Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    25-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer de mens niet in God gelooft, erkent hij het verschil niet tussen goed en kwaad. 20/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, de hemel is geheel in smart omwille van de pijn die Mijn geliefde volgelingen op aarde te verduren hebben. Alle engelen en heiligen verenigen zich om te bidden voor de mensheid, omdat zij zulk een boosaardige aanval ondergaat vanwege Satan en al zijn kwade geesten. Omdat hun gebeden door Mij aanvaard worden en gebedsverhoringen plaatsvinden, vraag Ik aan al diegenen die zichzelf als Christenen beschouwen om te bidden als nooit tevoren.

    Gebeden die dagelijks geofferd worden om bescherming tegen demonische krachten, die de aarde infiltreren, zullen helpen om haar van kwade geesten te zuiveren. Jullie moeten hoopvol blijven, en wanneer jullie Mij trouw blijven, zullen jullie nog sterker worden.

    De kracht van de Christenen, verenigd in de waarheid van God, zal een machtige verdedigingsmuur vormen tegen het beest wiens plannen om Gods kinderen te schaden, in deze tijd een aanvang nemen. Jullie moeten voor Mij staan en jullie onsterfelijke liefde voor Mij verklaren en Ik zal jullie leiden in Mijn leger, dat nooit zal verslagen worden. Wanneer Mijn leger in omvang toeneemt en miljarden meer zich bekeren en Mij aanvaarden, zal dat helpen om het beest neer te slaan.

    Jullie plicht, Mijn geliefde volgelingen, is jullie te concentreren op hen die Mijn  barmhartigheid zullen afwijzen. Het is van geen belang dat jullie in Mijn naam belachelijk gemaakt worden, al wat jullie moeten doen is te pleiten voor de redding van de zielen. Weet dat Gods leger op aarde bijzondere genaden zal ontvangen om het mogelijk te maken hen die Mijn Heilig Woord in twijfel trekken mee te voeren.

    Twijfels, indien men ze laat woekeren, scheiden de mens van God. Twijfels worden door Satan in het hart van de mensen geplaatst om Gods kinderen te misleiden door hen te doen geloven dat Hij, God, niet bestaat.

    WANNEER DE MENS NIET IN GOD GELOOFT, ERKENT HIJ HET VERSCHIL NIET TUSSEN GOED EN KWAAD.

    ZONDER GODS LEIDING ZAL HIJ IN ELKE VAL TRAPPEN DIE SATAN VOOR HEM UITZET. ER VERSCHIJNT DAN ZOVEEL HAAT IN DE MENSENHARTEN, WANT EENS ZIJ ZICHZELF OPENSTELLEN VOOR DE DUIVEL, VULLEN HUN HARTEN ZICH MET BOOSHEID. DE ERGSTE WOEDE ZAL ZICH NAAR DE CHRISTENEN RICHTEN, EN TOCH ZULLEN DEZE MENSEN NIET WETEN WAAROM ZE ZICH ZO VOELEN. DAT IS DE REDEN WAAROM DIEGENEN DIE BEWEREN NIET IN GOD TE GELOVEN, MEER TIJD BESTEDEN AAN HET VEROORDELEN VAN DIEGENEN DIE WEL IN GOD GELOVEN. 

    Bid, bid, bid voor hun zielen.

    Jullie Jezus

    25-04-2013, 15:01 Geschreven door Claudia  


    24-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Religieuze items aanvragen

    Interessante adressen om religieuze items aan te vragen

    Sources for Supplies


    The information below is based on the most current information available to the Church. The Suppliers are independent sources for supplies and informaion on the Three Days of Darkness and are NOT under jurisdiction of the American Traditional Catholic Church.
    The Church provides this as a resource. S/H is shipping and handling kosten

    Supplier

    Items available

    St. Michael the Archangel's Religious Books & Gifts
    16843 Valley Blvd Suite #503E
    Fontana, CA 92335
    (909)829-1328

    Herbs: Yarrow, Hawthorn, St. Johnswort, Violet, Garlic, Ginger & Frankincense and Myrrh Tears

    Catholic Commentary
    P. O. Box 37348
    Omaha, NE 68137

    Benediction Scapulars 12.00
    Medal of Our Lady of Good Counsel 5.00
    Cross of Pardon 8.00 (prices vary)

    Marion Johnson
    P. O. Box 43
    Sumner, TX 75486

    St. Charbel Scapulars & Atonement Scapulars. $2.00 ea. + S/H

    Faithful and True of the Midwest
    P. O. Box 129
    Newport, KY 41072

    San Damiano Blessed Grapes
    St. Charbel Oil, Recommended Food List
    send donation and S&H

    Deuterous Medal Association
    P. O. Box 56
    Ontario, OR 97914

    Deuterous medal for discernment and protection from new diseases (recommended) 1.00 ea. S&H

    The Marian Work of Atonement Society
    P. O. Box 815
    Nowra 2541
    NSW, Australia

    St. Joseph’s Holy Water - St Charbel Oil
    Ave Crux Medals - send donation, cash only wrapped in foil.
    JMJ - generous S&H

    Trumpter
    P. O. Box 311
    Bridge City, TX 77611-0311

    Medallion of Redemption. 5.00 ea. S/H
    (Great benefits from this medal.)

    Your local Catholic Store or Catholic Mail Order Companies

    Miraculous Medals/St. Benedict Medals

    J.M.J. San Damiano Center, Inc.
    P. O. Box 94
    Natick, Mass 01760

    San Damiano Blessed Handkerchiefs and Miraculous Holy Water only, no grapes.Send donation & S/H

    Jesus King of All Nations Devotions, Inc.
    26 Lake Street
    St. Albans, Vermont 05478
    (802) 524-7208

    Jesus, King of all Nations Medal 1.00 ea. Or 25 for $15.00 & S/H. Protection from harm from all forms of my (Jesus’) justice, especially natural disasters.

    24-04-2013, 17:19 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een komeet raakt de aarde
    Een komeet raakt de aarde

    24-04-2013, 01:03 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontvang mijn genade voor het te laat is! - Barbara

    Ontvang mijn genade voor het te laat is! Apr 21, 2013

    Mijn genade is voor zondaars. Als dit niet zo zou zijn, voor wie zou het dan zijn? Zondaars hebben genade nodig, en alle mensen zijn zondaars. Als je zegt dat je zonder zonde bent, dan bedrieg je jezelf. Het is de geest van trots die je overtuigt dat je zonder zonde bent. Genade gekocht door het bloed van het lam, het perfecte offer is de mensheid’s enige hoop op verlossing. Er is geen andere manier: door genade kun je een worden met jullie Schepper, je kunt naar huis terugkeren naar jullie Schepper op het pad van genade. Eer die genade die je werd verleend, door het te ontvangen en te genieten. Deel je genade ervaring met de verlorenen zodat ze Mijn genade kunnen vinden. Het maakt niet uit wie ze zijn of wat ze hebben gedaan, ze kunnen nog altijd Mijn genade ontvangen. Er is geen weg naar de Vader dan door de Zoon. Men komt tot de Zoon door zijn genade. Genade is het pad dat je uit deze wereld leidt naar huis, tot Mij. Ik zal jullie tot Mijn Vader leiden, want wanneer je Mij liefhebt, dan houdt Mijn Vader van jou. Genade is wat zorgt dat de verlorenen Mij duidelijk zien. Genade is wat mensen thuis brengt, zonder genade zou je blijven steken in deze wereld. Door genade krijg je de gratis gave van redding, een gave die gratis is omdat het volledig werd afgekocht door Jezus. Hij kocht jullie redding met Zijn leven, het perfecte offer als betaling voor de zonden van de wereld. Alle zonden weggenomen van diegenen die eenvoudigweg de vrije gave van genade aanvaarden. Vrij voor degenen die de gave aanvaarden die werd betaald door degene die het betaald heeft met Zijn perfecte smetteloos leven en als offer dient voor God omwille van de liefde voor Zijn schepping. Zijn plan van redding is perfect. Zijn genade is perfect, Zijn Zoon is perfect, en door Hem, enkel Hem, zijn jullie rechtvaardig, zonder blaam en smetteloos gemaakt voor Zijn Vader. Weiger deze gave niet, weiger Zijn genade niet.

    24-04-2013, 00:58 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Houd vol - Barbara

    Houd vol!  Apr 23, 2013

    Keer je naar Mij, keer je af van deze wereld. Vele vragen en zorgen rijzen. Rijzende angst verteert degenen die niet van Mij zijn. Mijn kinderen hebben een keuze, ze moeten niet in angst leven. Ze moeten nu dicht bij Mij blijven. Velen onder jullie worden gedreven om de waarheid te zoeken in gebeurtenissen die de wereld rond ons affect. Er is geen twijfel dat jullie misleid worden door diegenen die aan de macht zijn. Breng geen tijd door in het speculeren en het hoe en waarom proberen uit te vissen van Satan en zijn volgelingen. Dat is een valstrik : het brengt jullie ogen af van Mij en het zal jullie alleen nog meer verwarren en bang maken. Plaats jullie vertrouwen in Mij, en Ik zal jullie bewaren en beschermen. Ik zal jullie de kennis en de wijsheid geven die jullie nodig hebben. Breng jullie tijd niet door in waarheden na te jagen omdat ze je naar meer leugens zullen leiden. De waarheid is goed verborgen, en met zoveel spelers die betrokken zijn : het gaat jullie begripsvermogen te buiten. Jullie strijden niet met vlees en bloed, maar de duistere geesten en de geesten van de onderwereld. Laat jullie niet meezuigen in deze mysteries. Wanneer jullie focus op Mij gericht is zullen jullie alles ontvangen dat nodig is om in Mijn veiligheid en bescherming te leven.

    Waarschuw nu Mijn volk. Hun intenties kunnen goed lijken voor hen, maar ze zullen in de valstrik worden gezogen. Deze mysteries zullen hen verteren en hen verwijderen van de plaats waar ze zouden moeten zijn. Vertoef in mij, niet in deze wereld. Focus op Mij, niet op deze wereld. Jullie zijn niet van deze wereld. Jullie zijn van Mij, en dit is een tijdelijke thuis voor jullie. Jullie wakkere momenten zouden jullie je nu moeten focussen op Mij : mijn wil voor jullie beleven, alle verstrooiingen opzij duwen. Ik ben het antwoord dat jullie zoeken, Mijn kinderen. Wanneer jullie Me vinden zullen jullie antwoorden ontvangen op vele vragen, hoewel sommige vragen zullen blijven tot een andere dag. Stel je gedachten op Mij, wees alert, maar niet geobsedeerd door de snode plannen van de duivel. Wanneer hij je ertoe aanzet zijn snode plannen uit te zoeken is hij succesvol in zijn plannen om jullie van Mij en Mijn wil voor jullie leven, weg te trekken. Mijn kinderen kunnen in overvloed ontvangen en vrede beleven in deze eindtijd. Laat nu Mijn zegeningen in jullie leven toe. Ik wil jullie dragen, Ik wil jullie last verlichten. Vraag het Mij en laat Me toe. Doe dit door jullie gedachten over te dragen aan Mij. Laat de wereld voor wat ze is en focus nu op Mij. Luister naar mijn keuze. Kijk naar Mijn boodschappen. Dit is de tijd wanneer je niet langer in deze wereld kunt wagen. Blijf vervuld van de Heilige Geest, voortdurend bidden in de geest, Mijn woord bestuderen en leren wie Ik ben. Communiceer met Mij, aanbid Mij en dank Mij. Wanneer je tot Mij komt op deze manier zullen jullie Mijn zegeningen doorheen je leven ontvangen. Jullie zullen alles duidelijker zien. Laat Mij het mysterie zijn die je onderzoekt, laat deze wereld voor wat ze is.

    24-04-2013, 00:34 Geschreven door Claudia  


    23-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eenvoud - Barbara

    Eenvoud April 8, 2013 11:17 AM

    Voeg geen gist toe aan het deeg. Mijn plan van redding is eenvoudig. Breng de mensen niet op een dwaalspoor door zaken aan mijn evangelie toe te voegen. Het is de enige weg, het is de enige waarheid. Wanneer je het ingewikkeld maakt en zijn eenvoud verandert dan verander je het helemaal in iets anders.
    Dan is het niet langer Mijn evangelie.

    Breng mijn kinderen niet in verwarring in deze late tijd. Maak het eenvoudig, ga terug naar de wortels van jullie redding. Doe wat er moet gedaan worden om de eenvoud van mijn plan uit te leggen. Door eraan toe te voegen weerhoud je mensen ervan mij te zoeken. Je maakt van wat een eenvoudige persoonlijke bekering in geloof zou moeten zijn, een enorme uitdaging. De weg naar mij zou een recht en verlicht pad moeten zijn die elke persoon zou moeten toelaten te volgen. Wee degenen die hindernissen op dit pad aanbrengen. De eenvoudigste geest kan het plan van mijn redding begrijpen. Je hebt een bereidwillig hart nodig om voor mij te komen.

    De tijd is nabij. Duw de mensen niet weg van mij door een vals en ingewikkeld evangelie dat helemaal niet een evangelie is. Wee degenen die dit prediken. Let op de wolven in schaapskledij die toevoegingen doen en de zuiverheid en eenvoud van mijn evangelie aantasten.

    Schrift : Galaten 5

    23-04-2013, 23:41 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom heeft de goddelijke barmhartigheid zich tot de onvromen en ondankbaren uitgestrekt ?

    Waarom heeft die goddelijke barmhartigheid zich dan ook tot de onvromen en ondankbaren uitgestrekt?

    Welke andere reden kunnen zij veronderstellen dan dat die barmhartigheid betoond is door Hem die iedere dag zijn zon laat opgaan over goeden en kwaden en die het laat regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen?

    Want hoewel sommigen van hen over die dingen gaan nadenken en zich rouwmoedig van hun onvroomheid bekeren, terwijl anderen naar het woord van de apostel de rijkdom van Gods goedheid en lankmoedigheid geringschatten en door hun verstoktheid en onboetvaardigheid zich toorn verzamelen voor de dag van de toorn, wanneer Gods rechtvaardig oordeel openbaar zal worden en Hij ieder zal vergelden naar zijn werken, nodigt toch Gods geduld de slechten evenzeer tot boetvaardigheid als Gods gesel de goeden opvoedt tot geduld, omvat en koestert toch Gods barmhartigheid evenzeer de goeden als Gods gestrengheid de slechten tuchtigt en straft.

    De goddelijke voorzienigheid heeft het namelijk zo beschikt dat zij voor later goede dingen bereid heeft voor de rechtvaardigen, waarvan de onrechtvaardigen niet zullen genieten, en slechte dingen voor de onvromen, waardoor de goeden niet gekweld zullen worden.

    Zij heeft daarnaast gewild dat de huidige tijdelijke dingen, goede en slechte, aan beide soorten mensen gemeen zijn; zo wilde zij voorkomen dat de goede dingen – die ook slechte mensen ziet hebben – al te begerig worden nagestreefd en dat de slechte – waardoor ook vaak goede mensen worden getroffen – op een smadelijke manier worden vermeden.

    Het maakt echter een heel groot verschil, hoe men omgaat zowel met wat voorspoed als met wat tegenspoed wordt genoemd. De goede mens wordt namelijk door de tijdelijke goede dingen niet overmoedig, door de tijdelijke slechte dingen niet moedeloos. De slechte mens evenwel wordt daarom door dat soort ongeluk gestraft, omdat hij door dat soort geluk wordt bedorven. Toch laat God vaak ook bij de verdeling van deze dingen zijn werkzaamheid wel duidelijker blijken.
    Als Hij immers nu al iedere zonde met een onmiskenbare straf zou tuchtigen, kon de veronderstelling opkomen dat er voor het laatste oordeel niets meer werd overgelaten; als anderzijds de godheid nu geen enkele zonde duidelijk zou straffen, kon men gaan geloven dat er helemaal geen goddelijke voorzienigheid was.

    En met de voorspoed evenzo: als God die aan bepaalde mensen op hun gebed niet met duidelijke vrijgevigheid vergunde zouden wij zeggen dat Hij zich met aardse dingen niet bemoeide; gaf Hij ze anderzijds aan allen die erom baden, dan zouden wij menen dat Hij alleen maar om dat soort beloningen gediend moest worden, en zou een dergelijke dienst ons niet vroom, maar eerder begerig en hebzuchtig maken.

    Wanneer dus goeden en kwaden ooit dezelfde slagen te verduren hebben gekregen, dan is het verschil tussen hen nog niet opgeheven doordat er tussen wat zij geleden hebben geen verschil is. Want zelfs bij gelijkheid van lijden blijft de ongelijkheid van de lijders bestaan en al is de kwelling dezelfde, deugd en ondeugd zijn niet hetzelfde.

    Want zoals door hetzelfde vuur goud gaat glinsteren en kaf gaat roken, en zoals onder dezelfde dorswagen de halmen stuk gestoten worden en de graankorrels gezuiverd, en zoals het schuim niet met de olie wordt vermengd omdat het door de druk van dezelfde pers wordt uitgedreven, zo worden, als één en dezelfde slag hen treft, de goeden beproefd, gezuiverd en gelouterd, de slechten veroordeeld, vernield en verdelgd.

    Zo komt het dat onder dezelfde slagen de slechten God verwensen en lasteren, de goeden tot Hem bidden en Hem loven. Zoveel verschil maakt het, niet hoe de dingen zijn die iemand te lijden heeft, maar hoe hij is die ze lijdt.

    Als ze door dezelfde beweging geschud worden, gaat ook immers vuilnis afschuwelijk stinken en reukwerk heerlijk geuren.

     

    Uit : De stad van God – Aurelius Augustinus

    23-04-2013, 23:20 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 105

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    105 Gebed om de gave van bekering van anderen 19/4

    O mijn Liefste Jezus, met mijn liefde voor U, aanvaard alstublieft mijn ziel eenstemmig met U.

    Neem mijn ziel, bedek deze met Uw Heilige Geest en help me, door dit Gebed, al degenen te redden waarmee ik in contact kom.

    Overstroom iedere ziel die ik ontmoet met Uw Heilige Barmhartigheid en bied ze de nodige redding om Uw Koninkrijk binnen te treden.

    Hoor mijn gebeden. Luister naar mijn smekingen en red de zielen van de hele mensheid door Uw Barmhartigheid. Amen.

    Jullie Jezus

    23-04-2013, 22:28 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik vraag dat diegenen onder jullie die bang en verward zijn door deze Boodschappen nu naar Mij te luisteren. 19/4/2013



    Mijn dierbare dochter, hoe eenzaam is deze Missie, ondanks de honderd duizenden die je omringen met hun liefde en gebeden.

    Wanneer je werkt voor Mij en jezelf in de steek laat, in volledige overgave aan Mijn Voeten zul je je heel alleen voelen. Je zult geconfronteerd worden met de toorn van Mijn vijanden, die je geen moment vrede zullen geven. Jij, Mijn dochter, moet nu luisteren als Ik al degenen die Me verwerpen in deze Woorden die Ik aan Gods kinderen presenteer, een bijzonder Geschenk aanbied.

    IK VRAAG AAN DIEGENEN ONDER JULLIE DIE BANG EN VERWARD ZIJN DOOR DEZE BOODSCHAPPEN OM NU NAAR MIJ TE LUISTEREN. WETEN JULLIE NIET HOE IK JULLIE LIEFHEB ZELFS WANNEER JULLIE AAN MIJ AANSTOOT NEMEN? WETEN JULLIE NIET DAT IK JULLIE NOOIT ZOU STRAFFEN OM HET NIET ERKENNEN VAN DEZE BOODSCHAPPEN, DIE ENKEL AAN JULLIE GEGEVEN WORDEN ZODAT IK JULLIE KAN VOORBEREIDEN EN STERKEN VOOR DE BEPROEVINGEN DIE IN HET VOORUITZICHT LIGGEN? Herkennen jullie Mij, jullie geliefde Jezus, niet wanneer Ik jullie nu roep?

    Ik ben jullie Redder en Ik zou jullie nooit opzij schuiven wanneer er twijfels zijn in jullie gedachten. Hoe zou Ik boos op jullie kunnen zijn wanneer jullie Mij liefhebben en enkel bezorgd zijn over de Waarheid? Ik bereid jullie nu voor op het ontrafelen van de uitdagingen waarmee jullie nu zullen geconfronteerd worden, zoals de profetieën hebben voorzegd, van de vervolging van Mijn Kerk op Aarde.

    Opdat Ik jullie in de Barmhartigheid van Mijn Liefde kan voeren en jullie harten kan verlichten, geef Ik jullie deze gave. Ik beloof dat wanneer jullie Mij aanroepen op deze manier, door dit gebed, dat jullie twijfels inzake wie Ik Ben, die nu met jullie spreekt, zullen verdwijnen. Ik bied jullie deze gave zodat jullie door de gebeden die Ik momenteel aan de wereld geef, de hele mensheid kunnen redden.

    Als jullie naar Mij komen, vrij van trots en met een open en zuiver geweten, zullen jullie onmiddellijk weten dat je dit geschenk hebt gekregen. Het is de Gave van bekering van anderen.

    Diegenen onder jullie die laster uiten op deze Boodschappen en die ze verwerpen, vraag Ik dat jullie tot Mij komen. Ik zal jullie de Waarheid tonen. Ik zal jullie bij Mij nemen en jullie troosten. Ik zal jullie altijd liefhebben hoe jullie Mij ook beledigen.

    Jullie Jezus

    23-04-2013, 22:19 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meest nabij



    Niet de mens die het verst

    van ons verwijderd is het grootste

    geheimenis, maar juist degene die

    ons het meest nabij is.

                                    Dietrich Bonhoeffer

    23-04-2013, 21:44 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gouden weesgegroet


    Ik groet U witte Lelie van de glorierijke en

    altijd vreedzame Drievuldigheid.

    Ik groet U schitterende Roos aan de hof

    der Hemelse Vreugden.

    Oh ! Gij van wie de Koning des hemels

    heeft willen geboren en gevoed worden

    vervul mijn ziel met uitstortingen der

    Goddelijke genaden.

    Amen.

     

    23-04-2013, 21:31 Geschreven door Claudia  


    21-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloedige tranen in Bolivie

    Een beeld van Christus weent en bloed in Cochabamba, Bolivie

    21-04-2013, 11:37 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit teken dat niet verward mag worden met het merkteken van het beest, zal de nieuwe ene wereldreligie symboliseren. 17/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, Mijn Hart zwoegt als Ik de ellende en het lijden doorsta die de hele mensheid zal moeten ondergaan. Het is niet Mijn hand die dat zal veroorzaken maar de vloek van Satan, daar zijn geest ronddwaalt en op zijn pad zielen verslindt. De mensen  vermoeden  niets van deze invloed van het kwaad zodat zij allerlei andere oorzaken schuld geven voor hun lijden. Zij geven anderen de schuld voor hun tegenspoed en begrijpen niet dat het hun gebrek aan geloof in God is, dat zulke verwoesting in hun levens teweeg brengt.

    Wanneer de geest van de boze de mensheid in zijn greep heeft, zal het licht van God ermee in botsing komen op wijzen die door een aantal zaken duidelijk zullen worden.

    Stormen zullen toenemen en aardverschuivingen zullen in vele landen gevoeld worden. Er zal onrust ontstaan in naties wanneer de macht van de regeringen de vrijheid beknot van de mensen waarover zij regeren. Dan zullen de kerken, met inbegrip van hen die God liefhebben,  de drie-enige God, beginnen met hun diensten terug te trekken en hun deuren te sluiten.

    Het aantal kerken dat zal sluiten zal in alle westerse landen gezien worden. WELDRA ZAL HET MERKTEKEN VAN HET COMMUNISME OPGEMERKT WORDEN DOOR EEN BIJZONDER TEKEN DAT IN KERKEN DIE OPEN BLIJVEN ZAL OPDUIKEN, EN IN DE MEDIA, OP KLEDINGARTIKELS, IN FILMS. EN DAT TEKEN ZAL MET TROTS GEDRAGEN WORDEN DOOR HEN DIE HOGE FUNCTIES BEKLEDEN. HET ZAL ALS EEN ERETEKEN BESCHOUWD WORDEN EN ER ZAL MEE GEPRAALD WORDEN DOOR LEDEN VAN DE HIERARCHIE IN AL DE HOOFDKERKEN EN RELIGIEUZE GEZINDTEN. JULLIE ZULLEN DAT SYMBOOL ZIEN IN OPENBARE PLAATSEN, OP ALTAREN, IN LUCHTHAVENS EN OP DE GEWADEN DIE DOOR KERKLEIDERS GEDRAGEN WORDEN.

    DIT TEKEN DAT NIET VERWARD MAG WORDEN MET HET MERKTEKEN VAN HET BEEST, ZAL DE NIEUWE ENE WERELDRELIGIE SYMBOLISEREN. De verantwoordelijken daarvoor zullen niet langer bevreesd zijn om hun teken te tonen, wat een symbool is voor controle en trouw aan het beest.

    De dag dat het dagelijks misoffer ophoudt opgedragen te worden op de wijze waarop het in Mijn Heilige Naam moet opgedragen worden, zal de dag zijn waarop dit symbool op de altaren zal verschijnen en voor alle tabernakels in de wereld.

    Bid, Mijn geliefde volgelingen, dat jullie vertroosting mogen vinden bij die gewijde dienaars van Mij die Mij trouw blijven, want jullie zullen tijdens deze beproevingen steun nodig hebben. Ik zal jullie altijd staande houden en dragen. Ik zal jullie nooit in de steek laten, maar jullie mogen nooit afwijken van Mijn leer of heidense praktijken aanvaarden als vervangmiddel voor de waarheid. 

    Jullie Jezus

    21-04-2013, 11:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Woord dat overeenstemt met God zal uiteengerukt worden wanneer het heidendom over de wereld raast. 16/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, DE BEKLIMMING VAN DE CALVARIEBERG DIE MIJN KERK OP AARDE MOET DOORSTAAN IS BEGONNEN, ZOALS VOORZEGD. Allen die in Mijn Naam spreken, die Mij beminnen en Mijn Leer eren, zullen nu de martelende tocht moeten tegemoet zien om Mijn heilig Woord te handhaven.

    Het Woord dat overeenstemt met God zal uiteengerukt worden wanneer het heidendom over de wereld raast. Tot al diegenen die Mij volgen zeg Ik: wandel met het hoofd geheven. Doe nooit afstand van de waarheid wanneer mensen, ook binnen jullie families en vriendenkring, jullie dringend verzoeken om jullie af te keren van Mijn heilig Woord dat Ik jullie gaf tijdens Mijn verblijf op aarde. Jullie mogen de vastberadenheid om Mij trouw te blijven niet laten afzwakken. Sommigen onder jullie zullen sterk staan tijdens de vervolging. Anderen zullen vallen. Sommigen zullen opgeven. Anderen zullen beslissen om de leugens te aanvaarden die voorgesteld worden als een heilige leer en zij zullen van Mij gescheiden worden.

    IK ZAL AL DIEGENEN DIE MIJ VOLLEDIG VERTROUWEN OP MIJN SCHOUDERS DRAGEN. IK ZAL BESCHERMING VERLENEN AAN ALLEN DIE MOEDIG GENOEG ZIJN OM HET HEILIG MISOFFER  TE BLIJVEN OPDRAGEN OP DE WIJZE ZOALS HET BEDOELD IS OM UITGEVOERD TE WORDEN. IK ZAL DE SACRAMENTEN BESCHERMEN DIE BEDEELD WORDEN DOOR DIE HEILIGE GEWIJDE DIENAARS VAN MIJ DIE WEIGEREN OM MIJN DIENST TE VERANDEREN OF TE VERLATEN. DIEGENEN DIE ZICHZELF AAN MIJN ZORG TOEWIJDEN ZULLEN NIETS TE VREZEN HEBBEN.

    Diegenen echter die de waarheid gedurende heel hun leven ontvangen hebben en nu Mijn Leer verwerpen ten voordele van leugens, zullen alleen achterblijven, weg van Mij. Mijn gerechtigheid moet gevreesd worden, want laat toch geen enkel mens geloven dat hij in een afgrond van bedrog kan rondkijken zonder wroeging in zijn ziel en zonder de gevolgen te ondergaan.

    Mijn Liefde zal sterk genoeg zijn om diegenen te omarmen die tijdens deze tijden in verwarring zullen zijn. Ik zal Mijn hand uitstrekken naar al Gods kinderen die naar Mij op zoek zijn ongeacht hoe verduisterd hun zielen ook zijn. Op het hoogtepunt van de beroering zal Ik Mij uiteindelijk bekend maken en Mijn Geest zal over de aarde uitgestort worden net op het ogenblik dat de mensen menen dat zij het allemaal niet langer aankunnen.

    Denk eraan dat Ik de Eerste Ben en de Laatste, niets kan Mij overwinnen, Ik ben almachtig en wanneer jullie voelen dat de boosaardigheid, waarmee de vijanden van God de wereld hebben doordrongen, verpletterend is, dan ben Ik daar. Ik laat deze laatste lijdensweg toe, deze laatste vervolging, omdat zij het laatste wapen is tegen het Beest. Zonder dat zou hij de zielen wegkapen van het grootste deel van de wereldbevolking.

    De strijd voor de zielen zal diegenen schokken die Mij echt kennen omdat het kwaad waarvan jullie getuigen zullen zijn zich zal manifesteren in mensen die jullie goed achten. Satan zal elke steen ondersteboven keren en hij zal elke ziel gebruiken, vooral diegenen die Mij zeer nabij zijn, opdat zij zich van Mijn Leer zouden afkeren. Terwijl deze strijd een tijd zal woeden, zal Ik door deze missie miljarden redden dank zij hun bekering.

    Jullie Jezus

    21-04-2013, 10:59 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Velen zullen niet sterk genoeg zijn om op te komen tegen abortus, euthanasie en het huwelijk tussen partners van hetzelfde geslacht. 15/4/2013

    Velen zullen niet sterk genoeg zijn om op te komen tegen abortus, euthanasie en het huwelijk tussen partners van hetzelfde geslacht.
    Maandag 15 april 2013, 18.20 u.

    Mijn zeer geliefde dochter, de vijanden van God staan nu in elke natie in groten getale op om de wetten van God af te keuren.  

    IN ELK LAND EN IN ELKE KERK ZULLEN ER NU NIEUWE WETTEN INGEVOERD WORDEN. De meeste van deze wetten zullen ingaan tegen de onderrichtingen die in de heilige Bijbel opgetekend staan. TEN BEHOEVE VAN ELKE SOORT ZONDE ZAL MEN EEN WETGEVING MAKEN EN DE DUISTERNIS VAN HET BEEST ZAL DE WERELD OVERDEKKEN. Zij die zich tegen deze wetten verzetten zullen als zonderlingen beschouwd en tot demonen gemaakt worden. Hun stemmen zullen gesmoord worden door diegenen die de vrijdenkerij omhelzen als ware het een authentieke religie. Zij zullen elk rationeel argument aanwenden om hun kwade wetten erdoor te krijgen en zullen velen misleiden, omdat zij de mensenrechten zullen gebruiken als middel om anderen te controleren.

    Velen zullen niet sterk genoeg zijn om op te komen tegen abortus, euthanasie en het huwelijk tussen partners van hetzelfde geslacht. EN NET WANNEER DIE WETTEN VAN KRACHT ZULLEN WORDEN, ZAL DE KATHOLIEKE KERK DE HERVORMING AANKONDIGEN OM  ALLE MENSENRECHTEN EN ALLE RELIGIES TE ERKENNEN. Dat zal gevolgd worden door een vreselijke verdeeldheid tussen diegenen die gezegend zijn met de gave van inzicht, hun door de Heilige Geest geschonken, en diegenen wier enige verlangen de eigenliefde is en die God afwijzen. Zij zien God en Mijn Leer als een hinderpaal om er, naar wat zij menen, een vrije levensstijl op na te houden.

    DE MACHTIGE ORGANISATIE VAN DE WERELDELITE, DIE IN ELKE HOEK VAN DE WERELD GEINFILTREERD IS, ZAL NIEUWE KERKELIJKE WETTEN PLANNEN EN SAMENZWEREN OM LEIDERS OMVER TE WERPEN, TERWIJL ZE OP HETZELFDE MOMENT OORLOGEN BERAMEN DIE VERNIELINGEN ZULLEN VOORTBRENGEN. Zij zijn zo hoogmoedig en hun gebondenheid aan satanische ophemeling is van zulk een omvang dat zij geloven onmisbaar te zijn. Hoe zullen zij moeten lijden voor hun boze daden. Net wanneer zij geloven dat zij anderen kunnen controleren en aan anderen hun sluwe plannen opleggen, zullen zij door de hand van Mijn Vader neergeslagen worden. Zij zullen alleen de nodige tijd krijgen om zich van hun wandaden af te wenden. Daarna zullen zij zich tegen elkaar keren en elkaar vernietigen. Het niveau van hun lijden zal zodanig zijn dat zelfs naar het einde toe, het niets zal uithalen om hun te tonen wat hen te wachten staat indien zij zo gebonden blijven aan de duivel.

    Veel mensen die God niet aanhangen, zullen in het begin weinig van deze gebeurtenissen merken. Slechts wanneer hun vrijheid beperkt wordt zullen zij openlijk revolteren tegen de ongerechtigheden binnen hun naties. Dan zullen zij de gruwel beseffen die dan tot stand zal gebracht zijn omdat het licht van God werd uitgedoofd. In plaats daarvan zal er duisternis zijn, leegte, honger en gebrek aan liefde. Dan pas zal de mens schreeuwen om Gods barmhartigheid. Daar zal Ik staan wachten om hen te troosten en hun arme angstige zielen te redden.

    Jullie Jezus

    21-04-2013, 10:53 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLV van Guadalupe - deel 3

    Over de afbeelding van de Madonna :

    Sinds de tijd van de tilma eerst werd ingeprint met de afbeelding van de Moeder van God was het onderhevig aan een aantal van invloeden van buitenaf zoals de rook van kaarsen en water van overstromingen.

    In 1629, reinigden werkers het gouden kader van de Tima en er werd salperterzuur gemorst op het doek in de bovenste rechterbovenhoek. Toch bleven de delicate cactusvezels ongeschonden, op een vlek na.


    De vlek van het salpeterzuur van 1629

    De bom aan het altaar

    In 1921 plantten Vrijmetselaars die zich voordeden als bedevaarders een bom aan het altaar onder de Afbeelding. Ze hadden een prachtig boeket rozen bij om het aan het altaar te leggen, maar de vazen bevatten bommen. Wanneer de bommen explodeerden plooide een ijzeren kruis achterover dat naast het Altaar stond. De marmeren altaarrailing was zwaar beschadigd en de tilma was…onbeschadigd! En niemand in de kerk raakte gewond ondanks de schade die een groot deel van het altaarstructuur had beschadigd.


    De ogen van de Madonna

    Begin januari 2001 werden de resultaten van een onderzoek over deze beroemde op wonderbaarlijke wijze ontstane afbeelding besproken door ingenieur José Aste Tonsmann van het Centrum voor Studies over Guadalupe in Mexico tijdens een conferentie in de Pontifical Athenaeum Regina Apostolorum te Rome. Deze gediplomeerde ingenieur in milieuzaken van de Cornell Universiteit heeft de beeltenis van de Maagd, die te zien is in het ruwe maguey fiberweefsel van de tilma van Juan Diego, gedurende meer dan twintig jaar grondig bestudeerd. Wat Tonsmann het meest fascineerde waren de ogen van de Maagd. "Hoewel van microscopische afmetingen, zijn er in de iris en de pupillen van de ogen van de beeltenis zeer gedetailleerde afbeeldingen te zien van ten minste 13 mensen", aldus Tonsmann. "Dezelfde figuren zijn te zien in zowel het linker als rechter oog, zij het in afwijkende proporties wat normaal is als in menselijke ogen iets wordt weerspiegeld". Tonsmann meent te geloven dat de weerspiegeling die uitgestraald wordt door de ogen van de Maagd van Guadalupe een afbeelding is van de gebeurtenis, die op 9 december 1531 plaatsvond, waarbij Juan Diego zijn tilma met de afbeelding aan bisschop Juan de Zumárraga en andere aanwezigen liet zien.





    De wetenschapper begon met zijn onderzoek in 1979. Hij vergrootte de iris van de ogen van de Maagd 2.500 keer en wist met wiskundige en optische hulpmiddelen alle mensen, die in de ogen afgebeeld staan te onderscheiden. "De ogen straalden de getuigenis van het wonder van Guadalupe uit op het moment, waarop Juan Diego zijn tilma voor de bisschop ontvouwde", aldus Tonsmann. "Anders gezegd: de ogen van de Maagd straalden een weerspiegeling uit zoals men die in de ogen van een ieder kan zien die op haar plaats zouden hebben gestaan". Tonsmann meent in de ogen een zittende Indiaan te onderscheiden, die omhoog kijkt naar de hemel; het profiel van een kalende, oudere man met een witte baard, lijkend op het portret van bisschop Zumárraga, zoals die door Miguel Cabrera geschilderd werd om het wonder uit te beelden, evenals een jongere man die waarschijnlijk de vertaler Juan Gonzáles voorstelt.


    Verder is Tonsmann de mening toegedaan dat er ook een Indiaan is afgebeeld, waarschijnlijk Juan Diego, met opvallende trekken, met een baard en een snor, die zijn eigen tilma voor de bisschop ontvouwt; een gekleurde vrouw, mogelijk een negerslavin in dienst van de bisschop en een man met Spaanse trekken die staat te peinzen waarbij hij met zijn hand in zijn baard strijkt. "Kortom, de ogen van de Maagd laten een soort momentopname zien van wat er gebeurde, toen de afbeelding bij de bisschop werd onthuld", aldus Tonsmann. Bovendien beweert de wetenschapper dat men in het midden van de pupillen, nog meer verkleind, een andere beeltenis kan zien die los staat van de eerste beeltenis. Het toont een Indiaanse familie bestaande uit een vrouw, een man en meerdere kinderen. In het rechter oog andere personen die achter de vrouw lijken te staan.

    De tilma bestaande uit cactusvezels zou na 20 jaar al moeten vergaan zijn!


    Tonsmann is er van overtuigd dat de afbeelding niet door een menselijke hand geschilderd is. Al in de 18e eeuw hebben wetenschappers bewezen, dat het onmogelijk was om een dergelijke afbeelding op zulk materiaal te schilderen. Het "ayate" fiber, dat door de Indianen wordt gebruikt, is in feite na 20 jaar al vergaan. Niettemin is de afbeelding en de stof, waarop het geschilderd is, bijna 470 jaar bewaard gebleven. Tonsmann merkte op dat Richard Kuhn, een Nobelprijswinnaar in scheikunde, ontdekte dat er voor de afbeelding geen natuurlijke, dierlijke of minerale kleuren gebruikt zijn. En gegeven het feit dat er in 1531 geen synthetische kleuren bestonden, is de afbeelding niet te verklaren. De Amerikaanse onderzoekers Philip Callahan en Jody B. Smith bestudeerden in 1979 de afbeelding met infrarode stralen en tot hun grote verbazing ontdekten zij dat er geen spoor van verf te vinden was en dat de stof door geen enkele techniek behandeld was. 

    De afbeelding sprak de Azteekse bevolking aan omdat ze volgens hun symbolisme was



     
    De Azteekse bevolking had geen geschreven taal en communiceerde met afbeeldingen of pictogrammen. De afbeelding van OLVrouw van Guadalupe sprak de Azteekse Indianen aan in de vorm dat ze kenden. Ze erkenden dat deze boodschap niet van deze aarde was. Een engel bracht hen deze Vrouwe op de vleugels van een arend! De Vrouwe staat op de maan en Ze staat voor de zon zoals een eclips! De kleuren die ze draagt zijn deze van een Azteekse Koninklijke Prinses omdat ze de Indianen vertelt dat Ze Koninklijk is. De stijl van de kleding is echter dat van vrouwen uit het Midden-Oosten uit de tijd van Christus.

    De sterren op de kledij van de OLVrouw komen exact overeen met de constellatie op die dag!



     
    De Azteekse bevolking aanbaden de zon, maan en de sterren en OLVrouw had de sterren op Haar kledij staan. Deze Dame was machtiger dan alle drie. Ze staat op de maan, draagt de sterren en staat voor de zon. Maar Zij komt niet voor haarzelf! Ze kijkt nederig neer in gebed, draagt het kruis dat de Spanjaarden droegen. De sterren op Haar kledij intrigeerden een astronoom Fr. Paddy Rojas en hij vroeg zich af hoe de hemel eruit zag op de nacht van haar laatste verschijning op 12 december 1531, wanneer de Castiliaanse rozen uit de Tilma vielen. Hij zorgde voor een computer print van de nachtelijke hemel van die dag en de sterren kwamen exact overeen met de sterren op de kledij van de Vrouwe.

    De tekeningen op de kledij komen overeen met een topografische kaart!

    Fr. Paddy Rojas was geintrigeerd door de ongebruikelijke symbolen op het kleed van de Madonna en legde een topografische kaart van die streek over haar kleed. De symbolen kwamen overeen met de topografische kenmerken van de Tepayac heuvels, en de wollen afboordingen aan de mouwen van de Madonna [het was er koud in december 1531], zijn de twee vulkanen van Mexico stad.

    OLVrouw van Guadalupe is zwanger op de afbeelding!

    Het eerste symbool is de zwarte sherp om haar middel, die het Indiaans teken voor een zwangerschap. Op de mantel van Maria is bovendien op de plaats waar ze Jezus in haar schoot draagt het Azteekse teken Nahui Ollin (de enige 4-bladige bloem) te vinden, dat staat voor het centrum van de wereld. Haar zwangerschap past precies bij de tijd van de verschijningen, die midden in de advent vallen (9-12 dec), de tijd voor Kerstmis. Een volgens aanwezigen daarmee samenhangende wonderlijke gebeurtenis vond plaats op 24 april 2007, toen voor het oog van duizenden mensen tijdens een Mis voor het ongeboren leven gedurende een uur een lichtende vorm van een embro op de afbeelding verscheen. Precies op deze dag werd voor Mexico City een wet aangenomen die abortus tot de 12e week legaal mogelijk maakte.

    OLVrouw van Guadalupe is ongeveer 1,40 m!

    We kunnen aannemen, sinds de afbeelding virtueel fotografisch accuraat is dat het exact haar grootte is. Ze was op de afbeelding 1,40 m. Dit is de enige afbeelding van OLVrouw waar ze zwanger is.

    Bernadette van Lourdes zei dat OLVrouw ongeveer even groot is als zij.
    En Bernadette was ongeveer 1,40 m.


    21-04-2013, 10:44 Geschreven door Claudia  


    18-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap van Marie-Elisabeth 4/2/1995
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jezus :

    Verlaat de kust en werp uw netten uit. De boot was vol vissen… Weldra zal men zien hoe de boten gevuld worden, niet met vissen, maar met overvloedige vruchten. Vruchten rijp geworden in de schaduw van de boom van de kennis van Goed en Kwaad. Er zijn immers twee duidelijk onderscheiden bomen.

    Zoals bij een weegschaal zijn er twee schalen om de oogst te wegen. Welke schaal kiest gij? Men spreekt u veel over Mijn Liefde. Ik ben de Liefde, maar Ik ben ook de “Waarheid”. Wat is de “Waarheid”?

    De Waarheid is de stem, die gij in uw ziel hoort wanneer gij goed naar Mij wilt luisteren. Als gij de tijd wilt nemen om naar Mij te luisteren, zoals destijds de menigten naar Mij luisterden terwijl Ik hen onderrichtte langs de oever, dan zult gij Mij herkennen. Mijn woorden zullen veel vruchten dragen en de schaal met het goede zal overvol zijn, meer dan genoeg om u te voeden. Gij zijt uitgehongerd, maar gij eet (en beleeft) mijn Woord niet. Mijn dierbare kinderen, zoek Mijn Wil. Leef met liefde in Mijn Wil. Werp uw netten uit, maar vaar de zee niet op bij stormweer. Kom samen naar Mij tot aan de oever, want slechts op Mijn bevel moet gij uw netten uitwerpen. Dan zult gij veel vissen op uw weegschaal zien liggen. En als gij met Mij blijft, dan zult gij een gezond, overvloedig, eindeloos gevarieerd, voedsel kunnen uitdelen met een goed gevulde maat.

    Op uw weegschaal zal Ik van alles opstapelen wat gij maar nodig hebt. Elke dag zult gij een verschillend menu vinden, een evenwichtig en gevarieerd menu. Gij zult alles krijgen wat gij nodig hebt om te volbrengen wat Ik u vraag. Vooruit dan, werp uw netten uit en gij zult verrast zijn door de Liefde die Ik voor elk van u heb. Ik kom u tegemoet. Weldra zult gij Mij herkennen aan de oever van het meer. Uw boten zijn leeg, laat Mij toe, ze te vullen, en gij zult verzadigd zijn. De hemel wordt donker. Het onweer is op komst. Blijf echter aan de oever, daar zult gij Mij zien. Ik ben het, Jezus, Die tot u spreekt en Die u zegent.

    18-04-2013, 23:08 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer Gods kinderen door leugens misleid worden, zullen zij van Hem afgescheiden worden. 14/4/2013

    Moeder van God : Mijn geliefd kind, laat mij jou in deze tijd wat troost brengen. Laat mij jou dicht tegen mij aandrukken, zodat ik je sterkte kan geven terwijl jij het heilig woord van God in deze moeilijke tijden blijft verspreiden.

    Toen diegenen die mijn Zoon vervolgden en Hem later vermoordden, gevraagd werd:  “Waarom hebben jullie dat gedaan?”, antwoordden zij: “Om het woord van God te handhaven.” Toen hun gevraagd werd of God het doden van een andere persoon wel door de vingers zou zien, argumenteerden zij dat dit in overeenstemming was met de leer van de kerk. En zo zal het ook in de eindtijd geschieden. MENSEN ZULLEN DE LEER VAN GOD VERDRAAIEN OM ZO HUN AFWIJZING VA ZIJN HEILIG WOORD TE RECHTVAARDIGEN.

    MIJN ZOON GEEFT DE WERELD DEZE BOODSCHAPPEN OPDAT JULLIE ZIJN LEER ZOUDEN HANDHAVEN. Hij doet dit opdat niemand per vergissing Zijn heilig woord zou verwerpen, wanneer er met de onderrichtingen van Zijn heilige kerk op aarde geknoeid wordt en zij goddeloos gemaakt worden. Het woord van God mag nooit veranderen, toch hebben de profetieën voorspeld dat dit in deze uiterste dagen zal gebeuren, wanneer het zal gedaan worden door de kerk die gesticht werd op de steenrots Petrus.

    Mijn Zoon is het Woord. Het Woord van God moet door elk kind van God vereerd worden. Wanneer Gods kinderen door leugens misleid worden, zullen zij van Hem afgescheiden worden. Wanneer jullie iets anders dan de waarheid van God aanvaarden, wanneer jullie zonde goedkeuren en er vervolgens aan meedoen, zullen jullie een wig drijven tussen jullie zelf en mijn Zoon.

    Onthoud dat ik, de Moeder van God, al diegenen bescherm die Mij aanroepen. Mijn bescherming is voor alle mensen, alle religies. WANNEER JULLIE DAGELIJKS MIJN HEILIGE ROZENKRANS BIDDEN, DAN WORDT JULLIE ELKE MOGELIJKE BESCHERMING GEGEVEN en zullen jullie in staat zijn om de waarheid, het heilig woord van God te handhaven.

    OM HET EVEN WIE IN MIJN ZOONS KERK OP AARDE MENSEN LEIDT EN DIE DE HEILIGE ROZENKRANS NIET SAMEN MET ZIJN PAROCHIE (OF KUDDE) KAN BIDDEN, KOMT NIET VAN GOD.

    Jullie Moeder

    Moeder van God

    Moeder van Redding

    18-04-2013, 22:46 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Katholieke Kerk staat nu op het punt binnen te gaan in de ergste vervolging van haar geschiedenis. 13/4/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik wens al diegenen onder jullie te bemoedigen die geloven in Mij en Mijn boodschappen die ingesloten zijn in dit boek - het Boek der Waarheid.

    Wanneer iemand Mij volgt en zichzelf aan Mij offert, moet hij al Mijn eigenschappen nastreven. Dat wil zeggen dat hij allen in Mijn Naam moet liefhebben en elke mens moet behandelen zoals hijzelf graag zou behandeld worden. Echter, WANNEER JULLIE JE WAARLIJK OVERGEVEN AAN MIJN ZORG, ZULLEN JULLIE DAARVOOR LIJDEN. JULLIE ZULLEN HARDVOCHTIG BEHANDELD WORDEN EN ELKE POGING ZAL ONDERNOMEN WORDEN OM JULLIE MET MINACHTING TE OVERLADEN.

    IK ZEG DIT TOT AL GODS KINDEREN EN IN HET BIJZONDER TOT DE CHRISTENEN, WANT JULLIE LAST IS HET ZWAARST. Ik doe een oproep tot al diegenen in de wereld die in Mij geloven, ongeacht of zij al dan niet geloven dat Ik door deze boodschappen tot hen spreek.

    Christenen zullen altijd het mikpunt zijn van hen die Gods wetten willen veranderen om ze aan te passen aan hun zondige jacht naar plezier en egoïstische verlangens. De Katholieke Kerk staat nu op het punt binnen te gaan in de ergste vervolging van haar geschiedenis en zij zal ondersteboven en binnenstebuiten gekeerd worden. DEZE AANVAL WERD REEDS DECENNIALANG GEPLAND EN ZORGVULDIG OPGEZET. Hoe wenen de heiligen in de Hemel over de rampzalige gebeurtenissen die zich nu zullen ontvouwen met een snelheid die zelfs diegenen zal  choqueren die niet in deze boodschappen geloven.

    VERWARRING ZAL HET RESULTAAT ZIJN, WANNEER VELE GODGEWIJDE DIENAREN MACHTELOOS ZULLEN STAAN OMDAT ALLES WAT ZIJ DIERBAAR ACHTTEN ZAL IN VRAAG GESTELD WORDEN EN DAN VERNIETIGD. Zij zullen in Mijn Naam uitgedaagd en geïntimideerd worden binnen hun eigen rangen.

    Jullie die trouw zijn aan Mijn Kerk op aarde, Ik vraag jullie dringend om waakzaam te zijn en Mijn Leer hoog te houden indien jullie Mij willen trouw blijven. Jullie mogen nooit iets anders aanvaarden dan de waarheid die jullie geleerd werd. Spoedig zullen jullie je zeer eenzaam voelen en Mijn arme gewijde dienaren zullen diep bedroefd worden want hun trouw aan Mij en aan de Kerk die door Petrus gesticht werd, zal onder hun voeten weggetrokken worden.

    Al diegenen die traditionele trouwe Christenen zijn: jullie moeten standvastig blijven en jullie moeten geen enkele poging aanvaarden die jullie wil aanmoedigen jullie geloof op te geven. Jullie zullen terzijde geschoven worden en gedwongen in te stemmen om jullie kinderen op te voeden in een valse doctrine, die niet van God is.

    DEZE GEBEURTENISSEN ZULLEN NU BEGINNEN en Ik waarschuw jullie hiervan om jullie te leiden. Eender wie Mij ervan beschuldigt door deze zending, zielen aan te zetten om Mijn Kerk op aarde te verlaten, begrijpt Mijn instructies niet. Ik vraag jullie eenvoudig om trouw te blijven aan Mijn Leer wanneer jullie ervaren dat jullie gedwongen worden om een nieuwe interpretatie van de Kerk te aanvaarden. Die nieuwe versie zal in de ogen van God nooit aanvaard worden.

    Jullie Jezus

    18-04-2013, 22:06 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig de zachtmoedigen van hart, die door Gods genade van hoogmoed bevrijd zijn 12/4/2013

    Zalig de zachtmoedigen van hart, die door Gods genade van hoogmoed bevrijd zijn
    Vrijdag 12 april 2013, 23.55 u.

    Mijn zeer geliefde dochter, wie onder jullie die Mij waarlijk liefheeft, kan voor Mij komen en zich in volledige overgave aan Mijn voeten ter aarde neerwerpen?

    Wie onder jullie die Mij waarlijk vereert en Mijn Leer volgt, kan zichzelf voor Mij vernederen zonder enige eigen bekommernis? Wanneer jullie jezelf in nederige dienstbaarheid aan Mijn barmhartigheid kunnen onderwerpen, zal Ik jullie laten oprijzen en jullie verheffen. Maar wanneer jullie jezelf verheffen, in Mijn Naam, en zeggen Mij intiemer te kennen dan anderen, zal Ik jullie op de grond laten vallen onder Mijn voeten.

    WAAROM BEGRIJPEN ZOVELEN DE WAARHEID VAN MIJN ONDERRICHTINGEN NOG STEEDS VERKEERD, AL WERD DE WAARHEID HUN GESCHONKEN? De mens, omwille van de zondesmet, is niet waardig om voor Mij te staan. Maar zij die de zwakheid van de menselijke ziel begrijpen, moeten weten dat diegenen die het op zich nemen om hun eigen superieure kennis te verklaren van geestelijke zaken, die afgekondigd werden in de onderrichtingen van God door bemiddeling van de profeten, zeer voorzichtig moeten zijn. Wanneer dergelijke zielen hun zogenaamde kennis afkondigen, door prat te gaan op hun intellectuele beoordeling van de heilige leerstellingen, in plaats van zich te concentreren op het belang van de nederigheid, dan beledigen zij Mij. Wanneer zij hun kennis aanwenden om de waarheid te verdraaien en aan te passen aan hun agenda met de bedoeling zielen mee te trekken in een door de mens gemaakte versie van Mijn Leer, dan ben Ik diep beledigd en zal Ik zielen die schuldig zijn aan deze misdaad tegen God bestraffen.

    DIEGENEN ONDER JULLIE DIE EREDIENSTEN IN HET LEVEN ROEPEN, GEESTELIJKE BEWEGINGEN EN ALLEMAAL VAN EIGEN MAKELIJ, WEET DAT WANNEER JULLIE KNOEIEN MET HET WOORD VAN GOD, JULLIE SCHULDIG ZIJN AAN ERNSTIGE ZONDE. 

    Jullie stemmen, die enerzijds het Woord van God en al Zijn glorie verkondigen, worden gehoord omdat zij de waarheid bevatten. Maar wanneer jullie aan het Woord van God eigen interpretaties toevoegen en jullie die gebruiken om anderen in Mijn heilige Naam aan te vallen, door hen ervan te beschuldigen verkeerd te handelen, dan begaan jullie zonde.

    Zalig de zachtmoedigen van hart, die door Gods genade van hoogmoed bevrijd zijn, want zij zullen als koningen regeren in het Nieuw Paradijs.

    Zalig zij wier volledige vertrouwen in Mij betekent dat zij Mijn heilig Woord verkondigen en verspreiden zonder enige intentie om persoonlijke aandacht of zelfverheerlijking te zoeken, want ook zij zullen toevlucht vinden in Mijn koninkrijk.

    ZIJ DE BEWEREN DAT ZE TOEGEWIJDE VOLGELINGEN VAN MIJ ZIJN, MAAR DIE MENEN DAT ZIJ GEKWALIFICEERD ZIJN OM ANDEREN TE OORDELEN, HET GELOOF TE ANALYSEREN VAN HEN WIER GELOOF IN GOD AANSTOOT GEEFT EN DIE OPENLIJK HEILIGE ZIELEN VERKETTEREN DIE IN MIJN NAAM KOMEN, MAKEN GEEN DEEL UIT VAN MIJN KONINKRIJK. Jullie behoren de duivel toe, want jullie zijn niet aan Mij, Jezus Christus, onderworpen. Ik heb jullie niet geroepen, noch heb Ik jullie toestemming gegeven om enige soort van speciale groep te propageren die opgezet is om een andere groep belachelijk te maken.

    AAN ALLEN DIE TROTS OPSCHEPPEN OVER HUN INTELLECTUELE BEKWAAMHEID MET BETREKKING TOT MIJN LEER, OM EEN ANDER KIND VAN GOD TE KLEINEREN, VOORAL UITVERKOREN ZIELEN, WEET DAT JULLIE DAGEN GETELD ZIJN. In het verleden zou Mijn geduld Mij tegengehouden hebben om zulke misplaatste opzet te belemmeren. Nu, in deze eindtijd, zal Ik de manier waarop jullie Mijn Tweede Komst proberen te verhinderen, niet toestaan.

    Zo weinigen onder jullie zullen Mijn plan aanvaarden om jullie voor te bereiden op Mijn tweede komst – ditmaal om jullie in het nieuwe tijdperk van vrede te brengen. Jullie kennen de waarheid reeds. Jullie weten dat Ik zal terugkomen, maar jullie zullen net als vroeger niet erkennen dat Ik het ben, de Koning van al wat is, Die jullie nu oproept om jullie zielen voor te bereiden.

    Tweeduizend jaren betekenen niets voor Mij. Het is alsof het gisteren was. Derhalve roep Ik jullie allen vandaag op. Wat Mij bedroeft is dat zij die zeggen Mij te beminnen, en Mij openlijk erkennen, Mij niet echt kennen. Zij hebben toegestaan dat het vertoon van georganiseerde religies, internationale politiek, overdreven pracht en ceremonies de aandacht  voor Mij verhinderden.

    Ik ben eenvoudig in geest, lichaam en ziel, en omarm dus eerst hen die in dezelfde gesteltenis voor Mij komen. Wanneer een vader thuis een kind verwelkomt, dat voor enige tijd in het buitenland was, kijkt hij niet naar diens kleren, schoenen, juwelen of valies. Hij ziet enkel zijn zoon, zijn gezicht en de liefde die in zijn hart bestond vanaf de eerste ademhaling toen hij uit de schoot van zijn moeder kwam. Hij is niet geïnteresseerd in zijn rijkdom, zijn zienswijzen, zijn meningen of zijn praatjes over anderen -  het enige voor hem is de liefde die hij voelt voor zijn kind en de liefde die zijn kind voelt voor hem.

    Liefde is eenvoudig. Zij is ongecompliceerd. Zij komt niet van haat. Je kunt niet van iemand houden terwijl je ziel vol is van woede of haat. Wanneer jullie Mij beminnen, moeten jullie allen liefhebben die Mij volgen, ongeacht hun zwakheden. Jullie moeten zelfs diegenen liefhebben die schuldig zijn aan verschrikkelijke zonden, want Ik kan de gemeenste van alle zonden vergeven. Wat moet onthouden worden is dat niemand het recht heeft een ander in Mijn Naam te veroordelen. Dat kan alleen van Mij komen.

    WEET DIT, DAT WANNEER HET EROP AANKOMT DE WERELD TE WAARSCHUWEN VOOR ZONDAARS, DIE VIJANDEN VAN GOD ZIJN, IK DAT RECHT HEB. MAAR IN ELK GEVAL ZAL IK VRAGEN OM JULLIE GEBED VOOR HUN ZIELEN. Er zal slechts één uitzondering zijn. Ik kan jullie nooit vragen te bidden voor de Antichrist, want hij komt niet van God.

    Jullie Jezus

    18-04-2013, 22:00 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fietsplezier
    www.bloggen.be/fietspl

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs