Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    06-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zal tussenkomen op manieren die de wereld verstomd doen staan. 28/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik ken de Mijnen en zij kennen Mij. Ze weten ook degenen die van Mij zijn, net als ze weten wie niet van Mij komt. Degenen die van Mij komen zijn teder van hart, vol van liefde voor alle zondaars met inbegrip van Mijn vijanden en vol nederigheid want ze weten dat we niets zijn zonder Mij. Hun zielen zijn vrij van boosheid, wrok en haat en ze lijden erdoor. Ze schijnen zoals bakens, hun zielen vol van het Licht van God.

    Het is dit Licht, dat Satan en elke gevallen engel als doelwit zijn met elke vorm van verleiding. Dit zijn de zielen die het meest gezocht worden door de boze en in de tijden die voor ons liggen, zullen ze ingepakt worden door leugens. SOMMIGEN ZULLEN VOLLEDIG WEGVALLEN VAN DE WAARHEID. ANDEREN ZULLEN ER ZICH AAN VASTGRIJPEN MAAR ZULLEN ERMEE WORSTELEN, TERWIJL DEGENEN DIE DE GENADE VAN DE GODDELIJKE WIL VAN GOD IN HUN HART HEBBEN, ZULLEN NOOIT DE WAARHEID IN DE STEEK LATEN.

    De wereld zal in een groot oorlogsveld veranderen, waar verwarring zal regeren, en het zijn de zielen die van Mij zijn die de grootste beproevingen zullen moeten doorstaan. Het is Satans wens om degenen die Mij niet kennen weg te nemen van Mij. Dit zijn de zielen die het dichtst bij Mijn Hart zijn , want ze vertegenwoordigen de grootste prijs. Het zullen dergelijke zielen zijn, als ze in dwaling zouden vallen, die voor Mij zullen getoond worden door Mijn grootste vijand.

    Ik zal bespot worden door hun verraad en Ik zal bittere tranen van spijt huilen voor deze arme kinderen van God. Maar weet dit. Ik zal vechten voor deze zielen. IK ZAL TUSSENKOMEN OP MANIEREN, DIE DE WERELD ZULLEN VERSTOMD DOEN STAAN ZODAT IK HEN KAN WEGRUKKEN UIT DE KLAUWEN VAN BEDROG EN ZE ZULLEN WETEN WANNEER IK DIT DOE. OP DIE DAG ZAL IK HEN OPNIEUW VRAGEN “BEN JE VAN MIJ OF NIET?”. DAN ZULLEN ZE WETEN DAT IK HET BEN EN IK ZAL HEN TERUGEISEN EN HEN MEENEMEN IN MIJN NIEUWE KONINKRIJK.

    Degenen die sterk blijven, door hun onwankelbare geloof in Mijn Heilige Woord, zullen degenen leiden die van Mij zijn. HET ZAL DOOR DEZE ZIELEN ZIJN – MIJN REST – DAT MIJN BARMHARTIGHEID VER ZICH ZAL UITBREIDEN EN BOVEN WAT ZICHTBAAR IS VOOR HET OOG.

    Ik roep nu tot jullie die Mij kennen. Ik wens dat jullie elke dag leven alsof er geen morgen is. Vertrouw op Mij. Vraag Mij om bescherming en doe een beroep op Mij voor bijzondere gunsten op jullie tocht naar Mijn Nieuwe Tijdperk van Vrede. Ik zal jullie elke keer te hulp schieten en bijzondere Genaden over jullie doen komen. Dan zullen jullie niets vrezen want jullie zullen weten dat Ik bij jullie ben. Ik zal je hand vasthouden als Ik jullie begeleid naar het Toevluchtsoord van Mijn Vrede en Mijn Grote Glorie. KOM NAAR MIJ EN VREES MIJN GROTE DAG NIET DAT ONVERWACHT EN OPEENS ZAL AANBREKEN, EN NIET EEN TRAAN ZUL JE LATEN WANT JE ZULT VERENIGD ZIJN MET DE GODDELIJKE WIL VAN GOD VOOR EEUWIG. Aanvaard Mijn Liefde, Mijn Zegeningen en Mijn Grote Barmhartigheid want wanneer je dit doet kun je waarlijk beweren van Mij te zijn.

    Jullie Jezus

    06-09-2014, 19:49 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer een persoon zegt dat hij Mij lief heeft, zal hij alles doen volgens Mijn Heilige Wil. 25/8/2014

    Mijn zeer lieve dochter, wanneer een persoon zegt dat hij Mij lief heeft, zal hij alles doen volgens Mijn Heilige Wil. Hij zal alles in Mijn Heilige Handen leggen en hij zal zijn eigen noden en verlangens vergeten. Dan zal hij tot Mij zeggen “JEZUS, ALLES WAT IK ZEG EN DOE IS VOLGENS UW HEILIGE WIL – DOE MET MIJ VOLGENS DE WIL VAN GOD.”

    De mens die in Mij leeft en Ik, in hem, zal alles overleveren volgens wat Glorie aan God geeft. Hij zal geen egoistische motieven hebben; geen verborgen verlangen om zichzelf te plezieren en zal alles doen wat hij kan in dit leven zodat hij in volledige eenheid met Mij is. Hij zal elk gedacht; elke beweging; elke stap en elke handeling aan Mij geven zodat Ik kan handelen binnen zijn ziel. Hij zal volledig in Mij vertrouwen en hij zal weten dat alles wat Ik doe, alles wat Ik toelaat en alles wat Ik uitvoer, om de aarde te zuiveren enkel een doel heeft en dat is God Glorie te geven.

    De mens, op zijn eigen, kan Mij nooit een dergelijk geschenk geven tenzij hij Mijn Heilige Geest toelaat om in hem te wonen. Enkel dan kan hij perfectie bereiken, die hem zal transformeren zodat zijn hart en ziel verstrengeld worden met Mij. IK KAN DAN DOOR MIJN GODDELIJKHEID GROTE MIRAKELS CREEREN IN DEZE ZIEL DIE VOLLEDIG IN MIJ VERTROUWT, NOG ALTIJD ZIJN GOD GEGEVEN RECHT HOUDT – DAT VAN ZIJN VRIJE WIL.

    Door Mij, Jezus Christus, toe te staan om in jou te wonen, zal het een groot offer van jouw kant vragen. Je moet elke verheven gedachte van jullie afwerpen; elke zwakheid en elk grammetje zelfmedelijden. Wanneer je tot Mij komt en Mij vraagt om je te begeleiden dan zal elk lijden die jouw lot was ervoor, weggedaan worden. Niets zal je beroeren. Je zult niet in staat zijn haat te voelen voor anderen, met inbegrip van degenen die je grote schade berokkenen of leed. Je zult gemakkelijk vergeven, geen wrok koesteren in je hart, want in welke moeilijke omstandigheden je je ook bevindt, zul je de dingen zien zoals Ik ze zie.

    OM JE VOOR TE BEREIDEN OP LEVEN IN MIJ MOET JE ONTHOUDEN DAT AL WAT GOED IS VAN GOD KOMT. De mens kan nooit door zijn eigen intellect en vastberadenheid vrede bereiken tot de dag hij zich opoffert aan God, in geest, lichaam en ziel. Door Mij, Jezus Christus, het geschenk van zijn volle vertrouwen te bieden zal Ik in die ziel wonen en hij zal deel worden van al Mijn Glorie. Ik zal dergelijke zielen verheffen. Welke vreugde zal hun harten overstromen! Angst voor het onbekende zal hen niet meer raken. Op deze manier zal Ik de wereld voorbereiden voor Mijn Grote Glorie – Mijn Nieuwe Glorierijke Koninkrijk, waar alle leven geleefd zal worden volgens de Wil van God op aarde als in de Hemel.

    Wanneer Mijn Wil geworteld raakt in de zielen van degenen die hun leven leiden volgens al  Mijn wensen, zullen nooit opnieuw enige vorm van haat in hun harten ervaren. Want dit is onmogelijk. Ik Ben niet in staat van haat te voelen en als Ik in je ziel mag wonen, dan kan niets in jou blijven, dat niet van Mij komt.

     

    Jullie Jezus

    06-09-2014, 18:52 Geschreven door Claudia  


    03-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 14/8

    STEUN MET JULLIE GEBEDEN DE PAUS ZODAT DE VERNIEUWING DIE GEGEVEN WORDT IN DE KERK VAN MIJN ZOON, IN OVEREENSTEMMING IS MET GODS WIL!

    14 Augustus 2014  - 8:10 A.M.

    MARIA’S, MYSTIEKE ROOS, AAN GODS KINDEREN

    Kleintjes, moge de vrede van de Almachtige God met jullie zijn en mijn moederlijke bescherming jullie altijd vergezellen.

    Kleintjes, wees voorbereid op een mega zonnestorm die de aarde nadert en het zal voor een tijdje alle communicatie en financiele diensten onderbreken. Het klimaat zal grote veranderingen ondergaan en de economie van vele naties zal vallen; een financiele depressie is nabij, en de god geld zal voor altijd verdwijnen. De tijd van de microchip is op het punt zich voor te doen en alles zal gebeuren door kredieten. Munten en biljetten zullen niet langer circuleren, zwakke economieen zullen bezwijken en vele naties zullen bankroet zijn.

    Machtige naties zullen de zwakste onderwerpen, en de nieuwe wereldorde zal zijn heerschappij beginnen. Enkel de komst van oorlog mankeert zodat de tijd van grote zuivering zijn vervulling zal kennen.

    Ongeluk zal onverwacht op de mensheid neerkomen, gejammer zal niet eindigen wanneer het ene ongeluk na het andere volgt; alles zal gedestabiliseerd worden in een kettingreactie; dit is de redden, mijn kleintjes dat we dringende oproepen doen tot bekering, omdat in angstige tijden niemand naar jullie luistert en jullie het risico lopen om eeuwig verloren te gaan.

    Opnieuw vraag Ik jullie, kleintjes, om Paus Francis te gedenken in al jullie gebeden, omdat er een complot is tegen zijn leven. Ik vraag jullie ook te bidden voor de hervorming die spoedig in de kerk zal plaatsvinden. Steun met jullie gebeden de paus zodat de hervorming die zich in de kerk van mijn zoon zal voordoen in overeenstemming is met Gods wil! Ik zeg dit omdat er vele paarsen zijn binnen het Vaticaan die de theologie van bevrijding aanhangen en ze willen deze hervorming manipuleren en rebelleren. De katholieke wereld zal geraadpleegd worden om te participeren in deze hervorming; vraag dus aan de Heilige Geest van God om de Paus te verlichten en zijn groep van kardinalen die deze grote missie zullen uitvoeren.

    Kleintjes, Ik manifesteer me op vele plaatsen, vooral in die naties die ver weg zijn van mijn Zoon en die andere goden dienen. Ik wil als moeder van de mensheid jullie wakker maken en jullie de Ene Enige en Ware God, Een en Drie-een laten kennen; zodat wanneer mijn Zoon geestelijk terugkeert naar het Nieuwe Jeruzalem, er een kudde en enkel Een Herder, mijn geliefde Zoon Jezus zullen zijn.

    Het korten van de dagen bereikt zijn limiet, de tijdsduur is meer en meer aan het inkorten, wees niet bang; weet dat dit alles deel uitmaakt van Gods Plan voor zijn eindtijd en laatste dagen. Na ‘de waarschuwing’ zal mijn Vader de dagen van Goddelijke Gerechtigheid beginnen. Er komen 1290 dagen van harde beproeving, die nodig zijn voor jullie zuivering; verlies jullie geloof niet; blijf in de liefde van God, verenigd in gebed en mijn hand nemend zodat wanneer jullie ontwaken na de test jullie in staat zijn het licht te zien van een nieuwe dageraad die met mijn Zoon, Jezus, vol luister en Glorie, wachtend op jullie met open armen om jullie te verwelkomen in het Nieuwe Hemelse Jeruzalem.

    Moge God jullie zegenen en bewaren, mijn kleintjes.  Jullie Moeder: die van jullie houdt; Maria Mystieke Roos.

    Maak mijn boodschappen kenbaar aan de hele mensheid.

    03-09-2014, 21:09 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastor Enoc 18/8

    KOM EN WEES NIET BANG, PRAAT MET MIJ, OMDAT IK OP JE WACHT OM JE MIJN VREDE EN TROOST TE GEVEN!

    18 Augustus 2014  -  4:15 P.M.

    DE OPROEP VAN JEZUS, HET HEILIGE SACRAMENT AAN DE MENSHEID

    Het Heiligdom van de ‘Gevallen Jezus’. Girardota, Antioquia

    Mijn kinderen, mijn vrede zij met jullie

    Ik ben de uitgeteerde Christus die wacht op jullie met liefde voor al Zijn kinderen; kom, prijs me, maar eerst zouden jullie me moeten groeten voordat jullie vragen om jullie problemen op te lossen. Voor mij is het meest belangrijk de redding van jullie ziel, de rest zal erbovenop gegeven worden. Jullie vragen niet, mijn kleintjes, velen komen naar mij enkel voor het oplossen van wereldse problemen en ze hebben niet het welzijn en medelijden om mij te groeten en te prijzen voor alle zegeningen die Ik hen dagelijks geef. Want elke dag ontvangen jullie de gave van leven en enkel dit is genoeg om dankbaar te zijn aan Mijn Vader voor zo’n prachtig geschenk.

    O mijn kleintjes, jullie kunnen niet begrijpen dat Ik leef en werkelijk aanwezig ben in de stilte van elk Tabernakel! Ik woon ook in elk berouwvol en nederig hart, in elk zuiver en puur hart.  Waarom dan zijn jullie mij aan het zoeken in den hoge, als Ik in jullie woon? Kom en wees niet bang, praat met mij, omdat Ik op je wacht om je mijn vrede en troost te geven!

    Mijn kinderen, Ik ben je Geliefde, je Vader, je Vriend, je Verdediger, degene die je ondersteunt en troost biedt. En bovenal, Ik ben je God! Kom, kom dichter tot mij; praat tot mij en vertrouw me al je problemen toe, je lijden en angsten; dat als je geloof hebt Ik het onmiddellijk kan oplossen. Kom met een gebroken en oprecht hart en Ik verzeker je dat je niet zal bedrogen worden. Ik heb meer te geven dan je mij kunt vragen.   

    Ik ben in de stilte van elk tabernakel te vinden, het gewicht van jullie zonden dragend; Ik houd zoveel van jullie, mijn kleintjes, dat Ik opnieuw voor jullie zou sterven, en Ik zou het met alle plezier doen. Mijn liefde is zo groot dat het alles vergeeft; kom en laat al je zondenlast en miserie achter, Ik zal ze voor jullie dragen; kom naar mij al de bedroefden en gekwelden, dat Ik jullie kan troosten; kom naar mij al de zieken in lichaam en/of ziel, dat Ik jullie mijn genezing kan geven. Ik wacht op de zondaars van alle rassen, geloofsovertuigingen en religies om jullie mijn vergeving en redding te geven. Kom naar mij, omdat Ik de Eeuwige Herder ben die zijn leven geeft voor zijn schapen en vooral voor die schapen die mij niet kennen of die mij niet liefhebben.

    Ik wacht op mijn kinderen, omdat Ik de bron van Eeuwig Leven ben die wenst jullie Leven in overvloed te geven. Prijs me en vraag mij om geloof, kom en praat tot mij als vrienden en Ik verzeker jullie dat Ik jullie alles zal geven wat je vraagt als het goed voor je is en voor de redding van jullie ziel. Mijn vrede geef Ik jullie, en mijn vrede laat Ik jullie. Toon berouw en bekeer je want het koninkrijk van God is nabij.

    Jullie geliefde: Jezus het heilig Sacrament.

    Maak mijn boodschappen kenbaar aan de hele mensheid.

    03-09-2014, 20:23 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zal jullie tranen wegvegen; de wereld verenigen en vrede brengen. 24/8/2014

    God de Vader : Mijn lieve dochter, weet de mens werkelijk de draagwijdte van Mijn Liefde voor Mijn kinderen? Weet hij dat met liefde een verschrikkelijke pijn kan komen? Liefde die puur is kan een grote pijn creeren wanneer deze liefde wordt afgewezen.

    Ik houd van Mijn kinderen, Mijn Schepping, Mijn Vlees en Bloed. Daarom voel Ik grote pijn door de manier waarin zonde verdeeldheid heeft gecreeerd tussen Mijn kinderen en Mij, hun Eeuwige Vader. Ik huil wanneer Ik de haat zie, die kan woekeren in hun harten voor elkaar. Ik huil wanneer Ik de zonden van lust, jaloezie, trots, hebzucht en hun verlangen zie om elkaar de loef af te steken en de pijn en de angst zie die ze elkaar aandoen.

    Wanneer ze het Leven dat Ik aan de mens naliet wegnemen, is Mijn Pijn zo groot dat Ik het uitroep met zulk een smart dat de hele Hemel tranen van smart met Mij weent. MIJN TIJD KOMT SPOEDIG EN WANNEER JULLIE HOREN VAN OORLOGEN; EPIDEMIEEN; HONGERSNOOD EN DE AARDBEVINGEN FREQUENTER VOORKOMEN, WEET DAN DAT DAT HET UUR ZAL ZIJN WANNEER IK ZEG – GENOEG!

    Ik zal de goddelozen verwijderen in een adem; de moordenaars met enkel een fluistering en Mijn vijanden in een ogenblik. Dan zal Ik het uur bekend maken, de tijd voor Mijn Zoon om Zijn Rechtmatig Koninkrijk terug te eisen.

    Ik zal jullie tranen wegvegen; de wereld verenigen en vrede brengen; degenen verbannen die Mijn kinderen vervolgden en in het Licht van Mijn Koninkrijk brengen degenen die geleden hebben in Mijn Naam want ze zullen verheven worden in Mijn Nieuwe Koninkrijk op aarde.

    Bereid jullie voor, Mijn kinderen voor het vreugdevolle leven in Mijn Nieuwe Paradijs dat spoedig van jullie zal zijn. Het lijden op deze aarde zal uitgestorven raken en de tranen van smart zullen vervangen worden door tranen van vreugde. Dat is Mijn Belofte. Wanneer je voelt dat je het niet meer aankunt weet dat de tijd dichtbij is voor een Nieuw Tijdperk om aan te breken. 

    Jullie Eeuwige Vader

    God de Allerhoogste

    03-09-2014, 18:08 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 164

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    164 Gebed van Vrede voor de Naties  24/8

    O Jezus breng mij vrede.

    Breng vrede in mijn natie en in al die landen die verscheurd worden door oorlog en verdeeldheid.

    Zaai de zaden van vrede in die versteende harten die anderen doen lijden in de naam van gerechtigheid.

    Geef al Gods kinderen de Genaden om Uw Vrede te ontvangen zodat liefde en harmonie kunnen bloeien, zodat de liefde voor God zal triomferen over het kwaad en dat zielen kunnen gered worden van het bederf van leugens, wreedheid en boosaardige eerzucht.

    Laat vrede heersen over al diegenen die hun leven toewijden aan de Waarheid van Uw Heilig Woord en over hen die U helemaal niet kennen.

    Amen.

    Jullie Geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    03-09-2014, 17:06 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bid om vrede in de wereld. 24/8/2014

    Moeder van Verlossing: Bid om Vrede in de Wereld
    Zondag 24 augustus 2014, 17.00 u.

    Moeder van Redding : Mijn lieve kinderen, Ik verzoek jullie dringend om te bidden voor vrede in de wereld, want zeer spoedig zullen vele landen verwikkeld zijn in oorlogen, die moeilijk onder controle te houden zijn en vele onschuldige levens zullen verwoest worden.

    De vrede die Ik jullie vraag af te smeken van Mijn Geliefde Zoon is bedoeld om de impact van de haat te verminderen die in de harten van de misleide zielen gezaaid werd, en die anderen gruweldaden doen ondergaan. Vrede, wanneer die op de aarde wordt uitgestort door de Kracht van God, zal een inzicht geven over hoe jullie elkaar moeten behandelen met liefde en respect, ongeacht jullie verschillen. Ik vraag jullie om elke dag dit Kruistochtgebed (164), het Gebed van Vrede, te bidden.

    Vrede zij met jullie, lieve kinderen, en denkt eraan dat jullie zonder liefde tot God nooit ware vrede kunnen vinden.

    Jullie Geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    03-09-2014, 17:02 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik zal Mijn Engelen en uitverkorenen bewapenen om de strijd aan te gaan met diegenen die Mij veroordelen. 23/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, twee tekens zullen duidelijk worden naargelang de grote schare  van uitverkoren zielen oprijst om Mij te helpen bij het terugwinnen van Mijn Koninkrijk op aarde. Het eerste teken heeft betrekking op de hooghartigheid van zielen in Mijn Kerk op aarde, waar menselijke redenering, intelligentie en ambitie het ware geloof van Mijn gewijde dienaren zullen vernietigen. Trots en arrogantie, in combinatie met een aangeboren verlangen om een dieper geloof te beleven, dat altijd net buiten hun bereik zal zijn, zullen leiden tot een valse kerk der duisternis. Dat zal een opgeblazen hiërarchie tot gevolg hebben die onwaarheden en een onvruchtbaar geloof zal voortbrengen.

    Het tweede teken heeft betrekking op de armzalige lichamen wanneer het menselijk lichaam – een heilig Geschenk van God – zal worden teruggebracht tot slechts een vehikel gebruikt als wereldse opschik, waarvoor geen respect zal getoond worden. Gebrek aan moraliteit zal resulteren in een gebrek aan respect voor het menselijk lichaam, met inbegrip van het misbruik van het lichaam waar het wordt gebruikt als een middel om deel te nemen aan  zware zonden van het vlees. Het gebrek aan respect voor het menselijk leven zal ook betekenen dat moord zo gewoon zal worden dat velen, uiteindelijk, volledig immuun zullen worden voor de gruwel van de fysieke dood door de handen van slechte mensen.

    De zuivering van de mens gaat door, want zonder het lijden van bereidwillige zielen, zouden veel mensen verloren zijn. Alleen dan, wanneer alle dingen ondraaglijk lijken, zal aan diegenen met het Zegel van de Levende God, de verlichting geschonken worden van hun lijden, dat de mensheid zal te gronde richten door zonden, oorlogen, hongersnood en ziekte. Jullie mogen oorlogen nooit negeren – hoe klein ze ook zijn – want zij zullen zich verspreiden. Negeer nooit het gebrek aan waar geloof in Mijn Kerk want ook dat zal uitdeinen. Negeer nooit de haat tussen de volkeren, die gebruik maken van de religie om hun vijanden te terroriseren, want ook die haat zal om zich heen grijpen om de zielen te verslinden van diegenen die Mij liefhebben. Negeer nooit de haat tegen Gods zieners of gekozen profeten want indien zij deze zielen haten dan haten zij Mij. Jullie mogen hun boosaardige tongen niet toestaan jullie te verleiden om bij hen aan te sluiten in hun snode pogingen om de klank van Mijn Stem te smoren. Indien jullie dat doen, dan zullen ook jullie even besmet worden als zij.

    En terwijl al deze verstoringen plaatsvinden, zal Ik Mijn Engelen en uitverkorenen bewapenen om de strijd aan te gaan met diegenen die Mij veroordelen. Dan, net wanneer de wereld elk grammetje verliest van de waardigheid die de mens eigen is, zal het beest de afgrond openen en vervolgens zal elke vijand van God Mijn Kerk infiltreren. Maar het zal volgens de vrije wil van de mens zijn of hij, al dan niet, bereid is om dergelijke onrechtvaardigheden te tolereren.

    Diegenen die opstaan en de Wil van God verdedigen zullen met grote Genaden worden gevuld en zullen door hun geloof boeten voor de zonden van diegenen die te koppig of te bang zijn om al wat het Woord van God tegenspreekt te weerstaan. Wanneer alle kwade wreedheden toenemen en wanneer de mens beseft dat hij niet beschikt over het vermogen om te vechten of om zulke boosheid te beheersen, moet hij zich tot Mij wenden en zeggen:

    "JEZUS, VERLOS ONS HULPELOZE ZONDAARS VAN UW VIJANDEN."

    Alleen dan kan Ik ingrijpen om de impact af te zwakken van geweld, moord, haat en oorlogen veroorzaakt door de zonde van de mens. Wend jullie elke dag tot Mij en roep om Mijn Barmhartigheid. Ik zal nooit diegenen in de steek laten die zich naar Mij uitstrekken.

    Jullie Jezus

    03-09-2014, 16:58 Geschreven door Claudia  


    31-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen mens heeft de autoriteit om een ander schade te berokkenen in Gods Naam. 21/8/2014

    Moeder van Redding : Mijn lieve kinderen, wanneer een mens een ander vervolgt en hem lijden veroorzaakt, kan de Geest van God niet in die ziel blijven want het is de boze die in hem woont. Wanneer een mens een ander vervolgt, hem kwaad veroorzaakt, zowel geestelijk als lichamelijk en dan zijn handelingen rechtvaardigt door te zeggen dat hij het Woord van God verdedigt, weet dan dat dit de grootste zonde is want het beledigt de Goddelijkheid van God.

    GEEN MENS HEEFT DE AUTORITEIT OM EEN ANDERE MENS KWAAD TE DOEN IN DE NAAM VAN GOD WANT DIT ZOU NOOIT DOOR DE VINGERS GEZIEN TE WORDEN OF TOEGELATEN WORDEN DOOR MIJN ZOON, JEZUS CHRISTUS. Als het onheil in de wereld toeneemt, zo zal elke goddeloze daad door de vingers gezien worden door degenen die schuldig zijn van verschrikkelijke zonde tegen Christus. Zij zullen elk excuus aangrijpen om hun boze handelingen te rechtvaardigen en niet een onder hen zal ontsnappen aan de kastijding in Gods Plan van Verlossing. DOE EEN ANDERE ZIEL IETS BOOSAARDIGS AAN EN DIE MENS ZAL VERANTWOORDING VERSCHULDIGD ZIJN VOOR ZIJN ZONDEN TEGEN GOD, ZIJN SCHEPPING EN ELK VAN ZIJN KINDEREN.

    In deze tijd van groot bedrog, wanneer het moeilijk is voor zondaars om goed van kwaad te onderscheiden, is het belangrijk om de Woorden van mijn Zoon, Jezus Christus te herinneren. LAAT HIJ DIE ZONDER ZONDE IS, DE EERSTE STEEN WERPEN. De persoon die verschrikkelijk lijden veroorzaakt aan anderen zal geoordeeld worden volgens zijn of haar daden.

    Jullie moeten, op dit moment, bidden voor de mensheid en de genaden om het verschil tussen zonden te onderscheiden, die tegen de mensheid worden gepleegd, en deze tegen God gepleegd. ZONDE IS ZONDE, MAAR WANNEER DE BOZE DADEN WORDEN UITGEVOERD IN GODS HEILIGE NAAM, DAN ZULLEN ZWARE GEVOLGEN EROP VOLGEN. Als haat zich verspreid zo zal ook de Liefde van God zich verspreiden door de zielen van de zachtmoedigen en de nederigen, want zij dragen de toorts van Redding tegen een achtergrond van duisternis. Enkel door de Genade van God kan de mens gered worden van zonde en het zal door de zielen zijn die God onvoorwaardelijk liefhebben kunnen de zielen die zondigen verlost worden.

    Jullie moeten bidden, bidden, bidden voor zondaars overal omdat de duisternis hen verblind voor de waarheid. Zonder de Waarheid, zou de wereld ondergedompeld zijn in volledige duisternis. Bid dat jullie, mijn lieve kinderen, de lelijkheid kunnen weerstaan die zonde brengt in jullie leven. Bid voor degenen die Gods kinderen vervolgen zodat ze het in hun hart vinden om liefde te tonen en mededogen voor anderen.

    Bid voor de redding van zielen en vooral degenen die haat toegelaten hebben om hun harten te verduisteren en die Gods Barmhartigheid het meest nodig hebben.

    Jullie Geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    31-08-2014, 17:23 Geschreven door Claudia  


    30-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genezingsgebed van Fr Suarez

    Genezingscentrum in Cyberspace

    Fr Fernando Suarez is een Fillippijnse Katholieke priester die duizenden wereldwijd heeft genezen van verschillende terminale ziekten via GSM en TV uitzendingen. Jullie kunnen op dit moment genezen worden door met hem te bidden.

    Het is niet Fr Suarez die geneest. Hij is enkel een werktuig. Enkel de Heer en jouw geloof samen kunnen je genezen.

    JE MOET GELOVEN DAT DE HEER JE ZAL GENEZEN. JE MOET HEM VRAGEN OM JE TE GENEZEN.

    Eenvoudige voorbereiding tot genezing :

    ·        Vergeef degenen die je pijn gedaan hebt

    ·        Vraag vergeving

    ·        Beloof goed te zijn voor anderen

    ·        Begin een nieuw leven in de Heer

    ·        Praat tot de Heer en vraag Hem om genezing

    GEESTELIJKE GENEZING GAAT LICHAMELIJKE GENEZING VOORAF. DOE DEZE VOORBEREIDING ALS JE AVONDGEBED.

    Laat ons nu plaatsen in de aanwezigheid van de Heer en bid met Fr Suarez.

    DE HEER HEERST IN CYBERSPACE.

    (kruisteken)

    Barmhartige Vader,

    Vandaag bid ik voor Uw zegen.

    Uw heilige Geest dat in ons kwam en Die in ons woont gaf een belofte 2000 jaar geleden. Dezelfde Geest vragen we nu om onze mensheid te omhelzen dat we Uw genezing mogen aanvaarden.

    Lieve God, raak alstublieft iedereen die luistert en deze video ziet aan. Genees hen en raak ze aan van kop tot teen. Genees hen en troost hen. Geef hen vreugde in hun ellende.

    Degenen die de hoop verliezen, geef hen kracht.

    Velen ervaren intense hoofdpijn of een geleidelijk verlies van het zicht. Velen worden doof, en velen kunnen niet ademen door astma. Velen hebben problemen met hun hart.

    Barmhartige God, Barmhartige Vader, raak hen nu aan, Heer.

    Degenen die ziek zijn, die niet kunnen stappen. Degenen die getroffen zijn met lichamelijke pijn in de knieen, heupen, voeten, schouders.

    Vooral degenen met kanker, O Heer. Raak hen aan en verwijder de kankercellen uit hun lichamen.

    Verwijder uit hun harten hun woede en wraakgevoelens, nijd, haat, verbittering.

    Vul hen met vergeving.

    God, als U in staat was om ons te scheppen uit het niets, kunt U ons zeker herscheppen. U kunt ons opnieuw heel maken omdat U van ons houdt. Heer, we geloven dat omdat U ons Uw heling beloofd hebt, we die heling zullen ontvangen en we aanvaarden Uw heling, terwijl we vragen voor de voorspraak van de H. Maagd Maria en bidden :

    Wees gegroet, Maria, vol van genade. De Heer is met U. Gezegend zijt Gij boven alle vrouwen en gezegend is de vrucht van Uw lichaam, Jezus. Heilige Maria, moeder Gods, bid voor ons, arme zondaars, nu en in het uur van onze dood. Amen.

    (Kruisteken)

    Moge de Almachtige God je zegenen en je vrede en genezing verlenen.

    ·        Vergeef anderen

    ·        Vraag om vergeving

    ·        Wees goed voor anderen

    ·        Beloof een leven te leiden in de Heer

    ·        Praat tot Hem

    ·        Vraag Hem je te helen

    ·        Vraag de voorspraak van de H. Moeder Maria. Zij is de weg tot Jezus de Genezer

    Lieve Heer door Moeder Maria, alstublieft heel mijn geest. Verleen me de genade om te vergeven. Verleen me Uw innerlijke vrede. Genees dan mijn lichaam. Herstel mijn gezondheid zodat ik kan veranderen om U te dienen. Heer, Schepper van het universum voor wie niets onmogelijk is. Aanhoor mijn smeekbede.

    30-08-2014, 20:29 Geschreven door Claudia  


    29-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wereld staat op het punt grote verandering te ondergaan. 18/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, wanneer Gods kinderen strijd zien in de wereld en verschrikkelijke gruweldaden zien die gepleegd worden in de naam van gerechtigheid, weet dan dit. Want kwaad brengt kwaad teweeg. Doe aan anderen en hetzelfde zal gedaan worden aan jullie. MIJN GERECHTIGHEID IS INHERENT EN TERWIJL MIJN BARMHARTIGHEID OVERVLOEDIG IS, MOET MIJN STRAF, WANNEER HET KOMT OP ONDANKBARE EN BOOSAARDIGE MENSEN GEVREESD WORDEN.

    Ik doe geen schade op iemand, want dit is niet wat van Mij komt. Maar wanneer het kwaad gepleegd wordt op Gods kinderen en wanneer de goddeloosheid zich verspreid zal Ik Mijn Gerechtigheid storten en laat geen mens in enige twijfel zijn dat deze tijden aangebroken zijn. Goddeloosheid is afgeleid van zonde. Zielen die zich overgeven aan zonde moeten altijd proberen zich vlug te verlossen in Mijn Ogen. Anders woekert de zonde en als je zou twijfelen dat Satan zijn greep heeft over zielen die gevuld zijn met haat en geweld, dan moeten jullie weten dat het extreem moeilijk is om dergelijke zielen te bevrijden van Satans controle.

    Eens Satan een ziel teistert, zal hij voortdurend die persoon kwellen tot zijn gedachten en zijn daden in overeenstemming zijn met de boze. De geteisterde ziel zullen uiteindelijk bezeten raken en enkel Ik, Jezus Christus, kunnen die zich bevrijden door exorcisme. Een ziel kan zeer snel bezeten raken maar het kan jaren duren om de ziel te bevrijden van de greep van de slang. Wanneer Mijn Straf wordt gevoeld zal het zijn om het kwaad uit te roeien en de daders te straffen, die de levens stelen van anderen. Ik zal degenen straffen die leven wegnemen van het lichaam en de ziel. Geen kwaaddoeners zullen onzichtbaar zijn want Mijn Ogen zijn alziend.

    Zo veel weten jullie van Mijn Liefde. Jullie twijfelen niet aan hoe groot Mijn Barmhartigheid is. Maar de sterfelijke mens is zich niet bewust van de Toorn van God omdat dit niet iets is waarover men gepraat heeft tegen jullie. Gods Woede is echt. Geloven jullie dat Hij zou toestaan dat Satan Zijn kinderen vernietigd en dan werkloos toekijkt? Geloven jullie dat Hij de zielen niet zou straffen die zwichten voor al Satans grillen en verlangen? TERWIJL GOEDE ZIELEN KUNNEN VERGAAN, ZULLEN ZE LEVEN HEBBEN. TERWIJL GODDELOZE ZIELEN KUNNEN LEVEN, ZULLEN ZE GEEN LEVEN HEBBEN.

    De wereld is op het punt gekomen om grote verandering te ondergaan en alles wat God voorzegd heeft zal plaatsvinden. Alles dat Hij zei dat zou gebeuren, zal gebeuren. En terwijl Ik jullie de profeten gaf om jullie te waarschuwen, hebben jullie nog altijd niet geluisterd. JULLIE WIMPELDEN DE VELE PRIVATE OPENBARINGEN GEGEVEN AAN DE WERELD ZODAT DE MENSHEID VOORBEREID ZOU ZIJN, WEG. TOCH LUISTERDEN JULLIE NOG STEEDS NIET.

    Jullie moeten bidden dat de schaal van vernietiging in de wereld zou verzwakt worden, want als jullie zouden zien wat in de toekomst ligt, zouden jullie voor Mijn Voeten vallen smekend om Barmhartigheid. Degenen die het Woord van God niet levend gehouden hebben in Mijn Kerken op aarde zullen verantwoordelijk zijn voor het verlies van vele miljoenen zielen die anders zouden gered zijn.

    Schaam jullie die Mij de Mijne noemen wanneer jullie een deel van de Waarheid verkondigen aan de ene kant en Mij vervloeken aan de andere kant. De pijn en ellende door Mij doorstaan omwille van zonde en de verwijdering van de mens van zijn Schepper, komt ten einde want Mijn Tijd is nu. In de laatste strijd om zielen weet dat als het kwade escaleert, God’s straf tien keer groter zal zijn dat hetgeen gepleegd wordt door goddeloze mensen op zijn broeders en zusters.

    Vrees niet Mijn Liefde, maar Mijn Gerechtigheid.

    Jullie Jezus

    29-08-2014, 19:12 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maak jullie eerst zorgen over je eigen ziel en bid dan voor anderen. 17/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, laat er geen verdeeldheid heersen onder Mijn Volgelingen in deze missie om zielen te redden, want dat is de wens van hem die Mij haat. Wanneer mijn geliefde Christelijke volgelingen verdeeld zijn en wanneer ze elkaar bevechten in Mijn Naam, brengt Mij dit grote droefheid. Mijn verdriet is wordt vermeerderd wanneer degenen die Mijn Woord verkondigen het dan ontkennen door anderen kwaad te berokkenen door wrede middelen om zo boosaardigheid te plegen.

    Al Gods kinderen zijn gelijk in Mijn Ogen. Weet dat de goeden onder jullie niet immuun zijn aan de verleiding van Satan, terwijl degenen met wanhoop en haat in hun harten niet immuun zijn voor Mijn Gaven. Ieder van jullie is een zondaar. KOM NOOIT VOOR MIJ MIJ ZEGGEND DAT EEN ZIEL MIJ NIET WAARD IS. BESCHULDIG GEEN ANDERE PERSOON VOOR MIJ EN BEWEER NIET DAT HIJ KWAADAARDIG IS; WANT WAT ZIJN JULLIE ANDERS DAN ZONDAARS IN MIJN OGEN?

    De wereld is vol van liefde. Maar het is ook vol haat en onverschilligheid voor Mij, Jezus Christus, omwille van het bestaan van zonde. Enkel wanneer zonde is uitgeroeid zal de wereld heel worden. Jullie moeten daarom je eerst zorgen maken over jullie eigen ziel en dan bidden voor anderen. Wanneer jullie dit doen zal Ik Mijn Barmhartigheid storten op jullie allen. Wanneer de mens die zich verheft voor Mij en slecht spreekt over een andere, zal hij voor Mijn Troon van Gerechtigheid komen, laatst zal zijn, terwijl de mens die zich vernedert voor Mij eerst zal komen.

    Wanneer zullen jullie waarlijk Mijn Leer aanvaarden? Waarom zeggen jullie dat jullie van Mij zijn wanneer jullie haat tonen aan anderen? Jullie zullen nooit Mijn Koninkrijk waardig zijn tenzij jullie je mantel van eigengereidheid en trots afwerpen.

    Jullie Jezus

    29-08-2014, 18:12 Geschreven door Claudia  


    28-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie kunnen mijn Zoon dan niet fysiek ontmoeten maar jullie zullen Hem leren kennen op alle manieren. 16/8/2014

    Moeder van Redding : Mijn lieve kinderen, vele mensen zoeken mijn Zoon Jezus Christus in hun leven op een bepaald moment. Wanneer een ziel mijn Zoon ontdekt is dit een tocht van verschillende wegen en van verschillende etappes die moeten afgelegd worden. Wanneer je dicht bij mijn Zoon komt zal dit een strijd zijn en zodoende moeten jullie dit verwachten. Als je dichter tot Hem nadert zullen jullie meer zoals Hem worden en Zijn Karaktertrekken zullen jullie bekend overkomen. Jullie kunnen mijn Zoon niet fysiek tegenkomen maar jullie zullen Hem leren kennen op alle vlak. Zijn Liefde zullen jullie voelen. Zijn Pijn zal deze van jullie zijn. Zijn vriendelijkheid zal gedeeld worden met jullie en de vreugde die Hij ervaart, omwille van Zijn onvoorwaardelijke Liefde voor de mensheid zal deze van jullie worden. Zijn Geduld zal in jullie ziel geprent worden en Zijn Woorden zullen geworteld zijn in jullie en met een begrip dat jullie zal gegeven worden door de Heilige Geest.

    WANNEER JULLIE WAARLIJK MIJN ZOON LIEF HEBBEN ZULLEN JULLIE NEDERIG WORDEN ZOALS HEM EN MET EEN BRANDEND VERLANGEN OM HEM TE DIENEN, WAT HET OOK KOST. Sommige zielen bereiken het spirituele pad van perfectie over de tijd, maar ze zullen deze tocht niet voltooien tenzij ze al hun vertrouwen in God stellen. Als een ziel struikelt onderweg, zal hij de genaden gegeven worden om recht te komen en zijn tocht verder te zetten. Maar als een ziel wedijvert met mijn Zoon, en zichzelf waardig vindt om het Vleesgeworden Woord uit te dagen, dan zal hij zich verwijderen van God.

    De persoon die Jezus vindt in dit leven op aarde en die Hem trouw dient zal vrede vinden. Weinig andere zaken zullen hem ooit bevredigen in dit leven. Als een ziel, na vertrouwelijk geworden te zijn met mijn Zoon, dan zich verwijdert van Hem, zal hij een verschrikkelijke pijn verduren. HEM GEKEND HEBBEN EN GELEEFD HEBBEN IN ZIJN HART, IS DEZE PIJN VAN VERWIJDERING VAN MIJN ZOON DE ERGSTE PIJN GEKEND DOOR DE MENS.

    Wanneer je in de verleiding komt om de Leer van Christus uit te dagen of wanneer je gepest wordt om Hem op een of andere manier te verwerpen, weet dat niets van deze wereld je ooit de vrede, liefde of vreugde zal brengen die van Hem komt.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    28-08-2014, 15:58 Geschreven door Claudia  


    27-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Degenen die de Wil van God in Zijn Plan om zielen te redden belemmeren zullen de Toorn van Mijn Vader op de hals halen. 14/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik verlang het kenbaar te maken dat degenen die de Wil van God in Zijn Plan om zielen te redden belemmeren, de Toorn van Mijn Vader op de hals halen.

    Wanneer de mens een grote gave wordt gegeven door de Goddelijke Wil van Mijn Eeuwige Vader, en het dan teruggooit, weent Mijn Vader. MAAR WANNEER EEN MENS PROBEERT MIJN PLAN OM MIJN VADERS VERBOND TE STOPPEN, SCHADE AAN TE BRENGEN OF TE VERHINDEREN, ZAL HIJ VEEL TE LIJDEN KRIJGEN. Wanneer een mens gelooft in zijn eigen macht boven dat van God zal hij machteloos gemaakt worden. EN WANNEER EEN MENS MIJ OMARMT NET ZOALS JUDAS DEED, ME VERTELT DAT HIJ MIJ LIEF HEEFT, ME OP DE WANG KUST EN MIJ DAN VERRAAD IS HIJ NIET BETER DAN DEGENE DIE MIJ OVERLEVERDE AAN MIJN BEULEN.

    Ik breng de mensheid grote genaden in deze tijd. Ik breng de mens grote Gaven door deze missie, en wat doet hij? Hij spuwt in Mijn Gezicht, zo vol jaloersheid, wrok en haat die hij in zijn ziel heeft. Degenen die dit doen, zullen overweldigd worden met een diepe smart, voortkomend uit een eenzaamheid, die ze nog nooit eerder hebben doorgrond. Zij zullen de pijn van verwijdering van God in dit leven op aarde voelen en wanneer dat gebeurt zullen ze weten dat dit werd veroorzaakt door hun verraad van Mij, Jezus Christus, hun ene en enige Redder. Ze zullen echter ook de volle draagwijdte begrijpen van Mijn Grote Barmhartigheid omdat door hen lijden te geven op aarde, geef Ik hen een kans om berouw te tonen en heel te worden. Wanneer ze Mijn Wil aanvaarden met waardigheid, zal Ik hen leven brengen in Mijn Nieuwe Koninkrijk.

    Word wakker, jullie allen en begrijp dat Mijn enige wens is om jullie te omhullen in Mijn Liefhebbende Armen. Ik ben jullie vijand niet – Ik houd van jullie en Ik verlang naar jullie met een verlangen dat jullie niet in staat zijn te begrijpen. IK ZEND PROFETEN, NIET OM JULLIE VREES AAN TE JAGEN MAAR OM DE WAARHEID TE ONTHULLEN, ZODAT IK JULLIE ALLEN EEUWIGE REDDING KAN BRENGEN EN VOORAL AAN DEGENEN DIE DAT HET MINST VAN AL VERDIENEN.

    Kom. Luister naar Mijn Oproep – Mijn Plan zal voltooid worden ongeacht hoeveel jullie ertegen zijn. De volle waarheid van wat het is wat noodzakelijk is voor jullie om je God-gegeven recht op jullie erfenis zal spoedig kenbaar gemaakt worden. Wanneer Ik kom met dit nieuws moeten jullie het verwelkomen of jullie ziel verliezen. 

    Jullie Geliefde Jezus

    27-08-2014, 19:20 Geschreven door Claudia  


    26-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wees altijd op jullie hoede voor de verdeeldheid die je in de wereld ziet, 13/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, de woede van Satan is nooit zo intens geweest als hij allerlei lijden toebrengt aan Gods kinderen in elke hoek van de wereld. Hoe groter de ontwrichting hoe groter is zijn aanwezigheid en invloed. Maar hij is machteloos op zichzelf en het enkel door de invloed die hij handhaaft op degenen die open staan voor hem, dat hij dergelijke diabolische vervolgingen kan veroorzaken. Hoe meer zielen dat hij verovert hoe erger de vervolging is en hoe meer hij kwelt. Wanneer de mensen die Mij trouw zijn hem toelaten om verwarring en wanhoop in hun hart te scheppen, is het gif dat hij voorbrengt van het ergste soort. Het is dan dat ze zich tegen elkaar keren, vechten en zich verdelen tot ze elkaar vernietigen.

    Wees altijd op jullie hoede voor verdeeldheid die je ziet in de wereld, of het in politiek, godsdienst of onder Mijn volgelingen is, want het zal altijd geworteld zijn in het toevluchtsoord van het beest, wiens heerschappij over de mensheid tot een eind is gekomen. Hij zal echter niet stoppen voor geen seconde in zijn plan om alle trouw aan Mij, Jezus Christus, te vernietigen.

    Het is enkel wanneer jullie Mijn Woord aanvaarden, zoals Ik het jullie nu geef, dat jullie de genade zullen vinden om Mij te vragen jullie te begeleiden door dit slinkse mijnenveld. Niet een onder jullie is sterg genoeg in jullie geloof tegen de invloed van het kwaad te vechten. Zonder dagelijks gebed, waar jullie smeken on Mijn Hulp, zullen jullie niet in staat zijn dicht bij Mijn Zijde te blijven. Maar wanneer Ik dergelijke genaden aan jullie schenk, zullen jullie moedig worden en de kracht hebben om Mij trouw te blijven. Enkel dan zal de Waarheid jullie ondersteunen. 

    Jullie Jezus

    26-08-2014, 16:58 Geschreven door Claudia  


    24-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijd dat de profetieen van La Salette en Fatima vervuld zullen worden is zeer dichtbij. 13/8/2014

    Moeder van Redding : Mijn lieve kinderen, de tijd dat de profetieen van La Salette en Fatima vervuld zullen worden is zeer dichtbij. Jullie moeten deze tijden niet vrezen maar ze eerder omarmen want jullie moeten weten dat Mijn Vaders Verbond zal eindelijk voltooid zal voltooid worden zoals het moest zijn. DE ANTICHRIST ZAL UITEINDELIJK ZIJN ZETEL OPNEMEN IN MIJN ZOON’S KERK OP AARDE EN NIETS ZAL DIT VOORKOMEN VAN TE GEBEUREN. Velen zullen de profetieen ontkennen die Ik onthulde aan de wereld en zij zullen dit doen op eigen risico. Degenen die weigeren om de waarschuwingen gegeven aan de wereld te aanvaarden, en die de vijanden van God volgen, zullen hun ziel in gevaar brengen en het is voor deze misleide zielen dat Ik vraag aan jullie om vurig te bidden.

    De oorlog voor het menselijk ras en voor de redding van al Gods kinderen wordt nu gevochten en groot kwaad wordt gepleegd op al degenen die standvastig staan in de Waarheid van al wat mijn Zoon onthulde aan de wereld. JE KUNT NOOIT EEN DEEL VAN ZIJN WOORD OF DE HEILIGE BIJBEL NEMEN EN HET DAN OPZIJ ZETTEN TEN GUNSTE VAN IETS DAT JE MEER COMFORTABEL DOET VOELEN. De Waarheid is nooit gemakkelijk om te aanvaarden want het kan vrees aansteken in de harten van zelfs de moedigste Christenen. De Waarheid word altijd verworpen en wanneer de doornen werden geplaatst op het Heilig Hoofd van mijn Zoon, Jezus Christus, waren de priesters en de ouderen ten tijde aan het bidden in de tempel glorie gevend aan God terwijl hun volgelingen Hen vervloekten als Hij op het Kruis stierf. Dat was zoals het toen was en dit zal het ook nu zijn wanneer de wereld terugslaat tegen het Woord van God en het binnenste buiten keert. Ik dring erop aan, lieve kinderen, de Waarheid te aanvaarden want het zal het middel zijn waarbij jullie gemakkelijker naar het Koninkrijk van het Nieuwe Tijdperk zullen marcheren. Zonder te erkennen wat jullie nu wordt verteld, zullen vele zielen in dwaling vallen en het beest omarmen. Ze zullen elk individueel burgerrecht en vrijheid opgeven wanneer ze de vijanden van mijn Zoon verafgoden totdat ze uiteindelijk ze hun ziel zullen overhandigen aan de boze.

    Vrees voor de Waarheid kan leiden tot wrok omdat het zeer moeilijk te slikken is. Wrok leidt tot woede en woede leidt tot haat. Haat tegen deze missie, en elke andere missie ervoor, zal escaleren en degenen die mij, de Moeder van God, liefhebben zullen aangemoedigd worden om het op te zeggen. Wat bedroeft het mij wanneer mijn naam wordt gebruikt om het Woord van Jezus Christus, de ene en enige Redder van de mensheid te beledigen. VERWARRING ZAL GESTICHT WORDEN IN MIJN MARIALE GROEPEN ZODAT ZE ZULLEN TWIJFELEN AAN DE WAARSCHUWINGEN DIE IK VOORGESCHREVEN KREEG OM AAN DE WERELD TE PRESENTEREN IN LA SALETTE EN FATIMA. DE MENSEN ZULLEN AFKEREN  VAN WAT IK ZEI EN ZE ZULLEN GELOVEN DAT DE PROFETIEEN VOOR EEN ANDERE TIJD ZIJD ZIJN IN EEN VERRE TOEKOMST.

    Als alle onrust uitbarst en wanneer de Leer dat in mijn Vaders Boek staat is herschreven en gepresenteerd wordt aan de wereld als authentiek, zullen enkel degenen met een waar onderscheidingsvermogen de Waarheid begrijpen. Jullie moeten hard bidden voor het overleven van mijn Zoons Kerk, Zijn Lichaam op aarde, zodat Hij niet opzij gezet wordt en aan de leeuwen wordt gegooid. Wanneer die dag plaatsgrijpt, zal de Gerechtigheid van God tussenkomen en de mensheid zal eindelijk begrijpen wat het is om in de duisternis gedompeld te worden. DE DAG DAT HET LICHT VAN GOD GEDOOFD IS, IS DE TIJD WANNEER ALLE DINGEN ZULLEN VERVULD WORDEN ALS GEPROFETEERD.

    Jullie geliefde Moeder

    Moeder van Redding

    24-08-2014, 16:55 Geschreven door Claudia  


    23-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Christendom zal verafschuwd worden omdat het aanzien zal worden als een blok voor persoonlijke vrijheid. 11/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, de wereld wordt overspoeld met een nieuwe vorm van spiritualiteit dat bestaat in een geloof in een superieur wezen – degene die ze christus noemen – maar Ik, Jezus Christus ben het niet wie ze bedoelen. Satan, onder de vorm van Lucifer, naar verwezen als Koning van het Licht, wordt verafgood niet als een kwade entiteit maar als een die een daad voor God verricht. Deze ideologie wordt begunstigd door geheime sekten die erop uit zijn het Christendom te vernietigen. Velen zullen gedreven worden naar occulte en magische praktijken omdat ze hunkeren naar opwinding. Eens ze gedreven worden zullen ze pionnen worden en met tijd bezeten raken door de boze.

    Vele mensen hongeren naar spirituele voldoening en hunkeren naar vrede. Elke ideologie die beweert hen zelfontplooiing, vrede, rust en een dieper begrip van hun mensheid te brengen zal attractief zijn voor hen. Velen zullen het echter verafschuwen om Mij, Jezus Christus te volgen want de maatschappij heeft Mij beschuldigd van de schalen van de aarde. TOCH ZULLEN ZE GEKALMEERD WORDEN WANNEER ZE DE VALSE LEER VOORGESCHOTELD KRIJGEN DAT ALLE WEGEN NAAR GOD LEIDEN. DIT IS EEN LEUGEN WANT JULLIE KUNNEN ENKEL TOT GOD KOMEN DOOR MIJ, ZIJN ENIGGEBOREN ZOON, JEZUS CHRISTUS.

    Ik Ben Een in Hij Die alle dingen schiep. Er is enkel een God en Ik, Jezus Christus, Ben het Woord dat vlees geworden is zodat de mensheid terug heel kon worden. Zonder Mij kunnen jullie nooit vervuld worden, niet in dit leven of in het volgende.

    De wereld zal verteld worden dat het belangrijkste doel streven naar vrijheid is – vrijheid ten alle koste. Maar waarlijk God eren betekent het vermogen om enkel je eigen zelfinteresse te dienen, te verliezen en als zodanig zal het Christendom verafschuwd worden omdat het zal gezien worden als een blok naar persoonlijke vrijheid. Om God te dienen, elke God, zal het doel van vele mensen worden die op zoek gaan naar de Waarheid. Maar wanneer Satan geacht wordt door de mens om goddelijk te zijn, God – in Zijn oneindige Gerechtigheid – zal degenen vernietigen die het beest vereren. Het beest dat zich verbergt onder de elite en de machtigen geeft grote macht aan degenen die de leugen verspreiden dat Ik, Jezus Christus niet besta. Dat is de grootste vloek gepleegd op de mensheid door Satan en door de mens’ zwakheid trapt hij in de leugens die voortkomen uit de mond van de goddelozen.

    ER IS ENKEL EEN GOD. ER IS ENKEL EEN WEG NAAR GOD. GEEN ANDERE WEG ONGEACHT HOE SCHITTEREND ZE OOK MOGE GEPRESENTEERD WORDEN AAN JULLIE KAN JULLIE NAAR DE VADER LEIDEN, ENKEL DE WEG DIE DOOR MIJ KOMT, JEZUS CHRISTUS, DE REDDER VAN DE WERELD. 

    Jullie Jezus

    23-08-2014, 20:45 Geschreven door Claudia  


    20-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vraag en je zult ontvangen. Blijf zwijgen, de lippen op elkaar en Ik kan jullie niet antwoorden. 10/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, de tijden zijn veranderd en met hen zullen vele veranderingen komen zoals voorzegd. WEES NIET ANGSTIG WANT IK HEB VELE KEREN JULLIE MIJN WOORD GEGEVEN DAT ALLES ZAL EINDIGEN MET MIJN GROTE BARMHARTIGHEID, DIE ELKE ZIEL IN HET LICHT VAN MIJN LIEFDE EN MEDEDOGEN ZAL VOEREN. Vrees enkel Mijn Gerechtigheid maar wanneer het losgelaten wordt weet dan dat het voor het goed van anderen zal zijn en voor de redding van de wereld dat dit wordt toegestaan. Ik voer straffen uit enkel om haat te stoppen van het zich verspreiden en om wat liefde te doen ontwaken in die zielen die zwartgeblakerd zijn door de smet van zonde. Liefde dat nog blijven hangen is in hen zodat ze tot Mij zullen komen.

    Waarom gelooft de mens, vooral de vrome mens, dat hij meer weet dan Ik? Is hij meer intelligent dan Hij die hem geschapen heeft? Dat zijn rationele evaluatie van alle dingen van Mij Mijn Aanwezigheid kunnen uitroeien? DE MENS’ ARROGANTIE EN HOOGMOED IN ZIJN EIGEN KUNDE ZULLEN ZIJN NEDERLAAG BETEKENEN. De mens heeft geen macht enkel dat wat in zijn ziel ligt. Geloof als het puur is, is een machtige zaak en het is door geloof en geloof alleen dat Ik, Jezus Christus, je hoop, liefde en vreugde brengt. Enkel Ik kan een mens met grote gaven machtigen maar tenzij hij het Mij vraagt, kan Ik deze niet opleggen  op zijn vrije wil.

    Vraag en je zult ontvangen. Blijf zwijgen, de lippen op elkaar en Ik kan je niet antwoorden omdat je niet tot Mij komt. Keer je altijd  tot Mij en vraag Mij om elke gunst, want Ik zal je aanroeping elke keer antwoorden. Keer Mij niet de rug toe en zeg niet – alles in orde komen, het leven zal wel voor zichzelf zorgen. Leven moet verdiend worden. De eeuwigheid is een Gave van God en het wordt gegeven aan degenen die erom vragen. Helaas, zullen velen hun kans op Eeuwig Leven verkwanselen omdat we geloven dat de mensheid machtiger is dan enige God die al dan niet bestaat. En zo zullen ze hun eigen lotsbestemming bepalen en ze zullen hun rug keren naar Eeuwig Leven omwille van de zonde van hoogmoed, zo koppig zijn ze.

    Ze ontkenden Mij in hun leven op aarde en ze zullen Mij ontkennen wanneer Ik voor hen sta, armen uitgestrekt, op de Grote Dag. Ze zullen zich afkeren en lopen naar het hof van de leeuw vanwaar ze nooit een minuut vrede zullen kennen. 

    Jullie Jezus

    20-08-2014, 20:34 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 163

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    163 Gebed : red mij van vervolging 9/8

    O Jezus, bewaar me van de pijn van vervolging in Uw Naam.

    Maak mij geliefd voor Uw Hart.

    Ontdoe me van trots, hebzucht, boosaardigheid, ego en haat in mijn ziel.

    Help me om mij waarlijk over te geven aan Uw Barmhartigheid.

    Neem mijn angsten weg.

    Help me om mijn pijn te ontlasten en neem alle vervolging weg van mij, zodat ik U kan volgen zoals een klein kindje, wetend dat alle dingen onder Uw Controle zijn.

    Bevrijd me van de haat die getoond wordt door allen die beweren de Uwe te zijn, maar die waarlijk U ontkennen.

    Laat hun snijdende tongen mij niet geselen of hun boosaardige daden mij afwijken van het Pad van Waarheid.

    Help mij om mij enkel te focussen op Uw komende Koninkrijk en te volharden met waardigheid tegen beledigingen die ik kan te verduren krijgen in Uw Naam.

    Breng mij vrede van geest, vrede van hart, vrede van ziel.

    Amen.

    Jullie Jezus

    20-08-2014, 19:51 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verontrust jullie hart niet, ruzie niet over Mij of wees Mij niet te slim af, want dit dient tot niets. 9/8/2014

    Mijn zeer geliefde dochter, als de stormen woeden en als vrede barst weet dan dat de tijd dichterbij komt voor Mijn Interventie dat toe zal slaan. De mens zal verwarring zien waar hij kijkt en sommigen zullen zeggen dat de tijd spoedig zal zijn. Tot jullie oorlogen zien uitbreken in verschillende delen van de wereld en wanneer nieuwe leerstellingen worden gegroepeerd worden en verspreid worden onder de geestelijk uitgehongerde, die de eerste zullen zijn om hen te grijpen zoals bijen naar honing, enkel dan kunnen jullie zeker te zijn van grote veranderingen, die voorafgaan aan de Tweede Komst.

    DE WOLKEN ZULLEN SAMENPAKKEN VOOR DE STORMEN EN DE STORMEN ZULLEN WOEDEN VOORDAT DE LAATSTE BLIKSEMSCHICHT IN DE LUCHT WORDT GESLINGERD. De tekenen worden duidelijker voor degenen met ogen die zien maar voor de rest, zij zullen eenvoudigweg geloven dat er weinig gerechtigheid in de wereld is – omwentelingen zoals tevoren – zoals altijd zijn geweest. MAAR WEET DAT DE VOORZEGDE PROFETIEEN ZULLEN GEBEUREN EN DAT ZE DOOR VELEN ZULLEN GEZIEN WORDEN VOOR DE GROTE DAG.

    WEES NIET BEZORGD, RUZIE NIET OVER MIJ OF WEES MIJ NIET TE SLIM AF WANT DIT DIENT GEEN ANDER DOEL DAN VREES IN JULLIE HART TE WOEKEREN. Het verontrust Mij om verdeeldheid in de wereld te zien; het doet Mij pijn om de goddeloosheid te zien, die leidt tot het doden van onschuldigen en het lijden dat gepleegd wordt op de zwakkeren. Het doet Mij pijn om zovelen in duisternis te zien, die tranen van verdriet laten, want ze geloven niet in een toekomst. Ze hebben geen geloof in Mijn Belofte om Mijn Koninkrijk terug op te eisen en glorie te brengen aan de mensheid. O wat bedroeft het Mij en wat verlang Ik ernaar om die zielen de troost van Mijn Liefde te brengen en de vrede die Ik wens te brengen in de kern van hun zielen.

    Wanneer de ontwrichting die de wereld teistert in sterkte groeit moeten jullie al jullie wapens neerleggen en elke defensieve daad die jullie voor Mij plaatsen neerleggen om jullie te beschermen en dan het uitroepen naar Mij in dit gebed. (163)

    Blijf alsjeblieft kalm als de stormen zich samenpakken op een beslissend moment want als jullie niet in volledig in Mij veranderen zullen jullie wankelen en jullie pijn, als jullie zullen zien dat het kwaad zich vermomt als het goede, zal ondraaglijk worden. Vertrouw op Mij. Wijk nooit van Mijn Leer af en bid met het loslaten van je ziel, vrij van kwaad, wat verwacht wordt van jullie als Mijn volgeling. Wanneer je dit doet, zullen jullie bevrijd worden en niets zal jullie opnieuw verontrusten.

    Jullie Jezus

    20-08-2014, 19:19 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biljartclub_wik
    www.bloggen.be/biljart

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs