6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    04-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 dagen

    Joepie, nog 1OO dagen te gaan dan hoeven we niet meer
    naar de lagere school.
    Dat hebben we op school gevierd met onze vrienden, meester en juf.
    's Ochtends begon het met het onbijt. Dat was lekker, mmmm.
    Toen maakten we een kaartje voor de leerkrachten.
    Daarop stond de tekst

    'Leraren houden het verleden levend,
    mùaken het heden inzichtelijk
    en brengen kleur aan de toekomst.'

    Om 10 uur was er een show van het 6de en het 7de middelbaar.
    In de middag hebben we de kaartjes afgewerkt en afgegeven.
    Daarna voerden we drie opdrachten uit.
    Omdat 6b meer dan oké is, slaagden we in alle opdrachten.
    Spijtig dat de school reeds eindigde om 15u.
    Dat was ons groots avontuur

     Heleen en Magalie










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-03-2008, 12:23 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opdrachten 100 dagen

    Het spreekt voor zich dat het getal 100 op de 100-dagen een speciaal getal is.
    Daarom stonden de doe-opdrachten ook in het teken van die 100.
    De 6B'ers hebben de drie uitdagingen met vrucht volbracht.
    Bij de eerste opdracht moesten de leerlingen 100 tegels inkleuren binnen de 100 seconden.
    Het resultaat was een kleurrijk geheel.
    100 x touwspringen in 100 seconden was voor onze sportiefste klasgenoten weggelegd.
    Tenslotte hadden heel wat leerlingen schrijfkramp nadat ze er in geslaagd waren 100 x '6B is oké' op een cursusblad neer te pennen binnen de 10 minuten in 10 verschillende kleuren.
    1 leerling slaagde erin dit 137 x te doen.
    Chapeau!! 6B is méér dan gewoon oké!!!

    Meester Frederic










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2008, 14:32 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorbereiding 100 dagen

    Op school vieren we met de zesdeklassers de 100 dagen.
    Daarvoor moest een passend t-shirt ontworpen worden.
    Op de achterzijde van de shirt stond volgend gedicht van Shel Silverstein,
    typerend voor iedere zesdeklasser.

    Zeg dat ik fantastisch ben
    briljant, gevat, sociaal,
    gevoelig, handig, grappig
    en bijzonder geniaal.

    Zeg dat je zo'n wonderkind
    als ik maar zelden ziet.
    Zeg dat je me super vindt,
    maar liegen mag je niet.


    De voorzijde mochten de leerlingen zelf versieren.
    De resultaten  mochten  best gezien worden.
    Morgen zal heel de school deze 'kunstwerken' mogen bewonderen.

    Meester Frederic










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2008, 12:52 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koffiestop

    Op vrijdag 22 februari was er een koffiestop op school ten voordele van Broederlijk Delen.
    Iedereen kon er voor een halve euro chocomelk of koffie drinken.
    Dit jaar kon je ook inkopen doen aan een standje van de wereldwinkel.
    Dit is zeker voor helhaling vatbaar,
    want we zagen heel wat kopers en koffiedrinkers.

    Proficiat aan de pastorale werkgroep voor de puike organisatie,
    ouders en sympathisanten voor de steun.
    Tot volgend jaar!
    (Dan zullen er ook wat meer yuca-chips te koop zijn.)

    Meester Frederic






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2008, 12:06 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    22-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mondiale dag.

    21/02/'08  geen les!! Joepiejoepiejee!!!
    Mondiale dag;, alles in het teken van Haïti.
    De actie heet 'Haïti heeft ook talent.'
    We keken naar een film over de familie van Joachim, André-Rose en hun kinderen.
    Zo kon je een goed beeld vormen over het leven op dat eiland.
    We kregen een yam-soepje aangeboden en maniok chips,
    smullen maar!!!
    Verder speelden we ook een vervoersspel, met kaartjes van de plaatselijkevervoersmiddelen,
    en reisden we doorheen dat land.
    We knutselden ook een grote, versierde bus op een A1 blad.
    Zo ging de dag vlug voorbij!!!!!
    En leerden weheel wat bij.

    Eva en Margo





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-02-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vertrouwenspelletjes

    We hebben elkaar wat beter leren kennen dankzij de vertrouwenspelletjes.
    We leerden niet alleen onze vrienden beter kennen maar ook andere klasgenoten.
    Zo deden wij bijvoorbeeld flauwvallen en de andere klasgenoot moest je dan opvangen.
    Het in een kring staan en dan op elkaars schoot zitten was hilarisch. 
    Rug tegen rug proberen rechtstaan bleek niet zo evident.
    En in volle snelheid naar een 'levende' muur lopen die op het laaste moment pas 'opengaat is een echte belevenis
    enz.

    Kortom het was een kei coole dag!

    Brecht en Jeroen








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-02-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    15-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn

    14 februari, deze morgen op de speelplaats begonnen we al met een openingsdans.
    Daarna begonnen de lessen met 4 opdrachten tussendoor.
    Opdracht 1 : Versier een hart op 4 verschillende manieren.
    Opdracht 2 : Maak een levend mensenhart.
    Opdracht 3 : Schrijf iets positief over een klasgenootje. Dat was best lachen.
    Opdracht 4 : Schrijf een naamgedicht rond het thema Valentijn.
    We slaagden in alle opdrachten.
    Als beloning kreeg iedere leerling een snoepje in de vorm van een hartje.

    Evelien, Magalie









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2008, 16:21 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het beroepenhuis


    Met de trein naar het beroepenhuis, tjoeke, tjoeke, tuut!

    Want daar kan je beroepen uitoefenen, tjoeke, tjoeke, tuut, tuut

    Daar was een interactief museum, tjoeke, tjoeke, tuut, tuut

    We moesten vragen oplossen, tjoeke, tjoeke, tuut, tuut

    We mochten smaken proeven, tjoeke, tjoeke, tuut, tuut

    En dit alles in groep, tjoeke, tjoeke, tuut, tuut

    eigenlijk was alles leuk
    ( melodie van spring )


    Joren, Jan







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2008, 16:20 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warme Truiendag
    Op vrijdag 15 februari was het dikke truiendag.
    Op de kleuterspeelplaats hingen vele warme truien aan de wasdraad.
    Alle kinderen van onze school moesten een warme trui aandoen.
    De chauffage werd 's ochtends immers uitgezet.
    Een groot probellem was dit echter niet.
    We hadden helemaal geen kou
    want het 'zonneke' scheen in de klas.
    We hebben ons dan maar doodgezweet.

    Maxim, Guan
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2008, 16:11 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    13-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstenaars aan het werk

    Talent zit er bij ons echt wel in.
    Zelfs heel veel !
    Met houtskool werken en schilderen hoort er bij ons wel bij.
    We zijn echte kunstenaars zoals Pablo Picasso,Van Gogh en nog
    zoveel meer, allemaal bekende schilders. Ook wij maakten ons eigen museum.
    Echt de moeite waard !
    Ouders en klassen konden een kijkje gaan nemen.
    Ze kregen een drankje toegewezen, zo konden ze rustig kijken naar
    onze mooie kunstwerken.
    E.B






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    13-02-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    12-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beroepenmuseum : eerste reactie...
    Eerst een filmpje. Dan dozen verzetten als magazijnier. Dan proeven, sorteren van voeding.
    Het interactief musseum was ook leuk. Je kon als garagist onder een auto kruipen.
    Sommige zaken waren wel wat saai.
    Korte samenvatting : heel leuk.
    (Joren)

    Ik vond het beroepenhuis in het algemeen heel leuk. Als we die proefjes moesten doen, gierden we van het lachen.
    Ook de tentoonstelling was leuk omdat we in groepjes mochten lopen, opdrachten moesten uitvoeren,
    dingen uitproberen.
    (Margaux)

    Toen we daar aankwamen hebben we eerst een filmpje gezien. Daarna werden we in 2 groepen verdeeld.
    Wij mochten eerst in het interactief museum.
    Daarna mochten we pakjes vervoeren met een soort heftruck.
    Als laatste werkten we even in de voedingsector.
    Na het eten moesten we al naar huis. Doodjammer!!!
    (Jessica)

    Ik vond het wel leuk in het museum met de vraagjes waarvan we de oplossing moesten zoeken.
    Zeker de doe-opdrachten.
    We mochten zelfs eten proeven en de smaak zoeken.
    Sommigen waren daar wel erg goed in.
    (Eva)

    De tentoonstelling : leuk
    De trein : plezant
    Proeven : tof
    Dozen stapelen : saai
    Maar ik weet nu wel welk beroep ik wil uitoefenen.








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2008, 20:14 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Museum
    Voor de krokusvakantie hebben de zesdes een 'museum van schone kunsten' in mekaar gebokst. Volgens verschillende kunststijlen werden prachtige werken geschilderd. Proficiat aan alle kunstenaars!!! De hele week konden leerlingen en ouders de plaatselijke tentoonstelling bezoeken. Met een fruitsapje kregen ze dan de nodige uitleg. Voor wie er niet bij kon zijn ... hieronder vind je een aantal werken.
    Het eertse werk is eenprachtig voorbeeld van kleurenperspectief. Het tweede is een monodruk. Geniet!!!
    FWB




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2008, 20:01 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    10-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6B sportief
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dat onze klas sportief weet bijna iedereen. Voetbal of basketbal, iedereen zet z'n beste beentje voor. Ook op de scholenveldloop werden prima prestaties geleverd. Heleen en Zara hebben de tegenstand verpletterd. Ook Jeroen, Joren en Brecht en Magalie lieten zich zien, luid aangemoedigd door een aantal klasgenoten.Smaakt dit naar meer? Misschien ...het kan zijn dat dit spurtteam zal meedoen aan de teamloopwedstrijd tijdens de open dag van SFI. Ze zullen dan zeker rekening mogen houden met het 6b-team.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    10-02-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat, Ine

    Van harte, Ine. Omdat het jouw verjaardag is, moet je in de week van 3 februari niet naar school komen. Als dat geen cadeau is.
    FWB


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-02-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    09-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6b bruist. 6b is meer dan oké.

    Hier komt wekelijks wat nieuws van de activiteiten van onze klas.
    In Sint-Franciscus te Melle valt heel wat te beleven.
    Plaatselijke journalisten uit 6B zullen jullie op de hoogte houden van onze bruisende activiteiten.
    Veel leesplezier en ... tot later.
    FWB
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-02-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorstelling namen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt.  Het is gewoon zoals je het zélf wenst.  Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed.  Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.

    Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat.  Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard. 


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2005, 16:32 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedichtendag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2005, 16:32 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    04-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaaslied...


    Sinterklaas, wie kent hem niet ... het goede doel.

    Met Pasen denk ik aan Sinterklaas en stuur ik hem een kaart
    Ik schrijf hem hoe het met me gaat en groet gelijk zijn paard
    Ik maak een soort van grapje over de zak van Zwarte Piet
    Maar Sint heeft het dan blijkbaar druk, want antwoord krijg ik niet
    Wanneer ik op vakantie ga en toch in Spanje ben
    Dan rij ik even bij ze langs omdat 'k ze heel goed ken
    Helaas, helaas is Sint nooit thuis en zond toen Zwarte Piet
    Die trouwens in zijn vrije tijd opvallend bleekjes ziet

    Sinterklaas, wie kent hem niet
    Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet (2x)

    Elk jaar op 5 december krijg ik al een kleur
    Ik weet wat me te wachten staat: een schimmel voor de deur
    Ik heb wat drank in huis gehaald, 'k ontvang ze met een lied
    Maar 't ene jaar drinken ze wel, en 't jaar daarop weer niet

    Sinterklaas wie kent hem niet
    Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet (2x)
    Marsepein, pepernoten (4x)
    Speculaas, pepernoten (4x)
    Suikergoed, pepernoten (4x)
    Taai-taai-taai-taai-taai-taai, pepernoten (4x)

    De beste vrienden van ons allemaal
    Voor altijd en eeuwig (6x)
    Heel veel jaar


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2004, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs