http://dekleineprinspc.weebly.com/


http://www.mdmjunior.be/
schoolcode: 1TI3AV0C
Gebruikersnaam: jouwnaamenvoornaam
Wachtwoord: jouwnaam met Hoofdletter

Oefentoetsen en webquest
die bij de mundo-boekjes horen!
http://www.educatief.diekeure.be/
mundoleerling/



http://www.bingel.be/default.aspx
naam met hoofdletter
klasnummer
1768

Extra oefeningen wero bij de
Mikado-bundeltjes
http://pelckmans.epyc.be/Mikado5/

http://www.wrts.nl/

superklas@hotmail.be
dekleineprins
Taalbeschouwing: oefeningen zinsleer
  • zinsbouw
  • zinsdelen
  • zinsdelen
  • zinsdelen
  • zelfstandige naamwoorden
  • Zelfstandige naamwoorden
  • Zinnen
  • zinnen
  • onderwerp
  • Oefeningen wereldoriëntatie
  • veilig internet
  • Europa binnen en buiten
  • Bingel
  • Europa goede oefeningen
  • mikado: we hebben een verleden
  • Mikado: handig uit de mouwen
  • Mikado: wij zijn onderweg
  • Mikado: het weer
  • Mikado: gezond en wel
  • Mikado:op zoek in de natuur
  • computermeester.be
  • garagegasten techniek
  • Europa; ontdekt Europa
  • Website windekind
  • lessites duurzaam onderwijs
  • Plan b werkbundels rechten van het kind
  • Zelf plastic maken (thema plasticsoep)
  • Nieuwsdossier schooltv
  • Wereldburgerschap in de klas
  • programma's voor vrijdag om te downloaden
  • bloggen.be
  • google Chrome
  • Google Earth
  • Google Sketshup
  • Pivot
  • hotmail
  • Skype
  • breinbrekers
  • neurocampus
  • hirophant
  • meer breinbrekers
  • webquest
  • webquest
  • De broekbrigade
  • webquest.be
  • interactieve leersites, ict-lessen
  • De plaats waar interactief leren fun is (meester peters site)
  • foto's bewerken
  • filmpjes maken (op set)
  • Pivot
  • broekbrigade
  • webje, veilig internetten
  • educatieve spellen, meester sipke
  • spel de middeleeuwen
  • kid city
  • edufield (verzamelsite)
    educatieve sites
  • ecowerf
  • spelletjesplein (zeer mooi!)
  • computermeester
  • Europa van binnen en van buiten
  • liedjes in de klas
  • spring de wereld in; spring
  • respect; de embryo's
  • Help; The Beatles
  • Phill Collins; an other day
  • The Beatles; happy together
  • Crash Test Dummies; mmmmmmmmmm
  • bewegen in de klas
  • dancehall
  • ik wil dansen
  • iets je meer bewegen
  • zumba
  • Nederland in beweging
  • gangnamstyle
  • move tegen pesten
  • Spelling: oefenen 99 moeilijke woorden
  • 99 moeilijke woorden deel 1
  • 99 moeilijke woorden deel 2
  • 99 moeilijke woorden deel 3
  • 99 moeilijke woorden deel 4
  • 99 moeilijke woorden deel 5
  • bronnenbestand 99 moeilijke woorden
  • leerhulpjes
  • om woordpakketten te leren
  • om wero vragen te leren
  • om Words te leren
  • om photoshop en paint te leren
  • om veilig te internetten: lesboek
  • om veilig te internetten werschrikt
  • om emoticons te gebruiken
  • om nog meer emoticons te gebruiken
  • Veilig op het intenet
  • pictogrammen/icons
  • leuke prictogrammen voor je bureaublad
  • Muziek
  • muzieklessen voor het basisonderwijs
  • simbalo
  • spreekkoor
  • mondiale kinderliedjes
  • Luisterlessen Taal
  • Karin Bloemen: Apartheid is ein skone zaak
  • Karin Bloemen: dyslectisch sprookje
  • Slons dievanons: lacht naar mij, dialect
  • tegen de sterren op; slons dievanons parodie
  • Flip Kowlier: min moaten
  • Biezebaaze: loetje
  • Jozef leert auto rijden (l)
  • Dialecten op kaart aanduiden
  • Paris s'eveille
  • Nena
    taallessen vervolg
  • zakdoekleggen (ch)
  • Arabisch leren
  • Learn Englisch
  • Learn American Englisch
  • luisteroefeningen
  • Het decennium dat onze wereld veranderde
  • Duizend soldaten Willem Vemandere
  • Lente wordt hel voor hooikoortslijders
  • De eerste wereldoorlog beeldbank
  • Superklas L5
    Op elk hoofd een kroon, onder elke bil een troon!
    Aan alle kleine prinsen en prinsessen: Welkom in de 5de klas!
    20-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy together volgens Florian en Tanguy

    Volg de link:

    Bijlagen:
    basket.piv (4.5 KB)   


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy togheter volgens Aaron en Valentin
    Volg de link:

    Bijlagen:
    voetbal 2.piv (20.3 KB)   


    19-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een hart voor de klas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wij zijn happy together!

    18-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thea Beckman; Kruistocht in spijkerbroek
    Twee weken werken met teksten, woorden en titels uit de klassieker van Thea Beckman.  Deze week hebben we de film bekeken.
    Spannend!



    http://www.youtube.com/watch?v=F3I-jXo1mSU&feature=related

    17-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tanguy maakte een privot!

    volg de link:

    Bijlagen:
    huis.piv (10.1 KB)   


    15-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Help! Beatlemania!
    "The Beatles" was een popgroep uit de Engelse stad Liverpool.
    De bezetting bestond uit John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr.
    De groep was actief van 1960 tot 1970 en wordt nu nog steeds beschouwd als een van
    de meest invloedrijke bands uit de geschiedenis van de popmuziek.[1]
    Al vrij snel na hun doorbraak kregen de leden van The Beatles te maken met hysterische reacties
    van voornamelijk jonge tienermeisjes, die tijdens concerten de muziek met hun gegil overstemden.
    Voor dit gedrag raakte de term "Beatlemania" in zwang.

    The Beatles bij hun aankomst in Amerika in 1964
    bron: wikepedia

    Lied:http://www.youtube.com/watch?v=TU7JjJJZi1Q

      
    bron: youtube
    Help, I need somebody,
    Help, not just anybody,
    Help, you know I need someone, help.

    When I was younger, so much younger than today,
    I never needed anybody's help in any way.
    But now these days are gone, I'm not so self assured,
    Now I find I've changed my mind and opened up the doors.

    Help me if you can, I'm feeling down
    And I do appreciate you being round.
    Help me, get my feet back on the ground,
    Won't you please, please help me?

    And now my life has changed in oh so many ways,
    My independence seems to vanish in the haze.
    But every now and then I feel so insecure,
    I know that I just need you like I've never done before.

    Help me if you can, I'm feeling down
    And I do appreciate you being round.
    Help me, get my feet back on the ground,
    Won't you please, please help me.

    When I was younger, so much younger than today,
    I never needed anybody's help in any way.
    But now these days are gone, I'm not so self assured,
    Now I find I've changed my mind and opened up the doors.

    Help me if you can, I'm feeling down
    And I do appreciate you being round.
    Help me, get my feet back on the ground,
    Won't you please, please help me, help me, help me, oh.

    10-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pivot
    Op vrijdag splitsen we de klas in drie groepen. Een groep helpt het derde leerjaar bij het lezen, een tweede groep heeft hoekenwerk en een derde krijgt computerles.  We gaan filmpjes maken met pivot. Voor de nieuwsgierigen die het programma al wat willen verkennen :
    - http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html
    Kies download en volg de stappen. Wanneer het niet gaat of vlot kan je kiezen voor 'click here'. Dit staat in blauwe letters en is onderlijnd, net boven de groene balk. 
    Kies dan voor opslaan.
    Je krijgt een mapje 'pivot'
    Open de map en druk op 'setup'
    Open het programma en leef je maar eens goed uit!

    02-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De held van de de dag : Charles Darwin en zijn evolutietheorie
    DinosaurusBeeldbank - 20090623_evolutie01

     Het  is 200 jaar geleden dat Charles Darwin geboren werd. Eind dit jaar vieren we de 150ste verjaardag van zijn On the Origin of Species by Means of Natural Selection. Darwin kreeg lang veel tegenkanting van wetenschappers, maar in die anderhalve eeuw stapelden de bewijzen voor zijn stelling zich in bijna alle domeinen van de biologie, de paleontologie en de genetica op. Vandaag is de strijd in de wetenschap helemaal gestreden, maar in de publieke opinie is die nog volop aan de gang. Daar overheerst nog altijd het creationisme, de beweging die gelooft dat God de aarde in zes dagen schiep, of Intelligent Design, dat niet letterlijk een god noemt als schepper, maar dat een 'intelligent ontwerp' ziet in de wonderen van de natuur.

    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Taak: voorbladen maken

    Dit is je eerste taak op de computer.
    Wat moet je doen?
    Je maakt voorbladen:
    - wiskunde
    - wiskunde werkbladen
    - wiskunde toetsen
    - taal
    - taal werkbladen
    - taal toetsen
    - spelling werkbladen
    - spelling toetsen
    -Frans
    -Frans Bien sûr
    -Frans En Action
    -Frans toetsen
    -wereldoriëntatie
    -wereldoriëntatie toetsen

    Hoe gaat je het doen?
    Je gaat naar Words. Je typt de titel en bewerkt die tot hij groot genoeg is en helemaal bij jouw stijl past. (Speel ook met de lettertypes)
    Je gaat naar het internet en zoekt een fijne afbeelding. (google afbeeldingen)  Je drukt op je rechtermuisknop, kopiëren. Daarnaa ga je terug naar je Wordsbestand, druk je opnieuw op je rechter muisknop en kies je voor plakken.  Jouw afbeelding staat vast niet meteen op de juiste plaats.  Ga op je afbeelding staan en klik tot je er een kadertje rond ziet.  Daarnaa druk je opnieuw op je rechter muisknop en kies je voor opmaak afbeelding - contour. 

    Afdrukken kan op school. Verstuur je bestand naar superklas@live.be of breng het mee op een usb-stick.

    Tip!!! Vergeet je bestanden niet op te slaan!!!


    06-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tijd - evolutie - techniek

    De evolutie van het slapengaan:                              De evolutie van communicatie:
    Beeldbank - 20091223_slapen01                                    Beeldbank - 20091223_morsecode01

    De evolutie van de lijm:                                        De evolutie van het vuur:
    Beeldbank - 20091223_lijm01                                  Beeldbank - 20091223_vuurmaken01


    De evolutie van carnaval:                                    De evolutie van de kermis:
    De geschiedenis van carnaval                                 De kermis


    03-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepswerk: webquest
    Groep 1: Dinosaurus: ppt: http://dinosaurussen.webkwestie.nl/home 
    Groep 2: grotschilderingen : http://www.digischool.nl/gs/community/histoforum/grottenbo/inleiding.htm
    Groep 3:  Egypte: een geschenk van de Nijl: http://histoforum.digischool.nl/egyptebo/
     Groep 4: Gladiatoren : http://www.iselinge.nl/scholenplein/webkwesties/0607_
    vr1a_Franssen_Mateman_heersink_teBrake_78/index.htm

    Groep 5: Middeleeuwen: http://www.webquests.nl/matrix/wq001/home.htm 
    Groep 6: Columbus  http://www.webkwestie.nl/columbus/index.htm 
    Groep 7: Renaissance: http://www.webkwestie.nl/renaissance/Index.htm 
    Groep 8: Wo II  http://www.webquests.nl/matrix/wq006/index2.htm 
    (ga naar leerkracht om het antwoordblad te vinden)
    Groep 9: Zeven wereldwonderen: http://www.webkwestie.nl/wereldwonderen/index.htm 
    Groep 10: De jaren zestig: http://www.webkwestie.nl/jaren%20zestig/

    Je werkt per twee, maar je werkt thuis achter je eigen pc.  Je overlegt en spreekt af
    via mail (superklas@live.be) of met chat .
    Spreek duidelijk op school af wanneer je aan de taak werkt, zodat je op het juiste moment kunt mailen,
     of chatten.  Jullie kennen internet al, als ontspanning en vrijetijdsinvulling.
    Het belangrijkste bij deze taak is dat jullie internet leren ontdekken als een werkmiddel.
    Veel succes!

    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ozon en andere luchtdinges
    Het gat in de ozonlaag
    Afbraak van de ozonlaagSchoon met ozon

    Ijstijd of opwarming, of misschien wel alletwee?

    Zeestromen en windHoe ontstaat een ijstijdKlimaatveranderingen vastgelegd in ijs
    Beeldbank - 20080701_broeikaswereld01
    schooltv nl

    01-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En hoe aardolie ontstond
    Ontstaan van aardgas
    schooltv nl

    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ppt : De jaren 6O

    Goed gewerkt dames! Knap gedaan. Lauranne, June en Charlotte

    Bijlagen:
    De jaren 60[1][1].ppt (318 KB)   


    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tango onder de tropische zon, Olé!















    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderspel
    Waar gaat het over? Wat willen ze nu? Ruzie en gedonder, maar wie gaat het voor ons oplossen? Wij hebben alvast de probleempunten onder de loep genomen en merken dat het vrij moeilijk is om tot een compromie te komen. Toch zijn we er in geslaagd om één klas-test in te vullen. Mocht Guy Van Hengel het voor het zeggen hebben zouden we het prima met hem kunnen vinden. Toch heeft iedereen een beetje en sommigen zelfs veel water in hun wijn moeten doen. Ga zelf een kijken wat je eigen kiesprofiel is op http://stemvanvlaanderen.vtm.be/
    En denk eraan, iedereen heeft een beetje gelijk en een beetje ook niet.

    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het inleefatelier: allee juf, 't is niet eerlijk! De mensenrechtenkrant.
    Het is niet eerlijk.  We verdienen niet wat er beloofd werd, we moeten teveel werken en de baas is niet vriendelijk.  De kinderen verzamelden hun klachten in een mensenrechtenkrant:

    Sonia, Elena en Fabiana zijn een job gaan zoeken, maar de eigenaar deugde niet dus moesten we eerst eens een test doen. 5T-shirts vouwen met een kartonnetje in. Maar toen we dit deden zei de eigenaar : 'Wat doen jullie nu?' Wij zeiden : 'Wij vouwen de T-shirts zoals u gevraagd hebt, en toen werden we op straat geschopt, met maar 1 quetzal!'


    Bushulpje Carolina woont in de sloppenwijk. Ze woont er graag. Ze is bushulpje. Wat vindt ze ervan?  Het is een saaie job. De straatventers en de bushulpjes willen een eigen huis en meer quetzal verdienen.

    Rosa, Carlotta, José, Hector en Moricino dienen klacht in over een rekening van de elektriciteit die ze niet kunnen betalen, omdat ze niet veel klanten krijgen.  De rekening van de elektriciteit wordt afgesloten en dan kunnen ze geen milkshakes enzo meer maken.

    Dreigtelefoon:
    Rond een uur of tien belde er een onbekende met een bericht: 'Jullie zijn bedriegers, alles wat er in de krant staat zijn leugens. Dus stop er maar mee!' Daarna werd de telefoon ingelegd.  Er werd geen naam gezegd. Mensen zijn nog steeds aan het zoeken wie het was.

    Grof taalgebruik??

    Maria, Rosa, Elvira, Gerardo.
    Uitgescholden door de ambassadeur als nutteloze boeren. Ze hebben driehonderd quetzal betaald voor een visum.  Terwijl ze niet hebben gereisd en ze hebben het geld niet teruggekregen. Schandalig toch!!!

    Laurenzo en Miguel werken op de markt. Ze moeten veel betalen op op de makrt te staan.  Ze hebben nu ook een boete omdat ze het geld niet op tijd kunnen betalen.  Ze werken nochtans heel hard.

    En zo had elk kind op het einde van de dag een eigen oneerlijk verhaal te vertellen...


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guatemala onder de zon











    29-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toetsenkoorts? Niet nodig! Hopelijk kan ik u hiermee geruststellen.
    Het eind van het schooljaar is in zicht, de tijd van ellenlange, nerveusmakende, paniekveroorzakende, slaapverstorende toetsenroosters met bladzijden vol onduidelijke uitleg (waardoor nog meer paniek en slapeloze nachten ontstaan maar nu ook bij de ouders ) is aangebroken.

    Zoals ik al in het begin van het schooljaar op de infoavond heb gezegd vind ik het wel belangrijk dat kinderen leren plannen, leren leren, ..., maar toetsen zijn 'gewoon' werkbladen op het niveau van de kinderen in de klas. Waarmee ik bedoel dat we er dit jaar een al een paar tientallen van hebben gemaakt. Meestal onopgemerkt, zonder extra stress.  Ik wens deze 'toetsenperiode' voor de kinderen dan ook zo rustig mogelijk door te maken. Zoals ik ook al tijdens de infoavond heb gezegd, doe ik in mijn klas grote inspanningen om de leerlingen zoveel mogelijk in klas te laten studeren. Met andere woorden, zo leren ze heel veel van elkaar, en wordt u als ouder ook ontlast.

    Maar hoe past de planning dan in dit verhaal?
    Wel dit is wat ik van de kinderen verwacht dat ze thuis inoefenen/studeren:
    - De Franse dialogen die we gezien hebben uit hun leesboek. => dit voor mondeling en lezen.  (We nemen ongeveer tweewekelijks lees en mondelinge testen af, de kinderen doen dit prima, meer dan de dialogen goed lezen kunnen ze hier dan ook niet voor doen. Eventueel kunt u als ouder een klein dialoogje met je kind aangaan over kleuren, de dagen van de week, de maanden, het uur, de weg eens vragen, vragen naar familieleden, wat er zoal in de klas staat, ... De kinderen mogen haperen, nadenken in hun zinnen,... maar zoals al eerder gezegd, ze doen dit allemaal al prima.
    - Spelling: De vetgedrukte woorden van de spellingsnoepjes moeten gekend zijn. Ook daar hebben we al vaak op geoefend, maar spelling blijft voor velen een kwestie van kunnen of missen.  Oefenen, oefenen, oefenen...
    - Wiskunde: De leerlingen hebben herhalingsbladen meegekregen, die kunnen ze maken ter voorbereiding van de toets. Alle te kennen leerstof is in deze bundel samengevat. We gaan deze oefeningen ook maken in de klas.  Zodat wanneer er extra geoefend wordt, de leerlingen een referentie hebben om te zien of ze het snappen op niet.
    - Wero:  De test zal over de tijd gaan.  Dit zal een kluif worden.  De datum hebben we nog niet vastgelegd, omdat dit iets is wat ik samen met de kinderen beslis en we de leerstof nog niet af hebben.  De kinderen zullen vragen moeten maken, en die vragen worden dan ook de toetsvragen.  De leerstof bestaat uit een bundel en de beelden van de schooltv beeldbank, die zijn op deze blog te bekijken.


    Waar hoeft mijn kind thuis niet aan te leren en wordt in de klas voorbereid?
    - Schriftelijk Frans: - Dit klinkt misschien bij velen vreemd in de oren, maar het komt in orde. Op gebied van schrijven zijn zeer weinig doelstellingen in de lagere school. Dit betekent niet dat er niet moet geschreven worden en dat er aan deze doelstelling niet moet gewerkt worden. Onder het schrijven wordt meer verstaan overschrijven en een aantal grammaticale regels.  De kinderen zullen twee testen krijgen, zoals ze al eerder hebben gekregen, gebaseerd op de leerstof van de dialogen die ze moesten inoefenen voor mondeling Frans lezen en spreken. Dus wanneer deze twee testen goed zijn ingeoefend, dan komt alles in orde.  Het enige wat ik hier aan u vraag is een beetje vertrouwen in mezelf, de klas en je kind.
    - Taalbeschouwing: We zijn nu bezig in de klas met de herhalingen die zijn ruim voldoende om de toets te maken.
    -zinsleer: nog even herhalen
    => onderwerp : iets of iemand die iets is of iets doet
    => gezegde: alles behalve het onderwerp
    => werkwoordelijk gezegde: een gezegde met een werkwoord dat je uit kan voeren
    => naamwoordelijk gezegde: een gezegde met een koppelwerkwoord: worden, zijn, lijken, blijken, schijnen, ...
    => werkwoordelijk deel van een gezegde: alle zinsdelen die werkwoorden zijn
    => naamwoordelijk deel van een gezegde: alle zinsdelen die geen werkwoorden zijn
    => persoonsvorm: hoe vind ik een pv?  Ik maak een ja/nee-vraag de pv staat vooraan.
    =>voorwerpen: het iets deel (dit kennen wij ouders als lijdend- en meewerkendvoorwerp)
    => bepalingen: zinsdelen die iets meer vertellen over de plaats, wijze of tijd
    -woordleer:
    -
    zelfstandignaamwoord: een ding, een persoon, een dier, een plant,... je kan er de het of een voorplaatsen.
    -bijvoeglijknaamwoord: zegt iets meer over een zelfstandig naamwoord: een knappe student.  Knap is bijvoeglijknaamwoord, student, zn
    -bijwoord: zegt iets meer over een werkwoord: snel werken
    -spiegelwoorden: nee - een
    -keerwoorden: negen - negen
    -Begrijpend lezen, luisteren,   daar kan niets aan worden voorbereid. 

    (Met sommige kinderen heb ik afspraken gemaakt, en die worden natuurlijk ook nagekomen)

    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunst om op te zitten





















    Foto

    Heb je me nodig?

    Dan kan je mij via deze weg bereiken. Dit adres wordt zo'n één keer per week geopend.




    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • viagra generiqueh chrono
  • viagra indonesia
  • Blog
  • einde schooljaar
  • Einde schooljaar

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek






    We zijn de 21de week van 2025
    Zoeken in blog


    Archief per maand
  • 08-2020
  • 11-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008

    De film 'The little prince'
  • Om het kind in je wakker te houden

  • Inhoud blog
  • Mijn jeans
  • Overbruggen
  • 11 november een dag om te gedenken
  • Sinterklaas
  • Hoog boven ons hoofd: Over weer en klimaat, aarde en heelal

    Startpagina !

    Ict-blog: voor 5de leerjaar
    http://www.bloggen.be/dekleineprinspc/
    dekleineprins1768

    Hotmail: sign in
    superklas@live.be
    persoonlijkadres

    weebly website school
    http://dekleineprinspc.weebly.com
    superklas@live.be
    pcklas....




    http://www.bloggen.be/adiosamigosl5/

    gn dekleineprins

    ww dekleineprins1768



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs