Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    27-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze medailles zullen alle zielen tot bekering brengen die openstaan voor de Barmhartigheid 14/9/2013

    Moeder van Verlossing : O mijn kind, net zoals Ik mijn Zoon beminde vanaf het moment dat Ik in Zijn mooi Gelaat keek, zo bemin Ik al Gods kinderen als helemaal de mijne.

    IK BEN DE MOEDER VAN GOD, MAAR IK BEN OOK DE MOEDER VAN AL GODS KINDEREN, DAAR IK PLECHTIG BELOOFDE HEN TE HELPEN IN HUN OGENBLIK VAN LAATSTE VERLOSSING. TOEN MIJN ZOON MIJ KROONDE TIJDENS MIJN KRONING IN DE HEMEL, GAF HIJ MIJ DE AUTORITEIT OM DE MOEDER TE WORDEN VAN DE TWAALF STAMMEN – DE TWAALF NATIES VAN HET NIEUWE JERUZALEM. Alvorens  deze dag aanbreekt, zal Ik, als de Moeder van Verlossing, overal zielen uitzoeken en hen naar mijn Zoon trekken. Ik help Hem bij deze lastige taak en net zoals mijn Hart verstrengeld is in het Zijne, zo is het ook verstrengeld in de harten van hen die mijn Zoon waarlijk beminnen.

    Als jullie Moeder, bemin Ik al Gods kinderen. IK VOEL DEZELFDE LIEFDE VOOR ELK VAN JULLIE ZOALS GELIJK WELKE MOEDER VOELT VOOR HAAR KLEINE KINDEREN. IK ZIE GODS KINDEREN ALSOF ZIJ ALLEN SLECHTS KLEINE KINDEREN ZIJN. IK VOEL HUN PIJN. Ik lijd met mijn Zoon mee wanneer Hij naar de zondaars kijkt, die de Liefde afwijzen die Hij voor hen heeft. Hoe verschrikkelijk lijdt Hij om hen en hoeveel tranen ween Ik nu wanneer Ik de ellende van de mensen zie toenemen door de verspreiding van de zonden. Toch leeft er nog veel liefde in de wereld. Die liefde, wanneer zij zuiver is, zal de duisternis weerstaan en zoals een lichtbaken zal zij zielen aantrekken. Dat is de wijze waarop God zal werken om de mensheid te verlichten. Hij zal de liefde van hen die Hem beminnen gebruiken om Hem de zielen van de overigen te brengen.

    Het is mijn taak om zoveel mogelijk zondaars de kans te bieden om hun zielen te redden. DAT DOE IK DOOR DE VERSCHIJNINGEN, EN WANNEER IK VERSCHIJN ZIJN ER GETUIGEN, OM ZO HET GELOOF VAN DE ZONDAARS OVERAL AAN TE WAKKEREN. NU DOE IK DAT DOOR DE MEDAILLE VAN VERLOSSING TE VOORZIEN. MIJN KIND, ZOALS IK GEZEGD HEB MOET DEZE MEDAILLE DOOR JOU EN GEBASEERD OP DE RICHTLIJNEN DIE IK AAN JOU GAF, AAN DE WERELD TER BESCHIKKING GESTELD WORDEN. Deze richtlijnen werden alleen aan jou bekend gemaakt. DEZE MEDAILLES ZULLEN ALLE ZIELEN TOT BEKERING BRENGEN DIE OPENSTAAN VOOR DE BARMHARTIGHEID VAN MIJN ZOON, JEZUS CHRISTUS. DAT ZAL DAN DE VERLOSSING VAN MILJOENEN TOT GEVOLG HEBBEN.

    Dank jullie, kinderen, om jullie hart open  te stellen voor mij, jullie Moeder en om gehoorzaam te zijn aan mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, de Verlosser van de mensheid.

    Jullie Moeder

    Moeder van Verlossing

    27-09-2013, 14:44 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rampzalige tijd

    Een rampzalige tijd

     

    Onze harten overwinnen, dochter. Breng het uit en blijf het uitbrengen en wij zullen heersen, wij zullen heersen.

     

    Er is zoveel lijden en pijn, en zal zijn voor een tijd – een rampzalige tijd voor de wereld.

     

    Ik kom naar jouw om nu je boodschappen mee te delen. Ik zal je met woorden vullen van mijn Onbevlekt Hart tot jouw hart. Wachtend op de woorden, blijf dicht bij mij, mijn dochter, ontvang de HEILIGE EUCHARISTIE, mijn JEZUS, die je sterkt en je bedekt met ZIJN KOSTBAAR BLOED; een wapenrusting om de slechte pijlen af te weren die dagelijks mijn mensen naar lijden en uitdagingen drijven. De duivel zal proberen zich te verzetten en door zijn verraderlijke manier zal hij proberen om Gods mensen te verleiden.

     

    Rust jullie toe mijn kinderen. Ik bescherm jullie met mijn Onbevlekte Hart evenals mijn Dierbare ZOON JEZUS CHRISTUS met ZIJN HEILIG HART, dat uitgestort wordt voor jullie.

     

    Kom op mijn kinderen, jullie worden gesterkt wanneer jullie het uitroepen : IK KAN ALLE DINGEN AAN DOOR CHRISTUS DIE MIJ STERKT.

     

    Herhaal het in je gedachten – ontvang het in jullie hart – beleef het in jullie leven. De kracht van de ALMACHTIGE GOD versterkt (jullie gedachten, jullie hart, ziel en lichaam).

     

    Jullie zijn de mijne, lieverds, mijn getrouwen, mijn heilige rest. Blijf sterk. Geloof.

    Jullie moeten je vastklampen aan hoop. De tijd komt eraan dat jullie elkaar moeten helpen. Spreek de waarheid, leef de waarheid na. Word gesterkt door mijn Zoon (DE EUCHARISTISCHE HEER) voor eeuwig.

     

    Jullie Moeder, Ik ben jullie Moeder nu en voor eeuwig.

     

    Van: Heilige Moeder aan Marie Jean Johns  26/7/2004

    27-09-2013, 14:27 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actueel nieuws

    Actueel nieuws

     

    De media zendt iedere dag actueel nieuws uit,

    maar niet de openbaringen en waar het nu om draait.

    Als je een huidige update wil, lees dan Boek Openbaring :

    het gaat over deze tijd en deze generatie.

     

    Alles, mijn lieve kinderen, dat werd voorzegd

    begint nu in deze tijd, elke dag die zich ontvouwt.

    Lees, mijn lieve kinderen, wat er nu is en nog zal komen,

    heb berouw over je zonden en stop met Jouw God te beledigen.

     

    God toont jullie nu wat er buiten en binnen gebeurt

    en alle gevolgen voor het vasthouden aan zonde.

    Mijn lieve kinderen, merk de tekenen op die gezonden worden

    en de resultaten van elke catastrofale gebeurtenis. 

     

    Lees welke richting je verondersteld wordt te volgen

    en je lotsbestemming als je hart oppervlakkig blijft.

    Lees, mijn lieve kinderen, de specifieke details

    want als ze genegeerd worden zullen jullie geconfronteerd

    worden met wat ze met zich meebrengen.

     

    Deze profetieen, kinderen zijn exact en waar;

    waar je tocht zal eindigen hangt af van jouw reactie.

    Deze profetieen, kinderen, waren de laatste die opgeschreven werden;

    negeer de waarschuwingen niet zodat je ziel niet getroffen wordt.

     

    Van : Mother of Perpetual Light  18/7/2004

    27-09-2013, 09:16 Geschreven door Claudia  


    26-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De rode sikkel zal snijden

    De rode sikkel zal snijden

     

    Dochter van Mijn Allerkostbaarste Heilig Hart, luister goed en zeg het ook aan anderen.

     

    De dagen zijn aangebroken --- die voorzegd werden in de Schriften --- De rode sikkel zal een band rond de aarde snijden van vervolging, terreur zal (in alle harten) heersen. Mijn trouwe rest zal vlug moeten zijn om naar veilige huizen en toevluchtsoorden te gaan wanneer alles begint.

     

    Jullie nieuws media is niets meer dan een dun laagje van leugens en halve waarheden --- Enkel door standvastig gebed zal Mijn Allerheiligste Heilige Geest tot jou spreken. --- Enkel Ik ben WAARHEID, lijk naar dit LICHT om de ware WEG te vinden, het Ware Leven in MIJ.

     

    Mijn lammeren, zoals Ik voordien al zei, zet je onbeduidende verschillen opzij, bid zonder ophouden en samen in eenheid --- dit jullie enige hoop met het kwaad dat op het punt staat over de aarde te komen.

     

    Vraag Mijn liefste Moeder voor voortdurende bescherming en leiding, houd jullie rozenkransen ten allen tijde dicht bij jullie! Draag jullie gezegende St Benedictus  ---   Carmel schapulieren of medailles ten allen tijde! Zoals Mijn Moeder heeft gezegd : De rozenkrans is jullie wapen, het schapulier jullie schild.

     

    Jullie hebben geen idee van de machten van de hel die op het punt staan te woeden op jullie aarde. Ik ben jullie REDDER, houd jullie ogen gericht op Mijn Kruis --- gebeurtenissen zullen vlug gebeuren --- Ik ben jullie enige hoop en soelaas.

     

    GEHOORZAAMHEID IS DE SLEUTEL! Onthoud de schrift --- HET BOEK OPENBARING STAAT OP HET PUNT ZICH TE ONTVOUWEN!

     

    Klamp jezelf vast aan gebed --- ontvang de EUCHARISTIE (ME) zo dikwijls als mogelijk, ga wekelijks naar de biecht. Bereid jullie voor en bid --- jullie Dag des Oordeels is nabij.

     

    Ik houd van jullie Mijn kudde --- Ik ben jullie Liefdevolle Herder, JEZUS (EUCHARISTISCHE KONING)

     

    Van : Ann Marie White  24/7/2004

    26-09-2013, 09:36 Geschreven door Claudia  


    25-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog tijd voor berouw en bekering

    Nog tijd voor berouw en bekering

    Er is nog tijd voor berouw (en bekering), maar mijn kinderen moeten nu beslissen.

    Mijn dochter, ik ben hier. Ik ben hier voor al mijn kinderen, maar Ik kan niet degenen helpen die weigeren om Gods Geboden te gehoorzamen.

    Er is nog tijd voor berouw (en bekering), maar mijn kinderen moeten nu beslissen. Ze moeten zich tot God richten en hun wegen beteren voor het te laat is. Ze moeten Gods liefde en barmhartigheid aanvaarden en werkelijk leven zoals het Evangelie. God zal werkelijk Zijn barmhartigheid storten op degenen die berouw hebben en die zich naar Hem keren.

    MIJN KINDEREN, JULLIE KUNNEN NIET IN ZONDE LEVEN EN ZEGGEN DAT JE DE WAARHEID WEET. Zonde is wat je van God verwijderd. Zonde is duisternis en het trekt je dieper, dieper in de vuurpoel. Zovelen vandaag begrijpen niet de duisternis dat rond hen waart. Zovelen blijven in zonde leven omdat ze niet willen gehoorzamen aan al Gods geboden.

    Ik zeg aan mijn kinderen : word wakker, word nu wakker. Gehoorzaam God en bekeer jullie. De dag zal komen en jullie zullen elk de staat van jullie ziel zien (in de Grote Waarschuwing). Jullie zullen zien hoeveel wonden je hebt toegevoegd aan Jezus Allerkostbaarste Lichaam. Wat een verschrikkelijke tijd zal dit zijn voor degenen die duisternis kiezen. Zonder een berouwvol hart zullen velen sterven van schrik. Velen zullen niet in staat zijn om te weerstaan aan de wetenschap van de waarheid over de staat van hun zielen. Velen zullen maar weinig tijd hebben om zich te bekeren en hun leven te verbeteren.

    Wacht niet op de (Grote) Waarschuwing, bekeer je, bereid jullie zielen nu voor. Keer jullie af van zonde en leef een leven dat welgevallig is aan God. Onderzoek jullie geweten elke nieuwe dag en vraag dan God om je te begeleiden zodat je je leven kunt beteren. God zal degene vergeven die werkelijk spijt hebben over hun zonden en die boete doen.

    God is een vergevingsgezinde God, maar jullie moeten ook jullie deel doen. Jullie moeten berouw tonen (en je bekeren) en elk Gebod gehoorzamen. Jullie moeten jullie geweten onderzoeken en werkelijk in Gods licht leven. Jullie moeten bidden en dicht bij Jezus Allerheiligste Hart blijven. Jullie moeten eerlijk zijn, kinderen en geen excuses maken voor de manier waarop jullie leven. Jullie moeten geloven in God en het pad kiezen dat jullie naar de Hemel zal leiden.

    Ik zeg het jullie nog eens, jullie mogen het bestaan van God de Vader niet ontkennen. Jullie moeten ware gelovigen zijn en aan jullie relatie met Jezus bouwen. Jullie moeten iedere dag bidden en jullie ziel regelmatig reinigen. Jullie moeten je bekeren en jullie boosaardige wegen stoppen. Elke dag moeten jullie je geweten onderzoeken en je afkeren van zonde. Jullie moeten je nu bekeren en niet wachten tot morgen. Elke nieuwe dag is een kans om dichter te naderen tot God.

    Jullie moeten de bescherming gebruiken die God jullie heeft gegeven en bid meer. De tijd zal komen dat elk kind zal zijn ziel zien (op de Grote Waarschuwing). Zullen jullie klaar zijn? Zal je ziel in een staat van genade verkeren?

    Let op deze boodschap en begin nu een zuiver en heilig leven te leiden. Blijf trouw aan de leiding van de Heilige Geest. Ga naar de H.Mis, reinig jullie ziel en leef het Evangelie na. Leef elke dag voor Jezus en open jullie harten voor Zijn liefde en barmhartigheid. Doe alles wat ik van jullie vraag en jullie zullen vrede kennen door alle beproevingen en stormen. Geef jezelf over aan God en Hij zal jullie werkelijk helpen en begeleiden op aarde.

    De beslissing is aan jullie, wees alsjeblief verantwoordelijkheidsgezind en kies licht in plaats van duisternis. Wees trouwe volgelingen van Jezus en leef elke dag voor Jezus Christus. Amen.

    Van : Little Mary  28/6/2004

    25-09-2013, 18:46 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De leer van duisternis - de grote geloofsafval die zal ontstaan in Mijn Kerk - zal neerkomen als een grote dikke mist 14/9/2013

    Mijn dierbare dochter, IK BEN DE STEM IN JULLIE MIDDEN, DIE PROBEERT ZICHZELF GEHOORD TE DOEN WORDEN ONDER DIE LEIDERS DIE GELOOFSAFVAL VERSPREIDEN EN DIE HEERSEN IN DE VIER HOEKEN VAN DE AARDE.

    De leer van duisternis – de grote geloofsafval, die zal ontstaan uit Mijn Kerk – zal zeer spoedig neerkomen zoals een grote dikke mist op alle argeloze Christenen. Het plan om de Waarheid te onderdrukken is begonnen en spoedig zullen verdraaide versies van Mijn Heilige Leer duidelijk worden voor velen onder jullie. Maar, terwijl ze de Waarheid voor leugens zullen ruilen, zal de Heilige Geest opkomen tegen Mijn vijanden. Mijn Licht zal nog steeds zichtbaar zijn temidden al de verwarring, die de leiders van de grootste geloofsafval van alle tijden zullen brengen en die zal drukken op de wereld. Ze zullen niet rusten totdat de wereld heidens is geworden, zonder liefde voor Mij, Jezus Christus.

    DE SECULIERE WERELD ZAL GEACHT WORDEN DE JUISTE TE ZIJN, DE ENE WAAR ELKE MENS ZAL AANGEMOEIDGD WORDEN OM ZIJN EIGEN LUSTEN EN VERLANGENS TE VOLGEN. ELKE POGING ZAL GEDAAN WORDEN OM DE AANWEZIGHEID VAN DE HEILIGE GEEST TE TEMPEREN. ZE ZULLEN MIJN LIJDEN OP HET KRUIS EN DE BETEKENIS VAN DE NOODZAAK VERLOSSING TE VERDIENEN, ONTKENNEN. HOEWEL VERLOSSING GEGEVEN WORDT AAN IEDER DIE ZICH VERLOST VOOR MIJ, EN DIE VRAAGT OM MIJN BARMHARTIGHEID. Ze zullen niet enkel Gods kinderen dwingen hen leugens over Mij en Mijn Leer te voeren, ze zullen degenen vervolgen die dergelijke leugens in vraag stellen.

    DEGENEN DIE DE LEIDER VAN MIJN KERK UITDAGEN, VAN BINNENUIT, ZAL MEEDOGENLOOS BEHANDELD WORDEN EN GEEN GREINTJE BARMHARTIGHEID ZAL GETOOND WORDEN. Degenen onder jullie die valse leerstellingen aanvaarden, van degenen die zeggen dat ze Mijn Kerk vertegenwoordigen, en in hun hart weten dat ze niet van Mij konden komen, dan zal Ik jullie helpen. Ik zal jullie troosten als Ik jullie begeleid. Jullie mogen nooit de Waarheid ontkennen of toegeven aan degenen wiens machtswellust betekent dat ze zullen liegen in Mijn Naam, als ze op goede voet kunnen blijven staan met Mijn vijanden. Jullie geloof zal waarlijk getest worden.

    Ik kom nu om jullie de Waarheid te brengen, enkel omdat jullie de Waarheid zal ontzegd worden. Wanneer dit gebeurt, zullen jullie niet toegestaan worden om de Waarheid bekend te maken aan andere zielen die niet kunnen overleven zonder de Waarheid.

    Bid voor de Barmhartigheid van jullie eigen zielen en voor degenen die zullen geleid worden in zware zonde door Mijn vijanden.

    Jullie Jezus

     

    25-09-2013, 18:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diegenen onder jullie die buitengewoon lijden en die wellicht alle hoop in het leven verloren hebben, weet dat jullie in Mijn Hart zijn 13/9/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, Mijn Hart verlangt naar de wereld en eenieder die erin leeft en Ik beloof je dat Ik alles zal doen om jullie allen, Gods kinderen, in Mijn Hart te verenigen.

    Ik bemin elke man, vrouw en kind, ongeacht wie zij zijn – of zij nu machtig, rijk, invloedrijk, nederig, arm of gewoon eenvoudige mensen zijn die een alledaags leven leiden. Door Mijn Vader, Die jullie schiep, werden jullie allemaal gekozen om geboren te worden. Elke ziel heeft een doel en ieder van jullie is een geliefd kind van God.

    DIEGENEN ONDER JULLIE DIE BUITENGEWOON LIJDEN EN DIE WELLICHT ALLE HOOP IN HET LEVEN VERLOREN HEBBEN, WEET DAT JULLIE IN MIJN HART ZIJN EN DA IK JULLIE PIJN INTENS VOEL. IK LIJD IN JULLIE. JULLIE MOETEN DE HOOP NOOIT OPGEVEN, WANT IK HEB EEN PLAATS VOOR JULLIE IN MIJN PARADIJS. Wanneer jullie de hoop opgeven, keren jullie je rug naar jullie toekomst, die vol is van Mijn Licht. Deze toekomst is Mijn Geschenk voor jullie en alles behoort Mij toe. IK ZAL JULLIE BEZORGDHEID WEGNEMEN. ROEP MIJ SLECHTS EN ZEG : JEZUS, NEEM MIJN VERSCHRIKKELIJKE PIJN EN LIJDEN WEG EN LAAT MIJ UW LIEFDE VOELEN EN IK ZAL JULLIE ZWARE LAST ONMIDDELLIJK OPHEFFEN.

    WANNEER JULLIE JE LEEG VOELEN EN GELOVEN DAT NIEMAND JULLIE ECHT BEMINT, MOETEN JULLIE WETEN DAT IK NAAST JULLIE STA, WANT IK ZAL JULLIE ALTIJD BEMINNEN, ONGEACHT HOE VER JULLIE VERDWAALD ZIJN. Wanneer jullie geloven dat jullie niets hebben om voor te leven, weet dan dat Mijn Nieuw Paradijs jullie het Eeuwige Leven zal geven. Maar jullie moeten eerst in dit leven volharden in jullie lijden. Toch zal Ik jullie lijden verzachten en al wat jullie te doen hebben is Mij erom te vragen.

    Velen van jullie voelen zich waardeloos, onbemind, zonder succes, onvervuld en van weinig belang. Jullie voelen je zo omdat de wereld geobsedeerd is door zogenaamd succes en ambities. Alleen de kleine minderheid, de elite, lijkt zulke grote hoogten te bereiken. De druk die door de wereldmedia geschapen wordt om weelde en schoonheid te huldigen dient enkel om het vertrouwen van de gewone man te vernietigen. Het is niet nodig om indruk op anderen te maken. Het is niet noodzakelijk of wenselijk om indruk op Mij te maken met jullie zogenaamd succes. Werk hard, met alle middelen. Gebruik de talenten die jullie door God gegeven werden, maar gebruik ze om anderen te dienen en voor het goed van allen. MAAR WEET DIT. HET ZIJN DE ZWAKKEN, DE NEDERIGEN VAN HART EN ZIJ DIE MIJ, JEZUS CHRISTUS MET EEN EENVOUDIG GELOOF BEMINNEN, DIE IK ZAL VERHEFFEN TOT DE GROOTSTE HEERLIJKHEID IN MIJN KONINKRIJK. ZIJ DIE NU LIJDEN ZULLEN IN MIJN NIEUW PARADIJS NOOIT MEER LIJDEN.

    Mijn Belofte om te komen en jullie allen te verzamelen zal tijdens Mijn Tweede Komst vervuld worden. Kijk met groot verlangen en vreugde uit naar die dag, want hij is niet meer veraf en dan zal Ik jullie de Geschenken van liefde, vreugde, geluk en Eeuwig Leven brengen. Volhard en kom dicht bij Mij. Ik Ben met jullie. Ik zal jullie nooit in de steek laten, maar jullie mogen je niet van Mij afscheiden want doen jullie dat wel, dan zullen jullie voor Mij verloren zijn. Kom, leg jullie hoofd op Mijn Schouder. Laat Mij jullie troosten. Laat Mij een eind stellen aan jullie verdriet. Laat Mij jullie tranen afwissen. Laat Mij jullie Mijn Vrede geven.

    IK VERLEEN JULLIE NU EEN BIJZONDERE ZEGEN. NEEM HET AAN. AANVAARD MIJN HAND EN ALLES ZAL GOED ZIJN. IK BEMIN JULLIE.

    Jullie Jezus

    25-09-2013, 17:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie zullen bespot worden omdat jullie de nieuwe interpretatie van het Katholicisme niet erkennen 11/9/2013

    Moeder van Verlossing : Mijn kind, mijn Hart is verstrengeld met dat van mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, in deze tijd van groot verdriet waarin de vervolging van al Gods kinderen toeneemt.  

    Elke mens in de wereld, vooral diegenen zonder geld, invloed of bezittingen, zal lijden omwille van de hebzucht van hen die vele landen onder controle hebben. Mijn Werk om mijn Zoon te helpen het laatste deel van Zijn Verbond te voltooien om de mensheid te redden,  begint op vele wijzen zichtbaar te worden. Ik zal, door de Macht van God, al diegenen die radeloos van verdriet zijn omwille van het lijden in hun leven, naar het Toevluchtsoord van mijn Zoons Bescherming leiden. Zij die zulk een armoede, honger, angst, ongerechtigheid te verduren hebben – wat het ook moge zijn – zullen vertroost worden wanneer jullie mij vragen voor jullie te bidden.

    DIEGENEN ONDER JULLIE DIE MOETEN LIJDEN OMDAT JULLIE GETUIGENIS AFLEGGEN VAN JEZUS CHRISTUS, DE VERLOSSER VAN DE MENSHEID, ZULLEN IN DEZE TIJD EXTRA KRACHT ONTVANGEN WANNEER JULLIE MIJ VRAGEN JULLIE TE HELPEN. DE GROOTSTE ONGERECHTIGHEID BINNEN MIJN ZOONS KERK ZAL SPOEDIG GEZIEN WORDEN, WANNEER ZOWEL GEWONDE GELOVIGEN EN GEWIJDE DIENAREN, ERVAN ZULLEN BESCHULDIGD WORDEN ONGEHOORZAAM TE ZIJN TEGENOVER DE LEER VAN JEZUS CHRISTUS.

    ER ZAL JULLIE GEVRAAGD WORDEN EEN EED AF TE LEGGEN – TE RECITEREN ZOALS DE APOSTOLISCHE GELOOFSBELIJDENIS – OM JULLIE TROUW TE VERKLAREN AAN EEN GEWIJZIGDE VORM VAN EREDIENST AAN GOD. DOOR MET DEZE EED TE ZWEREN, DIE NIET ERKEND IS IN DE ALLERHEILIGSTE BIJBEL, ZULLEN JULLIE JE ZIEL IN GROOT GEVAAR BRENGEN. DE LITURGIE ZAL VERANDERD WORDEN, TERWIJL ANDERE GEDEELTEN, DIE VELE JAREN LANG GEBEDEN WERDEN, NIET LANGER ZULLEN GEKEND ZIJN. Dit boosaardig plan zal gerechtvaardigd worden doordat zij al de attributen zullen gebruiken die geassocieerd worden met mijn Zoon en deze zullen bestempelen als zijnde de redenen voor zulke veranderingen.

    Daarom zullen diegenen onder jullie die trouw zijn aan mijn Zoon het uitermate storend vinden en jullie zielen zullen erg lijden. En terwijl jullie mijn Zoon eer zullen blijven bewijzen, zullen jullie bespot worden omdat jullie de nieuwe interpretatie van het Katholicisme en Christendom niet erkennen. Jullie mogen nooit de moed verliezen tijdens deze beproevingen, want jullie, lieve kinderen, zijn door God begunstigd en Hij zal bij jullie blijven tot helemaal op het einde.

    Keer jullie nooit af van de Waarheid. Geloof nooit iets dat niet van God komt.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Verlossing

     

    25-09-2013, 17:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijd is kritiek

    De tijd is kritiek

    Van : Carol Ameche 10/7/2004

    Aan de mensen verzameld in San Lorenzo (Californie) om de woorden van de Hemel te horen en de uitleg van het plan van de Vader voor de wereld :

    Lieve kleine soldaat van de Hemelse schatten, Ik ben jullie Vader en Schepper, Degene die jullie steunt met Mijn grote barmhartigheid en in Mijn Almachtige liefde. Wees nu vervuld van vreugde en vertrouwen, kleine. Weet dat alles zal geopend worden door het Licht en gevuld met het Licht van deze dag. Ja, je bent omringd door dit Licht dat ook schijnt van je hart. Glimlach aan allen, net zoals ik glimlach naar jou, lieve.

    Zeg alsjeblieft aan Mijn geliefden hier dat ze een bijzondere missie hebben voor waarvoor ik hen getraind heb en naar waar Ik hen stap voor stap leid. De warmte van deze harten en de gaven die ik over hen stort is een zeker teken van hun plaats in Mijn Plan van Verlossing. Er is een grote nederigheid hier en een gewilligheid om trouw te blijven doorheen jaren van dienstbaarheid en offerande. Verzeker hen van Mijn gunst en liefde voor hen. Vertel allen die hier verzameld zijn dat Ik hen nodig heb en hun gebeden voor de redding van zielen; om te bidden als verzoening voor de zonden van degenen die, Mij nu nog niet kennen, maar aan wie Ik Mijn barmhartigheid geef.

    Mijn liefste mensen, dank je om deze nacht te komen om de woorden van de Hemel te horen. Ik stort Onze Geest over jullie uit zodat jullie de vrede van Jezus in jullie harten en geesten zouden voelen om jullie te genezen en jullie te ledigen van de verlokking van de wereld en zijn lege beloften.

    De tijd is nu kritiek, net voor de machtige gebeurtenissen de wereld wakker schudden uit zijn slaap. Word wakker, Mijn dierbaren, die deze woorden horen en begin te bidden voor dit land (VS); bid voor elkaar om vertrouwen in Mijn beloften om jullie te beschermen voor de grote omwenteling en plannen van boosaardige mensen voor deze streek.

    De macht van Mijn arm en Mijn perfecte Wil zullen beslissen of je blijft bidden en Mij en de verloren zielen dienen hier op aarde, of vlug zal komen om te bidden en hen te dienen in perfect geluk in Mijn Koninkrijk van de Hemel. Hoedanook, onthoud alsjeblieft en herhaal dikwijls : ALLES IS OK EN ZAL OK ZIJN, ONGEACHT WAT ER GEBEURT IN MIJN LEVEN. Geloof in Mijn woorden, Mijn perfecte plan voor jou en Mijn totale en barmhartige liefde voor jou. Wees vervuld met vreugde als Mijn volk van hoop. Amen, Mijn kinderen. Ik houd van jullie. Ik ben jullie God en Vader.

     

    25-09-2013, 00:00 Geschreven door Claudia  


    23-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe meer jullie gehaat worden, Mijn leerlingen, hoe meer jullie geliefd zijn door God 10/9/2013

    Mijn dierbare dochter, weet je niet dat, als er meer onder jullie Mijn Boodschappen volgen, je gekweld zult worden door degenen die Mijn Stem wensen het zwijgen op te leggen?

     

    ALS DEZE MISSIE BLIJFT DUREN, DOOR HET BEVEL VAN MIJN GELIEFDE VADER, ZAL ELKE INSPANNING GEDAAN WORDEN DOOR DEGENE, VOORAL IN MIJN KERK OP AARDE DIE TEGEN DEZE HEILIGE BOODSCHAPPEN GEKANT ZIJN, OM JULLIE TE DWINGEN TE STOPPEN MET HEN NA TE VOLGEN. Deze tegenwerpingen zullen stijgen en elk soort van verwrongen logica, arrogante ontkenning van de Waarheid en vervalste theologie, zullen gebruikt worden om de Stem van God te overstemmen.

    Hoe meer jullie gehaat worden, Mijn leerlingen, hoe meer je geliefd wordt door God, omdat enkel degene die Mij volgen en hun leven leiden volgens Mijn Leer op die manier zullen lijden. ALS JULLIE VERHEVEN WORDEN, BEGUNSTIGD WORDEN EN UITVERKOREN DOOR DE WERELD ALS EEN LEVENDE HEILIGE, WAAR GEEN FOUT IS GEVONDEN OF DE FOUT VAN JULLIE WEGEN OPENLIJK GEIDENTIFICEERD, DAN ZIJN JULLIE NIET UITVERKOREN DOOR GOD, WANT JULLIE TARTEN WAT VERWACHT WORDT VAN GODS DIENAREN. ZONDER DE WAARHEID UIT TE DRUKKEN EN DOOR MIJN WAARHEID TE VERDRAAIEN, OM JULLIE TE OVERTREFFEN IN DE OGEN VAN DE WERELD, ZULLEN JULLIE NAAR EEN KANT WORDEN GEWORPEN TERWIJL IK MIJN WARE DIENAREN UITZOEK. 

    Mijn ware dienaren hebben Mij lief en zijn bewogen door Mijn Heilige Geest. Hun leed, dat uitgedrukt wordt in hun ogen, omdat ze lijden met Mij, kunnen duidelijk gezien worden door degenen die de Gave van de Heilige Geest hebben ontvangen. Nooit veroordelen deze zuivere zielen anderen of proberen het Woord van God te blokkeren, want ze zijn onbekwaam om dit te doen.

    Jullie moeten hard bidden op dit moment – jullie allen – want deze heilige dienaren van Mij liggen onder vuur omwille van Mij. Ik sta hen bij, maar velen zullen vallen en ineenkrimpen onder de druk om te zwijgen wanneer ze worden gedwongen om aan hun kudde de doctrine van leugens die eraan komen te presenteren.

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 21:25 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 120

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    117 Gebed voor degenen die hun ziel verkocht hebben 29/8

    O mijn zoete Jezus, neem de oorlogen weg, die de mensheid vernietigen.

    Bescherm de onschuldigen tegen het lijden.

    Bescherm de zielen die proberen ware vrede te brengen.

    Open de harten van degenen die getroffen worden door de pijn van oorlog.

    Bescherm de jongeren en kwetsbaren.

    Red alle zielen wiens levens vernietigd worden door oorlog.

    Sterk ons allen, lieve Jezus, die bidden voor de zielen van al Gods kinderen en verleen ons de Genade om het lijden te weerstaan, die aan ons kan gegeven worden tijdens tijden van strijd.

    We smeken U om de verspreiding van oorlog te stoppen en zielen in het Heilig Toevluchtsoord van Uw Hart te brengen. Amen.

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 16:11 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is tijd dat de Kruistochtgebedsgroepen moeten opgericht worden 8/9/2013

    Mijn dierbare dochter, het is tijd dat de Kruistochtgebedsgroepen moeten opgericht worden en zich verspreiden over de wereld. De Gebeden worden gegeven door de Kracht van God en grote mirakels worden eraan verbonden.

     

    DEZE GEBEDEN ZULLEN BEKERING VERSPREIDEN, FYSIEKE GENEZING VOORZIEN EN DE IMPACT VAN OORLOG, HONGER EN ARMOEDE MILDEREN. Vandaag laat Ik jullie een nieuw Gebed na dat zal helpen om het verschrikkelijk lijden te verminderen die zal voortkomen door oorlog.

     

    Ga, jullie allen die Mij horen, en Mij vragen om de Genaden die jullie zullen nodig hebben om Mijn Pijn te moeten verduren op dit moment.

     

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 15:02 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Heilig Woord mag niet veranderd of aangepast worden zodat het iets anders wordt 7/9/2013

    Mijn dierbare dochter, terwijl Ik elke inspanning blijf doen om de wereld te bereiken, door deze Boodschappen – zijn er nog vele toegewijde volgelingen van Mij, die falen om Mijn Hand te aanvaarden. DEZE KOSTBARE ZIELEN VAN MIJ ZIJN KWETSBAAR OMDAT VELEN ZULLEN FALEN OM DE MANIER TE ZIEN WAARIN HUN GELOOF GEBRUIKT ZAL WORDEN OM DE NIEUWE, SPOEDIG AANKOMENDE LITURGIE TE STEUNEN. EEN LITURGIE DIE ZAL FALEN OM MIJ, JEZUS CHRISTUS, DE MENSENZOON TE VEREREN.

     

    VELEN ZULLEN VERKEERDELIJK AANNEMEN DAT DE NIEUWE LITURGIE EN DE NIEUWE MIS – HOEWEL GROTENDEELS VERANDERD – GEEN KWAAD KAN. Zovelen zullen stilzwijgend wat van de inhoud in vraag stellen, evenals het formaat en zullen het vreemd vinden. Toch zullen zeer weinigen ze uitdagen, omdat ze zullen geloven dat deze gezegend zijn door de Kerk en daarom ze niet verkeerd kunnen zijn. Wat ze niet begrijpen is dat Mijn Heilig Woord niet mag veranderd of aangepast worden zodat het iets anders wordt. MIJN KERK IS ONFEILBAAR, MAAR ZOU ENIGE ZOGENAAMDE DIENAAR OF LEIDER IN MIJN KERK HET WOORD VAN GOD VERDRAAIEN OF DE BETEKENIS VAN DE HEILIGE EUCHARISTIE HERSCHRIJVEN, DAN VERKETTEREN ZE GOD.

     

    Ik was verloochend door de mensheid en gekruisigd wanneer ze, met inbegrip van de leiders in Gods Tempels, de Waarheid verwierpen. WANNEER IEMAND – HET MAAKT NIET UIT HOE HOOG ZE STAAN ONDER JULLIE - DE WAARHEID ONTKEND, ZIJN ZE SCHULDIG AAN KETTERIJ EN KOMEN ZE NIET VAN MIJ. Toch zouden ze jullie willen laten geloven dat de Waarheid een leugen is. Zij zullen alles ontkennen wat jullie geleerd is door Mij om ten volle Christelijke levens te leiden. Ze zullen spuwen naar Mij, maar zullen jullie op een pad leiden, waarvan ze zullen zeggen dat het naar Mij leidt, maar dit is niet zo.

     

    DEZE DINGEN, ZIJN VOORZEGD, EN ZULLEN SPOEDIG GEBEUREN. Wees voorbereid. Wanneer jullie de tekenen zien, weet dan dat deze profetieen enkel van God kunnen komen.

     

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 14:41 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De enige weg naar Eeuwig Leven is door mijn Zoon, Jezus Christus 6/9/2013

    Moeder van Redding : Mijn kind, niemand onder jullie mag ooit vergeten dat mijn Zoon stierf om de mensheid te redden. Hij bevrijdde alle zielen van slavernij aan het beest. Hij gaf aan jullie allen de Gave van Redding en om Eeuwig Leven te ontvangen, moeten jullie tot mijn Zoon komen en Hem om deze Grote Gave vragen.

     

    De enige weg naar Eeuwig Leven is door mijn Zoon, Jezus Christus. Omdat Hij zo barmhartig is, geeft Hij iedereen de kans om tot Hem te komen, door hun eigen vrije wil. Hij gaf de wereld de Waarheid en, door Zijn Gave van Zijn dood op het Kruis, opende Hij de weg voor allen om in eeuwige vrede en in Zijn Paradijs te leven.

     

    Velen aanvaarden noch mijn Zoon, noch geloven zij in God. ALS JULLIE NIET IN GOD GELOVEN OF DE GAVE VAN REDDING AANVAARDEN, DAN VERWIJDEREN JEZELF VAN GOD. OMWILLE VAN DEZE LAATSTE MISSIE OM ZIELEN TE REDDEN, MET INBEGRIP VAN DE ZIELEN VAN ALLE ZONDAARS, EVENALS DEGENEN DIE WEIGEREN HET BESTAAN VAN GOD TE ERKENNEN, ZAL MIJN ZOON EEN GROOT MIRAKEL BEWERKSTELLIGEN. Gedurende de Waarschuwing zal iedereen het bewijs zien dat ze een ziel hebben en velen zullen bekeerd worden. Degenen die zich niet zullen bekeren en die atheist blijven kunnen de Gave van Redding niet ontvangen, want ze zullen Zijn Hand van Barmhartigheid weigeren. Die zielen zullen Hem verwerpen op de meest uitdagende manier en niets, dan jullie gebeden, kunnen hen redden.

     

    Degenen die elke poging, elke interventie en elke Barmhartigheid weigeren, om hen in het Nieuwe Paradijs te brengen, zullen weggeworpen worden. Het Koninkrijk van mijn Zoon zal niet voor hen zijn, omdat mijn Vader, Die de mensheid de Gave van een vrije wil naliet, nooit Zijn Wil over een van Zijn kinderen zal opleggen.

     

    BID, BID, BID DAT ATHEISTEN DE HAND VAN BARMHARTIGHEID ZULLEN AANVAARDEN, DIE MIJN ZOON ZAL UITBREIDEN TOT ELK VAN HEN. ONTHOUD OM DE KRUISTOCHTGEBEDEN TE BIDDEN OM DEZE ARME KLEINE ZIELEN TE REDDEN.

     

    Jullie geliefde Moeder

     

    Moeder van Redding

     

    23-09-2013, 10:17 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe, bittere wereldoorlog zal aangekondigd worden 6/9/2013

    Moeder van Redding : Mijn dierbaar kind, ik moet volgens de instructies van mijn Zoon, Jezus Christus, onthullen dat de oorlogen, die zich nu in het Midden Oosten zullen ontvouwen, de grote strijd zullen inluiden, als een nieuwe, bittere wereldoorlog zal aangekondigd worden.

     

    Wat breekt het het Heilig Hart van mijn arme lijdende Zoon. De haat, die ingeprent wordt in de harten van die leiders, belast met de verantwoordelijkheid van hun landen te runnen, door de gewone bevolking, zal zich verspreiden. Ze bedriegen hun eigen naties. Miljoenen zullen gedood worden en vele naties zullen erbij betrokken zijn. Je moet weten dat de zielen van diegenen die zullen vermoord worden en die onschuldig zijn aan enige misdaad, zullen gered worden door mijn Zoon.

     

    DE SNELHEID VAN DEZE OORLOGEN ZAL ESCALEREN EN NIET EERDER ZULLEN VIER DELEN VAN DE WERELD ERBIJ BETROKKEN WORDEN DAN DAT DE GROTE OORLOG ZAL AANGEKONDIGD WORDEN. HELAAS ZULLEN NUCLEAIRE WAPENS GEBRUIKT WORDEN EN VELEN ZULLEN LIJDEN. HET ZAL EEN ANGSTAANJAGENDE OORLOG ZIJN, MAAR HET ZAL NIET LANG DUREN.

     

    BID, BID, BID VOOR AL DE ONSCHULDIGE ZIELEN EN BLIJF MIJN ALLERHEILIGSTE ROZENKRANS BIDDEN, DRIE KEER PER DAG, OM HET LIJDEN TE VERZACHTEN, DIE HET RESULTAAT ZAL ZIJN OMWILLE VAN WERELDOORLOG III.

     

    Dank je, mijn kind, voor te reageren op mijn oproep. Weet dat er groot verdriet is in de Hemel op dit moment en het is met een bezwaard hart dat ik je dit lastig nieuws breng.

     

    Jullie Moeder

    Moeder van Redding

    23-09-2013, 09:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen gewijde dienaar van Mij kan iemand in Mijn Naam veroordelen 5/9/2013

    Mijn dierbare dochter, hoe weinig van degenen die in God geloven, of die Mij aanvaarden als de Mensenzoon, hebben Mij werkelijk lief. Ze zeggen dat ze Mij werkelijk liefhebben, maar velen leven niet volgens Mijn Leer. Je kunt niet zeggen dat je Mij liefhebt en dan anderen veroordelen. Je kunt geen ander persoon pijn doen, door harde woorden en dan zeggen dat je Mij liefhebt, tegelijkertijd.

    Wie onder jullie is vrij van zonde? Wie onder jullie verheft zich boven Mij en spreekt dan op wrede wijze tegen een ander? Je zult nooit in staat zijn te zeggen dat je in Mijn Naam spreekt wanneer je een ander belastert. Dit is een belediging voor God en degenen onder jullie die zich op deze manier gedragen beledigen Mij. Diegenen onder jullie die kwaadspreken over een ander, wanneer jullie zeggen dat je Mij verdedigt, verwijderen zich enkel van Mij. Toch denken jullie dat jullie handelingen gerechtvaardigd zijn. Wanneer dacht je dat Ik een dergelijk gedrag zou handhaven en waarom geloof je dat je de autoriteit hebt om deze dingen te doen?

    WANNEER JE JE INZET VOOR MIJN DIENST EN JE DAN WREDE WOORDEN SPREEKT TEGEN OM HET EVEN WIE VAN GODS KINDEREN, BEGA JE EEN ZWARE ZONDE. GEEN GEWIJDE DIENAAR VAN MIJ KAN IEMAND IN MIJN NAAM VEROORDELEN. JE KUNT BEKEND ZIJN MET MIJN LEER-JE KUNT ONDERLEGD ZIJN OVER AL WAT IN MIJN VADER’S BOEK VERVAT IS, MAAR WANNEER JE EEN ANDER IN MIJN NAAM BELASTERT, ZAL IK JE WEGGOOIEN. HET ZAL VEEL BOETEDOENING VERGEN VAN JULLIE KANT OM MIJN GUNST OPNIEUW TE ZOEKEN EN ZELFS DAN, TOT JE MIJ SMEEKT OM JE TE VERGEVEN, ZAL HET EEN LANGE TIJD ZIJN VOOR JE GESCHIKT BENT OM OPNIEUW VOOR MIJ TE KOMEN.

    Jullie Jezus

    23-09-2013, 06:40 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elk sacrament zal onherkenbaar veranderd worden 5/9/2013

    Moeder van Redding : Mijn kind, wanneer ze de Doornenkroon op het Heilige Hoofd van mijn Zoon plaatsten, was het niet alleen om verschrikkelijke fysieke marteling te plegen, het was om een verklaring af te leggen. Het werd gedaan als een symbolisch gebaar. ZE ZEIDEN ALS ZE MET HEM SPOTTEN WAREN DAT DEZE MENS, DIE ZEGT DAT HIJ HET HOOFD VAN DE KERK IS EN DIE ZICH DE MESSIAS NOEMT, HET NIET GETOLEREERD ZAL WORDEN. ZE ONTWIJDDEN HET HOOFD VAN DE KERK WANNEER ZE HEM KROONDEN EN ZE ZULLEN HEM OPNIEUW ONTWIJDDEN GEDURENDE DEZE TIJDEN.

    Het zal niet volstaan dat zij, de vijanden van Christus, mijn Zoons Kerk van binnenuit overnemen-ze zullen Hem ontwijdden op vele andere manieren. ZE ZULLEN DE HOSTIES VERANDEREN VOOR DE HEILIGE COMMUNIE EN DE BETEKENIS VAN WAT DE HEILIG EUCHARISTIE IS. ZE ZULLEN ZEGGEN DAT HET, DE HEILIGE EUCHARISTIE, DE MENSHEID VERTEGENWOORDIGT EN DAT HET EEN TEKEN IS VAN EEN NIEUWE COMMUNIE – EEN BIJEENKOMST VAN ALLE MENSEN ALS EEN IN DE OGEN VAN GOD. JULLIE, MIJN KINDEREN, ZAL VERTELD WORDEN DAT JULLIE ALLEN IN GEMEENSCHAP ZIJN MET ELKAAR EN DAT DIT EEN REDEN IS OM TE VIEREN.

    De Heilige Communie is het Lichaam van Christus en het is Zijn Ware Aanwezigheid. Het kan geen twee verschillende dingen zijn. Toch, zullen ze de betekenis verdraaien-al waar je uiteindelijk zult met achtergelaten worden zal een stuk brood zijn, want wanneer ze de altaren en de Allerheiligste Hostie, zullen ontwijden zal mijn Zoons Aanwezigheid ophouden.

    Elk Sacrament zal onherkenbaar veranderd worden. Zo sluw zullen de vijanden van mijn Zoon zijn dat de heilige ceremonies die je zult zien alles waar je zult met achtergelaten worden, uiteindelijk maar een beetje veranderen. HET SACRAMENT VAN DE BIECHT ZAL AFGESCHAFT WORDEN, want het beest wil niet dat zielen verlost worden, omdat dit een overwinning voor mijn Zoon zou zijn.

    Kinderen, jullie moeten me blijven vragen om mijn voorspraak zodat de pijn van deze toekomstige gebeurtenissen kan verzacht worden en de tijd wordt verkort.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    23-09-2013, 06:13 Geschreven door Claudia  


    19-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Barbara

    Rust = geloof

     

    Gepubliceerd op 8/9/2013

     

    Dochter, nu is het geen tijd om je af te keren van Mij. Verdiep je in Mij, vest niet tegen Mijn greep op jou. Wees nu stil en rust in Mij. Ik zal dingen laten gebeuren. Wanneer Ik je zie rusten, dan is dat geloof. Rust en verdiep je in Mij. Je kijkt naar de dingen van deze wereld als zullen ze hetzelfde blijven, maar het is niet. Het zal op vele vlakken veranderen. Sommige zul je zien veranderen, en andere zullen gebeuren nadat Ik jullie tot Mij getrokken heb.

     

    Ik wil dat Mijn kinderen zich veilig voelen in Mij, en zich niet bang voelen. Angst komt niet van Mij, en het nummer een doel van het kwaad is jullie bang te maken. Ik houd van jullie, Mijn kinderen.

    Mijn dochter, Ik heb je waar Ik je wil, hoewel je verward lijkt. Een deel van de weg waar je op Mij vertrouwt is een deel dat je stopt met op jezelf te vertrouwen. Mijn wijsheid en kennis zal traag tot jou komen, en Ik zal het op Mijn manier doen, soms zal het niet op de manier zijn dat je zou verwachten. Houd nu Mijn hand vast als we vorderen op de tocht. In plaats van te leiden, waarom volg je nu niet gewoonweg.

     

    Ik voel je bezorgdheid wanneer je niet de controle hebt. Dit is waarom Ik je doelloos laat ploeteren, om je te tonen dat zonder Mij, je zelfs geen een stap kunt zetten in de juiste richting. Zoek naar Mij, en Ik zal Me niet weghouden van jou. Jij bent Mijn kind, en Ik wil goede zaken voor jou, geen slechte. Ik werk alles tesamen voor het goede, maar de tijd is niet Mijn vijand, zoals jullie aarde de tijd de vijand van de mens gemaakt heeft.

     

    Mijn dochter, jullie verlangens werden door Mij geplaatst, en voor Mij. Jullie verlangens die vervult worden brengen Me vreugde. Jullie moeten wachten op Mij om dingen volledig onmogelijk te maken of op Mij om ze mogelijk te maken. Mijn hand zal zeker zichtbaar zijn als jullie verder in Mij bewegen, niet op jullie eentje. De dingen zullen naadloos op hun plaats vallen en je zult Mijn vingerafdrukken over alles zien. Mijn vingerafdrukken zullen in het dik staan en onloochenbaar zijn.

     

    Twijfel niet aan de liefde van jullie Hemelse Vader. Ik heb je exact ontworpen hoe Ik je wilde. Soms val je, maar Ik weet waar je hart is. Je bent op Mijn pad, maar je hebt steeds de kans in deze wereld te snellen. Ik zal het verlangen van je hart veranderen, naar het enige verlangen dat Mijn wil is. Wees geduldig, en Wees de Mijne, Mijn dochter.

    19-09-2013, 14:37 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Romeinen 8 - Barbara

    Romeinen 8

    Gepubliceerd op 8 sep 2013

    Dochter, je zult tragedie zien. Je zult chaos zien. Blijf standvastig, Mijn dochter. Blijf sterk in Mij. Ik zal er voor jou zijn wanneer je Mij aanroept. Trek Mijn liefde voor jou niet in twijfel, twijfel niet aan wat Ik in staat ben te doen. Zaai geen twijfel, Mijn kinderen. Ik ben de IK BEN, en Ik zal de Mijnen redden uit moeilijke tijden. Jullie zullen het begin van het einde zien, Mijn kinderen.

    Vrees niet, wees niet bang. Satan valt aan met angst. Wanneer jullie bang zijn, wint hij. Laat hem niet winnen. Deze processen zullen vervuld worden. Maar, Mijn kinderen, blijf duidelijk op Mij gefocust, en er zal aan jullie niet geraakt worden. Ik beloof dat jullie dingen zullen zien, mirakels door Mijn hand die duidelijk zichtbaar zullen zijn en dit is zeker. Nu, blijf verder doen totdat Ik jullie tot Mij trek.

    Wees niet bang, Mijn kinderen, wees niet bang. Blijf standvastig in jullie geloof in jullie Vader. Ik ben de IK BEN en Ik houd zoveel van jullie allen. Ik zond het Lam om de zonde van de wereld weg te nemen, en zo nam Hij jullie lijden op Zich. Hij absorbeerde jullie zonden, en jullie zonden werden in de Hel geplaatst, waar ze thuishoort.

    Als jullie geloven dat jullie moeten lijden, dan beschamen jullie Mijn verbond dat Ik met Mijn Zoon heb gesloten. Jullie trots staat jullie toe te denken dat jullie in je menszijn, kunnen voor Mij komen in berouw. De Heilige Geest is jullie reiniging. De olie van de Heilige Geest die je vult reinigt jullie, niet jullie menselijk vleselijk hart.
    Ontvang Mijn Heilige Geest. Ontvang Mijn reiniging. Vleselijke daden van berouw zijn als vuile lompen voor Mij.

    19-09-2013, 00:28 Geschreven door Claudia  


    18-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen van Barbara

    Mijn uitverkorenen

    Gepubliceerd op 11 sep 2013

    Dochter,

    Mijn woorden zijn er om mijn uitverkorenen voor te bereiden voor waar ze zullen met geconfronteerd worden. Een waarschuwing is iets voor mensen die zullen geconfronteerd worden met iets onheilspellends. Mijn waarschuwingen zijn waarschuwingen voor sommigen, maar niet voor mijn uitverkorenen. Mijn woorden verklaren dingen voor mijn uitverkorenen, maar ze moeten het niet opnemen als waarschuwingen. Ze zullen niet de vrees ontvangen dat zal geplaatst worden op de boosaardigen.
    Mijn uitverkorenen zal voor gezorgd worden. Zeg daarom aan hen dat mijn woorden geen waarschuwingen zijn. Voor hen zijn ze gewoon informatie, niet om hen bang te maken, maar om hen verlichting te brengen. Zeg mijn kinderen om zich nu in mijn woord te verdiepen en in mijn aanwezigheid. Ik ben naast hen aanwezig. Als je angstig bent, verwerp onmiddellijk de angst en Satan en aanroep jullie Vader. Ik houd van jullie, mijn kinderen.

    Waarschuwing – Bid er alsjeblieft voor!

    Gepubliceerd op 11 sep 2013

    Mijn kinderen,

    Hoewel spoedig chaos rondom jullie zal zijn, ken Ik het aantal haren op jullie hoofd. Ik zal jullie nooit in de steek laten. Ik vroeg jullie om vervuld te zijn met mijn vrede en als jullie de dingen zien ontvouwen, geen angst te hebben. Ik ben nooit van jullie gescheiden en Ik zie alles wat jullie zien. Wees gefocust op mij en Ik zal jullie van angst weghouden. Ik zal jullie omringen met mijn bescherming en mijn liefde. Deel me met anderen en van degenen die het zullen zien, zullen mensen schreeuwen om jullie kennis. Wacht en je zult zien. Het einde, zoals jullie weten, kan spoediger zijn dan jullie denken. Vrede en veiligheid zullen bekendgemaakt worden, maar dit is niet de waarheid. Lees tussen de lijnen. Lijk niet naar wat lijkt te gebeuren, maar kijk naar wat werkelijk gebeurt. De leiders op jullie planeet zijn samen voornemens aan het maken om de massa om de tuin te leiden. Ze geven er niet om en willen niet het beste voor jullie. Laat je door hen niet bedriegen. Er is een groot plan dat Satan in beweging heeft gezet, maar hij zal nooit een stap voor zijn want IK BEN ben de IK BEN en Ik ben altijd ver voor op welke plannen hij ook inzet. Ik ken zijn gedachten en Ik kan zien voor de volgende stap die hij zal zetten. Houd jullie ogen gericht op de naties van de wereld als de oorlogen en geruchten van oorlog zullen blijven circuleren. Maar jullie focus zal van de oorlog wijken en gericht worden op catastrofale gebeurtenissen die zullen plaatsvinden in je eigen natie. Jullie zullen gebeurtenissen hebben die de oorlog voor enige tijd in de schaduw zullen plaatsen, en oorlog op het einde zal ook het resultaat zijn. Jullie natie zal chaos zien op ongeziene schaal als vuur en water ravage zullen aanrichten aan jullie kustgebieden en in het midden van jullie natie.
    Het zal vuur regenen. Het is niet een kwestie van hoe, maar wanneer. Ik verzeker jullie dat jullie natie voor zijn leven zal vechten. Niemand van jullie vrienden zal in staat zijn jullie te helpen. Dit zal spoedig gebeuren. Een catastrofale gebeurtenis die zo groot zal zijn dat het zal gevoelt worden in elk dorp of stad in jullie eens grote natie op een of andere manier. Blijf waakzaam. Want wanneer jullie vrede en veiligheid horen en in een kalme periode gedommeld worden, staan deze catastrofes voor jullie deur.

    18-09-2013, 20:31 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs