Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    28-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zegeningen die degenen ten deel vallen die Gods geboden onderhouden

    Als jullie de Heer jullie God gehoorzamen door al zijn geboden na te leven zal Ik jullie verheffen uit alle naties van de wereld :

    [1] Als u inderdaad gehoorzaamt aan de heer, en alle geboden die ik u vandaag opleg stipt volbrengt, dan zal Hij u hoog verheffen boven alle volken op de aarde.

    [2] Dan zullen de volgende zegeningen over u komen en u ten deel vallen, omdat u gehoorzaamt aan de heer uw God.

    [3] Gezegend bent u in de stad, gezegend bent u op het land.

    [4] Gezegend is de vrucht van uw schoot, de vrucht van uw grond en de vrucht van uw vee, de worp van uw runderen en de aanwas van uw schapen.

    [5] Gezegend is uw korf en uw trog.

    [6] Gezegend bent u bij uw komen, gezegend bij uw gaan.

    [7] De heer zal de vijanden die zich tegen u verheffen voor u op de vlucht drijven. Langs één weg rukken zij tegen u op, langs zeven wegen vluchten zij.

    [8] De heer zal zegen laten komen in uw schuren en bij al uw ondernemingen. De heer uw God zal u zegenen in het land dat Hij u schenkt.

    [9] De heer zal van u een volk maken dat Hem is toegewijd, zoals Hij u onder ede beloofd heeft, als u tenminste de geboden van de heer uw God onderhoudt en zijn wegen gaat.

    [10] Alle volken op de aarde zullen zien dat de naam van de heer over u is uitgeroepen, en zij zullen ontzag voor u hebben.

    [11] Op de grond die de heer uw vaderen onder ede beloofd heeft, zal Hij u rijke overvloed schenken in alles, in de vrucht van uw schoot, in de vrucht van uw vee en in de vrucht van uw grond.

    [12] De heer zal de rijke schatkamer van de hemel voor u openen om uw land op tijd regen te geven en al uw ondernemingen te zegenen, zodat u aan veel volken kunt lenen, maar zelf niet hoeft te lenen.

    [13] Tot kop zal de heer u maken en niet tot staart. U zult omhoog gaan en nooit omlaag, als u tenminste gehoorzaamt aan de geboden van de heer uw God, die ik u vandaag geef, en die nauwgezet volbrengt,

    [14] en als u van alle voorschriften die ik u vandaag geef, rechts noch links afwijkt door achter andere goden aan te lopen en die te vereren.

    28-05-2015, 23:17 Geschreven door Claudia  


    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noveen tot God de Vader

    Mijn Vader in de hemel, hoe goed is het te weten dat U mijn Vader bent en ik Uw kind! Vooral wanneer mijn ziel verduistert is en mijn kruis meer weegt, voel ik de noodzaak om tot U te herhalen: Vader, ik geloof in Uw liefde voor mij! Ja, ik geloof dat U een Vader voor mij bent op ieder ogenblik van mijn leven, en dat Ik Uw kind ben.
    Ik geloof dat U mij lief heeft met een oneindige liefde. Ik geloof dat U over mij waakt dag en nacht en dat geen haar van mijn hoofd valt zonder Uw toelating. Ik geloof dat in Uw oneindige wijsheid, U beter dan ik weet wat goed voor mij is. Ik geloof dat, in Uw oneindige kracht U goed uit het kwaad haalt. Ik geloof dat, in Uw oneindige goedheid, U alles ten gunste keert van degenen die U liefhebben; zelfs onder de handen van degenen die die me treffen als ik Uw helende Hand kus.
    Ik geloof, maar doe mijn geloof, hoop en liefde toenemen! Leer me altijd om Uw liefde te zien als mijn leidraad in elke gebeurtenis in mijn leven. Leer me mijzelf over te geven aan U zoals een baby in zijn moeders armen. Vader, U weet alles; U ziet alles; U kent mij beter dan ik mezelf ken; U kunt alles bewerken, en U houdt van mij.
    Mijn Vader, sinds het Uw wens is dat we ons altijd tot U zouden richten, kom ik met vertrouwen U vragen, tesamen met Jezus en Maria, een overvloed van geloof, een overvloed van liefde, een overvloed van moed, wijsheid, kennis, begrip en alle vruchten van de Heilige Geest. Ik bid speciaal dat Uw bescherming mij, mijn familie, mijn collegas zal omringen elk moment van ons leven. Ik pleit voor uw barmhartigheid door het smartelijk lijden van Uw zoon Jezus over alle voorouderlijke vervloekingen en slavernij heen. Voor deze intentie en mijzelf verenigend met hun Allerheiligste Harten bied ik U aan al mijn gebeden, mijn offers en verstervingen, al mijn handelingen en grotere getrouwheid aan mijn plichten. Ik beloof om meer genereus te zijn vooral gedurende deze dagen dat ik dit gebed bid.
    Geef me het licht, de genade en de kracht van de Heilige Geest. Versterk me in deze Geest, dat ik Hem nooit moge verliezen, Hem nooit teleur stel en nooit toesta dat Hij zwakker wordt in mij. Mijn Vader, ik vraag dit in de Naam van Jezus, Uw Zoon. En U, Jezus, open Uw Hart en plaats het in mijn eigen hart, dat ik samen met het hart van Maria aanbied aan Uw goddelijke Vader. Verkrijg voor mij de genade die ik nodig heb.
    Goddelijke Vader, roep alle mensen naar U. Laat de hele wereld Uw vaderlijke goedheid en Uw goddelijke barmhartigheid verkondigen. Wees een tedere Vader voor mij en bescherm me waar Ik ook ben. Maak van mij een waardige zoon/dochter; ontferm U over mij!
    Goddelijke Vader, zoete Hoop van onze zielen, moge U gekend, geeerd en geliefd zijn door alle mensen.
    Goddelijke Vader, oneindige goedheid die stroomt over alle mensen, moge U gekend, geeerd en geliefd zijn door alle mensen.
    Goddelijke Vader, weldadige dauw van de mensheid, moge U gekend, geeerd en geliefd zijn door alle mensen.
    Amen.

    27-05-2015, 17:04 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciale noveen tot de H. Jozef die nooit faalt

    De speciale noveen tot de H. Jozef die nooit faalt

    Zeg dit gebed negen dagen lang. Vraag alles wat je verlangt. Dit gebed faalt nooit.

    O H. Jozef, wiens tussenkomst zo direct is voor de troon van God, ik plaats al mijn interesses en verlangens voor U.

    O H. Jozef, begeleid me met Uw machtige tussenkomst.

    Verkrijg voor mij van uw Goddelijke Zoon, Jezus Christus, alle spirituele zegeningen zodat ik mijn respect en dankzegging kan aanbieden aan U, de meest liefhebbende vader in de hele geschiedenis.

    O H. Jozef, ik zal er nooit genoeg van krijgen om u te aanschouwen met het Goddelijk Kind Jezus slapend in uw armen. Ik durf niet naderbij komen als Hij zo dicht bij uw hart verpoost. Houd Hem dicht in mijn naam; kus Zijn hoofdje voor mij. Vraag Hem, lieve H. Jozef, dat Hij deze kus terug geeft wanneer ik mijn laatste ademzucht laat.

    Heilige Jozef, Patroon van stervenden, bid voor ons. Amen.


    27-05-2015, 16:03 Geschreven door Claudia  


    21-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De inval in Rome

    RenewAmerica.com reported on May 15, 2015:

    By Kevin Price

    In februari van dit jaar kondigde de terroristische organisatie ISIS aan dat het van plan was Rome in te nemen. De International Business Times schreef dat “Als de Islamitische Staat groep zijn greep verspreidt naar Libie, de groep die ook gekend is als ISIS op de drempel zit van een natie dat een van de grootste Moslim populaties heeft in Europa nl.
    Italie. De militante groep dreigde Rome in te palmen in een video dat deze week de onthoofding toonde van 21 Koptische Christenen van Egypte in Libie. Hoewel het aantal buitenlandse strijders van Italie die in Irak en Syrie, waar ISIS zijn zogezegde kalifaat heeft opgericht, in de minderheid strijden kan het Islamitische extremisme in Italie groeien als ISIS moeite doet om in het land te recruteren.

    Wanneer ik hoorde over die krasse verklaring dacht ik dat het erover was. Het is waar dat de ISIS successen de verwachtingen van iedereen overstijgt, maar deze verklaring was wat overmoedig.
    Hoe zouden ze Rome succesvol kunnen aanvallen? Gebeurtenissen in Libie en zuid Europa tonen hoe zo’n gebeurtenis zou kunnen gebeuren.

    Libie is geografisch relatief dichtbij Italie, en sinds de terreurgroep een groot deel van het Noord Afrikaanse land hebben bezet zijn mensen die Libie verlaten als een massale exodus. Deze massale migratie heeft een nieuwe industie in Libie doen opleven nl. het illegaal smokkelen van mensen naar zuid Europese bestemmingen om te vluchten voor ISIS.
    Hoe betekenisvol is deze nieuwe business? NPR rapporteerde dat het een goed draaiende zaak is. De smokkelaars business zou oplopen tot $323 miljoen per jaar in Libie alleen.

    NPR rapporteerde recent dat de EU probeert een strategie te ontwikkelen om deze massale migratie aan te pakken. Het voorstel vraagt om een verplicht quotasysteem waar migranten die nu in de EU zich bevinden naar andere lidstaten zouden verhuisd worden gebaseerd op wat de bevolking, BNP en werkloosheidsgraad is in elk van die staten. Italie die de dupe is van de recente toestroom van vluchtelingen heeft meer dan 80 000 migranten in zijn opvangcentra voor vluchtelingen met een ongekend aantal van ongeregistreerde migranten. En Griekenland en Malta zijn de andere twee landen in crisis."

    De meerderheid van de 80 000 nieuwe immigranten in Italie zijn een direct gevolg van de verspreiding van ISIS in noord Africa. Een van de interessante opmerkingen is dat ISIS zelf een van de redenen is die mensen doet vluchten van Africa naar Italie. Volgens NPR is veel van dat geld gebruikt voor terroristische groepen waaronder de zelf uitgeroepen Islamitische Staat. Het is een interessant businessmodel – vernietig en dood eigendom en mensen in massa en voor degenen die overleven – wordt door hen betaald, omdat zij willen verhuizen naar een veiliger plaats. Het is eigenlijk heel goed bekeken op een sadistisch manier.


    ISIS is als een kanker die zich uitbreidt. Waar het een streek binnenvalt is er altijd een onmiddellijke verspreiding in de duizenden. Het is interessant dat ISIS een toekomstige invasie van Italie voorspelde na het binnenvallen van Libie. Het was alsof ze wisten hoe de immigranten zouden vluchten. Met de terroristische organisatie die een hoofdrol speelt in het verhuizen van deze vluchtelingen kan men zich afvragen is dit hoe ISIS een toekomstige invasie van Rome plant? Zouden met een chaotische migratie van duizenden elke maand, ISIS ervoor zorgen dat velen van degenen een deel zullen uitmaken van een toekomstig leger die zo’n invasie mogelijk zouden maken? Dit is pure speculatie op dit moment maar dit zou steek kunnen houden.

    Enkel tijd zal dit uitwijzen.

    21-05-2015, 23:00 Geschreven door Claudia  


    20-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap aan Mario te Brindisi

    Zie ook : brindisi-mariaverschijningen.jimdo.com

    Publieke verschijning van de Moeder Gods als ‘Maagd van de Verzoening’

    op 5 mei 2015, Contrada Santa Teresa, Brindisi

     

    Mario: In aanwezigheid van vele engelen verschijnt de Moeder Gods en onze Moeder helemaal gekleed in het wit. Aan Haar rechterhand heeft Zij een blauw lichtend kruis  en aan Haar linkerhand is de H. Jozef, Haar bruidegom. Zij vertelt ons:


    "Geprezen zij de Naam van Jezus!

    Ik ben de Koningin van de liefde, vrede, hoop. Ik ben hier om jullie te leiden naar God door het gebed en jullie overgave door Mijn onbevlekte handen. Neem al Mijn oproepen in jullie op en laat niet na om over Mijn boodschappen te mediteren.      

    Lieve kinderen, Mijn heilige boodschappen zijn als dauwdruppels die neerdalen in jullie harten, om de harten te genezen van alle kwaad.

    Bid veel voor de bekering van de arme zondaars en voor Mijn triomf. Ik leg Mijn Moederlijke mantel over jullie, die Mij trouw antwoorden.

    Ik groet jullie allen met Mijn troostende omhelzing en dank jullie dat jullie  Mij bijzonder hebben geëerd op deze speciale dag. In juni zal Mijn Zoon het meegebrachte water zegenen. Ik bemin jullie."


    Opmerking: Op deze glorieuze 5 mei, kwamen honderden gelovigen naar het huis van de Heilige Moeder om tot de Heilige Drie-eenheid te bidden, te loven en te danken en om te vragen voor de gave van vrede voor de volkeren. Er was een mooie processie met het beeld van de Maagd van Fatima, dat meermaals geurende, heilige olie heeft afgescheiden en bloedtranen weende. De ziener nodigde de gelovigen uit om het traject op blote voeten te lopen, zoals de Heilige Harten van Jezus en Maria het hem gevraagd hadden op 8 oktober 2012, de afstand te doorlopen van de kruisweg op blote voeten.

    Het processiebeeld, dat naast het Fatimabeeld, op de plaats van de verschijningen, openbaar opgesteld werd, vergoot menselijke tranen, tot grote verbazing van de pelgrims die het zagen en nadachten over de tranen van de Moeder, die vanwege de doofheid van de mensheid op Haar oproepen tranen vergoot;  ook het beeld van Fatima vergoot menselijke tranen. Het parfum van rozengeur omhulde de menigte en de H. Maagd manifesteerde Haar aanwezigheid met het mirakel van de zon.  

     

    Zoveel jonge mensen zijn gekomen met waar geloof naar de gezegende tuin. Er waren tijdens de verschijning vrome priesters en religieuzen aanwezig, waar de Heilige Geest echt in woont, toegewijde kinderen van Onze Lieve Vrouw.

    Tijdens de vigilie van 4 mei, heeft de aanwezige priester alle pelgrims gezalfd met de gezegende olie van de Heilige Maagd, terwijl hij de Heilige Geest over hen afriep. Tijdens de vigilie is de Madonna extra verschenen aan de ziener. Hier is de boodschap van de H. Maagd gegeven aan de ‘Kleine van de eik’:


    "Lieve kinderen, Ik ben Maria, de Moeder van de Eenheid en Barmhartigheid.
    Aanvaard Mij spoedig in en begroet Mij in jullie leven, maak dat jullie leven een gebedsleven wordt, een geestelijk leven, een geschenk van liefde aan de broeders en aan God.

    Pas op voor de tegenstander die wil dat jullie je verwijderen van Mijn rozenkransgebed en Mijn Hart. In deze maand zullen jullie een overvloed van genaden ontvangen op deze heilige plaats.

    Klamp je vast aan het liefdevolle Hart van Jezus vast en zeg: ‘Ja’ aan Zijn Wil.
    Jezus houdt heel veel van jullie en Zijn goddelijke zegen is op jullie als jullie Hem aanbidden in de Eucharistie."

     

    Mario: De Heilige Maagd is helemaal gekleed in het wit en twaalf sterren schitteren rond Haar hoofd. In Haar handen heeft Zij de heilige rozenkrans bestaande uit zonlicht.

    20-05-2015, 21:57 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe katholieke school opgericht in Maleizen!!!

    Er wordt in het oude klooster van Maleizen (Overijse) een prive-school opgericht die volgens de Mechelse Katechismus les zal geven. Dit is waarschijnlijk enig in Vlaanderen. Daarom voor de Sint-Ignatiusschool Maleizen een noveen gebed om hen te steunen in hun opzet :

    Ziel van Christus, heilig mij.

    Lichaam van Christus, wees mijn redding.

    Bloed van Christus, bedwelm mij.

    Water uit Christus’ zijde, reinig mij.

    O goede Jezus, verhoor mij. In uw wonden berg mij.

    Laat mij van u niet gescheiden worden.

    Verdedig mij tegen de boze vijand.

    Roep mij in het uur van mijn dood,

    En laat mij naar u toe komen.

    Om met uw heiligen u te loven,

    In de eeuwen der eeuwen. Amen.

    H. Ignatius, bid voor onze en uw school!

     

    Sint-Ignatiusschool – secundaire school met internaat

    Terhulpensesteenweg 708

    3090 Maleizen

    0479-232122

    Giften : BE35 3630 7218 7137

             BBRUBEBB

    20-05-2015, 19:47 Geschreven door Claudia  


    19-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ode aan Onze Lieve Vrouw


    ODE   AAN   ONZE   LIEVE   VROUW

    O VROUWE, BEKLEED MET DE ZON

    DE MAAN ONDER UW VOETEN

    GIJ IN WIE ONS HEIL BEGON

    O MARIA, NAAM ZO ZOETE

    O HART ZO VOL VAN SMARTEN

    VERNIETIG ONZE EIGENWAAN

    VERNIEUW GIJ NU ONZE HARTEN

    O POORTE OM TOT GOD TE GAAN

    O LIEVE MOEDER, ZUIVERE MAAGD

    ZEGEN ONS UW KINDEREN

    TE VAAK ZIJN WIJ DOOR "hem" BELAAGD

    O KOM satan's MACHT VERMINDEREN

    DOE ONS ZINGEN EEN NIEUW LIED

    VAN EENHEID EN VAN VREDE

    UW TRIOMF, MARIA, IN 'T VERSCHIET

    VERVULLEN WIJ UW BEDE.

    RITA BIESEMANS, 13 MEI 1987

    19-05-2015, 12:53 Geschreven door Claudia  


    18-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaticaan erkent Palestijnse staat
    Vaticaan erkent Palestina en negeert Bijbelse waarschuwingen over verdeling Israël


    Paus Franciscus werkt met de erkenning van Palestina actief mee aan de verdeling van Israël en Jeruzalem, wat volgens Bijbelse eindtijdprofetieën een ‘rode lijn’ zal zijn waarna de Messias Persoonlijk zal ingrijpen.

    Het besluit van het Vaticaan om officieel een Palestijnse staat te erkennen nog voordat deze zelfs maar is opgericht is niet alleen het zoveelste bewijs van de historische afkeer die de Katholieke Kerk sinds de oprichting van de Joodse staat heeft getoond, maar tevens een hooghartig negeren van Bijbelse waarschuwingen en profetieën, waarin duidelijk wordt gesteld dat niemand minder dan de Messias Zelf zal oordelen over alle volken en landen die de verdeling van Israël hebben veroorzaakt of gesteund.

    Vaticaan had altijd al grote afkeer van Joodse staat

    Eigenlijk zou de officiële erkenning van Palestina door paus Franciscus niet als een verbazing hoeven komen, want buiten de moslimwereld heeft niet één staat of organisatie zich altijd zo fel tegen de Joodse staat verzet als de Kerk die beweert de hoogste vertegenwoordiger van God op Aarde te zijn.

    Zo erkende het Vaticaan de staat Israël pas in 1993, 45 jaar na haar oprichting, en dan nog alleen in het kader van de ‘Oslo akkoorden’ waarin de oprichting van een Palestijnse staat in het Bijbelse hartland Judea en Samaria werd voorzien. Het pausdom had nota bene eerder officiële banden aangeknoopt met de Palestijnse islamitische terreurorganisatie PLO van aartsterrorist Yasser Arafat dan met de Joodse staat.

    Terreurorganisatie PLO eerder erkend dan Israël

    Paus Benedictus XVI had het in 2012 in officiële documenten al over ‘de Staat Palestina’, maar het nu door zijn opvolger gesloten verdrag is het eerste officiële document waarin het Vaticaan niet langer spreekt over de PLO, maar over de ‘Staat Palestina’, ondanks het feit dat de Palestijnse Arabieren nog altijd weigeren om met Israël aan één tafel te zitten, en ondanks het feit dat massa’s christenen uit de omringende islamitische landen –inclusief de Palestijnse gebieden- worden verdreven of daar gruwelijk worden vervolgd, gemarteld, verkracht en vermoord.

    Dezelfde kerk die tientallen jaren lang weigerde Israël te erkennen knoopte wel diplomatieke banden aan met een terreurorganisatie wier openlijke doel het was –en nog steeds is- om heel ‘Palestina’ te ‘bevrijden’ van de Joodse ‘bezetting’. Met andere woorden: die nog altijd streeft naar de totale verdwijning c.q. vernietiging van Israël.

    Katholieke vervangingsleer inherent antisemitisch

    Waarom heeft Israël altijd zo’n ‘speciale’ behandeling van het Vaticaan gekregen? Vanwege het inherente antisemitisme van de Katholieke vervangingsleer, waarin al Gods beloften en Bijbelse eindtijdprofetieën over het herstel van de Joodse staat Israël zijn vergeestelijkt en uitsluitend zijn toegepast op ‘de Kerk’.

    Het is precies dat inherente antisemitisme dat paus Franciscus ertoe gebracht heeft om ‘Palestina’ als staat te erkennen. De Palestijnse leiders zelf hebben voor eigen publiek altijd volgehouden dat een Palestijnse staat slechts een middel is om te komen tot het grote gewenste einddoel, namelijk de ontmanteling van Israël en de oprichting van een Nazi-achtige moslimstaat waarin niet één Jood meer mag overblijven.

    Dat zal sommigen doen terugdenken aan een ander donker hoofdstuk in de geschiedenis van het Vaticaan, toen een voormalige paus slechts 4 maanden nodig had om het Nazi regime van Adolf Hitler te erkennen. In 2015 kiest een andere zogenaamde afgezant van God opnieuw voor de erkenning van een zeer dubieus regime, en verklaart daarmee feitelijk de oorlog aan het Joodse volk. (1)

    God oordeelt over iedereen die ‘mijn land verdeelt’

    Het klopt dat paus Franciscus meerdere malen heeft gezegd dat een echte christen niet antisemitisch kan zijn. Tegelijkertijd kan een christen die de verdeling van de Joodse staat steunt echter onmogelijk pro-semitisch worden genoemd. Integendeel, de Bijbel laat er geen misverstand over bestaan dat zelfs de paus niet immuun zal zijn voor het oordeel van God:

    ‘Ik zal alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzake van mijn volk en van mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zijn mijn land verdeelden (Joël 3:2)

    Franciscus zou dat als geen ander moeten beseffen, want in 2013 erkende hij in zijn eerste Encycliek dat ‘het verbond van het Joodse volk met God nooit ingetrokken is, omdat ‘de genadegaven en de roep Gods onberouwelijk zijn’ (Rom.11:29).’

    Paulus: Christenen moeten zich niet tegen Joden verheffen

    In diezelfde Romeinenbrief waarschuwt de apostel Paulus dat christenen zich niet boven en tegen het Joodse volk moeten verheffen, omdat zelfs de afwijzing van de Messias Jezus Christus door de Joden onderdeel is van Gods verlossingsplan. Christenen zijn slechts als takken geënt op de ‘edele olijfboom’, die het Jodendom als wortels heeft. ‘Beroem u dan niet tegen de (weggebroken) takken! Indien gij u ertegen beroemt - niet gíj draagt de wortel, maar de wortel ú.’ (vs. 18)

    Paus Leo voorzag ‘afschuwelijke goddeloosheid’ in Rome

    De erkenning van Palestina door het Vaticaan is de feitelijke vervulling van waar paus Leo XIII al in 1846 voor waarschuwde: ‘Rome zal het geloof verliezen en de zetel van de Antichrist worden... De Kerk zal in duisternis zijn.... In de heilige plaats zelf, wat de zetel van de meest heilige Petrus is, zullen zij de troon van hun afschuwelijke goddeloosheid hebben opgericht.’

    Vaticaan hoereert met Antichrist: de islam

    Dit betekent overigens niet dat het Vaticaan de in de Bijbel geprofeteerde ‘hoer van Babylon’ is, maar wel dat het absoluut hoereert met de religie van (de) Antichrist: de islam (2). Tenslotte is het enkel de islam dat voldoet aan alle Bijbelse kenmerken van (de) Antichrist, terwijl dat –ondanks de schandalige opstelling tegen de Joodse staat- in geen geval geldt voor de Katholieke Kerk, hoewel die in veel opzichten helaas steeds verder afvalt van haar Meester.

    Katholieke christenen zullen daarom een keus moeten maken tussen geloven waar paus Leo XIII voor waarschuwde, of paus Franciscus volgen in zijn ‘hoererij’ met Antichrist, wetende dat hij daarvoor zal worden geoordeeld zodra de Messias is teruggekeerd op Aarde.
    Xander

    uit: xandernieuws.punt.nl

    18-05-2015, 22:45 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 13/5

    LAUWE HARTEN, ONTWAAK, ONTWAAK UIT JULLIE GEESTELIJKE LETHARGIE; KIES NU EENS VOOR ALTIJD, WANT DE NACHT KOMT EN DE POORT ZAL DICHTGEDAAN WORDEN VOOR JULLIE!

    13 mei 2015 - 8H10 PM

    DRINGENDE OPROEP VAN JEZUS DE GOEDE PASTOR AAN ZIJN KUDDE


    Vrede zij jullie schapen van mijn kudde.

    De trompetten schallen opnieuw en deze keer zal hun appel dringender zijn; ze waarschuwen de mensheid dat ze zich geestelijk, materieel en psychisch voorbereid op de komst van al de vaststaande gebeurtenissen voor deze eindtijd. Mijn kudde, de furie van de natuur zal zich ontketenen en zal de mens straffen voor de slechte behandeling en verontwaardiging die ze ontvangen heeft uit haar hand; een ketting van vuur staat op het punt de aarde te treffen, de vulkanen zullen ontwaken zoals draken en het vuur van hun mond zal vele plaatsen op aarde transformeren in as.

    De schepping zal in de laatste barensweeen treden en haar klachten zullen gehoord worden in de vier hoeken van de aarde. Vuurballen uit de ruimte komen dichter bij de aarde in de richting van de goddeloze naties; hemelse fenomenen die niemand ooit gezien heeft zullen zich manifesteren; heel het universum zal verbijsterd zijn en de aarde zal wankelen. De continenten zullen verschuiven ten gevolge van een samenpersing van tektonische platen en de aarde zal zich transformeren en de geboorte van een Nieuwe Schepping met zich voortbrengen.

    Mijn kudde, panikeer niet, jullie weten goed dat alles zich moet voordoen zodat een nieuwe schepping zich kan ontstaan; in de dagen van de test bid en prijs en alles zal volgens de wil van mijn Vader geschieden. Als je verbonden blijft met God zal niets jullie overkomen, jullie geloof en jullie vertrouwen in de goddelijke wil zullen jullie helpen om deze dagen van de test door te komen. Als jullie Goede Pastor kondig Ik jullie aan wat volgt, zodat jullie je kunnen voorbereiden en dat niets jullie verrast.

    De gebeurtenissen zijn zeer nabij, daarvoor moeten jullie waakzaam zijn als goede soldaten; en altijd jullie Geestelijke Wapenrusting dragen zowel overdag als ’s nachts en marcherend zoals de kinderen van het licht, zodat jullie licht de duisternis die komt verlicht en jullie een baken zijn die al de zielen die nog in het duister en in de lauwheid marcheren, leidt.

    Lauwe harten, ontwaak, ontwaak uit jullie geestelijke lethargie; kies nu eens voor altijd, want de nacht komt en de deur zal dichtgedaan worden voor jullie! Herinner jullie dat het niet degene is die zegt : Heer, Heer die in het Koninkrijk van de Hemel binnentreed, maar degene die de wil van Mijn Vader in de Hemel doet. (Matt, 7:21) Jullie talmende kinderen, jullie hebben nog altijd niet gekozen en dat zal jullie verdoemenis zijn, als jullie niet zoals voorheen de weg van redding nemen.

    Talmende kinderen, als jullie blijven jullie geestelijke lauwheid aanhouden verzeker Ik jullie dat jullie verloren zullen gaan, want Ik spuw jullie uit mijn mond! Of jullie zijn met God, of jullie zijn met de wereld en zijn prins! Let erop dat de tijd niet meer dezelfde tijd is end at mijn goddelijke gerechtigheid zal beginnen en dat in die tijd niemand naar jullie zal luisteren. Het schip van mijn Barmhartigheid zal bijna gaan vertrekken, haast je en koop het biljet van redding die jullie het eeuwig leven zal geven. Mijn vrede laat Ik jullie, Mijn vrede geef Ik jullie. Toon berouw en bekeer jullie want het Koninkrijk van God is dichtbij.

    Jullie Meester, Jezus de Goede Pastor.

    Breng mijn boodschappen aan de hele mensheid.

    18-05-2015, 21:59 Geschreven door Claudia  


    15-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht van Dietrich Bonhoeffer

    Christen en Heiden

     

    Mensen gaan tot God in hun nood,

    smeken om hulp, vragen geluk en brood,

    redding uit ziekte, schuld en dood;

    Allen doen zo, christen of heiden.

     

    Mensen gaan tot God in Zijn nood,

    vinden Hem arm, veracht, zonder huis en brood,

    zien Hem ten prooi aan zonde, zwakheid en dood,

    Christenen staan naast God en Zijn lijden.

     

    God gaat tot alle mensen in hun nood,

    verzadigt lichaam en ziel met Zijn brood,

    sterft voor christen en heiden aan ’t kruis de dood,

    en vergeeft hen beiden.

    Juli 1944 – Dietrich Bonhoeffer

    15-05-2015, 02:42 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dietrich Bonhoeffer
    Dietrich Bonhoeffer

    15-05-2015, 02:21 Geschreven door Claudia  


    12-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Fatima Noveen voor de Bekering van Moslims - 2

    De Koran heeft vers na vers over Maria, elk van deze haar vererend. Het is zelfs zo dat de Koran een citaat heeft van Fatima, Mohammeds dochter: “Ik sta boven alle vrouwen, behalve Maria.”

    Het is geen toeval zegt Aartsbisschop Sheen dat Onze Lieve Vrouw ervoor koos te verschijnen aan drie herderskinderen te Fatima: “Ik geloof dat de Heilige Maagd gekozen heeft om bekend te worden als ‘Onze Lieve Vrouw van Fatima’ als een teken van hoop voor de Moslims en als een verzekering dat zij, die haar zoveel respect betonen op een dag ook haar Goddelijke Zoon zullen erkennen.” Hij gaat verder door te schrijven,

    Missionarissen zullen in de toekomst meer en meer zien dat hun apostolaat onder de Moslims succesvol zal zijn in de mate dat ze prediken over Onze Lieve Vrouw van Fatima. Maria is de voorbode van Christus, Christus brengend aan de mensen voordat Christus zelf is geboren. In een apologetische onderneming is het altijd het beste te beginnen met wat mensen reeds erkennen. Omdat de Moslims een devotie hebben voor Maria zouden onze missionarissen reeds tevreden moeten zijn om deze devotie uit te breiden en te ontwikkelen in de volle realisatie dat Onze Lieve Vrouw de Moslims de rest van de weg naar haar Goddelijke Zoon draagt.

    Het is omwille van deze redden dat ik zou willen een noveen tot Onze Lieve Vrouw van Fatima promoten wiens Feestdag 13 mei is, om te vragen voor de bekering van Moslims tot de bekering van Moslims voor het Katholieke Geloof. Uit liefdadigheid moeten we bidden voor onze vijanden en hen grote liefde betonen. Wat grotere liefde kunnen we hen betonen dan te bidden tot Onze Lieve Vrouw voor hun bekering?

    Hieronder is het noveengebed tot Onze Lieve Vrouw van Fatima. Voor degenen die eraan willen deelnemen zou het elke dag moeten gezegd worden van 4 mei tot 12 mei.

    O Allerheiligste Maagd, die zich verwaardigd heeft tot Fatima te komen en tot de drie kleine herderskinderen de schatten van genade verborgen in het bidden van de Rozenkrans heeft onthuld, inspireer onze harten met een oprechte liefde voor deze devotie. Zodat door de mysteries te overwegen die erin vervat zijn we de vruchten mogen plukken en de bekering verkrijgen van Moslims tot het Katholieke Geloof, die ik vraag aan U in dit noveengebed voor de grotere glorie van God, voor Uw eigen eer en voor het goed van alle mensen. Amen.

    Zeg dan drie keer het Onze Vader, drie keer het Wees Gegroet en drie keer het Glorie Zij.

    Beginnend op 13 mei en eindigend op 21 mei kunnen degenen die deelnemen aan deze noveen een bijkomende negen dagen van dankzegging bidden, elke dag drie Wees Gegroeten als dankzegging van Onze Lieve Vrouw van Fatima die onze gebeden verhoord.

    Onze Lieve Vrouw van Fatima, ora pro nobis!

    12-05-2015, 20:02 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Fatima Noveen voor de Bekering van Moslims

    Een Fatima Noveen voor de Bekering van Moslims...

    OnePeterFive.com reported on May 4, 2015:

    In zijn grote werk, De Werelds Eerste Liefde, zegt Aartsbisschop Fulton Sheen ons hoe de leer van de Kerk Maria de Moeder van God altijd de dwalingen van de tijd corrigeert. Met het dogma van de Onbevlekte Ontvangenis, veroordeelde de Kerk de modern notie dat alle mensen gelijk geschapen waren. Wanneer Pius XII hoopt predikte door het ex cathedra instellen van het dogma van de tenhemelopneming van Maria temidden van de wereldse wanhoop na twee wereldoorlogen.

    Een andere grote dwaling is opgekomen na een korte periode van terugval: de Islam. Vandaag is de Islam doorgedrongen in het hart van het Westen zoals nooit tevoren. Enige vooruitgang van de Moslims in het Christelijke territorium werd hevig bevochten door vorige generaties maar de onze heeft de Islam in de armen gesloten. Omdat onze pogingen om het gebied van de Moslims te missioneren is de Islam nu de snelst groeiende religie in de wereld en radicale Islamieten zijn begonnen om aanvallen in het Westen uit te voeren en op Christenen in het Midden Oosten. Hun ijver om meer wreedheden uit te voeren lijkt enkel sterker te worden.

    Wat moeten we doen? “Is het aardse leven van een mens geen strijd” (Job 7:1). Als we goede en trouwe Christenen zijn, moeten we vechten. En terwijl we dikwijls onze fysieke wapens moeten opnemen om onszelf, ons land, en ons Geloof te beschermen is het belangrijkste wapen dat we hebben gebed.

    Deze waarheid wordt duidelijk tijdens de doodstrijd van Christus in de Tuin van Gethsemane. Wanneer Jezus op het punt staat gearresteerd te worden haalt Petrus zijn zwaard uit en houwt het oor van Malchus af. Toch berispt Jezus Petrus zeggend, ‘Steek je zwaard weer op zijn plaats. Want allen die naar het zwaard grijpen, zullen door het zwaard omkomen.’ Op het eerste zicht lijkt deze vermaning uit een pacifistisch manifest te komen; maar in de context kunnen we lezen dat Petrus klaar was een fysieke strijd te leveren – maar geen spirituele. Hij nam het wapen op om te vechten voor Christus, maar net ervoor was hij in slaap gevallen wanneer hij had moeten bidden.

    Daarvoor vermaande Jezus hem.

    Peter besefte niet dat het gevecht hoewel uitgevoerd in het hier en nu eigenlijk in de kern een geestelijke strijd is. Ons eerste en belangrijkste wapen is gebed. Gedurende de Slag van Lepanto waren het de gelovigen van over heel Europa die hun Rozenkransen baden die ervoor zorgden dat de in de minderheid zijnde Heilige Alliantie de Ottomaanse invasie versloeg.

    Het is opnieuw tijd om ons allermachtigste wapen tegen ketterij en aanval te gebruiken nl. de Heilige Maagd Maria.

    Als de extremistische machten van ISIS, Boko Haram en andere groepen hun heerschappij van terreur verspreiden en de vernietiging van Rome willen en de ondergang van het Christendom voorstaan, moeten we bidden. We bidden om genade om de gewelddadige Islamitische ketterij te overwinnen, en we bidden voor onze vijanden, zoals Christus ons heeft geleerd. Onze vijanden liefhebben is een gebod.

    Terugkerend naar De Werelds Eerste Liefde lezen we dat de Moslims niet zullen bekeerd worden door de prediking van Christus.

    Het is Maria die hen zal bekeren.

    12-05-2015, 19:17 Geschreven door Claudia  


    11-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mariadogma's

    Er zijn vier dogma’s betreffende Maria, en men is bezig er een vijfde bij ingesteld te krijgen:
      * Maria, Moeder Gods (Concilie van Efese, 431)
      * Maria Onbevlekt Ontvangen (Z. Paus Pius IX, 1854)
      * Maria’s Maagdelijkheid (Synode van Lateranen, 649)
      * Maria Tenhemelopneming (Paus Pius XII, 1950)
    De vijfde betreft: Medeverlosseres, Middelares en Voorspreekster.

    Mariadogma bevestigt de menselijke status van Maria

    In De Volkskrant van 6 augustus stelt Pim Walenkamp, voorzitter van het CDJA, dat sommige katholieken aan Maria een goddelijke status willen toekennen door de afkondiging van het dogma van Maria als Medeverlosseres. Het tegendeel is waar. Het dogma zal opnieuw de unieke plaats van Christus, als enige Verlosser, bevestigen, en tevens de medewerking, die Maria op volmaakte wijze heeft bijgedragen aan dit verlossingswerk van Christus, volledig erkennen. En dit laatste heeft enorme consequenties voor het zelfverstaan van de christenen. Christenen zijn immers allemaal geroepen om mee te werken met het verlossingswerk van Christus en Maria is her volmaakte model van de Kerk, dus van iedere christen.

    Het gevraagde dogma vereist natuurlijk een theologische onderbouwing. Uit het artikel van Pim Walenkamp blijkt, dat hij niet erg op de hoogte is van de theologische ontwikkeling rond Maria van de laatste eeuw. Voor een politicus, die woont in een land waar de mariologie uiterst mager aan bod komt, is dit wellicht te begrijpen. Te hopen is echter, dat hij wel de openheid heeft om te luisteren naar de theologische argumenten voor dit dogma.

    Maria was inderdaad, zoals Pim Walenkamp schrijft, een buitengewoon belangrijke vrouw, die binnen het christendom een hoge status als mens en als heilige heeft. Zij is echter nog meer dan dat. Maria is de Onbevlekte Ontvangenis. Dit is geen fantasie van Bernadette Soubirous, aan wie Maria in Lourdes verscheen als de Onbevlekte Ontvangenis, maar een dogma van de katholieke Kerk, en dus bindend voor alle katholieken. De Onbevlekte Ontvangenis betekent op geen enkele wijze dat Maria een goddelijke status heeft gekregen. Het betekent dat Zij vanaf haar conceptie is gevrijwaard van de erfzonde en dat Zij nooit de kleinste zonde heeft begaan.

    De Onbevlekte Ontvangenis van Maria was een speciale genade die God Maria heeft geschonken met het oog op haar roeping om de moeder te worden van Jezus, de Moeder van God, zoals het eerste dogma over Maria leert, aan het verlossende lijden en sterven van Christus. Zij kom dus alleen delen in de zending van Christus- en dit volhouden tot onder het Kruis waar zij instemde met het Offer van haar Zoon- dank zij de genade van de Verlosser. Maria is medeverlosseres (met de nadruk op mede) vanwege en dank zij het verlossingswerk van Christus. Daarom noemden de kerkvaders Maria steeds de Nieuwe Eva, die samen met de Nieuwe Adam de schepping herstelt.

    Wat Maria op volmaakte wijze heeft gedaan – meegewerkt met het verlossingswerk van Christus – en waaraan zij de titel Medeverlosseres dankt, daartoe is de hele Kerk geroepen. De Kerk – en dus alle gelovigen – is geroepen om medeverlosseres te zijn. Dat is, opnieuw, geen goddelijke status toekennen aan de gelovigen. Het is integendeel de volkomen afhankelijkheid van de gelovigen van Christus bevestigen.

    Zonder Christus kunnen wij niets, zoals in het Evangelie staat, maar met Hem en in Hem en door Hem kunnen wij meewerken aan de verlossing van de wereld. Met Hem kunnen zij medeverlossers zijn naar het model van Maria.

    Pim Walenkamp schrijft verder dat een dogma gebaseerd moet zijn op de sensus fidelium, hetgeen betekent dat voor veel gelovigen de inhoud van het dogma al langere tijd tot de beleving van de gelovigen behoort. Wat betreft het dogma van Maria Medeverlosseres is dat het geval als bij geen enkel ander voorgaand dogma. Reeds in het begin van de 20ste eeuw werd door de Belgische kardinaal Mercier om dit dogma gevraagd. Ook tijdens het Tweede Vaticaans Concilie was er een grote groep gelovigen die om dit dogma vroeg, maar paus Paulus VI vond de tijd daarvoor nog niet rijp.

    Grote heiligen als Grignon de Montfort, Maximiliaan Kolbe, Gemma Galgani en vele anderen in de 20ste eeuw hebben dit dogma voorzegd of daarom gevraagd. In de laatste vijftien jaar zijn er wereldwijd meer dan 7 miljoen petities van gelovigen verzameld die de paus vragen om de afkondiging van dit dogma. Bekende mensen, zoals Moeder Teresa van Calcutta, hebben de petitie ondertekend en in een persoonlijke brief de paus daar om gevraagd. Meer dan 500 bisschoppen hebben zich achter de petitie voor het dogma geschaard, waaronder de volledige bisschoppenconferentie van Mexico.

    Het is dus een teken van onwetendheid dat Pim Walenkamp het dogma ‘uit het niets laat opduiken’. Dat hij de verschijningen en boodschappen van Ida Peerdeman op weinig respectvolle wijze ‘nachtmerries’ noemt, laat zien dat hij ook niet op de hoogte is van andere openbaringen van Jezus of Maria – soms ook door de Kerk erkent, zoals in het geval van Amsterdam – waarin heel expliciet over het dogma van Maria Medeverlosseres wordt gesproken. Wat de sensus fidelium betreft kan het dogma bogen op een wereldwijde ondersteuning!

    De oecumenische bezwaren, die Pim Walenkamp aanhaalt, zijn de meest gehoorde bezwaren tegen het dogma. Het zou de Kerk echter volstrekt verlammen indien de voortgang van de katholieke theologie zou afhangen van de instemming van de niet katholieke kerken. En het is ook een drogreden. Wanneer de Kerk gelooft dat Maria Medeverlosseres is, dan is het ook voor de oecumene het beste wanneer dat in zo duidelijk mogelijke bewoordingen wordt omschreven. Men bereikt nooit een betere of diepere eenheid door bepaalde aspecten van de waarheid, zoals de Kerk deze gelooft, achter te houden. Vervolgens zal het dogma van Maria Medeverlosseres in alle duidelijkheid laten zien dat katholieken Maria niet aanbidden en dat Maria absoluut geen goddelijke status heeft. Dat waren (en zijn) vaak de bedenkingen van de protestante christenen tegen de plaats van Maria in het katholieke geloof. Maria is schepsel en volkomen afhankelijk van de genade. Welke protestant kan daar iets tegen hebben? Dat het dogma een schisma zal veroorzaken, is niet ondenkbaar. Maar dat ligt niet aan het dogma.

    Dat schisma is er reeds en het dogma zal het hooguit manifest maken. Het is overigens een schisma die dwars door alle kerken heen loopt. Het gaat in dit schisma om het geloof dat God het lijden van de mens serieus neemt of niet. Het dogma verklaart dat ons lijden niet zinloos is, maar verlossende waarde heeft wanneer het in vereniging met het Offer van Christus wordt opgedragen aan God. Dat heeft Maria gedaan en daarom is Zij Medeverlosseres. Daartoe is elke mens geroepen en daarom is het dogma de grootste stap vooruit die de Kerk maar kan maken. Het betekent een volledige vernieuwing van de Kerk, maar het hangt van de mens af of hij zijn kruis wil opnemen, of hij met Maria gelooft dat we een mogen en moeten zijn met Christus in Zijn lijden en in Zijn verheerlijking.

    Door Peter Klos, priester.

    11-05-2015, 15:09 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mozes en de Egyptenaren

    Een vader vroeg aan zijn zoontje: Wat heb je in de catechese geleerd? Het jongetje zei: We hebben geleerd hoe Mozes de Egyptenaren versloeg. De vader vroeg: Hoe deed hij het? Wel, de Egyptenaren gingen achter de Israelieten aan en Mozes riep de legermacht, die een paar pontonbruggen bouwden over de zee. De Joden gingen over de pontonbruggen. Toen de Egyptenaren kwamen werden de pontonbruggen opgeblazen en de Egyptenaren weren gedood. De vader zei: Is dat wat ze jou verteld hebben? Nee, maar als ik zeg hoe ze het deden zou je me niet geloven!

    11-05-2015, 00:31 Geschreven door Claudia  


    10-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dochters van het Lam van de Onbevlekte Maagd 25/9/2014

    DRINGENDE BOODSCHAP, 25/9/2014, 3:00 am

    Mijn lief kleintje, Ik wek je vannacht om Mijn woorden te delen van Mijn Heilige Geest. 

    Spoedig zal een gerommel gehoord worden in jullie land dat het in twee zal verdelen. Kreten van angst zullen weerklinken en al die Mij liefhebben zullen elkaar moeten helpen. Er zal paniek zijn, angst en veel chaos omdat door bepaalde gebeurtenissen zal een staat van vrees en herrie heersen. Er zal geen veiligheid in de straten zijn, mensen zullen vechten en plunderen, en verder elkaar vernietigen in angst en paniek. Dingen zullen gebeuren en jullie moeten klaar zijn om diegenen te helpen kalmeren die Ik naar je zend. 

    Vernietiging is op handen. Jullie natie zal spoedig de ene ramp na de andere kennen. Voedsel zal uitgeput zijn in jullie winkels door droogte en hongersnood. 

    De machten in jullie land zullen verslagen worden en vijanden van vrijheid zullen het overnemen. Eerst zullen mensen denken dat ze hen helpen maar de mannen zullen gedwongen worden te werken voor hen en de vrouwen en kinderen zullen gezonden worden naar detentiekampen. Het kwaad zal de overhand halen over Mijn volk en hen dwingen zich te onderwerpen. Mijn getrouwen, jullie moeten bij elkaar blijven. Jullie zullen tesamen leven, je eigen voedsel kweken en je verborgen houden van de machten die je land zullen overnemen. Jullie steden zullen vol kwaad zijn. Er is nu geen tijd om te zitten en rusten. Vernietiging is op handen. Jullie moeten je nu voorbereiden want jullie moeten een tijd tesamen leven voordat Ik zal vermenigvuldigen wat jullie hebben. 

    Er zal een tijd komen dat Ik niet langer op de altaren van jullie kerken zal zijn, maar jullie weten dat Ik altijd bij jullie zal zijn en jullie zullen Mij hebben in de Aanbidding. Ik zal jullie nooit in de steek laten. Elkeen moet een levend tabernakel zijn die de Aanwezigheid van Mijn Zoon draagt voor degenen die Hem zoeken. Ik zal jullie een heilige priester zenden zodat Mijn Eucharistie altijd bij jullie zal zijn. Wees niet bezorgd, bid en heb vertrouwen! 

    Het is nu enkel een kwestie van minuten voordat de chaos losbreekt. Gebeurtenissen zullen zich snel voordoen eens ze beginnen. Het goede nieuws is dat plotseling een groot mirakel van Mijn Vaders barmhartigheid de wereld zal aandoen. Elk zal hun zondigheid en hun ziel zien, en elk zal exact weten waar ze staan met God hun Vader. De wereld weet niet de schok die ze zullen zien. Zovelen zullen het niet begrijpen. Het zullen Mijn uitverkorenen zijn die hen zullen helpen en hen naar Mij zullen terugbrengen. Eens ze vergeving zullen zoeken en verzoening zullen ze jullie hulp nodig hebben en jullie steun. Heb elkaar lief zoals Ik doe. Bid, Mijn kinderen want het uur is gekomen. Wees voorbereid. Jullie zullen ook je geliefden naar Mij zien komen en genezen worden.

    Ik zegen je voor dit keer. Mijn woorden vannacht zijn niet bedoeld om je schrik aan te jagen, ze zijn er om je klaar te maken voor de tijd dat Ik heb voorbereid voor je. Het is hier en nu. Bid en vertrouw en blijf Mijn Heilige Woorden opschrijven die Ik in je hart en geest heb geplaatst. 

    Ik zegen je, Vader, Zoon, en Heilige Geest.

     

    10-05-2015, 21:46 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dochters van het Lam van de Onbevlekte Maagd 19/4/2015

    Kom Vader, Zoon, en Heilige Geest met Uw woorden en St Michael als beschermer en bewaarder, 19/4/2015 bij de Aanbidding

    Mijn zeer geliefde zoon, dit is je Jezus van liefde en barmhartigheid. Ik bevestig je dat Mijn dochter (de boodschapper van het Schrijn van het Kind Jezus) dat alles zal goed komen voor haar. Ik, Jezus, bevestig door Mijn zoon dat alles wat je hebt gekregen in geschrift van God komt (verwijst naar de 8/4/2015 Schrijn van het Kind Jezus boodschap). Je priester bevestigde het vandaag aan jou. Ik wil het bevestigen op een ander tijdstip aan jou en aan al Mijn restkerk-kinderen dat het tijd is voor de aarde om te exploderen en veel schade zal aanrichten en Amerika zal stoppen. 

    Je hebt veel waarschuwingen gekregen dat het hier en nu is. De Hemelse tijd en de aardse tijd staan op het punt elkaar te treffen en het lijden in je land zal groot zijn voor degenen die niet luisteren. Je Vader in de Hemel zal de aandacht trekken van de hele wereld en je zult een keuze moeten maken voor de wereld en satan of voor God en Zijn vergeving vragen voor je zonden. Er zal geen middenweg zijn. Je zult moeten kiezen voor de Hemel of voor de Hel. Kies alsjeblief voor de Hemel voor de eeuwigheid, niet voor de hel voor de eeuwigheid. Je geliefde Jezus tot een koppig volk. Sorry, het moet nu zo. Liefs, Jezus en de hele hemel. 

    Kom Heer, Jezus en St Michael met al de Hemelse bescherming, 6/4/2015

    Mijn geliefde zoon en kinderen, Ik kom je vertellen dat Mijn restkerk-kinderen nu zeer lijden en het zal eindigen als Mijn geliefde zoon deze woorden schrijft. Tien procent van Mijn kinderen dragen nu 100% van de wereldproblemen omdat de rest van Mijn kinderen geen vergeving vragen voor hun zonden. Ik vertelde je vorige week dat de hele aarde op het punt staat uit te barsten en veel schade zal aanrichten en vele mensen zal doden, maar met Mijn Goddelijke Barmhartigheid dat spoedig zal komen bij elk van Mijn kinderen, zal aan elk nog een kans gegeven worden om je zielen te redden. Jullie zullen allen verlicht worden en Mijn Moeder en Ik, Jezus van Goddelijke Barmhartigheid zien, en al de zonden dat je begaan hebt en er zal je een laatste kans gegeven worden om vergeving te vragen voor jullie zonden voor jullie aarde open splijt en je aarde in volledig wanhoop zal verkeren. De meesten zullen gered worden door ‘ja’ te zeggen tot hun God en vergeving te vragen. 

    Ik, jullie God ben mij bewust van satans trucken en jullie wereldleiders trucken. Ik weet dat het niet allemaal jullie fout is en dat het doorgegeven werd van de vorige generaties. Daarom geeft Mijn Vader jullie allen deze extra genade dat van vorige generaties is doorgegeven en bewaard is door jullie God voor deze generatie. Dit is enkel nog een bevestiging om hard te bidden en blijvend te verdragen want de tijd is hier en staat nu te gebeuren. Dit is jullie Jezus van liefde en barmhartigheid dit tot jullie spreekt en elk dankt die de negendaagse noveen bidt. Jullie God laat nooit Zijn kinderen in de steek, enkel satan doet het. Liefs, Jezus.

    10-05-2015, 20:39 Geschreven door Claudia  


    09-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 6/5

    KLEINE KINDEREN, COLUMBIA ZAL EEN GROND VAN ZEGENING ZIJN EN EEN MARIAAL TOEVLUCHTSOORD IN DE TIJDEN VAN DE GROTE BEPROEVING

    6 Mei 2015 – 8H25 a.m

    OPROEP VAN MARIA, MYSTIEKE ROOS AAN DE KINDEREN VAN GOD

    Kleine kinderen, dat mijn moederlijke zegen jullie altijd vergezeld.

    Zoals een feniks, zal Columbia zich uit haar as herrijzen en de zegening van mijn Vader ontvangen, zodat ze haar missie tot een goed einde kan brengen. De missie die ze gekregen heeft om een licht te zijn voor de mensheid. Kleine kinderen, Columbia zal een grond van zegening zijn en een mariaal toevluchtsoord in de tijden van de grote beproeving. De stromen van Levend Water zullen ontspringen van deze columbiaanse aarde die de geestelijke dorst zullen stillen van vele naties; de fonteinen van leven zullen de dorheid en de droogte van een wereld die na de zuivering dorst zal hebben, irrigeren.

    Columbia, jij bent de aarde van de hoop waar de schepper zijn ogen op gericht heeft. Ik zeg jullie, kleine kinderen dat heel spoedig mijn Vader van deze aarde het onkruid zal uittrekken zodat ze niet meer het bloed van haar schoot zal doordringen; de Engelen staan reeds klaar om de oogst binnen te halen en alle onkruid van deze geliefde columbiaanse natie zal gemaaid worden, gedroogd en in het vuur gegooid zodat enkel een goede oogst over blijft.

    Van Columbia zal een groot aantal geestelijke mannen en vrouwen voortkomen die de wereld zullen ingaan en de boodschap van redding van de Vader zullen uitdragen; een boodschap van leven die het geloof en de hoop zal teruggeven aan een dorstende mensheid naar het Woord van God die leidt naar het beloofde Jeruzalem. De dagen van je test komen naderbij, geliefd Columbia en reeds weet je dat er geen terugkeer mogelijk is, want het is geschreven dat jij Licht zult zijn voor de naties.
    Na de zuivering zal je schijnen als een smeltkroes en je zal opnieuw worden uitgehuwelijkt aan het Heilig Hart van mijn geliefde Zoon.

    O ! Geliefd Columbia, je zult als een ster zijn aan het firmament en de naties zullen je het Nieuwe Israel noemen. O ! Aarde van voorzieningen waar de melk en de honing zullen voortkomen, plaats op aarde waar allen zullen willen zijn. Ik zeg geliefde columbiaanse aarde omdat het het geschenk is dat mijn Vader je heeft gereserveerd voor na de zuivering. Aarde van hoop, de hemel rekent op jouw ! Stel de liefde niet teleur die mijn Vader voor je heeft; aanvaard kinderen van Columbia met nederigheid, liefde en geloof het bewijs dat mijn Vader jullie zal zenden, omdat het voor jullie goed is en voor het goed van de hele mensheid.

    Dat de vrede van God jullie vergezeld en mijn moederlijke bescherming jullie begeleid.

    Ik houd van jullie, jullie Moeder, Maria, Mystieke Roos.

    Maak mijn boodschappen bekend aan de hele mensheid.

    09-05-2015, 18:57 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Mariale vlag
    De Mariale Vlag





    09-05-2015, 18:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 26/4

    MIJN MARIALE BANIER IS EEN KRACHTIGE WAPENRUSTING VOOR DEZE EINDTIJD!


    26 APRIL 2015 – 2H20 P.M.

    OPROEP VAN DE HEILIGENDE MARIA AAN DE KINDEREN VAN GOD

    Kleine kinderen, dat de vrede van God in jullie woont en dat mijn moederlijke bescherming jullie altijd vergezeld.

    Kleine kinderen, hijs de Banier van Onze Twee Harten in jullie huizen en draag ze tezelfdertijd met mijn rozenkrans om jullie hals omdat dat het embleem zal zijn van de overwinning tegen de krachten van het kwaad. Jullie moeten mijn Mariale Banier gereed houden mijn kleine kinderen, het is het vaandel van de overwinning van de laatste tijden; al de gezinnen waar mijn banier zal zijn, zullen beschermd zijn en geen macht van het kwaad zal jullie kwaad kunnen doen. Mijn mariale banier is een krachtige wapenrusting voor deze eindtijd.

    Kleine kinderen, ik wil dat mijn mariale banier het vaandel zal zijn van het godsvolk, hijs ze elke keer dat jullie gaan bidden, omdat het een beschermd schild is tegen de krachten van het kwaad. Alle gezinnen en al degenen die mijn banier dragen tezelfdertijd als de rozenkrans zullen beschermd zijn door de Hemelse Legermachten en in het uur van jullie dood zal ik jullie begeleiden en laat ik jullie niet verloren gaan. Laat ze zegenen bij een van mijn geliefde priesters zodat jullie beschermd zijn ’s nachts en overdag en mijn tegenstander jullie niet kan raken, en jullie geen kwaad kan doen. Mijn mariale banier zal jullie bescherming bieden op alle ogenblikken, vooral dan in de nachtelijke uren als jullie slapen. Jullie kunnen ook mijn mariale banier plaatsen op hetzelfde moment als de Ichtus op de deur van de ingang van jullie huizen; dat zal jullie bescherming bieden en zal een teken zijn en bescherming tegen dat de Engel van de Goddelijke Gerechtigheid jullie stad aandoet en hij voorbijgaat en zijn zwaard van gerechtigheid jullie huizen en gezinnen niet raakt.

    Bereid jullie dus voor, mijn Militant Leger, tooi jullie met mijn Mariale Banier in jullie geestelijke strijd en ik geef jullie de overwinning iedere dag. Wees niet bang, mijn kinderen, deze Moeder zal jullie niet in de steek laten; gehoorzaam mijn instructies dat ik jullie laat weten door de instrumenten van deze laatste tijden; verwerp deze boodschappen niet omdat ze de stem van de Hemel zijn die jullie leidt en deze tijden van duisternis en geestelijke strijd.

    Ik houd van jullie, jullie Moeder, Heiligende Maria.
    Breng mijn boodschappen aan de hele mensheid.

    09-05-2015, 02:57 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    astralis
    www.bloggen.be/astrali

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs