Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    03-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.superman
    Welke superman of supervrouw vliegt het verst?  
    Stap voor stap gingen we aan de slag. Het leukste was natuurlijk het uittesten zelf. 
    De supermannetjes en -vrouwtjes vlogen doorheen de klas! 





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht
     maandag:            personeelsvergadering (dus geen studie)

    dinsdag:              zwemmen voor 5, 6 en de leerlingen van Izenberge
                                Juf Melanie en juf Magda gaan deze middag op bijscholing. Juf Silke komt even vervangen.

    donderdag:          De kleuters van juf Nancy gaan vandaag op bezoek naar het Jan Ypermanziekenhuis van Ieper
                                
    vrijdag:               Rube en Rutje komen deze middag op bezoek in Leisele.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 4 tot 8 maart
    maandag  04/03/2013
    Juliennesoep                           
    Rundsbouletten-Champignons tomatensaus 
    Trivelli                                

    dinsdag  05/03/2013
    Jardinièresoep                         
    Zalm in roomsaus                       
    Gestoofde prei in roomsaus             
    Puree                                   

    donderdag  07/03/2013
    Boerensoep                             
    Varkensgebraad Prince Orloff           
    Erwtjes                                
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  08/03/2013
    Tomatensoep                            
    Kipfrietjes                            
    Ananas in currysaus                    
    Zilvervliesrijst                        

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.les techniek in 3 en 4 Leisele
     Enkele foto's van de les techniek 'ontwerpen en uitproberen van de minihovercraft'...


























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag schoolraad

    BESTE OUDERS EN PERSONEELSLEDEN VAN DE LIBEL

     

    BETREFT:   VERSLAG SCHOOLRAAD   26/02/13

     

     

    Aanwezig:  Herman Keirsebilck        Lieve Maeyaert               Erik Boussemaere

                       Sandra Van Rijzeghem   Ann Devos                    Magda Matthys                      

     Nele Demeyer               Nancy George                Joke Vandewalle

    Jan Lingier

                                                                                          

     

    Agenda:

    1.   Ondertekening vorig verslag

    2.   Stand van zaken op onze school: aantal leerlingen na telling (01/02/13)

    3.   Aantal lestijden + ev.gevolgen op basis van telling

    4.   Leerlingenraad en/of eventuele brieven van ouders

    5.   Nieuwe schoolraad

    6.   Gesprek met de burgemeester

    7.   Planning (visie / evaluatie en rapporten)

    8.   Werken op school

    9.   Varia:         *schoolfeest Leisel

    *activiteiten door de vriendenkringen

     

     

    1. Ondertekening vorig verslag

    Het vorig verslag van de schoolraad werd door alle aanwezigen ondertekend.

                                                  

     

    2. Stand van zaken op onze school: aantal leerlingen na telling

    3. Aantal lestijden + ev.gevolgen op basis van telling

     

    Op 01/02/13 zag de telling er als volgt uit:

     

    Aantal leerlingen:                    kleuters       lager

                           Leisele                           41               71

                           Izenberge                      10               10

                           Beveren                         9                   5

                                                                 59               86   = samen 145

     

    We stellen vast dat er in totaal 10 leerlingen minder zijn in het lager en 9 kleuters meer tegenover 2012. Izenberge blijft gelijk. In Beveren is er eigenlijk 1 leerling in het lager tekort. Laat ons hopen dat we volgend jaar de grens van 6 halen zodat deze vestiging kan blijven bestaan. In Leisele hebben we een sterke groei van kleuters, maar 7 leerlingen minder in het lager. De gevolgen voor volgend schooljaar zijn : extra kleuteruren en

    minder uren voor het lager. Pas tegen het einde van dit schooljaar kennen we de exacte wijzigingen.

     

     

    4. Leerlingenraad en/of eventuele brieven van ouders 

     

    Brieven van ouders zaten niet in de brievenbus. Wel werden er enkele rechtstreeks

    afgegeven aan de directeur en samen besproken o.a. i.v.m. het schoolfeest.

    In de leerlingenraad werden de brieven en cheques verstuurd aan de 4 goede doelen. WWF, SOS kinderdorpen, Child Focus en Make a Wish mochten elk 25 euro ontvangen. Hiernaast werd wat klein materiaal gevraagd en ook nog wensen i.v.m. de schoolreis.

     

     

            

    5. Nieuwe schoolraad

     

    Om de 4 jaar wordt de schoolraad herkozen. Onder de ouders en leerkrachten is dit reeds

    gebeurd. Juf Magda en juf Ann blijven, juf Sandra wordt vanaf volgende keer vervangen

    door juf Melanie. Als ouders blijven Joke Vandewalle en Nancy George. Nele Demeyer kan

    nog 2 jaar blijven als ouder en zal daarna opgevolgd worden door Bart Vandezande. 

    Bij de mensen van de lokale bevolking blijven Erik Boussemaere en Herman Keirsebilck,

    terwijl wordt uitgekeken naar een vervanging voor Lieve Maeyaert.

     

    6. Gesprek met de burgemeester

     

    Ieder jaar komt de burgemeester langs op school voor een gesprek met de directeur.

    Daarin worden de noden van school besproken en wordt overlegd wat kan aangepast

    worden. Uit dit gesprek kwam naar voren dat het fietspad tussen Izenberge en Leisele er

    komt maar dat gestart wordt vanuit Alveringem, dus nog wat geduld…..

    Ook kan de school terug rekenen op een financiële tussenkomst voor de opvang (verwarming en elektriciteit).

    Het sportveld achter school wordt ook heraangelegd, maar voor naschoolse sportanimatie is

    het antwoord nog in beraad. Op de vraag naar nieuwe bouwgrond in onze dorpen kreeg Jan een negatief antwoord.

     

    7. Planning (visie / evaluatie en rapporten)

     

    Jaren geleden werd een bepaalde schoolvisie vastgelegd. Deze kan je terugvinden op de

    website van school. Die visie was tamelijk algemeen en nu wordt gekeken om die wat te

    herwerken. In de grote vakantie komt iemand langs om de leerkrachten van het lager

    onderwijs te begeleiden  i.v.m.  wijzigingen rond de rapporten.

     

    8. Werken op school

     

    Er werd een nieuw dossier ingediend om de voorgevel van het klooster te vernieuwen. Dit

    wordt grotendeels gefinancierd met geld van de zusters zelf. Ook wordt vooraan een

    gedenksteen geplaatst voor de zusters.

    In hetzelfde dossier werd ook de vernieuwing van de ramen in Beveren opgenomen.

    Het volgende project dat op de lijst staat is het overkappen van het koertje tussen het

    klooster en de refter in Leisele. 

     

    9.Varia

     

    • 17/03/13 : Schoolfeest in Leisele :
    • 02/03/13: Fruitkaarting  in de Feestzaal van Leisele t.v.v. de schoolreizen ingericht door

             de vriendenkring afdeling Leisele-Izenberge => vanaf 14uur

    • 02/03/13: Kaasavond in de H.Hartzaal in Beveren ingericht door de

             vriendenkring afdeling Beveren => vanaf 18u30 uur

     

     

     

     

     

    Voorzitter,                                                 Secretaris,

    Herman Keirsebilck                                    Nancy George

    Tel 058/29.91.76                                        tel 058/29.99.82


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bij de dokter
    Bij de dokter
     

    Deze week kwam juf Lore (laatstejaarsstudente in opleiding) bij ons les geven.

    We werkten rond het thema ‘ziek zijn’.

    Het werd een week vol pijntjes en verdrietjes klachten en ongemakken.  
    Want onze knuffels waren ziek en voelden zich sip en naar.
    Nellie onze klaspop zat plots vol rode stippen...

    Gelukkig kon de dokter Nellie helpen en leerden we hoe we onze knuffels kunnen onderzoeken en verzorgen.

    We kijken al uit naar wat we volgende week zullen beleven met juf Lore.

    kleuterklas Beveren




















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.complementendag
    Vandaag was het complimentendag.

    Een dag om niet uit het oog te verliezen, want iedereen verdient wel eens een complimentje.
    Daarom werd onze deur vandaag een complimentendeur.




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleuterpraat...
    Kleuterpraat met de K van kikkerklas

    gesprekje tijdens het vertelmoment:

    kleuter: mijn papa is op reis met het vliegtuig.
    juf: waar is jouw papa dan naartoe?
    kleuter: naar Koksijde.
    juf: dat is toch niet zo ver, daar gaan wij toch naartoe met de auto.
    kleuter: ja, maar nu is hij naar een Koksijde dat wel heel ver weg is...

    Zo zie je maar, Koksijde wordt een wereldstad.

    Juf Sandra

    28-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.historisch gebouw knutselen (5 en 6)
    Een historisch gebouw knutselen

    De leerlingen van de derde graad kregen als opdracht een historisch gebouw
    na te bootsen in karton.
    De details moesten in reliëf aangebracht worden door verschillende laagjes
    karton te gebruiken. De afwerking gebeurde met aluminium folie.
    Na veel zweet en frustraties konden ze allemaal trots zijn op hun
    schitterende kunstwerken.




























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEGA
    Het vormingspakket M.E.G.A. (Mijn Eigen Goed Antwoord) is een project dat is
    afgestemd op de leerlingen van het vijfde en zesde leerjaar. Zij staan
    immers nog open voor  het aanleren van goede attitudes. De leerlingen worden
    gedurende 10 lessen getraind om zich niet te laten meeslepen met alles wat
    te maken heeft met drugs, alcohol, ongezonde voeding enzovoort. Ze leren
    neen te zeggen tegen groepsdruk.
    INHOUD
    De inhoud van het M.E.G.A.-project wordt opgehangen aan 10 "kapstokken"
     (Introductiesessie). Les 0 - M.E.G.A.MAX
    .       Les  1 - AFSPRAAK OF RUZIE
    (Wensen en afspraken. Ruzie en agressief zijn. Stopteken).
    .       Les  2 - MOOI VANBINNEN
    (Klas voor de spiegel. Iets positiefs zeggen. Zelfbeeld en risicogedrag).
    .       Les  3 - GOED - BETER - BEST
    (Niet verlegen zijn. Assertief antwoorden. Assertief NEEN zeggen).
    .       Les  4 - MIJN EIGEN GOED ANTWOORD
    (Snoepje? Zachte druk en harde druk. Invloed op je beslissingen).
    .       Les  5 - WANNEER GA JIJ TE VER
    (Een risico zien. Een risico inschatten, voorkomen of plannen... beheersen).
    .       Les  6 - COOL OF FOUTE BOEL
    (Effecten van drugs. Soorten drugs, alcohol, roken... Alternatieven).
    .       Les  7 - MEGAVEILIG!
    (Veiligheidsdiensten. Wie zijn ze? Wat doen ze? Telefoonnummers...
    Oproepen).
    .       Les  8 - RECLAME! FABEL OF FEIT?
    Koop mij! Antwoorden bespreken. Verkopers kritisch bekeken).
    .       Les  9 - STRESS?!
    (Stressballen. Alledaagse en bijzondere oorzaken. Omgaan met stress).
    .       Les 10 - DIT IS MEGA!
    (Wat hebben wij geleerd? Alternatieven. MEGA-woordpuzzel. Diploma's).
    .       De M.E.G.A.-fuif... + toneel
    Om het M.E.G.A.-project op een ludieke wijze af te sluiten wordt er een
    "ECHTE" M.E.G.A.-fuif georganiseerd met alles erop en eraan.
    De bedoeling hiervan is de leerlingen te laten ervaren dat men ook in staat
    is plezier te maken en zich goed in zijn vel te voelen zonder dat daarvoor
    verslavende genotsmiddelen nodig zijn.  De fuif heeft een belangrijke
    voorbeeldfunctie.
    Vlak voor de fuif vindt er eerst nog een toneelstuk plaats.


























    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs