Levend Geloof 8
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOGSITE
  • De Eucharistie volgens Bayside deel 2
  • Amoris Laetitia
  • De sacramenten
  • Wie mag te communie gaan
  • De zeven doodzonden
  • De Eucharistie volgens Bayside
  • Fulton Sheen over de valse kerk
  • H. Maria in iconen
  • Pantokrator
  • Goede gewoonten cultiveren deel 4
  • Het Russisch Kruis
  • IHS
  • Labarum
  • Ichthus
  • De pelikaan
  • Goede gewoonten cultiveren deel 3
  • O Bloed van Jezus
  • Geestelijke adoptie van een ongeboren kind
  • Geestelijke communie
  • Geestelijke werken van barmhartigheid
  • Boodschap aan Mario - Brindisi
  • Brandend actueel - boodschap van Mario van Brindisi
  • Korte gebedjes door Luisa Piccarreta
  • Gebed om uitstorting in de Goddelijke Wil
  • O Jezus
  • Toewijdingsakte aan de Goddelijke Wil - Luisa Piccarreta
  • Goede gewoonten cultiveren deel 2
  • Pastor Enoc 10/4
  • De duisternis omringt de wereld - Hille Kok 8/4/2016
  • Kinderen van de vernieuwing: 5/4 en 16/3
  • Armageddon volgens Bayside deel 2
  • Goede gewoonten cultiveren
  • Kroontje van de Goddelijke Wil
  • 4 eenvoudige stappen naar het leven in de Goddelijke Wil
  • Armageddon volgens Bayside deel 1
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 2
  • De Bol van Verlossing volgens Bayside deel 1
  • De Katholieke dag (wikipedia)
  • De Katholieke dag, week, maand deel 2
  • De Katholieke dag, week, maand deel 1
  • Noveen voor het kostbaar bloed
  • Pastor Enoc 27/3
  • Te Deum
  • 5 eerste zaterdagen devotie
  • Zegel van de levende God
  • Verenigde Harten afbeelding
  • Kamers van het Heilig Hart van Jezus
  • 7 geheimen van de eucharistie
  • Boodschap van Ned Dougherty 2/4/2016
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 3
  • Boodschappen van Pelianito
  • Boodschap van Mario te Brindisi
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 2
  • Hedendaagse sexuele moraal en het christelijk huwelijk deel 1
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 3
  • Wat het is...
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 2
  • Wereldoorlog III volgens Bayside deel 1
  • Voorspellingen 500 zieners komen uit
  • Pauselijke paasboodschap
  • Onze taak als missionaris
  • Vervolging volgens Bayside deel 2
  • Lazarus en de rijke man
  • Vervolging volgens Bayside deel 1
  • Zalig Pasen!!
  • Nederland en Belgie hebben zich ver van God verwijderd
  • Pastor Enoc 17/3
  • De opname volgens Bayside
  • De kruisweg deel 2
  • De kruisweg deel 1
  • De Antichrist volgens Bayside
  • Heilige Maria
  • De Jacinta-foto
  • De Waarschuwing en het Mirakel volgens Bayside
  • Een sprankeltje hoop
  • Dag van rouw
  • De komst van de geimplanteerde ID- en betaalchip
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 2
  • De nieuwe Hemel en de nieuwe Aarde deel 1
  • Bij Jezus Terugkomst en erna
  • Tien kansen om een biddend mens te worden
  • Pastor Enoc 9/3
  • Na het grote wonder deel 2
  • Na het grote wonder
  • Na de waarschuwing - het grote wonder
  • De Waarschuwing deel 2
  • De Waarschuwing deel 1
  • Een boodschap voor nu
  • Boodschappen van Pelianito
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 5
  • Ik ben de redding van de wereld - Hille Kok 25/2/2016
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 4
  • Boodschap van Ned Dougherty 1/3/2016
  • Geestelijk pantser van Pastor Enoc
  • Pastor Enoc 28/2
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 3
  • Over de Maitreya en de Antichrist deel 2
  • Over de Maitreya en de Antichrist
  • De waarschuwing volgens Garabandal
    Zoeken in blog

    29-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sombere Financiele Vooruitzichten 12/08/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, het is moeilijk om te weten waarmee je morgen zult geconfronteerd worden, maar jullie zouden op Mij moeten vertrouwen, dat Ik iedere dag jullie help.
    Sommige mensen zijn de laatste tijd bezorgd over de dramatische ups en downs in jullie aandelenmarkt.

    Er zijn de RIJKE ENE WERELD-MENSEN, die kunnen speculeren in jullie markten in een enorme neergang, die de mensen hun 401K pensioenfondsen kunnen stelen.

    Door KUNSTMATIG DE INTRESTVOETEN LAAG TE HOUDEN, PROBEREN ZE het geld van de mensen in aandelen TE DUWEN.

    Dan ZORGEN ZE ERVOOR DAT DE MARKT LAAG STAAT OM HET GELD TE STELEN.

    Ze herhalen dit proces door DE GOEDKOPE AANDELEN OP TE KOPEN om de prijzen te doen stijgen voor de volgende kill.

    De ene wereld-mensen WILLEN DE MASSA ARM MAKEN zodat ze hen kan controleren.

    Deze boosaardigen zijn JULLIE GOEDE JOBS AAN HET STELEN en ze buiten jullie land (VS) te brengen. Ze nemen jullie geld weg in de aandelenmarkt, en zorgen voor lage intresten in CDs, en jullie waarde van de huizen te doen dalen. (CDs =  Een Credit default swap is een overeenkomst tussen twee partijen waarbij het kredietrisico van een derde partij wordt overgedragen. Uit : Wiki)

    Dit is een PLAN VOOR OVERNAME en ook om jullie regering failliet te doen gaan [VS] met voordelen die niet kunnen veroorloofd worden.

    Het huidige plan is niet alleen bedoeld om een financiële crisis van vrees te veroorzaken, maar om jullie dollar over te nemen met andere munteenheden.

    DE RIJKEN HEBBEN MATERIЁLE BEZITTINGEN IN GOUD EN GROND.

    Wanneer VS dollar denominated assets (geen aandelen, maar wel obligaties, schatkistcertificaten, CDs, levensverzekeringen, want hun waarde is gebaseerd op wat je ervoor krijgt in VS dollar) CRASHEN, zullen vele mensen bijna alles verliezen, maar de rijken zullen nog altijd zaken van waarde hebben.

    Dit BOOSAARDIGE KOMPLOT dient om jullie markten en jullie regering te doen crashen, zodat de ene wereld-mensen Amerika in de Noord-Amerikaanse Unie kunnen brengen met een nieuwe munteenheid, de AMERO voor de VS, Canada, en Mexico.

    VOORALEER DEZE OVERNAME GEBEURT, zal Ik Mijn getrouwen waarschuwen om te VERTREKKEN NAAR MIJN TOEVLUCHTSOORDEN..

    Diegenen, die niet het teken van het Beest willen aannemen, zullen gezocht worden om GEFOLTERD EN GEDOOD TE WORDEN.

    [Tenslotte] zal Ik Mijn KOMEET VAN KASTIJDING over deze goddelozen brengen, en hen in de Hel werpen.
    Mijn getrouwen zullen beloond worden in Mijn TIJDPERK VAN VREDE.
    Jullie moeten dus niet bang zijn want MIJN ENGELEN ZULLEN JULLIE BESCHERMEN.”

    Profeet: John Leary

     

    29-11-2011, 23:59 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wall Street heeft het contact met de realiteit verloren 16/08/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, dit visioen van een schot tussen de sterren geeft aan hoe WALL STREET HET CONTACT MET DE REALITEIT HEEFT VERLOREN.
    Jullie markten zijn zo geconcentreerd op hebzucht, dat ze jullie land of jullie volk niet helpen want ze zorgen enkel voor geld voor de rijken.

    Wanneer deze bedrijven geld investeren in jobs, is het gewoonlijk buiten de VS.
    Er zijn maar weinig goede jobs in de productiesector beschikbaar omdat jullie jobs en rijkdom te exporteren.
    Wanneer jullie (verkiezings)kandidaten en jullie President zeggen dat ze meer jobs in Amerika willen, wordt het HOLLE RETORIEK wanneer jullie bedrijven voor geen jobs in Amerika zorgen.

    Tenzij er belastingen of heffingen op inkomende goederen worden geheven, of sancties worden voorzien op de export van jobs, zijn er GEEN PRIKKELS voor de bedrijven om hun taktiek te veranderen.

    Er zouden meer studies moeten komen over hoeveel jobs naar het buitenland zijn gegaan om te kunnen uitleggen waarom jullie zo’n hoge werkloosheidscijfers hebben.

    Jullie mensen moeten de werkelijkheid onder ogen zien, dat jullie jobs naar het buitenland zijn gegaan en dat jullie nu gevangenen zijn die de meeste van jullie goederen uit China moeten laten komen.

    Jullie bedrijven zijn EEN COMMUNISTISCH LAND AAN HET OPBOUWEN door meer te investeren in China dan in jullie eigen land.

    De ene wereld-mensen orkestreren dit exporteren van jullie rijkdom, zodat jullie failliet zullen gaan, en dan zullen zij jullie overnemen voor een goedkope prijs.

    Het is bijna te laat om jullie regering te veranderen. BEREID JULLIE DAAROM VOOR OM NAAR MIJN TOEVLUCHTSOORDEN TE GAAN waar jullie zullen beschermd worden en waar voor jullie zal gezorgd worden.”

    Profeet: John Leary

    29-11-2011, 23:05 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vertrek NU uit New York en San Francisco 11/09/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, jullie zien VEEL ZONDE IN SAN FRANCISCO EN NEW YORK CITY.
    Deze seksuele zonden ROEPEN OM MIJN STRAF voor homoseksuele daden en overspel.

    Het visioen toont Mijn strenge straf over SAN FRANCISCO wanneer het OVERSPOELD ZAL WORDEN DOOR DE OCEAAN door een aardbeving omwille van de homoseksuele zonden..

    Er komen ook MEER STRAFFEN OVER NEW YORK CITY door stormen en andere soorten van vernietiging.
    Onlangs heeft de staat van New York het homoseksuele huwelijk goedgekeurd.

    DEZE ZONDEN ZIJN ALLEN GRUWELEN en DEZE STEDEN ZULLEN NIET ONTSNAPPEN AAN MIJN STRAF voor hun zonden.

    IK WAARSCHUW MIJN GETROUWEN OM DEZE STEDEN TE VERLATEN, net als Ik Lot waarschuwde om Sodom en Gomorrah te verlaten.

    Dit komt omdat DEZE STEDEN IN EEN KORTE TIJD TE LIJDEN ZULLEN HEBBEN ONDER MIJN TOORN.

    Ik heb de zonden van de mens te lang verdragen, maar NU roepen deze steden Mijn gerechtigheid over zich.

    Bid voor de zielen van de inwoners van deze steden omdat ER VELEN PLOTSELING ZULLEN STERVEN zonder dat ze klaar zijn om Mij te ontmoeten op hun oordeel.”

    Profeet: John Leary

    29-11-2011, 18:51 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mensen in tenten 18/08/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, Ik toon jullie in dit visioen dat jullie EEN KLEINE TENT KLAAR MOETEN HOUDEN waar tenminste 4 mensen in kunnen.

    Jullie moeten ook weten hoe jullie de tent moeten opzetten en het is misschien handig om eens te oefenen in het opzetten ervan.

    Dit visioen van mensen in tenten is wanneer jullie DE TENTEN ’S NACHTS NODIG ZULLEN HEBBEN OP WEG NAAR MIJN TOEVLUCHTSOORDEN.

    Het is mogelijk dat jullie de tenten ook nodig hebben in Mijn toevluchtsoord vooraleer jullie slaapzaal kan gemaakt worden. Jullie kunnen ze ook nodig hebben voor warmte als jullie in een grot zitten.

    Ik zou aan de ene kant aanraden dat Mijn getrouwen eens ‘s nachts kamperen in een park, enkel om eens te ervaren wat jullie behoeften zijn.

    Jullie oefenden in de zomer, maar jullie MOETEN HET OOK EENS PROBEREN ALS HET WEER KOUDER IS om te zien wat er nodig is.

    Jullie hebben misschien wat STERNO (ethanol brandpasta voor voedsel te warmen) of PROPAAN KACHELS nodig om het warm te maken in de kou.
    Dit is ook een goed moment om te zien dat jullie je tent kunnen vinden en DAT JULLIE ZE HEBBEN KLAAR LIGGEN SAMEN MET JULLIE RUGZAKKEN, VOEDSEL EN WATER zodat jullie deze dingen in korte tijd in jullie voertuig kunnen laden.

    Ik heb dit verschillende keren aangehaald : dat jullie klaar moeten zijn, maar SOMMIGEN ZIJN TE LUI om daadwerkelijk voor deze voorbereidingen te zorgen.

    Jullie zullen op de proef gesteld worden met DE KOMENDE VERVOLGING. Het zal dus geen kwestie zijn OF het zich zal voordoen, maar WANNEER het zal gebeuren.”

    Profeet: John Leary

    29-11-2011, 18:31 Geschreven door Claudia  


    28-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie zal de schulden afbetalen? 17/08/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, dit visioen van een afbrokkelend gebouw is een teken dat jullie Amerikaanse regering ook aan het afbrokkelen is.
    De belangrijkste reden dat jullie regering faalt, komt omdat het de oorspronkelijke Grondwet NIET NALEEFT.

    Op dit moment is de Uitvoerende tak teveel czars aan het benoemen voor verschillende commissies buiten de bevoegdheid van de President.
    Zelfs het Congres heeft zich de macht toegeëigend om oorlog te verklaren en geld te drukken met de controle door de Federale Reserve van de centrale bankiers.

    Het Congres gebruikt ook Verzoenings acts om geld te financieren in plaats van de normale begroting.

    Het Congres stelt een super commissie aan om bezuinigingen op de begroting te vinden, wanneer ze het zelf zou moeten doen.

    Jullie mensen worden eindelijk wakker. Jullie zien eindelijk in dat jullie te veel geld uitgeven, wanneer 40% van jullie budget moet geleend worden om het in evenwicht te houden.

    De vraag rijst : WIE ZAL AL DEZE SCHULDEN AFBETALEN?

    EUROPA HEEFT HETZELFDE PROBLEEM MET ITALIЁ EN SPANJE.

    Vorderingen (en leningen) nemen teveel van jullie inkomen in om te (kunnen) financieren.

    Amerika kan niet langer overheidsuitkeringen in het kader van welzijn veroorloven.
    Er zijn vele kostenplaatsen in het budget waar moet bezuinigd worden, waar er fraude is en agentschappen die niet langer hun functie vervullen.

    In plaats van de regering uit te breiden, moeten jullie ZE INKRIMPEN zodat jullie mensen niet zo hoog belast worden voor deze buitensporige uitgaven. (kijk maar naar België)

    Door terug te keren naar budgetten die in evenwicht zijn zoals jullie staten doen, dan zouden jullie schulden niet zo vlug mogen groeien.

    Lobbyisten en de ene wereld-mensen controleren jullie vertegenwoordigers in het Congres en daarom is het moeilijk om wetten erdoor te krijgen die de mensen helpen in plaats van de speciale belanghebbende groeperingen te helpen.

    JULLIE FINANCIЁN ZULLEN SPOEDIG CRASHEN, en dat zal de Boze in staat stellen om het over te nemen.

    Wanneer jullie HET BANKROET zien aankomen, DE KRIJGSWET, EN VERPLICHTE CHIPS in het lichaam, dan zullen jullie, Mijn getrouwen, MOETEN VERTREKKEN NAAR MIJN TOEVLUCHTSOORDEN waar jullie beschermd worden.”

    Profeet: John Leary

    28-11-2011, 23:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Landen worden in het bankroet geduwd 4/08/2011

    Jezus sprak : “Mijn volk, het meesterplan van de ene wereld-mensen is : over alle naties en unies te heersen door hun schulden.
    Een ander stuk van hun plan is om alle munten te ontdoen van enige steun door zilver of goud.
    Dit stelt de regeringen in staat om zomaar geld bij te drukken, zodat ze beheerst kunnen worden door hun schulden.
    Het is de vrees van landen, die hun obligatiehouders niet betalen, dat geleid heeft tot jullie recente beurs verkopen.

    HET IS ENKEL EEN KWESTIE VAN TIJD TOT VELE VAN JULLIE LANDEN IN HET BANKROET ZULLEN GEDUWD WORDEN.
    Het zal een domino-effect geven en een werelddepressie veroorzaken die de goddelozen in staat zal stellen om de macht over te nemen.

    Wees niet bang als dat moment komt, want IK ZAL MIJN GETROUWEN BESCHERMEN IN MIJN TOEVLUCHTSOORDEN.”

    Profeet: John Leary

    28-11-2011, 22:47 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jullie mogen het DNA niet manipuleren 2/08/2011

    Jullie mogen het DNA van planten en dieren niet manipuleren.

    Jezus sprak: “Mijn volk, de mens is altijd nieuwsgierig geweest naar andere planeten in het zonnestelsel, en dat is waarom jullie sondes sturen om ze te onderzoeken.
    Deze pogingen kunnen jullie kennis uitbreiden over deze materie, maar jullie zouden je meer moeten richten op het redden van jullie ziel en het helpen van jullie naaste in hun behoeften.
    Er zijn sommige takken waar de nieuwsgierigheid van de mens hem op het verkeerde pad brengt.

    Jullie hebben geleerd over het DNA en de genetische samenstelling van planten en dieren.
    Spijtig genoeg gebruiken jullie deze kennis om het DNA van planten en dieren te manipuleren voor jullie eigen gebruik en dat zorgt voor een verstoring van Mijn balans in de natuur.

    Deze wijzigingen veroorzaken vele van jullie kankers en ziekten. Ze zouden nooit mogen gewijzigd zijn.
    Het is de duivel die jullie misleidt en hij wil dat jullie denken dat jullie de zaken beter kunnen maken dan Mijn perfectie.

    Stop met het maken van deze dwaze fouten, en laat Mijn perfectie zoals Ik ze heb geschapen.
    De mens, is door de natuur van Adams val, nu onvolmaakt. Hoe kunnen jullie dan Mijn perfectie verbeteren?

    De wetenschappelijke hoogmoed van de mens leidt hem tot gevaarlijke fouten die zijn overleving zouden kunnen in gevaar brengen.
    Wanneer Ik terugkeer, zal Ik Mijn schepping moeten herscheppen omdat jullie het beschadigd hebben door jullie hoogmoed en nieuwsgierigheid.”

    Profeet: John Leary

    28-11-2011, 22:41 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Nieuwe Glanzende Tempel 29/07/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, dit visioen van een nieuwe glanzende tempel wordt beschreven in Ezechiël (hoofst. 40-48).
    De zeer veeleisende metingen worden gemeten met een staaf van een engel, en het heeft 3 poorten in alle 4 de richtingen, wat komt op een totaal van 12 poorten.
    Dit geeft de 12 stammen van Israël en de 12 apostelen weer.
    Dit is een mystieke tempel dat het Nieuwe Jeruzalem weergeeft in Mijn tijdperk van Vrede.
    Deze nieuwe tempel is door Mij gebouwd en niet door de mens.
    Ezechiël's geschriften zijn heel profetisch over de eindtijd, en deze stralende, glanzende tempel zal zich bevinden waar Mijn getrouwen zullen leven gedurende Mijn Koninkrijk van Vrede.
    Verheug jullie, Mijn getrouwen, want jullie leven in deze Eindtijd, en jullie zullen beloond worden in Mijn tijdperk van Vrede na de komende kastijding te hebben doorstaan.”

    Profeet: John Leary

    28-11-2011, 22:20 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zorg dat jullie Rugzakken klaar staan 27/07/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, het zou kunnen dat jullie je huis vlug moeten verlaten wanneer de tijd is aangebroken om te vertrekken naar Mijn toevluchtsoorden.
    Zorg dat jullie rugzakken klaar staan, met alle nodige zaken om te kunnen overleven erin.
    Jullie zullen tenten, slaapzakken, wat voedsel en water, lucifers, warme kledij, warme sneeuwboots (voor de winter), maskers, een schop, en jullie gewijde sacramentaliën nodig hebben.
    Jullie gedroogd voedsel is goed om te gebruiken vooraleer je naar je toevluchtsoord vertrekt.
    Het zou kunnen dat je meer hapklare maaltijden in je auto wilt laden omdat er minder werk aan is om dit voedsel klaar te maken.
    Als er wat van jullie voedsel over datum geraakt, kan het zijn dat je wat vers gedroogd voedsel en verse hapklare maaltijden wilt aanschaffen als ze beschikbaar zijn.
    Jullie militaire overheden en jullie regering [van VS] zijn deze benodigdheden aan het opkopen, daarom is het van belang vlug wat aankopen te doen.
    Voedsel zal meer waard zijn dan munten, en Ik zal jullie voedsel vermenigvuldigen wanneer het nodig is.
    Een voorraad water zal ook nodig zijn, waar jullie je ook bevinden.
    Brandstof zal van belang zijn gedurende de wintermaanden.
    Ik zal jullie beschermen tegen de boosaardigen, maar jullie zullen allen jullie overlevingsvaardigheden moeten ontwikkelen.
    Zorg voor een plaats waar jullie al de zaken dat je mee zult nemen kunt opslaan, zodat jullie snel jullie zaken kunnen inladen in jullie auto of busje.
    Vertrouw op Mijn hulp gedurende de kastijding en jullie zullen geen zorgen hebben.”

    Profeet : John Leary

    28-11-2011, 22:06 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De komende Hongersnood en Kastijding 8/08/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, Ik geef jullie NOG EEN HERINNERING OVER HET STOCKEREN VAN WAT VOEDSEL VOOR DE KOMENDE HONGERSNOOD EN DE TIJD VAN DE KASTIJDING.
    Als je er plaats voor hebt en geld OM EEN VOORRAAD VOEDSEL TE STOCKEREN VOOR 1 JAAR zou dit ideaal zijn.

    Maar wat je ook kunt aankopen en stockeren : IK ZAL VERMENIGVULDIGEN WAT JE DAN NODIG HEBT.

    Jullie gedehydrateerd voedsel zal warm water nodig hebben om eetbaar te zijn in normale toestand.
    Daarom is een watervoorraad nodig en een middel om het water op te warmen.

    Jullie zullen conserven nodig hebben en misschien sommige hapklare maaltijden als je niet over de mogelijkheid beschikt om de zaken op te warmen of als je over niet veel water beschikt.

    Zolang het niet gevaarlijk is om in jullie huis te blijven, kunnen jullie je opgeslagen voedsel gebruiken wanneer je merkt dat er weinig voedsel in de winkel ligt of als het verplicht is om een chip te laten inplanten in je lichaam om voedsel te kopen.

    Ik vraag jullie ook om nu jullie tenten, dekens, rugzakken en wat voedsel in een kleine oppervlakte samen te plaatsen zodat jullie ze vlug in jullie auto of busje kunnen laden om te vertrekken naar Mijn toevluchtsoorden wanneer de tijd is aangebroken.

    Daarom vraag Ik jullie om sommige hapklare maaltijden aan te schaffen, zodat jullie ze kunnen inladen in jullie voertuig.

    Voedsel zal niet altijd voorradig zijn in jullie lokale winkels.
    Ze hebben enkel 3 dagen stock, en als de leveringen stoppen, zullen ze vlug op geraken als er een ramp of stroomuitval is.

    Door voorbereid te zijn, zullen jullie in staat zijn om wat voedsel te delen met familie en vrienden.

    Ik dank diegenen die geluisterd hebben naar Mijn waarschuwingen en die zich hebben voorbereid.”

    Profeet : John Leary

    28-11-2011, 21:49 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over HAARP-machines 29/07/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, de ene wereld-mensen willen de mogelijkheden van de HAARP machine geheim houden.
    Daarom worden deze artikels over de HAARP machine dikwijls van het internet gehaald.
    Deze boosaardigen kunnen serieuze rampen met dit geheime wapen veroorzaken, en ze kunnen de natuur de schuld geven om zelf uit zich te blijven.

    HAARP kan microgolven gebruiken om aardbevingen te veroorzaken en slecht weer versterken tot hevige tornados en orkanen.
    Ze kunnen de jet stromen richten door de ionosfeer op te warmen. Dat stelt deze machine in staat droogte en overstromingen te veroorzaken.

    Het is het plan van de ene wereld-mensen om de bevolking te verminderen door rampen en pandemische virussen.
    Ze worden geleid door Satan die de mens haat, en hij wil zoveel mogelijk mensen doden als hij kan.

    Ik sta aan de kant van het leven, en Ik ben tegen de dood-cultuur beweging.
    Mijn volgelingen zouden ook het leven moeten steunen.
    Door de plannen van de ene wereld-mensen te ontmaskeren is één manier om te proberen hun plannen te dwarsbomen.”

    Profeet: John Leary

    28-11-2011, 21:18 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik maak geen datums openbaar 27/11/2011

    Mijn dierbare dochter, je moet rustig en bedaard blijven en al je vertrouwen in Mij stellen.

    HET IS BIJNA TIJD VOOR DE WAARSCHUWING en je moet geduldig zijn.

    Mijn dochter, bid dat de hele mensheid kan gered worden door Mijn geschenk.

    Alsjeblieft, jullie MOETEN NIET NAAR DATUMS RADEN want Ik heb jullie vele keren gezegd DAT IK GEEN DATUMS OPENBAAR MAAK.

    Ze zijn niet aan jullie om ze te kennen.
    Wees geduldig.
    De tijd voor de Waarschuwing zal aanbreken volgens Mijn Heilige Wil.

    Stel al je vertrouwen in Mij en laat alles in Mijn Handen.

    Jullie geliefde Jezus

    Profeet: Maria van de Goddelijke Barmhartigheid

    28-11-2011, 20:49 Geschreven door Claudia  


    26-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zorg tenminste dat je een bescheiden voedselvoorraad hebt aangelegd 3/8/2011

    Jezus sprak: “Mijn volk, velen onder jullie hebben jullie keldermuren geschilderd om te vermijden dat water doorsijpelt en schimmel vormt.
    Jullie ontvochtigers laten jullie toe dat je een vochtvrije kelder hebt.
    Ik wil jullie aantonen dat dit beeld van een kelder een ideale stockeerplaats is voor jullie voedsel.
    Sommige mensen hebben zelfs schappen gebouwd voor dit doeleinde.
    Wanneer je tekenen ziet van recessie en zwakte van de munt, dan hebben sommigen van jullie investeerders aandelen of goud en zilver uitgezocht voor veilige toevluchtsoorden.

    DE BESTE TOEVLUCHT IS OM WAT VOEDSEL TE STOCKEREN IN EEN MIX VAN GEDROOGD VOEDSEL, HAPKLARE GERECHTEN, EN WAT GERECYCLEERDE CONSERVEN.

    Als je geen werk hebt of krap bij kas zit, dan zou je met een bescheiden voedselvoorraad en wat rantsoenering je enige jaren kunnen redden.

    Je grootste behoefte zal water zijn, daarom is wat water opslaan om te drinken en water van regentonnen om te wassen aangeraden.

    Ik heb Mijn bouwers van toevluchtsoorden gevraagd te zorgen voor een onafhankelijke watervoorziening, wat voedsel om te vermenigvuldigen en wat slaapplaatsen om te vermenigvuldigen.

    Jullie kunnen voedsel nodig hebben voor de HONGERSNOOD DIE ZAL STARTEN VOORALEER JULLIE NAAR MIJN TOEVLUCHTSOORDEN KOMEN.

    Door een wijze maagd te zijn als het op voorbereiding aankomt, zullen jullie klaar zijn wanneer de Eindtijd moeilijk wordt.

    Ik dank al Mijn getrouwen om te luisteren en te reageren op Mijn advies.

    De belangrijkste voorbereiding is dat van jullie ziel, ga daarom regelmatig naar de Biecht.
    Daarom hebben jullie Mijn bescherming nodig in Mijn toevluchtsoorden tegen de goddelozen. Daar zal Ik jullie lichaam en jullie ziel voeden.
    Vertrouw op Mij en Mijn engelen om jullie te beschermen.”

    Profeet: John Leary

    26-11-2011, 21:43 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Beste Investering is VOEDSEL 2/8/2011 - John Leary

    Jezus sprak: “Mijn volk, de ene wereld-mensen die achter de Grote Depressie van 1929 zaten, zijn hetzelfde soort mensen die de Grote Recessie van 2008 creëerden. Door jullie geld en de werkgelegenheid te controleren veroorzaken de centrale bankiers, die ook in 1929 achter de Grote Depressie zaten, een trage groei zodat de gemiddelde burger het moeilijk heeft om de eindjes aan elkaar te knopen.

    Ze staan op het punt om een nieuwe financiële crisis te veroorzaken die zou kunnen leiden tot het einde van de dollar als jullie munt.
    In verschillende commentaren in het nieuws, was er een investeerder die in goud, zilver en waardevolle goederen belegde.
    Dit is hetzelfde plan als dat de rijken hebben. Ze willen goud en zilver gebruiken als hun munt, en ze vermijden  papieren bezit (zoals geld, kasbons, obligaties...)

    HOEWEL DEZE EDELMETALEN GOED ZULLEN ZIJN VOOR SOMMIGE RUILHANDEL, IS DE BESTE INVESTERING VOEDSEL DAT BEWAART (zoals conserven).

    Voedsel is minder duur dan zilver of goud, en het zou jullie in staat stellen om de hongersnood te overleven en de komende geldcrisis door te komen.
    Vertrouw op Mij en Mijn instructies, dan zullen jullie beschermd worden in Mijn toevluchtsoorden van duivelse demonen en kwaadwillige mensen.
    Roep Mij NA DE WAARSCHUWING aan en vraag Mijn hulp. De gebeurtenissen zullen dan de tijd aangeven om naar Mijn toevluchtsoorden te komen.”

    Profeet : John Leary

    26-11-2011, 21:20 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitwijken naar de Bergen 18/11/2011

    In een visioen zag ik AMERIKANEN VLUCHTEN NAAR DE BERGEN.
    Vluchtelingen met hun gezinnen die niets bij zich hadden, dan enkel hun wagens en trucks en wat ze konden dragen en inladen in hun voertuig, stonden op de lange opritten van bergwoningen, en bleven er kamperen.
    Vluchtelingen kwamen binnen om te eten en de badkamer te gebruiken, maar in de eerste plaats waren ze aan het kamperen, zelfs in de koude en sneeuw.
    Vele vluchtelingen riskeerden doodgevroren te raken omwille van de koude harten van inwoners (die hen geen onderdak wilden geven).

    In een ander visioen zag ik STEDEN DIE IN DE AMERIKAANSE BERGEN WAREN GELEGEN NIEUWE POPULATIE AANNEMEN EN TE ETEN GEVEN.
    Cafetaria-achtige restaurants die gelegen waren in de hoofdstraat van de steden lieten grote aantallen vluchtelingen binnen.

    GEOLOGISCHE EN ECONOMISCHE VERANDERINGEN zullen ook in Amerika DEMOGRAFISCHE VERANDERINGEN teweeg brengen.
    OVERSTROMINGEN EN ARMOEDE zullen ertoe leiden dat mensen in grote getale wegtrekken van kuststeden naar steden die verder landinwaarts en hogerop zijn gelegen.
    Vele uitwijkelingen zullen alles verloren hebben en zullen afhankelijk zijn van de barmhartigheid van bergbewoners.
    Dit zal een testperiode zijn.
    GOD ZAL ONS ALLEN IN HET OOG HOUDEN ALS WE AL DAN NIET KIEZEN OM ONZE NIEUWE BUREN LIEF TE HEBBEN.

    Profeet: anno domini - American seeër

    26-11-2011, 19:36 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er komen nare gebeurtenissen - Bereid je voor om te overleven 18/11/2011

    In een visioen zag ik mensen die zich verzameld hadden op een terras van een café. Ze keken naar een enorme wind die in de verte schade aanrichtte.
    Terwijl de mensen genoten van het leven, van hun drankjes aan het nippen waren en gezellig babbelden, werden aan de horizon door de enorme wind daken van de huizen getrokken.
    Ik zat bij de mensen en ik kon zien dat deze mensen de daken konden zien vliegen, maar ze waren niet bezorgd.
    ZE BESEFTEN NIET dat de wind recht naar hen toe kwam en dat de wind ook het dak van het café ging treffen.

    “Zijn jullie niet wat bezorgd?” vroeg ik. “Heeft dit café geen kelder om te schuilen?”
    De café-gangers trokken enkel hun schouders op.
    Ik keek met droefheid naar de wind die eraan zou komen en de stem van de Heer zei me :
    “AMERIKA ZAL SPOEDIG TE MAKEN KRIJGEN MET DE GROOTSTE TORNADO OOIT.”

    ‘ILL WINDS ARE BLOWING’, LETTERLIJK EN FIGUURLIJK.
    AMERIKA ZAL TE MAKEN KRIJGEN MET HEVIGE WINDEN IN HET WEERPATROON EN MOET ZICH VOORBEREIDEN OP TORNADO'S EN STROOMUITVAL.

    Teveel moderne huizen, die gebouwd zijn door kostenbesparende ontwikkelaars, hebben GEEN KELDERS OF SCHUILPLAATSEN TEGEN STORMEN EN DERGELIJKE.

    De bewoners die geen kelder of schuilplaats tegen stormen en zo hebben MOETEN ZOEKEN naar de dichtst bijgelegen ondergrondse schuilplaats.
    BEREID JULLIE VOOR OM hoofd en lichaam TE BESCHERMEN tegen verstrooid puin.
    BEREID JULLIE VOOR OM de koude TE OVERLEVEN en te koken zonder stroom.

    EEN FINANCIЁLE STORM, NU NOG OP AFSTAND, ZAL AMERIKA VLUG BEREIKEN, EN DE BESCHERMENDE “DAKEN” VAN DE AMERIKAANSE INVESTERINGEN (spaargelden) AFRUKKEN, VOORAL DAN DE WONINGEN EN BEZIT VAN DE AMERIKANEN.

    Amerikaanse investeringen zullen onbeschermd zijn tegen PLOTSELINGE WAARDEVERMINDERING, SCHADE, VERLIES EN DIEFSTAL.

    Amerikanen BEREIDEN ZICH HET BEST VOOR om financieel te overleven door het STOCKEREN VAN VOEDSEL, BRANDSTOF, BAAR GELD, KOSTBARE METALEN IN MUNTVORM – GOUD EN ZILVER, EN RUILGOEDEREN AAN TE SCHAFFEN EN STOCKEREN.

    EN NOG HET BELANGRIJKST VAN AL : NAASTENLIEFDE EN GEBED!

    Profeet: anno domini - American seeër

    26-11-2011, 18:48 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee types van Kampen 4/11/2011

    In een visioen zag ik een grote cafetaria met rijen tafels en stoelen waar mensen konden zitten en eten.
    De cafetaria was ofwel ondergronds ofwel binnenin een groot gebouw gelegen, want er waren geen ramen.
    Mensen zaten aan tafels en waren druk tegen elkaar aan het praten..
    Op hun papieren zakken, waar fast food inzat, stonden tekeningen en boodschappen op.

    Het land (VS) leek IN EEN STADIUM TE VERKEREN, WAARIN EEN GROTE OORLOG WAS GEPLAND.
    Aan één van de tafels zat Dick Cheney, die bij (het departement) van verdediging zit.
    Op zijn witte lunchzak waren twee cirkel geprint, in verschillende grijstinten.
    Op de ene cirkel stond  “INTERNERING” en op de andere stond “VIJAND.”
    ER WERDEN TWEE TYPES VAN KAMPEN GEBOUWD en dat werd aan de mensen in deze cafetaria getoond.

    Na de maaltijd had een AANROEPINGSRITUEEL OF GEBED IN DE ZWARTE MAGIE plaats aan de andere kant van de cafetaria.
    Vele mensen droegen DOODSKOPPEN TEKENS, die door de SS werden gedragen gedurende de periode van Duitsland’s Derde Rijk.
    De energie (die ze opriepen) was OUD, DUISTER EN DUIVELS.

    AMERIKA, jullie herbergen een DODELIJKE PARASIET, die nu verborgen is zodat jullie die niet kunnen zien, maar het zal NIET VEEL LANGER MEER VERBORGEN BLIJVEN.

    Bid tot God om hulp OM DE PARASIET TE IDENTIFICEREN EN TE VERDRIJVEN vooraleer het jullie volledig overneemt.

    Profeet: anno domini - American seeër

    Noot : Dick Cheney is vice president geweest onder George Bush. Hij was ook Secretaris van Verdediging voor verschillende jaren. Hij is heel machtig en zit in vele duistere zaken verwikkeld.

    26-11-2011, 18:08 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over kannibalisme en de komende Wereldhongersnood 18/11/2011

    In een visioen was ik geshockeerd om een winnaar van de Nobelprijs, die tevens lid was van de werelds meest elitaire groep van power brokers (bemiddelaars die kandidaten aan verkiezingsmacht helpen). Hij besprak zijn VERBORGEN KANNIBALISME ronduit met gelijkgestemde collega’s.

    Deze door de wereld geroemde, maar innerlijk verdorven man, beschreef hoe kannibalisme zijn blik op de wereld en hoe die zou moeten functioneren, had veranderd.

    Zijn eerste deelname in het eten van menselijk vlees had uiteindelijk elke beslissing die hij sindsdien had genomen, beïnvloed.

    In een ander visioen zag ik een HONGERLIJDENDE WERELD waarin MENSELIJK VLEES langzaam, maar zeker zijn opmars deed in de handelszaken.

    Eerst werden menselijke ribben geëtiketteerd als varkensribben.

    UITEINDELIJK WERD MENSENVLEES NIET LANGER MEER ONDER HET MOM VAN ANDER VLEES VERKOCHT.

    SATAN HAAT DE MENSHEID EN KANNIBALISME IS ÉÉN VAN DE DEMONSTRATIES VAN DEZE HAAT.

    Het overtuigen van ambitieuze wereldleiders om mensenvlees te eten, in loyaliteitstesten die in geheime genootschappen gebeuren, geeft Satan veel voldoening.

    Door OPZETTELIJK een toekomstige WERELDHONGERSNOOD TE CREЁREN DOOR ARTIFICIЁLE MIDDELEN, hoopt Satan zijn controle te versterken over een kleinere en wanhopige populatie.

    Satan WENST DE HEL NAAR DE AARDE TE BRENGEN en dit zal o.a. bestaan uit kannibalisme. Het zal uiteindelijk door de staten bestraft worden.

    Let op, volgelingen van Christus, voor de plannen van de Boze : hongersnood en voorliefde voor mensenvlees.

    Niettegenstaande dit geen plezant onderwerp is, is het belangrijk om toch genoeg over de Vijand en zijn gewoonten te weten om hem te herkennen.

    Wij Christenen weten dat GOD, ONZE VADER, VAN DE MENSHEID HOUDT (in tegenstelling met Satan). HIJ HOUDT ZOVEEL VAN ONS DAT HIJ ZIJN ENIGE ZOON GAF OM ONS TE REDDEN!

    Jezus offert Zijn kostbaar lichaam en bloed, in de Eucharistie, om ons geestelijk te steunen in deze tijden en degene die nog komen.

    JEZUS HOUDT ZODANIG VAN DE MENSHEID, dat Hij geleefd heeft als een van ons en stierf voor ons, zodat we eeuwig leven zouden hebben in het Koninkrijk van God.

    HET IS GOD DIE VOL LIEFDE ONS LICHAAM EN ONZE ZIEL VOEDT, OPDAT WE ELKAAR ZOUDEN LIEFHEBBEN ZOALS HIJ ONS LIEFHEEFT.

    VOED JULLIE MET GODS LIEFDE EN JULLIE ZULLEN ANDEREN VOEDEN IN DE  KOMENDE WERELDHONGERSNOOD.

    Profeet: anno domini - American seeër

    =================

    NOOT van de EDITEUR:
    De meeste ware Christenen zullen zich waarschijnlijk in toevluchtsoorden bevinden en daar voedsel krijgen.

    26-11-2011, 16:11 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee vulkanen aan de Afrikaanse Horizon 23/10/2011

    In een visioen zag ik in de verte de rookpluimen van TWEE VULKANEN DIE AAN HET UITBARSTEN WAREN.
    De beide vulkanen waren TEGELIJKERTIJD uitgebarsten.

    Ik vroeg de locatie van deze vulkanen aan de Heer, en ik hoorde een stem zeggen:
    “In de streek van BIAFRA. Dit land was vroeger een Duitse kolonie geweest.”

    In de toekomst zal men in die streek, niet één maar TWEE VULKANEN TEZELFDERTIJD ZIEN UITBARSTEN aan de horizon.
    Bid voor de mensen van deze regio, die nu al te lijden hebben, dat het lijden veroorzaakt door deze dreigende vulkaanuitbarstingen wordt verminderd.

    Profeet: anno domini - American seeër

    26-11-2011, 15:13 Geschreven door Claudia  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meesters die Slaven waren 4/11/2011

    Profeet: anno domini - American seeër

    In een visioen zag ik een herenhuis waarin een groot feest werd georganiseerd voor rijke en machtige mensen.
    Er was weinig privacy in het herenhuis, en het was gemakkelijk om gemakkelijk om per ongeluk en ongepast de bevoorrechte overnachtende gasten in prive-momenten te treffen.
    Een rijke vrouw was eigenares van het pand en zij was de gastvrouw. Toch leek de plaats beheerst te worden door een andere kracht.
    Het herenhuis had boven VERBORGEN KAMERS die bestemd waren voor DUISTERE MAGISCHE RITUELEN en bijeenkomsten.
    In feite was het feest enkel een gebeurtenis die voor de buitenwereld bedoeld was.
    Vele evenementen gebeurden binnenskamers, in het geheim.

    Het merendeel van de mensen die aanwezig waren op het feest waren LEDEN VAN EEN GEHEIM GENOOTSCHAP. Ze hadden allen een plaats in de hiërarchie van dat genootschap.
    Toch was hun status zo geheim dat er maar heel weinig leden de echte plaats (in het genootschap) en identiteit van de anderen kenden.

    Dit zorgde ervoor dat iedereen zich VERSCHRIKKELIJK ONZEKER voelde, hoe uiterlijk machtig of prestigieus ze zich ook voordeden. Ze hadden het gevoel dat ze altijd in het oog werden gehouden.
    In feite waren meest van de mensen, ongeacht hoe opgewekt of opgedirkt ze ook leken, VANBINNEN SLAVEN VAN DE DUISTERE MACHT.

    Wat de situatie van de feestgangers nog slechter maakte en voor sommigen zelfs ondraaglijk, was dat zelfs HUN EIGEN KINDEREN AAN DEZE DUISTERE MACHT ZOUDEN GEGEVEN WORDEN.

    In werkelijkheid zou in een van de evenementen van het feest, die binnenskamers gebeurden, een “Schatje”-RITUEEL gebeuren waarin kinderen van een bepaalde leeftijd aantreden en/of geestelijk aan elkaar verbonden worden volgens de wens van de duistere macht.

    Er waren maar enkelen die op voorhand wisten welke persoon zou gekozen worden voor welk ritueel, want er waren vele rituelen.
    De betrokkene zou dan een klein wit kaartje ontvangen met instructies, waar hij verwacht werd en welk kind hij verplicht was mee te brengen.

    Degene van de duistere krachten, die de evenementen presenteerde, had de bijnaam : “De Archeoloog”.

    IEDEREEN die op het feest was, was een COMPLETE SLAAF VAN DEZE MAN. Zijn identiteit was bijna door niemand gekend.
    Niemand durfde hem tarten, uit vrees voor foltering, dood en geestelijke vervloeking.

    Toch was er een vrouw op het feest die er moedig voor koos om alles te riskeren. Het was een moeder die het niet meer kon verdragen om zichzelf en haar kind verder in gevaar te brengen.

    Ze had een uitnodigingskaartje ontvangen, maar ZE WEIGERDE TE GEHOORZAMEN.
    Zij en haar kind VERTROKKEN. Ze had een RADICAAL GELOOF dat er een andere manier was van leven.

    DOOR DE GENADE VAN GOD trok de vrouw zich los UIT HET DUISTERE WEB van bedrog.
    Ze was er eindelijk volledig van overtuigd dat God GENADE zou hebben met haar, haar zonden ZOU VERGEVEN en GEESTELIJKE BESCHERMING zou bieden.
    GOD DEED DIT ALLES EN NOG VEEL MEER!

    26-11-2011, 15:03 Geschreven door Claudia  


    Archief per maand
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011

    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • levend geloof 8
  • levend geloof 7
  • levend geloof 6
  • levend geloof 5
  • levend geloof 4
  • levend geloof 3
  • levend geloof 2
  • levend geloof

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    animaties
    www.bloggen.be/animati

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs