Deze dag was ik bezig met het menu design meer speels te laten uitzien.
Ik heb ook de particle effect die ik gisteren had gemaakt verbeterd.
Als laatste heb ik onze background omgezet van script naar particle system.
Ten eerste heb ik de hover particle effect die ik gisteren had gemaakt nagekeken en kleine aanpassingen aan toegevoegd vooraleer ik het heb doorgestuurd.
Ten tweede heb ik mij beziggehouden met het menu design. De design die we hadden, heb ik veranderd naar een etch-a-sketch model. Ik vind deze model passend om het speels te laten uitzien. Sinds de feedback die we kregen voor onze game was dat de wereld speelser moest uitzien. Bijvoorbeeld net zoals speelgoed.
Ten derde heb ik de lijnen van onze skybox die zichtbaar “verwijderd”. Dit heb ik gedaan door mijn texture om te zetten van repeat wrapping naar clamp wrapping.
Ten slotte heb ik onze bestaande asteroïde veld omgezet naar een particle systeem. Op vraag van één van onze collega’s. Het probleem met het vorige was dat het veld te leeg leek en dat een particle systeem performanter te gebruiken is dan met een script.
|