Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    23-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Graffiti

    GRAFFITI

    Graffiti is het verkleinwoord van graffio (kras, krab) van het Latijnse werkwoord

    graffiare.

    Graffiti betekent dus "krasjes" en is het op straat of in andere min of meer openbare

    plaatsen met verf of viltstift aanbrengen van mededelingen of afbeeldingen.

    Vaak wordt graffiti in verband gebracht met vandalisme, door graffitispuiters die

    eigendommen van anderen beschadigen en deze daarmee op kosten jagen om de

    graffiti te verwijderen. Graffiti bestaat echter ook als kunstvorm.














































    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 22 tot 26 maart
    maandag:      leerlingenraad
                        derde kleuterklas + eerste graad Izenberge: schildertechnieken
                        muziek met Tine Devoghel voor 1, 2, 5 en 6 (Leisele)
                        voorstelling in het Casino voor 3 en 4 van Leisele

    dinsdag:        graffiti voor het zesde leerjaar
                        Het lager van Izenberge en Beveren + 3 en 4 van Leisele gaan zwemmen.
                        vergadering vriendenkring Beveren

    donderdag:   druktechnieken voor het vierde en het vijfde leerjaar van Leisele
                        Het derde leerjaar van Leisele leert schilderen met Denis Dewitte (Beauvoorde)

    vrijdag:         afsluit van het project kunst en cultuur...

    20-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunst in Izenberge
    Donderdagnamiddag mochten we op bezoek bij beeldhouwer Paul Baeteman.
    We stapten zijn atelier binnen en kregen wat uitleg over het beeldhouwen.
    Daarna bewonderden we zijn beelden en deden inspiratie op om een eigen beeldje te maken.
    Vol fantasie en creativiteit gingen we aan de slag!
     
    lager Izenberge
     
    Vrijdagnamiddag kregen we bezoek van een kunstenares.
    Ze liet ons verschillende schildertechnieken zien en vertelde over een aantal kunstenaars.
    Bij kijken en luisteren hebben we het zeker niet gelaten. We pakten penseel en verf en schilderden erop los.
    Kleurrijke hartjes kwamen tevoorschijn op ons schildersdoek!
     
    3de kleuter en lager Izenberge





















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 22 tot 25 maart
    maandag  22/03/2010
    Wortelsoep                             
    Gentse waterzooi                       
    Rijst                                   

    dinsdag  23/03/2010
    Kervelsoep                             
    Lasagne                                 

    donderdag  25/03/2010
    Tomatengroentesoep met balletjes       
    Pangasiusfilet in mosterdsaus          
    Cruditeiten                            
    Puree                                   

    vrijdag  26/03/2010
    Preisoep                               
    Kaasvink                               
    Prinsessenbonen                        
    Gekookte aardappelen                    

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek aan beeldhouwer Paul Baeteman
    Bezoek aan beeldhouwer Paul Baeteman
     
    Donderdag en vrijdag gingen de kinderen van het 2de en het 1ste leerjaar op bezoek bij de beeldhouwer.
    We zagen eerst verschillende soorten stenen waaruit de beeldhouwer beelden maakt o.a. marmer en arduin.
    Hij maakt ook houten beelden.
    Daarna mochten we zelf aan de slag met een stuk zachte steen (Ytong-blokje).
    Na een groot uur gezucht en gezwoeg was iedereen heel tevreden met het resultaat: hartje, bloem, ei, olifant, ...
    Tussendoor mochten we ook de tentoonstellingsruimte bekijken waar heel wat beelden te zien waren.



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoolfeest in Beveren!

    Schoolfeest te Beveren: Stef Skelet wil vliegen

     

    Wij blikken tevreden terug op een héél geslaagd schoolfeest!!

    Proficiat aan alle kinderen jullie hebben dit schitterend gedaan!
    Ook de vriendenkring en leerkrachten van Leisele willen wij danken voor de goede samenwerking!!

    Het lager bracht een toneelstukje over Stef Skelet wil vliegen. 
    Zij sloten het schoolfeest af met een rap:


    Vogels en vleermuizen in de lucht.

    “Ik wil ook gaan vliegen!” zei ie met een zucht.
    Vleugels en een bezem, die heeft hij niet.
    Stef is verdrietig, zoals je ziet.

    Neem nu die keer met die luchtballon.
    Hij wou daarmee vliegen naar de zon.
    En toen was daar die heks met die veel te scherpe neus.

    En “PANG” zei dat ding van flieder fladder fleus!

    De slotgrachtgriezel lacht zich kapot,

    “Haha haha ha Steffie Stef is zot”.
    Het spook en de monsters komen erbij.
    Het lukt Stef nooit, dat weten wij!

    De kleuters waren de piloten en dansten erop los.  Op de foto’s zie je ons jumpen!!

    De juffen van Beveren

    De foto's van het schoolfeest vind je terug op volgende link:
    http://picasaweb.google.be/112015310710511339673/SchoolfeestBeveren14Maart2010?feat=directlink


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMAK (deel 5)
    Enkele foto's vanuit Beveren (SMAK)
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beeldhouwen
    Vrijdagnamiddag gingen we op bezoek bij Paul Baeteman.
    Hij toonde ons eerst zijn atelier en materiaal waarmee hij werkt.
    Daarna mochten ze zelf aan de slag.
    Toen we klaar waren, moest er opgeruimd worden.
    Helemaal niet leuk, maar hier wel! Het stof gewoon wegblazen!
    Voor we naar huis vertrokken, mochten we ook nog eens de beeldhouwwerken van Paul Baeteman bekijken.
    Ze waren allemaal prachtig!































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoedenparade in de derde graad

    Hoedenparade in de derde graad!

     

    Zelfde grondvorm, maar toch zoveel verschillende en verbluffende resultaten!

    Door het toepassen van allerlei technieken om papier vorm te geven, creëerden de leerlingen uitzonderlijk prachtige hoeden!

    De hoeden op ‘Waregem koerse’ zouden hierbij vebleken!

    (Toevallige voorbijgangster juf Sandra kon er niet aan weerstaan om ook even de poseren!)










































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KUNSTelen met de K van Kikkerklas
    KUNSTelen met de K van Kikkerklas

    Ook in onze kikkerklas werd een hele week druk gekunsteld. De wereld van de kleuren is ons niet meer vreemd. We werkten met de kleurenschijf van Newton (en leerden zo hoofdkleuren en secundaire kleuren kennen). We konden meteen aan de slag, want nu wisten we dat je groen, oranje en paars maakt door de hoofdkleuren te mengen.
    We maakten kennis met de schilderkunst van Piet Mondriaan (die hield van zwarte lijntjes, witte vlakken en hoofdkleuren). Na enige studie van zijn werken, maakten we er zelf ook één.
    Keith Haring leek ons ook een toffe kunstenaar, dus probeerden we of wij ook zo'n kleurenmannetjes konden schilderen (en daar slaagden we natuurlijk ook in).
    We hebben het heel erg naar onze zin gehad deze week... en hou vooral de 'kunstboekencollectie' in het oog... misschien prijkt onze naam daar ooit ook wel op!

    Juf Sandra en alle kikkervriendjes






































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstel je mee: dansexpressie voor de kleuters
    Kunstel je mee: dansexpressie voor de kleuters

    We kunnen er wat van ... zwaaien met de handjes en schudden met de poep... maar nu kwam de danslerares ons de kneepjes van het vak bijbrengen. Eerst luisteren naar de muziek en dan dansen wat je hoort.
    Stapsgewijs werkten we in groepjes een hele dans uit en na een uurtje konden we die al helemaal.
    De allerkleinsten kwamen tot een rondedansje, de kleuters van de tweede klas dansten zich een weg doorheen het sprookjesbos en de oudste kleuters verkenden het circus!
    We hadden het super naar onze zin... jammer genoeg vloog de tijd voorbij ... gelukkig liet de danslerares haar muziekjes achter ... zodat we nog heel veel verder kunnen swingen met onze eigen juf!

    Juf Mieke S, juf Nancy, Juf Mieke B en juf Sandra
    en alle kleuters van Leisele, Izenberge en Beveren














    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hokus pokus pas
    Hokus pokus pas

    Dat schilderen en musiceren kunst is, weten we allemaal... maar goochelen is dat ook. Dat kwam meester Filip (alias Flupke in de goochelshow) ons bewijzen. Hij nam ons mee op een piratenschip en toonde ons vervolgens een zandberg op zijn boerderij. Vandaar vertrokken we met een schatkaart richting bos... en toen begon de magie. Omdat sigaretjes ongezond zijn, maakte Flupke er een mini-sigaretje van (en dat kun je niet meer roken!). Hij toverde een toverei tevoorschijn ... en ook weer weg, bracht een kleurboek mee zonder tekeningen (wij hielpen hem om er tekeningen in te toveren en we slaagden er zelfs in om ze te kleuren... zonder potloden!) en nog veel meer.
    We staarden met open mond naar al die trucjes... het was echt magisch!

    Juf Sandra, juf Nancy en alle kleuters van de 2de en 3de klas (Leisele, Izenberge en Beveren)






    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alle foto's van De Rhille op één webalbum
    Wil je graag nog eens alle foto's van De Rhille bekijken
    of wil je liever enkele foto's downloaden?

    Dat kan via dit webalbum...

    http://picasaweb.google.be/112015310710511339673/DeRhille8Tot12Maart2010?feat=directlink

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muziek met juf Tine (deel 3)
    Na de opening van het project stond ook voor 3&4 muziek op het programma.






















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opening van het project kunst en cultuur
    Enkele foto's van de opening van ons project kunst en cultuur...










    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMAK (deel 4)







































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMAK (deel 3)
    Vandaag trokken ook de tweede en derde graad richting Gent. 
    De trein (steeds een beetje reizen ) en het zonnetje zorgden er al voor dat onze dag niet meer stuk kon. 
    In het SMAK maakten we kennis met actuele kunst.   
    We leerden wat pop-art nu precies is en sloten dit alles af met een scrabble spel met letterkoekjes. 
    Terug thuis hadden we nog eventjes wat tijd, we sloten de dag af met een bezoekje aan het speelpleintje van Leisele.
































































    16-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMAK (deel 2)

    Deze morgen namen we de trein richting Gent.
    Vol spanning keken we uit naar onze tweede activiteit; een bezoek aan het SMAK!
    De kinderen kregen er een actieve rondleiding.
     
    Het was leuk om te kijken naar het kunstwerk van Tamara. Wij moesten het kunstwerk zo goed mogelijk beschrijven
    en de andere kinderen konden het dan tekenen.
     
    Ik mocht zorgen voor het rugzakje en de potloden uitdelen. Ik was een beetje oppasser!
     
    Het grote kunstwerk, geschilderd op de muur, vond ik heel mooi.
    Ook het beeld bovenop het museum.
     
    Ik keek heel graag naar het kunstwerk van chocolade.
     
    We zagen ook een beeld van een baby-olifant. Het leek zo echt!
     
    De reis op de trein was plezant.
     
    In een museum zijn de mensen heel stil.
     
    De ruimtes waren heel groot!
     
    Na deze aangename gidsbeurt was het tijd om onze knorrende magen het zwijgen op te leggen.
    We hadden nog even de tijd om te ravotten op een speelpleintje.
    Na deze drukke dag stapten we moe maar voldaan terug op de trein richting Veurne.  
     
    lager Izenberge, Beveren en 1&2 Leisele
     


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMAK (deel 1)
    Vandaag mochten 38 enthousiaste kinderen en 6 leerkrachten met de trein op uitstap naar het Stedelijk Museum voor Actuele Kunst in Gent. 
    Op het dak van het gebouw stond een beeld van Jan Fabre en Gabriele mocht dit nadoen. Het kunstwerk heet 'man die de wolken meet'.
    In het museum zagen we o.a. een groot muurschilderij, een namaak baby-olifant en een schilderij gemaakt met chocolade.
    Bij enkele kunstwerken mochten de kinderen een opdracht uitvoeren.
    Als afsluiter van de dag konden de kinderen zich nog eventjes uitleven op het speelplein vooraleer we opnieuw een uur op de trein mochten zitten.

















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muziek met juf Tine (deel 2)
    De cultuurweek is van start gegaan en al snel konden we genieten van de eerste activiteit.
    Een activiteit vol muziek en plezier!
     
    lager Beveren en Izenberge
































    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs