Inhoud blog
  • stage dag 60:
  • stage dag 59:
  • stage dag 58:
  • stage dag 57:
  • stage dag 56:
    Zoeken in blog

    Stage

    15-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stage dag 10:
    Vandaag heb ik voor de oculus go testscenes gemaakt rond mist. Maar helaas kreeg ik geen mooi resultaat. Mijn begeleider heeft dan gevraagd om post-processing toe te passen sinds het pakket ook een soort van mist omgeving kon creĆ«ren. 

    Hiervoor moest ik het pakket eerst downloaden vooraleer ik het kon gebruiken want het was niet zomaar ingebouwd in unity. Hierna heb ik op aanvraag al mijn scenes moeten veranderen met betrekking tot licht gebruik sinds ik realtime licht gebruikte. Realtime licht is reeds niet geschikt voor VR projecten dus moest ik ze overschakelen naar baked lights. Zodat de stress op de oculus vele minder is. Helaas heb ik nooit geleerd hoe ik lights moet baken in unity dus het was weer een avontuur om uit te zoeken. 

    Nadat ik klaar was met belichting kreeg ik als opmerking dat het scene vetragingen vertoonde dus moest ik een fps counter coderen om te zien of de scene vertragingen vertoonde.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs