Hendrik Delgouffe op stage
Inhoud blog
  • vrijdag 25 maart 2011: dag 40
  • donderdag 24 maart 2011: dag 39
  • woensdag 23 maart 2011: dag 38
  • dinsdag 22 maart 2011: dag 37
  • maandag 21 maart 2011: dag 36
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    13-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 10 februari 2011: dag 9

    Vandaag begon ik met nog een paar veiligheidsfiches te maken.

    Na een paar gemaakt te hebben en om wat variatie in mijn werk te steken, heb ik de database van orthodontisten en tandartsen in Vlaanderen verder afgewerkt.

    Daarna ben ik naar Piet geweest in het magazijn om enkele magazines te komen halen. Rudi had een paar dagen geleden gevraagd om deze in te scannen. Piet vertelde me dat ik alleen de artikels moest inscannen die te maken hadden met het bedrijf. Vooral digitalisering op gemeentelijk en provinciaal vlak.

    Na ze ingescand te hebben, heb ik gevraagd aan Matthias of het mogelijk was om Adobe Professional of een gelijkaardig programma op mijn laptop te zetten om PDF-bestanden te kunnen bewerken. Omdat het maar voor één keer was, heb ik een vaste computer gebruikt. Ik heb de pagina’s die ik ingescand heb, per artikel samengevoegd in één PDF-bestand. Per artikel een PDF-bestand maken, leek me makkelijker dan alleen maar in te scannen.

    Rudi vroeg dan ook om de lijst van de FOD’s verder af te werken want deze was nog niet op punt. Ik heb dit dan ook gedaan.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2011, 22:39 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag 9 februari 2011: dag 8

    Ik ben de dag begonnen met het afwerken van de database van de Vlaamse overheidsdiensten. Hij is helemaal klaar na er lang aan gewerkt te hebben.

    Hierna ben ik gestart met de database van orthodontisten & tandartsen in Vlaanderen. Deze zijn nodig om mailings te versturen.

    Elke zei juist voor de middag dat Kim nog een taak voor mij had. Ik moest in Excel de bestelde hoeveelheid, begin- en eindvoorraad invullen om het verbruik van vorig jaar te weten van materiaal. Om aan deze gegevens te geraken moest ik eventjes werken met CERM. Dat is een databaseprogramma. Dit lijkt me nog een moeilijke programma om gegevens in weer te vinden maar de gegevens die ik moest opzoeken, waren makkelijk te vinden.

    Achter deze taak heb ik verder gewerkt aan de database van orthodontisten en tandartsen.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2011, 22:39 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdag 8 februari 2011: dag 7

    Vandaag ben ik begonnen rond 8u30. Achter een half uur moesten we wel verhuizen want de ramen van de bureau werden vervangen.

    Ik heb dan de kaarten van de provincies van Nederland verder opgezocht en afgewerkt. Het was wel lastig omdat de draadloze verbinding heel de tijd uitviel en ik moest dan telkens wachten tot er opnieuw verbinding was.

    Er was veel werk aan die kaarten want ze moesten helemaal in zwart-wit. Sommige namen van gemeenten waren ook te klein of niet volledig uitgetypt dus moest ik dat veranderen.

    Vandaag heb ik een to do-list gekregen voor de komende weken. De taken die ik eerst moet maken zijn scans maken van magazines en die op de server plaatsen zodat iedereen die kan lezen.

    Ik moet ook een lijst maken van problemen met een software-programma. Volgende week zal daarover vergaderd worden hoe men dat het best kan oplossen. Om een lijst te maken van die problemen, zal Rudi de mails van klanten in een map steken op de server.

    De dag heb ik beëindigd met het aanpassen van de database van de Vlaamse overheidsdiensten maar het is nog niet af.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2011, 22:39 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 7 februari 2011: dag 6

    Vandaag begon mijn tweede week. Tijdstip vandaag was zoals die van vorige week, dus 8u30.

    Mijn dag ging van start met het opzoeken van kaarten van alle provincies van Nederland.

    Dit leek simpel maar was het niet. Het duurde enige tijd voor ik één gevonden had die groot genoeg was voor een A3 en ook nog eens duidelijk leesbaar.

    Van de 12 provincies heb ik er al 10 gemaakt. Ik had kaarten gevonden met kleur, dus heb ik die kleuren verwijderd door Paint te gebruiken.

    Morgen zal ik de overige twee kaarten opzoeken en zal ik ze allemaal afdrukken op A3-formaat.

    De database van de Vlaamse overheidsdiensten is eindelijk klaar. Van Rudi kreeg ik te horen dat het nog een beetje moet aangepast worden, dit zal voor morgen zijn.

    Ik kreeg ook de mogelijkheid om een opleiding te volgen voor ‘Scansearch’. Dit is een software gemaakt door het bedrijf zelf. Met dergelijke opleiding kan ik een demo-filmpje maken die dan achteraf geplaatst wordt op de site. Voor mij lijkt dit zeer interessant, een nieuw programma leren is altijd een uitdaging.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-02-2011, 00:00 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 4 februari 2011: dag 5

    Vandaag is het de laatste dag van mijn eerste week. Het gaat vlug voorbij.

    Vandaag ben ik rond 8u30 begonnen. Eerst ben ik begonnen met een paar veiligheidsfiches te maken. Voor de eerste machine heb ik wat uitleg gevraagd aan Didier hoe het werkt want ik verstond het niet helemaal.

    Ik heb er één gemaakt en getoond aan Philippe en hij raadde mij aan om met kleuren te werken zodat het meer opvalt. Ik heb er wat kleuren ingestoken en enkele fouten gecorrigeerd en dan heb ik het getoond aan Didier. Hij zei dat het in orde was.

    Achteraf heeft Philippe het doorgestuurd naar de controleur. Als antwoord kreeg ik dat het een zeer goede veiligheidsfiche was. Nu dat ik weet hoe ik een veiligheidsfiche moet maken, zal het geen enkel probleem opleveren.

    Hierachter heb ik de database van de Vlaamse overheidsdiensten nog verder aangepast.

    Rudi en Elke vonden de uitgeprinte kaar ten van de provincies goed en ik mag nu ook de kaarten van de provincies van Nederland afdrukken.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-02-2011, 00:00 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    03-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 3 februari 2011: dag 4

    Vandaag ben ik begonnen rond 8u30. Ik heb verder gewerkt aan de kaarten die ik moest opzoeken van alle provincies. De kaarten moesten in het zwart wit zijn dus heb ik Paint gebruikt om sommige kleuren weg te werken. Ik heb ze via Word opgeslagen als PDF-file. Ik heb ze dan doorgestuurd naar Rudi en Elke.

    Brussel en al zijn deelgemeenten heb ik ook opgezocht.

    Ik heb dan aan Mathias gevraagd welke printer ik mocht gebruiken om op A3 af te drukken. Hij heeft me ook getoond wat ik moest doen zodat het afgedrukt wordt op een A3-blad.

    Om makkelijker gegevens in te voeren van databases, heb ik een toetsenbord gevraagd, het is een beetje omslachtig om telkens Shift ingedrukt te houden om getallen te typen in Excel.

    Elke vertelde me dat Philippe nog een werk had voor mij dus ik ben ik bij hem langs geweest.

    Philippe heeft me uitgelegd wat ik precies moest doen voor die veiligheidsfiches die aan elke machine hangen. Ik moet ze opnieuw maken want ze bevatten nog te weinig informatie.

    De huidige bestanden in Excel maar ik denk dat het beste is om ze opnieuw te maken in Word. De gegevens die tekort zijn moet ik aanvullen aan de huidige fiche. Ik moet ook bij elke machine eens gaan in het magazijn om te vragen aan de operator of dat de bedieningsfuncties in die fiche kloppen en ook om te vragen of ik nog andere gevaren moet toevoegen aan de fiche. Met bijstand van Philippe en Didier zal ik die fiches maken. Als ik 5 fiches gemaakt heb, zullen die eens verstuurd worden naar de controle om te zien of ze voldoen.

    Hierna heb ik nog gewerkt aan de database van de Vlaamse overheidsdiensten.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-02-2011, 00:00 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag 2 februari 2011: dag 3

    Vandaag ben ik begonnen rond 8u30. Eerst ben ik begonnen met een database te maken van de Vlaamse overheidsdiensten. Die staan allemaal op de site www.vlaanderen.be. Het is een kwestie van ze te overtypen.

    Ik ben dan eens langs geweest bij Gustaaf om de papieren i.v.m. veiligheid en vertrouwelijke informatie ondertekend terug te geven.

    Aan Mathias heb ik dan gevraagd om mijn e-mailadres en die van Rudi toe te voegen aan de scanner. Als je een document inscant met die scanner, dan kan je de opdracht geven dat het onmiddellijk verstuurd word naar je mailbox. Er is een betere manier zei Mathias en dat is om het document te scannen en te laten opslaan op een harde schijf van de server want het duurt een tijdje voordat je een mail ontvangt met het document.

    Ik heb ook feedback gegeven aan Bruno i.v.m. een brief die ik moest lezen. Bij de brief zat er ook een foldertje. Het ging over de campagne van ‘ik tokyo’. Bedrijven kunnen hierbij aansluiten om hun werknemers te stimuleren om met de fiets naar het werk te komen of met het openbaar vervoer of carpooling. Als een bedrijf zich inschrijft, kan die korting krijgen bij de aankoop van een fietsenrek of bedrijfsfietsen. Ik moet dit nader onderzoeken om te zien of het interessant is.

    Van Rudi kreeg ik de opdracht om kaarten van elke provincie op te zoeken met telkens de gemeenten en hun grenzen. Dit was niet makkelijk omdat die moeilijk te vinden zijn op het internet. Het mag niet in het kleur zijn en ook niet in het grijs want men moet nog dingen kunnen bijschrijven. Om ze op te slaan in pdf, heb ik een afbeelding ingevoegd in Word en heb ik A3-formaat gekozen. Dan koos ik voor printen en dan moet je de printer ‘PDF’ kiezen. Dan krijg je het bestand in PDF.

    Morgen zal ik dat verder afwerken als ook de lijst met Vlaamse overheidsdiensten.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2011, 00:00 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    01-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdag 1 februari 2011: dag 2

    Vandaag ben ik wat later begonnen. Tot ongeveer 10u30 was ik alleen. Rudi kwam dan terug na een klant bezocht te hebben. Heel de dag heb ik me bezig gehouden met het updaten van de adressen federale overheidsdiensten want die zijn nodig voor een mailinglijst. Ik heb er nog toegevoegd aan de lijst want er bestaan heel wat federale overheidsdiensten.

    De overheidsdiensten op Vlaams niveau zal ik morgen updaten want er was vandaag veel werk aan de andere lijst.

    Ook de lijst van orthodontisten en tandartsen moet nog gemaakt worden.

    Morgen komt mijn stagementor terug. Ik zal dan meer gediversifieerde taken krijgen.

    Tijdens de dag ben ik langs geweest bij Gustaaf. Hij is de verantwoordelijke voor de stagiairs. Ik heb enkele papieren gekregen ivm veiligheid rond de machines van de drukkerij en vertrouwelijke informatie. Dat is standaardprocedure voor alle werknemers. Ik zal die papieren vanavond lezen en ondertekenen en ze morgen teruggeven.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-02-2011, 00:00 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 31 januari 2011: dag 1

    Vandaag was het mijn eerste werkdag bij Vandenbroele. Ik ben redelijk vroeg vertrokken om toch een goede indruk te maken. Ik werd ontvangen door Rudi. Ik kreeg dan mijn plaats toegewezen. Mijn stagementor was niet aanwezig, ze komt woensdag terug omdat ze aan het verhuizen is. Ik heb vele collega’s leren kennen vandaag. Heel het bedrijf werd aan mij getoond.

    Ik werd bijna direct aan het werk gezet na een beetje uitleg te hebben gekregen.

     

    Taken:

    -          E-mailadressen opzoeken van alle Vlaamse overheidsdiensten op het internet om binnen een paar dagen een mailinglijst te versturen.

    -          Omdat Rudi morgen bij een klant op bezoek gaat, moest ik een lijst maken van de straten van alle gemeenten die hij nodig had. Ik moest ook telkens een plan bijvoegen. Hieraan heb ik wel veel werk gehad.

    -          Rudi heeft vermeld dat ik in de komende dagen eens moet kijken op de site van akteloket om de tutorial-filmpje eens te bekijken. Eenmaal ik dat gedaan zal hebben, moet ik bij Sven langsgaan om een tweede tutorial te maken voor een ander product. Misschien zal ik ook een handleiding mogen maken.

    -          Als ik tijd had, mocht ik eens een brief lezen over goedkoper openbaar vervoer, carpooling, … Ik mag binnen een paar dagen feedback over geven of het interessant is voor het bedrijf. Ik mocht dat uithangen in de eetzaal maar ik kon nog geen kopies maken omdat mijn account nog niet in de copymachine stond.. Ik moet eens vragen aan Mathias of hij mijn account zou kunnen toevoegen en ook die van Rudi

    -          Woensdag moet ik kaarten afdrukken op A3-formaat van Vlaamse gemeenten.

    -          Ik heb gevraagd of het mogelijk zou zijn om een numeriek klavier te hebben met usb-aansluiting want de laptop heeft dat niet en het is zo makkelijker om gegevens in te geven in Excel. Rudi zei dat daar voor zal gezorgd worden

    -          Binnenkort zal ik met Filip veiligheidsfiches moeten maken van alle toestellen in het bedrijf. Daarin moet vermeld worden hoe je een apparaat moet bedienen en wat je allemaal niet mag doen in de omgeving van die machine bijv. roken, ….

     

    Taken voor morgen:

    -          Mailinglijst van de overheidsdiensten verder afwerken.

    -          Lijst maken van tandartsen en orthodontisten in Vlaanderen zodat dat kan gebruikt worden voor een mailinglijst voor een project.

    -          Eventueel mag ik al met Filip al werken aan die veiligheidsfiches.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-01-2011, 00:00 geschreven door Hendrik Delgouffe  
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/hendrikdelgouffe

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    30-01-2011, 21:29 geschreven door  
    Archief per week
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs