Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    30-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verschil tussen Oude en Nieuwe Verbond

    Verschil tussen :

     

    Het Oude Verbond = WET           en het Nieuwe Verbond = GENADE

    Een dode letter                              Geest geeft leven

    Gehoorzaamheid aan de Wet       Gehoorzaamheid aan GELOOF

    Geest van dood                             Geest van leven

    Kracht van zonde                           Geeft kracht om niet te zondigen

    Slavernij                                          Vrijheid

    Dood regeert                                  Leven regeert

    Leven aan de hand van de Wet    Leven naar God toe

    Slecht geweten                              Rein geweten

    Verordend om de Heer met al      Weten en geloven dat God liefde heeft

             je kracht lief te hebben         voor jou

    Buiten Gods hoven staan              Gods plaats waar Zijn troon staat

    (zie tempelstructuur)                      binnengaan

    Jaarlijks/dagelijks offer voor          Een offer EENS VOOR ALLEN

    zonden

    Jaarlijks verbond                           Eeuwig verbond

    Herinnert je aan je zonden            Maakt je perfect

    Werken van de wet                        Horen van geloof

    Slaven van zonde                          Slaven van rechtvaardiging

    Beschuldigd                                   Gezegend

    Wet dat resulteert in beschuldi-    Geloof dat door liefde werkt

    ging

    Schaamte, schuld en beschuldi-   Vrijheid, gevoel geliefd en veilig te zijn

    ging

    Vloek                                               Zegening

    Nam het eerste verbond weg        Richtte een nieuw verbond op en zorgde voor een Middelaar

    Beschuldigingen                            Leven in rechtvaardiging

    De wet en profeten                        Het Koninkrijk

    Geboden                                        Mijn Geest Mijn Woorden

    Wet van zonde en dood                De wet van de geest van leven

    Wet gegeven door Mozes            Genade en waarheid kwamen door Jezus

    Wet brengt toorn  met zich mee   Genade heeft vertrouwen in God

    30-10-2012, 00:00 Geschreven door Claudia  


    29-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik verlang dat Mijn leger dit Kruistochtgebed zou bidden voor de Overwinning van de Restkerk. 25/10/2012

    Mijn zeer geliefde dochter, je moet al Mijn volgelingen aanmoedigen om verder overal gebedsgroepen op te zetten.

    De tijd is voor Mij gekomen om op te roepen en jullie allen te verzamelen om Mijn leger te vormen, zodat vandaag de mars naar de eeuwige overwinning kan beginnen.

    Op 9 november 2012, de tweede verjaardag van Mijn eerste oproep tot jou, Mijn dochter, verlang Ik dat Mijn leger het volgend kruistochtgebed nr 82 voor de overwinning van de Restkerk zou bidden.

    Ik vraag jullie, Mijn geliefde volgelingen, samen te komen, te groeien en Mijn heilig woord in elke natie te verspreiden. Ik vraag dat jullie zich altijd op Mij concentreren en met Mij werken naar de uiteindelijke overwinning van de verlossing.

    Jullie Jezus

    29-10-2012, 18:45 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 82

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    82 Gebed voor de overwinning van de Restkerk 25/10

    Jezus, Koning en Redder van de wereld,

    aan U beloven wij onze eer, onze trouw en daden,

    om aan allen Uw glorie te verkondigen.

    Help ons de sterkte en het vertrouwen te verkrijgen om op te staan

    en altijd te waarheid bekend te maken.

    Sta nooit toe dat wij wankelen of treuzelen in onze mars naar de overwinning en ons plan om zielen te redden.

    Wij beloven onze overgave, onze harten en al wat wij bezitten,

    zodat wij vrij zijn van obstakels, terwijl wij verder

    het doornige pad volgen naar de poorten van het Nieuw Paradijs.

    Wij beminnen U, liefste Jezus, onze geliefde Redder en Verlosser.

    Wij verenigen onszelf met lichaam, ziel en geest in Uw Heilig Hart.

    Overstroom ons met Uw genade van bescherming.

    Bedek ons met Uw Kostbaar Bloed,

    zodat wij gevuld worden met moed en liefde om op te staan

    en de waarheid van Uw Nieuw Koninkrijk te verkondigen.

    Amen.

    Jullie Jezus

    29-10-2012, 18:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De aangroei van de restkerk van Mijn Zoon zal voortgaan. 25/10/2012

    De H. Maagd Maria : Mijn kind, steeds meer mensen dan ooit tevoren worden aangetrokken tot deze heilige boodschappen voor de hele wereld.

    Velen begrijpen het ware doel van de boodschappen niet. Wat zij moeten weten is dat zij een geschenk zijn aan de mensheid, om bekering teweeg te brengen.

    Zij worden aan de wereld gegeven om zielen te brengen tot de gewoonte van het bidden en tot deelname aan de heilige sacramenten.

    Bovenal bieden deze boodschappen een vorm van rust en vrede van de ziel zodat meer kinderen Gods waardig zouden worden om het Nieuw Paradijs binnen te gaan.

    Ten gevolge van de vruchten van deze boodschappen, zal men getuige zijn van het geloof van Gods kinderen.

    De aangroei van de Restkerk van Mijn Zoon zal voortgaan als gevolg van deze en andere heilige boodschappen, die aan ware zieners over de hele wereld gegeven worden.

    God bemint Zijn kinderen zozeer dat alles zal gedaan worden om te verzekeren dat de redding van alle zielen bereikt wordt.

    Mijn Zoon heeft alles goed voorbereid en Zijn plannen, bedoeld om door deze boodschappen verwezenlijkt te worden, zullen ook vervuld worden.

    Dat is de reden waarom jullie nooit mogen wanhopen.

    Hoop is al wat belangrijk is.

    Het vertrouwen in Mijn Zoon, in die mate dat jullie je totaal aan Hem overgeven, zal  betekenen dat Hij Zijn plannen om elke zondaar afzonderlijk te redden, tot een goed einde brengen kan door jullie toewijding aan Hem. 

    Kinderen, jullie moeten plechtig beloven Zijn instructies te aanvaarden en dan zal Zijn Liefde  jullie omhullen om jullie sterk te maken.

    Jullie Moeder

    Moeder van Redding

    29-10-2012, 18:39 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie mogen private openbaringen nooit verwerpen zonder de vereiste kwalificaties of nederigheid. 24/10/2012

    Mijn zeer geliefde dochter, het is belangrijk niet te luisteren naar hen die Mijn heilig woord aanvallen.

    Sluit je oren voor de pogingen die nu zullen ondernomen worden, vooral door diegenen die beweren katholieke theologen te zijn, om Mijn heiligste boodschappen te verwerpen.

    Zoals Ik je gezegd heb, zullen de grootste aanvallen komen van diegenen binnen de katholieke Kerk die beweren Mij te kennen, maar die het Boek der Openbaring niet begrijpen, noch de geheimen die erin vervat zitten.

    Zij kunnen deze niet kennen omdat Ik, het Lam van God, ze nog niet allemaal geopenbaard heb.

    Hoezeer stellen zij Mij teleur. Hoezeer kwetsen zij Mij. Bij elke wrede spottende opmerking op Mijn boodschappen, kloppen zij een nieuwe nagel in Mijn Lichaam.

    Bij elke instructie die Ik geef voor het goed van alle zielen, die zij heftig verwerpen, kruisigen zij Mij opnieuw.

    Maar het maakt niet uit hoezeer zij Mij pijn doen, want Ik zou duizendmaal de dood willen ondergaan indien het nodig was om een andere ziel te redden.

    Zij mogen Mijn boodschappen verwerpen, jou belachelijke maken, Mijn dochter, en Mij afwijzen, maar zij zullen niet verhinderen dat de Wil van Mijn Vader uiteindelijk zal volbracht worden.

    Deze arme zielen geloven soms dat zij verantwoordelijk handelen door mensen te zeggen Mijn boodschappen niet aan te nemen. 

    Zij verhinderen dat het woord van God aan Gods kinderen wordt voorgesteld. Indien zij daarmee zouden voortgaan dan zullen zij tot zwijgen gebracht worden door de hand van Mijn Vader.

    Niemand zal Mij stoppen in Mijn zoektocht om zielen te redden.

    Jullie, gewijde dienaren die volharden in het blokkeren van Mijn woord opdat het niet gehoord zou worden, weet dit:

    jullie aanhoudende woorden en godslasterlijke beschuldigingen zullen jullie beroven van de genaden die jullie in jullie roeping werden geschonken. Tenzij jullie beroep doen op Mij, door het gebed, voor de antwoorden die jullie nodig hebben, kan Ik jullie niet helpen.

    Jullie mogen private openbaringen nooit verwerpen zonder de vereiste kwalificaties of nederigheid. Zelfs dan kunnen jullie nooit over zulke aanspraken oordelen. Bewaar het stilzwijgen.

    Bid altijd voor de gave van onderscheiding. Anders zullen jullie schuldig bevonden worden aan de ergste misdaad in Mijn Vaders ogen - namelijk Hem te verhinderen zielen te redden door het heilig woord van Zijn Zoon. 

    Jullie Jezus

    29-10-2012, 18:37 Geschreven door Claudia  


    27-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik wens een oproep te doen aan al Gods kinderen in de VS. 23/10/2012/

    Mijn zeer geliefde dochter, Ik wens een oproep te doen aan al Gods kinderen in de Verenigde Staten van Amerika om te bidden voor hun geloof.

    Net zoals in andere Christelijke landen zal jullie geloof aangevallen worden en elke poging zal ondernomen worden om elk spoor van Mij, jullie Jezus weg te vagen.

    Jullie moeten zoveel mogelijk Gebedsgroepen opzetten, zodat jullie verenigd door Mijn Heilig Hart de genaden zullen ontvangen om dergelijke vervolging te weerstaan.

    Het Christelijk geloof zal met de tijd verbannen worden, samen met andere religies die Mijn Vader eren.

    Jullie, Mijn geliefde volgelingen, zullen door de Hemel beschermd worden, maar jullie moeten bidden om kracht, want de wisseling van de democratie zal haar stilaan op haar kop zetten.

    Aan jullie, als de grootste natie in de wereld die vrijheid verkondigt door middel van de democratie, zal het recht om Christen te zijn ontzegd worden.

    Dat recht, hoewel het jullie ontzegd zal worden, zal gezien worden als een democratische maatregel. Deze nieuwe wetten, die weldra in jullie natie zullen geïntroduceerd worden, zullen beschouwd worden als allesomvattende wetten, zodat iedereen beschermd is onder een één-wereld-religie.

    Deze wetten zullen Mijn Heilige Naam ontwijden, maar Ik zal jullie niet in de steek laten. Ik zal jullie alle hulp geven die jullie nodig hebben. Al wat jullie moeten doen is Mij erom vragen.

    Ik waak over jullie en bescherm jullie, want de tijd is nabij voor de omverwerping van de Christelijke Kerken.

    Zij mogen ze opheffen, Mijn kinderen, knoeien met Mijn Sacramenten zodat zij nutteloos worden, Mijn gewijde dienaren ontmoedigen en jullie intimideren, maar het zal geen zin hebben. Hun macht zal niet opgewassen zijn tegen jullie eenvoud van geloof, nederigheid van ziel en liefde tot Mij, jullie Jezus.

    Jullie geliefde Verlosser

    Jezus Christus

    27-10-2012, 22:10 Geschreven door Claudia  


    26-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie mogen niet toelaten dat angst voor de toekomst zich van jullie meester maakt want dat is niet Mijn verlangen. 21/10/2012

    Mijn zeer geliefde dochter, veel mensen die Mijn Boodschappen aanvaarden maken zich onnodig bezorgd in verband met de toekomst van de wereld. Dat is begrijpelijk.

    Zij mogen nooit het gevoel krijgen dat zij nu alles moeten laten vallen en hun dagelijks leven negeren, hun werk, hun familie, hun geliefden verwaarlozen en dat om zielen te redden.

    Ik, jullie Jezus, zal altijd voor de Mijnen zorgen. Jullie hebben niets van Mij te vrezen. Het enige wat Ik jullie vraag zijn jullie gebeden om zielen te redden.

    Jullie mogen niet toelaten dat angst voor de toekomst zich van jullie meester maakt, want dat is niet Mijn verlangen.

    Toch verwacht Ik van jullie tijd voor gebed en offer zoals Ik jullie in deze Boodschappen geleerd heb.

    Ga door met jullie dagelijks leven, hoewel Mijn Heilig Woord jullie kijk op het leven voor altijd zal veranderen.

    Jullie zullen niet meer hetzelfde voelen omtrent wereldse goederen op de manier zoals jullie dat vroeger hadden. Terwijl zij deel van jullie leven zullen blijven uitmaken, zullen zij niet langer meer de meester van jullie leven zijn.

    Jullie moeten steeds in gedachten houden dat jullie geen twee meesters kunnen dienen, want er is er maar één, en dat is God.

    Ik verwacht van Mijn leerlingen niet alles op te geven en Mij te volgen. Ik verwacht van Mijn volgelingen niet dat zij zich afkeren van hun dagelijkse verantwoordelijkheden om Mijn Boodschappen te volgen. Neen, al wat Ik vraag is jullie liefde. Jullie moeten de wetten van God volgen. Leef jullie leven in overeenstemming met Mijn Leer. Eer de Sacramenten.

    Betoon liefde voor elkaar en bid voor de zielen van hen die zichzelf niet zullen helpen.

    Ga in vrede, in de wetenschap dat Mijn Barmhartigheid groot is, en Mijn Liefde voor de mensheid zal de daden van het beest en het verschrikkelijk lijden dat hij in de wereld teweeg brengt, overwinnen.

    Wees in vrede. Ik zegen jullie.

    Jullie Jezus

    26-10-2012, 21:06 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer zij in Mijn Kerken een Sacrament proberen te maken gebaseerd op een gruwel. 21/10/2012

    Mijn zeer geliefde dochter, de visioenen van de zielen die in de hel storten, die Ik jou toestond te zien, waren niet bedoeld om jou angst aan te jagen. Integendeel, zij dienden om jou de realiteit te laten zien. Zo zal je nu begrijpen hoe Ik elke dag lijd wanneer Ik zie hoe zielen zich in de diepten van de hel storten.

    Ach, indien de mensen maar de verschrikking van de hel kenden, en de manier waarop het Beest zulke zielen verslindt, zouden zij tot elke prijs de zonde vermijden.

    Diezelfde zielen kunnen nog gered worden, Mijn dochter, door het gebed van de genade van vrijwaring. Door dat te doen zullen jullie, Mijn leerlingen, Mij verlichting schenken bij deze hartbrekende gesel.

    Zij die sterven in staat van doodzonde, zijn bestemd voor het vuur van de hel. Velen begaan zulke zonden, in de overtuiging dat indien er werkelijk een God is, Hij ook barmhartig is. En dus blijven zij zondigen, totdat zij uiteindelijk hun eigen zonden rechtvaardigen, zodat die ten slotte in hun ogen zonder gevolgen zullen blijven.

    Zij zullen zeggen dat zij geen keuze hadden omdat hun zonde nodig was ten bate van anderen.

    Bij de zonde van moord zullen zij zeggen dat het was om de dood van een ander te wreken. 

    Bij de zonde van prostitutie zullen ze zeggen dat het diende tot hulp van hun familie om brood op tafel te hebben.

    Bij de zonde van abortus zullen ze zeggen dat het was om ten goede te komen van het leven van de moeder en om haar leven gemakkelijker te maken. In het geval van seksuele afwijking zullen ze zeggen dat het slechts een natuurlijke zaak was.

    In het geval van hen die aan occulte praktijken deelnemen, zullen zij zeggen dat het om onschuldig vermaak gaat, maar wel vereren zij het Beest wanneer zij dat doen.

    Wanneer zij anderen vervolgen en niet alleen hun namen, maar ook hun bestaansmiddelen vernietigen, zullen ze zeggen dat dit een noodzakelijke bestraffing was voor de zonden van anderen.

    Wanneer zij andere personen door dictatuur vernietigen in geest, lichaam en ziel, zullen zij zeggen dat het voor hun eigen goed was.

    Wanneer zij in Mijn Kerken een sacrament proberen te maken gebaseerd op een gruwel, zullen zij zeggen dat het gaat om de rechten van koppels van hetzelfde geslacht.

    Wanneer zij Mijn Kerk van binnenuit vernietigen, zullen ze zeggen dat alle Kerken gelijk zijn.

    Zij zullen het voorwendsel gebruiken dat er slechts één God is, zodat zij een heidense kerk kunnen introduceren.

    Deze zondaars zijn de verloren zielen waarover Ik spreek.

    Om hen te helpen moeten jullie op de eerste plaats in hun ogen kijken. Denk over hen als over jullie kinderen of jullie broers en zussen. Zie hen door de ogen van God. Dan zullen jullie liefde voelen. Maar ontzetting zal jullie vervullen omdat jullie in je hart de verschrikking kennen die hen te wachten staat. Hoezeer moeten jullie bidden dat zij spoedig de waarheid zouden zien.

    Hoezeer moeten jullie bidden voor de redding van deze zielen.

    Elk kind van God is geliefd, ook zij wier zielen zwart zijn.

    Hun zonden moeten vernietigd worden, vooraleer al Gods kinderen zich in Mijn Nieuw Koninkrijk als één familie kunnen verenigen.

    Aan jou, Mijn dochter, werden alle genaden geschonken en de munitie om zonden te vernietigen en niet alleen jouw eigen ziel, maar de zielen van anderen te redden.

    Dank je, Mijn dochter, om Mijn oproep te hebben beantwoord.

    Je hebt veel werk te doen.

    Jullie Jezus

    26-10-2012, 21:02 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De geheimen van de CIA : deel 6

    * 1975 Angola : De Angolese burgeroorlog begon in 1975 en eindigde pas 27 jaar later in 2002. Jarenlange gevechten tussen stammen eisten 750000 mensenlevens en nog 5 miljoen vluchtelingen. Er bestaat geen twijfel dat de CIA dit conflict bleef steunen en zo duizenden doden als gevolg had.

      

    En dit alles om Amerikaanse belangen in Afrika te behouden. Ook de Sovietunie was hier in betrokken. Na een oorlog tegen de Portugezen werd Angola in 1975 onafhankelijk. Maar vanaf 1975 waren 3 guerillagroepen tegen elkaar aan het vechten. De VS, Zaïre en Zuid Afrika steunden de FNLA en UNITA. De Sovietunie en Cuba steunden de MPLA. En het werd een grote impasse. Angola was een van de grote slagvelden van de Koude Oorlog. De Oostduitsers en de Soviets zorgden voor materieel. Ook de Cubanen waren er aanwezig en speelden een grote rol in het nieuwe Angolese leger tegen de Zuid-Afrikanen in het zuiden van het land. Dat zorgde ervoor dat de VS ongerust was. Het was heel moeilijk voor de VS om positief naar voor te komen zolang ze hun hand hadden in het Zuidafrikaanse apartheidsregime. Ze waren niet geliefd. De CIA zorgde opnieuw voor manipulatie van de propaganda en pompte geld in Angola. Miljoenen dollar gingen naar huurlingen en een honderdtal agenten werden naar Angola gestuurd. De mensen werden getroffen door antipersoonsmijnen zelfs tot op heden.


    De oorlog is voorbij, maar er sterven er nog dagelijks.

     

    * 1979 Iran : De CIA wordt verondersteld overal oren en ogen te hebben en te allen tijde te weten wat er gaande is. In 1979 laten de agenten de CIA in de steek in Iran. In de jaren ’50 installeerden ze de Shah in Iran en hadden ze spionnen over het hele land. Maar de spionnen deden hun taak niet naar behoren. Maar een van de grootste gebeurtenissen van de late 20ste eeuw deed zich voor in Iran.  In februari 1979 startte de eerste Islamistische revolutie die niet alleen het gezicht van Iran veranderde maar het gezicht van het hele Midden-Oosten. En de CIA had er geen idee van dat ging gebeuren. Iran was een grote waarschuwing, maar Iran was ook een CIA mislukking. De toenmalige CIA directeur Admiraal Stansfield Turner gaf de mislukking toe en zei ze niet te begrijpen. De sjiietische Ayatollah Khomeini die aan de macht kwam.


    Hij veranderde de politieke Islam voorgoed toen hij zei : Islam is politiek of helemaal niets. Deze oude geestelijke gooide zomaar 30 jaar westers bondgenootschap aan diggelen. Dat was moeilijk te begrijpen. De VS begreep niets van de religieuze kant van de zaak. Op 4 november 1979 werd de VS ambassade binnengevallen door Islamitische militanten. 65 Amerikaanse burgers waaronder vele CIA officieren werden gegijzeld voor 444 dagen. Dit zorgde voor een einde aan de president Carter-periode. Een geheime militaire missie om de Amerikanen te ontzetten liep uit op een sisser en zorgde voor de dood van 8 Amerikaanse soldaten. Het was een afgang van de werelds grootste supermacht en het impact ervan is tot op heden nog steeds gevoeld.

    26-10-2012, 20:44 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zet je voet maar op het water...
    Van Elly & Rikkert :

    26-10-2012, 14:53 Geschreven door Claudia  


    25-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De geheimen van de CIA : deel 5

    1970 : Door de oorlog in Vietnam kwam Cambodja als buurland in het vizier van de CIA.

    Prins Sihanouk, Cambodja’s leider wou niet meevechten met de VS tegen de Vietcong. Hij was vastberaden neutraal te blijven. Cambodja wou zijn grenzen niet openstellen voor Amerikaanse troepen. Dus deed de CIA zoals het altijd deed in zo’n situaties. De CIA vond iemand om hen binnen te laten en dan hen aan de macht te helpen. En deze persoon was Lon Nol, een Cambodjaanse generaal.

     

     

    In 16 maart 1970 pleegde Lon Nol en zijn leger een staatsgreep met goedkeuring van de CIA. Lon Nol was excellent in een oorlog runnen. Niettegenstaande Lon Nol de beste hulp kreeg die de CIA kon geven was hij niet goed in het regeren. De CIA had opnieuw een wankele leider gekozen en liet Cambodja in de steek. Met Lon Nol faalde de economie. Er heerste hongersnood. En het zuiden van het land werd gebombardeerd door de Amerikanen.

    Dit zorgde ervoor dat in het land de Rode Khmer meer en meer aan macht wonnen met de beruchte leider Pol Pot.

     

     

    In maart 1975 drong de Rode Khmer de hoofdstad van Cambodja binnen en haalde Lon Nol en zijn regering onderuit.

     

    Een elektriciteitsmast zonder draden, die werden gebruikt voor andere doeleinden. Met de Rode Khmer werd de vooruitgang teruggedraaid.

     

    Er leefden toen 2 miljoen mensen in de hoofdstad Phnom-Penh en ze moesten allen geëvacueerd worden binnen de 72 uur. De Rode Khmer wilde een utopische agrarische maatschappij creëren. Al degenen die geen boeren waren, waren een gevaar voor de maatschappij. Het waren politici, advocaten, ingenieurs, ambtenaren enz. Ze stuurden de soldaten over het land die deze mensen oppakten en ze in massa executeerden. De drie jaar van hun regime doodden ze 1,7 a 2 miljoen mensen (op een bevolking van 7 miljoen). Als de CIA de democratie daar wilden invoeren hebben ze glansrijk gefaald.

    Foto’s van de killing fields :

     

         

    25-10-2012, 21:36 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De miljarden zielen die zich reeds in de Hel bevinden, zijn degenen die Me schaamteloos verwierpen tijdens hun leven. 20/10/2012

    Mijn dierbare dochter, het visioen dat Ik je toeliet te zien vorige nacht, was om je godsvrucht te versterken en je de Waarheid van het leven na de dood te tonen.

    Tijdens de eerste uren na de dood zendt Satan zijn demonen om zielen te verleiden – zelfs in dat stadium.

    Hij verleidt hen om de staat van het Vagevuur te verwerpen. Hij doet hetzelfde met diegenen die in staat van genade zijn gestorven, die bestemd zijn voor de Hemel.

    Ik toonde je de snelheid waarmee zielen in de Hel worden geworpen en de afschuwelijke vervolging waarmee ze worden geconfronteerd, zodat je degenen die niet geloven dat het bestaat kunt waarschuwen.

    Miljarden zielen zijn reeds daar en er zijn er zoveel die er iedere seconde binnengaan dat het jou toescheen als een regen van gevallen sterren, zoals een hagelbui, vallend in de vuurzee.

    Ik toonde je ook de schok en de vreugde op die zielen hun gezicht wanneer ze op de laatste minuut worden weggerukt en gered. Dit is te danken aan het lijden aanvaard door offerzielen, voor de redding van dergelijke zielen van de Hel.

    Je zag eerst de verschrikking en dan de angst op hun gezichten als de Waarheid van hun laatste rustplaats bij hen binnendringt, Dan werd je de vreugde op hun gezichten getoond wanneer ze zich realiseerden dat ze werden gespaard.

    De miljarden zielen die zich reeds in de Hel bevinden, zijn degenen die Mij schaamteloos verwierpen gedurende hun leven op aarde. Velen waren keurige, intelligente mensen op invloedrijke posities in de wereld die veel moeite deden om ervoor te zorgen dat Gods Woord niet werd gehoord. Velen waren verantwoordelijk voor het bevelen van het doden van duizenden onschuldige mensen. Ze stelden Gods kinderen terecht zonder een greintje wroeging in hun harten. Ze voerden verachtelijke daden uit, met betrekking tot seksuele perversiteiten, die een belediging zijn voor God en door Hem verafschuwd.

    Velen veroorzaakten vervolging tegen Gods Kerken door wereldlijke activiteiten, en in sommige gevallen, zich aansloten bij de vijand in zware missen, waar ze het beest aanbaden. Deze zijn de zielen die je aan het redden bent, Mijn dochter. Diegene met zwarte zielen en harten van steen.

    Er zijn tien keer meer zielen in de Hel dan in het Vagevuur. De miljarden zielen in Hel, allemaal in verschillende niveaus, zijn talrijker dan diegenen in de Hemel : 33 zielen in de Hel voor iedere ziel in de Hemel.

    Het is niet gemakkelijk om naar de Hemel te gaan, en het vraagt veel inzet om jullie zielen voor te bereiden om de poorten binnen te gaan.

    Dit is de tijd van de Waarheid. De Waarheid is niet altijd aangenaam, maar het is noodzakelijk dat al Gods kinderen dit begrijpen.

    Mijn Barmhartigheid is hoedanook groot. Wanneer jullie zelf erom vragen, zullen jullie gebeden verhoord worden. Wanneer jullie vragen dat een andere ziel gered wordt , vooral in het stervensuur, zal je oproep gehoord worden. Als je niet om Mijn Barmhartigheid vraagt, kan Mijn Barmhartigheid niet gegeven worden.

    Op het tijdstip van de Waarschuwing zal Mijn Barmhartigheid over de hele aarde uitgestort worden. Dan moet je om Mijn Grote Barmhartigheid vragen om je te beschermen.

    Aan degene die Mijn Barmhartigheid verwerpen : dit zal door hun eigen vrije wil zijn.

    Mijn Barmhartigheid is er in overvloed, toch vragen zo weinig erom.

    Jullie Jezus

     

    25-10-2012, 18:16 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Joden zullen eindelijk aanvaarden dat de Ware Messias is gekomen. 20/10/2012

    Mijn zeer geliefde dochter, Mijn Tweede Komst zal het laatste hoofdstuk zijn in de vervulling van Mijn Verbond. Dat Verbond zal de geboorte zien van het Nieuwe Jeruzalem.

    Dit Nieuwe Jeruzalem zal de eenmaking betekenen van al Gods kinderen die het Woord van de Heer aannemen.

    Wat betreft de Joden, zij zullen eindelijk aanvaarden dat de Ware Messias gekomen is om hen de redding te brengen waarnaar zij zo hunkeren.

    Ik, Jezus Christus, van het Huis van David, zal komen als Redder, in overeenstemming met de Heilige Wil van de ene Ware God.

    Zij verwierpen Mij, de Zoon van God, Die de eerste keer in het vlees (= als mens) kwam.

    Deze keer zal Ik vanuit de Hemel komen en Ik zal Mijn Uitverkoren Volk omhullen met de gave van Mijn Nieuw Koninkrijk.

    Zij zullen eindelijk in vrede zijn, want zij zullen de Waarheid zien en zij zullen het Bestaan van de Drie-Ene God erkennen. Er is maar één God. Er kunnen er niet meer zijn. Toch ben Ik in vereniging met Mijn Vader. Ik Ben God. Ik kwam in het vlees om de mensheid Mijn Barmhartigheid te tonen en haar te redden van de definitieve verdoeming. Ook Mijn Heilige Geest is in vereniging met de ene God terwijl Hij zich openbaart in de zielen van de profeten en de zielen van Gods kinderen in vuur en vlam zet.

    Vele mensen zullen hevige weerstand bieden tegen Mijn Tweede Komst, met inbegrip van hen die geloven in de ene Ware God. Zij willen, zoals in het verleden gebeurd is, het Woord van God niet aanvaarden zoals het geopenbaard wordt door de profeten. 

    Vele goede en vrome Christenen zullen tot het einde Mijn Woord blijven weigeren.

    Mijn Woord zal betwist en overhoop gehaald worden, in het bijzonder door de Katholieke Kerk. Maar weet dat de tijd voor Mijn Tweede Komst nabij is en dat zij die Mij blijven verwerpen evenals de belofte die Ik Mijn Vader deed om Zijn Koninkrijk op aarde tot stand te brengen, aan de kant zullen gelaten worden.

    Nadat Mijn Grote Barmhartigheid is geopenbaard, en wanneer elke gelegenheid geschonken geweest is aan al diegenen die de Waarheid niet willen aanvaarden, dan zal Mijn geduld opgebruikt  zijn.

    Jullie Jezus

     

    25-10-2012, 15:27 Geschreven door Claudia  


    24-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De geheimen van de CIA : deel 4

    * Vietnam 1968 – de Phoenix komt op :Wanneer de VS betrokken raakte in de Vietnam oorlog was iedereen in de VS ervan overtuigd dat het een korte, gemakkelijke oorlog zou zijn en dat ze de communisten zouden verslaan. Maar ondanks het feit dat ze meer geld, meer wapens en meer bommen hadden, konden de Amerikanen de oorlog niet winnen in Vietnam. Hun opponenten van de Vietcong speelden het niet volgens de regels. Zij pasten de regels van ‘insurgent fighting’ (= guerilla) toe. Nog steeds worden deze regels toegepast. (zoals Irak en Afghanistan)

    De Amerikanen wilden de rest van de wereld ervan overtuigen dat ze de communisten gingen verslaan en dat de vrijheid van democratie zou volgen. Ik denk dat ze er zelf in geloofden.

    De vijand doet meer en meer een beroep op geweld en terreur om hun macht en controle over de bevolking te houden.

    Gefrusteerd door het gebrek aan geluk in Vietnam wendde president Lyndon Johnson zich tot de toenmalige CIA-directeur Colby om top secret een beleid uit te werken.

      Lyndon    Colby

    Het idee van de CIA : ‘wet jobs’. Ze gebruikten de taktieken van de Vietcong tegen hen, en guerillaraids om sleutelfiguren van de Vietcong te doden. Het werd het Phoenix-programma genoemd. Het was een programma van vermoorden. Sommige van de strategieën werden door de Vietcong gebruikt : verdachten werden uitgehongerd, uit helicopters gegooid…

    Gezien de natuur van het conflict waren deze technieken ok bevonden. Maar het was duidelijk waarom zoveel Amerikanen zich niet konden vinden in het programma en waarom het een doelwit was voor vredesbewegingen.

          De CIA liet zelfs een 'handtekening' na op hun slachtoffers : een speelkaart.

    Hoedanook het programma werkte niet. De Vietnamese structuur was niet omvergegooid en een groot deel van de bevolking keerde zich tegen de VS toen ze zagen welke taktieken werden toegepast. Het tastte ons image aan.

    Colby gaf toe dat er meer dan 20000 extra doden waren door het Phoenix programma.

    Hij gaf toe dat er 28000 werden gevangen, 20000 gedood en 17000 gemarteld.

    Het Phoenix programma was een ramp op alle vlak. Het Amerikaanse publiek gruwde ervan en keerde zich tegen de oorlog. En het verminderde het militaire vermogen van de Vietcong niet. Het was de enige oorlog dat de VS echt verloor en dat was een schok voor het systeem. De grootste militaire machine in de wereld stond machteloos om een militaire oplossing te brengen. Het was een les. Een oorlog bereikt bijna nooit, eigenlijk nooit zijn doelstelling.

    * In 1973 Chili: nu keerde de CIA zich tot Chili, met desastreuze gevolgen.

    In 1970 maakte de bevolking van Chili een socialistische president te kiezen : Salvador Allende.

    Allende

    Allende was de keuze van de bevolking maar hij was niet de keuze van de CIA, dus spendeerden ze 8 miljoen dollar om van hem verlost te zijn. Hij was de eerste Marxist die democratisch werd gekozen in de Westerse wereld. Hij was de leider van de Chileense socialistische partij waar socialisten, communisten en radicalen inzaten. Hij ging alles gelijk herverdelen. De CIA pompten geld in anti-Allende propaganda en oppositiepartijen. Op 11 september 1973 zette generaal Augusto Pinochet de socialistische president Salvador Allende via een militaire staatsgreep af.


    Allende werd daarbij gedood. Met Pinochet verspreidde zich razendsnel geweld, corruptie en martelpraktijken over Chili. In documenten staat dat in enkele weken na de staatsgreep Pinochet en zijn leger ongeveer 130000 mensen opgepakt werden als vermoedelijke dissidenten en gevangen gezet werden zonder proces. Hij liet duizenden doden. Ze werden in voetbalstadia opgesloten, of in zee gegooid. Ook waren er concentratiekampen.

    Pinochet werd herhaaldelijk op de vingers getikt voor het schenden van de mensenrechten, maar toch bleef hij 17 jaar aan de macht met de hulp van de VS.

     

    24-10-2012, 22:22 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog cartoons...
      

      

      

      

    24-10-2012, 19:54 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De gunsten die jullie verleend worden bij het ontvange van het Lichaam van mijn Zoon 19/10/2012

    (Ontvangen tijdens een verschijning van de H. Maagd Maria die 20 minuten duurde en waarbij een afbeelding van de Heilige Eucharistie op haar voorhoofd verscheen).

    De H. Maagd Maria : Mijn kind, de hostie die jij op mijn voorhoofd ziet is een symbool om aan al Gods kinderen het bewijs te leveren van de werkelijke Tegenwoordigheid van mijn Zoon in de Heilige Eucharistie.

    Mijn Zoon is in de wereld tegenwoordig en staat naast elk van Gods kinderen in de hoop dat zij Zijn Tegenwoordigheid zouden voelen.

    Kinderen, het is enkel door het ontvangen van het ware Lichaam van mijn Zoon, Jezus Christus, de Verlosser van de mensheid, dat jullie zullen gezegend worden met bijzondere genaden.

    Toen mijn Zoon voor jullie zonden stierf, zodat elk kind van God in staat zou zijn om de dood te weerstaan, liet Hij jullie een belangrijke erfenis na.

    De Tegenwoordigheid van Christus in de Heilige Eucharistie is echt en geeft jullie bijzondere bescherming wanneer zij genuttigd wordt. Het brengt jullie dichter in de vereniging met Hem.

    Hij is het Brood des Levens. Deze gave aan jullie, mijn kinderen, moet nooit in vraag gesteld of verworpen worden.

    De gunsten die verleend worden aan hen die Zijn Lichaam en Bloed ontvangen sluiten ook de redding in van het Vagevuur, indien elke dag ontvangen. MIJN ZOON ZAL JULLIE OP HET UUR VAN DE DOOD IN ZIJN ARMEN NEMEN, WEG VAN DE VLAMMEN VAN HET VAGEVUUR.

    De Heilige Mis welke het Ware Lichaam van mijn Zoon offert ter ere van Mijn Vader, brengt eveneens grote weldaden mee.

    HOE MEER DAGELIJKSE MISSEN JULLIE BIJWONEN EN HOE MEER JULLIE HET LICHAAM EN BLOED VAN MIJN ZOON IN DE HEILIGE EUCHARISTIE ONTVANGEN, DES TE MEER ZAL JULLIE ONAANTASTBAARHEID VERLEEND WORDEN VAN DE ZUIVERING IN DE VLAMMEN VAN HET VAGEVUUR.

    Aan diegenen onder jullie die het bestaan van mijn Zoon in de Heilige Eucharistie verwerpen:  jullie ontzeggen jezelf een grote Gave. Jullie zullen niet veroordeeld worden om Zijn Lichaam in de Heilige Mis geweigerd te hebben, maar jullie zullen niet de genaden ontvangen die Hij over al Gods kinderen verlangt uit te storten.

    De Heilige Communie die jullie ontvangen moet op de juiste manier geconsacreerd worden.

    Wanneer jullie Zijn Lichaam ontvangen zal Hij jullie vullen met een diepe en nederige liefde die jullie geloof zal sterken en jullie het Eeuwig Leven zal schenken.

    De Heilige Eucharistie is de Gave die jullie het Eeuwig Leven zal schenken. Vergeet dat nooit.

    Mijn Zoon heeft buitengewoon geleden om die grote Gave aan de wereld te schenken, het paspoort voor de Hemel. Weiger dat niet. Stel Zijn grootmoedigheid niet op de proef. 

    Onderschat de Macht van de Heilige Hostie niet.

    Alstublieft, bid dit Kruistochtgebed (81) voor de Gave van de Heilige Communie

    Mijn kinderen, jullie moeten bidden opdat alle Christenen de Macht van de Heilige Eucharistie zouden aanvaarden en begrijpen. Zij is de vereiste wapenrusting om de zielen van al mijn kinderen te redden.

    Aanvaard haar met uiterste vriendelijkheid en edelmoedigheid van hart.

    Jullie Gezegende Moeder

    Moeder van Redding

    24-10-2012, 13:30 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 81

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    81 Gebed voor de Gave van de Heilige Communie 19/10

    O Hemelse Hostie, vul mijn lichaam met het voedsel dat het nodig heeft.

    Vul mijn ziel met de Goddelijke Tegenwoordigheid van Jezus Christus.

    Verleen mij de genaden om de Goddelijke Wil te vervullen.

    Vul mij met de vrede en de rust die voortvloeien uit Uw Heilige Tegenwoordigheid.

    Laat mijn nooit twijfelen aan Uw Tegenwoordigheid.

    Help mij U aan te nemen in Lichaam en Ziel,

    en moge de Genaden die over mij worden uitgestort bij de Heilige Eucharistie,

    mij helpen de Glorie van Onze Heer Jezus Christus te verkondigen.

    Zuiver mijn hart.

    Open mijn ziel en heilig mij wanneer Ik de grote Gave van de Heilige Eucharistie ontvang.

    Verleen mij de genaden en de gunsten die zij over al Gods kinderen uitstort

    en verleen mij onaantastbaarheid voor de vlammen van het Vagevuur. Amen.

    Jullie Gezegende Moeder – Moeder van Redding

    24-10-2012, 13:28 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergelijking
    Schematische vergelijking van het aardse tabernakel en de Hemelse troon


    De cherubs draaien op zichzelf rond en nog eens rond de troon van God.

    24-10-2012, 00:39 Geschreven door Claudia  


    23-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoons over God
                                                 

                                                

                                               

                                              

    23-10-2012, 22:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over het gebed door de Pastoor van Ars

    We hebben geleerd dat bidden iets verhevens is, een toewijding van onze geest en ons hart aan God; om Hem van onze wensen op de hoogte te stellen en om Zijn hulp te vragen. Wij zien de goede God niet, maar Hij ziet ons wel. Hij hoort ons; Hij heeft graag dat wij Hem aanbieden wat in ons het edelste is, namelijk onze geest en ons hart. Als we aandachtig bidden, nederig van geest en van hart, dan komen we los van het aardse, dan stijgen we op naar de hemel, dan dringen we diep tot God door en gaan we praten met God en de heiligen. Door het gebed zijn de heiligen de hemel binnengekomen. Ja, het gebed is de bron van al het goede, de moeder van alle deugden; het is de doeltreffende en universele weg waarlangs God wil dat we naar Hem toe komen. 

    Hij zegt tegen ons:”Vraag en je zal ontvangen”. Niemand anders dan God zou zulke dingen kunnen beloven en het ook doen. Want kijk, de goede God zegt niet tegen ons:”Vraag dit of dat en dan krijg je het”, maar Hij zegt, heel in het algemeen: “Als je in Mijn Naam wat dan ook aan de Vader vraagt, zal Hij het je geven”. Zou deze belofte ons niet veel vertrouwen moeten geven en ons hevig aan het bidden moeten zetten, elke dag van ons armzalige leventje? Moeten we ons eigenlijk niet schamen voor onze laksheid, voor onze onverschilligheid ten opzichte van het bidden, terwijl onze Goddelijke Verlosser, de uitdeler van alle genade, ons er zulke aandoenlijke voorbeelden van gegeven heeft? Want jullie weten toch wel dat in het evangelie staat dat Hij vaak bad en zelfs de nacht in gebed doorbracht? Zijn wij even goed, even heilig als deze Goddelijke Verlosser? Hebben we helemaal geen gunsten die we hem zouden willen vragen.

    Laten we onszelf binnendringen; laten we nadenken. Zijn de voortdurende behoeften van onze ziel en ons lichaam niet een waarschuwing voor ons dat we Hem erbij moeten halen, omdat alleen Hij ze kan voldoen? Zoveel vijanden die verslagen moeten worden- de duivel, de wereld en onszelf. Zoveel slechte gewoontes die bestreden moeten worden; zoveel zonden die uitgewist moeten worden! Wat blijft er van ons over in zo’n pijnlijke, hachelijke situatie? Het wapen van de heiligen: het gebed, die onontbeerlijke deugd, onmisbaar zowel voor goede als voor slechte christenen… Het gebed, binnen het bereik van mensen die helemaal niets gestudeerd hebben en ook van geleerden, onmisbaar voor de eenvoudigen van geest alsook voor de scherpzinnigen, vormt de deugd voor de hele mensheid; het is de wetenschap voor ieder die maar gelooft! Iedereen op aarde die een hart heeft, iedereen die verstand heeft, zou God moeten liefhebben en tot Hem moeten bidden; zou zich tot Hem moeten wenden als hij zich ergert; zou Hem moeten bedanken als Hij zijn wensen vervuld heeft; nederig moeten zijn als Hij straft.

    We zijn arme mensen die geleerd hebben te bedelen en we bedelen niet. We zijn zieken aan wie behandeling beloofd is en ze vragen er niet om. De goede God vraagt vans ons geen fraaie gebeden, maar gebeden die komen uit het diepst van ons hart.

    De heilige Ignatius reisde eens met een paar vrienden; ze droegen ieder een tas op hun rug met wat spullen erin voor onderweg. Iemand, die een goed christen was, zag dat ze moe waren en bood aan om hun reistassen te dragen; omdat hij bleef aandringen, gaven ze die hem. Bij de rustplaats aangekomen, zag die man, die achter de priesters aan was blijven lopen, dat deze op een kleine afstand van elkaar waren gaan knielen en gingen bidden. Toen de priesters opstonden, zagen deze tot hun verwondering dat die man ook al die tijd voorovergebogen had gezeten en ze vroegen hem wat hij gedaan had. Ze waren blij verrast met zijn antwoord, want hij zei: “Nou, ik zei alleen maar, die mensen die daar zo vroom aan het bidden zijn, zijn heiligen en ik ben hun lastdier; o God, ik wil zo graag doen wat zij doen; alles wat zij zeggen, zeg ik tegen U!” Met deze zo eenvoudige woorden bereikte die man een heel hoog niveau van bidden. Zo zien jullie, er is niemand die niet bidden kan – op elk moment en overal; overdag of ’s nachts; tijdens de zwaarste arbeid of in rust; uit, thuis of op reis. De goede God staat overal klaar om naar jullie gebed te luisteren, tenminste, als jullie je nederig en met geloof tot Hem richten.

    Uit : Over God en over ons. Woorden van de Pastoor van Ars opgetekend door een toehoorder ISBN 90-72263-09-X

    23-10-2012, 21:46 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs