zeg jullie dit. Jullie, van deze generatie, jullie zullen bijeengebracht worden en in Mijn Nieuw Paradijs worden opgenomen wanneer de Hemel en de Aarde één zullen worden. JULLIE HEBBEN DE TIJD GEKREGEN OM JULLIE VOOR TE BEREIDEN, DUS GEBRUIK HEM TEN GOEDE, OMDAT JULLIE HET EEUWIG LEVEN KUNNEN HEBBEN OM SAMEN TE DELEN MET JULLIE GELIEFDEN. IK VRAAG JULLIE NU OM ELKE GELIEFDE, JULLIE FAMILIE, JULLIE VRIENDEN EN JULLIE LANDEN AAN MIJ TOE TE WIJDEN, ZODAT IK HEN KAN BEDEKKEN MET DE BESCHERMING VAN MIJN KOSTBAAR BLOED.

    Jullie Jezus

    06-10-2013, 18:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik kom omwille van jullie om jullie mee te nemen naar Mijn Vader. 17/9/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, wanneer je dit Werk moeilijk vindt en aarzelt om de wereld slecht nieuws te brengen, dan moet je begrijpen dat jij enkel de boodschapper bent. Jij bent een instrument van de Heilige God, de Allerhoogste, en het is jouw plicht om Zijn Oproep te beantwoorden. Jouw gehoorzaamheid is noodzakelijk en je mag geen vrees hebben voor de onaangename gevolgen die jou  als profeet van de Heer kunnen overkomen.

    ALLE VOORZEGDE GEBEURTENISSEN WERDEN IN HET BEGIN VASTGESTELD EN MAKEN DEEL UIT VAN GODS PLAN TOT VOLTOOIING VAN HET VERBOND OM EINDELIJK AL ZIJN KINDEREN TE VERZAMELEN, ZODAT ZIJ IN HARMONIE KUNNEN LEVEN IN ZIJN GODDELIJKE WIL. De laatste strijd tussen de hiërarchie van Mijn Vader en de duivel betekent dat veel mensen, die zichzelf blootstellen, aangetast zullen worden door de zonde en zich tegen hun broeders zullen keren die trouw blijven aan God.

    Wanneer de strijd gestreden wordt zullen veel gemene gruwelijkheden door de vijanden van God uitgevoerd worden tegen Zijn geliefde kinderen. Maar zoals Ik jullie vroeger reeds zei: verder kunnen zij niet gaan, omdat zij niet de macht hebben de mensheid te vernietigen, hoewel zij geloven van wel.

    WEES GETROOST, JULLIE ALLEN, WANT MIJN VADER ZAL TUSSENBEIDE KOMEN IN DE BOOSAARDIGE DADEN VAN HEN DIE ALLE NATIES ONDER HUN CONTROLE WILLEN HEBBEN EN HIJ ZAL HEN DOODSLAAN – DIEGENEN DIE ZIJN KINDEREN DURVEN PIJN DOEN. Veel arme zielen zullen tijdens zulke vervolgingen lijden, maar Mijn Vader is altijd barmhartig. Aan Zijn Macht kan niet geraakt worden. Zijn Hand is Almachtig. Hij kan Zijn vijanden op gelijk welk moment verjagen. Maar de voorzegde profetieën die voor Mijn Tweede Komst moeten plaatsvinden, zijn werkelijkheid. Zij zullen zich ontvouwen op een wijze die wellicht niet voor jullie allen duidelijk zal zijn, maar weet dit: het gebed is jullie wapen. Gebed zal jullie voorzien van de wapenrusting die jullie nodig hebben om de duivel te verslaan. Gebed zal de impact van oorlogen verzachten, zowel als van het lijden en van elke vorm van vervolging die door de vijanden van God over het menselijk ras zullen gebracht worden. Gebed zal jullie redden samen met al diegenen voor wie jullie bidden. Jullie gebeden zullen het kwade vernietigen en wanneer de Grote Dag aanbreekt zullen jullie wenen van vreugde bij het zien van de Nieuwe Generatie, deze miljarden  mensen die gered werden door jullie beantwoording van Mijn Oproep.

    Terwijl Mijn Boodschappen een mengeling brengen van verdriet, angst, teleurstelling – toch brengen zij ook hoop omdat zij veel bekeringen meebrengen. Het Plan van Mijn Vader is voor de meesten onder jullie onbekend. Wat jullie moeten begrijpen is dat Zijn Plan al Zijn vijanden zal vernietigen. Door toe te laten dat al deze beproevingen plaatsvinden, zal Hij de mensheid eindelijk vrij maken van haar onderworpenheid aan de zonde. Wees geduldig. Wees rustig. Want weldra zullen vreugde, liefde en vrede eindelijk jullie deel zijn voor eeuwig.

    Ik kom alleen omdat wij als één zijn – één heilige familie in Gods Koninkrijk.  Ik kom omwille van jullie om jullie mee te nemen naar Mijn Vader. Ik kom om Zijn Goddelijke Wil te vervullen en het Verbond te voltooien. Ik kom om jullie de Waarheid te brengen.

    Jullie liefhebbende Verlosser

    Jezus Christus

    06-10-2013, 17:57 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie die geboren zijn in heidense families zonder dat jullie zelf schuld treft, Ik zal jullie Barmhartigheid verlenen 16/9/2013

    God de Vader : Mijn liefste dochter, het menselijk ras is in grote mate onontvankelijk voor Mijn Bestaan. Zo velen weten weinig over Mij, hun Vader, hun Schepper. Mijn gewijde dienaren, met inbegrip van allen die geloven in Mij, de Schepper van al wat bestaat, zijn er niet in geslaagd om de mensen voor te bereiden op de bestraffing die hen wacht indien zij de dwaling van hun wegen niet erkennen.

    DE WENS OM TE GELOVEN DAT “ALLES WEL GOED KOMT” HEEFT MEEGEBRACHT DAT VELE VAN MIJN KINDEREN NIET GELOVEN IN HET BESTAAN VAN DE HEL. DAT IS DE PLAATS WAARHEEN DE MENSEN GAAN DIE MIJN BARMHARTIGHEID WEIGEREN EN MIJN TUSSENKOMST OM DE ZIELEN TE REDDEN. EEN DOODZONDE, TENZIJ ZIJ UITGEWIST WERD DOOR VERZOENING (BIECHT), ZAL DE ZIEL NAAR DE AFGROND VAN DE HEL LEIDEN. Zij die wellicht niet schuldig zijn aan doodzonden maar die niet in Mij geloven en in plaats daarvan wel geloven in een bestaan dat in hun hoofden veroorzaakt en verzonnen is door valse afgoden, hebben veel te vrezen.

    Verwerp Mij, jullie Schepper, en jullie zullen zich tegen Mij keren. Jullie zullen jezelf afsnijden. Vele van jullie zullen zich hevig tegen Mij verzetten wanneer de Waarheid van Mijn Godheid aan jullie geopenbaard wordt, en niets van wat Ik doe zal jullie redden van de vuren van de hel. Ik kan elke Goddelijke Macht gebruiken, maar Ik kan jullie nooit dwingen om Mijn Barmhartigheid te aanvaarden. Niets zal jullie helpen, alleen de gebeden van uitverkoren zielen. Dat betekent dat jullie nooit Mijn Aangezicht zullen aanschouwen. GELIJK WIE JULLIE VERTELT DAT HET NIETS UITMAAKT OF JULLIE MIJN BESTAAN ERKENNEN OF NIET, LIEGT. Alleen diegenen die Mij erkennen kunnen, dank zij de Barmhartigheid van Mijn enige Zoon, Mijn Koninkrijk binnengaan. Indien jullie een vriendelijke en liefhebbende ziel zijn en Mij toch verwerpen - zelfs wanneer de Waarheid jullie is bekend gemaakt – dan zullen ook jullie weg van Mij verdreven worden. Eeuwig Leven zal niet voor jullie bestemd zijn.

    Ik verleen de Gave van Zuivering nu aan jullie allen, maar in het bijzonder aan atheïsten en heidenen. Deze zuivering zal pijnlijk zijn maar zal in vele gevallen de ogen openen voor de Waarheid. Jullie die geboren zijn in heidense families zonder dat jullie zelf schuld treft, Ik zal jullie Barmhartigheid verlenen. Maar voor diegenen onder jullie die de Evangelies ontvangen hebben en die kennis hebben van het Bestaan van de Drie-enige God maar die Mij nu verwerpen, voor jullie zal er weinig hoop zijn totdat jullie omkeren en boete doen voor jullie zonden. Vervolgens moeten jullie smeken om de verlossing van jullie ziel.

    Jullie Vader

    God de Allerhoogste

    06-10-2013, 17:52 Geschreven door Claudia  


    30-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijden zullen hard zijn

    Lieve dochter,

    (…) Mijn kind, ik hoorde je smeekbede voor je gezin en de smeekbede voor de kinderen van de wereld, en de wereld (je smeekbeden voor vrede).

    De tijd is kort mijn dochter, blijf bidden en je oproep doen. Handel dagelijks in de taken die zich voordoen.

    Mijn dochter, leef deze dagen in liefde. Kijk naar mijn ZOON die LEVEN is, die de WAARHEID is, die de WEG is voor jou en iedereen op aarde. Voldoening is iets om aan gewerkt te worden, maar het zal niet gemakkelijk zijn in de dagen die komen omdat de tijden hard zullen zijn wanneer de Arm van de Vader neerkomt.

    Velen zullen verspreid zijn. De mensen zullen niet in staat zijn om de aardschokken te verwerken, het trauma van deze verschrikkelijke catastrofes, het kwade rondom en de zorgen van het her en der rondlopen.

    Mijn rest, blijf bij mij. Mijn mantel van bescherming en het KOSTBAAR BLOED als bescherming van mijn Zoon… JEZUS DE CHRISTUS heeft het zo beschikt voor Zijn mensen. CHRISTUS DE KONING van alle harten, die zich tot Hem keren en hun wil overgeven aan Zijn heilige wil. Het zal een groot offer vergen, mensen die schreeuwen van angst, onheil van alle kanten komend.

    Mijn kinderen zullen geen angst hebben omdat ze bedekt worden met mijn mantel van bescherming en mijn teken op hun voorhoofd. Ze behoren aan mij en aan de LEVENDE ALMACHTIGE GOD.

    Veel ziften zal plaatsvinden, mijn kinderen zullen gezift worden zoals tarwe, maar het goede graan blijft voor altijd trouw aan mij en aan de Almachtige God. De tarwekorrel zal heel gemaakt worden. Mijn kinderen keren terug op een nieuwe manier tot mij terug, dichter dan ervoor.

    Velen worden opgeroepen om anderen te bedekken met hun gebeden en engagement. Het is in deze verwachting dat allen komen die zwaar beladen zijn en Ik (God) zal hen rust geven…

    Kom naar me, mijn kinderen, ik ben jullie MOEDER en ik houd van jullie.

    Onze GOD heerst en onze HARTEN heersen en overwinnen.

    Van : Marie Jean Johns  20/7/2004

    30-09-2013, 16:01 Geschreven door Claudia  


    29-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Plannen om de wereld te verlossen worden in vervulling gebracht 15/9/2013

    Mijn dierbare dochter, al Mijn Plannen om de wereld te verlossen worden in vervulling gebracht. Alles is op zijn plaats. Mijn Leger is gevormd. Ze zullen nu groeien en zich overal verspreiden, met zich meebrengend de vele zielen waar Ik naar verlang. Dit Leger is door Mij grote Genaden gegeven en door de Kracht van de Heilige Geest zullen ze de Vlam van het Christendom brandend houden en ze zullen de Toorts van Waarheid dragen tot de Laatste Dag. Ze zullen het Licht van God brengen tot in de donkerste hoek en ze zullen de ogen van miljoenen openen voor het Ware Woord van God, als de geloofsafval Mijn Kerk op Aarde verslind. Ik verleen hen dit Kruistochtgebed (121) om hen te helpen hun toewijding aan Mij te brengen.

    Ga, Mijn Restleger, in de wetenschap dat jullie al de hulp en Genaden zal gegeven worden om te slagen in deze laatste Heilige Missie op Aarde, zodat Ik al Gods kinderen kan verzamelen van het Aardoppervlak en hen in Mijn Nieuwe Paradijs te brengen.

    Jullie Jezus

    29-09-2013, 20:40 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ouders hebben een verplichting

    Ouders hebben een verplichting

    Dochter van Mijn Allerkostbaarste Heilig Hart,

    Mijn Hart weent tranen van bloed voor Mijn verloren kinderen die vastzitten in zonde. Het Onbevlekte Hart van Mijn lieve Moeder weent tranen van bloed voor haar eigenzinnige kinderen die verloren zijn in de duisternis van Satans valstrikken. Het doolhof van zonde is aanvaardbaar gemaakt in jullie corrupte maatschappij. TV, film, muziek, magazines en jullie internet zijn een broeihaard van zonde bedekt met aannemelijkheid en de norm van jullie maatschappij. De jeugd heeft niet langer waarden en zeden. Hen wordt de weg van materialisme geleerd, van zelfvervulling en egoisme.

    De Waarheid die in Mij wordt gevonden raakt in onbruik! Ik ben niet langer populair. De verlokking van zonde is zoveel opwindender en verleidelijk. Ouders, jullie hebben een verplichting om je kinderen over Mij, de Drie-ene God te leren! Ik ben het enige Licht in een duistere zondige wereld. Welke kans hebben jullie kinderen als ze niet behoorlijk worden onderwezen over geloof in Mij?

    Ik ben Liefde, Satan is haat. Als je deze jonge zielen verstrooit langs de weg weet dan dat Satan zeker hen zal opladen. Leugens, bedrog, de valstrik van glitter en valse beloften en uiteindelijk het vuur van de Hel!

    Is dit hetgeen wat jullie willen voor de toekomst van jullie kinderen? Alsjeblieft, Ik smeek jullie op te letten!!! De Hel vult zich snel. Hij oogst vele zielen nu, omdat hij weet dat zijn tijd kort is. Mijn Moeder zal hem vernietigen wanneer de timing volgens Mijn Vaders Wil er is!

    We wenen voor jullie, we wenen voor de verloren kinderen, en de geaborteerde kinderen. Jullie zijn werkelijk een cultuur van de dood geworden! Luister alsjeblieft naar Mijn woorden… De tijd is zeer kort --- EEUWIG IS VOOR ALTIJD!

    Ik ben de enige Weg!

    Ik ben het enige Licht!

    Ik ben de enige Waarheid, in jullie wereld van leugens!

    JEZUS  DE CHRISTUS (JULLIE EUCHARISTISCHE KONING)

    Van : Ann Marie White 26/7/2004

    29-09-2013, 20:26 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen van Barbara

    Waarschuwing

    Gepubliceerd op 19 sep 2013

    Bijbelvers : Romeinen 8:18  Ik ben er zelfs van overtuigd dat het lijden van deze tijd niet opweegt tegen de heerlijkheid waarvan ons de openbaring te wachten staat

    Mijn Bruid:

    Je sluier zal opgetild worden. Je zult de kennis gegeven worden van wat te doem om jezelf en jullie gezin voor te bereiden voor de catastrofale gebeurtenissen zoals nog nooit gezien. Plan spoedig om sommige dingen te verzamelen. Zet wat voedsel en water opzij en kaarsen. Aan elk van jullie : bid tot Mij en Ik beloof je te begeleiden in wat je nodig hebt en bij de hand moet hebben. Mijn bruid zal bovennatuurlijk geleid worden door de Ruach Kodesh, Heilige Geest.

    Je moet luisteren. Angst zal je blokkeren om mijn stem te horen. Laat de angst niet binnensluipen. Blijf enkel veilig in mij, en je angst zal verdwijnen. Ik doe een belofte, geef je  mijn woord jullie nooit in de steek te laten. Dit is een belofte dat nooit zal verbroken worden, mijn kinderen. Wanneer je zegt : vul mijn gedachten met de beloften in mijn woord en verwacht mijn wonderen te zien, dan zul je dit zeker zien.

    Satan heeft alles uit de kast gehaald wat betreft het leiden van velen naar de diepten van de hel. Welnu, met mijn wonderen zal Ik alles uit de kast halen om mensen in mijn kudde te leiden. Heb geloof in mijn kracht, Mijn kinderen. Ik zal jullie niet teleurstellen. Ik ben hier. Ik ben jullie burcht en bescherming in tijden van ongekende problemen. Dit is mijn belofte aan jullie.

    Wanneer je geconfronteerd wordt met wat er gaat komen, wees stil en roep Mij aan. Ik zal je zeker stap voor stap begeleiden door wat je op dat moment mee geconfronteerd wordt. Doe een beroep op Mij en wacht stil op mijn antwoord, mijn schapen. Ik zal jullie niet zelf laten wolven afweren in de wildernis. Ik ben jullie grote herder. Ik houd van jullie en zal niet van jullie zijde wijken.

    Zovelen geloven de leugens van Satan. Ze geloven dat ze mijn toorn en straf verdienen en, door deze leugen te geloven, beledigen zij mijn perfecte offer. Mijn schepping zal verzoend worden met zijn schepper. Hoogmoed laat de mens toe te denken dat ze hun schepper tot op hun niveau kunnen brengen. Ze kunnen dit niet. IK BEN de IK BEN. Heb geloof in Mij. Vertrouw Mij. Aanvaard mijn liefde, vrede en bescherming.

    Geloof niet de leugens van het serpent. Hij komt en zal in jullie gedachten komen vanuit elke hoek. Geloof zijn leugens niet. Spoedig, mijn kinderen zullen jullie weggehaald worden, maar met sommige dingen zullen jullie geconfronteerd worden. Onthoud alleen dat jullie niet alleen zullen zijn. Mijn engelen zullen jullie beschermen en waken over jullie. Jullie job is jullie hart en gedachten op Mij richten. Blijf vredig en beschermd. Houd je van angst weg door je te richten op mijn liefde voor jou.

    Geef jullie over

    Gepubliceerd op 18 sep 2013

    Het is belangrijk dat zij dit weten : want de komende tijd zal hen overkomen zoals een vloed en angst zal hen overrompelen als ze niet stevig in Mijn liefde staan en dat de vrede hen omringt wanneer ze Mijn liefde voor hen kennen. Waarschuw velen over wat naar jullie Aarde komt, maar zeg altijd aan Mijn bruid hoezeer Ik haar aanbid, en dat ze zal beschermd worden.

    Mijn bruid is inderdaad voorbereid. Mijn bruid zijn Mijn uitverkorenen, die uitverkoren waren van in het begin. Vele van Mijn kinderen dralen en doen goede werken, denkend dat ze in Mijn genade kunnen geraken of er blijven. Als dit mogelijk zou zijn, om Mijn genade te verdienen, zou Ik Mijn leven op het kruis niet moeten geven hebben, toch zijn er velen die dit verkeerd begrijpen. Genade is een gave dat enkel kan gegeven worden of ontvangen, het kan niet gekocht worden of voor gewerkt worden.

    Velen van Mijn kinderen denken dat ze Mijn wil doen, wanneer ze eigenlijk dingen voor zichzelf doen, of dat men een goede dunk over hen zou hebben. Ze denken dat ze weten wat ze zouden moeten doen, en waar ze inspanningen zouden moeten voor doen, maar ze weten het niet. Dit komt omdat ze Mij niet kennen. Tenzij je een leeg vat bent, leeg van deze wereld, kan Ik je niet vullen. En als Ik je niet kan vullen, kan Ik je niet gebruiken.

    Vergelijk je leven niet met de levens van anderen. Richt je aandacht op jezelf. Richt je op wat je doet dat je gebonden houdt aan deze wereld, wat het ook is. Welke afgoden die je houdt waarvan je denkt dat je niet in staat bent ze op te geven, vraag het Mij gewoon. Ik kan niet beginnen met je vat te vullen met Mij als het gevuld is met dingen van deze wereld.

    Als je je dagelijks aan Mij overgeeft, kunnen we de eerste stappen op je tocht tesamen zetten, maar alleen als je jezelf dagelijks aan Mij overgeeft, anders kunnen we zelfs niet kijken in de richting dat Ik wil dat je neemt.
    Geef jullie over, Mijn kinderen. Ik zal je gids zijn iedere stap op de weg. Ik zal je niet leiden dan daar vanwaar je komt. Ik wil goede dingen voor jullie, Mijn kinderen.

    Ik wil jullie zegenen en je bewaren, maar de enige manier dat Ik dit kan doen is als je je wil aan Mij overgeeft. Dan kan Ik je veranderen van binnenuit veranderen naar wie Ik je gemaakt hebt.
    Eindig je dag in gebed tot Mij. Start je dag in overgave aan Mij. Vraag Mijn leiding over alles; Ik ben de oplossing voor alles.

    Bid voortdurend in de Geest, Mijn kinderen, neem je focus weg van je prestatie en richt ze op Mij. Ik zal je goede prestatie waarborgen. Ik zal verleiding van je pad weghalen. Ik zal je hart veranderen in een hart zoals het Mijne, niet een hart dat voortdurend de dingen van deze wereld begeert. Stop met streven om begeerte-vrij te zijn, omdat op die manier je je focust op de zonde.

    Richt jullie op Mij, Mijn kinderen, omdat het vermijden van zonde door jullie eigen wil is als vuile lompen voor Mij. De manier om zonde te vermijden is door jullie te focussen op Mij, en Mij toe te laten je harten te veranderen. Jullie eigen inspanning is nutteloos. Hoe vlugger je je overgeeft aan Mij, hoe vroeger we onze tocht kunnen beginnen.

    29-09-2013, 13:40 Geschreven door Claudia  


    27-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 121

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    121 Gebed om trouw aan het Leger van Jezus Christus 15/9

    We staan verenigd met Uw Heilig Hart, Lieve Jezus.

    We spreken met autoriteit, het Ware Woord van God.

    We zullen tot de uiteinden der aarde gaan om de Waarheid te spreken.

    We zullen nooit een valse leer aanvaarden in Uw Naam, anders dan datgene U ons geleerd hebt.

    We blijven waarachtig, loyaal en standvastig in ons geloof.

    We zullen degene die U bedriegen behandelen met liefde en medelijden in de hoop dat ze zullen terugkomen naar U.

    We zullen standvastig zijn, maar geduldig, met degene die ons vervolgen in Uw Naam.

    We zullen zegevierend de hele weg gaan naar Uw Nieuwe Paradijs.

    We beloven, dat door onze pijn en lijden, we zullen U al de verloren zielen brengen die hongeren naar Uw Liefde. Aanvaard alstublieft onze gebeden voor alle zondaars in de wereld zodat we een familie kunnen worden, verenigd in liefde voor U, in het Nieuwe Tijdperk van Vrede. Amen.

    Jullie Jezus

    27-09-2013, 15:37 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze medailles zullen alle zielen tot bekering brengen die openstaan voor de Barmhartigheid 14/9/2013

    Moeder van Verlossing : O mijn kind, net zoals Ik mijn Zoon beminde vanaf het moment dat Ik in Zijn mooi Gelaat keek, zo bemin Ik al Gods kinderen als helemaal de mijne.

    IK BEN DE MOEDER VAN GOD, MAAR IK BEN OOK DE MOEDER VAN AL GODS KINDEREN, DAAR IK PLECHTIG BELOOFDE HEN TE HELPEN IN HUN OGENBLIK VAN LAATSTE VERLOSSING. TOEN MIJN ZOON MIJ KROONDE TIJDENS MIJN KRONING IN DE HEMEL, GAF HIJ MIJ DE AUTORITEIT OM DE MOEDER TE WORDEN VAN DE TWAALF STAMMEN – DE TWAALF NATIES VAN HET NIEUWE JERUZALEM. Alvorens  deze dag aanbreekt, zal Ik, als de Moeder van Verlossing, overal zielen uitzoeken en hen naar mijn Zoon trekken. Ik help Hem bij deze lastige taak en net zoals mijn Hart verstrengeld is in het Zijne, zo is het ook verstrengeld in de harten van hen die mijn Zoon waarlijk beminnen.

    Als jullie Moeder, bemin Ik al Gods kinderen. IK VOEL DEZELFDE LIEFDE VOOR ELK VAN JULLIE ZOALS GELIJK WELKE MOEDER VOELT VOOR HAAR KLEINE KINDEREN. IK ZIE GODS KINDEREN ALSOF ZIJ ALLEN SLECHTS KLEINE KINDEREN ZIJN. IK VOEL HUN PIJN. Ik lijd met mijn Zoon mee wanneer Hij naar de zondaars kijkt, die de Liefde afwijzen die Hij voor hen heeft. Hoe verschrikkelijk lijdt Hij om hen en hoeveel tranen ween Ik nu wanneer Ik de ellende van de mensen zie toenemen door de verspreiding van de zonden. Toch leeft er nog veel liefde in de wereld. Die liefde, wanneer zij zuiver is, zal de duisternis weerstaan en zoals een lichtbaken zal zij zielen aantrekken. Dat is de wijze waarop God zal werken om de mensheid te verlichten. Hij zal de liefde van hen die Hem beminnen gebruiken om Hem de zielen van de overigen te brengen.

    Het is mijn taak om zoveel mogelijk zondaars de kans te bieden om hun zielen te redden. DAT DOE IK DOOR DE VERSCHIJNINGEN, EN WANNEER IK VERSCHIJN ZIJN ER GETUIGEN, OM ZO HET GELOOF VAN DE ZONDAARS OVERAL AAN TE WAKKEREN. NU DOE IK DAT DOOR DE MEDAILLE VAN VERLOSSING TE VOORZIEN. MIJN KIND, ZOALS IK GEZEGD HEB MOET DEZE MEDAILLE DOOR JOU EN GEBASEERD OP DE RICHTLIJNEN DIE IK AAN JOU GAF, AAN DE WERELD TER BESCHIKKING GESTELD WORDEN. Deze richtlijnen werden alleen aan jou bekend gemaakt. DEZE MEDAILLES ZULLEN ALLE ZIELEN TOT BEKERING BRENGEN DIE OPENSTAAN VOOR DE BARMHARTIGHEID VAN MIJN ZOON, JEZUS CHRISTUS. DAT ZAL DAN DE VERLOSSING VAN MILJOENEN TOT GEVOLG HEBBEN.

    Dank jullie, kinderen, om jullie hart open  te stellen voor mij, jullie Moeder en om gehoorzaam te zijn aan mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, de Verlosser van de mensheid.

    Jullie Moeder

    Moeder van Verlossing

    27-09-2013, 14:44 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rampzalige tijd

    Een rampzalige tijd

     

    Onze harten overwinnen, dochter. Breng het uit en blijf het uitbrengen en wij zullen heersen, wij zullen heersen.

     

    Er is zoveel lijden en pijn, en zal zijn voor een tijd – een rampzalige tijd voor de wereld.

     

    Ik kom naar jouw om nu je boodschappen mee te delen. Ik zal je met woorden vullen van mijn Onbevlekt Hart tot jouw hart. Wachtend op de woorden, blijf dicht bij mij, mijn dochter, ontvang de HEILIGE EUCHARISTIE, mijn JEZUS, die je sterkt en je bedekt met ZIJN KOSTBAAR BLOED; een wapenrusting om de slechte pijlen af te weren die dagelijks mijn mensen naar lijden en uitdagingen drijven. De duivel zal proberen zich te verzetten en door zijn verraderlijke manier zal hij proberen om Gods mensen te verleiden.

     

    Rust jullie toe mijn kinderen. Ik bescherm jullie met mijn Onbevlekte Hart evenals mijn Dierbare ZOON JEZUS CHRISTUS met ZIJN HEILIG HART, dat uitgestort wordt voor jullie.

     

    Kom op mijn kinderen, jullie worden gesterkt wanneer jullie het uitroepen : IK KAN ALLE DINGEN AAN DOOR CHRISTUS DIE MIJ STERKT.

     

    Herhaal het in je gedachten – ontvang het in jullie hart – beleef het in jullie leven. De kracht van de ALMACHTIGE GOD versterkt (jullie gedachten, jullie hart, ziel en lichaam).

     

    Jullie zijn de mijne, lieverds, mijn getrouwen, mijn heilige rest. Blijf sterk. Geloof.

    Jullie moeten je vastklampen aan hoop. De tijd komt eraan dat jullie elkaar moeten helpen. Spreek de waarheid, leef de waarheid na. Word gesterkt door mijn Zoon (DE EUCHARISTISCHE HEER) voor eeuwig.

     

    Jullie Moeder, Ik ben jullie Moeder nu en voor eeuwig.

     

    Van: Heilige Moeder aan Marie Jean Johns  26/7/2004

    27-09-2013, 14:27 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actueel nieuws

    Actueel nieuws

     

    De media zendt iedere dag actueel nieuws uit,

    maar niet de openbaringen en waar het nu om draait.

    Als je een huidige update wil, lees dan Boek Openbaring :

    het gaat over deze tijd en deze generatie.

     

    Alles, mijn lieve kinderen, dat werd voorzegd

    begint nu in deze tijd, elke dag die zich ontvouwt.

    Lees, mijn lieve kinderen, wat er nu is en nog zal komen,

    heb berouw over je zonden en stop met Jouw God te beledigen.

     

    God toont jullie nu wat er buiten en binnen gebeurt

    en alle gevolgen voor het vasthouden aan zonde.

    Mijn lieve kinderen, merk de tekenen op die gezonden worden

    en de resultaten van elke catastrofale gebeurtenis. 

     

    Lees welke richting je verondersteld wordt te volgen

    en je lotsbestemming als je hart oppervlakkig blijft.

    Lees, mijn lieve kinderen, de specifieke details

    want als ze genegeerd worden zullen jullie geconfronteerd

    worden met wat ze met zich meebrengen.

     

    Deze profetieen, kinderen zijn exact en waar;

    waar je tocht zal eindigen hangt af van jouw reactie.

    Deze profetieen, kinderen, waren de laatste die opgeschreven werden;

    negeer de waarschuwingen niet zodat je ziel niet getroffen wordt.

     

    Van : Mother of Perpetual Light  18/7/2004

    27-09-2013, 09:16 Geschreven door Claudia  


    26-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De rode sikkel zal snijden

    De rode sikkel zal snijden

     

    Dochter van Mijn Allerkostbaarste Heilig Hart, luister goed en zeg het ook aan anderen.

     

    De dagen zijn aangebroken --- die voorzegd werden in de Schriften --- De rode sikkel zal een band rond de aarde snijden van vervolging, terreur zal (in alle harten) heersen. Mijn trouwe rest zal vlug moeten zijn om naar veilige huizen en toevluchtsoorden te gaan wanneer alles begint.

     

    Jullie nieuws media is niets meer dan een dun laagje van leugens en halve waarheden --- Enkel door standvastig gebed zal Mijn Allerheiligste Heilige Geest tot jou spreken. --- Enkel Ik ben WAARHEID, lijk naar dit LICHT om de ware WEG te vinden, het Ware Leven in MIJ.

     

    Mijn lammeren, zoals Ik voordien al zei, zet je onbeduidende verschillen opzij, bid zonder ophouden en samen in eenheid --- dit jullie enige hoop met het kwaad dat op het punt staat over de aarde te komen.

     

    Vraag Mijn liefste Moeder voor voortdurende bescherming en leiding, houd jullie rozenkransen ten allen tijde dicht bij jullie! Draag jullie gezegende St Benedictus  ---   Carmel schapulieren of medailles ten allen tijde! Zoals Mijn Moeder heeft gezegd : De rozenkrans is jullie wapen, het schapulier jullie schild.

     

    Jullie hebben geen idee van de machten van de hel die op het punt staan te woeden op jullie aarde. Ik ben jullie REDDER, houd jullie ogen gericht op Mijn Kruis --- gebeurtenissen zullen vlug gebeuren --- Ik ben jullie enige hoop en soelaas.

     

    GEHOORZAAMHEID IS DE SLEUTEL! Onthoud de schrift --- HET BOEK OPENBARING STAAT OP HET PUNT ZICH TE ONTVOUWEN!

     

    Klamp jezelf vast aan gebed --- ontvang de EUCHARISTIE (ME) zo dikwijls als mogelijk, ga wekelijks naar de biecht. Bereid jullie voor en bid --- jullie Dag des Oordeels is nabij.

     

    Ik houd van jullie Mijn kudde --- Ik ben jullie Liefdevolle Herder, JEZUS (EUCHARISTISCHE KONING)

     

    Van : Ann Marie White  24/7/2004

    26-09-2013, 09:36 Geschreven door Claudia  


    25-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog tijd voor berouw en bekering

    Nog tijd voor berouw en bekering

    Er is nog tijd voor berouw (en bekering), maar mijn kinderen moeten nu beslissen.

    Mijn dochter, ik ben hier. Ik ben hier voor al mijn kinderen, maar Ik kan niet degenen helpen die weigeren om Gods Geboden te gehoorzamen.

    Er is nog tijd voor berouw (en bekering), maar mijn kinderen moeten nu beslissen. Ze moeten zich tot God richten en hun wegen beteren voor het te laat is. Ze moeten Gods liefde en barmhartigheid aanvaarden en werkelijk leven zoals het Evangelie. God zal werkelijk Zijn barmhartigheid storten op degenen die berouw hebben en die zich naar Hem keren.

    MIJN KINDEREN, JULLIE KUNNEN NIET IN ZONDE LEVEN EN ZEGGEN DAT JE DE WAARHEID WEET. Zonde is wat je van God verwijderd. Zonde is duisternis en het trekt je dieper, dieper in de vuurpoel. Zovelen vandaag begrijpen niet de duisternis dat rond hen waart. Zovelen blijven in zonde leven omdat ze niet willen gehoorzamen aan al Gods geboden.

    Ik zeg aan mijn kinderen : word wakker, word nu wakker. Gehoorzaam God en bekeer jullie. De dag zal komen en jullie zullen elk de staat van jullie ziel zien (in de Grote Waarschuwing). Jullie zullen zien hoeveel wonden je hebt toegevoegd aan Jezus Allerkostbaarste Lichaam. Wat een verschrikkelijke tijd zal dit zijn voor degenen die duisternis kiezen. Zonder een berouwvol hart zullen velen sterven van schrik. Velen zullen niet in staat zijn om te weerstaan aan de wetenschap van de waarheid over de staat van hun zielen. Velen zullen maar weinig tijd hebben om zich te bekeren en hun leven te verbeteren.

    Wacht niet op de (Grote) Waarschuwing, bekeer je, bereid jullie zielen nu voor. Keer jullie af van zonde en leef een leven dat welgevallig is aan God. Onderzoek jullie geweten elke nieuwe dag en vraag dan God om je te begeleiden zodat je je leven kunt beteren. God zal degene vergeven die werkelijk spijt hebben over hun zonden en die boete doen.

    God is een vergevingsgezinde God, maar jullie moeten ook jullie deel doen. Jullie moeten berouw tonen (en je bekeren) en elk Gebod gehoorzamen. Jullie moeten jullie geweten onderzoeken en werkelijk in Gods licht leven. Jullie moeten bidden en dicht bij Jezus Allerheiligste Hart blijven. Jullie moeten eerlijk zijn, kinderen en geen excuses maken voor de manier waarop jullie leven. Jullie moeten geloven in God en het pad kiezen dat jullie naar de Hemel zal leiden.

    Ik zeg het jullie nog eens, jullie mogen het bestaan van God de Vader niet ontkennen. Jullie moeten ware gelovigen zijn en aan jullie relatie met Jezus bouwen. Jullie moeten iedere dag bidden en jullie ziel regelmatig reinigen. Jullie moeten je bekeren en jullie boosaardige wegen stoppen. Elke dag moeten jullie je geweten onderzoeken en je afkeren van zonde. Jullie moeten je nu bekeren en niet wachten tot morgen. Elke nieuwe dag is een kans om dichter te naderen tot God.

    Jullie moeten de bescherming gebruiken die God jullie heeft gegeven en bid meer. De tijd zal komen dat elk kind zal zijn ziel zien (op de Grote Waarschuwing). Zullen jullie klaar zijn? Zal je ziel in een staat van genade verkeren?

    Let op deze boodschap en begin nu een zuiver en heilig leven te leiden. Blijf trouw aan de leiding van de Heilige Geest. Ga naar de H.Mis, reinig jullie ziel en leef het Evangelie na. Leef elke dag voor Jezus en open jullie harten voor Zijn liefde en barmhartigheid. Doe alles wat ik van jullie vraag en jullie zullen vrede kennen door alle beproevingen en stormen. Geef jezelf over aan God en Hij zal jullie werkelijk helpen en begeleiden op aarde.

    De beslissing is aan jullie, wees alsjeblief verantwoordelijkheidsgezind en kies licht in plaats van duisternis. Wees trouwe volgelingen van Jezus en leef elke dag voor Jezus Christus. Amen.

    Van : Little Mary  28/6/2004

    25-09-2013, 18:46 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De leer van duisternis - de grote geloofsafval die zal ontstaan in Mijn Kerk - zal neerkomen als een grote dikke mist 14/9/2013

    Mijn dierbare dochter, IK BEN DE STEM IN JULLIE MIDDEN, DIE PROBEERT ZICHZELF GEHOORD TE DOEN WORDEN ONDER DIE LEIDERS DIE GELOOFSAFVAL VERSPREIDEN EN DIE HEERSEN IN DE VIER HOEKEN VAN DE AARDE.

    De leer van duisternis – de grote geloofsafval, die zal ontstaan uit Mijn Kerk – zal zeer spoedig neerkomen zoals een grote dikke mist op alle argeloze Christenen. Het plan om de Waarheid te onderdrukken is begonnen en spoedig zullen verdraaide versies van Mijn Heilige Leer duidelijk worden voor velen onder jullie. Maar, terwijl ze de Waarheid voor leugens zullen ruilen, zal de Heilige Geest opkomen tegen Mijn vijanden. Mijn Licht zal nog steeds zichtbaar zijn temidden al de verwarring, die de leiders van de grootste geloofsafval van alle tijden zullen brengen en die zal drukken op de wereld. Ze zullen niet rusten totdat de wereld heidens is geworden, zonder liefde voor Mij, Jezus Christus.

    DE SECULIERE WERELD ZAL GEACHT WORDEN DE JUISTE TE ZIJN, DE ENE WAAR ELKE MENS ZAL AANGEMOEIDGD WORDEN OM ZIJN EIGEN LUSTEN EN VERLANGENS TE VOLGEN. ELKE POGING ZAL GEDAAN WORDEN OM DE AANWEZIGHEID VAN DE HEILIGE GEEST TE TEMPEREN. ZE ZULLEN MIJN LIJDEN OP HET KRUIS EN DE BETEKENIS VAN DE NOODZAAK VERLOSSING TE VERDIENEN, ONTKENNEN. HOEWEL VERLOSSING GEGEVEN WORDT AAN IEDER DIE ZICH VERLOST VOOR MIJ, EN DIE VRAAGT OM MIJN BARMHARTIGHEID. Ze zullen niet enkel Gods kinderen dwingen hen leugens over Mij en Mijn Leer te voeren, ze zullen degenen vervolgen die dergelijke leugens in vraag stellen.

    DEGENEN DIE DE LEIDER VAN MIJN KERK UITDAGEN, VAN BINNENUIT, ZAL MEEDOGENLOOS BEHANDELD WORDEN EN GEEN GREINTJE BARMHARTIGHEID ZAL GETOOND WORDEN. Degenen onder jullie die valse leerstellingen aanvaarden, van degenen die zeggen dat ze Mijn Kerk vertegenwoordigen, en in hun hart weten dat ze niet van Mij konden komen, dan zal Ik jullie helpen. Ik zal jullie troosten als Ik jullie begeleid. Jullie mogen nooit de Waarheid ontkennen of toegeven aan degenen wiens machtswellust betekent dat ze zullen liegen in Mijn Naam, als ze op goede voet kunnen blijven staan met Mijn vijanden. Jullie geloof zal waarlijk getest worden.

    Ik kom nu om jullie de Waarheid te brengen, enkel omdat jullie de Waarheid zal ontzegd worden. Wanneer dit gebeurt, zullen jullie niet toegestaan worden om de Waarheid bekend te maken aan andere zielen die niet kunnen overleven zonder de Waarheid.

    Bid voor de Barmhartigheid van jullie eigen zielen en voor degenen die zullen geleid worden in zware zonde door Mijn vijanden.

    Jullie Jezus

     

    25-09-2013, 18:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diegenen onder jullie die buitengewoon lijden en die wellicht alle hoop in het leven verloren hebben, weet dat jullie in Mijn Hart zijn 13/9/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, Mijn Hart verlangt naar de wereld en eenieder die erin leeft en Ik beloof je dat Ik alles zal doen om jullie allen, Gods kinderen, in Mijn Hart te verenigen.

    Ik bemin elke man, vrouw en kind, ongeacht wie zij zijn – of zij nu machtig, rijk, invloedrijk, nederig, arm of gewoon eenvoudige mensen zijn die een alledaags leven leiden. Door Mijn Vader, Die jullie schiep, werden jullie allemaal gekozen om geboren te worden. Elke ziel heeft een doel en ieder van jullie is een geliefd kind van God.

    DIEGENEN ONDER JULLIE DIE BUITENGEWOON LIJDEN EN DIE WELLICHT ALLE HOOP IN HET LEVEN VERLOREN HEBBEN, WEET DAT JULLIE IN MIJN HART ZIJN EN DA IK JULLIE PIJN INTENS VOEL. IK LIJD IN JULLIE. JULLIE MOETEN DE HOOP NOOIT OPGEVEN, WANT IK HEB EEN PLAATS VOOR JULLIE IN MIJN PARADIJS. Wanneer jullie de hoop opgeven, keren jullie je rug naar jullie toekomst, die vol is van Mijn Licht. Deze toekomst is Mijn Geschenk voor jullie en alles behoort Mij toe. IK ZAL JULLIE BEZORGDHEID WEGNEMEN. ROEP MIJ SLECHTS EN ZEG : JEZUS, NEEM MIJN VERSCHRIKKELIJKE PIJN EN LIJDEN WEG EN LAAT MIJ UW LIEFDE VOELEN EN IK ZAL JULLIE ZWARE LAST ONMIDDELLIJK OPHEFFEN.

    WANNEER JULLIE JE LEEG VOELEN EN GELOVEN DAT NIEMAND JULLIE ECHT BEMINT, MOETEN JULLIE WETEN DAT IK NAAST JULLIE STA, WANT IK ZAL JULLIE ALTIJD BEMINNEN, ONGEACHT HOE VER JULLIE VERDWAALD ZIJN. Wanneer jullie geloven dat jullie niets hebben om voor te leven, weet dan dat Mijn Nieuw Paradijs jullie het Eeuwige Leven zal geven. Maar jullie moeten eerst in dit leven volharden in jullie lijden. Toch zal Ik jullie lijden verzachten en al wat jullie te doen hebben is Mij erom te vragen.

    Velen van jullie voelen zich waardeloos, onbemind, zonder succes, onvervuld en van weinig belang. Jullie voelen je zo omdat de wereld geobsedeerd is door zogenaamd succes en ambities. Alleen de kleine minderheid, de elite, lijkt zulke grote hoogten te bereiken. De druk die door de wereldmedia geschapen wordt om weelde en schoonheid te huldigen dient enkel om het vertrouwen van de gewone man te vernietigen. Het is niet nodig om indruk op anderen te maken. Het is niet noodzakelijk of wenselijk om indruk op Mij te maken met jullie zogenaamd succes. Werk hard, met alle middelen. Gebruik de talenten die jullie door God gegeven werden, maar gebruik ze om anderen te dienen en voor het goed van allen. MAAR WEET DIT. HET ZIJN DE ZWAKKEN, DE NEDERIGEN VAN HART EN ZIJ DIE MIJ, JEZUS CHRISTUS MET EEN EENVOUDIG GELOOF BEMINNEN, DIE IK ZAL VERHEFFEN TOT DE GROOTSTE HEERLIJKHEID IN MIJN KONINKRIJK. ZIJ DIE NU LIJDEN ZULLEN IN MIJN NIEUW PARADIJS NOOIT MEER LIJDEN.

    Mijn Belofte om te komen en jullie allen te verzamelen zal tijdens Mijn Tweede Komst vervuld worden. Kijk met groot verlangen en vreugde uit naar die dag, want hij is niet meer veraf en dan zal Ik jullie de Geschenken van liefde, vreugde, geluk en Eeuwig Leven brengen. Volhard en kom dicht bij Mij. Ik Ben met jullie. Ik zal jullie nooit in de steek laten, maar jullie mogen je niet van Mij afscheiden want doen jullie dat wel, dan zullen jullie voor Mij verloren zijn. Kom, leg jullie hoofd op Mijn Schouder. Laat Mij jullie troosten. Laat Mij een eind stellen aan jullie verdriet. Laat Mij jullie tranen afwissen. Laat Mij jullie Mijn Vrede geven.

    IK VERLEEN JULLIE NU EEN BIJZONDERE ZEGEN. NEEM HET AAN. AANVAARD MIJN HAND EN ALLES ZAL GOED ZIJN. IK BEMIN JULLIE.

    Jullie Jezus

    25-09-2013, 17:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie zullen bespot worden omdat jullie de nieuwe interpretatie van het Katholicisme niet erkennen 11/9/2013

    Moeder van Verlossing : Mijn kind, mijn Hart is verstrengeld met dat van mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, in deze tijd van groot verdriet waarin de vervolging van al Gods kinderen toeneemt.  

    Elke mens in de wereld, vooral diegenen zonder geld, invloed of bezittingen, zal lijden omwille van de hebzucht van hen die vele landen onder controle hebben. Mijn Werk om mijn Zoon te helpen het laatste deel van Zijn Verbond te voltooien om de mensheid te redden,  begint op vele wijzen zichtbaar te worden. Ik zal, door de Macht van God, al diegenen die radeloos van verdriet zijn omwille van het lijden in hun leven, naar het Toevluchtsoord van mijn Zoons Bescherming leiden. Zij die zulk een armoede, honger, angst, ongerechtigheid te verduren hebben – wat het ook moge zijn – zullen vertroost worden wanneer jullie mij vragen voor jullie te bidden.

    DIEGENEN ONDER JULLIE DIE MOETEN LIJDEN OMDAT JULLIE GETUIGENIS AFLEGGEN VAN JEZUS CHRISTUS, DE VERLOSSER VAN DE MENSHEID, ZULLEN IN DEZE TIJD EXTRA KRACHT ONTVANGEN WANNEER JULLIE MIJ VRAGEN JULLIE TE HELPEN. DE GROOTSTE ONGERECHTIGHEID BINNEN MIJN ZOONS KERK ZAL SPOEDIG GEZIEN WORDEN, WANNEER ZOWEL GEWONDE GELOVIGEN EN GEWIJDE DIENAREN, ERVAN ZULLEN BESCHULDIGD WORDEN ONGEHOORZAAM TE ZIJN TEGENOVER DE LEER VAN JEZUS CHRISTUS.

    ER ZAL JULLIE GEVRAAGD WORDEN EEN EED AF TE LEGGEN – TE RECITEREN ZOALS DE APOSTOLISCHE GELOOFSBELIJDENIS – OM JULLIE TROUW TE VERKLAREN AAN EEN GEWIJZIGDE VORM VAN EREDIENST AAN GOD. DOOR MET DEZE EED TE ZWEREN, DIE NIET ERKEND IS IN DE ALLERHEILIGSTE BIJBEL, ZULLEN JULLIE JE ZIEL IN GROOT GEVAAR BRENGEN. DE LITURGIE ZAL VERANDERD WORDEN, TERWIJL ANDERE GEDEELTEN, DIE VELE JAREN LANG GEBEDEN WERDEN, NIET LANGER ZULLEN GEKEND ZIJN. Dit boosaardig plan zal gerechtvaardigd worden doordat zij al de attributen zullen gebruiken die geassocieerd worden met mijn Zoon en deze zullen bestempelen als zijnde de redenen voor zulke veranderingen.

    Daarom zullen diegenen onder jullie die trouw zijn aan mijn Zoon het uitermate storend vinden en jullie zielen zullen erg lijden. En terwijl jullie mijn Zoon eer zullen blijven bewijzen, zullen jullie bespot worden omdat jullie de nieuwe interpretatie van het Katholicisme en Christendom niet erkennen. Jullie mogen nooit de moed verliezen tijdens deze beproevingen, want jullie, lieve kinderen, zijn door God begunstigd en Hij zal bij jullie blijven tot helemaal op het einde.

    Keer jullie nooit af van de Waarheid. Geloof nooit iets dat niet van God komt.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Verlossing

     

    25-09-2013, 17:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijd is kritiek

    De tijd is kritiek

    Van : Carol Ameche 10/7/2004

    Aan de mensen verzameld in San Lorenzo (Californie) om de woorden van de Hemel te horen en de uitleg van het plan van de Vader voor de wereld :

    Lieve kleine soldaat van de Hemelse schatten, Ik ben jullie Vader en Schepper, Degene die jullie steunt met Mijn grote barmhartigheid en in Mijn Almachtige liefde. Wees nu vervuld van vreugde en vertrouwen, kleine. Weet dat alles zal geopend worden door het Licht en gevuld met het Licht van deze dag. Ja, je bent omringd door dit Licht dat ook schijnt van je hart. Glimlach aan allen, net zoals ik glimlach naar jou, lieve.

    Zeg alsjeblieft aan Mijn geliefden hier dat ze een bijzondere missie hebben voor waarvoor ik hen getraind heb en naar waar Ik hen stap voor stap leid. De warmte van deze harten en de gaven die ik over hen stort is een zeker teken van hun plaats in Mijn Plan van Verlossing. Er is een grote nederigheid hier en een gewilligheid om trouw te blijven doorheen jaren van dienstbaarheid en offerande. Verzeker hen van Mijn gunst en liefde voor hen. Vertel allen die hier verzameld zijn dat Ik hen nodig heb en hun gebeden voor de redding van zielen; om te bidden als verzoening voor de zonden van degenen die, Mij nu nog niet kennen, maar aan wie Ik Mijn barmhartigheid geef.

    Mijn liefste mensen, dank je om deze nacht te komen om de woorden van de Hemel te horen. Ik stort Onze Geest over jullie uit zodat jullie de vrede van Jezus in jullie harten en geesten zouden voelen om jullie te genezen en jullie te ledigen van de verlokking van de wereld en zijn lege beloften.

    De tijd is nu kritiek, net voor de machtige gebeurtenissen de wereld wakker schudden uit zijn slaap. Word wakker, Mijn dierbaren, die deze woorden horen en begin te bidden voor dit land (VS); bid voor elkaar om vertrouwen in Mijn beloften om jullie te beschermen voor de grote omwenteling en plannen van boosaardige mensen voor deze streek.

    De macht van Mijn arm en Mijn perfecte Wil zullen beslissen of je blijft bidden en Mij en de verloren zielen dienen hier op aarde, of vlug zal komen om te bidden en hen te dienen in perfect geluk in Mijn Koninkrijk van de Hemel. Hoedanook, onthoud alsjeblieft en herhaal dikwijls : ALLES IS OK EN ZAL OK ZIJN, ONGEACHT WAT ER GEBEURT IN MIJN LEVEN. Geloof in Mijn woorden, Mijn perfecte plan voor jou en Mijn totale en barmhartige liefde voor jou. Wees vervuld met vreugde als Mijn volk van hoop. Amen, Mijn kinderen. Ik houd van jullie. Ik ben jullie God en Vader.

     

    25-09-2013, 00:00 Geschreven door Claudia  


    23-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe meer jullie gehaat worden, Mijn leerlingen, hoe meer jullie geliefd zijn door God 10/9/2013

    Mijn dierbare dochter, weet je niet dat, als er meer onder jullie Mijn Boodschappen volgen, je gekweld zult worden door degenen die Mijn Stem wensen het zwijgen op te leggen?

     

    ALS DEZE MISSIE BLIJFT DUREN, DOOR HET BEVEL VAN MIJN GELIEFDE VADER, ZAL ELKE INSPANNING GEDAAN WORDEN DOOR DEGENE, VOORAL IN MIJN KERK OP AARDE DIE TEGEN DEZE HEILIGE BOODSCHAPPEN GEKANT ZIJN, OM JULLIE TE DWINGEN TE STOPPEN MET HEN NA TE VOLGEN. Deze tegenwerpingen zullen stijgen en elk soort van verwrongen logica, arrogante ontkenning van de Waarheid en vervalste theologie, zullen gebruikt worden om de Stem van God te overstemmen.

    Hoe meer jullie gehaat worden, Mijn leerlingen, hoe meer je geliefd wordt door God, omdat enkel degene die Mij volgen en hun leven leiden volgens Mijn Leer op die manier zullen lijden. ALS JULLIE VERHEVEN WORDEN, BEGUNSTIGD WORDEN EN UITVERKOREN DOOR DE WERELD ALS EEN LEVENDE HEILIGE, WAAR GEEN FOUT IS GEVONDEN OF DE FOUT VAN JULLIE WEGEN OPENLIJK GEIDENTIFICEERD, DAN ZIJN JULLIE NIET UITVERKOREN DOOR GOD, WANT JULLIE TARTEN WAT VERWACHT WORDT VAN GODS DIENAREN. ZONDER DE WAARHEID UIT TE DRUKKEN EN DOOR MIJN WAARHEID TE VERDRAAIEN, OM JULLIE TE OVERTREFFEN IN DE OGEN VAN DE WERELD, ZULLEN JULLIE NAAR EEN KANT WORDEN GEWORPEN TERWIJL IK MIJN WARE DIENAREN UITZOEK. 

    Mijn ware dienaren hebben Mij lief en zijn bewogen door Mijn Heilige Geest. Hun leed, dat uitgedrukt wordt in hun ogen, omdat ze lijden met Mij, kunnen duidelijk gezien worden door degenen die de Gave van de Heilige Geest hebben ontvangen. Nooit veroordelen deze zuivere zielen anderen of proberen het Woord van God te blokkeren, want ze zijn onbekwaam om dit te doen.

    Jullie moeten hard bidden op dit moment – jullie allen – want deze heilige dienaren van Mij liggen onder vuur omwille van Mij. Ik sta hen bij, maar velen zullen vallen en ineenkrimpen onder de druk om te zwijgen wanneer ze worden gedwongen om aan hun kudde de doctrine van leugens die eraan komen te presenteren.

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 21:25 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 120

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    117 Gebed voor degenen die hun ziel verkocht hebben 29/8

    O mijn zoete Jezus, neem de oorlogen weg, die de mensheid vernietigen.

    Bescherm de onschuldigen tegen het lijden.

    Bescherm de zielen die proberen ware vrede te brengen.

    Open de harten van degenen die getroffen worden door de pijn van oorlog.

    Bescherm de jongeren en kwetsbaren.

    Red alle zielen wiens levens vernietigd worden door oorlog.

    Sterk ons allen, lieve Jezus, die bidden voor de zielen van al Gods kinderen en verleen ons de Genade om het lijden te weerstaan, die aan ons kan gegeven worden tijdens tijden van strijd.

    We smeken U om de verspreiding van oorlog te stoppen en zielen in het Heilig Toevluchtsoord van Uw Hart te brengen. Amen.

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 16:11 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    axel_buitengewoon
    www.bloggen.be/axel_bu

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs