Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Misdadig gebruik van HAARP-machine 11/3/2011 (John Leary)

    Jezus : Mijn mensen, jullie hebben gezien dat aardbevingen van hoge intensiteit onder de ocean tsunami golven kunnen veroorzaken die uitdeinen in alle richtingen.
    Hoe dichter het land bij het epicentrum is gelegen, hoe hoger de tsunami golven zijn.
    Jullie hebben wat onderzoek gedaan naar de HAARP machine dat gebruikt werd in HAITI, CHILI, en CHINA waar mensen de AURORA BOREALIS KLEUREN (noorderlichtkleuren) zagen VOORALEER DE AARDBEVING zich voordeed.

    Nu hebben jullie verder onderzoek gedaan om aan te tonen dat de HAARP machine werd AANGEZET NET VOOR de zware 9.0 aardbeving in JAPAN.
    Er waren geen tekenen van aardbevingen in deze regio enkele dagen voordat de HAARP machine werd aangezet.

    (Noot: Het werd aangezet op 9 maart 2011 en de eerste 7.2 aardbeving werd gevoeld.)

    Ik – Jezus – BEVESTIG dat deze zware aardbevingen hierboven aangehaald VERBONDEN ZIJN MET WERKING VAN DE HAARP MACHINE.

    Daarom wil Ik dat de mensen begrijpen dat deze reeks microgolf antennes een gevaarlijk wapen zijn en kunnen gebruikt worden om DOOR DE MENS VEROORZAAKTE RAMPEN TEWEEG TE BRENGEN.

    De mensen van de Nieuwe Wereldorde GEBRUIKEN DEZE MACHINE en de BEROERING IN HET MIDDEN OOSTEN om de populatie te verminderen en om de WERELDECONOMIEEN te ontwrichten.

    Dan zullen deze landen klaar zullen zijn voor overname naar een wereldregering toe en zal de ANTICHRIST de macht in handen krijgen.

    Jullie zien nu de tekenen van de eindtijd dat zullen leiden naar EEN GROTE BEPROEVING.

    Wees voorbereid om te VERTREKKEN naar Mijn schuilplaatsen wanneer de belangrijke gebeurtenissen zich voordoen.

    IK ZAL Mijn getrouwen WAARSCHUWEN wanneer ze moeten vertrekken, deze tijd komt SPOEDIG naderbij.
    Vertrouw op Mijn bescherming want Ik ben veel machtiger dan enig machine of mensen die door demonen worden geleid.
    Eens de Antichrist op het hoogtepunt van zijn macht is, zal Ik hem neerhalen met Mijn KOMEET VAN KASTIJDING.
    De slechten zullen van de aarde gezuiverd worden en recht in de Hel geworpen worden, en Ik zal Mijn getrouwen in Mijn Tijdperk van Vrede brengen.

    14/3/2011 :
    Jezus : Mijn mensen, deze HAARP machine kan gebruikt worden als WAPEN OM gelijk welke plaats in de wereld AAN TE VALLEN dat de mensen van de Nieuwe Wereldorde kiezen om schadelijke OVERSTROMINGEN, DROOGTES of AARDBEVINGEN te veroorzaken.

    Ze zouden zelfs LANDEN daarmee kunnen AFPERSEN als ze niet instemmen met hun plannen.

    De VOLGENDE DOELWITTEN om aardbevingen te veroorzaken zullen de NIEUW MADRID BREUK en de SINT ANDREAS BREUK in Californië.

    Ik heb jullie vroeger al verschillende visioenen laten zien van aardbevingen in die streken.

    Een aardbeving op de Nieuw Madrid breuk zou catastrofaal kunnen zijn omdat al de energie zou gevoeld worden door het gesteente dat uiteen splijt.
    Bij aardbevingen onderwater of aan een kustlijn gaat de energie in het water.

    Vergeet niet als je een AURORA BOREALIS VAN KLEUREN ziet dat er een zware aardbeving aankomt.

    Ik heb jullie ook verteld dat BIJ EEN AARDBEVING VAN DE SINT ANDREAS BREUK, DE  YELLOWSTONE SUPER VULKAAN geactiveerd zou kunnen worden.

    Wanneer al deze gebeurtenissen zich voordoen zal Amerika zo slecht eraan toe zijn dat de STAAT VAN BELEG zal afgekondigd worden en een onmiddellijke overname zal gebeuren. (…)

    Vertrouw op Mijn bescherming in Mijn schuilplaatsen waar geen kwaad Mijn getrouwen zal treffen, zelfs niet gedurende de beproeving.

    15/1/2011 :
    Jezus : Mijn mensen, de mensen van de Nieuwe Wereldorde zijn zeer actief bezig met NIEUWE ONDERGRONDSE TUNNELS TE GRAVEN, en ze STOCKEREN OOK hun ondergrondse steden vol benodigdheden voor een lange tijd.
    In vorige boodschappen heb ik al over de verhoging in hun activiteiten gewaarschuwd. De dringendheid om hun bouwwerken af te werken en voorraad te stockeren is een TEKEN dat ze klaar zijn om iets heel groot te doen gebeuren, iets dat kan leiden naar de afkondiging van de staat van beleg.

    Ik heb in Mijn boodschappen aangegeven en jullie hebben artikels op internet gevonden waar de kwaadaardigen aan het peilen zijn langs de Nieuw Madrid breuk voor zwakke plaatsen dat de HAARP machine zou kunnen gebruiken om EEN ZWARE AARDBEVING TE VEROORZAKEN.

    Zo’n aardbeving langs deze breuklijk zou zoveel schade kunnen veroorzaken dat de STAAT VAN BELEG zou afgekondigd worden.

    Eens de staat van beleg is afgekondigd, moeten Mijn getrouwen Mij aanroepen om hun engelbewaarders in te schakelen, dat ze jullie naar MIJN DICHTSTE SCHUILPLAATS kunnen leiden.

    Vertrouw op Mijn waarschuwing om direct te vertrekken, want de mannen in het zwart zullen zoeken om Christenen en patriotten te doden.
    Als je weigert om het teken van het beest of de chip in jullie lichaam in te laten brengen, dan zullen ze je naar hun DODENKAMPEN brengen.
    Degenen die naar Mij komen naar Mijn schuiloorden zullen beschermd worden. Degenen die te lang in hun huis blijven, riskeren gevangen genomen te worden en gedood.

    30-04-2011, 20:18 Geschreven door Claudia  


    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als alles mislukt - David Wilkerson laatste boodschap

    Blijven geloven als alles mislukt vindt God buitengewoon aangenaam en zeer aanvaardbaar. Jezus zei tegen Thomas: 'Omdat gij mij gezien hebt, hebt gij geloofd? Zalig zij, die niet gezien hebben en toch geloven' (Joh.20:29) Zalig (of gezegend) degenen die geloven als er geen bewijs is dat hun gebeden worden verhoord, die vertrouwen als alles mislukt en er geen hoop meer is.

    Iemand is in de put van hopeloosheid beland, het einde van alle hoop, het einde van alle kunnen. Een geliefde ligt op sterven en de artsen geven geen hoop meer. De dood lijkt onvermijdelijk. Hoop is verdwenen. Het wonder waar om gebeden werd gebeurt niet.

    Dat is het moment dat Satans horden je gedachten aanvallen met angst, boosheid en overweldigende vragen: 'Waar is jouw God nu? Je hebt gebeden totdat je geen tranen meer over had. Je hebt gevast. Je hebt gepleit op Zijn beloften. Je hebt vertrouwd.' Er worden Godslasterlijke gedachten in je verstand geïnjecteerd: 'Je gebed heeft gefaald. Je geloof heeft gefaald. Je hoeft God niet op te geven, maar je kunt Hem niet meer vertrouwen. Dat heeft toch geen zin!

    Zelfs de vraag of God eigenlijk wel bestaat zal aan je opgedrongen worden. Dit zijn eeuwenlang Satans wapens geweest. Sommigen van de meest godvrezende mannen en vrouwen die ooit hebben geleefd stonden bloot aan dergelijke demonische aanvallen.

    Aan degenen die door een vallei van diepe duisternis gaan, luister hier naar: als in donkere, vreselijke nachten je tranen blijven komen, zul je de Vader spoedig horen fluisteren: 'Ik ben met je. Ik kan je nu nog niet zeggen waarom, maar op een dag zal het allemaal duidelijk worden. Dan zul je zien dat het allemaal onderdeel was van Mijn plan. Het was geen ongeluk. Het was geen falen van jouw kant. Hou vol. Laat me je omhelzen nu je zoveel pijn lijdt.

    Geliefden, God heeft nooit nagelaten om in enkel goedheid en liefde te handelen. Als niets meer helpt zal Zijn liefde overwinnen. Hou vast aan je geloof. Sta vast op Zijn Woord. Een andere hoop is er niet in deze wereld.

    29-04-2011, 23:37 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het huis onder de zee 11/4/2011

    In een visioen stond ik binnen in een huis dat in een heel slechte staat was, de verf kwam van de slijmachtige muren.
    Het was er schemerdonker en ik ging naar de deur om buiten te gaan.
    Ik deed de deur open en wandelde naar buiten.
    Het was er klaarder, maar nog altijd betrekkelijk donker.
    Als ik wandelde zag ik wat mij als een vogel leek, langzaam op mij afkomen.
    Ik stak mijn hand uit, in de hoop de vogel te kunnen aanraken.
    Ik herkende heel vlug het schepsel : het was een vis!
    Ik realiseerde mij spoedig dat het HELE LANDSCHAP VOOR ME MET HUIZEN, TUINEN EN STRATEN VREDIG ONDER ONGEVEER 50 FT (25m) WATER LAG.
    Een grote vis kwam dichterbij, en Ik vroeg in mijn geest dat het zou helpen mij naar de oppervlakte te trekken.
    Ik hield me vast aan de grote vis en het trok me verder en verder omhoog.

    Dit visioen ging over het OVERSTROMEN VAN VEEL KUST- EN LAAGGELEGEN GEBIEDEN VAN DE VERENIGDE STATEN EN DE WERELD.

    HET NIVEAU VAN DE OCEANEN ZAL STIJGEN door de verplaatsing en het smelten van de poolijskappen.

    DE CONTINENTEN ZULLEN OOK ZINKEN door de veranderingen in wat onder de platen ligt en door de beweging van andere platen die ernaast liggen.

    HELE STEDEN ZULLEN ONDER WATER KOMEN TE LIGGEN, zoals de ruïnes dat nu onder de Dode Zee en elders liggen.

    De kleine vogel-vis is de Heilige Geest, de raadgever en de trooster.
    De grote vis is JEZUS, die de mensen opricht van de duister van het Vagevuur naar het licht van de Hemel.

    Deze oceaan OVERSTROMING MOET GEBEUREN OM HET LAND TE ZUIVEREN van vergiften.
    De overstroming zal OOK VOORKOMEN dat de Duistere Krachten verder aanvallen met sommige van hun huidige fysische en psychische vergiftigingspraktijken.

    Uit: anno domini - American seeër

    29-04-2011, 22:48 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gratis kruisje (Hille Kok) via email te krijgen.

    De eerste 30 personen die een email sturen naar claudia.baert@gmail.com met hun naam en adres krijgen gratis een wit-blauw kruisje (van Hille Kok) toegestuurd. Wacht nu niet langer. Ik geef ze NU weg. Dit aanbod blijft niet altijd geldig. U kunt alle hulp gebruiken in deze Zuivering!!!

    Claudia

    29-04-2011, 05:23 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opkomst van de Arabische Wereld - 3 wereldleiders gedood 17/2/2011

    Mijn beminde dochter, Ik ben vol vreugde vandaag nu dat deze belangrijke serie van boodschappen voorbereid worden om verkondigd te worden aan de hele mensheid.
    Je zal spoedig merken dat ALLE LANDEN deze boodschappen zullen UITZOEKEN.
    Maak je geen zorgen over je veiligheid, omdat Ik je te allen tijde zal beschermen samen met je familie.

    Niettegenstaande Ik vol liefde ben voor jou, Mijn kind, breekt Mijn hart door het diepe verdriet om het leed dat wordt veroorzaakt door de sluwe samenleving (Illuminati) die een plan beraamt OM LANDEN OVER TE NEMEN.

    Ze zullen dit op een slimme manier doen door LEIDERS WEG TE HALEN.*
    Dan zullen ze hulp aanbieden.
    Dan zullen ze vriendschap kopen van de nieuwe regimes tot ze hen controleren.
    Deze NIEUWE CONTROLE zal ERGER zijn dan de op macht beluste dictators, die werden omvergeworpen in de naam van vrijheid.

    Kijk nu, Mijn dochter, op welk tempo DE ARABISCHE WERELD ZICH ZAL VERENIGEN TEGEN MIJN VOLK, DE JODEN.

    Kijk hoe AL HUN BONDGENOTEN ZULLEN WEGVALLEN en hen blootgesteld zullen achterlaten.

    Mijn dochter, wanneer de [GROTE] WAARSCHUWING PLAATS VINDT, zal Mijn woord, nadat de bekering heeft plaats gevonden, gemakkelijker worden gehoord.
    Dit zal de tijd zijn waarin Mijn heilige volgelingen zich ZULLEN VERENIGEN, UITDAGEND tegen de TIRANNIE dat zal ontstaan in de WESTERSE WERELD, VOORNAMELIJK IN EUROPA.

    Vecht voor je recht om te bidden.
    Als je dat niet zult doen zal het geen religieuze oorlog zijn, maar een genocide.

    ER ZULLEN DRIE WERELDLEIDERS DOOD GESCHOTEN WORDEN, ALLEN KORT VOLGEND OPEEN.

    Onthoud dat ieder zal doodgeschoten worden door het plan dat beraamd werd door de DUIVELSE GROEP (Illuminati) – de sub culturele organisaties die in alle landen regeren, maar je kunt ze niet zien omdat het lafaards zijn.

    Maar ze zullen niet lang verborgen blijven.
    WANNEER DE CONTROLE in hun handen is zullen ze streven naar jullie aandacht en respect eisen.

    De WAARSCHUWING zal helpen al Mijn kinderen van overal te redden. Bekering is Mijn geschenk en dat zal gegeven worden. Zelfs aan degenen die plannen beramen en streven om de controle over God’s aarde te verwerven.
    Als ze maar begrepen dat DEZE MACHT NOOIT VAN HEN ZAL ZIJN, dan zouden ze misschien stoppen.
    Maar ze zijn blind.

    Meerdere van Mijn engelen infiltreren nu op aarde als mensen en zullen deze arme misleide zielen helpen de waarheid in te zien.
    Velen zullen zich bekeren.
    Anderen niet.

    Mijn dochter, ga en verspreid snel de boodschap.
    Je hebt ENKEL WEKEN.
    Gebruik ieder instrument dat tot je beschikking staat.
    Toon je moedig.
    Doe er absoluut alles aan om al Mijn kinderen, van alle landen, in staat te stellen de betekenis van Mijn speciaal geschenk te begrijpen – wanneer Mijn hand zich uitstrekt vanuit de Hemel om hun zielen te redden.

    Degenen die zich eerst niet bekeren, zullen dit doen voor de VERVOLGING wanneer meer en meer zielen zullen terugkeren naar Mij.

    Dit zal voor allen een heel moeilijke tijd zijn.
    Maar wees geduldig, er liggen GOEDE TIJDEN IN HET VERSCHIET wanneer de vrede zal terugkeren op Aarde.
    Mijn kinderen zullen, na deze oproep om wakker te worden, de (enorme) liefde zien dat ik (voor hen) koester en ze zullen terug in Mijn armen komen gelopen.
    Wanneer dit gebeurt dan zal Mijn leger zich vormen en Mijn Koninkrijk beschermen tegen de Bedrieger, wiens rijk van HEEL KORTE DUUR zal zijn.

    Dit is het keerpunt in de geschiedenis van de mensheid.
    Je zal dit heel binnenkort begrijpen.
    Als je nog enige twijfel hebt ten tijde van de Waarschuwing : dan zul je wanneer de Waarschuwing begint je harten openstellen voor de WAARHEID.

    Ga nu Mijn dochter in Vrede en Liefde voor de hele Mensheid.

    Jezus Christus, Koning der Joden

    * OPMERKING : De NAMEN van deze drie wereldleiders zijn door de visionaire gekend maar niet op voorhand gepubliceerd, omdat dit een delicate aangelegenheid is.
    TWEE zijn van het MIDDEN OOSTEN en EEN van het WESTEN.
    Hun namen zijn ook gegeven aan twee priesters en een media-kanaal voor toekomstige publicatie.

    Uit : the Warning - European seeër

    29-04-2011, 05:17 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karaoke : Keane - Crystal Ball

    Keane – Crystal Ball

    God is de man die wacht,
    God is de man die lacht,
    Waar is mijn hart, zo vind ik mijn hart niet
    Het is zwart verdriet

    O Jezus land, Jezus land 
    Neem Gods hand, al sta je aan de rand
    Goddelijke tekens aan de wand

    Ik denk ingoed te zijn
    Maar ik doe anderen pijn
    Hoe meer ik kijk hoe meer zonden ik vind
    Wil ik dat God mij bemind?

    O Jezus land, Jezus land 
    Neem Gods hand, al sta je aan de rand
    Goddelijke tekens aan de wand
    O Jezus land, vaderland
    Hou me vast, dromen zijn als zand.

    Zet me in Jezus land.

    Ik weet niet waar ik sta  
    Ik weet niet waar ik ga

    Ik kijk binnen in mijn hart en ik vind een stenen hart
    Ik val op de grond
    Ik vraag hun raad,
    zodat ik niet elke keer dezelfde fouten maak

    O Jezus land, Jezus land 
    Neem Gods hand, al sta je aan de rand
    Goddelijke tekens aan de wand
    O Jezus land, vaderland

    Hou me vast, dromen zijn als zand
    Zet me in Jezus land.

    29-04-2011, 00:00 Geschreven door Claudia  


    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wees niet tegen de Paus - Steun hem 22/4/2011

    IK BEN geeft deze boodschap aan de Kleinste dienaar om MIJN kinderen te waarschuwen voor de GROTE CRISIS DAT MIJN KERK ZAL AANDOEN.

    De wolven zijn rondom de HERDER van MIJN KERK en zijn nu klaar om AAN TE VALLEN en HEM TE VERNIETIGEN.

    Moet IK dan zwijgen en MIJN SCHAPEN verspreid te laten lopen in verwarring.
    IK BEN DE GOEDE HERDER EN IK KEN MIJN SCHAPEN EN MIJN SCHAPEN KENNEN MIJ.

    Ik heb MIJN SCHAPEN niet achtergelaten zonder een HERDER, maar Ik heb hen één gegeven in MIJN PETRUS (de PAUS).
    MIJN PETRUS (de PAUS) is jullie HERDER en hij leidt MIJN SCHAPEN naar GROENE WEIDEN en BESCHERMING (de KERK).

    LUISTER NAAR HEM EN NAAR GEEN ANDEREN WANT HIJ SPREEKT MET MIJN AUTORITEIT.
    LUISTER NIET naar degenen die ZIJN AUTORITEIT AANVALLEN.

    ZIJ ZIJN NIET VAN MIJ.
    Het is MIJN PETRUS (de PAUS) die jullie zal LEIDEN NAAR DE VEILIGE HAVEN VAN VERLOSSING.

    Degenen die hem aanvallen zijn de wolven die hem en Mijn Kerk willen vernietigen.
    LUISTER NIET NAAR DEGENEN IN MIJN KERK DIE ZULLEN POGEN OM JULLIE TE OVERTUIGEN OM TEGEN MIJN PETRUS (de PAUS) IN TE GAAN.

    HUN ARGUMENTEN ZIJN VALS EN ZULLEN JULLIE LEIDEN NAAR DE POORTEN VAN DE HEL.
    GA NIET TEGEN MIJN PETRUS (de PAUS) IN, MAAR STEUN HEM.

    HIJ IS JULLIE HERDER !!!
    LAAT HEM NIET IN DE STEEK !!!
    STEUN HEM !!!
    STEUN HEM !!!
    STEUN HEM !!!
    WEES BEREID OM JE LEVEN TE GEVEN OM HEM TE STEUNEN !!!
    MIJN SCHAPEN VERDEDIG JE HERDER !!!
    SPOEDIG ZUL JE WETEN WAAROM IK DEZE WOORDEN TOT JULLIE HEB GESPROKEN.

     

    28-04-2011, 23:38 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De supervulkaan genaamd "El Diablo" 11/4/2011

    In een visioen zag ik mensen over de hele wereld zich ernstig zorgen maken over een NADERENDE EXPLOSIE van een SUPERVULKAAN.

    Ze noemden de vulkaan “EL DIABLO” (De Duivel) en bereiden zich voor op het ergste. Velen zagen niet hoe de wereld zo’n dikke giftige rook en gassen in de lucht voor zolang zou kunnen overleven.

    Op sommige plaatsen in de NABIJHEID van de vulkaan verwachtten ze dat ze maar enkele uren zouden leven, en in andere plaatsen verder er vandaan verwachtten ze tot vier dagen te kunnen leven.

    DEZE SUPERVULKAAN LIGT IN DE ATLANTISCHE OCEAAN, onder de VUURBERGEN van het eiland LANZAROTE van de CANARISCHE EILANDEN.

    Omdat deze supervulkaan in de zee gelegen is, verwachtten de mensen GROTE TSUNAMIS die de eruptie zouden opvolgen.

    BEREIDT DE WEG VAN DE HEER.

    WEES ALTIJD VOORBEREID OM TE EVACUEREN VAN DE KUSTLIJN NAAR HOGER GELEGEN GEBIEDEN.

    [Om je voor te bereiden op de Grote Waarschuwing :]
    Hou DEKENS klaar voor de koude op jouw SCHUILPLAATS en bereid je voor om alle in- en uitgangen, ramen, openingen naar je beschutting DICHT TE MAKEN voor ten minste ZEVEN DAGEN.

    [Op de Grote Waarschuwing :]
    Gedurende deze periode wanneer een DIKKE ASWOLK rond de aarde cirkelt, KIJK DAN NIET DOOR EEN RAAM, OPEN GEEN DEUR, EN GA NIET NAAR BUITEN onder geen enkel beding.

    Steek jullie GEZEGENDE KAARSEN AAN en HOU GEZEGEND WATER bij je als je BID VOOR GOD’S BARMHARTIGHEID EN BESCHERMING.

    Uit : anno domini - American seeër

    28-04-2011, 23:15 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiden op oorlog in Europa 11/04/2011

    In een visioen zag ik Europa in de toekomst, een EUROPA dat ZICH vlug aan het VOORBEREIDEN was voor een GROTER WORDENDE WERELDOORLOG MET RUSLAND EN CHINA.

    Russische burgers en sommige Westeuropeanen van Russische afkomst die buiten Rusland woonden, VERHUISDEN snel naar locaties die veiliger voor hen leken.

    De meeste Chinese inwoners en degenen van Chinese afkomst – te gemakkelijk als niet-Europees bestempeld- waren VERDWENEN en hadden hun bezittingen achtergelaten.

    In feite verschenen geïmproviseerde rommelmarkten in de straten van Europa. Daar verkochten velen de dure Chinese vazen die achtergelaten werden door de gevluchte Chinezen.

    Spoedig verschenen VREEMDE OKER-KLEURIGE “WOLKEN” in de lucht.
    Plekken in de lucht waren een MIST VAN VUILGEEL EN GROENACHTIG BRUIN, zoals de kleur van sommige soorten mosterd.

    Wanneer de mensen deze wolken zagen, renden sommigen naar binnen, omdat ze begrepen dat in de beginnende wereldoorlog CHEMISCHE EN BIOLOGISCHE WAPENS GEBRUIKT ZOUDEN WORDEN.

    BEKEER JE VAN JE ZONDEN EN ZOEK JE EEUWIGE EN WARE SCHUILPLAATS IN DE HEER JEZUS.
    BID OM DE HEVIGHEID EN HET LIJDEN VAN DEZE KOMENDE OORLOG TE VERMINDEREN.

    Uit : anno domini - American seeër

    28-04-2011, 22:51 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een greep uit de wijsheden van Visje...

    Moed komt door geloof!

    Onthou dat amateurs de Ark bouwden, en professionelen de Titanic.

    Wees niet bang iets nieuws te proberen.

    God heeft ons geen kalme reis beloofd, maar wel een behouden aankomst!!

    Herinnert de duivel jou aan je verleden, herinner hem aan zijn toekomst!!

    Een mens is nooit zo groot als op zijn knieën.

    Als je met verleiding in discussie gaat, ben je al op weg om ervoor te bezwijken.

    Genade is de gunst die je niet kan verdienen.

    Je moet de duisternis in, om het Licht te brengen.

    Voor wie wijs naar de wereld toe wil zijn, is het evangelie een dwaasheid.

    Alleen maar bidden tot God als er problemen zijn, is hetzelfde als alleen maar naar je vader gaan als je geld nodig hebt.

    Praat eens wat vaker met God, in plaats van met je plantjes.

    Op een dag drink je geen bier meer, maar levend water.

    Ongelovigen geloven het ongelooflijkste.

    Jezus kwam ook voor dwazen uit het westen.

    Als jouw god dood is, probeer dan de mijne.

    Ik geloof in God zoals een blinde gelooft in de zon : niet omdat hij haar ziet, maar omdat hij haar voelt.

    Het gebed van een kleine jongen : Lieve God, wilt u zorgen voor mijn vader en moeder, mijn zusje en mijn broertje, mijn hond en mijzelf. Alstublieft God, zorg goed voor uzelf. Als U iets overkomt dan zitten we in grote problemen.

    God zij dank!! Wie anders?!

    De geschiedenis staat vol van mensen die god wilden worden, maar er is slechts één God die mens werd.

    Oerknal… dus eerst was er niks en dat is ook nog ontploft?

    Wie Jezus wil volgen moet Hem wel voor laten gaan.

    Er gaat meer boven je petje, dan eronder.

    Eenmaal geboren is verloren, tweemaal geboren is uitverkoren.

    Jij op jouw manier, ik op de Zijne.

    God houdt zoveel van je dat Hij je neemt zoals je bent… maar Hij houdt teveel van je om je zo te laten!!

    Als je probleem groter is dan jouw god, dan dien je de verkeerde god.

    Als wij de wereld niet willen veranderen, verandert de wereld ons.

    Jezus had meer voor je over dan een kaartje of een bos bloemen. Hij gaf Zijn leven!

    Ik sta liever voor aap, dan dat ik ervan afstam!

    God speelt geen enkele rol in mijn leven. Hij is de regisseur!

    Moeilijkheden zijn er niet om je rug te breken, maar om je knieën te buigen!

    Vertel God niet hoe groot de reus is, maar vertel de reus hoe groot God is.

    Jezus zoekt geen kerkgangers, maar discipelen!

    God geeft je nooit meer zorgen dan je aankunt.

    What on earth are you doing for heavens sake?

    Seven days without prayer makes one weak.

    If you can’t sleep don’t count sheep, but talk to the shepherd!

    I don’t know what the future holds but I know who holds it!

    28-04-2011, 00:00 Geschreven door Claudia  


    27-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan mijn kinderen van de aarde - JNSR 7/1/2011

     

    Ik Ben De Zuivere, Onbevlekte Maria, jullie Mama van de Hemel.

    Dit is Mijn Goddelijke Zoon, die terwijl Hij op Zijn KRUIS stervend was
            Jullie aan Zijn Heilige Moeder heeft geschonken

    Van de Aankondiging tot het KRUIS,
    hield Ik Hem in mijn armen.

    Hij is de ZOON VAN GOD in de Heilige Geest.
    Net zoals Hij Mijn Kind Mijn vlees en Mijn Bloed is.
    Voor het alomvattende Universum, Is Hij de Levende God.
    Ik ben Zijn Moeder, net zoals Hij Mijn Kind Is.

    Kijk naar zijn Onschuld. Hij is hier in mijn armen.
    Hij is zo klein en Hij is onze Koning.
    De Vader heeft Mij nooit opzij geschoven

    Samen met Zijn Moeder heeft Hij op een dag zichzelf gegeven aan al zijn broeders in GOD dat Hij blijft oproepen en jullie, jullie blijven doof voor Zijn doordringende Oproep, dat verloren is waar Hij al gekruisigd is.

    Sinds Zijn eerste jammerklacht, is Hij nooit gestopt om voor jullie te lijden, om jullie terug te brengen naar Onze Vader van alle Goedheid.

    Vandaag, is het voor ieder van jullie dat Ik voor jullie op mijn knieën val.

    Jezus vraagt dit van Mij, dat Ik het kenbaar maak.
    Het is nu, Mama, ze moeten herboren worden!
    Je bent Mijn Moeder.
    De Moeder van GOD op Aarde.
    De Geest van Onze God, die Mijn Vader Is,

    Is ook van dezelfde Heilige Geest die GOD is,

    de Echtgenoot van Mijn Heilige Moeder.


    Hij heeft je (Maria) bestemd van Eeuwigheid, om morgen
    De Moeder van Alle Mensen te zijn.
    Geroepen, door Mijn identiteit, Goddelijk te worden.

            Moeder van Goddelijke Liefde.
            Voor altijd met ons.

            Heilige Maria
            Jullie Moeder van de Goddelijke Eucharistie

    †

    †  †

     

    27-04-2011, 22:05 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit is de Oogsttijd voor God - JNSR 7/1/2001

    En het bloed stroomt van het kruis van mensen die verenigd zijn met het KRUIS van Christus, om al hun broeders die in gevaar zijn te redden.
    Zij stijgen met hun Heer naar het hoogste van :

    "Het Lijden van LIEFDE"

    Om te redden tot de laatste bekeerling op het laatste uur.
    Zij zijn de Uitverkorenen van God.
    De Heer komt hen tegemoet, zegent hen, heiligt hen in het bloed van het "Eeuwig Verbond" van God en mens.
    Het is het Koninklijke Bloed dat heidenen redt en de laatste bekeerling, die in de “Heilige Vereniging” binnengaat, die de samenkomst is tussen de Nieuwe en Eeuwige Verbond.

    En het is de Vergiffenis van het GLORIEUZE KRUIS, dat de Sleutel is dat de poorten van de Nieuwe Aarde met de Nieuwe Hemelen zal openen.

    Terwijl de zielen van de Christenen, die dood zijn in het gruwelijke lijden van LIEFDE, de ene na de andere naar dit Paradijs zullen vliegen, waar de Vader wacht…

    De Aarde is in een veranderingsproces, door lofliederen tot God, gebeden, dankbaarheid en alle daden van Geloof en barmhartigheid aan al degenen die lijden in deze metamorfose van de Aarde.
    Want de voltooiing van de Nieuwe Aarde zal zo pijnlijk zijn dat het allen die zich op zijn pad bevinden zal meesleuren (degenen die wereldse zaken vóór God laten komen, egoïsme…). Deze bevalling van de Aarde, zal de kinderen die klaar zijn voor een betere toekomst met zich meenemen. (degenen die zich losgerukt hebben van de wereldse zaken)

    Sommigen, door de Vader van Alle Genaden die op hen wacht, en anderen door de nieuwe geboorte van de Heilige Geest, die binnenkort de Troost van God zal brengen in deze "Goddelijke Kennis",
    daardoor alleen zul je de LIEFDE van GOD in Zijn Hoogte
    Zijn Breedte, Zijn Lengte en Zijn Diepte kunnen meten.

    Dit zal de dimensie van Jullie Nieuwe Aarde zijn.

     

    De verdienste ligt in je Lijden uit LIEFDE. 

    Jezus Christus
    ZOON van de Vader
    In de Geest van Liefde.

    †

    †  †

    27-04-2011, 21:36 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn engelen staan klaar - JNSR 26/2/2011

    Jezus spreekt tot mij op deze dag

    26/2/2011

    JEZUS: Hoe laat GOD weten hoe we Hem kunnen volgen?

    Door ons de Tekenen van de Tijd te laten zien en door ons het noodzakelijk inzicht te geven dat we het bewijs zien dat de Tekenen niet van ons komen, maar van HEM die heel dicht bij ons is. Hij zegt ons het volgende voor te bereiden…

    Dit is de gekozen Tijd om tot ons te spreken.

     

            Het is de ontmoeting tussen LIEFDE en GEEST.

     

    De Geest die in Hem is, die Mij volgt en dat Ik oproep op de Dag en het Uur dat nodig is om dit allemaal te verspreiden aan anderen die op Mijn Waarheid wachten.

    Hier is het : Jullie zijn allemaal wezens die door GOD bemind worden en Ik bevestig dit aan jullie door voor iedereen te zorgen.
    Voor dat, luister naar wat Ik je zeg vandaag.

    Laat de Woorden niet verwateren die uit Mijn Mond komen, in deze verschrikkelijk tijd waar de dood overal (levens) wegborstelt, de helft van de planeet raakt, op zee, op het land en in de lucht.

    Ik kom jullie redden.

    Maar daarvoor moet iedereen begrijpen dat enkel Mijn LIEFDE “Bewust" is van wat Ik voor jullie doe, voor elk van jullie.


    Ik schrijf met deze hand die mij in staat stelt te luisteren want het wordt laat en ik kom tussen in deze tijden wanneer het iedereen aanbelangt.

     
    Probeer vertrouwen te hebben in wat je leest dat door degene is opgetekend (JNSR) die trouw is aan Mij en die niet verkeerd is.
    Alles komt van Mij.

              
    "Jullie Soevereine GOD Jezus Christus"

    Ik laat jullie alles door haar weten, en jullie zullen alles weten wat Ik haar vraag op te schrijven.

    Mijn Hart is vol Barmhartigheid.

    Binnenkort, kom Ik jullie zoeken met Mijn Heilige Engelen, die klaar staan om jullie te helpen, en jullie zullen geplaatst worden in deze schuilplaats dat Ik voorbereid heb voor jullie.

    Het Uur zal niet aangekondigd worden, maar Ik zal jullie oproepen op zo’n wijze dat je niet zult twijfelen (dat het van Mij komt).
    Met dit geschrevene, bereid jezelf voor…

    Gestopt met schrijven. Werd gestoord door rinkelende telefoon!







    27-04-2011, 20:50 Geschreven door Claudia  


    26-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen van Anguera - Pedro Regis

    Boodschap 3474 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 25/04/2011

    Lieve kinderen, Como zal roepen om hulp en Ariana zal de bittere lijdenskelk te drinken krijgen. Ik lijd onder hetgeen wat er jullie te wachten staat. Kniel in gebed. Wees overal navolgers van Jezus. Jullie leven in een tijd van grote beproevingen en enkel door geloof in Jezus zul je sterkte vinden op jouw tocht. Laat je missie niet in de steek. Kijk niet werkloos toe. Dit is nu de gepaste tijd om terug te keren naar de Heer. Open jullie harten voor de liefde van de Heer. Ik ben jullie Moeder en Ik ben nooit moe (om jullie te helpen). De mensheid is geestelijk arm geworden omdat ze zich afgekeerd heeft van God. Keer vlug terug. Mijn Heer wacht met de grote liefde van de Vader op jullie. Laat niet tot morgen liggen wat je nu kunt doen. God is gehaast. Hou moed. Ga verder op het pad dat Ik jullie heb getoond. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3473 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 23/04/2011

    Lieve kinderen, zie de tijden die door Mij voorzegd werden in het verleden breken aan. Wees voorzichtig om niet van het pad af te wijken dat Ik jullie heb getoond. Ik wil jullie leiden naar ware bekering, maar ik heb jullie ja-woord nodig om jullie te helpen. Jullie leven in een tijd van grote beproevingen. Blijf bij de Waarheid van het Evangelie. Geraak niet bedrogen door pseudo-wijsheid (en andere New Age-rommel). Open jullie harten en jullie zullen een groot geloof krijgen. Kniel in gebed. Auxerre zal grote beproevingen kennen. Gelijkaardig lijden staat de inwoners van Porto Seguro te wachten. Ik treur voor hetgeen jullie te wachten staat. Laat je missie niet in de steek. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3472 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 22/04/2011

    Lieve kinderen, Ik ben jullie Moeder van smarten en Ik lijd onder hetgeen dat jullie te wachten staat. Vandaag herinneren we de liefde en volledige overgave van Mijn Zoon Jezus voor jullie verlossing. Mijn Jezus ging naar Calvarie en onderging alle lijden uit liefde voor Zijn Kerk. De dag zal komen dat Zijn Kerk zal beproefd worden en het lijden voor de gelovigen groot zal zijn. Het zal een tijd van vervolging, vernedering en losbandigheid zijn. Groter lijden bestaat niet. De vijanden van God zullen zich verenigen en tempels vernietigen in verschillende delen en de gelovigen doden. De dagen van duisternis zullen over de kerk komen, maar wanneer alles verloren lijkt zal de Heer aan Zijn Kerk de grote overwinning geven. Bid, bid, bid. Jullie zullen nu de gruwelen op aarde zien gebeuren. Ik wil jullie helpen, maar luister dan naar Mij. Ik wil jullie niet dwingen, maar wat Ik zeg zou ernstig moeten genomen worden. Zoek kracht in de Eucharistie en in de woorden van Mijn Zoon Jezus. Enkel door de genade van Mijn Jezus zul je de kracht vinden om het gewicht van de beproevingen die eraan komen te dragen. Hou moed. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3471 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 19/04/2011

    Lieve kinderen, open jullie harten voor de barmhartige liefde van God. Getuig overal van jullie geloof. Ik vraag jullie om het Heilig Evangelie van Mijn Jezus te beleven, want enkel op die manier kunnen jullie geestelijk groeien. Keer jullie van zonde af en dien de Heer met blijheid. Als je zou vallen, aanroep dan Jezus. In Hem ligt jullie redding. Zonder Hem zal de mens nooit de weg naar vrede vinden. De mensheid is op weg naar de vernietiging. De vernietiging die ze met hun eigen handen voorbereid hebben. Nu is het de tijd voor jullie terugkeer. Bid. Ik kwam niet uit de hemel als grap. Laat niet liggen tot morgen wat je nu kunt doen. God is gehaast. Kelowna zal momenten van groot leed meemaken en mijn arme kinderen zullen weeklagen. Ik treur om wat jullie te wachten staat. Laat jullie opdracht niet in de steek. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3470 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 17/04/2011

    Lieve kinderen, Ik ben jullie Moeder en Ik kom uit de Hemel om jullie Mijn liefde te schenken. Open jullie harten voor Jezus en Hij zal van jullie gelovigen maken. Laat de geloofsvlam in jezelf niet uitdoven. Jullie zijn gegrondvest in de Heer. Laat jullie harten rusten in de Heer en laat de genade van Mijn Zoon jullie omvormen. Wijk niet af van de waarheid. Wees de ware beschermers van het Evangelie van Mijn Jezus. De mensheid is geestelijk blind geworden en mijn arme kinderen gaan een diepe afgrond tegemoet. Ik treur voor wat jullie te wachten staat. Keer naar God terug. Bekeer jullie en neem jullie ware rol als Christenen op. Jullie zullen nu de gruwelen op aarde zien gebeuren. Chetumal zal een zwaar kruis te dragen hebben. Hetzelfde lijden staat de inwoners van Valparaiso te wachten. Kniel in gebed. Zie de moeilijke tijden voor de mensheid breken aan. Doe zo verder met volle moed. In trouw geloof tot Jezus ligt jullie volle geluk. Kijk niet werkloos toe. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    Boodschap 3469 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 16/04/2011

    Lieve kinderen, Ik nodig jullie uit voor een ware bekering en berouw over jullie zonden. Open jullie harten voor Jezus. Hij wil tot jullie praten. Luister naar Hem. Wees gelukkig hier op aarde en later bij Mij in de Hemel. Kom naar de biecht en zoek kracht in de Eucharistie zodat je in je geloof gesterkt wordt. Jullie zijn de Heer. Jullie staan in de wereld, maar jullie zijn niet van de wereld. Jullie zijn Gods Paradijs. Verheug jullie en dien de Heer getrouw. Keer je niet af van gebed. De mensheid stevent elke dag dichter en dichter af op de afgrond van vernietiging. De vernietiging die ze zelf eigenhandig voorbereid hebben. Mundi zal om hulp roepen en Granada zal de bittere lijdenskelk te drinken krijgen. Spanje zal beven en mijn arme kinderen zullen weeklagen. Ik treur voor wat jullie te wachten staat. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen.

    26-04-2011, 19:52 Geschreven door Claudia  


    24-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wees Waakzaam en Bid Altijd - boodschap JNSR 24/2/2011
    JEZUS: Ik heb jullie altijd op de hoogte gehouden van alle projecten dat Ik voor jullie zal doen en Ik heb tegen jullie nooit gelogen. Het gevecht gaat verder en breidt overal uit. De ene mens verscheurt de andere totdat de drang tot moord verdwijnt samen met de ziekelijke geldzucht. 

    Jullie zijn de weg kwijt en het is middenin al deze wanorde dat je die zult vinden, onder de ruïnes van deze Hel begraven die Satan heeft gecreëerd. Maar God heeft het toegelaten dat jullie dwalingen zo hoog opstapelden tot dit duizelingwekkende hoeveelheid, zodat jullie “Mijn Waarheid” zullen ontdekken.

    GOD IS LIEFDE en Hij zendt jullie nu “De Messias”, Zijn Enige Zoon, Jezus Christus, zodat jullie Zijn, naar jullie uitgestoken Hand kunnen vastgrijpen en Hij jullie naar Zich toe kan trekken.

         
    "Hij is jullie Redding” en de Enige Weg.

    Jullie zijn allen broeders (en zusters) van dezelfde Vader – Die de Ene God is.

    De Antichrist verborg zich in deze vreselijke rellen en revoltes. Hij werd overrompeld door de kracht en de snelheid van deze algemene uitbarsting. Hij is nu gedwongen om tegen zijn wil tot het einde van zijn programma door te gaan. Hij zal niet wachten tot we hem vinden, hij zal zelf verschijnen en hij zal de rol vertolken dat Satan hem heeft opgedrongen. Hij heeft de troepen tot zich geroepen. De troepen die al voor de helft zijn teruggetrokken en het einde is nabij. Hij zal tot het einde toe vechten en (zijn) termijn zal fataal zijn, vóór God en Zijn Hemels Leger aankomen!
    Sommigen mensen hebben vergeten dat GOD geen Tijd of etappes die deze opdelen volgt, en dat enkel Zijn Woord doorslaggevend is.

    Ik heb gezegd dat “Ik als een dief zal komen” en dat alles zal gebeuren in “Gods Tijd”  waar er geen punt of komma te vinden is en ondanks alles zal Ik de profetieёn laten werkelijkheid worden (God liegt nooit)! Omdat dit volk van Profeten gesproken hebben door Mijn Geest. En GOD alleen heeft Een Woord waaraan Hij Zichzelf onderwerpt.
     

                 GOD IS LIEFDE 

                 Jezus  Christus 

    24-04-2011, 00:37 Geschreven door Claudia  


    23-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig Pasen!!!

    Hij leefde om ons lief te hebben,

    Hij stierf op het Kruis om ons te redden,

    Hij verrees uit het graf en

    Hij komt terug naar ons,

    Kom Jezus kom!!!

    23-04-2011, 23:37 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Zwarte Dood - 31/3/2011

    In een visioen zag ik een opgeheven hand, de palm naar mij gericht. De hand was niet ver van mij verwijderd zodat ik de handpalm en de vingers van kortbij kon zien. Niettegenstaande de hand van een blanke persoon was, zag die bijna zwart. Binnenin zorgen de BLOEDINGEN VAN ALLE HAARVATEN ervoor dat de hand een grauwe, antraciet blauwe kleur had.

    Men bedenkt EEN PLAAG om de mensheid uit te roeien door middel van MASSALE INTERNE BLOEDINGEN, gelijkend op de ZWARTE DOOD dat de mensheid al heeft meegemaakt.

    Vele miljoenen zullen sterven. Sommigen niet.

    ZOALS MET ALLE ZIEKTES, IS ER EEN GENEESMIDDEL, ZELFS AL ZEGGEN DE EXPERTEN EN AUTORITEITEN DAT ER GEEN GENEESMIDDEL VOOR BESTAAT.

    Bacteriën, virussen en chemische bestanddelen hebben bepaalde condities nodig om het lichaam te kunnen beschadigen.

    GEBRUIK JE VERSTAND DAT GOD JE HEEFT GEGEVEN, SAMEN MET GEBED, OM HET GENEESMIDDEL TE VINDEN.

    God zal je zoektocht leiden.
    Zoals altijd zal het ECHTE GENEESMIDDEL SIMPEL EN GOEDKOOP ZIJN, gemakkelijk in de natuur en op het land te vinden, en het resultaat van een combinatie van benaderingen.

    Uit : anno domini - American seeër

    23-04-2011, 00:40 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Zwarte Gewaden van de Illuminati - 31/3/2011

    In een droom zag Ik de LEIDERS, die de NIEUWE DUIVELSE WERELDREGERING, aan het plannen waren. (= de Illuminati)

    Op een EUROPESE LOCATIE, waren ze in kleine groepjes naar en van meetings aan het gaan, gewichtig doend en vol eigendunk. Ze voelden aan dat hun MACHT VERMEERDERDE en dat steeg hun naar het hoofd.

    Ze geloofden echt dat ze SUPERIEURE WEZENS waren, een RAS APART, niet zoals de gewone man.

    Hun kameraadschap was evident, want ze waren een broederschap.
    Ze droegen ZWARTE CEREMONIËLE GEWADEN, die leken op die van de DUISTERE BROEDERS, die over hen heersten.

    Hou je geloofsvlam brandend, volk van God.
    IN KORTE TIJD ZAL HET KWADE GEBONDEN WORDEN en de Zwarte Gewaden zullen er dan niet meer zijn.

    Uit: anno domini - American seeër

    23-04-2011, 00:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groeiende lijst van remedies volgens MJ Jahenny




    Deze lijst wordt aangevuld met vertalingen van Marie-Julie Jahenny van Blain - Frankrijk die deze remedies van de Hemel heeft gekregen. Dit is een prachtig geschenk dat de Hemel ons nog heeft gegeven. Hun hulp is altijd welkom.

    Ik weet het wel voor velen is dit ver van hun bed, maar God meent het wel. Op een gegeven moment zal het niet meer mogelijk zijn om nog iets dergelijks op te zoeken op internet of dit te lezen op internet. Maar dan begint de hel pas echt!!! Geloof het, vijanden zullen elkaar nog in de armen vallen omdat hun "zo grote problemen" in het niets zullen verzinken bij wat de Aarde allemaal overkomt!!

    Gedurende de 3 dagen duisternis

    Geen enkele ziel buiten de schuilplaatsen zal overleven. Alleen gewijde kaarsen van bijenwas zullen licht geven gedurende deze afschuwelijke duisternis. Een enkele kaars zal volstaan voor de hele duurtijd van deze hellenacht… Maar ze zullen geen licht geven in huizen van goddelozen en godlasteraars.

    Ziekten :

    Tegen cholera : infusie van meidoorn.

    Tegen koorts van onbekende aard : gewoon en driekleurig viooltje.

    Pijn in de borst en ernstige hoofdpijn : hondsdraf en St Janskruid.

    De dodelijke pest : Slik een zeer dun velletje papier in waarop staat geschreven : O Jezus, overwinnaar van de dood, red ons! O Crux ave, Spes unica!  Boodschap van 27/5/1880

    (Wees gegroet O Kruis, onze enige Hoop!)

     

    Bescherming :

    Voor dieren : hang een St Benedictusmedaille rond hun nek.

    Voor gewas : verspreid wat St Benedictusmedailles in de akker.


    Tijdens grote rampen : zeg dit gebed tot het Heilig Kruis :

    "Ik groet je, ik aanbid je, ik omhels je,

    O beminnelijk Kruis van Mijn Verlosser!!

    Bescherm ons, blijf bij ons, red ons!

    Jezus hield zoveel van jou!

    Ik hou van jou, net zoals Hij!

    Jouw Heilig aanblik kalmeert mijn angsten,

    Ik voel enkel nog vrede en vertrouwen. "

     

    Tijdens grote stormen : O Crux ave, Spes unica! Et Verbum caro factum est. O Jezus, Overwinnaar van de dood, red ons!    (En het Woord is vlees geworden.)

     

    Tijdens de oorlogen : Om alle vrees en angst weg te nemen, neem dan een prentje of een medaille van de Onbevlekte Maagd en raak daarmee uw voorhoofd aan. Uw geest zal kalm blijven en niet te lijden hebben onder de terreur van de mensen.


    Woorden van de Heer aan Marie-Julie tijdens een extase :

    Een medaille van mijn Heilig Hart, een medaille waarop mijn geliefd Kruis staat. (Wonderdadige Medaille)

    - Dompel deze twee afbeeldingen op de medailles in een glas water (het geeft niet als deze afbeeldingen in karton of in metaal zijn)

    - Drink dit water dat op die manier tweemaal is gezegend, tweemaal is gezuiverd.

    - Een scheutje van dat water in jullie voedsel, een heel klein scheutje volstaat om de gesel op afstand te houden, maar niet alle gesels van Mijn gerechtigheid.

    - Geef een scheutje van dit water aan de arme zielen die de gesels van onbekende ziektes moeten ondergaan.


    God straft nooit zonder waarschuwing.


    Bid veel voor de kerk, voor de priesters, voor de zondaars, voor degenen die de chaos en wanorde ten top zullen drijven en die mijn Zoon zullen opnieuw kruisigen… Mijn kinderen, doe de staties van de kruisweg, die op korte tijd veel zielen naar de Hemel leiden... Ga dikwijls te communie, bid de Rozenkrans. (2 februari 1881)

    Gebruik gewijd water, het is een soevereine macht tegen de aanvallen van de vijand. het heilige water, dat een soevereine macht tegen de aanvallen van de vijand is. Maar dit water moet worden gezegend volgens het oude ritueel. (aan pastoor te vragen) Water dat komt van een verschijningsplaats van Maria (Banneux, Lourdes, Fatima…) is in orde en moet niet meer gewijd worden.

    Maak dikwijls het kruisteken met het gewijd water. (Er zijn kleine wijwatervatjes te koop om in huis te hangen.)

    Het Rozenkransgebed met de daarbij horende meditatie over de mysteries is van essentieel belang tegen neerslag. Het gaat hier over een beroep doen door zijn vertrouwen te stellen op de Heilige Maagd, Sint-Jozef, tot de heiligen en de patroonheiligen in het bijzonder.
    De hulp van de engelbewaarder en Sint Michael inroepen is zeer krachtig tegen de krachten van het Kwaad. Zij zijn boodschappers van God aan ons en omgekeerd.  
    O, onze Heilige Engelbewaarders, wanneer we de Goddelijke Aanwezigheid van de Geliefde Heer zouden vergeten, denk eraan om Hem voor ons te aanbidden. Dat er geen minuut voorbij gaat dat we niet aan Hem denken. (22 juli 1926
    )

    Als je zonden doet, als eerherstel :
    Als je kunt, mijn kinderen, zeg dan, ‘s nachts en ‘s morgens, het Miserere helemaal. (Psalm 51  van David)

    Wees mij genadig, God, in uw trouw,

    u bent vol erbarmen, doe mijn daden teniet,

    was mij schoon van alle schuld,

    reinig mij van mijn zonden.

     

    Ik ken mijn wandaden,

    ik ben mij steeds van mijn zonden bewust,

    tegen u, tegen u alleen heb ik gezondigd,

    ik heb gedaan wat slecht is in uw ogen.

     

    Laat uw uitspraak rechtvaardig zijn

    en uw oordeel zuiver.

    Ik was al schuldig toen ik werd geboren,

    al zondig toen mijn moeder mij ontving,

    maar u wilt dat waarheid mij vervult,

    u leert mij wijsheid, diep in mijn hart.

     

    Neem met majoraan mijn zonden weg en ik word rein,

    was mij en ik word witter dan sneeuw.

    Laat mij vreugde en blijdschap horen:

    u hebt mij gebroken, laat mij ook juichen.

    Sluit uw ogen voor mijn zonden

    en doe heel mijn schuld teniet.

     

    Schep, o God, een zuiver hart in mij,

    vernieuw mijn geest, maak mij standvastig,

    verban mij niet uit uw nabijheid,

    neem uw heilige geest niet van mij weg.

    Red mij, geef mij de vreugde van vroeger,

    de kracht van een sterke geest.

     

    Dan wil ik verdwaalden uw wegen leren,

    en zullen zondaars terugkeren tot u.

    U bent de God die mij redt,

    bevrijd mij, God, van de dreigende dood,

    en ik zal juichen om uw gerechtigheid.

    Ontsluit mijn lippen, Heer,

    en mijn mond zal uw lof verkondigen.

     

    U wilt van mij geen offerdieren,

    in brandoffers schept u geen behagen.

    Het offer voor God is een gebroken geest;

    een gebroken en verbrijzeld hart

    zult u, God, niet verachten.

     

    Wees Sion welgezind en schenk het voorspoed,

    bouw de muren van Jeruzalem weer op.

    Dan zult u de juiste offers aanvaarden,

    offers in hun geheel verbrand,

    dan legt men stieren op uw altaar.

    Indien dit niet gaat probeer het dan 1 keer op te zeggen. Het minimum is het opzeggen van een Onze Vader en een Weesgegroet, of een akte van berouw aan de voet van het kruis of als u in de Kerk komt.

    Akte van berouw :

    Mijn Heer en mijn God, het is mij leed dat ik tegen uw opperste Majesteit misdaan heb. Ik verfoei al mijn zonden, niet alleen omdat ik uw straffen heb verdiend, maar vooral omdat ze U mishagen, die oneindig volmaakt en alle liefde waardig zijt.

    Ik maak het vast voornemen mijn leven te beteren en de gelegenheden tot  zonde te vluchten.

    In dit berouw wil ik leven en sterven.


    OLVrouw van de Lelies

    Op 23/6/1936 had een klein meisje van Blain een lelie meegebracht een aan Marie-Julie gegeven. De bloem werd voor de uitgestalde Heilige Hostie gelegd, van de plaatselijke Kerk overdag gedurende Gods Feest.

    De lelie werd daarna tussen de armen van het grote Mariabeeld gestoken (gekroonde OLVrouw van Lourdes) die een belangrijke plaats in het huisje van Marie-Julie bekleedde en daar bleef gedurende haar hele extase.

    In deze extase antwoordde de Heilige Maagd op een totale toewijding van Marie-Julie voor haar en al haar vrienden : Als beloning, neem die mooie bloem dat ik in Mijn armen draag. De bloem doet denken aan mijn allermooiste deugd. Neem deze onbevlekte bloem en doe ze in deeltjes. Draag een deeltje naar iedere woning, het is Mijzelf dat je draagt, de Koningin van de Lelies, de Koningin van de Vrede, de Koningin van de Wonderen, de Koningin van de mirakels.

    Op het einde van de extase, zei OLVrouw aan Marie-Julie :

    Geef een klein deeltje van (de lelie) aan al mijn kleine kinderen want het is de bloem van Jezus, met een geur als parfum dat gezegend is op aarde… er zijn veel lelies nodig voor Jezus.

    Door een extase op 2/2/1937 : feest van de Zuiverheid van de Heilige Maagd – Lichtmis : Marie-Julie bedankt haar voor alle genaden van bescherming en genezingen die mensen hadden verkregen door lelies (of bloemblaadjes) bij te houden.

    Deze lelie heb ik gezegend volgens Mijn Goddelijke Zoon, hij zal wel veel wonderen bewerkstelligen… En op 4/2/1937 : Vrienden, geef Mij deze naam : Moeder van zuiverheid, Lelie van onbevlekte zuiverheid... Ik zal veel genaden verlenen, Ik zal zelfs wonderen bewerkstelligen, Ik zal aan de zieken hun gezondheid teruggeven door aanraking van deze mooie Lelie van zuiverheid... O kleine aardse kinderen, kom naar Mijn Hart, doe beroep op Mij als OLVrouw van de Lelies, Machtige Moeder, Moeder van wonderen...

    Zegeningen en beloftes die werden hernieuwd op meerdere gebeurtenissen, waaronder

    OLVrouw : O, Mijn kleine kinderen, ik zegen jullie met heel Mijn Hart, ik zegen jullie met het Hart van de OLVrouw van de Lelies. (8/4/1937)

    Jezus : Vrienden, Ik geef aan jullie Lelies dezelfde zegening als degene die Ik gegeven heb aan degene die jullie hebben beschermd… (door hen)zal ik deze mirakels doen, ik zal ongehoorde wonderen verrichten voor mijn uitverkorenen op aarde. (10/6/1937)

    Ik zegen de Lelies en Ik geef Mijn macht om het lijden te verzachten. (18/7/1939)

    Ik vond enkele lelies in het kleine plaatsje van Marie-Julie, de bollen (wortels) waren eraf gedaan zoals gevraagd op 8/12/1938, ze waren gezegend door de Heer.

    De Heer had beloofd dat de lelies zonder de bollen gezegend zouden zijn vanals ze uit de grond zouden zijn getrokken en het volstond van de bloemen of de bloemblaadjes voor het uitgestalde Heilig Sacrament te leggen zodat ze dezelfde zegeningen en privileges zouden krijgen als de voorgaande, en op die manier werd de devotie verzekerd en verdergezet van de OLVrouw van de Lelies na de dood van Marie-Julie.

     

    Ga tot St Jozef ! Hij wil u helpen !



    23-04-2011, 00:00 Geschreven door Claudia  


    22-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een grote storm - 21/4/2011

    Witte Donderdag

    Toen sprak Jezus, “OP HET UUR VAN MIJN LIJDEN, het Uur van Goddelijke Barmhartigheid, zal er een GROTE STORM dat de AARDE ZAL VERNIETIGEN.

    Dit is BEDOELD OM JULLIE WAKKER TE SCHUDDEN om op jullie hoede te zijn voor de zonden dat jullie tegen God en jullie naaste begaan.
    Dit is een WAARSCHUWING voor wat er te wachten staat.
    WORD WAKKER, Mijn kinderen, Ik verwittig jullie.

    Wees voorbereid, voor ERGER, DAT ERNA ZAL KOMEN, als jullie je wegen niet veranderen.

    AMEN, IK HEB GESPROKEN.
    IK GEEF MIJN LEVEN OPDAT JULLIE GERED WORDEN.
    AMEN.

    Van : Louise Starr Tomkiel (VS) - het uur van God is niet altijd hetzelfde uur als het onze, maar de gebeurtenis kan verdaagd worden of zelfs afgeblazen door massaal gebed

    22-04-2011, 23:49 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jonasbrothers2
    www.bloggen.be/jonasbr

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs