derde leerjaar De Zeppelin
Inhoud blog
  • Donderdag, 30 juni 2011
  • Donderdag, 30 juni 2011
  • Dinsdag, 28 juni 2011
  • Dinsdag, 28 juni 2011
  • Maandag, 27 juni 2011 (vervolg)
  • Maandag, 27 juni 2011
  • Maandag, 20 juni t.e.m. vrijdag 24 juni
  • Dinsdag, 14 juni t.e.m. vrijdag 17 juni 2011
  • Vrijdag, 10 juni 2011
  • Maandag, 6 juni t.e.m. vrijdag, 10 juni 2011
    Zoeken in blog

    21-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag, 28 juni 2011
    Naar aanleiding van de spreekbeurt van Merel over de mergelgrotten brachten we op dinsdag een bezoek
    aan de Mergelgrotten van Zichem-Zussen-Bolder (Riemst).  Dit dankzij de opa van Merel die voor het vervoer zorgde en voor de gids!!!
    's Morgens rond 10 uur werden we opgepikt met een busje en reden we richting Riemst.  Tot onze verbazing waren we daar niet alleen, we verbroerderden er met een klasje van het derde leerjaar uit de school van Merels opa.
    We werden gegidsd door meneer Mon Heynen, die zorgde voor een prachtige rondleiding. Hij is trouwens ook een knap tekenaar, bewonder de kunstwerken maar op de foto's!

    Een woordje uitleg:
    De ondergrondse ruimten, ontstaan door de eeuwenlange ontginning van kalksteenblokken, werden smaakvol ingericht als fascinerende kunstgalerij, waar cultuur, archeologie en geschiedenis zich samen een weg banen door een labyrint van kilometers gangen.

    Als bezoekers trokken we een warme trui aan en maakten kennis met kunstwerken in houtskool
    aangebracht op de wanden,
    beeldhouwwerken in kalksteen,
    fossielen uit de Krijtzee, 100 miljoen jaren oud,
    schuiloorden voor de bevolking in oorlogstijden,
    het rijpen van biologische grottenkaas,
    een suggestieve voorstelling van een champignon- en witloofkwekerij,
    ...

    Het werd een prachtige wandeling doorheen de grot, met veel ooh's en aah's, heel eventjes zelfs een griezeltocht.
    Nogmaals onze welgemeende dank daarvoor!!!

    Tot slot van ons bezoek gingen we onze boterhammen opeten in een gezellig zaaltje in de grot en we werden er getrakteerd op een fruitsapje.

    We namen afscheid en reden met de bus terug richting Donk, onderweg wachtte ons nog een verrassing, de juffen vroegen aan Merels opa om ons af te zetten aan het 'IJscafé' waar we genoten van een heerlijk ijsje.

    Het was een toffe, vemoeiende, leerrijke dag!






















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 27 juni 2011 (vervolg)
    Vervolg afscheidsfeestje derde leerjaar
















    20-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 27 juni 2011
    Deze week stonden er alleen nog maar leuke activiteiten op het programma.
    Voormiddag ruimden we op onze banken op en deelden we alle werkschriften uit, ...

    En dan was het zover! 
    Ons afscheidsfeestje van het derde leerjaar, we hadden er weken aan voorbereid en het werd geweldig!

    Eerst maakten we van fruit een fruitsaté of een fruitegel die we tijdens het feestje mochten opsmullen.

    Er stond heel wat op het programma!!!
    Mohammad, Kyle, Robbe en Christophe demonstreerden enkele gevechtssporten,
    Senne, Vince en Brent brachten ons aan het lachen met hun moppen,
    Marike, Jolien, Fabienne en Zoë deden een heuse clownsact,
    Jolien, Celine, Marike en Tine gaven het beste van zichelf in een dansact,
    er werd zelfs een konijn uit een hoed getoverd door Kyle, Senne, Christophe en Lennard,
    Bram toonde al z'n tennistalent
    en tot slot was er de knappe turnact van Tine, Aude, Helena, Eden, Myra, Merel,
    tussendoor waren er twee lekkere pauzes eentje met appelsap, chocomousse en pudding en
    eentje die ons wat verfrissing bracht op deze warme namiddag, de traktatie met een ijsje van Bram.

    Zo werd het een super leuk afscheidsfeestje!






















    25-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 20 juni t.e.m. vrijdag 24 juni
    Het is bijna zover! Binnen enkele dagen is het grote klasfeest er!  We staan even stil bij wie wat gaat doen en maken de laatste afspraken.
    We noteren enkele regels voor bij het feest in ons spellingboek, we noteren ideeën voor de versiering van onze klas en spreken af welke lekkernijen we gaan eten en drinken, hiervoor vinden we nog wat inspiratie in ons taalboek.

    We maakten al kennis met enkele feesten uit andere landen, nu lezen we over feestelijke gewoontes op allerlei plaatsen in de wereld.  Daarna lezen we uitspraken van mensen die op één van de feesten aanwezig waren en zoeken we uit op welk feest elke persoon was.

    Tot slot sluiten we het thema af met het luisteren naar een verhaal 'Een feestvarken naar de maan' en het uitvoeren van opdrachten bij tekeningen bij het verhaal.  En natuurlijk niet te vergeten ons klasfeest op maandag 27 juni!

    Bij mooi, zonnig weer is er niets zo lekker als een ijsje.  We maken een ijsje door zout te kleuren en in laagjes in een beker te doen, de slagroom maken we van waspoeder en ons ijsje versieren we met een rietje en een parasolletje. SMAKELIJK!

    Op vrijdag knutselen we met afval in het kader van MOS (= Milieu Op School), we knutselen naar eigen creativiteit met een oude sok, knopen, stof, keukenrol, .... een sokpop.











    19-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag, 14 juni t.e.m. vrijdag 17 juni 2011
    Bij een feestje horen natuurlijk ook cadeautijes, wie krijgt er niet graag een geschenkje?
    We maken voor elkaar 'een cadeautje in woorden'!
    Elk kind trekt een naampje  en schrijft voor dat vriendje of vriendinnetje een leuk briefje met een 'complimentje'.
    Dit briefje wordt mooi versierd en ingepakt in een versierd yoghurtpotje.
    Hoe we het yoghurtpotje versieren schrijven we in ons spellingboek en daarna gaan we aan de slag.
    En nu nieuwsgierig afwachten wie voor wie een cadeautje heeft.

    Niet alleen cadeautjes horen bij een feestje maar natuurlijk ook spelletjes, we lezen de speluitleg in ons taalboek en vervolgens spelen we in groepen van ongeveer 6 kinderen een spel, we schuiven door zodat ieder groepje de 3 spelletjes kan spelen.





    Tot slot maken we deze week ook nog een verrassingspak, ieder kind verzint een leuke opdracht voor het pak.  Op het feestje geven we het pak door op muziek en als de muziek bij jou stopt mag jij een laagje van het pakje halen en de opdracht uitvoeren.











    13-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag, 10 juni 2011
    We knutselden vandaag prachtige clowns. 
    We tekenden een grote clown op karton en schilderen deze met verf gemengd met zand. 
    De clowntjes werden prachtig!

















    11-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 6 juni t.e.m. vrijdag, 10 juni 2011
    Op maandag gingen we op schoolreis naar de Technopolis in Mechelen, daar ontdekten we heel wat! 
    In de namiddag gingen we naar de speeltuin "De Halve Maan" in Diest.  Na een tijdje voor de regen geschuild te hebben konden we ons toch uitleven in de speeltuin.











    We hebben al heel wat ideeën voor ons klasfeest.  Tijd dus om uitnodigingen te maken voor ons klasfeest.  Iedereen trekt een naam van iemand uit de klas, deze moet geheim blijven.  We schrijven een uitnodiging voor ons feestje en ontwerpen een kaart.

    We lezen ook over het droomfeest van Timon en Pumba, een voetbalfeest en over het droomfeest van Tiziana.  Vervolgens lezen we enkele zinnen uit de verslagen van de droomfeesten en zoeken we uit of de zin nu gebeurt of vroeger gebeurde.

    Daarna is het aan ons om te fantaseren over een feest zoals wijzelf het zouden willen.  We dromen en fantaseren er op los, alles kan en mag!  Heel wat kinderen dromen over een feest in een pretpark of in de dierentuin met heel wat lekkers om te smullen, een aantal jongens dromen over een voetbalfeest met hun voetbalhelden.  We vertellen onze dromen in groepjes aan elkaar.  Wie weet, komt er eentje uit, ... of zijn dromen toch bedrog???

    Op een feestje is het natuurlijk ook leuk als je geschminkt wordt.  Wij beluisteren enkele schminktips en gaan vervolgens zelf aan het werk.  We schminken vier gezichten op papier met onze kleurpotloden.  We luisteren goed naar de opdrachten en schminken vervolgens een ruimtewezen, een konijn, een piraat en een skelet.





    02-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 30 mei t.e.m. woensdag, 1 juni 2011
    Ook op maandag en dinsdag leren we weer heel wat bij door knappe spreekbeurten van kinderen.

    We starten tevens ons tiende en laatste thema, nl. Feest!

    In dit thema bereiden we ons afscheidsfeestje van het derde leerjaar samen voor en leren we heel wat bij over feesten.

    Maandag vertellen we elkaar van welke feesten we houden en waarom.
    We brainstormen in groepjes over wat we kunnen doen op ons klasfeest en wat we daarvoor moeten voorbereiden.

    Op dinsdag beluisteren we het verhaal "het stratenmakersfeest" en zoeken we samenstellingen met feest.

    Woensdag ontdekken we dat mensen over de hele wereld feestvieren van het Suikerfeest tot het Chinees Nieuwjaar, van een trouwfeest in Marokko tot het carnavalsfeest in Brazilië.

    Op donderdag is het aan sommigen onder ons om feest te vieren en aan iedereen om te genieten van een heerlijk verlengd weekend!




    28-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 23 mei t.e.m. vrijdag 27 mei 2011
    Van harte gefeliciteerd voor jullie prachtige optreden op het schoolfeest!!! B...R....A...V...O!!!  BRAVO!

    Na het beluisteren van heel wat dierenverhalen is het nu aan ons om een dierenverhaal te schrijven.  Maar we pakken het op een bijzondere manier aan.  We schrijven een STAPELVERHAAL.
    Elk verhaal wordt geschreven door drie duo's.
    Het eerste duo schrijft het begin.
    Het tweede duo schrijft het midden van het verhaal.
    Het derde duo schrijft het slot.
    Vervolgens leest het eerste duo het verhaal na en wijzigt of verbetert het verhaal.
    Om het verhaal te starten trekt elk duo twee beginzinnen, zodat ze kunnen kiezen met welke zin hun verhaal start.

    Op dinsdag doen we een eerste deel van onze toets taalbeschouwing, de toets gaat over het paard, een trouwe helper en vriend van de mens en tevens het lievelingsdier van heel wat kinderen.

    Woensdag, donderdag en vrijdag waren er heel wat kinderen die wat zenuwachtig waren voor hun spreekbeurt.
    Er waren heel wat knappe en interessante spreekbeurten bij!  Proficiat!



    22-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag, 17 mei t.e.m. vrijdag 21 mei 2011
    Op dinsdag bekijken we een natuurdocumentaire over leeuwen.

    Woensdag leest de vierde en laatste groep het verhaal "De leeuw en de muis" voor, een fabel.



    In een fabel heeft elk dier een eigen kenmerkende eigenschap.  De ezel wordt gezien als dom en traag.  Die kenmerken worden soms ook aan mensen teogeschreven in bepaalde uitdrukkingen, bijvoorbeeld: "Hij is zo dom als een ezel".  Wij gaan op zoek naar andere uitdrukkingen:
    Zo zwart als een raaf.
    Zo vies als een varken.
    Zo sterk als een beer.
    Zo stil als een muis.
    Zo ziek als een hond.
    Zo gezond als een vis.
    Zo traag als een slak.
    Zo blind als een mol.
    Zo rood als een kreeft.

    Verder oefenen wij deze week keihard om op ons schoolfeest van zondag een keicool nummer te brengen.
    DJ GOT US FALLIN IN LOVE van USHER




    14-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 9 mei t.e.m. vrijdag 13 mei 2011
    Mensen zijn niet altijd goed voor dieren, toch zijn  er heel wat mensen die zorgen voor dieren.  In het Natuurhulpcentrum van Opglabbeek bijvoorbeeld vangen ze zieke en gewonde wilde dieren op en verzorgen ze de dieren ook.
    We luisteren naar een interview met Bart, een dierenverpleger op de afdeling spoedgevallen.  We luisteren heel goed want er volgen vragen over het interview voor de luistertoets!

    Dinsdag schrijven we zelf een folder over het Natuurhulpcentrum om zo kinderen info te geven over wat er in het Natuurhulpcentrum gebeurt en om mensen aan te moedigen om als vrijwilliger in het centrum te komen helpen.  Na het interview van gisteren weten wij natuurlijk al heel veel over het centrum.

    Woensdag leest een derde groep het verhaal "Meneer Jans en de tijgers" voor, na het verhaal beoordelen we een aantal uitspraken over het verhaal.



    Ra, ra welk dier is het?  We bekijken foto's van een stukje van een dier en proberen te achterhalen welk dier het is.
    Bij elke foto noteren we een tip en zo kunnen we ontdekken of ons vermoeden juist was.

    Sommige dieren die in de vrije natuur leven, eten planten en zaden.  Sommige dieren eten andere dieren.  Welke dieren hebben andere dieren op hun menu staan?
    Voor dieren loert dus overal in de natuur gevaar.  Ze moeten steeds goed opletten.  Alle dieren beschermen zich ook tegen gevaar.  Op vrijdag lezen we hoe een aantal dieren zich beschermen tegen hun vijanden.  Ieder dier doet dat op zijn manier.  Nadat we de tekst hebben gelezen vullen we een tabel aan, we zoeken telkens een voorbeeld van een dier dat zich op die manier beschermt:
    - door groot en sterk te zijn
    - door snel te zijn
    - met een pantser of stekels
    - door de kleur van de omgeving te hebben
    - met hun tanden, klauwen of hoorns
    - door in groep te leven
    - door een stinkende geur te verspreiden
    - door hun vijand af te schrikken




    08-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 2 mei t.e.m. vrijdag 6 mei 2011

    Beestenboel is ons nieuwe thema, je raadt het al, het gaat over dieren.

    Op maandag houden we eerst een gesprek over dieren, vervolgens worden we in groepjes verdeeld en bereiden we in ons groepje een verhaal voor dat we in de loop van het thema voor de klas zullen voorlezen, spannend!

    Op dinsdag toont de juf ons een ei, welke dieren komen uit een ei en welke niet?  Een eerste groepje leest het verhaal
    "Dat komt er nou van ..." voor. 



    Vervolgens noteren we de dieren in de juiste kolom, dieren die eitjes leggen en dieren die geen eieren leggen, in een informatieve tekst gaan we op zoek naar het juiste antwoord en komen we meer te weten over vogels, vissen, insecten, reptielen, amfibieën en zoogdieren.

    Op woensdag mogen we zelf een dierentuin inrichten, we zoeken voor alle dieren een geschikt plaatsje rekening houdend met hun behoeften.

    Donderdag leest een tweede groep een verhaal voor "De Bremer stadsmuzikanten", we luisteren aandachtig naar het verhaal en lossen daarna enkele vragen op in ons werkboek.



    Vrijdag lezen we nieuwsberichten over dieren, we ontdekken dat mensen en dieren goed voor elkaar kunnen zijn maar spijtig genoeg ook niet goed voor elkaar.
    Eén berichtje gaat over dokter Petie, een klein paardje dat zieke kinderen in het ziekenhuis troost en vrolijk maakt.




    01-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezonde maaltijd
    Op vrijdag 29 april eindigden we ons project i.v.m. gezonde voeding met een gezonde broodmaaltijd.










    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag, 29 april 2011
    We sluiten ons thema i.v.m. gezonde voeding af met een gezonde broodmaaltijd in de zaal.
    In het thema 'Blij met mijn lijf' maakten we folders met gezondheidstips, deze folders delen we uit in alle klassen.























    29-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag, 29 april 2011
    We sluiten ons thema i.v.m. gezonde voeding af met een gezonde broodmaaltijd in de zaal.
    In het thema 'Blij met mijn lijf' maakten we folders met gezondheidstips, deze folders delen we uit in alle klassen.



























    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag, 28 april 2011
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op bezoek bij Het Belang van Limburg.

    Elke dag liggen nieuwe kranten klaar die ons het laatste nieuws vertellen : weetjes uit ons land en nieuws uit het buitenland.
    Maar hoe wordt de krant elke dag weer gemaakt ? Wie werkt eraan mee en hoe gaat het eraan toe ? Dat mochten wij gaan bekijken bij de mensen van Het Belang van Limburg, in Hasselt.
    We kregen eerst uitleg over het soort nieuws dat in de krant komt : politiek, sport, allerlei speciale gebeurtenissen en evenementen en ook leuke weetjes, zoals de Babykrant.

    Achteraf kwam het allerleukste. We mochten zelf reporter spelen en wij gingen met een 10-tal vragen onder de arm de journalisten van deze krant interviewen !
    Maar eerst werd er van ons nog een groepsfoto gemaakt (met een fototoestel met een héle grote lens) en konden we bij de fotograaf gaan bekijken hoe hij op de computer de foto kan veranderen : iemands ogen veranderen, of de vorm en kleur van het gelaat. Dat is wel verboden, zo vertelde ons de fotograaf. Want daarmee kan je de mening van mensen heel erg beïnvloeden !

    En toen gingen we dus naar de redactie, dat is de plaats waar alle journalisten die het nieuws van deze krant maken, samen zitten te werken. Ze waren druk in de weer met het schrijven van het nieuws dat ze die dag verzameld hadden. Eén journalist was zelfs net een interview van een sportman via de telefoon aan het afnemen.
    Toen werden de rollen dus omgekeerd : de journalisten moesten eens zelf op vragen antwoorden ! :) Maar ze deden dit met veel geduld en een glimlach.



            



         



         



          






    08-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 8 april, 2011
    HET BELANG VAN DE ZEPPELIN
    Krant 3

    Bijlagen:
    Hoekenwerkkrant 3.doc (8 MB)   




    01-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag, 1 april 2011
    HET BELANG VAN DE ZEPPELIN
    krant 2

    Bijlagen:
    Hoekenwerkkrant 2.doc (8 MB)   




    31-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag, 31 maart 2011

    Jeugdboekenweek : “Geheim” !

     

    Het was geen “geheim” meer : sinds 19 maart en nog tot 3 april liep in heel Vlaanderen de Vlaamse Jeugdboekenweek.

    Tijdens dit grote kinderboekenfestival worden de mooiste boeken in de kijker gezet in onze bibliotheken, cultuurcentra en scholen.

     

    Ook wij trokken met onze klas naar de bibliotheek van Herk-de-Stad voor een “geheime” missie !

    Verdeeld in groepjes van 3 of 4 kinderen, legden we een heel parcours aan opdrachten af.  Maar eerst koos elke groep een codenaam. En die bleef natuurlijk ook … geheim !

     

    Elke opdracht zat verborgen in een andere enveloppe. Die enveloppes kozen we willekeurig, dus iedereen liep her en der door de bib en werkte flink door, want als de opdracht succesvol was afgerond ontvingen we een stukje van de  grote puzzel die ons later de sleutel zou geven tot de geheime code.

     

    Iedereen deed natuurlijk zijn uiterste best : we bogen ons over geheimschrift en sleutelden tot we het vonden. We zochten naar ontbrekende woorden in een gedicht, we snuffelden door rekken en boeken om alle geheimen te ontdekken, we maakten anagrammen, enz.

     

    Onze geheimagenten van de 3e klas waren in topvorm en zo konden we uiteindelijk binnen de tijd samen de puzzel in elkaar knutselen èn de code kraken !

    Ons diploma was zeker wèlverdiend






















    26-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag, 21 maart t.e.m. vrijdag 25 maart 2011
    We starten met een nieuw thema "Wij maken een krant!".
    In dit thema zullen we op zes momenten in verschillende hoeken werken in groepjes van ongeveer vier kinderen.
    De groepjes voeren in elke hoek een andere activiteit uit.
    Hoek 1: 'Krantenkoppen'
    De kinderen verzinnen een kort bericht bij krantenkoppen en zoeken nadien het juise bericht bij die krantenkoppen.
    Hoek 2: 'Vraag en antwoord'
    De kinderen bereiden een interview voor met iemand van de school, ze nemen het interview af en schrijven het uit voor in de klaskrant.
    Hoek 3: 'Sprekende foto's'
    Elke leerling kiest twee foto's uit de krant en geeft er wat uitleg bij, vervolgens kiezen ze er samen twee foto's uit voor in de klaskrant.
    Hoek 4: 'Verslag voor de klaskrant'
    De leerlingen kiezen samen een recente gebeurtenis om over te schrijven.  Ze brainstormen over het onderwerp en schrijven in duo's een verslagje voor in de klaskrant.
    Hoek 5: 'Boeiende berichten'
    De kinderen werken rond krantenberichten, ieder kind leest twee berichten voor en samen gaan ze op zoek naar de juiste tekstsoort.
    Welke tekstsoort willen we nog in ons krantje plaatsen?
    Hoek 6: 'De plezante kant van de krant'
    De kinderen schrijven in duo's een raasel, mop, gedicht of quiz voor in de klaskrant.  Ze lezen eerst enkele voorbeelden en gaan daarna zelf aan de slag.

    Zo gaan de kinderen tijdens dit thema een aantal kranten samenstellen.

    We beginnen het thema met verschillende soorten kranten te bekijken en met brainstormen rond onze klaskrant.
    Vervolgens noteren we wat schrijftips die ons kunnen helpen om een goed krantenbericht te schrijven.
    We beluisteren ook enkele interviews om ideeën op te doen voor ons eigen interview.
    In een krant staan niet alleen berichten of artikels maar ook foto's. Bij die foto's staat meestal een onderschrift.  Dat onderschrift vertelt iets over de foto.  We bekijken samen enkele foto's en kiezen het passende onderschrift.
    We staan ook even stil bij het verspreiden van nieuws, nu gebeurt dat door de radio, de tv, de krant, het internet, ..., maar hoe gebeurde dat vroeger? Wat zijn de voordelen van hoe het nieuws nu verspreid kan worden t.o.v. vroeger?
    Op donderdag is het dan zover!  We starten met onze klaskrant.
    Marike, Bram en Fabienne werken rond de krantenkoppen,
    Celine, Vince, Myra en Eden nemen een interview af van juf. Greet,
    Christophe, Kyle, Zoë en Helena zoeken een passend onderschrift bij foto's,
    Jolien, Lennard, Aude en Senne maken een verslagje over Japan  en Libië en
    Merel, Tine, Robbe en Brent schrijven enkele mopjes en raadsel voor in ons krantje.
    In het begin is het wat zoeken maar we hebben onze deadline gehaald en op vrijdag verscheen ons eerste krantje, gedoopt met de naam "HET BELANG VAN DE ZEPPELIN".

    Met onderstaande link kan u ons krantje bekijken.  Veel leesgenot!


    Bijlagen:
    krant hoekenmoment 1.doc (1.7 MB)   




    Welkom in klas 3!
    Archief per week
  • 18/07-24/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
    Interessante links
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs