Deze voormiddag was ik bezig met het verbeteren van mijn doodskop level.
Maar ook het maken van een ander level met maar één spawnpoint voor enemies.
De verbetering was simpel voor mijn doodskop level. Ik moest ervoor zorgen dat de plaats tussen de tegels even groot waren.
Daarna was ik bezig met het maken van een nieuw level. Ik had als concept om een komeet na te bootsen als level. In de realiteit kon ik deze komeet niet gemakkelijk maken dus is het van design veranderd naar spook en daarna naar uitroepteken in een tekstballon. Deze level heb ik dan doorgestuurd en de feedback die ik heb gekregen op toegepast.
Voor de namiddag was ik aan het verbeteren of aanpassen van UI onderdelen in onze game. Sinds de feedback was dat de tekst onleesbaar was. Dus heb ik de tekst leesbaarder moeten maken.
Nadat ik klaar was met mijn aanpassingen heb ik voor de laatste uren aan game balancing gedaan. Met andere woorden aanpassen hoeveel damage wij of onze basis krijgen,Hoeveel health onze enemies hebben,enzovoort….
|