Om je product te verkopen, moet je natuurlijk goed gebruik maken van reclames. En hoe opvallender de reclames, hoe beter deze onthouden worden. En deze zijn zeker bijzonder.(klik op de foto).
De "winnaar" van dit tiental komt wat onverwacht, maar is z'n titel meer dan waard. Al was het alleen om de irritatie die het betreffende mormel teweeg brengt.(klik op de foto).
Een Vlaamse ecologische vereniging heeft een datingsite voor biologische kippen opgezet. Mensen die hun haan of kip willen laten paren kunnen elkaar vinden via de site.(klik op de foto).
Het spreken van je talen kan je uit veel lastige situaties redden. Zo moet de gemiddelde reiziger toch wel weten hoe een biertje, koffie of brood te bestellen in minstens tien verschillende talen. Ook is het handig om het woordje "geld" te kennen in multi-taal, in het geval van onterechte problemen met politie-groeperingen.(klik op de foto).
Je heb mensen die kunnen tekenen, en mensen die kunnen tekenen .Onder die laatste categorie valt Richard Marchand, hij kan namelijk écht tekenen. Oordeel zelf.(klik op de foto).
Wie is George Hull, zul je waarschijnlijk denken. Welnu, George is iemand die achter de schermen meewerkt aan films. Hij helpt regisseurs visuals te pre-visualiseren. Klinkt ingewikkeld, maar het komt erop neer dat hij de ideeën uitwerkt voor de visuals met gedetailleerde illustraties. En behalve dat het kunstwerkjes an sich zijn, zullen de illustraties bij de meeste van jullie een lichtje doen branden. Want George werkte onder andere mee aan The Matrix Reloaded, The Matrix Revolutions en Finding Nemo.(klik op de foto).
Graffiti. De één categoriseert het als kunst, de ander als een criminele daad. Ik vind het allemaal best, want het verschaft je wat eyecandy voor onderweg.(klik op de foto).