Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    24-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Integratie derde kleuter – eerste leerjaar

    Vorige week kreeg het eerste leerjaar bezoek van hun vriendjes uit de derde kleuterklas. Ze waren nieuwsgierig naar de letters en woordjes.

    Samen met het eerste leerjaar mochten ze mee op zoek gaan naar de letter ‘e’ van hek.

    Eerst luisterden we naar het verhaal van ‘De hut in het bos’.  Wat een spannend verhaal! Samen met onze vriendjes zochten we ook op de grote zoekplaat in het boek.

    Weten jullie wat ‘hakken’ en ‘plakken’ is?

    Je plakt de ‘h’, ‘e’ en ‘k’ aan elkaar en tovert zo het woordje ‘hek’.

    En het laatste was echt superleuk! Een filmpje op de computer over de ‘e’ van hek.

    Het was heel fijn! We kijken nu al uit naar de volgende keer.
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Houten Q-bus 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Derde houten Q-bus door Joke Wulleman. Heel mooi!


    22-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 23 tot 27 november
    maandag:      start voorleesweek (misschien ook een idee voor thuis...)

    dinsdag:         poppenkast voor de kleuters
                         zwemmen voor het eerste, tweede, vijfde en zesde leerjaar van Leisele

    woensdag:     /

    donderdag:    start wijnbedeling: Wie wijn bestelde t.e.m. vrijdag kan die nu op school ophalen.
                         overleg van het zorgteam en de leerkrachten met de logopedisten + revalidatiecentra

    vrijdag:          samen zingen in Leisele, Izenberge en Beveren
                         oorlog en poëzie in het kerkje van Oeren. (19.00 uur)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 23 tot 27 november
    maandag  23/11/2009
    Aspergesoep                            
    Runderstoverij                         
    Appelmoes                              
    Gekookte aardappelen                    

    dinsdag  24/11/2009
    Erwtensoep                             
    Lasagne                                 

    donderdag  26/11/2009
    Landbouwerssoep                        
    Dijgebraadje                           
    Cruditeiten                            
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  27/11/2009
    Tomatengroentesoep                     
    Gebakken kalfsbrood                    
    Hutsepot                                

    19-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knutselen in de eerste graad te Leisele
    In de lessen muzische opvoeding maakten de kinderen kunstwerkjes met als inspiratiebron
    de oostenrijkse architect en kunstenaar Hundertwasser.
    Met klei, eierschalen en verf maakten ze een huizenrij.










    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.swimmathon

    Swimmathon  in Veurne op woensdag  18 november

     

     

    Voor de swimmathon had de school aan haar eigen leerlingen genoeg. Eén leerling

    werd uit het 2° leerjaar opgevist om aan te vullen, dat was Luka. Er werd met

    3 auto’s naar Veurne gereden; Martine, Nele en meester Jan  waren van de partij.

    We moesten in de 2de reeks zwemmen. Abel zwom in het begin altijd crawl en

    schakelde dan over naar schoolslag. Het was plezant om als eerste aan de overkant

    te kunnen geraken.  We probeerden dat alleszins.  Sien zwom vooral crawl en

    was heel krachtig. Aline zwom met haar handen soms te diep, maar ging toch

    goed vooruit. Vicky nam rappe slagen en vond het fijn om samen te kunnen

    zwemmen en zoveel mogelijk lengtes te bereiken. Ronald zwom erg diep met zijn

    hoofd en kwam dan snel weer boven kijken. Axelle deed haar uiterste

    best, maar zat na de eerste reeks al kapot. Oona amuseerde zich en maakte goede

    snelheid met haar snelle slagen. Estée-Camille zwom soms met haar ogen dicht.

    Het was plezant,  maar ik kom vooral voor die pannenkoek, meester,

    zei ze eerlijk. Marco ging in een hoog tempo op en neer. Luka had het soms halfweg  

    moeilijk met al die golven. Soms was het knap lastig, meester, zei hij. We hadden

    een goede groep, die knokte voor elke meter. Na de 2de reeks vroeg Ronald of ze nog

    moesten zwemmen. We hadden met zijn tienen 3800 meter afgelegd. Dat was een

    knappe prestatie in 16 minuten. De eerste ploeg Annuntiata had 4300 meter  gehaald.

    Wij hadden een twaalfde plaats op 17 ploegen. Het was een leuke namiddag,

    maar het was lastig geweest.

     

    Bedankt leerlingen voor jullie grote inzet en doorzetting deze namiddag.

        

     

     

                   Zwemgroetjes, meester Jan


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paddenstoel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In onze herfstbundel maakten we kennis met paddenstoelen.
    De kinderen brachten enthousiast een aantal exemplaren mee naar de klas. 
    Heel leuk; want zo konden we van dichtbij verschillende soorten bekijken.  
    Toen Tuur toekwam op school, keken we vol verwondering naar zijn gevonden paddenstoel.
    Hij bracht een reuzenbovist mee!  

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Creatief nieuws uit de derde graad

    Creatief nieuws uit de derde graad!

     

    1.    Auguste Rodin : een Frans impressionistisch beeldhouwer.

    Nadat we enkele werken van deze man bekeken hadden, kregen de leerlingen de opdracht een hoofd in klei te maken.

    Hiervoor moesten ze eerst een foto zoeken in een tijdschrift. Daarna werd naar het voorbeeld van deze foto een hoofd in klei geboetseerd.

    Hierbij moest gelet worden op de emoties. Niet gemakkelijk! Maar de resultaten mogen er zijn.

     

    2.    ‘Hout vasthouden’

    Q-bus is de mascotte van ons thema van wero. We hebben de mascotte geknutseld in papier.

    Maar de echte uitdaging was : Maak Q-bus in hout!!!!

    Milan Schoolaert was de eerste die de uitdaging aandurfde. Het resultaat is prachtig! Proficiat!

    Ook Delphine probeerde het uit. Schitterend!

    Wie doet hen na?








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vredeshuis te Gent

    ‘vredeshuis’ te Gent

    Het werd vandaag een dag om nooit te vergeten en een dag die zeker voor herhaling vatbaar is.

    - In de voormiddag werden we geïnformeerd over het wat en waarom van de Verenigde Naties en van de Millenniumdoelstellingen. Daarna werden we in 8 groepjes verdeeld en bezochten om beurt een koker. Elke koker behandelde één Millenniumdoelstelling.

    1. extreme armoede en honger uitbannen

    2. alle jongens en meisjes gaan naar school

    3. mannen en vrouwen hebben dezelfde rechten

    4. kindersterfte neemt sterk af

    5. er sterven minder vrouwen door zwangerschap

    6. verspreiding van ziektes zoals aids en malaria wordt gestopt

    7. er leven meer mensen in een duurzaam klimaat

    8. er is meer eerlijke handel en hulp en minder schulden

    - In de namiddag stond een ‘puzzel’wandeling door de stad Gent op het programma.

    Tien sites in de oude volkswijken rond het Gravensteen werden bezocht en waren aanknopingspunten om de kinderrechten uit de doeken te doen. Het verleden werd hierbij onder de loep genomen, maar tevens werd benadrukt dat vele kinderrechten die bij ons vanzelfsprekend lijken, op sommige plaatsen nog altijd niet zo vanzelfsprekend zijn.

    1. recht op informatie (kinderrechtenplein)

    2. recht op verzorging

    3. recht op eigen mening (standbeeld van keizer Karel en maquette van kaseel ‘prinsenhof’)

    4. recht op samenkomen (Gravensteen)

    5. recht op juridisch bescherming en geen kinderen in de cel (’t Galgenhuisje)

    6. iedereen is gelijk (oude postgebouw)

    7. recht op liefde, kleding, voeding, huis (Korenmarkt met de Gentse Kulders)

    8. recht op een naam (stadhuis)

    9. recht op onderwijs

    10. recht op spel en ontspanning

    Hiermee hadden we alle puzzelstukjes om ‘geen kindsoldaten’ te leggen

    Het was echt een heel leerrijke en boeiende dag.




















    15-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele korte berichten...

    De wijnverkoopteller staat voor het moment op 250 flessen. Dat is nog een heel eind onder de 800 flessen van twee jaar geleden.
    We zetten de verkoop even stil op vrijdag 20 november. De reeds verkochte flessen worden dan de week erop geleverd.
    Er kan daarna nog wijn besteld worden tot 11 december. Deze wijn wordt in de laatste week voor de kerstvakantie meegegeven.
    Ook vrienden, kennissen, grootouders... mogen een bestelling plaatsen. Er zijn nog heel wat extra briefjes op school...
    De tombola verbonden aan de wijnverkoop is voor na de kerstvakantie voorzien.

    Er is een oplossing gevonden voor de opvang in Izenberge. De ouders krijgen een briefje met meer uitleg via de kinderen.

    Enkele ouders verwittigden ons dat er een fout geslopen is in de rekeningen van de kleuters van Izenberge.
    De kleutermaaltijden werden aan 2.80 Euro gerekend i.p.v. 2.40 Euro.
    De domiciliëringsopdracht was nog niet aan de bank doorgegeven en zal dus aangepast worden.
    De ouders die de rekening nog niet overschreven, krijgen een nieuwe rekening en wie dit wel al deed wordt in de rekening
    van november gecompenseerd. Alle ouders krijgen dinsdag een nieuw rekeninguittreksel met daarop het correcte bedrag.









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 16 tot 20 november

    maandag:         leerlingenraad
                           personeelsvergadering voor de leerkrachten
                           Geen studie!

    dinsdag:           De leerlingen van 5 en 6 gaan naar Gent. (oorlog en vrede)
                           zwemmen voor het eerste en tweede leerjaar (Leisele)

    woensdag:       Juf Sofie is op bijscholing. De leerlingen van 3 en 4 hebben samen les.

    donderdag:      medisch schooltoezicht in Leisele: derde en eerste leerjaar (+ vaccinatie)
                                 + selectief onderzoek voor het tweede, vierde en zesde leerjaar + derde kleuterklas

    vrijdag:            laatste dag waarop de wijnbriefjes kunnen binnengebracht worden...
                                 De week daarna worden de flessen geleverd.
                                


    14-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's bezoek Sint-Maarten































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint Maarten te Beveren
    Sint en Piet In Beveren
     
    Op donderdag 29 oktober gingen we met de kleuters van Beveren naar het Nederhof.
    Daar zagen we heel veel paarden.
     
    De schimmel van de Sint stond in de stal, want die had teveel picknicken gegeten.
    Het paard moet op dieet en krijgt enkel pfaardenvoer en hooi.
    Kijk maar hoe we de pony borstelen.
     
    Juf Ria kwam in de klas vertellen over paard en ruiter.
     
    Op dinsdagavond was er in Beveren Sint - Maarenstoet.
    De kleuters deden een dansje met hun stokpaard.  Zachtjes gaan de paardevoetjes ...
    De leerlingen van het lager zongen het liedje 'het paard van de Sint heeft griep.'
     
    We kregen allen een hele grote zak snoep !!! Hmm
     
    Dag Sint _ Maarten Dag Daaaag tot volgend jaar!!!











































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint Maarten bezoekt de kleuters
    Voor Sint Maarten in de grote zaal kwam, bracht hij een bezoekje aan de kleuters...


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pompoenen
    We werkten rond het thema 'pompoenen'
    Dankzij juf Sofie konden we wel heel veel soorten pompoenen waarnemen.
    Zoveel verschillende kleuren en vormen hadden we nog niet veel gezien.
    We hebben veel gezien , ook geproefd van zelfgemaakte pompoenpuree en
    samen een grote pompoen mogen volschilderen met onze handen.
    Het resultaat mocht er zijn.















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandopening
    Voor de Sint naar onze school kwam kregen we eerst weer bezoek van Rube en Rutje.
    Zij startten de eerste maandopening met alle kinderen van onze school op.






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele sfeerbeelden van de bezinning voor Allerheiligen









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 16 tot 20 november
    maandag  16/11/2009
    Seldersoep                             
    Kabeljauwparels                        
    Spinazie                               
    Puree                                   

    dinsdag  17/11/2009
    Boerensoep                             
    Rundsbouletten-Champignons tomatensaus 
    Deegwaren                               

    donderdag  19/11/2009
    Wortelsoep                             
    Hamrolletje met seizoengroenten        
    Kaassaus                               
    Puree                                   

    vrijdag  20/11/2009
    Tomatensoep met balletjes              
    Roerei                                 
    Broccoli                               
    Gekookte aardappelen                    

    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 09 tot 13 november
    maandag:     08.45: De kinderen van Izenberge en Beveren starten in hun eigen afdeling.
                       10.35: bezoek van Rube en Rutje op school + maandopening 
                                  Alle kinderen van Izenberge en Beveren zijn vanaf nu ook in Leisele.
                       14.30: Sint-Maarten bezoekt onze school.
                       16.00: Alle kinderen worden opgehaald in Leisele.
                                  Geen opvang in Izenberge, de kinderen blijven in de opvang te Leisele.
                                  Geen studie!

    dinsdag:      14.30: zwemmen voor het eerste, tweede, vijfde en zesde leerjaar (afdeling Leisele)

    woensdag:             vrijaf (wapenstilstand)

    donderdag: 13.20: bibliotheekbezoek voor de oudste leerlingen van Leisele + de leerlingen van Izenberge

    vrijdag:                  Juf Willeke is op bijscholing. Juf Jozefien komt haar een dagje vervangen.
                       

    07-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Organisatie opvang Izenberge

    Maandag- en dinsdagmorgen is er opvang voorzien vanaf 08.00 uur.
    Maandagavond zijn alle kinderen in Leisele (bezoek Sint-Maarten)
    De opvang gebeurt daardoor meteen in Leisele. Alle kinderen worden daar dus opgehaald.
    Voor dinsdagavond werken we nog een regeling uit. Iedereen wordt verwittigd via het agenda of
    heen en weerschrift.




    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs