Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    22-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verontrusting - Berusting - Rita Biesemans


    VERONTRUSTING - BERUSTING 

    In het Aanschijn van Uw Almacht, Heer
    word ik rustig, ben niet bang meer
    ik, een stofje en een ademzucht
    Gij mijn burcht en sterke toevlucht.

    Slaapt Gij, voor mijn roepen doof ?
    is't door mijn wankel, klein geloof ?
    'k maak mij veel onnodige zorgen
    waar houdt Gij U toch verborgen ?

    Maar Gij waakt en zegt opnieuw "Ziet
    kleingelovige, weet gij  niet
    dat uw God u  nooit verlaat
    zo g'in Zijn Genade staat".

    De strijd is weer gestreden
    de berusting weergekeerd
    er werd wat scha geleden
    mijn ziel ietwat bezeerd.

    Wie zal mijn wonden helen
    en stillen mijn verdriet
    voorwaar onder zovelen
    geeneen is't die het ziet.

    Maar, Gij roept mij terzij
    "Kom hier, Mijn kind,
    vergeet toch niet dat slechts bij Mij 
    alleen, de troost gij vindt" .

    Rita Biesemans  Periode van 16 Mei tot 15 Augustus 1987

    22-06-2013, 19:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bij Jezus in het Tabernakel - Rita Biesemans


    Bij Jezus in het Tabernakel
    In de stilte kom ik U beminnen
    enkel onze zielen luisteren
    heel zachtjes hoor ik U vanbinnen
    geen spreken is't, veeleer een fluisteren

    Wanneer Uw Godheid mijn ziele raakt
    wil zij de vlucht naar boven
    zij kan nog niet, zij is nog naakt
    louter z'in Uw Liefdesoven

    Wanneer ik klein en nietig ben
    wendt Gij Uw Aangezicht naar mij
    dan weet ik Heer dat ik U ken
    dan voel ik U nabij

    Ik sluit mijn ogen, hoor Uw Stem
    'k durf U bijna niet aan te kijken
    "Ik ben niet waardig" zeg ik Hem
    "van zoveel liefdeblijken"

    Ik vraag niet langer meer
    naar het hoe en het waarom
    omdat ik zeker ben, O Heer,
    dat Gij rechttrekt wat was krom !

    Rita Biesemans 19 November 1986  Feest van Sint Elisabeth

    22-06-2013, 19:39 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doe dit nooit want het is de enige zonde die Mij doet walgen omwille van haar schijnheiligheid. 12/6/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, nu Ik met al Mijn macht probeer om de zielen te ontvlammen van gelovigen, eerst en vooral door deze heilige boodschappen van Mij voor de wereld, moet ik nogmaals diegenen waarschuwen die kwaadspreken over Mijn heilig Woord. Terwijl Ik op zoek ga naar de zielen van wie lauw zijn in hun geloof, waarom moeten dan diegenen onder jullie die beweren in Mijn Naam te spreken, de waarheid verwerpen wanneer die aan jullie gegeven wordt door het Lam van God doorheen deze boodschappen?

    Welke mens zou op die wijze tot jullie spreken in Mijn heilige Naam en het aandurven om voor jullie te staan? Niemand. Alleen door de macht van God kan Mijn Woord aan jullie bekend gemaakt worden in duidelijke taal.

    De mens zal blijven zondigen, of hij nu zonden begaat die jullie in de wereld allemaal begaan of zonden van een ernstige aard. Jullie zijn allemaal zondaars.

    De ene zondaar kan nooit een andere goedpraten in Mijn Naam, tenzij dat gebeurt onder Mijn gezag, door de biecht, die jullie bevrijdt van zonden, voor een korte periode. Geen enkele zondaar kan een andere veroordelen in Mijn Naam, want dat recht heeft hij niet. Wanneer jullie een andere zondaar veroordelen, zelfs indien die schuldig is aan de meest zwaarwichtige daad tegen God, dan zal jullie ziel even zwart zijn als bij die persoon die jullie openlijk in Mijn Naam veroordelen.

    Weten jullie niet hoe zeer jullie Mij pijn en smart veroorzaken wanneer jullie elkaar krenken? Hebben jullie Mij dan helemaal niet begrepen? Zijn jullie niet te weten gekomen waarom Ik voor jullie stierf? Diegenen onder jullie die nog steeds de waarheid niet begrijpen, moeten nu luisteren. Ik veroordeel jullie niet omwille van jullie zonden, want Ik bemin jullie en wil jullie elke zonde vergeven hoe vreselijk die ook moge zijn. Maar wanneer jullie jezelf, in Mijn Naam, als gelijk aan Mij verklaren en een andere zondaar oordelen met gebruikmaking van Mijn Naam, dan zal Ik ook jullie veroordelen.

    NIEMAND VAN JULLIE, HOEVEEL IK OOK VAN JULLIE HOU, KAN EEN ANDER OORDELEN. ALLEEN AAN MIJ, JEZUS CHRISTUS, HEEFT MIJN VADER HET GEZAG VERLEEND OM DE MENSHEID TE OORDELEN - EN AAN NIEMAND ANDERS. INDIEN JULLIE DEZE ZONDE BEGAAN, DAN ZULLEN JULLIE MIJN OORDEEL MOETEN ONDERGAAN. Doe dit nooit want het is de enige zonde die Mij doet walgen omwille van haar schijnheiligheid.

    DE TIJD IS NAGENOEG AANGEBROKEN VOOR DE MENSHEID OM GETUIGE TE ZIJN VAN DE WAARHEID. NIET VELEN, EVENMIN DIEGENEN DIE HUN TROUW AAN MIJ BELIJDEN, ZULLEN MIJN OPROEP BEANTWOORDEN TOTDAT MIJN VADER VELE BESTRAFFINGEN LAAT NEERKOMEN. Jullie zijn zo blind voor de waarheid van het eeuwig leven, zo ongevoelig om het Woord van God te aanhoren, dat de enige weg om jullie te doen luisteren bestaat in bestraffingen die jullie worden opgelegd.

    Wanneer de eerste van vele jullie overkomen dan zullen veel mensen zeggen dat het gaat om natuurrampen, maar wanneer die met zo’n snelheid op jullie blijven neerkomen, dat jullie nergens meer kunnen wegvluchten, dan pas zullen jullie beseffen dat het de hand van God is die op jullie neerkomt.

    MIJN VADER ZAL DE GANSE WERELD DOOREEN SCHUDDEN. Diegenen onder jullie die betwijfelen of Hij bestaat, zullen weten dat deze gebeurtenissen niet alleen aan de natuur kunnen toegeschreven worden. Diegenen onder jullie die in Mij geloven maar deze goddelijke boodschappen in het belachelijke trekken, zullen hun woorden inslikken en wensen hun tong uit te snijden, want jullie zullen zich spoedig realiseren hoe jullie gemene woorden Mij beledigen. Niet alleen vervloeken jullie God maar jullie beletten deze goddelijke missie om zielen te redden.

    VOOR ELKE ZIEL DIE JULLIE MIJ ONTZEGGEN, ZULLEN JULLIE EEN EEUWIGHEID LIJDEN. Wanneer jullie opstandig voor het Aangezicht van God staan, zal die houding jullie niet worden toegestaan. Denk eraan, hoeveel Ik ook van jullie hou, dat Ik zal tussenbeide komen indien jullie zouden pogen om het werk van God te saboteren in deze laatste missie om de mensheid te redden.

    De tijd om het Boek der Waarheid aan de wereld te geven is nu aangebroken. Indien jullie Mij volgen maar nu Mijn oproep niet aanvaarden, wees niet bezorgd, want Ik zal jullie niet veroordelen. Maar indien jullie trachten om Mij te verhinderen Gods kinderen te redden, dan zal Ik jullie neerslaan.

    Jullie Jezus

    Redder van de mensheid

    22-06-2013, 19:32 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 109

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid 

    109 Gebed voor de gave van vertrouwen 10/6

    O mijn liefste Jezus,

    Help mij op U te vertrouwen.

    Vertrouwen te hebben in Uw belofte van wederkomst.

    Om de waarheid van Uw Tweede Komst te aanvaarden.

    Om te vertrouwen in de belofte van God de Vader toen Hij zei

    dat Hij U Uw Koninkrijk zou geven.  

    Help mij te vertrouwen in Uw Leer, in Uw plan om de wereld te redden.

    Help mij Uw gaven te aanvaarden met dankbaarheid.

    Help mij in U te vertrouwen, zodat ik mijn angst verlies

    en ik Uw Liefde kan toestaan mijn hart en ziel te bevloeien.

    Amen.

    Jullie Jezus

    22-06-2013, 19:26 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie moeten niet bevreesd zijn, want wat Ik jullie beloof is van jullie en het is jullie erfdeel. 10/6/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, aan de wereld moet gezegd worden dat MIJN TIJD OM TERUG TE KOMEN NABIJ IS. Mijn tijd is reeds begonnen, nu Ik tracht om de mensheid naar Mij toe te trekken, vóór Mijn Grote Dag.

    IK BEN BEZIG JULLIE ALLEN VOOR TE BEREIDEN, hoewel velen er doof voor zijn. Ik doe dit met liefde, voor eenieder van jullie die Ik bemin, voor eenieder van jullie waarvoor Ik Mijn Lichaam prijsgaf. Jullie zullen getuige zijn van Mijn tussenkomst, wanneer Ik de ogen van de mensheid zal openen en wat duidelijk zal te zien zijn.

    Wonderen zullen plaatsvinden wanneer Mijn missie zal aanvaard worden. Mijn Tegenwoordigheid zal gevoeld worden en Ik zal Mijzelf bekend maken door daden van grote barmhartigheid. Dit plan dient om jullie terug te lokken, om diegenen onder jullie die niet langer in Mijn bestaan geloven te bekeren, op weg naar Mijn glorierijke zaligmaking.

    IK BEN DE KONING, DIE REGEREN ZAL OVER HET NIEUW PARADIJS DAT MIJ DOOR MIJN VADER BELOOFD WERD. Voor hen die Mij niet kennen, luister nu naar Mij. Jullie behoren Mij toe. Ik breng jullie leven, niet zoals jullie dat op aarde kennen, maar eeuwig leven.  

    Jullie moeten niet bevreesd zijn, want wat Ik jullie beloof is van jullie en het is jullie erfdeel.

    DIT KONINKRIJK IS WAARTOE JULLIE GEBOREN WERDEN, ZODAT GOD, MIJN GELIEFDE VADER, DE WERELD ZOU KUNNEN HERSCHEPPEN ZOALS DIE WAS IN HET BEGIN. Hij is het Begin, want Hij schiep het. Hij is het Einde, want wanneer de Grote Dag komt zal er niet langer lijden zijn, want het nieuwe begin – eeuwig leven – zal aangeboden worden aan hen die Gods Liefde aanvaarden. Jullie moeten vertrouwvoller worden, minder cynisch en de grote gave van het leven aanvaarden, dat enkel van een volmaakte God kan komen.

    God alleen kan zo’n wonder scheppen – de gave van het leven.

    God alleen kan jullie eeuwig leven geven, waar de dood zal overwonnen zijn, en met hem alle boosheid.

    Jullie moeten hoopvol naar de toekomst uitkijken. JULLIE MOETEN PROBEREN OM NAAR DEZE BOODSCHAPPEN TE LUISTEREN, WANT ZIJ ZULLEN DE LEVENSLIJN ZIJN DIE JULLIE NODIG HEBBEN WANNEER DE KOMENDE DAGEN DONKERDER WORDEN.

    Het is Mijn verlangen dan niemand van jullie zich zou ergeren, zich bezorgd, bevreesd of droevig zou voelen, want Mijn glorierijke dag wil zeggen dat Ik elke traan van jullie, elke droefheid,  treurnis en lijden zal wegwissen en jullie zal reinigen met Mijn grote glorie.

    JULLIE ZULLEN EINDELIJK ZUIVER, ALTIJDDUREND GELUK ERVAREN. Alles wat jullie ooit gedacht hebben als zijnde hemels, zal van jullie zijn.

    Indien jullie Mij nu niet kunnen antwoorden, door een gebrek aan vertrouwen, zal Ik jullie helpen als jullie Mij aanroepen. Vraag Mij om de gave van vertrouwen door dit kruistochtgebed 109.

    O, hoe hunker Ik ernaar jullie te troosten, jullie angsten, zorgen en bekommernissen te verlichten. Hoe verlang Ik ernaar de overgang zo pijnloos mogelijk te maken, zodat jullie niet hoeven te lijden door de hand van het Beest, wiens werk zal gezien worden in het handelen van de vijanden van God.  

    INDIEN JULLIE VOLLEDIG OP MIJ VERTROUWEN EN JULLIE AAN MIJN BARMHARTIGHEID OVERLEVEREN, BELOOF IK JULLIE PLECHTIG DAT MIJN BARMHARTIGHEID DE TIJD ZAL INKORTEN WANNEER HET MENSELIJK LIJDEN ZAL TOENEMEN DOOR DE BOOSAARDIGHEID VAN HEN DIE JULLIE LIJDEN WILLEN TOEBRENGEN.  

    Ik beloof dat Mijn tussenkomst, door wonderen, diegenen die de meeste hulp nodig hebben zal wakker maken – een bewustzijn opwekken van de waarheid.  Wanneer de waarheid van God aanvaard wordt door hen die Mijn belofte van wederkomst niet echt begrijpen, maar haar toch in hun hart aanvaarden, dan zal het lijden verminderen en zal Ik barmhartigheid betonen aan miljarden zielen.

    Jullie vertrouwen in Mij, zal jullie hoe dan ook helpen de waarheid te zien. Wanneer jullie de waarheid aannemen, aanvaarden jullie de sleutels van Mijn nieuw Koninkrijk.

    Jullie Jezus

    22-06-2013, 19:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer het Nieuwe Jeruzalem neerdaalt op de aarde bij het schallen van de bazuinen, zullen de lichten de luchten vullen en alles zal stil zijn. 9/6/2013

    Mijn geliefde dochter, de fysieke pijn die jij momenteel doorstaat, dient om zielen te redden, die zo ver van Mij verwijderd zijn, dat indien jij dit als een slachtofferziel niet aan Mij zou offeren, zij voor altijd voor Mij verloren zouden zijn. HERINNER JE ALTIJD HOEZEER HET MIJ KWETST EN MIJN HART BREEKT WANNEER IK SLECHTS EEN ZIEL VERLIES.

    MIJN LIEFDE VOOR DE MENSHEID BLIJFT ONGESCHONDEN, WANT NIETS ZOU MIJ OOIT KUNNEN TEGENHOUDEN ELKE KOSTBARE ZIEL LIEF TE HEBBEN. Ik bemin hen zozeer dat de gaven die Ik jou geschonken heb, Mijn dochter, om al Gods kinderen te zien op de manier zoals Hij ze ziet, met een zuiverheid van hart, nooit eindigen. Dat is de reden waarom jij zoveel lijdt, Mijn kleintje. Het is niet omwille van hen wier woede jou beledigen, maar het is omwille van die zielen die in verschrikkelijke duisternis verkeren en wier lot jou beangstigt, dat jij deze nieuwe fysieke kwellingen verduurt.

    Begrijp alstublieft dat wanneer jij ongeduldig wordt en angstig, omwille van deze pijnlijke beproevingen, deze echter niets zijn in vergelijking met het intense lijden dat die zielen tegemoet gaan die door het Beest zullen gegrepen worden. Het zal van geen betekenis zijn in vergelijking met de zielen die de pijnen van het vagevuur moeten ondergaan. Hoe weinig zal dit te betekenen hebben voor jou wanneer je ziet hoe Ik deze zielen zal wegtrekken die anders niet in staat zouden zijn zichzelf te redden uit de kwaadaardige greep van het Beest.

    Mijn dochter, ongeacht hoe pijnlijk dit lijden is, het zal van geen belang zijn wanneer Ik Gods kinderen verenig, wanneer het zeer Glorierijke Paradijs op de Grote Dag zal neerdalen. Wanneer het Nieuwe Jeruzalem neerdaalt op de aarde bij het schallen van de bazuinen, zullen de lichten de luchten vullen en alles zal dan stil worden voor het geluid van de engelen, wier gezang elke ziel zal bereiken voor het laatste ogenblik.  DAT ZAL HET LAATSTE UUR ZIJN WANNEER IK KOM OM DE LEVENDEN EN DE DODEN TE OORDELEN.

    Jullie Jezus

    22-06-2013, 19:15 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebed tot de 5 heilige wonden


    Deze oefening tot de Gekruisigde Jezus werd opgesteld en verspreid door Fra Leopoldo, een Franciscaan van Turijn overleden in roep van heiligheid op 27 januari 1922.

    Deze godsvrucht is "Eerherstel" en "Apostolaat". Ze is een echo en een samenvatting van de liturgie van Goede Vrijdag en moet daarom beoefend worden met doorvoeld berouw en liefde, ingegeven door het overwegen van Christus' bitter lijden.

    Gebed tot de 5 heilige wonden:

     

    God, kom mij ter hulp!

    Heer, haast u mij te helpen!

    Eer aan de Vader...

     

    Mijn liefdevolle en gekruisigde Heer Jezus, met de allerheiligste Maagd Maria, met alle engelen en heiligen in de hemel, aanbid ik, in diepe eerbied neergeknield, de zeer heilige wonde van uw rechterhand.

    Ik dank U voor de oneindige liefde waarmee Gij zulke wrede pijnen hebt willen verduren tot uitboeting van mijn zonden die ik uit de grond van mijn hart verfoei. Ik smeek U, verleen aan uw H. Kerk de overwinning over al haar vijanden en geef dat al haar kinderen heilig de weg van uw geboden bewandelen.

     

    Onze Vader...

    Wees gegroet...

    Eer aan de Vader...

     

    Mijn liefdevolle en gekruisigde Heer Jezus, met de allerheiligste Maagd Maria, met alle engelen en heiligen in de hemel, aanbid ik, in diepe eerbied neergeknield, de zeer heilige wonde van uw linkerhand.

    Ik smeek uw oneindige barmhartigheid af, voor de arme zondaars en voor de stervenden, bijzonder voor hen die zich met U niet willen verzoenen.

     

    Onze Vader...

    Wees gegroet...

    Eer aan de Vader...

     

    Mijn liefdevolle en gekruisigde Heer Jezus, met de allerheiligste Maagd Maria, met alle engelen en heiligen in de hemel, aanbid ik, in diepe eerbied neergeknield, de zeer heilige wonde van uw rechtervoet.

    Ik smeek U dat de priesters en de U toegewijde personen allen heilig mogen leven. Heer, zend werklieden voor uw wijngaard.

     

    Onze Vader...

    Wees gegroet...

    Eer aan de Vader...

     

    Mijn liefdevolle en gekruisigde Heer Jezus, met de allerheiligste Maagd Maria, met alle engelen en heiligen in de hemel, aanbid ik, in diepe eerbied neergeknield, de zeer heilige wonde van uw linkervoet.

    Ik smeek U de zielen uit het vagevuur te verlossen, vooral zij die gedurende hun leven meer godsvrucht hadden tot Uw heilige Wonden.

     

    Onze Vader...

    Wees gegroet...

    Eer aan de Vader...

     

    Mijn liefdevolle en gekruisigde Heer Jezus, met de allerheiligste Maagd Maria, met alle engelen en heiligen in de hemel, aanbid ik, in diepe eerbied neergeknield, de zeer heilige wonde van uw zijde.

    Ik smeek U te zegenen en te verhoren al de personen voor wie ik bid, bijzonder allen die zich in mijn gebeden aanbevelen.

     

    Onze Vader...

    Wees gegroet...

    Eer aan de Vader...

    Zeer smartvolle Maagd, bid voor ons. (x 3)

    O Gekruisigde Jezus, geef kracht aan mijn gebeden door de verdiensten van uw Heilig Lijden, verleen me een heilige levenswandel, de genade de H. Sacramenten te ontvangen in het uur van mijn dood en zo tot de eeuwige glorie te komen. Amen!

    Pauselijke zegen

    Wij smeken de Heer, de Bestuurder en de Ingeschrevenen van de godvruchtige Vereniging van de Gekruisigde Jezus, te Turijn kerkelijk ingericht, met Zijn genaden te vervullen, opdat de priesters met woord en voorbeeld en de leken door hun heilige levenswandel het zich tot plicht achten steeds Jezus Christus te prediken en wel Jezus Christus de gekruisigde.  - Vaticaan 18 januari 1915 Benedictus P.P. XV

    De Vereniging van de Catechisten van de Gekruisigde Jezus en van Maria Onbevlekt is een wereldlijke congregatie met tweevoudig doel:

    1 de heiliging van haar leden die niet in kloosters maar in de wereld leven

    2 het apostolaat door Catechese en door Katholieke Sociale Actie

    De gelovigen die ertoe besluiten de gebeden tot de Gekruisigde Jezus te bidden en er toe willen bijdragen om mee te helpen aan de twee vernoemde goede werken van de Vereniging, kunnen opgenomen worden als ingeschrevenen of als ijverraars-sters. Ze kunnen de aflaten verdienen en delen in de geestelijke voorrechten aan de Vereniging verleend o.a. maandelijks een volle aflaat.

    De inschrijving is kosteloos. Contactadres : Br. Jozef, Oude Houtlei 13, B-9000 Gent.

    22-06-2013, 19:10 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.St Aldegondis - heilige vereert tegen kanker


    H. Aldegondis

    vereert tegen kanker te Zwevezele

    feestdag 30 januari

     

    Genees onze wonden.

    Geef ons genezende kracht

    in de donkerste nacht.

    Draag ons over 't water

    nu en ook voor later.

    Herbrand in ons het Licht.

    Geef ons terug wat

    toekomstzicht.

    Geef dat wij niet wank'len,

    ook in tijden van kanker.

    Vul ons met de hoop:

    dat de pijn ten einde loopt.

     

    Luk Brutin,

    pastoor Zwevezele

    22-06-2013, 18:31 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hij en ik - Rita Biesemans


    Ik : Telkens als ik U verlaat
           welk een droefheid door mij gaat
           rust noch vrede kan ik vinden
           zichtloos ben ik, ben een blinde

           Zo 'k aan U voorbijga Heer
           word ik geslingerd heen en weer
           tussen luisteren naar Uw stem
           of een inblazing van hem

    HIJ:Kent gij dan Mijn Stem niet meer ?
           Ik, die u zozeer bemin
           dat Ik uw Dienaar werd, niet Heer
           Ik uw Eind' en uw Begin

           
    Ik had voor u Mijn Leven veil
           Ik bracht genezing, uw aller Heil
           wat had Ik dan toch misdaan
           dat men Mij aan 't Kruis liet slaan ?

    Ik :  O, mijn Jezus, O mijn God
           waarom ben ik toch zo bot
           om zo moeilijk te begrijpen
           dat mijn ziel langzaam moet rijpen

    HIJ:Laat u leiden door Mijn Hand
           steun niet op 't menselijk verstand
           uw thuis die ligt toch hier bij Mij
           Ik wacht op u, "kom", maak u vrij.

    Rita Biesemans  Maart 1983

    22-06-2013, 18:22 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volk van Israel

    Voorspellingen uit het Oude Testament over het lijden van Onze Heer Jezus Christus

    indien de Joden dit zouden lezen en geloven zouden ze zich bekeren tot het Christendom !

     

    Psalm 22 : Waarom hebt Gij mij verlaten ?

    Voor de koorleider. Op de wijs van De hinde van de dageraad. Een psalm van David.

    Mijn God, mijn God, waarom hebt u mij verlaten?
    U blijft ver weg en redt mij niet, ook al schreeuw ik het uit.

    ‘Mijn God!’ roep ik overdag, en u antwoordt niet, ’s nachts, en ik vind geen rust.

    U bent de Heilige, die op Israëls lofzangen troont.

    Op u hebben onze voorouders vertrouwd; zij hebben vertrouwd en u verloste hen, tot u geroepen en zij ontkwamen, op u vertrouwd en zij werden niet beschaamd.

    Maar ik ben een worm en geen mens, door iedereen versmaad, bij het volk veracht. Allen die mij zien, bespotten mij, ze schudden meewarig het hoofd: ‘Wend je tot de HEER! Laat hij je verlossen, laat hij je bevrijden, hij houdt toch van je?’

    U hebt mij uit de buik van mijn moeder gehaald, mij aan haar borsten toevertrouwd, bij mijn geboorte vingen uw handen mij op, van de moederschoot af bent u mijn God. Blijf dan niet ver van mij, want de nood is nabij en er is niemand die helpt.

    Een troep stieren staat om mij heen, buffels van Basan omsingelen mij, roofzuchtige, brullende leeuwen sperren hun muil naar mij open. Als water ben ik uitgegoten, mijn gebeente valt uiteen, mijn hart is als was, het smelt in mijn lijf. Mijn kracht is droog als een potscherf, mijn tong kleeft aan mijn gehemelte, u legt mij neer in het stof van de dood.

    Honden staan om mij heen, een woeste bende sluit mij in, zij hebben mijn handen en voeten doorboord. Ik kan al mijn beenderen tellen. Zij kijken vol leedvermaak toe, verdelen mijn kleren onder elkaar en werpen het lot om mijn mantel. HEER, houd u niet ver van mij,
    mijn sterkte, snel mij te hulp. Bevrijd mijn ziel van het zwaard, mijn leven uit de greep van die honden. Red mij uit de muil van de leeuw, bescherm mij tegen de horens van de wilde stier. U geeft mij antwoord. Ik zal uw naam bekendmaken, u loven in de kring van mijn volk.

    Loof hem, allen die de HEER vrezen, breng hem eer, kinderen van Jakob, wees beducht voor hem, volk van Israël. Hij veracht de zwakke niet, verafschuwt niet wie wordt vernederd, hij wendt zijn blik niet van hem af, maar hoort zijn hulpgeroep. Van u komt mijn lofzang in de kring van het volk, mijn geloften los ik in bij wie u vrezen. De vernederden zullen eten en worden verzadigd. Zij die hem zoeken, brengen lof aan de HEER. Voor altijd mogen jullie leven! Overal, tot aan de einden der aarde, zal men de HEER gedenken en zich tot hem wenden. Voor u zullen zich buigen alle stammen en volken. Want het koningschap is aan de HEER, hij heerst over de volken. Wie op aarde in overvloed leven, zullen aanzitten en zich voor hem buigen. Ook zullen voor hem knielen wie in het graf zijn neergedaald, wie hun leven niet konden behouden. Een nieuw geslacht zal hem dienen en aan de kinderen vertellen van de Heer; aan het volk dat nog geboren moet worden zal het van zijn gerechtigheid verhalen: hij is een God van daden.

     

    Jesaja 52 13-15 : De lijdende dienaar verheerlijkt

    Ja, mijn dienaar zal slagen,
    hij zal groots zijn, hoog verheven in aanzien.

    Zoals hij velen deed huiveren
    – zo gruwelijk, zo onmenselijk was zijn aanblik,
    zijn uiterlijk had niets meer van een mens –,

    zo zal hij veel volken opschrikken,
    en koningen zullen sprakeloos staan.
    En zij aan wie niets was verteld, zullen zien,
    zij die niets hadden gehoord, zullen begrijpen.

     

    Jesaja 53 1-10

    Wie kan geloven wat wij hebben gehoord?
    Aan wie is de macht van de HEER geopenbaard?

    Als een loot schoot hij op onder Gods ogen,
    als een wortel die uitloopt in dorre grond.
    Onopvallend was zijn uiterlijk,
    hij miste iedere schoonheid,
    zijn aanblik kon ons niet bekoren.

    Hij werd veracht, door mensen gemeden,
    hij was een man die het lijden kende
    en met ziekte vertrouwd was,
    een man die zijn gelaat voor ons verborg,
    veracht, door ons verguisd en geminacht.

    Maar hij was het die onze ziekten droeg,
    die ons lijden op zich nam.
    Wij echter zagen hem als een verstoteling,
    door God geslagen en vernederd.

    Om onze zonden werd hij doorboord,
    om onze wandaden gebroken.
    Voor ons welzijn werd hij getuchtigd,
    zijn striemen brachten ons genezing.

    Wij dwaalden rond als schapen,
    ieder zocht zijn eigen weg;
    maar de wandaden van ons allen
    liet de HEER op hem neerkomen.

    Hij werd mishandeld, maar verzette zich niet
    en deed zijn mond niet open.
    Als een schaap dat naar de slacht wordt geleid,
    als een ooi die stil is bij haar scheerders
    deed hij zijn mond niet open.

    Door een onrechtvaardig vonnis werd hij weggenomen.
    Wie van zijn tijdgenoten heeft er oog voor gehad?
    Hij werd verbannen uit het land der levenden,
    om de zonden van mijn volk werd hij geslagen.

    Hij kreeg een graf bij misdadigers,
    zijn laatste rustplaats was bij de rijken;
    toch had hij nooit enig onrecht begaan,
    nooit bedrieglijke taal gesproken.

    Maar de HEER wilde hem breken, hij maakte hem ziek.
    Hij offerde zijn leven voor hun schuld,
    om zijn nageslacht te zien en lang te leven.
    En door zijn toedoen slaagde wat de HEER wilde.


    22-06-2013, 17:22 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eli Eli lama sabachtani - Rita Biesemans


    Eli Eli

    lama sabachtani !

    Is that what you think, My child ?

    calm down, trust Me, don't be riled

    I am always at your side,

    don't forget, also for you I died.

    The world makes a lot of noise

    those who don't follow, it gladly destroys.

    I work in silence to open the doors

    I will provide you the perfect oars

    to steer your boat in My direction

    which will request a lot of circumspection.

    For you I don't set exorbitant expectations

    nor turn away when I see your frustrations

    I never promised you life would be easy

    more often than not it can be very cheesy.

    Stay with Me, My child, don't ever leave Me

    I hold you tight each time you want to flee

    you are so much Mine, I need you, I need you

    when it's difficult I pull you through.

    I promised you the victory

    which presently might seem contradictory

    but know My child that GOD NEVER LIES

    the way I will act will be a surprise.

    Come rest at My Heart while My Love is mounting

    and every hair on your head I have been counting.

    Walk in My footsteps it's your only security

    to continue your life in innocence and purity.

    This world is heading for total destruction

    'cause it surrendered to the evil one's seduction.

    Offer Me all your doubts and hardships

    and I will turn them into Divine Worships.

    I wait for you, My daughter

    to refresh your soul with My Salvation Water.

     

    Your Jesus, Your Lord and Savior who loves you more than you can imagine.

     

    Rita Biesemans  June 17th 2013

    22-06-2013, 16:48 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor het slapengaan - Rita Biesemans


    VOOR HET SLAPENGAAN

    Mijn Jezus, laat mij niet vergeten
    dat ik voor, door en in U leef
    dat de aarde is mijn keten
    dat ik de wereld wat hem toekomt geef.
    AMEN.

    Rita Biesemans  8 September 1987

    22-06-2013, 16:39 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christus onze Koning - Rita Biesemans


    Christus Rex vitae meae

    O, mijn Meester, O mijn Koning
    wees Gij Heerser in mijn woning
    wees Gij dan mijn Bruidegom
    Ik wacht op U, mijn Jezus, kom !

    Overvloedig Gij dan zegen
    al mijn werken en mijn wegen
    wees mijn Licht in duisternis
    mijn Trooster en mijn Lafenis

    Gans mijn leven geef ik U
    verleden, toekomst en het nu
    mijn kleinheid en mijn arme ziel
    wees Gij dan mijn sterke levenswil

    Ik voel me leeg en uitgeput
    zo moe en van geen enkel nut
    de wereld gaat aan mij voorbij
    kom mijn Redder, help mij

    Op wie kan ik dan nog bouwen ?
    op wie anders nog vertrouwen ?
    zo Gij 't niet zijt, wie anders dan
    mij sterken en mij helpen kan ?

    Wil Gij mij dan verhoren
    'k wil aan U toch toebehoren
    hoewel ik het niet verdien
    laat mij Uw erbarmen zien.

    Rita Biesemans 22 Mei 1983 Feestdag van Sin Rita

    22-06-2013, 16:34 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het schip van Petrus - Rita Biesemans


    Blij een nieuw gedicht van Rita Biesemans te kunnen plaatsen :

    DE KERK IN GETHSEMANI

    HET SCHIP VAN PETRUS SCHEURT EN KRAAKT
    GEMARTELD IN ZIJN HEILIGE LEER
    TOT BIJNA HET DE BODEM RAAKT
    ZINKT HET STEEDS DIEPER NEER

    DISSIDENTEN TREDEN BUITEN
    VERPESTEN ROME'S LUCHT
    IN HUN OPMARS NIET TE STUITEN
    VERWERPEN LEER EN TUCHT

    DOORBOORD WORDT WEER HET GODDELIJK HART
    DE ROTS VAN PETRUS STAAT ALLEEN
    GEBROKEN DOOR EEN GROTE SMART
    VERRADEN DOOR BIJNA IEDEREEN

    KOM OP, GIJ CHRISTEN BROEDER
    TOON NU UW WAAR GELAAT
    MET MARIA, ONZE MOEDER,
    BEREID DE NIEUWE DAGERAAD

    TROUW AAN ONZE HEILIGE VADER
    MET HEM VERENIGD IN 'T GEBED
    ONZE ENIGE, ECHTE LEVENSADER
    WORDT SATAN'S KOP VOORGOED VERPLET.

    Rita Biesemans  27 November 1987

    22-06-2013, 16:28 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 taal


    De babylonische spraakverwarring, waardoor de mensen elkaar niet meer kunnen verstaan omdat ieder zijn eigen taal spreekt, moet overwonnen worden door Gods taal die allen begrijpen en die het enige communicatiemiddel is waardoor de mensen elkaar weer kunnen verstaan; de kerk is de plaats waar dit moet gebeuren. Dit zijn diepe en belangrijke gedachten. - Dietrich Bonhoeffer

    22-06-2013, 16:20 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Homoseksualiteit


    Ik zal niet achter Mijn priesters staan die homoseksualiteit door de vingers zien en het toelaten in Mijn priesterschap! - Jezus, 18 juni 1982

    22-06-2013, 00:09 Geschreven door Claudia  


    21-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De pest


    Miraculeuze foto genomen met een Polaroid camera door Bernie Beyer van Great Neck, N.Y. op de vigilie van 25 maart 1978 die een rat afbeeldt die bij de neus wordt genomen. De boodschap was een geheim dat Veronica alleen kende. Maar de Hemel gebruikt gewoonlijk een rat als symbool voor de geestelijkheid die zoals knaagdieren de door God gestichte fundering van de Kerk aantasten. Ze zoeken de Kerk te herstructureren volgens hun eigen menselijke ideeën.

    Er is ook een "C" aan de mond van de rat en een "P" over de rat zelf en dat staat voor de Coughing Rat Plague of de pest. (coughing of hoesten : het virus wordt via het hoesten door de lucht verspreid)  Het veroorzaakt ook intestinale griep en diaree. De ingewanden zijn te zien op de foto.

    Kinderpest en zwarte pest. . .
    Jezus
    - OLVrouw vertelde verschillende jaren geleden dat er grote overstromingen zouden komen, en er waren grote overstromingen; dat er een grote hitte zou komen, en dat zal spoedig komen; en daarna zal er een grote pest komen.”

    Geringe plaag van ratten in het oosten van de VS 
    Ik moet je ook vertellen, Mijn kind, dat je de wereld op de hoogte moet brengen van het tweede deel van de pest: het eerste deel moet je voor een tijdje voor jezelf houden, Mijn kind. Ik zeg je dat er een geringe plaag van ratten zal zijn. Wees niet bang, Mijn kind, deze plaag zal enkel toeslaan in het oostelijk deel van de VS. (6-18-83)

    Aanvankelijk dacht iedereen dat de plaag in het oostelijk deel van de VS zou komen. Maar de pest kwam uit het oostelijk deel van de wereld. De pest zal uit de familie van het hantavirus komen. De Chinese vrachtschepen verspreiden het hantavirus over de hele wereld.

    Symptomen van griep . . .
    Eerst ontstaat er koorts. Dan komt de moeheid, pijn in de spieren en gewrichten. Wat dagen later hoofdpijn, misselijkheid, rillingen, diaree, net als de griep. Dan komt het hoesten en spoedig daarop een aanhoudende kortademigheid. In 24 u of minder kun je nog moeilijk ademen. Op het laatst ben je niet in staat nog zuurstof op te nemen en ga je in shock. Je bloeddruk daalt en uiteindelijk stopt het hart met kloppen. Je bent het slachtoffer geworden van het dodelijk hantavirus.

    Wikipedia : Hantavirussen maken deel uit van de familie der Bunyavirussen. Hantavirussen worden overgebracht door verschillende soorten knaagdieren. Van de 20 verschillende soorten hantavirus zijn er 11 voor de mens ziekmakend. Zij geven twee soorten syndromen:

    • hemorragische koorts met renaal syndroom (Europa en Azië)
    • cardiopulmonaal syndroom (Amerika)

    Het hantavirus werd bekend tijdens de Koreaanse Oorlog van 1951 tot 1953. Van de troepen van de Verenigde Naties werden toen 3000 mensen ziek, van wie 10% stierf.

    Hantavirussen zijn enkelstrengs RNA-virussen.

    Veelal vindt de virusoverdracht plaats door het inademen van in de lucht zwevende virusdeeltjes afkomstig van knaagdieren. Dit vindt met name plaats in gesloten ruimtes zoals huizen. Overdracht van mens op mens vindt waarschijnlijk niet of nauwelijks plaats. Tussen blootstelling en het optreden van symptomen zit 1 tot 6 weken. Niet iedere besmetting leidt overigens tot het optreden van ziekteverschijnselen. Soms wordt een seizoensgebonden voorkomen gezien.

    De pest wordt verspreid door veldmuizen, hert muis, katoenrat, rosse woelmuis en andere knaagdieren.

    Aanbevelingen om het hantavirus te stoppen...
    De hantavirus familie van virussen wordt gedragen in de urine en de uitwerpselen van knaagdieren. Een bleekmiddel kan gebruikt worden om de uitwerpselen en urine op te ruimen en het virus te doden. Vermijd alle contact met dode knaagdieren. Probeer de riskante plaatsen waar ze zich ophouden zoals garages, kelders, tuinhuisjes proper te houden. Zorg dat afval verwijderd wordt. Zorg voor vallen en rattenvergif. Geef knaagdieren geen kans om dichtbij de woning te komen. 

    21-06-2013, 23:40 Geschreven door Claudia  


    20-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 wegen

    6 Wegen om een goed leven te leiden en eeuwig geluk te bereiken door St Johannes Bosco...

    St Johannes Bosco werd geboren in 1815. Hij was een man van uitzonderlijke intelligentie, charme en fysieke kracht – gaven die hij exclusief gebruikte om zijn naaste te dienen in een onvermoeibare poging om zielen te winnen, vooral diegenen van jongeren. Hij stichtte het Oratorium van St Franciscus van Sales, een school en toevluchtsoord voor jongens en in 1859 een Christelijk onderwijs voor jongeren.

    Zijn manier van opvoeden was oprecht, eenvoudig, maar gevuld met wijsheid. We presenteren hier wat hij noemde “medicijnen” voor de ziel. De eenvoud en doeltreffendheid van deze “voorschriften” herinneren ons aan die authentieke remedies die onze moeders en grootmoeders voor ons maakten. Ze zijn een hulp voor de jongeren en de ouderen.

    Voorschrift #1:  Geef God de grootst mogelijke glorie en eer Hem met je hele ziel. Als je een zonde op je geweten hebt, verwijder die dan zo vlug mogelijk door middel van een goede Biecht.

    Voorschrift #2:  Beledig niemand. En wees bovenal gewillig om anderen te dienen. Eis meer van jezelf dan van anderen. 

    Voorschrift #3:  Vertrouw niet degenen die geen geloof in God hebben en die Zijn geboden niet gehoorzamen. Ook niet degenen die God beledigen en Hem niet de eer geven die Hem toekomt. Zij zullen minder scrupules hebben om jou te beledigen en zelfs te verraden wanneer het hen goed uitkomt.

    Voorschrift #4:  Als je niet wil geruϊneerd zijn, geef dan nooit meer uit dan je verdient. Dit zou je voor ogen moeten houden en altijd je mogelijkheden goed afwegen. 

    Voorschrift #5:  Wees nederig. Heb het niet hoog op met jezelf en prijs jezelf niet. Hij die zichzelf prijst, zelfs al heeft het echt waarde, loopt het risico om de goede mening van anderen te verliezen. Hij die enkel zoekt om geprezen te worden heeft zeker een leeg hoofd dat enkel gevoed wordt door wind… Hij zal geen vrede kennen en zal onbetrouwbaar zijn in zijn ondernemingen.

    Voorschrift #6:  Draag je kruis op je schouder en neem het zoals het komt, klein of groot, van vrienden of vijanden, uit wat hout het ook is gesneden. De intelligentste en gelukkigste is degene die, wetend dat hij gedoemd is om het kruis zijn hele leven te dragen, gewillig en zonder morren het kruis aanvaard dat God hem zend. 

    Belofte van geluk

    Don Bosco besluit:  “Beste vriend, ik ben een mens die houdt van vreugde en die daarom jou en iedereen gelukkig wil zien. Als je doet wat ik zeg zul je een vreugdevol en blij hart hebben.”

    20-06-2013, 20:02 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede God


    Goede God,

    Hoeder van de mensen, die nooit

    slaapt of sluimert, wees ons nabij.

     

    Wij zijn als blinde bedelaars die vragen

    om leiding, die vragen om brood en

    roepen: Heer, heb mededogen.

     

    Wij zijn uw verstrooide kinderen op

    aarde, zoekend naar wat ons bindt,

    treurig om wat ons scheidt.

     

    Geef ons vandaag in dit uur van

    genade, te proeven van de tafel

    van uw woord, delend brood en beker.

     

    Wij geloven dat Hij steeds bij ons blijft,

    Christus, onze advocaat bij U.

                            Anton Houtepen

    20-06-2013, 19:19 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De obsessie van Mijn kinderen voor wereldse goederen en de ophemeling van persoonlijke rijkdom, scheidt hen van God. 8/6/2013

    Mijn zeer geliefde dochter, terwijl de mensheid steeds dieper in zonde wegzinkt, blijven zij zoeken naar materiële dingen, waarvan zij geloven dat die de ruwe pijn zullen bevredigen die zij inwendig voelen, want niets kan hun vertroosting schenken wanneer zij zo ver van Mij verwijderd zijn. Geen enkel ogenblik denken zij aan Mij, zo zeer zijn zij in beslag genomen door het najagen van wereldse goederen – nutteloze dingen – die hun niets te bieden hebben, alleen maar een verlangen naar steeds meer.

    Dan zijn er diegenen wier liefde voor wereldse aantrekkelijkheden tot gevolg heeft dat zij onverzadigbaar worden. Zij zoeken naar grotere bezittingen waarvan zij geloven dat zij meer waarde hebben. Ten slotte bouwen zij een heiligdom voor zichzelf. Dat gebeurt wanneer zij de wanhoop nabij zijn, want hoe meer weelde en luxe zij verwerven, hoe verwarder en meer afgeleid zij worden. Zij zullen interesse verliezen in andere mensen en spoedig zullen zij geïsoleerd geraken, terwijl zij gevangen raken in een spinnenweb, gesponnen door de geest van het kwaad om hen in de val te laten lopen en hun zielen te verwoesten.

    De obsessie van Mijn kinderen voor wereldse goederen en de ophemeling van persoonlijke rijkdom scheidt hen van God. JULLIE EIGENLIEFDE VOOR BEZITTINGEN VERWOEST JULLIE LIEFDE VOOR JULLIE NAASTE. JULLIE ZULLEN ZELFZUCHTIG WORDEN TOT OP HET PUNT DAT DE TEGENSPOED VAN ANDEREN JULLIE NIET MEER KAN SCHELEN. Zo zijn jullie niet langer gehoorzaam aan het Woord van God.

    Jullie moeten jullie jacht op rijkdom stopzetten. Dan zullen jullie zuiverder van hart worden. Maar GEEF DEZE SLINKSE ZONDE DE KANS JULLIE GEEST TE VERDUISTEREN EN JULLIE ZULLEN NOOIT ZUIVER VAN ZIEL ZIJN EN BIJGEVOLG ONGESCHIKT OM VOOR MIJN AANGEZICHT TE KOMEN. Zij die arm zijn hebben minder dat hen verleidt om zichzelf van Mij los te maken. ZIJ DIE RIJK ZIJN, ZIJN ARM IN DIE ZIN DAT ZIJ VEEL TE LEREN HEBBEN ALVORENS ZIJ ZICHZELF IN MIJN OGEN KUNNEN VERNEDEREN.

    Wanneer zullen jullie leren dat wanneer de mens wereldse genoegens verkiest boven Mij, hij niet in staat zal zijn om zijn ziel voor te bereiden om Mijn Nieuw Paradijs binnen te gaan?

    Jullie Jezus

    20-06-2013, 19:10 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs