Deze dag had ik twee opdrachten in verband met de enemy en onze VR gun.
Ten eerste was ik bezig met de animatie voor onze gun. Ik heb hiervoor een paar designs gemaakt. In unity heb ik met deze designs een sprite animatie gemaakt. Heb als gekregen opmerking dat het in VR niet zo goed zal uitzien en dat het niet hetzelfde effect zou kunnen geven. Dus heb ik gebruik gemaakt van een particle system om het een beter effect te verkrijgen.
Ten tweede was ik bezig met het maken van een spawnpoint. Ik heb eerst een spawn animatie gemaakt en de shader gebruikt van onze UI. Maar het blijkt dat we al een shader hadden die als een portal zou kunnen dienen.
Hiervoor heb ik een spawnpoint gemaakt. Het leek als een speelgoedfabriek met een handvat. Daarna heb ik mijn werk laten nakijken en feedback op teruggekregen. Het handvat van mijn model zou voor problemen kunnen zorgen als men dit spel zou spelen. Het model miste ook zijn specifieke tile waarop hij zou staan.
Sinds de dag gedaan is zal ik deze model pas morgen kunnen aanpassen met de feedback die ik heb gekregen.
|