Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    24-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 115

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    115 Gebed voor de Gave van Bekering 18/7

    O Moeder van Verlossing, bedek mijn ziel met uw tranen van Verlossing.

    Bevrijd mij van twijfels.

    Verhef mijn hart, zodat ik de Tegenwoordigheid van uw Zoon zal voelen.

    Breng mij vrede en vertroosting. 

    Bid opdat ik werkelijk mag bekeerd worden.

    Help mij de Waarheid te aanvaarden en open mijn hart om de barmhartigheid van uw Zoon, Jezus Christus, te ontvangen. Amen.

    Jullie Moeder – Moeder van Verlossing

    24-07-2013, 21:46 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Medaille van Verlossing biedt de Gave van Bekering 18/7/2013

    Moeder van Verlossing : Mijn kind, Ik verlang bekend te maken dat Ik vanaf heden aangesproken moet worden met de laatste titel, die Mij door mijn Zoon op aarde gegeven werd. In deze laatste Missie moet men zich altijd tot Mij wenden als Moeder van Verlossing

    MIJN BEELTENIS MOET ONTWORPEN WORDEN EN EEN MEDAILLE GESLAGEN, WAARBIJ IK OP DE ENE KANT GEPLAATST MOET WORDEN MET DE ZON ACHTER MIJN HOOFD EN WAAR TWAALF STERREN, VERWEVEN IN EEN KROON VAN DOORNEN, OP MIJN HOOFD STAAN. AAN DE ACHTERKANT VAN DE MEDAILLE, VERLANG IK HET HEILIG HART VAN MIJN ZOON AFGEBEELD TE ZIEN MET DE TWEE ZWAARDEN VAN VERLOSSING, DIE GEKRUIST MOETEN ZIJN AAN ELKE KANT.

    De Zwaarden van Verlossing zullen een tweevoudig doel hebben. Het Eerste Zwaard zal het beest dodelijk slaan en Ik heb de macht gekregen om dat te doen op de Laatste Dag. Het andere Zwaard zal de harten doorboren van de meest verharde zondaars en zal het Zwaard zijn waardoor hun zielen zullen gered worden.

    Deze Medaille moet massaal ter beschikking gesteld worden en dan, wanneer zij in handen zijn van diegenen die ze afhalen, moeten zij door een priester gezegend en gratis aan anderen uitgedeeld worden. De Medaille van Verlossing biedt het Geschenk van Bekering en Verlossing aan.

    Al diegenen die de Medaille van Verlossing ontvangen moeten dit Kruistochtgebed (115) bidden.

    Mijn kind, alstublieft, zorg ervoor dat deze Medaille ontworpen en geslagen wordt. Ik zal je bij elke stap van de weg begeleiden en vervolgens moet je ervoor zorgen dat ze beschikbaar gemaakt wordt over de hele wereld.

    Ga in vrede om mijn Zoon te dienen.

    Jullie Moeder

    Moeder van Verlossing

    24-07-2013, 21:42 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie kunnen Mij niet waarachtig volgen zonder de pijn van het Kruis te dragen. 17/7/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, HOE VERHEFFEN MIJ THANS DE GEBEDEN VAN AL MIJN GELIEFDE VOLGELINGEN. IK BEN AANWEZIG IN HUN HART EN ZIEL EN HUN ZIELEN ZIJN BEGUNSTIGD. Ik moet hen vragen om de spot te verdragen die ze zullen ontmoeten omdat zij Mijn Weg volgen en omwille van Mijn Kruis dat zij dragen, want te zijner tijd zullen zij begrijpen waarom dit zo moet zijn.

    Jullie kunnen Mij niet waarachtig volgen zonder de pijn van het Kruis te dragen. Wanneer jullie Mij beminnen, is er een Licht aanwezig in jullie ziel. Dat zuivere Licht is zoals een magneet omdat het bij andere mensen het slechtste oproept. Goed menende zielen worden dikwijls belaagd door de duivel om schade toe te brengen aan ieder die de Waarheid van Mijn Leer navolgt.

    Wanneer jullie zich openlijk uitspreken voor de Waarheid van God dan zullen jullie gehaat worden door diegenen die niet van God houden. Wanneer jullie Mij volgen, zelfs in stilte, zullen jullie dezelfde pijn ondergaan. Deze pijn wordt veroorzaakt door diegenen – gewoonlijk mensen die jullie dierbaar zijn en respecteren – die jullie aanvallen omdat jullie van Mij houden en trouw zijn aan Mijn Onderrichtingen.

    DE TIJD IS VOOR JULLIE GEKOMEN OM UIT TE GAAN EN OVER MIJN BOODSCHAPPEN TE SPREKEN. PRIESTERS EVENWEL ZULLEN DAT MOEILIJK ACHTEN OMDAT ZIJ GEHOORZAAM MOETEN BLIJVEN AAN HUN OVERSTEN. Velen in Mijn Kerk zullen bevreesd zijn om te getuigen van Mijn Boodschappen maar dat betekent niet dat zij de Waarheid van Mijn Heilig Woord niet kunnen verdedigen. Het Woord dat aan de Apostelen werd gegeven, leeft voort, al willen velen het tot zwijgen brengen. Jullie zullen opmerken hoe weinig Ik in het openbaar vereerd word – bijna nooit.

    Mijn Leer speelt niet langer een belangrijke rol in jullie maatschappij. Jullie moeten echter aandringen, tot welke christelijke kerk jullie ook behoren, dat Mijn dienaren niet vergeten Mijn Naam te noemen wanneer zij verwijzen naar het goede, want het goede kan niet van een steen voortkomen. Het goede kan alleen van God komen.

    Jullie Jezus

    24-07-2013, 21:36 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen van Pastor Enoc

    16 juli 2013, 8.20u

    IEDEREEN DIE IN STAAT VAN DOODZONDE VERKEERT WANNEER DE WAARSCHUWING KOMT,  ZAL HET VUUR VAN DE HEL IN ZIJN ZIEL VOELEN EN DE PIJN VAN DE VERDOEMDE ZIELEN!

    DRINGENDE OPROEP VAN HET ONBEVLEKT HART VAN MARIA AAN GODS  KINDEREN

    Kinderen van  mijn hart, moge de vrede van God met jullie allen zijn.

    De dag waarop jullie verantwoording zullen afleggen aan mijn Vader voor al jullie doen en laten op deze wereld is dichtbij. Lieve kinderen, wijd je toe aan mijn Onbevlekt Hart opdat  jullie doortocht naar de eeuwigheid dragelijker zal zijn. Al mijn aanhangers en volgelingen rekenen op de voorspraak en bijstand van deze moeder bij hun aankomst voor het aanschijn van de Allerhoogste. Tijdens de grote beproeving zal ik mijn volgelingen, die zijn toegewijd aan mijn Onbevlekt hart, bedekken met mijn mantel; de toewijding zal jullie schild zijn. Geen van mijn toegewijde zielen zal verloren gaan, geen boze kracht zal hen deren. Dit is mijn belofte voor bescherming en bijstand op deze wereld en in de eeuwigheid aan alle kinderen die zijn toegewijd aan mijn Onbevlekt Hart.

    Lieve kinderen, als je je nog niet aan mijn hart hebt toegewijd, doe het dan zo spoedig mogelijk, want de tijd van de Grote Waarschuwing is heel dichtbij. Stel je toewijding niet uit en denk er aan dat ook door te geven aan je vrienden en bekenden, opdat mijn bescherming ook voor hen geldt. Aan hen die al zijn toegewijd, vraag ik die belofte te hernieuwen om jullie bescherming en geloften te versterken.

    Kinderen, veel zielen zullen de beproeving van de eeuwigheid niet doorstaan, bidt voor hen, opdat ze op deze wereld tot inkeer komen en genade vinden wanneer zij voor het aanschijn van God worden geroepen. Voor andere zielen zal de doortocht door de eeuwigheid erg pijnlijk zijn, omdat zij geen goede levensbiecht hebben gedaan; voor de overgrote meerderheid van de mensheid die geïsoleerd van God leeft, zal de doortocht door de eeuwigheid hun ergste nachtmerrie zijn. Iedereen die in staat van doodzonde verkeert wanneer de waarschuwing komt, zal het vuur van de hel in zijn ziel voelen en de pijn van de verdoemde zielen! Zij zullen de hel zien en zullen eindigen op de plaats van kwelling die overeenkomt met de toestand waarin ze verkeren als ze op dat moment zouden sterven. Zij zullen de zielenpijn kennen door de afwezigheid van God en zullen gekweld worden door de duivels om deze rampspoed. Arme zielen, ze weten niet wat hen in de eeuwigheid wacht; ze  gaan door met hun waanzinnige chaos van losbandigheid en zonde op deze wereld en als de oproep  van God komt, zullen zij voor altijd verloren zijn.

    Houdt er rekening mee, onhandelbare kinderen, kom zo snel mogelijk terug bij God, nu je nog leeft! Ga naar een van mijn geliefde kinderen en biecht al je zonden, hebt berouw vanuit je hart, zodat je genade kunt krijgen en je niet hoeft te klagen als je voor het gerecht verschijnt. Haast je om je rekeningen te betalen, want de rechtszaak van de volkeren is nabij. Stel je redding niet uit, bedenk dat velen niet zullen terugkeren naar deze wereld en jullie daarbij kunnen horen. Ik zeg jullie nogmaals, doe een goede levensbiecht, zodat je gerechtvaardigd kunt worden door de goddelijke gerechtigheid en dat je bij terugkeer deel kunt uitmaken van Gods uitverkoren volk.

    Lieve kinderen, kom mij bezoeken in mijn heiligdommen om overvloedige genaden te ontvangen die jullie morgen van pas kunnen komen op jullie pad door de eeuwigheid, jullie zullen volle aflaten ontvangen die jullie kunnen helpen voor jullie redding. Jullie moeder zal blij zijn om jullie te zien en jullie bedanken en er rekening mee houden wanneer jullie voor het Hoogste Gerecht verschijnen. Ik wacht op jullie in mijn heiligdommen en mijn hart springt op van vreugde om jullie gezelschap.

    Ik houd van jullie, het Onbevlekt Hart van jullie Moeder Maria.

    Lieve kinderen van mijn hart, maak mijn boodschappen bekend.

     

    7 juli 2013, 12.30u
    ALLE MANIEREN VAN ABORTUS DIE DOOR DE MENS ZIJN UITGEVONDEN ZIJN EEN ZWARE OVERTREDING VAN DE WETTEN VAN DE SCHEPPING EN DE LIEFDESWET VAN GOD!

    OPROEP VAN MARIA, MYSTIEKE ROOS, AAN DE MENSHEID

    Kinderen van mijn hart, de vrede van God zij met jullie.

    Deze slechte en zondige mensheid verkiest de dood boven het leven. Hoeveel onschuldige baby’s worden er niet dagelijks in de schoot van moeders zonder ziel vermoord? O gewetenloze moeders, die in jullie schoot de hoop doden, die de kringloop van het door God geschapen leven verbreken; ik zeg jullie, als jullie geen berouw hebben en boete doen, zal de schoot van de hel jullie eeuwige verblijfplaats worden.

    Alle wetgevers, bestuurders, mensen in de gezondheidszorg die direct of indirect abortus ondersteunen, aanmoedigen of uitoefenen zijn mede schuldig. Als zij geen berouw hebben en boete doen, zullen zij de beloning in de eeuwigheid ontvangen in de diepten van het dodenrijk, waar alleen maar geween en geknars der tanden zal zijn voor alle kwaad dat op deze wereld wordt gedaan.

    Ik wil jullie zeggen, zondige mensheid, dat het leven begint op het moment van de bevruchting van de eicel; daar en dan geeft de Heilige Geest een ziel aan het nieuwe menselijke wezen; iedere onderbreking of geknoei met de levensloop is in strijd met de Wet van God, die onveranderlijk en rechtvaardig is en niet kan worden veranderd door menselijke wetten of redeneringen. Iedere onderbreking vanaf het moment van de bevruchting is een misdaad tegen het Leven en zijn wetten; het is een doodzonde tegen de geboden van God, het vijfde gebod: ‘Gij zult niet doden’.

    Wat de mensen niet als zonde beschouwen is het wel voor God; de wetten van mensen zijn onvolmaakt, omdat er geen rekening wordt gehouden met de geboden van God die de Goddelijke Wet zijn, die gemaakt is om het leven van mensen te regelen. Leven moet worden gewaardeerd als een geschenk van God vanaf het ogenblik van de conceptie.Alle manieren van abortus die door de mens zijn uitgevonden zijn een zware overtreding van de wetten van de schepping en de liefdeswet van god! Wie denken jullie wel dat jullie zijn, kinderen van modder om te knoeien met de wetten van God en te doen of jullie goden zijn? Jullie eigen trots zal jullie bestraffing zijn en daardoor zullen jullie het eeuwige leven verliezen.

    O mensen, denk toch eens na en ga terug naar God, knoei niet met het leven, het werk van de Schepper, opdat Zijn Goddelijke Gerechtigheid jullie niet zal straffen. Dochters van Jeruzalem, bedekt jullie naaktheid, stop met zondigen, hebt eerbied voor het leven, het werk van God. In jullie schoot begint het menselijk leven, doodt dat niet en maakt van jezelf geen graven. Denk eraan: in de eeuwigheid woont de Goddelijke Gerechtigheid en de rechtvaardigheid van God en Zijn Hoogste Gerecht zal jullie daden op deze wereld beoordelen en als jullie geen berouw hebben en boete doen zal Zijn oordeel voor jullie de ‘eeuwige dood’ zijn. Denk er over na mensen. Houd je aan Gods geboden om het eeuwige leven te verdienen.

    Jullie Moeder, Maria, Mystieke Roos.

    Maak mijn boodschappen bekend aan de hele mensheid.

    24-07-2013, 21:32 Geschreven door Claudia  


    22-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 114

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    114 Gebed voor Priesters om de Gave van Waarheid te ontvangen 15/7

    Mijn Heer, open mijn ogen.

    Sta mij toe de vijand te zien en sluit mijn hart voor bedrog.

    Ik geef alles aan U over, lieve Jezus.

    Ik vertrouw op Uw Barmhartigheid.

    Amen.

    Jullie Jezus

    22-07-2013, 21:57 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De dag dat jullie zal gevraagd worden Mijn Godheid te ontkennen is niet meer veraf. 15/7/2013

    Tot priesters : Mijn zeer geliefde dochter, Ik moet in contact komen met Mijn priesters, die nu beginnen te beseffen dat Ik in deze tijd, door deze Boodschappen, tot de wereld spreek.

    JULLIE MOETEN BEHOEDZAAM ZIJN. JULLIE MOETEN VASTHOUDEN AAN DE REGELS VAN MIJN KERK OP AARDE, ZOLANG ZIJ BLIJVEN ZOALS ZE GEWEEST ZIJN EN NIET VERANDERD WORDEN. Wees niet ontmoedigd, want jullie werden verrijkt met de Gave van de Heilige Geest. Wanneer jullie gevraagd wordt Mij te verloochenen, zal dat gedaan worden op een subtiele, maar dodelijke wijze. Er zal jullie gevraagd worden om de leer te omhelzen van alle religies buiten het Christendom. Er zal jullie gezegd worden dat dit voor het welzijn van allen is en dat die nieuwe, alomvattende benadering, een middel is tot een doel – waar de mensheid eindelijk kan verenigd worden door vredevolle middelen.

    Alle andere religies, gezindten, geloofsovertuigingen en doctrines, die Mijn Vader vereren, maar die Mij, Jezus Christus niet erkennen, zullen onder de vleugels van de antipaus genomen worden. Jullie zullen door de macht van het beest – zoals zijn gebruikelijke weg is – overgehaald worden om jullie medebroeders en -zusters te omarmen. Alle geloofsovertuigingen die God eren, zo zal men jullie vertellen, zijn in de Ogen van God als één verenigd. Wanneer jullie tegenwerpingen maken, zullen jullie uitgescholden worden. Wanneer jullie uitleggen dat de enige weg om tot God te komen, Mijn geliefde Vader, door Jezus Christus is, dan zal jullie het volgende gezegd worden:

    “Jij begrijpt niet dat God al Zijn kinderen liefheeft, daarom, door geen liefde en erbarmen te tonen voor Zijn Kerk door hen te omarmen – met inbegrip van hun geloofsovertuigingen – ben je een huichelaar.”

    Nu, weet dit. WANNEER JULLIE ERKENNEN DAT ALLE RELIGIES ALS EEN GEHEEL IN DE ARMEN MOETEN GESLOTEN WORDEN EN DAT JULLIE TERZIJDE MOETEN GAAN STAAN OM EERBIED TE TONEN TEGENOVER DEZE GEZINDTEN DIE DE MENSENZOON NIET ERKENNEN, ZAN ZULLEN JULLIE SCHULDIG ZIJN AAN EEN VRESELIJKE ZONDE. DAN ZULLEN JULLIE MIJ VERLOOCHENEN.

    Tot diegenen die tot dat bedrog zouden gebracht worden, weet dat andere tekens zullen opduiken, die slecht één ding beogen: dat Mijn Godheid niet langer zal verkondigd worden.

    JULLIE KERKEN ZULLEN NIEUWE KRUISEN ZIEN VERSCHIJNEN WAARIN DE KOP VAN HET BEEST ZAL VERWERKT ZIJN; JULLIE ALTAREN ZULLEN VERANDERD WORDEN EN ZULLEN MIJ BESPOTTEN. Telkens jullie nieuwe en ongebruikelijke symbolen in Mijn Kerk zien, let dan zorgvuldig op want het beest is arrogant en hij stalt zijn boosaardigheid uit door tekens te tonen die hem vereren.

    Diegenen onder jullie die niet op hun hoede zijn voor dit bedrog, jullie zullen meegezogen worden in praktijken die Mij niet vereren. Zij zullen de ware bedoeling vermommen, die erin bestaat eer te geven aan Satan en zijn kwade geesten.

    De aanwijzingen zijn begonnen. De activiteiten waarover Ik spreek moeten nog komen, maar de dag waarop jullie zal gevraagd worden om Mijn Godheid te ontkennen, is niet meer veraf. Jullie moeten je ogen open houden, want diegenen die beweren in Mijn Naam te komen, maar in plaats daarvan het beest vereren, die hebben hun vleugels al uitgespreid. Zij regeren in jullie midden, maar zo velen onder jullie zien de gruwel nog niet. Maar indien jullie Mij beminnen, zal Ik jullie de Genaden verlenen om de Waarheid te zien, want Ik zal jullie nooit in de steek laten. De tijd is nabij en jullie moeten je voorbereiden, want spoedig zal de duisternis neerdalen. Diegenen onder jullie die gezegend zijn met het Licht van God zullen lijden onder de handen van Mijn vijanden.

    Onthoud de volgende woorden, bid ze en Ik zal jullie de Waarheid openbaren, door de Gave van de Heilige Geest.

    Jullie Jezus

    22-07-2013, 21:51 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik hunker naar hen. Zonder hen voel Ik Mij niet heel. 14/7/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, wanneer Ik jou de gave schenk om overal waar je gaat Gods kinderen te zien met de Ogen van God, dan heeft dat een reden.

    Telkens jij jonge kinderen ziet en Mijn Liefde door je aderen voelt opkomen, dan is dat Mijn Liefde voor hen. Wanneer je een tiener ziet wandelen en lachen met zijn vrienden en een golf van moederlijke liefde voor hem voelt, weet dan dat dit de Liefde van God is die je voelt. Wanneer je oudere mensen ziet en nog steeds deze liefde gewaarwordt, dan is dat opnieuw Mijn Liefde die je voelt.

    Wanneer je kijkt naar die zielen die anderen vreselijk leed aandoen door hun boosaardigheid, en je voelt medelijden met hen, besef ook dan dat dit Mijn Liefde is die door je heen stroomt.

    WEET DAT DIEGENEN DIE MIJ OP ELKE WIJZE TARTEN, MIJ NOG STEEDS MET LIEFDE VOOR HEN VULLEN, WANT HOE ZOU IK HEN KUNNEN VERLOOCHENEN? ZIJ BEHOREN MIJ TOE. IK HOUD VAN HEN. IK WEEN OM HEN. IK HUNKER NAAR HEN. IK BEN ZIEK VAN ZORGEN OM HEN. Hoe vreselijk ook de pijn die zij Mij bezorgen, voor deze erbarmelijke zielen zal ik de duivel bevechten tot hun allerlaatste ademhaling op deze aarde.

    Het leven door Mijn Vader gegeven, is van Hem. Wat van Hem is, is van Mij. Ik stierf voor hen, zelfs als zij Mij vervloeken. En dat doen ze nog steeds. Ik hunker naar hen. Zonder hen voel Ik Mij niet geheel. Dat is waarom ik graag en steeds opnieuw Mijn Kruisiging zou willen doorstaan indien Ik hen zo in Mijn Armen kon trekken.

    Hoe kan Ik rusten, Mijn dochter, zonder de zoetheid van hun bekering? Maar zij moeten tot Mij komen uit eigen vrije wil. Ik kan hen bedekken met Mijn Liefde en Genaden. Ik kan hun zielen met elke Genade overspoelen, maar om zulke geschenken te kunnen aanvaarden zullen zij moeten zwichten voor Mijn Heilige Wil en zich aan Mij overgeven. Ik kan Mijn Goddelijkheid niet benutten om hun Mijn Wil op te leggen, maar wat Ik wel kan doen - dank zij Mijn Vaders edelmoedigheid - is te vragen aan Mijn uitverkoren zielen om Mijn pijnen op zich te nemen in ruil voor deze zielen. Deze wonderbare tussenkomst zal een van de wegen zijn waardoor Ik het grootste deel van de mensheid kan redden.

    Bid tot Mij, jouw Jezus, Mijn geliefde dochter, om de kracht om Mij meer lijden aan te bieden. Indien jij dit bijzondere verzoek aanvaardt, dan beloof Ik plechtig dat Ik tientallen miljoenen zielen meer zal redden. Wees niet bevreesd. Jij zal sterk zijn en je zal dat deze keer doen met vreugde in jouw hart.

    Ga, Mijn dochter, aanvaard Mijn Verzoek. Vrees het niet want je zal Mij de grootste vreugde brengen indien je Mij deze nieuwe beproevingen overhandigt. Ik zal het zijn Die deze pijnen zal doorstaan,  jij niet. Jouw pijn zal van korte duur zijn, maar door ze te aanvaarden, kan Ik Mijn verlangen tot een goed einde brengen om Mijn arme kinderen te verlossen die van Mij gescheiden zijn.

    Dank je om Mijn Oproep te beantwoorden. Open jouw hart voor Mijn verzoek en Ik zal je helpen bij elke stap op die weg. Voor jou zal dit gewoon een nieuwe beproeving zijn die snel en gemakkelijk zal vergeten zijn. Voor Mij betekent het dat zielen die naar de Hel zouden gegaan zijn, van Mij zullen zijn in Mijn Koninkrijk.

    Jouw Jezus

    22-07-2013, 19:23 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het zal door jullie bidden van Mijn Kruistochtgebeden zijn dat Ik hen kan redden. 11/7/2013

    Mijn dierbare dochter, laat Mij je dichter trekken tot Mijn Heilig Hart, omdat wanneer je Mij dat toelaat, Ik in je ziel bijzondere Genaden zal inprenten. Dan zal Mijn Werk meer vruchten opleveren, die zullen rijpen en overvloedig losbarsten over de Aarde.

    DE VRUCHTEN, DIE VAN MIJ KOMEN, CREEREN BEKERING EN VERZACHTEN DE HARTEN VAN DE MEEST VERHARDEN, WANNEER ZE HET PROEVEN. WANNEER ZE ERVAN ETEN, ZAL HET HEN VERENIGEN MET MIJ, OP EEN MANIER DIE HEN GROTE VREDE ZAL BRENGEN. DE VREDE BELOOF IK AAN JULLIE ALLEN DIE NU NAAR MIJ LUISTEREN, ALS IK MET JULLIE SPREEK, EN ZE ZAL JULLIE WAPENUITRUSTING ZIJN TEGEN HAAT.

    Degenen onder jullie, waaronder die zielen die nooit van deze Boodschappen hebben gehoord en die Mij echt liefhebben, zullen gevuld worden met deze vrede en jullie zullen, als gevolg immuun worden voor de stemmen van degenen die tegen jullie schreeuwen omdat jullie van Mij zijn.

    Wanneer jullie één zijn met Mij, beloof Ik dat, voor elke belediging en pijn die je moet doorstaan omdat jullie Mijn Heilig Woord verkondigen, Ik je zal optillen, waken over je en je beschermen. Je zult genieten van een glorierijk leven in Mijn Nieuwe Paradijs, waar allen in vereniging zullen zingen, voor de liefde en de glorie van God.

    Jullie hebben niets te vrezen van Mij, maar Ik vraag dat je tijd doorbrengt in gebed voor de zielen van degenen die verward zijn en in sommige gevallen, verloren. Degenen die gescheiden zijn van Mij moeten terugkomen naar Mij en het zal door jullie bidden van Mijn Kruistochtgebeden zijn dat Ik hen kan redden.

    Ga, Mijn geliefde volgelingen, en weet dat jullie in Mijn Hart zijn en Ik Ben in jullie hart.

    Jullie Jezus

    22-07-2013, 19:00 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De leugens die jullie voorgeschoteld krijgen over jullie economie zijn ontworpen om jullie om de tuin te leiden. 10/7/2013

    God de Vader : Mijn liefste dochter, oorlogen zullen uitbreken over heel het Midden-Oosten en spoedig ZAL MIJN GELIEFDE ISRAEL EEN VERSCHRIKKELIJKE GRUWEL TE LIJDEN KRIJGEN. Levens zullen op heel grote schaal verloren gaan in dit deel van de wereld, als de geest van het kwaad de levens verslindt en in vele gevallen de zielen van Mijn kinderen.

    De haat van Mijn kinderen voor elkaar zal uitdeinen in andere landen, als de Slag van Armageddon intenser wordt en groeit, tot het de wereld overal overspoelt. De haat, veroorzaakt als resultaat van de teistering van Satan en zijn demonen, zal een teken worden dat zo zichtbaar zal zijn dat zeer weinig zielen, ongeacht wat geloof ze hebben voor Mij, de Schepper van al wat bestaat, zullen falen om de geest van het kwaad te voelen, dat zich zal verspreiden zoals een dodelijk virus.

    Vele oorlogen, waaronder strijd binnen regeringen van alle naties, zullen alle op hetzelfde moment uitbreken. Als Mijn Handen reeds zijn neergekomen in milde straffen, weet dat Ik degene zal verpletteren die Mijn kinderen pijn doen. Dit is wanneer de strijd om zielen zal toenemen en het zal zich verspreiden in vele opzichten.

    De leugens die jullie voorgeschoteld krijgen over jullie economie zijn ontworpen om jullie om de tuin te leiden en jullie te ontdoen van wat jullie bezitten. Bid, bid, bid dat Ik degene zal stoppen die jullie valuta controleren om te vermijden dat ze alles wat jullie bezitten wegnemen. Weet dat terwijl Mijn Rechterhand kastijdingen neer laat komen op de goddelozen, Mijn Linkerhand je zal optillen en onder Mijn Bescherming zal plaatsen en voor jullie voorzien.

    DE VERANDERINGEN IN MIJN HEILIG BOEK VOORZEGD WORDEN NU AAN DE WERELD GEPRESENTEERD. Oorlogen zullen woeden, levens zullen verloren gaan, landen zullen ecologische beroering te lijden hebben, oogsten zullen mislukken en velen onder jullie zullen vervolgd worden door jullie regeringen. De ergste oorlog zal een spirituele zijn waar elke inspanning zal gedaan worden om jullie tegen Mij te keren.

    Jullie Vader

    God de Allerhoogste

    22-07-2013, 16:49 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 113

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    113 Gebed om het kwaad in ons land te verslaan 10/7

    O Moeder van Redding, kom in ons midden en bedek ons land met uw bescherming.

    Verpletter de kop van het beest en roei zijn goddeloze invloed onder ons uit.

    Help uw arme verloren kinderen op te staan en de Waarheid te spreken, wanneer we omringd zijn door leugens.

    O Moeder van God, bescherm alstublieft ons land en houd ons sterk, zodat we trouw kunnen blijven aan uw Zoon in onze tijd van vervolging.  Amen.

    Jullie geliefde Moeder – Moeder van Redding

    22-07-2013, 16:08 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mensen accepteren nieuwe wetten, die pretenderen voor het goed van allen te zijn. 10/7/2013

    Moeder van Redding : Mijn kind, je gebeden worden verhoord en mijn Zoon zal tussenkomen voor jouw bijzondere intentie. JE MOET BIDDEN VOOR AL DIEGENEN IN DE WERELD DIE MISLEID WORDEN IN HET GELOVEN DAT KWAAD GOED IS. DIT WEB VAN BEDROG HEEFT DE MENSHEID ZODANIG BEDEKT DAT VELEN NIET LANGER HET ONDERSCHEID MAKEN TUSSEN DE WETTEN VAN GOD EN DE SLECHTHEID VAN DE BOZE WANNEER HIJ ZICH ONDER JULLIE MANIFESTEERT.

    Mensen aanvaarden zo gemakkelijk nieuwe wetten, die pretenderen goed – voor het goed van allen - te zijn, wanneer ze in feite doodzonde vermommen in de Ogen van God.

    De strijd woedt voort tussen degenen die de Wetten van God steunen en degenen die ze onteren. Degenen die openlijk de Wetten van God steunen worden tot demonen gemaakt en wreed en slecht verklaard. HET BEDROG EN DE LEUGENS, DIE DEGENEN VERVULLEN DIE ZEGGEN DAT ZE DE MENSHEID LIEFHEBBEN, WORDEN DUIDELIJK GEZIEN WANNEER ZE PUBLIEKELIJK DOODZONDE RECHTVAARDIGEN. Wat is de boze sluw. Zo weinigen begrijpen zijn invloed in hun leven of hoe hij hun redenering verdraait.

    Wees getroost, lieve kinderen, in de wetenschap dat Ik, de Moeder van Redding, de boze kan verslaan onder jullie midden. Jullie moeten mij aanroepen iedere keer dat jullie je overweldigd voelen door de macht die hij uitoefent in jullie naties. Ik zal zijn invloed vernietigen, wanneer jullie je vraag aan mij richten.

    Bid alsjeblieft dit Kruistochtgebed (113)

    JULLIE MOETEN NOOIT ARGUMENTEN AANVAARDEN, DIE GODDELOZE WETTEN TOELATEN WAARMEE GODDELOZE WETTEN TOT STAND WORDEN GEBRACHT, DIE BEPALEN HOE JE JE LEVEN LEEFT, VOLGENS HET WOORD VAN GOD. Wanneer de wetten jullie landen infiltreren, vernietigen ze zielen.

    Vertrouw op mij, de Moeder van Redding, om te helpen de zielen redden van diegenen die je liefhebt en diegenen waar je tussen werkt. Aanroep me en ik beloof dat ik jullie natie zal bedekken met mijn Allerheiligste Mantel.

    Jullie geliefde Moeder – Moeder van Redding

    22-07-2013, 16:01 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Tien Geboden, die aan de wereld gegeven werden door Mijn Vader door de profeet Mozes, worden door de mens herschreven. 8/7/2013

    Mijn dierbare dochter, telkens als je voelt dat er weinig hoop is voor zondaars, onthoud dan alsjeblieft dat Mijn Grote Barmhartigheid onophoudelijk is. Er is niet een ziel in de wereld die Ik niet wens te omhelzen en hen de Gave van Redding te brengen. Ik houd van jullie allen. Ik vergeef allen die Mij smeken om de Gave van Verlossing, maar dit betekent niet dat Ik niet degenen zal straffen die doodzonde begaan.

    De Tien Geboden die gegeven werden door Mijn Vader door de profeet Mozes, worden herschreven door de mens. Ze werden afzonderlijk genomen, verdraaid en een nieuwe betekenis gegeven, zodat de mens zonde kan vergoeilijken.

    Jullie verafgoden valse goden en rechtvaardigen het. Jullie leven een verschrikkelijke leugen wanneer jullie Mijn Vader op die manier beledigen en toch zullen wanneer de Waarheid getoond wordt aan heidenen, zij berouw tonen en Ik zal wachten om hen te omhelzen.

    Jullie doden elkaar en zeggen dat jullie eenvoudigweg medelijden tonen wanneer jullie dat doen. JULLIE LEGALISEREN MOORD, EXECUTIE, EUTHANASIE EN ABORTUS EN ZEGGEN DAT DEZE GOEDE ZAKEN ZIJN. DIT IS KWAAD OP ZIJN SLECHTST, WANNEER JULLIE DE AUTEUR VAN ALLE LEVEN – DE SCHEPPER VAN HEMEL EN AARDE – UITDAGEN DOOR TE KNOEIEN MET DE GODDELIJKE WETTEN VAN GOD. Toch zal ik ook wachten om jullie in Mijn Armen te sluiten, wanneer jullie echt berouw tonen.

    Jullie plunderen wat niet tot jullie behoort en jullie stelen van paupers, om jullie lust naar meer te bevredigen. Jullie plegen verschrikkelijke vleselijke zonden, die beneden de waardigheid van de mens zijn en jullie gedragen je als wilde dieren losgelaten in een put. Jullie ellendigheid is weerzinwekkend in de Ogen van God, maar toch als jullie Mij aanroepen en Mij smeken om Barmhartigheid, zal Ik er zijn, geduldig wachtend. Wanneer jullie God ontheiligen door te weigeren dat Hij bestaat en dan proberen Zijn kinderen in de afgrond met het beest mee te nemen, zal Ik nog altijd wachten wanneer jullie veranderen en Mij vragen om Mijzelf kenbaar te maken aan jou.

    DIEGENEN ONDER JULLIE, DIE DE WAARHEID AANVAARDEN, NIET LANGER DE TIJD NEMEN OM MIJ TE EREN OP DE SABBATDAG, OMDAT JE JE EIGEN NODEN VOOR MIJ PLAATSEN : Jullie doen Mij zo pijn, omdat jullie reeds weten dat jullie kinderen van God zijn. Jullie hebben je Vaders Huis verlaten en JULLIE ZULLEN ENKEL TERUGKOMEN WANNEER JE GEEN DANK BOVEN JE HOOFD HEBT. EN IK ZAL WACHTEN OM JE TE VERWELKOMEN.

    Jullie liefde voor God is verminderd, net als jullie liefde en respect voor jullie ouders. Jullie harten zijn zoveel verhard dat je hen niet de liefde of zorg voor hen toont op de manier waarop je zou moeten.

    Jullie vervloeken God en zweren, Mijn Naam gebruikend op de meest onrespectvolle manier, dagelijks, maar je wil niet met Mij spreken op de manier die Ik verlang. Wanneer jullie anderen lasteren, laster je Mij. Wanneer je de reputatie van iemand schade toebrengt, vernietig je Mijn Liefde. En toch zal Ik je vergeven wanneer je berouw toont.

    Jullie tonen geen respect voor de instelling van het huwelijk en gaan licht over het misbruiken van dit Allerheiligste Sacrament. Jullie beledigen God verder wanneer jullie blijven zoeken voor Zijn zegeningen over huwelijken, wanneer Hij ze niet erkent of niet kan erkennen. Toch blijven jullie Hem beledigen.

    Jullie zijn zo geobsedeerd met het zoeken naar wereldse goederen en jullie zijn zo vergeven van ongezonde ambities, dat jullie de mensen vernietigen die in jullie weg lopen. Ondanks dat zal Ik jullie Barmhartigheid betonen, als jullie naar Mij terugkomen.

    Er is geen zonde, met uitzondering van het lasteren tegen de Heilige Geest, zo erg dat ze niet kan vergeven worden. Ik smeek jullie allen je geweten te onderzoeken en je eens te meer te verzoenen met Mij.

    IK BEN GEDULDIG. IK BEN LIEFDE. IK BEN JULLIE REDDING. IK WACHT. KOM ALSJEBLIEFT SPOEDIG NAAR MIJ, WANT IK HOUD VAN JULLIE MET EEN ONDOORGRONDELIJKE PASSIE. IK ZAL NIET RUSTEN TOT IK JULLIE ALLEN GERED HEB.

    Jullie Jezus

    22-07-2013, 14:08 Geschreven door Claudia  


    21-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hij zal de Waarheid van God gebruiken om zich achter te verbergen, tot het juiste moment. 7/7/2013

    Mijn dierbare echtgenote, wat doet het ertoe als ze roepen naar je of je vervloeken in Mijn Naam? Wat doet het ertoe als al degenen die Mijn Allerheiligste Woord verkondigen en die standvastig verenigd blijven in vereniging met Mij worden geboeid en geslagen? WETEN JULLIE NIET DAT MIJN MACHT ALMACHTIG IS EN DAT IK NIET KAN GEBROKEN WORDEN, ZELFS AL BREKEN ZE MIJN BEENDEREN.

    Wanneer een dokter vecht om het leven van een mens te redden, ongeacht de kost, zal hij al het mogelijke doen om te slagen. Als hij onderbroken wordt door anderen, die proberen hem te stoppen, zal hij – als hij een toegewijde dokter is – alle protesten en pogingen om tussen te komen in zijn wegen negeren, als hij in zijn hart weet dat hij dat leven kan en zal redden. En zo blijft hij verder doen tot allen de vruchten van zijn werk kunnen zien. Hij houdt vol tot dat leven is gered en dan, wanneer alles gedaan is, zal hij gegroet worden met liefde door de mensen die, voor wat hun reden ook was, probeerden tussen te komen in zijn inspanning om leven te behouden. En zo zal alle wrijving vergeten worden.

    Hetzelfde is waar voor deze Heilige Missie, beloofd door Mijn Vader om de levens van Zijn kinderen te redden in deze, laatste tijden, vóór Mijn Tweede Komst. Verwacht inmenging in deze Missie, want was het dat ze niet zo’n oppositie aantrok, dan zou je zeker weten dat Mijn Boodschappen aan jullie, nu, niet konden komen van je geliefde Jezus.

    WANNEER DE WAARHEID IS BEKENDGEMAAKT, WORDT HET NIET GEMAKKELIJK AANVAARD, HOEWEL HET HET WOORD VAN GOD IS. Toch worden wanneer leugens worden gepresenteerd ingekleed als de Waarheid, ze gemakkelijker geaccepteerd, en in de meeste gevallen begroet met warme en verwelkomende armen. Wees gewaarschuwd over de leugens, die zullen gepresenteerd worden door Mijn vijanden, die zich  bekendmaken als Mijn woordvoerders. Zij zullen jullie misleiden op vele manieren, uit angst dat je hen zal vangen in hun bedrog. Ze zullen hun tijd doorbrengen door zich te associëren met diegenen die door de wereld bekend zijn als goede en heilige, ware dienaren – velen waarvan nu in de Hemel zijn met Mij. DOOR ZICH TE ASSOCIEREN ZULLEN ZE AANZIEN WORDEN ALS TROUWE DISCIPELEN VAN DERGELIJKE HEILIGEN. DAN ZULLEN ZE DE WAARHEID VAN MIJN LEER HERHALEN EN DIT ZAL JULLIE VERWARREN. JULLIE ZULLEN ZEGGEN : “MAAR HOE KAN DIT ZIJN?” “DEZE MAN SPREEKT DE WAARHEID.”

    De sluwheid van het beest gaat jullie begrip te boven, Mijn geliefde volgelingen. Hij is voorzichtig zich nooit te onthullen en zo verbergt hij zich achter de Waarheid. Wanneer hij aanwezig is in arme, misleide zielen, zal hij de Waarheid van God gebruiken om zich erachter te verbergen, tot het juiste moment. Dan, uitgekomen zal hij obsceniteiten storten tegen het Woord van God, maar voor velen zal dit niet volledig duidelijk zijn. KIJK ACHTER DE WOORDEN, DIE NAUWGEZET GECONSTRUEERD ZIJN EN JULLIE ZULLEN DE LEUGEN ONTDEKKEN. Dit is de soort van macht, waar Gods kinderen mee te kampen zullen hebben.

    De geest van het kwade is zoals een donkere wolk en wanneer ze volledig neergedaald is over de mensheid, zal het moeilijk worden om onderscheid te maken tussen goed en kwaad. Maar Ik beloof jullie dat deze wolk zal opgeheven worden en wanneer het Licht van God erdoorheen schijnt, zullen jullie de slechtheid in al zijn lelijkheid zien, zoals het gezien wordt in de Ogen van God.

    Het vechten zal voortduren onder de mensen die trouw zijn aan de Ene Ware God, als de boze verwoesting aanricht onder hen. Als deze groep zich in twee deelt, zijn er anderen voor wie je moet bidden. Het zijn die zielen die zo verwijderd zijn van God dat ze Hem in elk stadium niet erkennen. Zij zijn Mijn verloren zielen, voor wie Ik deze Heilige Missie opdraag. Wanneer Ik degenen red die volledige verloren zijn, zal Mijn Tussenkomst ook de anderen redden die eenvoudigweg verward zijn.

    Kom, verzamel, jullie allen, voor Mij, want Mijn Tijd is heel spoedig. Laat niemand van jullie het bidden voor de zielen die jullie hulp het meest nodig hebben, uitstellen.

    Jullie Jezus

    21-07-2013, 20:23 Geschreven door Claudia  


    19-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebed van Bescherming

    In de naam van Jezus, bedek ik (naam) met de mantel van Maria, de mantel van St Jozef, het schild van St Michael, de Vleugels van de Heilige Geest en het Kostbaar Bloed van Jezus. Samen met alle activiteiten die hem/haar omringen. Ik plaats ook een spirituele beschermende haag rond hem/haar gemaakt van de doornen van de Doornenkroon van Jezus! Ik plaats een kring van vuur rond hem/haar, het vuur van Heilige en Goddelijke Liefde! Dat er een spiritueel schild van de Engelen hem/haar mag omvatten. Geprezen zij de Naam van Jezus Christus, Heer, Redder en Overwinnaar van de hele wereld! Amen.

    19-07-2013, 15:18 Geschreven door Claudia  


    18-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noveen van de H. Martha

    9 dinsdagen tot de H. Martha bidden terwijl er een gewijde kaars brand. Dit gebed is zo krachtig dat wat je gevraagd hebt je voor het einde van deze 9 dinsdagen gegeven zal worden, gelijk hoe moeilijk het ook moge zijn. 

    O, Heilige Martha, Gij Wonderbare, ik neem mijn toevlucht tot uw hulp.

    Mij helemaal op U verlatend dat Gij mij in mijn nood zult helpen

    en in mijn beproevingen zult bijstaan.

    Als dank beloof ik U, dit gebed overal te verspreiden.

    Troost mij in mijn zorgen en moeilijkheden, smeek ik U nederig. 

    Door de grote vreugde, welke uw hart vervulde toen gij de Verlosser van de wereld in uw huis in Bethania herbergde, smeek ik U, bid voor mij en mijn familie dat wij onze God in onze harten bewaren en zodoende het heilmiddel voor onze behoeften zouden kunnen verdienen vooral voor al deze zorgen die mij tegenwoordig bedrukken. 

    Ik smeek U, Gij helpster in alle nood, overwin deze moeilijkheden (noem ze) zoals U de draak overwonnen hebt tot hij aan uw voeten lag! 

    Onze Vader…..

    Weesgegroet….

    Glorie zei de Vader….

    3 x H. Martha bid voor ons.

    18-07-2013, 14:25 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heerlijkheid

    De heerlijkheid van God

     

    In Efeziers 1 staat tot driemaal toe dat wij gered zijn en geestelijk opgebouwd worden tot lof van Gods heerlijkheid. Wat betekent dat nu precies?

     

    Het woord heerlijkheid betekent zowel in het Hebreeuws als in het Grieks volgens de commentaren: eer, waardigheid, dat wat iemand gewichtig maakt; het imponerende van iemand.

     

    Als we in de Bijbel lezen over Gods heerlijkheid, dat wat God eert, wat Hem tot een imponerend en gewichtig Iemand maakt, dan heeft het allereerst te maken met Zijn karakter. In Exodus 34 laat God iets van Zijn heerlijkheid aan Mozes zien. Hij noemt Zichzelf bij die verschijning: barmhartig en genadig, lankmoedig, rijk van goedertierenheid en trouw. Gods heerlijkheid bestaat dus bovenal uit wie Hij is.

     

    God openbaart Zijn heerlijkheid echter ook door wat Hij kan. Hij doet grote dingen, wonderen. In Jeremia 32 zegt God: “Zie, Ik, de Here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?” Gods heerlijkheid bestaat dus ook hierin, dat Hij almachtig is.

     

    Tenslotte wordt Gods waardigheid ook bepaald door wat Hij bezit. In Psalm 50:12 zegt Hij: “Mij behoort de wereld en haar volheid.”

     

    Onze God is dus geweldig imponerend, buitengewoon gewichtig, om wie Hij is, om wat Hij kan en wat Hij bezit. Dat is Zijn heerlijkheid.

     

    Het is dan ook uiterst vernederend voor God wanneer we met Hem geen rekening houden, Hem niet erkennen als onze Schepper, uit Wie, door Wie en tot Wie wij bestaan. Of wanneer we Hem als een onaanzienlijk godje beschouwen, voor wie men geen respect hoeft te hebben en die ook onmachtig is om iets te doen.

     

    Dat was de zonde van het volk Israel. Ondanks alle wonderen die God gedaan had om te laten zien hoe heerlijk, hoe gewichtig en imponerend Hij was, hebben ze zich van Hem afgewend en zijn ze afgoden gaan dienen. In Zefanja 1:12 zegt God van de mannen van Juda: “Zij denken bij zichzelf: De Here doet geen goed en Hij doet geen kwaad.” Het vernedert God als mensen zo weinig respect voor Hem hebben. Helaas leven wij in een tijd waar de meeste mensen precies zo denken als de mannen uit Zefanja. Men vindt het niet de moeite waard om God te leren kennen. Dat is heel ernstig.

     

    Uit : www.ontmoeting-groningen.nl

    18-07-2013, 11:35 Geschreven door Claudia  


    17-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waar kies je voor?
    Waar kies je voor? Openbaring 21:8

    17-07-2013, 17:55 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeef en zegen uw vijanden - David Wilkerson

    Vergeef en zegen uw vijanden – David Wilkerson

    30-07-2009

    Paulus schrijft “Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn” (Romeinen 12:19). Hij zegt hier “Onderga de onrechtvaardigheid, leg het naast je neer en wandel verder. Krijg een leven in de Geest”. Maar als we weigeren om hen te vergeven die ons pijn gedaan hebben, dan zijn wij het die daar de gevolgen van moeten ondergaan.

    1. We worden schuldiger dan de persoon die ons iets heeft aangedaan
    2. Gods genade wordt voor ons afgesneden. Wanneer er zaken mis gaan in onze levens zullen we het niet begrijpen, omdat we leven in ongehoorzaamheid
    3. Onze aanklagers en vervolgers blijven ons van onze vrede beroven, zij worden de overwinnaar omdat ze ons een blijvende wond hebben gegeven
    4. Omdat satan er in geslaagd is onze gedachte af te laten wijken naar wraak, is hij in staat om ons te verleiden tot nog grotere zonden. En we zullen nog grotere overtredingen begaan als voorheen

    De schrijver van spreuken adviseert: “Een verstandig mens houdt zijn woede in toom, het siert hem als hij fouten door de vingers ziet” (Spreuken 19:11). Met andere woorden we moeten niets ondernemen totdat onze woede verdwenen is. We dienen nooit en te nimmer een beslissing te maken of te handelen op wat voor manier dan ook terwijl we nog steeds woedend zijn (boosheid is een slechte raadgever).

    We brengen glorie aan onze hemelse Vader wanneer we de zonden die tegen ons zijn begaan vergeven. Door dit te doen wordt ons karakter opgebouwd. Wanneer wij vergeven zoals God vergeeft, zal Hij ons een gunst en zegen openbaren zoals we die tot nu toe nooit gekend hebben.

    De Heere Jezus draagt ons op om onze vijand lief te hebben door de drie volgende zaken te doen:

    1. We dienen hem/haar te zegenen
    2. We dienen goed voor hem/haar te doen
    3. We dienen voor hem/haar te bidden

    In Matteus 5:44 zegt Jezus: “Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen”. De King James vertaling is zelfs nog uitgebreider in dit vers, daar staat geschreven “Love your enemies, bless them that curse you, do good to them that hate you, and pray for them which despitefully use you, and persecute you”. Vertaald betekent dit: “Heb uw vijanden lief, zegen hen die u vervloeken, doe goed voor hen die u  haten en bid voor hen die u gebruiken en u vervolgen”.

    Uit : davidwilkerson.teenchallenge.nl

    17-07-2013, 17:49 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De smartvolle tranen om haar kinderen - Hille Kok

    De smartvolle tranen om haar kinderen –  8/7/2013

    ·        Zovele mensen zullen het paradijs niet bereiken door ongehoorzaamheid. Ze willen God niet meer in hun midden!! Ze zijn zelf God geworden. Maar o wee als de tijd aan zal breken dat ook over hen de duisternis zal komen en hen bedekken door pijnen en droefenis!! O de tijd is zo nabij!! Bekeer u toch voor het te laat is!! Hier (op aarde) kunnen de mensen zich nog bekeren, boven (in de hemel) is er geen kans meer voor vergeving!!

    ·        De Hel is overvol!! Het lijden is daar ondraaglijk!! Ze zullen daar voor eeuwig blijven!! Nooit komt iemand daar nog uit. De weg van Satan is breed van genot en zelfzucht hier op aarde.

    ·        Red die zondaars, bid voor hen die niet kunnen en willen begrijpen dat hun geestelijk leven op het spel staat!!

    ·        Gods geboden zijn voor allen hetzelfde en zullen nooit door iemand veranderd kunnen worden!!! De mensen hebben nu hun eigen geboden gemaakt… Wat een verschrikking en wat een lijden staan velen te wachten door hoogmoed!! Maar de Vader zal de verstokte zondaars die Zijn wetten niet aannemen te grazen nemen!! De tijd is zo nabij!! De verschrikking die u zal overvallen zal velen verstijven van verbazing dat zoiets (wat staat) te gebeuren de mensheid kon overkomen!!

    ·        Wees op uw hoede en verslap niet in uw geloof. Blijf trouw aan de regels van de Kerk!! Verander die niet!!! Die zijn dan niet van God de Vader!! Wat een verdriet staat velen te wachten, maar het Goddelijk Licht zal u, die God trouw zijn gebleven in de Waarheid en het Rooms Katholieke Geloof, beschermen!!

    ·        Weet dat de Moeder Gods, de Moeder van de Wereld, u ook nabij is!!! Ze heeft zoveel pijn door het verdriet die de Mens zal overvallen!! Bid tot Haar, Maria is de Liefste Moeder!! Haar tranen zijn ook voor de Mensheid!!

    ·        Bid voor de afgedwaalden de Rozenkrans!!

    ·        Heb elkaar lief, de Liefde is Gerechtigheid!!

    ·        Bescherm u met het H. Liefdeskruisje van God de Vader die u zal beschermen tegen het Kwaad!! Het is Zijn Liefde die u in deze moeilijke tijden kan ontvangen en dragen!!

    ·        Belijd ook uw zonden in het H. Sacrament van de Biecht!!

    ·        Wees nederig van hart, wees zuiver, dan zult gij God zien in heel Zijn Glorie, in de Eeuwige Vreugde en Zijn Goddelijk Licht!! Gods Liefde is oneindig!!

    17-07-2013, 17:04 Geschreven door Claudia  


    16-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanleiding tot WWIII

    Aanleiding tot de 3de Wereldoorlog

    God gaf aan Abraham het land van de Rivier van Egypte en de Mediterraanse Zee tot de grote rivier Eufraat, met inbegrip van de Gazastrook en meest van de Arabische landen die rond Israel liggen. De Palestijnen en Hamas terroristen verblijven illegaal op de Gazastrook, dat deel uitmaakt van het Beloofde Land dat door God aan Abraham, Isaak en Jacob (Israel) en hun nakomelingen werd gegeven.  

    Die dag sloot de HEER een verbond met Abram. ‘Dit land,’ zei hij, ‘geef ik aan jouw nakomelingen, van de rivier van Egypte tot aan de grote rivier, de Eufraat:  Genesis 15:18

    De Arabische landen die hieronder zijn opgesomd hebben een akkoord, en een plan om Israel van de kaart te vegen zodat ze niet meer herinnerd zouden worden.

    Ze (de Arabische landen) zeggen: ‘Vooruit, dood dat volk (Israel) en niemand rept nog van Israëls naam.’

    Hoe spannen zij samen, eensgezind, tegen uzelf tot een verdrag verbonden:

    de stammen van Edom (Palestijnen en zuidelijke Jordanie), de zonen van Ismaël (Saoudi Arabie), Moab (Palestijnen en centraal Jordanie) en ook nog de Hagrieten (Egyptenaren),

    Gebal (Noord Libanon), Ammon (Palestijnen en Noord Jordanie) en Amalek (Arabische Zuid Israel), Filistijnen (Palestijnen en Hamas van de Gazastrook) en de burgers van Tyrus (Hezbollah en Zuid Libanon).

    Daarbij sluit Assur (Syrie en waarschijnlijk Noord Irak) zich aan als de sterke arm achter de kinderen van Lot (Moab en Ammon zie boven).  Psalm 83: 5-9

    Op die dag zal Ik van Jeruzalem een zwaar te tillen steen voor alle volken maken; al degenen die hem optillen zullen zich eraan snijden. Tegen hem zullen alle volkeren van de aarde samenspannen. Zacharia 12:3

    Dagen van vergelding zijn dit, waarin alles wat er geschreven staat in vervulling gaat.  Wee de vrouwen die zwanger zijn in die dagen, of een kind aan de borst hebben, want het land zal in diepe nood verkeren en dit volk zal door Gods toorn worden getroffen. Ze zullen vallen door het scherp van het zwaard en als gevangenen worden afgevoerd naar alle heidense volken; en Jeruzalem zal door de heidenen vertrapt worden totdat de tijd van de heidenen voorbij is. Er zullen tekenen zijn aan de zon, de maan en de sterren, en op aarde zullen de volken in paniek raken, radeloos door het gebulder van de zee en de golven. De mensen zullen het besterven van schrik en spanning om wat de wereld gaat overkomen, want de hemelse machten zullen wankelen.   Lukas 21:22-26

    De adel is er niet meer, er zijn geen mensen over om iemand tot koning uit te roepen, alle leiders zijn verdwenen. Jesaja 34:12

    Hier wordt over de prinsen van Edom gesproken, die de Palestijnen zijn van vandaag. Daarom is al wat de Schrift vereist een Palestijnse staat dat zal worden uitgeroepen door haar leiders. Deze nieuwe Palestijnse staat moet niet noodzakelijk een echte staat worden en in voege treden voor de staat en zijn leiders verdwijnen.

    En ik keek omhoog en zag: vier hoorns. En Ik zei tot de engel die tot mij sprak: Wat zijn deze? En hij zei tot mij: dit zijn de hoorns die Juda, en Israel en Jeruzalem hebben verdreven. Zacharia 1:18-19

    De vier hoorns zijn het kwartet van naties : Verenigde Staten, Groot-Brittannie, de Europese Unie en Rusland. En wat is hun doel dat ze van het begin van hun bestaan voor ogen hadden? Israel verdelen en Juda, Israel en Jeruzalem verdrijven. Dit begrip van de Schrift is van vitaal belang in het begrijpen van de gebeurtenissen als ze zich voor onze ogen ontrafelen in het dagelijkse nieuws.

    Damascus in Syrie zal total verwoest worden in de toekomst. Uitspraak over Damascus. ‘Damascus zal geen stad meer zijn: er blijft slechts een puinhoop over.  Jesaja 17:1 Damascus, de hoofdstad van Syrie is een van de langste bewoonde steden op de planet, maar dat zou iedere dag kunnen veranderen. Zoals je kunt lezen hierboven zal Damascus vernietigd worden in de nabije toekomst. De Syrische schatten en artifacten die in Damascus waren gehouden werden reeds verplaatst naar andere delen van Syrie. De wapencontracten tussen Rusland en Syrie zouden de vernietiging van Damascus kunnen versnellen.

    OLVrouw : Oorlogen zijn een straf voor de zonden van de mens. Syrie houdt nu de sleutel van vrede vast. Ik plaats voor jullie, Mijn kinderen, een afbeelding zodat jullie het kunnen begrijpen. Het zal een parabel zijn voor sommigen, en sommigen zullen niet willen luisteren wat de Hemel heeft te zeggen in deze wanhopige tijden.
    Veronica – OLVrouw wijst met haar vinger naar haar rechterzijde en hoog boven haar opent de hemel zich – al de wolken drijven weg en de hemel wordt klaar en ik zie een kaart van het Midden-Oosten. En dan wijst OLVrouw verder naar boven waar een kaart van China en Rusland is.
    OLVrouw – Mijn kind en Mijn kinderen, er zijn spotters die zullen zeggen dat er geen Derde Wereldoorlog komt. Ze weten het niet en kunnen het plan van de Eeuwige Vader niet vatten. Laat het geweten zijn dat de Vader een groot hart heft voor al Zijn kinderen, maar wanneer de zonde een hoogtepunt bereikt dat enkel gekend is door de Vader, de hoeveelheid zonde onder de mensheid, dan zal de Vader actie ondernemen. – 28 mei 1983 

    De kostprijs van leven betekent niets voor hen, zoals je kunt zien in alle landen over jullie wereld die door Rusland werden binnengevallen, of Rusland is de geheim agent die wapens en raketten geeft om de Verenigde Staten en Canada te vernietigen. – OLVrouw van de Rozen,14 september 14, 1985

    Syrie heeft de sleutel tot de oplossing ofwel de Derde Wereldoorlog. – OLVrouw van de Rozen, 30 mei 1981

    Vele landen zullen betrokken zijn in oorlogen, tot we de grootste oorlog hebben die ooit is gezien, of ooit zal gezien worden, de Derde Wereldoorlog die de naties zal overspoelen. En vele naties zullen verdwijnen door de kracht van de wapens die vergaard worden door Rusland. – OLVrouw van de Rozen, 21 augustus  1985

    16-07-2013, 16:16 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs