loop!
Inhoud blog
  • morgen d-day
  • Eindelijk!
  • Omloop Kluisbergen
  • Dwars door waregem
  • fantastisch

    Over mijzelf
    Ik ben Tom, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Tommeke.
    Ik ben een man en woon in Gent (België) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 20/12/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bloggen, lopen, voetbal, badminton....

     


    Rondvraag / Poll
    hoeveel km lopen jullie per week?
    minder dan 5
    minder dan 20
    meer dan 20
    Bekijk resultaat


    Zoeken in blog


    Mijn favoriete loopsites
  • myasics.nl
  • joggings.be
  • joggerke
  • gertluyckx
  • bartompa

  • loop je fit!
    17-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen d-day
    Morgen wordt het mijn eerste wedstrijd van het jaar en van mijn leven, maar ik heb nog een vraag, wat eet ik best vvor een wedstrijd? want ik wil niet met en hongerige maag of een te gevulde maag lopen, want dan kan ik een goede prestatie wel vergeten. Als er nog tips zijn bij het lopen van deze wedstrijd, ze zijn altijd welkom!!!

    17-05-2008, 17:46 geschreven door tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk!
    Eindelijk is het er nog eens van gekomen, was al een paar keer vertrokken maar dan telkens zere knieën. Vandaag was het er toch van gekomen, het was een mooi tochtje, ik wist niet hoeveel ronden ik ging lopen, na elke ronde was het van "alé nog eentje", uiteindelijk heb ik toch 6 ronden van 650 m gelopen, en nog 300 m extra, dit komt op een totaal van 4km 200. Endit allemaal in 23 minuten en nen dikke klets!!!! Dit zal ook wel moeten, want binnen 1 week is het zover, mijn eerste loopwedstrijd, en ik wil een toptijd halen (23'30"), O ja, Vorige week zondag heb ik de 50 km van kluisbergen gewandeld, de eerste 40 gingen gemakkelijk en de laatste 10 traag, tot morgen!!!

    11-05-2008, 23:19 geschreven door tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omloop Kluisbergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zondag staat eigenlijk mijn eerste wedstrijd op het programma, maar dan wel een wandelwedstrijd. Vorig jaar wandelde ik hier in Kluisbergen al de 25 km en nu ga ik samen met mijn pa de 50 km wandelen, dit kan alvast geen slechte voorbereiding zijn voor mijn 5 km jogging te Waregem. Alleen wat stijfheid de volgende dagen, maar die stijfheid loop ik er wel af.  

    02-05-2008, 20:15 geschreven door tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dwars door waregem
    Nog 2 weken en het is zover, mijn eerste wedstrijd, een wedstrijd over 5 km. Mijn doel is de 5 km lopen in 23'15", weet niet of het mogelijk is maar zal het toch proberen.



    02-05-2008, 20:09 geschreven door tom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    schema looploze dagen
    40 sit ups
    30 min spinning


    Foto

    Kilometers in 2008
    Januari: 26.7
    Februari: 49.5
    Maart: 6.0
    April: 31.00
    Mei: 6.0
    Juni:
    Juli:
    Augustus:
    September:
    Oktober:
    November:
    December:

    Foto

    Doel: De 20 km door Brussel, maar deze zal voor volgend jaar zijn, omdat ik me niet meer kon inschrijven. Daarom is nu mijn doel: dwars door Waregem

    Foto

    Archief per maand
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007

    Hardlooptips
  • sportvoedingstips

    Tips voor mijn hardloopcarrière?



    Bedankt voor de tips allemaal,
    en nog veel succes met jullie loopcarrière!

    Laatste commentaren
  • traag lopen!!! (bartompa)
        op kilometers in januari
  • Nog wat wachten met wedstrijden. (Frankie Leus)
        op kilometers in januari
  • Wedstrijd (Gert Luyckx)
        op snelheidstraining
  • merci magk nog iks vrage? (valentien)
        op hervatting van mijn training!!!
  • enkele tips? (valentien)
        op fitnessabonnement


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs