Deze dag was ik bezig met het verbeteren van het aantal polygonen van onze 6-hoekige tile en te texturen in verschillende kleuren.
In de voormiddag was ik bezig met het verbeteren van onze 6-hoekige tile. Sinds deze tile 3-hoekige polygonen had kon ik het niet zo mooi texturen als ik oorspronkelijk wou. Dus moest ik de tile verminderen van polygonen. Dankzij de vermindering en geen driehoeken in onze model te hebben kon ik het beter textureren.
In de namiddag was ik vooral bezig met het maken van tiles in verschillende kleuren. Ik heb deze laten nakijken en er werd mij gevraagd om ook normal mapping aan toe te voegen zodat het meer speels leek. Ik heb dan gekozen om mijn tiles te laten uitzien als foam grond met scheuren in de texture. Maar het is mogelijk dat ik dit zal veranderen morgen.
Ten slotte heb ik voor de rest van de dag een grond tile gemaakt in de vorm van een stenen weg. Het model maakt het niet eenvoudig om een weg te maken dus het is mogelijk dat ik het morgen anders zal moeten aanpakken.
|