Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    28-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Marie-Elisabeth 13/3/1996




    Jezus : De productiviteit is een goed op zichzelf, maar het overschot, dat zij voortbrengt, wordt weggeworpen, terwijl uitgehongerde volkeren van honger omkomen. Tot waar zult gij gaan? Gij zijt niet meer in staat, die volkeren in toom te houden. Zij roepen om wraak, omdat gij hen in verdrukking brengt. De zwakken worden verdrukt, gij hebt volledig het vermogen verloren tot de juiste verdeling van de goederen der aarde. Mijn schepping die zich met haar overvloed aan u laat zien, gij verwoest haar stelselmatig.

    28-04-2013, 16:37 Geschreven door Claudia  


    27-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Marie-Elisabeth 19/11/1995 en 10/12/1995

    Jezus : Ik laat Mijn blik voortdurend op elk van u rusten. Ik zeg u telkens opnieuw : “Uw blik op Mij blijft altijd lichamelijk. Uw geest is gesluierd door diegene, die om u geen sluipt om te verhinderen, dat Mijn Licht uw ogen opent. Met Mijn Genade moet gij een einde maken aan uw zonden.” Gij hebt er nood aan, elkaar te vergeven. Mijn vijand wil echter niet, dat er vergeving wordt geschonken. Door zijn hoogmoed zet Mijn vijand u aan tot tweedracht. Gij begrijpt de valstrikken nog niet die hij u spant. Gij luistert naar de verleider en gij hoort Mijn Stem niet. Uw ‘ik’ voert het hoge woord. Heb Ik niet gezegd dat gij moet waken en bidden? Buig uw hoofd en daal af in de diepte van uw geweten. Doe niet zoals de farizeeërs, die dachten dat zij volmaakt waren. Als gij volmaakt wilt zijn, volbreng dan Mijn Wil, de Wil van de Vader, en luister naar Mijn Heilige Geest. Zoek het Rijk der Hemelen. Ik zend u Mijn engelen. Zij zijn er om u te helpen, om u te dienen, om u te bemoedigen in de zending, die ieder van u moet volbrengen, ieder van u, volgens de plaats, die Ik hem of haar heb toegewezen. Stel uzelf elke avond de vraag : “Heb ik de wil van mijn Heer volbracht?” Uw geweten zal u het antwoord geven.

    “Hoe ben ik mijn weg gegaan, met Christus of zonder Hem? Heb ik slechts gesteund op mijn eigen kracht of op de kracht, die mijn Vader, wiens erfgenaam ik ben, mij geeft? Mijn dierbaren, gij leeft tegenwoordig in dichte duisternis, en niet allen zijn er zich van bewust. Bid tot de Vader, opdat de stralen van Mijn Licht de muur van uw geweten zouden doorboren. Wees volgzaam en luister naar Mijn stem. Is het soms teveel gevraagd voor Diegene Die u het Leven in overvloed geeft? Kom, gezegenden van Mijn Vader, want Ik had honger en gij hebt Mij te eten gegeven, Ik had dorst en gij hebt Mij te drinken gegeven, Ik was alleen en gij hebben Mij bezocht. Ik was bedroefd en gij hebt Mij getroost, Ik was ziek en gij hebt Mij verzorgd. Ik ging sterven en gij hebt Mij niet gedood (abortus, euthanasie).”

    Jezus : Al heb Ik in mijn Mystiek Lichaam veel te lijden, toch kan Ik Mij zo verheugen in de menigte van Mijn kinderen, die vandaag de dag Mijn Wil volbrengen en naar Mijn Stem luisteren. Gij hebt met liefde “ja” gezegd op de uitnodiging van Mijn Vaderlijk Hart. Ik ben Vader en Moeder. Mijn Liefde is uw voedsel. Wees één in de liefde zoals Wij één zijn in de Liefde van de Drievuldigheid. Er zijn dagen van mystiek lijden en van mystieke vreugde. Deze dagen zijn nodig om tot de volheid van het Rijk te komen. Ontdek uw identiteit in Mijn verheerlijkt Lichaam. Ik ben verrezen om levend onder u te kunnen zijn. Laat Mij u beminnen. Gij zult geen honger of dorst meer hebben. Ik zegen u, kinderen van Mijn Hart.

    27-04-2013, 23:26 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze keer zal Hij niet komen als een Mens in het vlees. 24/4/2013

    Moeder van God : Mijn geliefde kinderen, vanuit Zijn grote Liefde voor de mensheid, bereidt mijn Zoon zich nu voor op zijn Tweede Komst. Het is omdat Hij jullie bemint dat Hij nu, door Zijn profeten, tot jullie spreekt, om er zeker van te zijn dat niemand aan Zijn barmhartigheid ontsnapt. Net zoals God Johannes de Doper zond om de wereld voor te bereiden op mijn Zoon – de enige verwekte Zoon van God, de Messias – zo openbaart mijn Zoon jullie nu het laatste plan. Dat laatste plan van redding zal vergelijkbaar zijn met Zijn eerste komst, maar met één verschil. Deze keer zal Hij niet komen als een mens in het vlees.

    Nu de waarheid jullie opnieuw wordt geopenbaard, herinnert mijn Zoon jullie door Zijn heilig woord aan al datgene wat van God komt, terwijl Hij de laatste fasen voorbereidt. Aan Gods kinderen werd de waarheid gegeven toen mijn Zoon op de aarde rondging. Aan jullie zal nu de volle waarheid gegeven worden, inbegrepen openbaringen inzake het werk van Gods vijanden, voor jullie eigen welzijn, opdat jullie niet zouden misleid worden. Jullie moeten grootmoedig van hart zijn wanneer mijn Zoon jullie deze gaven brengt, die jullie zielen zullen voeden.

    Toen Ik doorheen de jaren verscheen aan Gods uitverkoren zieners, dan was dat om zielen voor te bereiden op deze tijden. ,NU, WANNEER JULLIE JE VOORBEREIDEN OP DE VERVOLGING DIE TEGEN CHRISTENEN ZAL INGESTELD WORDEN, ZAL HET UITERST MOEILIJK ZIJN, OMDAT HET ZAL GAAN OM EEN SCHENDING VAN DE GEEST EN DAT ZAL DE MEESTE PIJN VEROORZAKEN. Wanneer jullie de waarheid van het woord van God kennen, en wanneer jullie het werk van de misleider weten te onderscheiden, zullen jullie sterker worden. Het is veel belangrijker om trouw te blijven aan het woord van God, dan de leugens te aanvaarden die jullie zullen voorgeschoteld worden door hen die niet van God komen.

    MIJN ZOON ZAL JULLIE VERHEFFEN TOT GROTE GELUKZALIGHEID WANNEER JULLIE ZIJN HEILIG WOORD GEHOORZAMEN EN ZIJN LEER HOOG HOUDEN. Ik vraag dat jullie mijn Zoon de eerbied betonen die Hij verdient. Zij die Hem afwezen toen Hij op de aarde rondging, hebben uiteindelijk de waarheid erkend van wie Hij was, toen Hij stierf op het kruis. Zij die Zijn woord vandaag afwijzen, zullen ten slotte de waarheid inzien op de dag dat Hij komt om te oordelen. Voor velen zal het te laat zijn.

    Bid dat alle zielen trouw zouden blijven aan de nalatenschap van mijn geliefde Zoon, Jezus Christus, want alleen zij die Hem erkennen kunnen in Zijn koninkrijk worden opgenomen.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    27-04-2013, 22:59 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alle valse profeten zullen door Mij verdreven en streng gestraft worden. 23/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, Mijn zieners over de hele wereld ondergaan op dit moment groot lijden, omdat zij de pijn doorstaan die vereist is om de zielen van de mensheid te redden.  Zij hebben zichzelf aan Mijn dienst geofferd en zij zullen eenzaam voortgaan, net zoals Ik bij het beklimmen van de Calvarieberg, met slechts de zeer weinigen die hen te hulp zullen komen. 

    Net zoals deze oprechte zielen van Mij de pijn, de spot en de verwerping doorstaan, zo zullen de valse profeten en zieners opgehemeld worden en zij zullen velen voor de gek houden.  VALSE PROFETEN ZULLEN ONDER JULLIE OPSTAAN, EN LOF EN GROTE FAAM OOGSTEN. ACHTER HUN FAçADE VAN NEDERIGHEID EN ZOETE WOORDEN, ZAL ER EEN LEEGTE ZIJN, VOORTGEBRACHT DOOR DE GEEST VAN HET KWAAD.

    Ik waarschuw de wereld deze valse profeten niet te volgen, die in Mijn heilige Naam op zoek zijn naar glorie, ophemeling en lof voor zichzelf. Geen mens die door Mij, Jezus Christus, gezonden is zal zichzelf verheffen opdat jullie aan zijn voeten zouden neervallen. Geen van Mijn profeten mag op een voetstuk staan en zeggen dat hij belangrijker is dan jullie. Hij hoeft niet te beweren dat hij groter is dan zijn medebroeders en -zusters om dat te bereiken. Al wat hij te doen heeft is woorden van zogenaamde wijsheid te verkondigen op een manier die jullie ertoe zal brengen te geloven dat hij zou moeten geprezen worden, omwille van zijn eigen veronderstelde trouw aan God. In plaats van het gebed aan te moedigen en jullie dichter tot God te brengen, zal hij allereerst jullie respect afdwingen en vragen. Hij zal dat doen door het tonen van voorwerpen die jullie zouden toeschrijven aan vrome mensen. Deze valse profeten zullen zielen tot zich trekken door de zonde van hoogmoed. Hoogmoed in een valse profeet, zal de hoogmoed in andere zielen aantrekken. De ene prijst de andere en zij gebruiken daarbij de Naam van God om hun grootheid te verkondigen.

    Wees op jullie hoede voor diegenen die jullie zullen vragen jezelf te bedekken met wat zij benoemen als bijzondere gaven, die de geestelijke wereld aantrekken. Jullie moeten diegenen uit de weg gaan die jullie in Mijn Naam uitnodigen om bezig te zijn met geesten, waarvan zij zeggen dat zij jullie grote vrede en troost zullen brengen, maar waar God niet vernoemd wordt. Wanneer jullie niet worden uitgenodigd om in nederigheid voor God neer te buigen, maar in plaats daarvan gevraagd worden jezelf en je eigen welzijn de eerste plaats te geven vóór de noden van anderen, dan moeten jullie weten dat dit nooit van God kan komen. Jullie moeten nooit je eigen belangen of die van anderen voorrang geven op God. Alles wat jullie vragen moet in overeenstemming zijn met de heilige Wil van God.

    Vele van ‘s werelds valse profeten werken met geesten, die niet van Mij komen. Zij zullen het belang stimuleren van innerlijke genezing, positief denken en metafysica, die allemaal uitmonden op een zaak: de mens zal worden aangemoedigd om zich boven God te verheffen.

    Alle valse profeten zullen door Mij verdreven en streng gestraft worden. Hun straf zal die van de gewone sterveling overtreffen, omdat zij verantwoordelijk zullen zijn voor het verlies van zoveel zielen.

    Jullie Jezus

    27-04-2013, 22:54 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Om waardig gemaakt te worden voor Zijn Koninkrijk, moeten zij vrij worden van wereldse invloeden. 22/4/2013

    Moeder van God : Mijn kind, om als Gods kinderen gered te kunnen worden, moeten zij het pad van Mijn Zoon volgen. Zij moeten aanvaarden dat, om waardig gemaakt te worden voor Zijn Koninkrijk, zij vrij moeten zijn van wereldse invloeden, die hun van God scheiden.

    ZIJ DIE ZICH TOT MIJN ZOON KEREN, OMDAT ZIJ VERLANGEND UITZIEN NAAR DE WAARHEID, ZULLEN EEN AANTAL VERANDERINGEN IN HUN LEVEN ZIEN PLAATSVINDEN. Diegenen die Hem niet kennen en voor het eerst hun hart voor Hem openen, zullen tranen vergieten. Deze tranen zullen het resultaat zijn van de liefde die Hij geleidelijk in hun hart zal inprenten en zij zullen overweldigd zijn. Dat zijn de tranen van bekering. Hun hart en ziel zullen vervuld worden met een liefde die zij nooit voordien gekend hebben. Dat is de liefde van God en het is een gave van de Hemel.

    Spoedig daarna, vervuld met het licht van God, zullen zij de duisternis van de duivel aantrekken, die zielen uitzoekt die van dat licht vervuld zijn. Dat gebeurt wanneer zij te lijden zullen hebben vanwege anderen die door de duivel gebruikt worden om hun geloof en hun trouw aan God aan te vallen.

    DE MENSEN MET EEN EENVOUDIGE LIEFDE VOOR MIJN ZOON, DIE VRIJ ZIJN VAN ALLE MENSELIJKE ARROGANTIE EN TROTS EN DIE NIET WANKELEN ONDER DE DRUK VAN HEN DIE MIJN ZOON OPENLIJK BESCHULDIGEN, ZULLEN LIJDEN NET ZOALS HIJ. Zij zullen pijn voelen wanneer zij getuigen zijn van zonde, want zij zullen dezelfde pijn voelen als Mijn Zoon. Zij zullen vallen en strompelen, net zoals Mijn Zoon op de weg van Calvarië. Want zolang als zij leven, zullen zij de pijn voelen van het lijden van Mijn Zoon. Die zal bij hen blijven totdat de laatste zuivering van de wereld volbracht is.

    HEB NOOIT HET GEVOEL ALSOF DEZE TROUW AAN MIJN ZOON VOOR ALTIJD GEKOPPELD IS AAN ALLEEN MAAR PIJN, WANT ZIJ SCHENKT OOK VREUGDE, VREDE EN HOOP, DIE HET EEUWIG LEVEN BRENGEN. Jullie moeten nooit toelaten dat jullie liefde voor Mijn Zoon jullie afscheidt van al Gods kinderen. Integendeel, jullie moeten de hand uitsteken naar iedereen, vooral naar hen die hun harten nooit voor Mijn Zoon geopend hebben. Zij hebben jullie hulp nodig. Door de gave van bekering, hebben jullie de nodige genaden ontvangen om die zielen naar Mijn Zoon te brengen. Jullie moeten dat doen door de pijn te aanvaarden die jullie als een soldaat van Christus, moeten doorstaan en door jullie gebeden en offers voor anderen. 

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    27-04-2013, 22:39 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ga tot St Jozef - Marie Elisabeth

    Voor het verlaten standbeeld van Sint Jozef.

    Heilige Jozef :

    Zelfs al ben ik in de glorie, toch is mijn blik bedroefd, wanneer ik naar de aarde kijk. Men vergeet mij, de Heilige Jozef, patroon van Belgie, uw land, aan te roepen. Nochtans verlangt God, dat gij dit zoudt doen. Roep mij van ganser harte aan. De Vader kan me niets weigeren. Was ik niet de voedstervader van Zijn Goddelijke Zoon? Zo kan ik u geestelijk en materieel voeden. Voorbeeld van de arbeiders, voorbeeld van de familievaders, die werken om hun kinderen te voeden.

    Waarom vraagt men mij geen hulp en bescherming? Overal waar ik vereerd word, breng ik, dank zij de Goddelijke Zegening, eenheid, harmonie, geestelijke en materiele zekerheid bij diegenen, die mijn naam aanroepen. Vergeet niet dat gij God dank zegt door tot mij te bidden.

    27-04-2013, 22:33 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgie - Marie Elisabeth 23/2/1996

    Jezus : België is een klein land, dat tegenwoordig met heel wat geestelijke genaden begiftigd wordt. Het land is zich van dit voorrecht niet bewust. Het land wordt bevoorrecht door haar specifieke Mariale achtergrond. Uw voorouders hebben hier onder de leiding van Maria geleefd. België wordt door Maria op een heel bijzondere wijze begunstigd. België, dat verscheidene malen met het bezoek van de Moeder van God werd vereerd, is in zekere zin het eigendom van Maria geworden. België zal zijn als de ark van Noë.

    Het zal moeilijke wateren moeten bevaren, maar het zal een middelpunt van geloof blijven, ondanks het feit, dat het bijzonder belaagd wordt door de vijand. België zal als het beloofde land zijn dat druipt van melk en honing. Heel wat kleine zielen bidden en offeren in alle stilte om het bolwerk van het geloof te behouden. Daar België een bij uitstek gastvrij land is, zal Maria er Haar Moederlijk Oog laten op rusten, ondanks de strijd, die het land moet voeren tegen zijn verdrukkers, die er een land van willen maken waar Satan zijn experimenten uitprobeert. Maar deze verdrukkers lopen zich te pletter, want zij dienen de strijd aan te binden met hen, die met hart en ziel aan Maria en God toegewijd zijn.

    De gebedsgroepen zijn er gekend en worden vaak miskend. België, dat van nature vrijgevig is, doorkruist de tijdperken, ondanks het lijden, dat het land door de oorlogen heeft ondergaan. België, dat trots is dat het door God is uitgekozen om door Maria, de welbeminde Bruid van de Heilige Geest, te worden bezocht, draagt op een uitzonderlijke wijze bij tot het uitwerken van een nieuwe stijl binnen de Kerk. De christelijke traditie, ontvangen van de voorouders, blijft er leven in de harten.

    Ondanks een zeker geestelijk verval zal België blijvend beschermd worden door de Maagd der Armen, die er alle naties samenroept. België zal getroffen worden door de giftige pijlen van de draak, maar deze pijlen zullen de kinderen die toegewijd werden aan het Onbevlekt Hart van Maria niet vergiftigen. “Bid veel en Ik zal in u geloven” zegt Maria.

    Doordat België gespaard zal blijven van de rampen, waarvan het land nochtans de gevolgen zal voelen, zal het land het middelpunt van levend geloof blijven, zelfs temidden van de schade die het zou kunnen oplopen. In de stilte der harten bestrijdt het land België de vijand, die het land maar al te graag van de kaart zou willen vegen.

    Maar het hart der kleinen vormt nu een onzichtbare dam, die het land zal bewaren temidden van de beproevingen. Die alle continenten zullen treffen. Wijd uw land toe aan de beide Harten van Jezus en Maria, en het zal gedeeltelijk gespaard worden van de rampen, die gaan komen.

    Als gij het woord van uw Moeder in praktijk brengt “Doe alles wat Hij u zeggen zal”, dan zal het dit woord van de Heer zijn, dat gij in praktijk zult moeten brengen om alles wat komen gaat, door te komen.”

    Marie Elisabeth : Lieve Vrouw der Armen, Onze Lieve Vrouw met het Gouden Hart, bescherm België en alle landen die U toegewijd zijn.

    Jezus : Ik zal u oog in oog plaatsen met de vijand, maar gij zult Mijn kleine David zijn. Bijzonder voor België moet Ik erop aandringen : Wijdt uw land toe aan onze beide Harten. Mijn Moeder heeft u Haar Gouden Hart gegeven, aanvaard het. En Ik heb u Mijn Hart gegeven in de schoot van Mijn Moeder. Begrijpt gij het verbond tussen onze twee Harten? Ik verlang de eerste plaats te bekleden in uw hart. Wees als Maria, de kleine dienstmaagd van Uw God. Vrees niet wat uw broeders van u denken of oordelen.

    27-04-2013, 00:00 Geschreven door Claudia  


    25-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Toren van Babel zal nogmaals opgetrokken worden en als een tempel van God worden voorgesteld. 21/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, wie kan Mijn dood op het kruis ontkennen? Wie kan ontkennen dat Ik Mijn leven opgaf opdat de waarheid overal zondaars zou redden? Wie van jullie zal dan, wanneer de tijd komt, de waarheid van Mijn kerk op aarde ontkennen wanneer zij steen voor steen wordt afgebroken?

    Jullie hebben de waarheid gekregen. Jullie kennen Mijn leer. Zo zullen jullie Mijn kerk kennen door Mijn onderrichtingen. Mijn kerk op aarde is de waarheid. Mijn kerk op aarde is Mijn lichaam. Dus indien iemand onder jullie Mijn lichaam teistert, vervolgens Mijn onderrichtingen heruitvindt en jullie dan leugens aanbiedt, zullen jullie Mij dan verloochenen? 

    Ik, Jezus Christus, zeg jullie dit niet om jullie te verdelen. Ik zeg jullie deze dingen opdat jullie Mijn leer en de heilige sacramenten zouden in ere houden en standvastig blijven in de waarheid. GEEN MENS TER WERELD KAN DE LEER VAN MIJN KERK VERANDEREN. Niemand. AAN NIEMAND ONDER JULLIE WERD DE TOESTEMMING GEGEVEN OM NIEUWE DOCTRINES AF TE KONDIGEN EN ZE VOOR TE STELLEN ALSOF DIE VAN MIJ ZIJN. Toch zullen velen onder jullie Mij verloochenen door de waarheid te ontkennen die jullie 2.000 jaar geleden gegeven werd. Jullie zijn zo onkundig met betrekking tot de kennis van heilige zaken, dat jullie niet op de hoogte zullen zijn van de nieuwe wetten, die tegen Mij zullen lasteren wanneer zij in Mijn kerk op aarde zullen geïntroduceerd worden.

    Net zoals vroeger zal de Toren van Babel nogmaals opgetrokken worden en als een tempel van God worden voorgesteld. Hij zal in Rome gevestigd zijn en zal het nieuwe symbool van de nieuwe ene wereldorde vertonen. Dat symbool zal zichtbaar zijn op het dak en bij de ingang, en zal voorrang krijgen op het hoogaltaar binnenin. Mijn kostbaar tabernakel in goud, ontwijd ondanks al zijn pracht, zal in het midden van het altaar staan voor allen zichtbaar. Deze belediging zal betekenen dat het beest een open deur krijgt om in Mijn tabernakel door te dringen. Mijn tegenwoordigheid zal in die tijd verdwijnen.

    Miljoenen mensen – waarvan velen de betekenis van deze gruwel niet begrijpen -  zullen alles doen wat van hen gevraagd wordt en zij zullen bidden voor het beest. Nieuwe gewaden, voorzien van gouden emblemen, die zullen lijken op nederige toga’s, zullen gedragen worden door hen die in deze zogenaamde tempel de dienst verrichten. Het gouden embleem, dat op een schaamteloze wijze zal verspreid worden, zal het symbool zijn van de nieuwe wereldreligie.

    KRUISEN ZULLEN VERDWIJNEN. Mijn kruisbeeld zal nergens meer te zien zijn. Daar waar ze toch nog te zien zijn, op sommige openbare plaatsen, zullen de mensen door de wet gedwongen worden om ze weg te nemen.

    De nieuwe toren, die Satan zal vereren, zal gekopieerd worden in vele landen en dan zal het tweede deel van het bedrog bekend gemaakt worden. HET BESTAAN VAN DE HEL ZAL DOOR DE KERK OPENLIJK ALS NONSENS VERKLAARD WORDEN. Mensen zullen in een vals gevoel van zekerheid gewiegd worden wanneer deze flagrante leugen door alle kerken zal aanvaard worden. Het zal bepleit worden dat God nooit het bestaan van dergelijke oord zou toelaten.  Dat Hij allen bemint en dat het bestaan van de hel door geloofsfanaten doorheen de eeuwen verspreid werd. En zo ZULLEN DE MENSEN ZELFS HET BESTAAN VAN DOODZONDEN VERSCHONEN. Zonde zal zo wijdverspreid aanvaard worden dat mensen niet langer zullen bidden of vragen om barmhartigheid, want het zal niet God zijn die zij zullen erkennen. Het zal aan het beest zijn dat zij hun zielen zullen overleveren en elke stap van hun reis zal nauwkeurig door Gods vijanden georkestreerd worden.

    Jullie Jezus.

    25-04-2013, 15:08 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer de mens niet in God gelooft, erkent hij het verschil niet tussen goed en kwaad. 20/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, de hemel is geheel in smart omwille van de pijn die Mijn geliefde volgelingen op aarde te verduren hebben. Alle engelen en heiligen verenigen zich om te bidden voor de mensheid, omdat zij zulk een boosaardige aanval ondergaat vanwege Satan en al zijn kwade geesten. Omdat hun gebeden door Mij aanvaard worden en gebedsverhoringen plaatsvinden, vraag Ik aan al diegenen die zichzelf als Christenen beschouwen om te bidden als nooit tevoren.

    Gebeden die dagelijks geofferd worden om bescherming tegen demonische krachten, die de aarde infiltreren, zullen helpen om haar van kwade geesten te zuiveren. Jullie moeten hoopvol blijven, en wanneer jullie Mij trouw blijven, zullen jullie nog sterker worden.

    De kracht van de Christenen, verenigd in de waarheid van God, zal een machtige verdedigingsmuur vormen tegen het beest wiens plannen om Gods kinderen te schaden, in deze tijd een aanvang nemen. Jullie moeten voor Mij staan en jullie onsterfelijke liefde voor Mij verklaren en Ik zal jullie leiden in Mijn leger, dat nooit zal verslagen worden. Wanneer Mijn leger in omvang toeneemt en miljarden meer zich bekeren en Mij aanvaarden, zal dat helpen om het beest neer te slaan.

    Jullie plicht, Mijn geliefde volgelingen, is jullie te concentreren op hen die Mijn  barmhartigheid zullen afwijzen. Het is van geen belang dat jullie in Mijn naam belachelijk gemaakt worden, al wat jullie moeten doen is te pleiten voor de redding van de zielen. Weet dat Gods leger op aarde bijzondere genaden zal ontvangen om het mogelijk te maken hen die Mijn Heilig Woord in twijfel trekken mee te voeren.

    Twijfels, indien men ze laat woekeren, scheiden de mens van God. Twijfels worden door Satan in het hart van de mensen geplaatst om Gods kinderen te misleiden door hen te doen geloven dat Hij, God, niet bestaat.

    WANNEER DE MENS NIET IN GOD GELOOFT, ERKENT HIJ HET VERSCHIL NIET TUSSEN GOED EN KWAAD.

    ZONDER GODS LEIDING ZAL HIJ IN ELKE VAL TRAPPEN DIE SATAN VOOR HEM UITZET. ER VERSCHIJNT DAN ZOVEEL HAAT IN DE MENSENHARTEN, WANT EENS ZIJ ZICHZELF OPENSTELLEN VOOR DE DUIVEL, VULLEN HUN HARTEN ZICH MET BOOSHEID. DE ERGSTE WOEDE ZAL ZICH NAAR DE CHRISTENEN RICHTEN, EN TOCH ZULLEN DEZE MENSEN NIET WETEN WAAROM ZE ZICH ZO VOELEN. DAT IS DE REDEN WAAROM DIEGENEN DIE BEWEREN NIET IN GOD TE GELOVEN, MEER TIJD BESTEDEN AAN HET VEROORDELEN VAN DIEGENEN DIE WEL IN GOD GELOVEN. 

    Bid, bid, bid voor hun zielen.

    Jullie Jezus

    25-04-2013, 15:01 Geschreven door Claudia  


    24-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Religieuze items aanvragen

    Interessante adressen om religieuze items aan te vragen

    Sources for Supplies


    The information below is based on the most current information available to the Church. The Suppliers are independent sources for supplies and informaion on the Three Days of Darkness and are NOT under jurisdiction of the American Traditional Catholic Church.
    The Church provides this as a resource. S/H is shipping and handling kosten

    Supplier

    Items available

    St. Michael the Archangel's Religious Books & Gifts
    16843 Valley Blvd Suite #503E
    Fontana, CA 92335
    (909)829-1328

    Herbs: Yarrow, Hawthorn, St. Johnswort, Violet, Garlic, Ginger & Frankincense and Myrrh Tears

    Catholic Commentary
    P. O. Box 37348
    Omaha, NE 68137

    Benediction Scapulars 12.00
    Medal of Our Lady of Good Counsel 5.00
    Cross of Pardon 8.00 (prices vary)

    Marion Johnson
    P. O. Box 43
    Sumner, TX 75486

    St. Charbel Scapulars & Atonement Scapulars. $2.00 ea. + S/H

    Faithful and True of the Midwest
    P. O. Box 129
    Newport, KY 41072

    San Damiano Blessed Grapes
    St. Charbel Oil, Recommended Food List
    send donation and S&H

    Deuterous Medal Association
    P. O. Box 56
    Ontario, OR 97914

    Deuterous medal for discernment and protection from new diseases (recommended) 1.00 ea. S&H

    The Marian Work of Atonement Society
    P. O. Box 815
    Nowra 2541
    NSW, Australia

    St. Joseph’s Holy Water - St Charbel Oil
    Ave Crux Medals - send donation, cash only wrapped in foil.
    JMJ - generous S&H

    Trumpter
    P. O. Box 311
    Bridge City, TX 77611-0311

    Medallion of Redemption. 5.00 ea. S/H
    (Great benefits from this medal.)

    Your local Catholic Store or Catholic Mail Order Companies

    Miraculous Medals/St. Benedict Medals

    J.M.J. San Damiano Center, Inc.
    P. O. Box 94
    Natick, Mass 01760

    San Damiano Blessed Handkerchiefs and Miraculous Holy Water only, no grapes.Send donation & S/H

    Jesus King of All Nations Devotions, Inc.
    26 Lake Street
    St. Albans, Vermont 05478
    (802) 524-7208

    Jesus, King of all Nations Medal 1.00 ea. Or 25 for $15.00 & S/H. Protection from harm from all forms of my (Jesus’) justice, especially natural disasters.

    24-04-2013, 17:19 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een komeet raakt de aarde
    Een komeet raakt de aarde

    24-04-2013, 01:03 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontvang mijn genade voor het te laat is! - Barbara

    Ontvang mijn genade voor het te laat is! Apr 21, 2013

    Mijn genade is voor zondaars. Als dit niet zo zou zijn, voor wie zou het dan zijn? Zondaars hebben genade nodig, en alle mensen zijn zondaars. Als je zegt dat je zonder zonde bent, dan bedrieg je jezelf. Het is de geest van trots die je overtuigt dat je zonder zonde bent. Genade gekocht door het bloed van het lam, het perfecte offer is de mensheid’s enige hoop op verlossing. Er is geen andere manier: door genade kun je een worden met jullie Schepper, je kunt naar huis terugkeren naar jullie Schepper op het pad van genade. Eer die genade die je werd verleend, door het te ontvangen en te genieten. Deel je genade ervaring met de verlorenen zodat ze Mijn genade kunnen vinden. Het maakt niet uit wie ze zijn of wat ze hebben gedaan, ze kunnen nog altijd Mijn genade ontvangen. Er is geen weg naar de Vader dan door de Zoon. Men komt tot de Zoon door zijn genade. Genade is het pad dat je uit deze wereld leidt naar huis, tot Mij. Ik zal jullie tot Mijn Vader leiden, want wanneer je Mij liefhebt, dan houdt Mijn Vader van jou. Genade is wat zorgt dat de verlorenen Mij duidelijk zien. Genade is wat mensen thuis brengt, zonder genade zou je blijven steken in deze wereld. Door genade krijg je de gratis gave van redding, een gave die gratis is omdat het volledig werd afgekocht door Jezus. Hij kocht jullie redding met Zijn leven, het perfecte offer als betaling voor de zonden van de wereld. Alle zonden weggenomen van diegenen die eenvoudigweg de vrije gave van genade aanvaarden. Vrij voor degenen die de gave aanvaarden die werd betaald door degene die het betaald heeft met Zijn perfecte smetteloos leven en als offer dient voor God omwille van de liefde voor Zijn schepping. Zijn plan van redding is perfect. Zijn genade is perfect, Zijn Zoon is perfect, en door Hem, enkel Hem, zijn jullie rechtvaardig, zonder blaam en smetteloos gemaakt voor Zijn Vader. Weiger deze gave niet, weiger Zijn genade niet.

    24-04-2013, 00:58 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Houd vol - Barbara

    Houd vol!  Apr 23, 2013

    Keer je naar Mij, keer je af van deze wereld. Vele vragen en zorgen rijzen. Rijzende angst verteert degenen die niet van Mij zijn. Mijn kinderen hebben een keuze, ze moeten niet in angst leven. Ze moeten nu dicht bij Mij blijven. Velen onder jullie worden gedreven om de waarheid te zoeken in gebeurtenissen die de wereld rond ons affect. Er is geen twijfel dat jullie misleid worden door diegenen die aan de macht zijn. Breng geen tijd door in het speculeren en het hoe en waarom proberen uit te vissen van Satan en zijn volgelingen. Dat is een valstrik : het brengt jullie ogen af van Mij en het zal jullie alleen nog meer verwarren en bang maken. Plaats jullie vertrouwen in Mij, en Ik zal jullie bewaren en beschermen. Ik zal jullie de kennis en de wijsheid geven die jullie nodig hebben. Breng jullie tijd niet door in waarheden na te jagen omdat ze je naar meer leugens zullen leiden. De waarheid is goed verborgen, en met zoveel spelers die betrokken zijn : het gaat jullie begripsvermogen te buiten. Jullie strijden niet met vlees en bloed, maar de duistere geesten en de geesten van de onderwereld. Laat jullie niet meezuigen in deze mysteries. Wanneer jullie focus op Mij gericht is zullen jullie alles ontvangen dat nodig is om in Mijn veiligheid en bescherming te leven.

    Waarschuw nu Mijn volk. Hun intenties kunnen goed lijken voor hen, maar ze zullen in de valstrik worden gezogen. Deze mysteries zullen hen verteren en hen verwijderen van de plaats waar ze zouden moeten zijn. Vertoef in mij, niet in deze wereld. Focus op Mij, niet op deze wereld. Jullie zijn niet van deze wereld. Jullie zijn van Mij, en dit is een tijdelijke thuis voor jullie. Jullie wakkere momenten zouden jullie je nu moeten focussen op Mij : mijn wil voor jullie beleven, alle verstrooiingen opzij duwen. Ik ben het antwoord dat jullie zoeken, Mijn kinderen. Wanneer jullie Me vinden zullen jullie antwoorden ontvangen op vele vragen, hoewel sommige vragen zullen blijven tot een andere dag. Stel je gedachten op Mij, wees alert, maar niet geobsedeerd door de snode plannen van de duivel. Wanneer hij je ertoe aanzet zijn snode plannen uit te zoeken is hij succesvol in zijn plannen om jullie van Mij en Mijn wil voor jullie leven, weg te trekken. Mijn kinderen kunnen in overvloed ontvangen en vrede beleven in deze eindtijd. Laat nu Mijn zegeningen in jullie leven toe. Ik wil jullie dragen, Ik wil jullie last verlichten. Vraag het Mij en laat Me toe. Doe dit door jullie gedachten over te dragen aan Mij. Laat de wereld voor wat ze is en focus nu op Mij. Luister naar mijn keuze. Kijk naar Mijn boodschappen. Dit is de tijd wanneer je niet langer in deze wereld kunt wagen. Blijf vervuld van de Heilige Geest, voortdurend bidden in de geest, Mijn woord bestuderen en leren wie Ik ben. Communiceer met Mij, aanbid Mij en dank Mij. Wanneer je tot Mij komt op deze manier zullen jullie Mijn zegeningen doorheen je leven ontvangen. Jullie zullen alles duidelijker zien. Laat Mij het mysterie zijn die je onderzoekt, laat deze wereld voor wat ze is.

    24-04-2013, 00:34 Geschreven door Claudia  


    23-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eenvoud - Barbara

    Eenvoud April 8, 2013 11:17 AM

    Voeg geen gist toe aan het deeg. Mijn plan van redding is eenvoudig. Breng de mensen niet op een dwaalspoor door zaken aan mijn evangelie toe te voegen. Het is de enige weg, het is de enige waarheid. Wanneer je het ingewikkeld maakt en zijn eenvoud verandert dan verander je het helemaal in iets anders.
    Dan is het niet langer Mijn evangelie.

    Breng mijn kinderen niet in verwarring in deze late tijd. Maak het eenvoudig, ga terug naar de wortels van jullie redding. Doe wat er moet gedaan worden om de eenvoud van mijn plan uit te leggen. Door eraan toe te voegen weerhoud je mensen ervan mij te zoeken. Je maakt van wat een eenvoudige persoonlijke bekering in geloof zou moeten zijn, een enorme uitdaging. De weg naar mij zou een recht en verlicht pad moeten zijn die elke persoon zou moeten toelaten te volgen. Wee degenen die hindernissen op dit pad aanbrengen. De eenvoudigste geest kan het plan van mijn redding begrijpen. Je hebt een bereidwillig hart nodig om voor mij te komen.

    De tijd is nabij. Duw de mensen niet weg van mij door een vals en ingewikkeld evangelie dat helemaal niet een evangelie is. Wee degenen die dit prediken. Let op de wolven in schaapskledij die toevoegingen doen en de zuiverheid en eenvoud van mijn evangelie aantasten.

    Schrift : Galaten 5

    23-04-2013, 23:41 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom heeft de goddelijke barmhartigheid zich tot de onvromen en ondankbaren uitgestrekt ?

    Waarom heeft die goddelijke barmhartigheid zich dan ook tot de onvromen en ondankbaren uitgestrekt?

    Welke andere reden kunnen zij veronderstellen dan dat die barmhartigheid betoond is door Hem die iedere dag zijn zon laat opgaan over goeden en kwaden en die het laat regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen?

    Want hoewel sommigen van hen over die dingen gaan nadenken en zich rouwmoedig van hun onvroomheid bekeren, terwijl anderen naar het woord van de apostel de rijkdom van Gods goedheid en lankmoedigheid geringschatten en door hun verstoktheid en onboetvaardigheid zich toorn verzamelen voor de dag van de toorn, wanneer Gods rechtvaardig oordeel openbaar zal worden en Hij ieder zal vergelden naar zijn werken, nodigt toch Gods geduld de slechten evenzeer tot boetvaardigheid als Gods gesel de goeden opvoedt tot geduld, omvat en koestert toch Gods barmhartigheid evenzeer de goeden als Gods gestrengheid de slechten tuchtigt en straft.

    De goddelijke voorzienigheid heeft het namelijk zo beschikt dat zij voor later goede dingen bereid heeft voor de rechtvaardigen, waarvan de onrechtvaardigen niet zullen genieten, en slechte dingen voor de onvromen, waardoor de goeden niet gekweld zullen worden.

    Zij heeft daarnaast gewild dat de huidige tijdelijke dingen, goede en slechte, aan beide soorten mensen gemeen zijn; zo wilde zij voorkomen dat de goede dingen – die ook slechte mensen ziet hebben – al te begerig worden nagestreefd en dat de slechte – waardoor ook vaak goede mensen worden getroffen – op een smadelijke manier worden vermeden.

    Het maakt echter een heel groot verschil, hoe men omgaat zowel met wat voorspoed als met wat tegenspoed wordt genoemd. De goede mens wordt namelijk door de tijdelijke goede dingen niet overmoedig, door de tijdelijke slechte dingen niet moedeloos. De slechte mens evenwel wordt daarom door dat soort ongeluk gestraft, omdat hij door dat soort geluk wordt bedorven. Toch laat God vaak ook bij de verdeling van deze dingen zijn werkzaamheid wel duidelijker blijken.
    Als Hij immers nu al iedere zonde met een onmiskenbare straf zou tuchtigen, kon de veronderstelling opkomen dat er voor het laatste oordeel niets meer werd overgelaten; als anderzijds de godheid nu geen enkele zonde duidelijk zou straffen, kon men gaan geloven dat er helemaal geen goddelijke voorzienigheid was.

    En met de voorspoed evenzo: als God die aan bepaalde mensen op hun gebed niet met duidelijke vrijgevigheid vergunde zouden wij zeggen dat Hij zich met aardse dingen niet bemoeide; gaf Hij ze anderzijds aan allen die erom baden, dan zouden wij menen dat Hij alleen maar om dat soort beloningen gediend moest worden, en zou een dergelijke dienst ons niet vroom, maar eerder begerig en hebzuchtig maken.

    Wanneer dus goeden en kwaden ooit dezelfde slagen te verduren hebben gekregen, dan is het verschil tussen hen nog niet opgeheven doordat er tussen wat zij geleden hebben geen verschil is. Want zelfs bij gelijkheid van lijden blijft de ongelijkheid van de lijders bestaan en al is de kwelling dezelfde, deugd en ondeugd zijn niet hetzelfde.

    Want zoals door hetzelfde vuur goud gaat glinsteren en kaf gaat roken, en zoals onder dezelfde dorswagen de halmen stuk gestoten worden en de graankorrels gezuiverd, en zoals het schuim niet met de olie wordt vermengd omdat het door de druk van dezelfde pers wordt uitgedreven, zo worden, als één en dezelfde slag hen treft, de goeden beproefd, gezuiverd en gelouterd, de slechten veroordeeld, vernield en verdelgd.

    Zo komt het dat onder dezelfde slagen de slechten God verwensen en lasteren, de goeden tot Hem bidden en Hem loven. Zoveel verschil maakt het, niet hoe de dingen zijn die iemand te lijden heeft, maar hoe hij is die ze lijdt.

    Als ze door dezelfde beweging geschud worden, gaat ook immers vuilnis afschuwelijk stinken en reukwerk heerlijk geuren.

     

    Uit : De stad van God – Aurelius Augustinus

    23-04-2013, 23:20 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 105

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    105 Gebed om de gave van bekering van anderen 19/4

    O mijn Liefste Jezus, met mijn liefde voor U, aanvaard alstublieft mijn ziel eenstemmig met U.

    Neem mijn ziel, bedek deze met Uw Heilige Geest en help me, door dit Gebed, al degenen te redden waarmee ik in contact kom.

    Overstroom iedere ziel die ik ontmoet met Uw Heilige Barmhartigheid en bied ze de nodige redding om Uw Koninkrijk binnen te treden.

    Hoor mijn gebeden. Luister naar mijn smekingen en red de zielen van de hele mensheid door Uw Barmhartigheid. Amen.

    Jullie Jezus

    23-04-2013, 22:28 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik vraag dat diegenen onder jullie die bang en verward zijn door deze Boodschappen nu naar Mij te luisteren. 19/4/2013



    Mijn dierbare dochter, hoe eenzaam is deze Missie, ondanks de honderd duizenden die je omringen met hun liefde en gebeden.

    Wanneer je werkt voor Mij en jezelf in de steek laat, in volledige overgave aan Mijn Voeten zul je je heel alleen voelen. Je zult geconfronteerd worden met de toorn van Mijn vijanden, die je geen moment vrede zullen geven. Jij, Mijn dochter, moet nu luisteren als Ik al degenen die Me verwerpen in deze Woorden die Ik aan Gods kinderen presenteer, een bijzonder Geschenk aanbied.

    IK VRAAG AAN DIEGENEN ONDER JULLIE DIE BANG EN VERWARD ZIJN DOOR DEZE BOODSCHAPPEN OM NU NAAR MIJ TE LUISTEREN. WETEN JULLIE NIET HOE IK JULLIE LIEFHEB ZELFS WANNEER JULLIE AAN MIJ AANSTOOT NEMEN? WETEN JULLIE NIET DAT IK JULLIE NOOIT ZOU STRAFFEN OM HET NIET ERKENNEN VAN DEZE BOODSCHAPPEN, DIE ENKEL AAN JULLIE GEGEVEN WORDEN ZODAT IK JULLIE KAN VOORBEREIDEN EN STERKEN VOOR DE BEPROEVINGEN DIE IN HET VOORUITZICHT LIGGEN? Herkennen jullie Mij, jullie geliefde Jezus, niet wanneer Ik jullie nu roep?

    Ik ben jullie Redder en Ik zou jullie nooit opzij schuiven wanneer er twijfels zijn in jullie gedachten. Hoe zou Ik boos op jullie kunnen zijn wanneer jullie Mij liefhebben en enkel bezorgd zijn over de Waarheid? Ik bereid jullie nu voor op het ontrafelen van de uitdagingen waarmee jullie nu zullen geconfronteerd worden, zoals de profetieën hebben voorzegd, van de vervolging van Mijn Kerk op Aarde.

    Opdat Ik jullie in de Barmhartigheid van Mijn Liefde kan voeren en jullie harten kan verlichten, geef Ik jullie deze gave. Ik beloof dat wanneer jullie Mij aanroepen op deze manier, door dit gebed, dat jullie twijfels inzake wie Ik Ben, die nu met jullie spreekt, zullen verdwijnen. Ik bied jullie deze gave zodat jullie door de gebeden die Ik momenteel aan de wereld geef, de hele mensheid kunnen redden.

    Als jullie naar Mij komen, vrij van trots en met een open en zuiver geweten, zullen jullie onmiddellijk weten dat je dit geschenk hebt gekregen. Het is de Gave van bekering van anderen.

    Diegenen onder jullie die laster uiten op deze Boodschappen en die ze verwerpen, vraag Ik dat jullie tot Mij komen. Ik zal jullie de Waarheid tonen. Ik zal jullie bij Mij nemen en jullie troosten. Ik zal jullie altijd liefhebben hoe jullie Mij ook beledigen.

    Jullie Jezus

    23-04-2013, 22:19 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meest nabij



    Niet de mens die het verst

    van ons verwijderd is het grootste

    geheimenis, maar juist degene die

    ons het meest nabij is.

                                    Dietrich Bonhoeffer

    23-04-2013, 21:44 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gouden weesgegroet


    Ik groet U witte Lelie van de glorierijke en

    altijd vreedzame Drievuldigheid.

    Ik groet U schitterende Roos aan de hof

    der Hemelse Vreugden.

    Oh ! Gij van wie de Koning des hemels

    heeft willen geboren en gevoed worden

    vervul mijn ziel met uitstortingen der

    Goddelijke genaden.

    Amen.

     

    23-04-2013, 21:31 Geschreven door Claudia  


    21-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloedige tranen in Bolivie

    Een beeld van Christus weent en bloed in Cochabamba, Bolivie

    21-04-2013, 11:37 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ladygagafanclub
    www.bloggen.be/ladygag

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs