Deze dag heb ik verder gewerkt aan de tower info UI en meegewerkt met het designen van een level.
In de voormiddag was ik vooral bezig met het aanpassen van de tower info UI aan de hand van de feedback die ik kreeg.
Een van de aanpassingen was dat de emblemen die ik gisteren had gemaakt nog een omranding moesten krijgen zodat het leek op een verkeersbord. Mijn partner vond dit een beter idee dan zonder de omranding. Het andere was dat ik met transparancy zou moeten werken.
In de namiddag was ik bezig met het level design van onze game. Dit was belangrijk want we bereiken het laatste deel van onze stage game.
Dus hebben wij ieders een level hiervoor gemaakt.De design voor mijn level was een doodskop.Ik dacht ik dat deze design een goede keuze was voor onze game. Daarna heb ik een mockup gemaakt in unity zodat ik een voorbeeld had van een level en deze kon overnemen in 3ds max.
Ten slotte heb ik deze design doorgestuurd voor feedback en als antwoord teruggekregen dat we deze level konden gebruiken.
|