Deze dag hield ik mij vooral bezig met de tiles in unity hetzelfde laten uitzien als in 3ds max en een menu design te ontwerpen dat meer uitziet als speelgoed.
In de voormiddag heb ik mijn tiles moeten aanpassen in unity. Sinds meeste effecten die ik heb gebruikt in 3ds max niet hetzelfde resultaat hebben gegeven in unity.
Hiervoor heb ik het geprobeerd goed te maken in unity. Maar helaas is het mij niet gelukt en moest ik hetgeen wat ik kon eruit krijgen maar gebruiken.
In de namiddag heb ik mij vooral beziggehouden met het maken van een nieuw design van ons menu. Ik heb gekozen om een etch-a-sketch na te maken maar met verschillende kleuren in plaats van één kleur. Ik wou het eventueel normal mappen maar het resultaat was niet veel mooier dan zonder.
Ten slotte heb ik mij beziggehouden met een hover animatie. Hiervoor heb ik mij gebaseerd op de stijl van onze vorige particle systemen.
De animatie lijkt op een teleport animatie maar dan in cartoon stijl.
Ik vond deze animatie het beste passen bij onze game maar het is mogelijk dat ik mijn ontwerp zal moeten aanpassen.
|