Deze dag hebben we onze levels gebalanceerd volgens testing.
We hebben ieders een paar levels genomen om dan per level samen te testen en feedback te geven aan elkaar zodat onze levels uitdagender zijn tijdens het spelen.
In de voormiddag hebben we de easy levels samen gedaan vooraleer we de levels hadden verdeeld.
In de namiddag was ik vooral bezig met het balanceren van 2 levels. Sinds wij klaar waren met de easy levels resten er maar de hard en normal levels. We hebben dan ieders één hard en één normal level genomen. Sinds wij deze levels veel moeten testen om de juiste moeilijkheidsgraad te vinden is het mogelijk dat wij dit niet vandaag zullen kunnen afmaken.
Ten slotte hebben we onze spel laten bespelen door onze stagebegeleider en de feedback die we kregen op onze spel opgeschreven. Wij zullen deze feedback pas morgen kunnen aanpassen.
Deze dag was ik weer bezig met de optimalisatie van de scènes maar ook voor de eerste keer het spel te spelen.
Het grotendeel van de dag heb ik de scenes geoptimaliseerd door het aantal polygonen zodanig te verminderen dat er niets meer valt te optimaliseren. Hierdoor moest ik de scenes constant opnieuw baken.
Nadat mijn collega klaar was met onze game door de oculus test te krijgen, hebben wij de game nagekeken voor problemen. Toevallig heb ik een paar problemen veroorzaakt door objecten te veel static te maken. Ik heb deze problemen zo snel mogelijk geregeld en dan doorgestuurd zodat mijn collega verder kan builden.
Ten slotte heb ik onze game voor de eerste keer gespeeld. De doel hiervan was om de levels te testen om te zien of ze goed gebalanceerd waren. Ik heb hiervoor geconcludeerd dat de levels verder moeten gebalanceerd sinds men na een tijd veel te veel geld in bezit heeft. Maar dit zal voor maandag zijn.