Inhoud blog
  • stage dag 60:
  • stage dag 59:
  • stage dag 58:
  • stage dag 57:
  • stage dag 56:
    Zoeken in blog

    Stage

    26-04-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 58:

    Deze dag was ik bezig met het verder optimaliseren van de scènes en testen of occlusion culling nuttig zal zijn voor ons project.


    Ik was het meeste bezig met het implementeren van occlusion culling in onze game. Hiervoor moest ik eerst informatie opzoeken vooraleer te implementeren. Sinds onze game niet zo groot is weet ik niet of het nuttig is om het te gebruiken in onze game.


    Het andere wat ik heb gedaan is het bekijken van onze oude modellen en zien welke van de models kon geoptimaliseerd worden. Sinds hoe minder onnodige polygonen in de scene hoe beter onze performantie.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs