Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zorg dat het Leven behouden blijft voor Alle Mensen 7/10/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, het GEVECHT OM HET LEVEN TE BESCHERMEN IN ALLE STADIA VAN ONTWIKKELING is een ander luik van de strijd tussen goed en kwaad.
    Aan de ene kant heb je de mensen die het leven willen beschermen en die alles in het werk stellen om abortussen te stoppen, euthanasie te stoppen en de voortdurende oorlogen een halt willen toeroepen.
    Mijn getrouwen beseffen dat het leven kostbaar is en dat het tegen Mijn Vijfde Gebod ingaat om iemand te doden.

    Aan de ander kant van de strijd bevinden zich de mensen die enkel willen doden.
    Ze hebben gestreden voor het recht en voor de vrijheid om hun kinderen te doden, en bijna alle landen laten abortus toe.
    Deze mensen willen ook het recht invoeren om het leven te beëindigen van oudere mensen, die nog maar een korte tijd te leven hebben. Sommige staten staan dit doden van de ouderen toe.

    Oorlogen zijn heel vaag, maar de intentie is om de soldaten van de andere kant te doden.
    Een andere kwestie betreft de effectieve uitvoering van de doodstraf.
    Een consequente levensethiek zou zelfs de zogenaamde gerechtvaardigde doodstraf als straf voor moordenaars moeten stoppen.

    Het behoud van leven voor alle mensen zou jullie streefdoel moeten zijn, want iedereen zou de kans moeten krijgen om te leven.

    De strijd om het leven te beschermen wordt op alle niveaus van de regering verder gevoerd, en gewoonlijk brengt dit conflicten met zich mee over het steunen van organisaties die abortussen uitvoeren met overheidsgeld.
    Er is zelfs een strijd aan de gang om pro-leven kandidaten te verkiezen boven pro-dood kandidaten.

    Onthoud dat Satan de mens wil doden, en dat hij zijn volgelingen aanzet om deze manier van doden te sponsoren zodat de bevolking wordt verminderd.

    IK WIL DAT MIJN GETROUWEN OPKOMEN VOOR HUN CHRISTELIJK GELOOF EN HET LEVEN VAN ALLEN BESCHERMEN IN AL DE STADIA VAN ONTWIKKELING.

    Het zou zelfs kunnen dat jullie buiten je comfortabele zone moeten treden om echt actief te zijn in deze strijd tegen het kwaad.”

    Profeet: John Leary

    10-12-2011, 17:56 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Heerschappij van de Antichrist zal MINDER DAN 3½ JAAR duren 7/10/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, jullie zien in het visioen de triomf van Mijn Gezegende Moeder als ze op de slang trapt, die de duivel vertegenwoordigt.

    Wanneer Ik op het Kruis stierf, was dit Mijn overwinning op zonde en dood.

    Wanneer IK TERUGKEER IN TRIOMF OVER DE ANTICHRIST, zullen jullie in het visioen zien hoe de duivel zal lijden onder de schande van vertrapt te worden door Mijn Gezegende Moeder. Daarna zal hij dan in de Hel geworpen worden.

    DE HEERSCHAPPIJ VAN DE ANTICHRIST ZAL MINDER DAN 3 ½ JAAR DUREN, en MIJN GETROUWEN ZULLEN MIJN BESCHERMING NODIG HEBBEN IN DE TOEVLUCHTSOORDEN, WAAR ZE HEEN ZULLEN MOETEN VERTREKKEN.

    Mijn Gezegende Moeder zal haar kinderen beschermen onder haar mantel, vooral die zielen die haar rozenkrans bidden en haar wonderdadige medaille dragen.

    De ROZENKRANS IS EEN KRACHTIG WAPEN tegen de Boze als ze gebeden wordt voor zondaars en ook voor de zielen in het Vagevuur.

    Bidden voor zielen om ze naar de Hemel te sturen is wat jullie wereld het meest nodig heeft.
    Er zijn vele lauwe zielen die zullen gered worden omdat hun gezin/familie voor hen bidden.
    BLIJF BIDDEN VOOR JE GEZINSLEDEN zodat ze gered worden van hun zonden.
    Jullie willen geen van hen verloren zien gaan in de Hel.”

    Profeet: John Leary   

    10-12-2011, 17:15 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oproep aan de ongelovigen 7/12/2011

    Oproep aan alle ongelovigen om zich te bekeren

    Mijn geliefde dochter, vandaag wens Ik een oproep te doen aan alle ongelovigen en diegenen die een zwak geloof hebben.

    IK DOE VOORAL EEN OPROEP aan diegenen die overspoeld worden in materialisme en diegenen die in een cocon van rijkdom leven en die geen tijd maken voor hun geestelijk welzijn.

    Mijn kinderen, Ik maak Mij het meest zorgen over jullie omdat JULLIE ZO VER VERWIJDERD ZIJN VAN MIJ.
    Toch koester Ik voor jullie een diepe liefde en hoop Ik dat wanneer DE WAARSCHUWING PLAATS VINDT jullie onmiddellijk zullen reageren op Mijn oproep.

    Kinderen, hoe verlang Ik er toch naar dat jullie Mij kennen en dat jullie begrijpen hoe jullie wereldse bezittingen EEN GEPANTSERD SCHERM HEBBEN GEPLAATST DAT JULLIE AFSCHERMT van het licht van de waarheid.

    Het zal voor jullie zijn, dat mijn offerzielen de grootste offers van lijden zullen ondergaan.

    Open alsjeblieft jullie geest en kom naar Mij zodat Ik jullie en al diegenen die jullie dierbaar zijn, kan meenemen met Mij, samen met de rest van de mensheid in het Nieuwe Paradijs.

    Jullie geliefde Jezus
    Verlosser en Redder van de hele Mensheid

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    10-12-2011, 16:24 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Maagd Maria : "Ik ervaarde hetzelfde lijden" 8/12/2011

    Mijn kind, toen ik het leven schonk aan Jezus Christus, de Verlosser van heel de mensheid, was ik zoals elke moeder. Mijn liefde voor dit kind was zo overweldigend, dat ik weende van grote vreugde toen ik voor het eerst zijn mooie gezichtje zag.

    Toch wist ik dat de rol die ik aanvaard had niet gemakkelijk zou zijn, al realiseerde ik mij op dat moment nooit, dat die reis zo moeilijk zou worden. Wanneer ik naar het geliefde gezichtje keek van mijn dierbaar kind was niets van belang, enkel het verlangen om Hem altijd te beschermen tegen elke prijs.

    Mijn hart was verbonden met dat van mijn Zoon, toen net zoals vandaag. Datzelfde hart leed in vereniging met Hem op elk moment van Zijn leven op aarde.

    Elke vreugde die Hij voelde, kon ook ik voelen. Zijn lach bracht een glimlach op mijn gezicht. Zijn verdriet trof mij pijnlijk.

    Zijn marteling tijdens Zijn kruisiging voelde ik in elk botje van mijn lichaam. Elke nagel die zijn vlees doorboorde, doorboorde het mijne. Elke vuistslag en stoot die Hij ontving door de handen van zijn vervolgers, voelde ik ook.

    IK ERVAARDE HETZELFDE LIJDEN AL WAS IK NIET AANWEZIG BIJ DE MEESTE MARTELINGEN DIE HEM WERDEN AANGEDAAN EN DIE VERBORGEN WAREN VOOR MIJ EN ZIJN LEERLINGEN.

    Vandaag lijd ik samen met mijn Zoon net zoals toen. Wanneer Hij vandaag in de wereld bespot  en openlijk belachelijk wordt gemaakt, in het toneel en in de media, vooral bij atheïsten, dan ween ik bittere tranen. Wanneer Ik mijn dierbare Zoon zie wenen over de zonden die Hij elke dag ziet, dan ween ook ik met Hem.

    Ik zie, voel en ben getuige van zijn voortdurend lijden voor de mensheid.

    JEZUS CHRISTUS, DE REDDER VAN DE MENSHEID HEEFT VOOR JULLIE ALLEN GELEDEN, EN BEMINT JULLIE ALLEN ZEEL VEEL.

    Ik zal al doen wat ik kan om zijn diepste verlangen te vervullen: OM IEDERE ZIEL OP AARDE TE REDDEN uit de klauwen van de duivel.

    Wanneer die zending volbracht is, en enkel dan, kan ik mij verheugen in definitieve vrede WANNEER MIJN KINDEREN ZULLEN VERENIGD ZIJN IN HET NIEUWE PARADIJS.

    Bid, mijn kind, dat bij al diegenen die bidden voor de redding van zielen niet een ziel wordt uitgesloten.

    Ga in vrede en ga verder met deze allerbelangrijkste zending voor mijn geliefde Zoon.

    Ik zal je ten allen tijde beschermen.

    Jouw geliefde Moeder

    Koningin van de Hemel

    [Deze boodschap werd ontvangen na de Mis en onmiddellijk na een private verschijning voor haar beeld die 20 minuten duurde en waarin de Maagd Maria plechtig bleef staan en wat wind haar sluier deed bewegen.]

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    10-12-2011, 16:07 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Waarschuwing betekent niet het einde van de wereld 22/11/2011

    NOOT: De zieneres Maria van de Goddelijke Barmhartigheid zou al die mensen, die bezorgd of beangstigd zijn voor de komende Verlichting van het Geweten (De Grote Waarschuwing), eraan willen herinneren om DEZE BOODSCHAP TE WILLEN HERLEZEN die ze ontvangen heeft van Jezus Christus op 11/11/2011.

    BOODSCHAP:
    Er is nu veel gebed nodig om de zielen te helpen redden.
    Mijn dochter, jij moet je gezin en diegenen die Mijn grote barmhartigheid nodig hebben, voorbereiden en zeggen dat ze ZICH KLAAR MOETEN HOUDEN.

    OPNIEUW ZULLEN DE TEKENEN EERST VERSCHIJNEN. Vele mensen zullen verbaasd zijn en AANDACHTIG DE VERANDERINGEN IN DE LUCHT VOLGEN.
    Dan zullen ze DE ZON ZIEN RONDTOLLEN als nooit tevoren.
    Dan zullen ze HET KRUIS ZIEN.
    Dat zal gebeuren net voordat de STERREN in de lucht zullen BOTSEN en Mijn stralen van Goddelijke Barmhartigheid de aarde zullen bedekken.

    Daarna zal er STILTE komen zodat elke ziel in een staat van ABSOLUTE AFZONDERING zal zijn wanneer zij voor Mij komt. Zeg Mijn kinderen waar zij moeten naar uitkijken omdat ZIJ NIET BANG MOETEN ZIJN. Dit is geen gebeurtenis om bang voor te zijn. Integendeel, jullie moeten allen deze ontmoeting verwelkomen. 

    AL MIJN KINDEREN MOETEN AANVAARDEN DAT IK HET BEN DIE NU VOOR HEN KOM TE STAAN. Zij moeten NIET denken dat dit het einde van de wereld is. WANT DAT IS HET NIET. Het is het begin van een NIEUWE PERIODE IN DE TIJD waarin al Mijn kinderen uiteindelijk de waarheid zullen kennen.

    Ik verheug Mij en voel een grote tederheid voor elke ziel, die kan VERLOST WORDEN, indien zij Mij toestaat dit geschenk aan haar te schenken.  

    Bid, bid, bid nu voor alle zielen en in het bijzonder voor diegenen die zo BEANGSTIGD zullen zijn dat zij misschien niet sterk genoeg zullen zijn om Mijn hand van Barmhartigheid te aanvaarden.

    Jullie Verlosser

    Jezus Christus

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    10-12-2011, 15:51 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pogingen om de wereldmunt in te voeren in Europa 9/12/2011

    Mijn dierbare dochter, Ik wens dat Mijn kinderen inzien, vooral diegenen die onder de verdrukking lijden in EUROPA dat ze zich enkel maar tot Mijn Vader moeten wenden om hulp.

    De kwaadwillige groep waar Ik van tijd tot tijd naar heb verwezen, zijn in dit deel van de wereld (Europa) verder geslaagd IN HUN POGINGEN OM AL MIJN ARME KINDEREN TE CONTROLEREN.

    Mijn arme kinderen zijn onschuldige pionnen in een MEEDOGENLOOS PLAN OM EEN WERELDMUNT IN TE VOEREN om zo HEEL EUROPA TE CONTROLEREN. Zij moeten nu veel bidden om hulp van God de Almachtige Vader.

    Kinderen, GEEF NOOIT TOE aan de VERVOLGING die achter gesloten deuren wordt beraamd en uitgevoerd.

    Bid om deze omstandigheden te milderen.
    Doe beroep op God de Vader, in Mijn naam, Zijn geliefde Zoon Jezus Christus, om deze crisis af te wenden en bid :

    “God de Vader, in de naam van Uw geliefde Zoon, Jezus Christus, smeek ik U om de gruwel om Uw kinderen te controleren, te stoppen. Bescherm alstublieft al Uw kinderen in deze vreselijke tijden zodat we vrede kunnen vinden en de waardigheid om ons leven te leiden, bevrijd van de Boze.”

    Mijn dochter, GEBED KAN EN ZAL deze onheilspellende plannen tot een einde brengen.

    Zoals Ik heb gezegd, zal God de Eeuwige Vader DIEGENEN STRAFFEN DIE VERANTWOORDELIJK ZIJN VOOR DIT DUIVELS COMPLOT, als ze zich niet bekeren tot geloof in hun Almachtige Schepper.

    Vertrouw op Mij.
    Vertrouw op Mijn Eeuwige Vader en bid dat DEZE VERVOLGING GESTOPT WORDT vooraleer het echte plan om de zielen te controleren, schade toe te brengen en te vernietigen uiteindelijk wordt geopenbaard.

    Jullie geliefde Redder
    Jezus Christus

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    10-12-2011, 15:15 Geschreven door Claudia  


    08-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen van Anguera : Pedro Regis

    Boodschap 3577 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 3/12/2011

    Lieve kinderen, Ik hou van jullie. Ik kom uit de Hemel om jullie de weg van heiligheid te tonen. Open jullie hart en volg Mijn oproepen na. Ik ken ieder van jullie bij naam en Ik zal tot Mijn Jezus voor jullie ten beste spreken. Ik vraag jullie om trouw het Evangelie van Mijn Jezus na te leven. Wijd een deel van jullie leven aan gebed toe. Laat de wereldse zaken jullie niet afhouden van de Heer. Zoek kracht in de Eucharistie en getuig dat jullie gegrondvest zijn in de Heer. De mensheid stevent af op een grote afgrond. Ik lijd onder hetgeen jullie te wachten staat. De dood zal Donskoy, Asker en Kerman aandoen en Mijn arme kinderen zullen rouwen. Laat jullie missie niet in de steek. Blijf standvastig het pad volgen dat Ik jullie over de jaren heb getoond. Ik wil jullie helpen, maar luister naar Mij. Laat de duivel jullie niet wegvoeren van de waarheid. Vertrouw op Jezus. In Hem is jullie volle geluk gelegen. Ga verder zonder vrees. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen

    Boodschap 3576 van OLVrouw, Koningin van Vrede op 29/11/2011

    Lieve kinderen, Ik vraag jullie om jullie geloofsvlam altijd brandend te houden. Zoek om Mijn Zoon Jezus na te volgen. Blijf niet in zonde steken en aanvaard met open armen de genade van heiligheid. Heb vertrouwen, hoop en geloof. Vertrouw volledig op Gods macht en leef met het blik op de Hemel gericht. Daar alleen zijn jullie voor geschapen. De mensheid heeft zich afgekeerd van God en moet genezen worden. Aanvaard Mijn oproepen met liefde. Ik wil jullie helpen. Laat jullie missie niet in de steek. Ik heb jullie volmondig JA nodig. Een pijnlijke gebeurtenis zal zich voordoen in Sanandaj en Mijn arme kinderen zullen een zwaar kruis te dragen hebben. Kniel in gebed. Ik kwam van de Hemel om jullie naar Mijn Jezus te leiden. Hij is jullie ene en enige ware Redder. Hou de moed erin. Stel niet tot morgen uit, wat je nu kunt doen. Ga verder zonder vrees. Dit is de boodschap die Ik vandaag aan jullie overmaak in de naam van de Heilige Drieëenheid. Dank je om Me opnieuw toe te laten hier met jullie verenigd te zijn. Ik zegen jullie in de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Vrede zij met jullie. Amen

    08-12-2011, 23:30 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Zeer Grote Gebeurtenis gepland voor het Einde van 2012 5/10/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, DE ENE WERELD BOOSDOENERS ZIJN EEN ZEER GROTE GEBEURTENIS AAN HET PLANNEN DIE VOOR HET EINDE VAN 2012 ZOU MOETEN PLAATS VINDEN.

    Sommigen zeggen dat er een PLAN BESTAAT OM DE DOLLAR EN DE EURO TE DOEN CRASHEN voor het einde van 2012.

    De meesten van de 10% bovenste inkomensklasse van de maatschappij [in de VS] betalen reeds 70% van de Federale belastingen, zodat zij reeds hun eerlijk deel betalen.

    46% van de mensen betalen geen belastingen, en enkel een klein percentage van de rijken betalen geen belastingen.

    Als de rijken er niet waren, zouden de armen geen bijstand, geen voedselbonnen of Medicaid genieten. (= gezondheidsprogramma voor mensen met lage inkomens en gehandicapten).

    De President en zijn partij proberen in een recessie meer belastingen te heffen op de rijke klasse.

    DOOR RELLEN EN PROTESTEN TE CREЁREN tegen de rijken, is er hoop dat diegenen die nu aan de macht zijn hun macht zullen behouden, zelfs als ze een overname via de krijgswet moeten veroorzaken.

    Jullie zullen een strijd meemaken om een NATIONALE GEZONDHEIDSWET te stoppen, die ieder van jullie VERPLICHT een CHIP in te laten planten om nog van EEN GEZONDHEIDSVERZEKERING te kunnen genieten.

    WEIGER OM EEN CHIP in jullie lichaam te laten inplanten en WEIGER VERPLICHTE GRIEPINJECTIES.

    DEZE CHIPS ZULLEN JULLIE GEEST CONTROLEREN en jullie ziel bedreigen door JULLIE VRIJE WIL WEG TE NEMEN.

    Wanneer jullie de krijgswet ingevoerd zien worden, faillissementen (van banken), of verplichte chips in het lichaam, zal het tijd zijn om te VERTREKKEN naar Mijn toevluchtsoorden.

    Ik heb het reeds gezegd : jullie zullen gelukkig zijn om jullie regeringsvorm verder te kunnen zetten na het einde van 2012.

    Roep Mijn hulp in om jullie te beschermen tegen de ene wereld-mensen, die alle Christenen en patriotten WILLEN DODEN.”

    Profeet: John Leary

    08-12-2011, 23:11 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Groeiend Wees Gegroet

    Mijn groeiend Wees Gegroet

    Jaren geleden dacht ik bij mezelf eens een ‘aangekleed’ Wees Gegroet te maken waar instond wie Maria is. Het is een groeiend gebed geworden waar het skelet van het Wees Gegroet inzit, maar ook wie Maria is en wat haar taken zijn. Er zit zelfs een kleine toewijding in aan het einde ervan. In mijn vorige blogs kon u al mijn Wees Gegroet lezen, maar het was telkens nog niet af. Ik denk dat het nu compleet is en wil het zelfs in een rots beitelen. Als ik nu mensen het gewone Wees Gegroet hoor aframmelen, vind ik het telkens opnieuw spijtig dat Maria tekort wordt gedaan. Ze is zoveel belangrijker dan dat. Het gebed is gemakkelijk te onthouden doordat vele woorden met dezelfde letter beginnen. Hier het skelet met vlees voorzien :

    Wees gegroet, Maria, immer Goddelijke Maagd, zonder zonde ontvangen.

    Vrouwe van alle Volkeren, vol van genade. De Heer is met U.

    Gezegend zijt Gij boven alle mensen en gezegend is de vrucht van Uw Hart : Jezus.

    Jezus, geef ons Uw Hart, zodat we Uw Moeder kunnen beminnen zoals U dat doet.

    Heilige Maria, Moeder Gods, Moeder van de Eucharistie.

    Leer ons U te beminnen, Meesteres van alle Zielen.

    Middelares van alle Genade, Mede-Verlosseres en onze Voorspreekster.

    Bid voor ons, arme zondaars.

    Overstelp ons allen met de zegeningen van Uw Liefdevlam,

    nu en altijd en in alle eeuwen der eeuwen.

    Maria, ik ben geheel de Uwe.

    Amen.

    08-12-2011, 22:34 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er zijn Grote Veranderingen Vereist 17/11/2011

    De Heer sprak :
    « In dit nieuwe jaar [2012] als veranderingen over de hele aarde worden ontvouwd, zullen er velen ervaren dat ze niet langer hun oude leventje kunnen verderzetten.
    VERANDERING ZAL VEREIST ZIJN  OM TE KUNNEN OVERLEVEN.
    Mijn volk zal vooraf geleid worden tot verandering en omvorming.

    Mijn volk zal gedijen in deze verandering, alsof ze het verwacht hebben, want Ik zal HEN VOORAF VOORBEREIDEN voor hetgeen wat te wachten staat.
    Diegene die dicht bij Mij zijn, en Mijn wegen volgen, zullen voorbereid zijn.
    ER IS INDERDAAD VEEL VERANDERING OP KOMST, grote veranderingen waar jullie nog geen benul van hebben..

    Het is van het allerhoogste belang dat Mijn volk MIJ VOLKOMEN GEHOORZAAMD op dit moment.
    Er is geen tijd om te aarzelen, of om de veranderingen tegen te houden, wanneer Ik ze in jullie leven teweeg breng.
    Mijn volk, IK BEN JULLIE AAN HET VOORBEREIDEN VOOR WAT ER KOMT, en als je tegenwerkt dan zul je niet klaar zijn wanneer je gedwongen bent te veranderen.
    Geef jullie over aan Mijn zachte leiding.

    ER NADERT EEN TIJD VAN VEEL CHAOS in de wereld.
    STABIELE SYSTEMEN ZIJN NIET LANGER STABIEL, leiders hebben niet langer het bewind in handen, maar vallen zelf in de val die de vijand voor hen heeft voorbereid.

    Sommigen van die leiders zullen vallen, anderen zijn verleid en GEVEN TOE aan wat ze weten dat verkeerd is. Ze zullen wel gevonden worden.
    De tijd dat systemen betrouwbaar werkten is NU VOORBIJ om plaats te maken voor verandering.

    VERANDERING IS IN ZICHT, en diegenen die het ontkennen zullen bedrogen uitkomen.
    Diegenen die het tegenhouden, zullen gedwongen moeten veranderen en zullen er niet klaar voor zijn.

    Diegenen die ZICH OVERGEVEN AAN MIJ EN MIJN LEIDING zullen verborgen zijn in Mij als de veranderingen komen.
    Ze zullen VOORBEREID zijn EN KLAAR zijn, zodat ze NIET GETROFFEN zullen ZIJN door de gebeurtenissen die zich spoedig zullen voordoen.

    De weg is geëffend en alles is nu klaar om te gebeuren zoals Mijn Woord heeft voorzegd.
    De man van verderf [de Antichrist] zal SPOEDIG VERSCHIJNEN.

    Hij komt om de mensheid TE BEDRIEGEN EN TE VERNIETIGEN.
    Hij zal met velen zijn zin kunnen doen.

    Er zijn er velen in de wereld die willen bedrogen worden voor rijkdom, voor plezier, of om boven de anderen verheven te zijn.
    Ze GELOVEN NIET IN WAT ER NU TE GEBEUREN STAAT. Ze beschouwen het als een soort sprookje dat bedacht werd door de zwakken.
    Ze zullen op het einde weten dat ze werden BEDROGEN.

    Mijn Kinderen, blijf dicht bij Mij want wat er in de wereld zal gebeuren ZAL ER VELEN MET ANGST VERVULLEN.
    Het is niet Mij wil dat jullie bang zouden zijn, maar deze dingen moeten gebeuren. »

    2 Tessalonicenzen 2:1-4: Wij moeten u echter verzoeken, broeders en zusters, in verband met de komst van onze Heer Jezus Christus en onze hereniging met Hem, om niet zo gauw uw bezinning te verliezen en u niet te laten opschrikken door een geestesuiting, een uitspraak of een brief die van ons afkomstig zou zijn, alsof de dag van de Heer aangebroken zou zijn. Laat niemand u hoe dan ook iets wijsmaken! Eerst moet de geloofsafval komen en moet de mens van de wetteloosheid zich openbaren, de zoon van het verderf, de tegenstander, die zich verheft boven al wat God heet of verering ontvangt, zelfs zo zeer dat hij zich neerzet in Gods tempel en zich voor God uitgeeft.

    Door : Seeër Wings of Prophecy

    08-12-2011, 21:09 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Tijd van Mijn Tweede Komst is dichtbij 5/12/2011

    Mijn Tweede Komst is bijna zover

    Mijn dierbare dochter, DE VOORBEREIDINGEN VOOR MIJN WAARSCHUWING OM DE MENSHEID VOOR TE BEREIDEN ZIJN COMPLEET KLAAR.

    Ik wil Mijn dierbare volgelingen danken die door hun liefde voor Mij, geholpen hebben zo veel miljoenen zielen te redden.

    DE TIJD VAN MIJN TWEEDE KOMST IS BIJNA AANGEBROKEN VOOR DE WERELD.
    Zo velen zijn echter nog altijd niet voorbereid, maar Mijn barmhartigheid zal hen beschermen.

    MIJN AANKOMST ZAL EEN GLORIERIJK GEBEUREN ZIJN. Mannen, vrouwen en kinderen zullen op hun knieën vallen van vreugde, verwondering en ze zullen liefde in hun hart hebben voor Mij, hun Goddelijke Redder.

    Velen zullen PURE OPLUCHTING ERVAREN want de mens zou de kwellingen niet kunnen overleven die Satan en zijn miljoenen donkere engelen op hem plegen. Zij houden zich verborgen in iedere uithoek van de wereld en zij veroorzaken verschrikkelijke pijn.

    Satans demonen worden door vele van Mijn kinderen genegeerd, eenvoudigweg omdat ze niet geloven dat ze bestaan. Maar zij veroorzaken wanhoop en ongeluk in de wereld.

    Ze creëren haat tussen mensen, nijd, jaloersheid en drang om te doden.
    Kinderen, ze hebben niet veel tijd meer, omdat IK, JULLIE REDDER, SPOEDIG ZAL TERUGKEREN, ZOALS BELOOFD.

    Bid allemaal om alle zielen in de wereld te redden zodat, ook zij klaar zijn voor het Nieuwe Paradijs op Aarde.

    Jullie Redder
    Jezus Christus

    Profeet: Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    08-12-2011, 20:14 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sta je op de rode of de blauwe lijst? 6/10/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, de ene wereld-mensen werken samen met SATAN EN DE ANTICHRIST VOOR DE OVERNAME VAN DE WERELD.

    Hun doelstellingen zijn HET UIT DE WEG RUIMEN VAN CHRISTENEN EN PATRIOTTEN die hun nieuwe wereld orde zouden kunnen in de weg staan.

    Er zijn REEDS HONDERDEN DETENTIECENTRA-DODENKAMPEN over heel Amerika verspreid en die onder de bevoegdheid van FEMA vallen. (= Federal Emergency Management Agency is een agentschap van het Amerikaanse departement van binnenlandse veiligheid.)

    Deze boosdoeners WILLEN ALLE CHRISTENEN EN PATRIOTTEN DODEN DOOR ZE IN DEZE DODENKAMPEN TE STEKEN voor dat doel.

    Sommigen willen ze DODEN VÓÓR DE KRIJGSWET VAN KRACHT IS, ZIJ STAAN OP EEN RODE LIJST.

    Anderen willen ze DODEN NA DE KRIJGSWET, EN ZIJ STAAN OP EEN BLAUWE LIJST.

    OM DIE REDEN BOUWEN MIJN MENSEN TOEVLUCHTSOORDEN, die zullen beschermd worden door Mijn engelen tegen deze boosdoeners.”

    Jezus sprak: “Mijn volk, de WAARSCHUWING OF VERLICHTING VAN HET GEWETEN ZAL ZICH EERST VOORDOEN en daarna ZULLEN VERDERE GEBEURTENISSEN LEIDEN TOT HET BEGIN VAN DE GROTE VERDRUKKING wanneer de ANTICHRIST ZICH ZAL BEKEND MAKEN.

    DAAROM MOETEN TOEVLUCHTSOORDEN GEBOUWD WORDEN, omdat Mijn engelen jullie zullen verdedigen tegen de boosdoeners die jullie proberen te doden.

    Vertrouw op Mijn Woord wanneer Ik jullie waarschuw OM JULLIE HUIS TE VERLATEN en te vertrekken naar Mijn toevluchtsoorden.

    De boosdoeners zullen niet in staat zijn om jullie te vinden in Mijn toevluchtsoorden omdat ze JULLIE NIET ZULLEN KUNNEN DETECTEREN.

    Betuig Mij eer en dank om jullie te beschermen doorheen deze korte tijd van de verdrukking.”

    Profeet: John Leary

    08-12-2011, 19:53 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruistocht van Gebed 9 - 11

    Profeet : Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    9 Het offeren van Lijden als een geschenk  28/11

    O, Heilig Hart van Jezus,

    Leer me om beledigingen in Uw Heilige naam te aanvaarden, wanneer Ik Uw woord verkondig met nederige dankbaarheid.

    Leer me om te begrijpen hoe vernedering, pijn en lijden me dichter tot Uw Heilig Hart brengen.

    Laat me toe om dergelijke beproevingen te aanvaarden in liefde en edelmoedigheid van geest, zodat Ik ze U kan aanbieden als geschenken. Voor U zijn deze kostbaar, omdat ze zielen kunnen redden. Amen.

    10 Het uitdragen van Uw liefdesvlam  29/11

    Help ons, Lieve Jezus, om zonder vrees voor U op te komen en in Uw naam Uw liefdesvlam uit te dragen in alle naties/landen. Geef ons, Uw kinderen, de kracht om het misbruik waarmee we zullen worden geconfronteerd onder al diegenen die geen ware gelovigen in Uw barmhartigheid zijn, te dragen Amen.

    11 Stop het haten van zieners en zieneressen  30/11

    O Heilig Hart van Jezus, stop alstublieft de haat en de jaloersheid die in deze tijd bestaan onder Uw volgelingen naar de ware zieners en zieneressen toe. Ik bid dat U mijn gebed zult verhoren om de zieners en zieneressen de kracht te geven die ze nodig hebben om Uw Heilig Woord te verkondigen aan een ongelovige wereld. Amen.

    08-12-2011, 19:33 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iran heeft nucleaire wapens 6/12/2011

    “Onze Lieve Vrouw van Fatima”
    Mijn Lieve Kinderen …
    We zijn nu … in de Tweede Week van de Advent …
    En de Geboorte van Mijn Zoon, Jullie Heer en Redder, Jezus Christus komt nu dichterbij.

    Mijn Lieve Kinderen …
    Blijf alsjeblieft bidden voor Vrede in de Wereld, dat de Oorlogen mogen ophouden …
    En bid vooral een extra gebed voor Iran …
    WANT IRAN IS – zoals Jullie op Aarde zeggen – DE BOEL AAN HET OPJUTTEN …
    Traag maar Zeker zijn ze de zaken ten top aan het drijven …
    Ze zitten – zoals jullie zeggen – TE SPRINGEN OM OORLOG TE VOEREN –
    Maar Niemand twijfelt eraan dat Iran nucleaire wapens heeft …
    Ze denken allen, met inbegrip van de VS, dat Iran geen nucleaire wapens heeft, tot nu toe …
    En welk land dat dit ook mag denken …
    Zeg Ik : ZE ZIJN VERKEERD … IRAN BESCHIKT OVER NUCLEAIRE WAPENS …

    Mijn Lieve Kinderen …
    Jullie Land, de VS en andere Landen, die Bondgenoten zijn van de VS, MOETEN VOORZICHTIG ZIJN MET IRAN …

    Mijn Lieve Kinderen …
    Blijf alsjeblieft bidden voor Paus Benedictus 16 …
    Bid voor Zijn Intenties …
    Bid voor Jullie Bisschoppen, Jullie Priesters, Jullie Dekens …

    Mijn Lieve Kinderen …
    En blijf alsjeblieft bidden dat de Kerk verenigd blijft.

    Mijn Lieve Kinderen …
    Zoals Ik al eerder heb gezegd : dit is de Tweede Week van de Advent …
    De Geboorte van Mijn Zoon, die Jullie Heer en Redder is, Jezus Christus komt opnieuw dichterbij …
    Maar spijtig genoeg zijn de Mensen bang, vandaag en iedere dag van deze Advent, om “Zalig Kerstfeest” te zeggen. In de plaats daarvan zeggen ze : Gelukkige Feestdag …
    Waarom … WAAR MOETEN MENSEN BESCHAAMD OVER ZIJN … ?

    De Geboorte van Jezus Christus, Mijn Zoon en Jullie Heer en Redder …
    Het doet pijn wanneer Ik Mijn Kinderen hoor zeggen : Gelukkige Feestdag …

    Mijn Lieve Kinderen …
    Gedurende deze Advent zijn er vele, vele van Mijn Kinderen die Moeilijke Tijden meemaken …
    Of die Gelukkige Tijden meemaken …
    Degenen die afzien door pijn, degenen die ziek zijn …
    En degenen die vreugde kennen …
    Maar Jullie mogen je niet vergelijken met een Ander en jaloers zijn op die Ander …
    Jullie moeten enkel Bidden en Vertrouwen hebben
    …

    WANT WAT ER OP JULLIE ALLEN WACHT (van goeds), KUNNEN JULLIE NOOIT BEGRIJPEN …

    Mijn Lieve Kinderen …
    Ik ben bedroefd omdat er vele, vele van Mijn Kinderen beslist hebben om niet meer te bidden …
    Ik ben ook bedroefd om degenen die naar de Trust Gebedsgroep of andere Gebedsgroepen kwamen en dit niet meer doen … Noch hier, noch ergens anders …
    ZE LEZEN MIJN WEKELIJKSE BOODSCHAPPEN NIET …
    Ze zijn verloren …
    Ze hebben Leiding nodig … om terug te komen …

    Mijn Lieve Kinderen …
    Opnieuw zeg Ik : onthoud wat de Advent betekent …
    Waar het voor staat …
    En onthoud dat Mijn Zoon, Jullie Heer en Redder, Jezus Christus …
    Opnieuw zal geboren worden …
    Om de Schriften van God Onze Vader te vervullen …

    Mijn Lieve Kinderen …
    Ik hou zoveel van Jullie Allen en Ik zegen Jullie in deze Advent …
    in de Naam van Onze Vader, Mijn Zoon, en de Heilige Geest.
    Amen.

    Profeet: Michael DiBitetto

    08-12-2011, 19:10 Geschreven door Claudia  


    07-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Grote Waarschuwing komt VÓÓR de heerschappij van de Antichrist 11/09/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, deze trompetten uit de Hemel kondigen de aarde aan dat de komende gebeurtenissen van de eindtijd op het punt staan aan te breken, in de komende grote verdrukking.
    Zorg dat jullie ziel klaar is door regelmatig naar de Biecht te gaan zodat jullie klaar zijn om Mij te ontmoeten in de Grote Waarschuwing of bij jullie overlijden.
    Velen vragen zich af of vragen Mij wanneer de Waarschuwing zal gebeuren.
    IK VERZEKER JULLIE DAT HET ZAL GEBEUREN VOORALEER DE ANTICHRIST AAN DE MACHT KOMT.
    Hoe meer jullie je ziel hebben in orde gebracht, hoe minder dat jullie zullen lijden in jullie Waarschuwingservaring.
    Vertrouw erop dat Ik Mijn Waarschuwing zal brengen zodat jullie bekeerlingen hebben ter voorbereiding van de grote verdrukking.”

    Jezus sprak: “Mijn volk, Ik heb jullie verteld hoe belangrijk het zal zijn om een ONAFHANKELIJKE WATERBRON in ieder toevluchtsoord te hebben voor drank, koken en baden.
    Sommige toevluchtsoorden hebben vijvers, meren, rivieren, of putten die door mensen werden aangelegd.
    Als er geen waterbronnen zijn, zal Ik bronnen doen ontspringen zoals in Lourdes (Fr).
    Ik zal jullie voedsel vermenigvuldigen, en Ik zal ook genoeg water vermenigvuldigen om tegemoet te komen aan jullie noden.
    Water is belangrijk voor jullie overleving, en daarom is er een goede waterbron nodig.”

    Jezus sprak: “Mijn volk, in Mijn toevluchtsoorden zullen jullie wat fruitbomen treffen die vol fruit hangen.
    Jullie kunnen ook groenten planten met jullie ‘heirloom’ (Amerikaans merk) zaden (zaden die niet gemanipuleerd werden), dat Ik jullie gevraagd heb om aan te schaffen.
    Door verschillende soorten voedsel te vermenigvuldigen en herten te voorzien, krijgen jullie evenwichtige maaltijden om jullie gezond te houden gedurende de grote verdrukking.
    Ik ken jullie noden, en Ik heb de leiders van jullie toevluchtsoorden geadviseerd wat ze moesten opslaan voor jullie overleving.
    Iedereen zal werk hebben in jullie toevluchtsoord-gemeenschap zodat jullie je vaardigheden en handwerk kunnen bundelen om de mensen te helpen overleven.
    Er zal niemand werkloos toezien of hun tijd verdoen.
    Ik zal jullie voedsel vermenigvuldigen zodat jullie in jullie toevluchtsoorden kunnen blijven.”

    Jezus sprak: “Mijn volk, het doel van de boosdoeners gedurende de grote verdrukking zal zijn ALLE CHRISTENEN EN PATRIOTTEN [in de VS] TE DODEN.
    Diegenen die gevangen worden genomen, zullen GEDOOD WORDEN IN GASKAMERS EN GUILLOTINES DIE IN DE VELE DETENTIECENTRA die zich in heel Amerika bevinden, AANWEZIG ZIJN.
    Ik zal Mijn volk waarschuwen om te vertrekken naar Mijn toevluchtsoorden vooraleer de MANNEN DIE IN HET ZWART ZIJN GEKLEED naar jullie op zoek zullen gaan.
    Betuig Mij eer en dank om jullie te beschermen in Mijn toevluchtsoorden en om jullie zielen voor te bereiden voor de eindtijd.”

    Jezus sprak: “Mijn volk, jullie zullen WAT TENTEN EN DEKENS KLAAR MOETEN HOUDEN om mee te nemen naar Mijn toevluchtsoorden.
    Wanneer jullie naar Mijn toevluchtsoorden komen, kan het noodzakelijk zijn om jullie tenten te gebruiken tot de engelen jullie gebouwen klaar hebben om erin te verblijven.
    Ik heb jullie reeds verteld dat wanneer de mensen naar Mijn toevluchtsoorden komen ze ongerust kunnen zijn over het aanwezig zijn van het nodige voedsel en schuilplaatsen.
    MAAR EENS ZE MIJN MIRAKELEN VAN VOEDSELVERMENIGVULDIGING ZIEN EN DAT GEBOUWEN VERMEERDERD WORDEN, zullen ze gerustgesteld zijn.
    Het is belangrijk om rustig te blijven en dat iedereen op Mij vertrouwt zodat iedereen kan samenleven.”

    Profeet: John Leary

    07-12-2011, 20:39 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Grote Koude 5/12/2011

    In een visioen zag ik VIRGINIA langs de kustvlakte liggen in het oosten van de VERENIGDE STATEN.
    Ik zag een hedendaags gezin hun huis decoreren voor Kerstmis. Hun huis lag in een buitenwijk. Ze hadden hun gewone gezinsconversaties en meningsverschillen.

    Dan zag ik opeens dezelfde plaats, van leven verstoken ONDER VELE METERS VAN VRIEZEND KOUD WATER.
    Ver erboven, dreven ijsschotsen in een landschap waar de temperatuur ONDER NUL bleef.
    DE KUSTLIJN WAS VERSCHOVEN VERDER HET BINNENLAND IN.
    Er was WEINIG menselijk en dierlijk leven OVERGEBLEVEN.

    Wat zou deze grote koude op gang gebracht hebben ?
    De tol van onze zonden.
    De dwaze, lichtzinnige omzwervingen van de mensheid zonder God.
    De doodscultuur van oorlogen in het voordeel van enkelen, abortussen en ontvolking door menselijk ontworpen plagen.
    De manipulatie van de Aardse atmosfeer en geomagnetisme met technologie om het weer te veranderen, het menselijk gedrag, seismologie en nog meer. (HAARP-antennes)

    Wanneer wat kwaad goed wordt verklaard en wat goed is kwaad, dan VERSCHUIFT DE AARDAS en dat zal zich weerspiegelen in een geestelijke onevenwicht.

    Heroriënteer je ziel naar de ware poolster : GOD.
    Voel de warmte en het stralende licht van Zijn liefde, het evenwicht van Zijn vrede.

    Verdrijf de kilte in jullie hart en doe jullie deel om de grote koude op Aarde te voorkomen.

    Profeet: anno domini - American seeër

    07-12-2011, 14:57 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waar de Lava zal stromen 5/12/2011

    In een visioen zag Ik lava stromen onderaan in een rivier.
    Het was een vreemd zicht om VUUR EN WATER SAMEN TE ZIEN STROMEN.
    Men toonde mij dat in de KOMENDE TIJD VAN VULKANISME de lava dikwijls de loop van de rivieren zal volgen.
    Men vertelde ook dat rivieren zich voordoen op NATUURLIJKE BREUKLIJNEN in de Aardkorst en als deze verschuiven en verder breken, de lava NIET ALLEEN onderaan sommige van deze breuklijnen zal stromen, maar OOK uit de diepte te voorschijn zal komen.

    Let op : Als de Aarde beeft, KUNNEN DE RIVIEREN WATER MAAR OOK VUUR MET ZICH MEEVOEREN.

    Bid tot God dat Hij zijn kastijdingen verminderd in intensiteit en ze verkort in duur.
    Bid dat als vuur en water mensenlevens eisen, het God de Vader is en Zijn Zoon Jezus die de zielen van deze mensen opeisen.

    Profeet: anno domini - American seeër

    07-12-2011, 14:26 Geschreven door Claudia  


    06-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voedsel, Water en Voorraden zullen vermenigvuldigd worden 24/09/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, Ik heb jullie verteld dat MIJN ENGELEN JULLIE WONINGEN IN DE TOEVLUCHTSOORDEN ZULLEN VERMEERDEREN als er meer mensen aankomen om beschermd te worden.

    Zelfs als er toevluchtsoorden zijn die nog niet werden voltooid, of nog niet gebouwd werden. Jullie kunnen in het visioen zien hoe de Engelen het materiaal zullen aanvoeren en het voor jullie ineen zullen zetten.

    Ik weet dat sommige mensen NIET OVER DE NODIGE FONDSEN BESCHIKKEN om te bouwen wat er nodig is, daarom : ROEP MIJ AAN EN MIJN ENGELEN zullen zorgen voor alles wat jullie nodig hebben.

    Als jullie in Mijn toevluchtsoorden verblijven, zullen jullie de NODIGE BESCHERMING KRIJGEN tegen de boosdoeners.

    Mijn getrouwen zullen EEN MEER RUSTIEKE LEVENSSTIJL (terug naar het essentiële) kennen dan wat de meesten van jullie nu kennen.

    Het zal een verfrissende verandering zijn omdat jullie MEER TIJD ZULLEN HEBBEN OM TE BIDDEN EN MIJ TE AANBIDDEN in plaats van jullie bezig te houden met al jullie aardse beslommeringen.

    Jullie zullen nog altijd samen wat werk te doen hebben om ieder te helpen overleven, maar JULLIE VOEDSEL, WATER, EN VOORRADEN ZULLEN VERMENIGVULDIGD WORDEN..

    Geef Mij eer en dank voor alle bescherming en alle voorzieningen die Ik jullie zal brengen.”

    Profeet: John Leary

    06-12-2011, 21:13 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het rustgevend effect van Mijn Werkelijke Aanwezigheid 23/09/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, DE HEILIGDOMMEN TOEGEWIJD AAN MIJN HEILIGE MOEDER EN MIJ ZIJN HEILIGE GROND. ZIJ ZIJN BESCHERMDE TOEVLUCHTSOORDEN, zelfs als mensen GEEN voorbereidingen hebben genomen.

    Mijn zoon, wanneer jullie je voorbereiden om te vertrekken naar jullie uiteindelijke toevluchtsoord, dan zijn ER SOMMIGE ZAKEN DIE JULLIE AAN JULLIE LIJST MOETEN TOEVOEGEN.

    Vergeet niet je MONSTRANS mee te nemen samen met je RELIEKEN, een koffer om een MIS te kunnen opdragen in geval er een priester aanwezig is, en WAT HOSTIES EN WIJN om de Mis te kunnen opdragen.

    Bovendien kun je een PAAR KLEINERE RELIGIEUZE BEELDEN meebrengen om een NIEUWE GEBEDSRUIMTE op te richten in je toevluchtsoord.

    Het is mogelijk dat je in je huis kunt blijven voor een korte periode totdat het gevaarlijk begint te worden omdat er mensen naar jou op zoek gaan.

    Eens jullie aangekomen zijn in jullie toevluchtsoord, kunnen jullie een AANBIDDINGSPLAATS OPRICHTEN MET JULLIE MONSTRANS EN GECONSACREERDE HOSTIE, die geconsacreerd werd door een priester of door Mijn engelen.

    Als jullie Mij te allen tijde kunnen aanbidden zal dit DE GELOVIGEN VREDE in hun hart en ziel BRENGEN, zelfs als alle kwaad verder gaat.

    Het is DIT RUSTGEVEND EFFECT VAN MIJN WERKELIJKE AANWEZIGHEID dat de leden van jullie gemeenschap op hun gemak zal stellen. Zo kunnen ze op Mij vertrouwen dat Ik hen zal helpen.”

    Profeet: John Leary

    06-12-2011, 20:53 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Grote Gebeurtenissen staan te gebeuren 1/12/2011

    Boodschap van de H. Aartsengel Michael aan Ned Dougherty

    Zie, de dagen zijn nu heel kort !
    DE GROTE GEBEURTENISSEN STAAN TE GEBEUREN.
    Jullie zijn door de eeuwen heen gewaarschuwd dat de zonden van de mensheid op de hele mensheid zouden gaan wegen, en NU zijn de zandkorrels van de tijd gevallen (van de zandloper), en dat het geduld van jullie Almachtige Vader in de Hemel bijna op is.

    DE TIJD IS AANGEBROKEN DAT DE GROTE GEBEURTENISSEN ZULLEN BEGINNEN.
    Jullie, volgelingen van de Vaders Zoon, de Verlosser van de Wereld, BEREID JULLIE ALLEN VOOR.

    VERWACHT DAT DE GROTE GEBEURTENISSEN NU ZULLEN PLAATSGRIJPEN EN BEREID JULLIE VOOR, zoals de Heer en Redder aan velen van jullie heeft onderricht.

    Het is nu tijd dat de grote goede krachten van de Eeuwige Gebieden oorlog gaan voeren tegen het kwaad dat gepleegd is door de Boze en zijn volgelingen op de mensheid.
    Voor diegenen, die zich de boosaardige wegen van de duisternis eigen hebben gemaakt, zal de toekomst  inderdaad VERSCHRIKKELIJK zijn.

    Voor diegenen die volgelingen van Christus zijn, jullie zullen een PERIODE VAN GROTE ONRUST ervaren over de hele wereld, maar ook binnen jullie gezin/familie en gemeenschap.

    GEEN ENKELE PERSOON, GEZIN, FAMILIE, GEMEENSCHAP OF NATIE ZAL ONTSNAPPEN AAN DE REALITEIT dat op het punt staat aan te breken voor de mensheid.

    Vóór HET BEGIN VAN DE GROTE VERANDERINGEN zal noodzakelijkerwijs een OMVORMING van het bewustzijn van alle zielen op Aarde plaats vinden.
    Voor diegenen die erkennen dat Jezus Christus de Zoon en Verlosser is, zal het begin van de omvorming jullie rechtstreeks BEÏNVLOEDEN en zal het jullie innerlijk ten goede komen.

    Voor diegenen onder jullie die geprobeerd hebben om niet alleen de Zoon te verloochenen, maar ook het bestaan van de Vader in de Hemel te ontkennen, zullen de veranderingen BEANGSTIGEND EN ANGSTAANJAGEND zijn.

    De OPROEP die zal plaats vinden om jullie de realiteit te doen inzien, zal velen van jullie kracht geven. Diegenen die de situatie van de mensheid hier op Aarde negeerden, zullen met hun neus op de feiten gedrukt worden.

    JULLIE WERDEN GEWAARSCHUWD dat verschrikkelijke gebeurtenissen over de mensheid zouden komen indien jullie gezinnen, families, gemeenschappen en naties niet zouden terugkeren naar God.
    Toch hebben velen van jullie GEWEIGERD TE LUISTEREN.

    Jullie hebben scholen en instellingen, leiders en regeringen gesteund die niet alleen het bestaan van God weigeren te erkennen, maar jullie hebben God uit jullie hart en geest gebannen, net als uit jullie scholen en instellingen, regeringen en naties.

    Jullie hebben de zogenaamde elites en machthebbers van de wereld (Illuminati) toegelaten om hun plan uit te voeren. Een draconisch plan om jullie allemaal tot SLAAF TE MAKEN en al Gods kinderen te onderdrukken en te dwingen tot een goddeloos en hedonistisch bestaan.

    Dit is het plan van de Boze, en de heerscharen van Gods Engelen werden opgeroepen door de trompetten van de Hemel om het finale gevecht te leveren tegen de machten van het kwaad.

    DIT ULTIEME GEVECHT, HET FINALE GEVECHT voor de redding van alle zielen, STAAT OP HET PUNT UIT TE BREKEN.

    VELEN ONDER JULLIE HEBBEN ZICH AL VOORBEREID voor de gebeurtenissen die zullen van start gaan in de heel nabije toekomst, en het is jullie VERANTWOORDELIJKHEID OM JULLIE GEZINSLEDEN, FAMILIELEDEN, VRIENDEN, en gemeenschap TE WAARSCHUWEN dat het tijd is om ZICH VOOR TE BEREIDEN VOOR DE KOMST VAN DE HEER.

    Want de Boze zal in deze tijden vergeefs zijn aanvallen op al Gods kinderen versnellen, daarom moeten jullie bereid zijn om zijn duivels plan om de mensheid te domineren en te onderdrukken, te dwarsbomen.

    Jullie zullen GERUCHTEN VAN OORLOG horen.
    Deze geruchten zijn WAAR; want de machthebbers van de wereld (Illuminati), die Satans slaafse volgelingen zijn, bereiden een OORLOG IN HET MIDDEN-OOSTEN VOOR en willen jullie erin meeslepen om hun macht en controle over de mensheid te vermeerderen en door beslag te leggen op de rijkdommen van de wereld. (in dit geval olie)

    Wees op jullie hoede voor de plannen van de boosdoeners die beslag willen leggen op jullie natuurlijke rijkdommen, voedselbronnen en watervoorraden. Ze willen door het hamsteren van deze middelen de mensheid verder onderdrukken en controleren en op die manier jullie dwingen tot een VORM VAN AARDSE SLAVERNIJ. Dat is hun ultieme doel.

    De Vader in de Hemel zal NIET TOESTAAN dat deze boosdoeners hun wil met Gods kinderen kunnen doordrijven. Daarom is het nu tijd dat de trompetten van de Hemel weerklinken en dat Gods Engelen opgeroepen worden tot de strijd.

    DE GROTE DAGEN VAN GEVECHT STAAN OP HET PUNT AAN TE BREKEN tussen de machten van goed en kwaad.
    BEREID JULLIE VOOR door gebed en meditatie (= overweging, geen oosterse meditatie) om jullie van een spiritueel harnas te voorzien en zo gerekend te worden onder de soldaten van Gods legioenen om te strijden tegen de machten van het kwaad.

    Jullie zullen BELOOND WORDEN IN DE HEMEL voor het volgen van de plannen van de Vader om zijn vijanden te verslaan, zowel in de spirituele wereld waar Satan en zijn demonen nu kronkelen van de pijn in hun laatste adem, maar ook in jullie wereld, waar de slaafse volgelingen van de Boze zijn werk doen.

    UITEINDELIJK ZAL DE VADER IN DE HEMEL OVER ALLEN ZEGEVIEREN, en jullie zullen vervuld worden door de Genade van God om in actie te treden op Zijn Oproep!


    06-12-2011, 20:21 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aranil
    www.bloggen.be/aranil

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs