Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 08 tot 12 februari
    maandag  08/02/2010
    Aspergeroomsoep                        
    Rundsbouletten-Champignons tomatensaus 
    Deegwaren                               

    dinsdag  09/02/2010
    Tomatengroentesoep                     
    Kabeljauw in roomsaus                  
    Broccoli                               
    Gekookte aardappelen                    

    donderdag  11/02/2010
    Groentesoep                            
    Kippenootjes                           
    Appelmoes                              
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  12/02/2010
    Crecysoep                              
    Hamrolletje met seizoengroenten        
    Kaassaus                               
    Puree                                   

    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstwerk in de derde graad
    Een tijdje geleden sloten 70 Vlaamse burgemeesters zich aan bij de sensibiliseringscampagne "Burgemeesters tegen alle vormen van geweld". Het sensibiliseringsproject is een idee van activistisch kunstenaar Enca Caen uit Merelbeke, die zeventig handen vervaardigde in gips die symbool moeten staan voor het verzet tegen elke vorm van geweld. De burgemeesters moesten een kunstenaar zoeken die de hand artistiek bewerkt om nadien tentoon te stellen in de inkomhal van het gemeentehuis.

    De tentoonstelling is ondertussen afgelopen en de beelden zijn weer ‘naar huis’.In navolging van de zeventig handen maakte de kunstenaar nu ook een Vlaamse hand tegen alle vormen van geweld. Het is een kunstwerk voor het Vlaams-parlement. Het symboliseert in de handpalm de leeuw van de Vlaamse gemeenschap met op de rugzijde een leeuw met 70 klauwen. Elke klauw staat symbool voor een burgemeester en zijn (haar) gemeenschap, voor hun verzet tegen iedere vorm van geweld in onze huidige samenleving en voor het beschermen van vrouwen, kinderen en hulpbehoevenden in onze maatschappij.

    Dit laatste prachtige kunstwerk staat nu in onze klas n.a.v. ‘Oorlog en poëzie’. Voor de klassen die meewerkten aan ‘Oolog en poëzie’ maakte de kunstenaar ook een chocoladebeeld.

    Na een bezoek aan de vrije basisschool Alveringem, gemeenteschool Alveringem en de gemeenteschool Stavele heeft dit beeld de eerste zon niet overleefd en kan zo dus niet meer in Leisele staan.

    Wel moeten de leerlingen nog uitmaken wat met de overblijfselen van de chocolade versie (4 kg) met gebeuren.

    29-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.menu 1 tot 5 februari
    maandag  01/02/2010
    Tomatensoep                            
    Varkensragout dijonaise                
    Erwtjes                                
    Gekookte aardappelen                    

    dinsdag  02/02/2010
    Preisoep                               
    Braadworst                             
    Witte bonen in tomatensaus             
    Gekookte aardappelen                    

    donderdag  04/02/2010
    Seldersoep                             
    Kalkoenfilet                           
    Veenbessensaus
    Cruditeiten                            
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  05/02/2010
    Kervelsoep                             
    Zeefantasie                            
    Bloemkool in bechamelsaus              
    Puree                                   

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bezoek aan het ziekenhuis (school Beveren)
    Op donderdag 28 januari brachten we met z'n allen een bezoekje aan het Jan Ypermanziekenhuis.
    Eerst konden we een kijkje nemen in de ambulance.
    Daarna werden we doorverwezen naar radiologie. Eventjes kijken of er bij Diëgo niets gebroken was.
    Gelukkig was alles in orde!
    Met Julie gingen we dan richting pediatrie. Daar werd ze grondig onderzocht.
    Gelukkig waren we allemaal kerngezond en konden we samen terugkeren naar Beveren.











    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtendag
    Donderdag 28 januari was het gedichtendag.
    De kinderen van 1&2 namen zelf de pen en fantaseerden erop los.






    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 25 tot 29 januari
    maandag:        Vandaag is het turnen voor de leerlingen van het lagere van Beveren. (i.p.v. dinsdagmiddag)

    dinsdag:          eerste zwembeurt voor de leerlingen van Izenberge, Beveren en 3 en 4 te Leisele.
                          ouderavond eerste communie in Gyverinckhove (19.00 uur)
                          ouderavond vormsel in Leisele (om 19.30 uur)

    woensdag:      Geen pedagogische studiedag! (les voor iedereen, dus)
                           Juf Sofie komt terug.

    donderdag:      bezoek aan het Jan Ypermanziekenhuis voor de kinderen van Beveren
                                 (bezoek aan spoed - radiologie - pediatrie - materniteit)

    vrijdag:            vrije dag voor iedereen!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zusje op bezoek (Beveren)
    Hiep Hiep Hoera een zusje voor Eus en Ida!!
    Geboren op 1/1/2010!!
    Mama Sofie kwam zus even aan ons tonen...




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het klimaat (lager Izenberge)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In actua lazen we het artikel ‘Top over klimaat’.

    Begin december vergaderden de leiders van de wereld in Kopenhagen (Denemarken).
    Tijdens de top praatten ze over het klimaat.  
    Er moet iets gebeuren met het klimaat, anders zal alles kapot gaan. 
    Maar ze kwamen slechts tot een zwak akkoord.
    Het mag niet meer dan 2 graden warmer worden op onze planeet.
    Hoe ze dat gaan doen, beslissen ze misschien volgend jaar.

     

    Wij willen graag nu al iets doen voor het klimaat, daarom maakten we enkele affiches!

     

    Mathijs, Tuur, Faith en Mary  Grace


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 25 tot 29 januari
    maandag  25/01/2010
    Tomatensoep met balletjes              
    Roerei                                 
    Spinazie                               
    Puree                                   

    dinsdag  26/01/2010
    Erwtensoep                             
    Rundshamburger                         
    Rodekool                               
    Gekookte aardappelen                    

    donderdag  28/01/2010
    Tomatengroentesoep                     
    Varkensgebraad Prince Orloff           
    Prinsessenbonen                        
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag: vrijaf

    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleuters van Izenberge bij de dokter op bezoek
    Op de onderzoekstafel krijgt Arie een zalfje en en pleister op zijn kapotte knie.
    Ai, oei, Bavo heeft een beetje pijn aan zijn keel ...
    Zoooo groot....onze handen onder het reuze vergrootglas.
    Meten hoe groot en zwaar we zijn!
     
    Terug in de klas spelen we 'doktertje'. 
    Iedereen heeft nu wel pijn in z'n buik!  Sommigen willen zelfs een spuitje!
    Wat is het leuk om ziek te zijn!























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als ik kon toveren

    ALS IK KON TOVEREN

    Spreekopdrachten met goocheltrucs in de derde graad

    Vandaag gingen we in de taalles de magische toer op.

    Goochelen is niet toveren. Toveren is iets bovennatuurlijks, denk maar aan Harry Potter. Goochelen heeft vooral te maken met handigheid en vingervlugheid. En dat vraagt oefening en training. Goochelen heeft ook te maken met gezichtsbedrog.

    We leerden enkele eenvoudige goocheltrucs en vooral ook de manier waarop we onze goocheltruc naar de toeschouwer kunnen brengen.
    Er waren enkele aandachtspunten die we moesten in acht nemen.
    Ik spreek op passende toon en gebruik een passend tempo en volume, met afwisseling om mijn publiek te boeien.
     Ik verzorg mijn articulatie.
    Ik kijk naar mijn publiek.
    Ik gebruik een goede openingszin

    Na elke truc, beoordeelden we onze klasgenoten en moesten we ook onszelf evalueren.

    Toffe spreekles!
















    19-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vroeger

    Gisteren kwam in onze klas een oma vertellen over vroeger.

     

    .  Vroeger schreef je niet vaak op papier, maar op een lei.

    .  De lei komt uit rotsen. Deze maken ze glad.

    .  De griffels zijn ook van lei gemaakt. Pas op dat je ze niet laat vallen!

    .  Als je stout was, moest je onder de rok van de zuster zitten.
    Weet je dat ze soms een windje liet?

    .  In de wiskundeboeken mocht je niet schrijven.

    .  Als straf sloeg de zuster op je handen met een regel.
    Dat deed waarschijnlijk erg pijn!

    .  De oma had een foto mee van haar klasje. Dit vonden we grappig!   

    .  Je pen mocht je niet laten vallen, want je kreeg geen nieuwe!  Als de zusters goed gezind waren, kreeg je toch een nieuwe pen.

    .  We lazen uit oude boekjes voor het 1ste leerjaar.

    .  Soms moesten de kinderen wel een uur wandelen naar school.
    Het gebeurde dan dat ze te laat kwamen.

    .  Je moest heel veel vanbuiten leren.

    .  In de namiddag moesten ze veel, veel breien.

     

    Izenberge


















    18-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wereldmissiehulp

    Tijdens een leerlingenraad van vorig schooljaar hadden enkele leerlingen van het vijfde en het zesde leerjaar
    het goede idee spullen in te zamelen voor Afrika.
    Men dacht vooral aan kledij en speelgoed.
    In totaal brachten de leerlingen 12 volle dozen bij elkaar.
    Deze spullen werden deze week door wereldmissiehulp opgehaald.
    De organisatoren mochten helpen inladen...
    Proficiat voor jullie initiatief!






















    17-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 18 tot 22 januari
    maandag:       poppenkast voor alle kleuters

    dinsdag:         laatste zwembeurt voor de leerlingen van 1, 2, 5 en 6 van Leisele
                         Bij juf Stefanie starten vandaag de gezondheidslessen.

    vrijdag:          schoolfotograaf (afzonderlijk)

    In de klas van juf Willeke valt deze week heel wat te beleven:

            Nadat we vorige week het thema 'de ruimte' hebben afgewerkt
            zullen we deze week 'het weer' van dichterbij bekijken.
            Vrijdag oefenen we verder aan ons schimmenspel.  
            Op vraag van de kinderen proberen we het te filmen zodat we ons eigen werk
            ook eens kunnen bewonderen.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandopening gezelschapsspelletjes

    Vrijdagmiddag werden alle leerlingen van Beveren en Izenberge naar Leisele gebracht
    om samen met de hele school de maandopening te beleven.
    Na een gesmaakt optreden van Rube en Rutje speelden we gezelschapsspelletjes.
    Samen spelen, elkaar helpen, tegen je verlies kunnen en samenwerken zijn enkele van de
    doelen die we met deze middag nastreefden.
    De kinderen beleefden een supertoffe namiddag!










































    16-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterweer
    lekker weertje, koekepeertje

    Heel koud en fris ... maar wel gezond. Zo begonnen wij onze schoolweek ... met een gezonde winterwandeling. Het was al iets warmer dan vorige week, maar toch schommelden de temperaturen nog rond het vriespunt (zoals we konden waarnemen op de thermometer op school).
    Eens terug in de klas, bundelden we onze gedachten op papier. We tekenden alles waar we aan dachten als we het woord 'winter' hoorden. Met die gedachten in ons achterhoofd (en op het grote blad dat uithangt in de klas) bouwden we ons thema op.
    Tijdens onze wandeling hoorden we veel vogeltjes... ze hadden blijkbaar honger... uit een kringgesprek kwamen we tot de vaststelling dat vogeltjes het niet zo makkelijk hebben in de winter. Voedsel is dan moeilijker te vinden, vooral als alles nog eens bedekt is met sneeuw.
    Om onze kleine dierenvriendjes wat uit de nood te helpen, brachten we oud brood mee naar de klas. We maakten ook zelf vetbollen. Die nemen we volgende week mee naar huis om in de tuin te hangen.

    Volgende week zijn we er weer ... met meer winterweer.
    Juf Sandra en de kleuters van de kikkerklas













    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 18 tot 22 januari
    maandag  18/01/2010
    Kervelsoep                             
    Vol-au-vent met champignons            
    Rijst mix                               

    dinsdag  19/01/2010
    Tomatensoep                            
    Runderstoverij                         
    Appelmoes                              
    Gekookte aardappelen                    

    donderdag  21/01/2010
    Preisoep                               
    Varkensgebraad                         
    Ardeense saus
    Bloemkool in bechamelsaus              
    Puree                                   

    vrijdag  22/01/2010
    Lentesoep                              
    Lasagne                                 

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proefjes met water en ijs

    Proefjes rond water en ijs

     

    Vorige week sloten we ons thema ‘Water en ijs’ af met enkele proefjes.

    We zochten een antwoord op verschillende vragen.

    Dat was niet zo simpel. We moesten eerst alles klaarzetten, de stapjes goed lezen,…

    Weten jullie het antwoord op de volgende vragen:

    -      Waarom is het soms glad?

    -      Waarom draag je warme kleren in de winter?

    -      Is het voor iedereen even warm of koud?

     

    Tijdens onze proefjes kregen wij overal een antwoord op. Kijk maar eens hoe flink we de stapjes uitgevoerd hebben.
















    11-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 11 tot 15 januari
    maandag  11/01/2010
    Seldersoep                             
    Bolognaise                             
    Geraspte kaas                          
    Volkoren spaghetti                      

    dinsdag  12/01/2010
    Tomatensoep                            
    Zalm in groentengarnituur              
    Preistamppot                            

    donderdag  14/01/2010
    Landbouwerssoep                        
    Kippenfilet                            
    Erwtjes                                
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  15/01/2010
    Wortelsoep                             
    Cordon bleu                            
    Witte kool                             
    Puree                                   

    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 11 tot 15 januari
    maandag:         Wereldmissiehulp komt het ingezamelde speelgoed + kledij ophalen!
                           Juf Ann gaat deze middag op bijscholing. Juf Anke vervangt haar.
                           samen zingen met alle kinderen van het lagere te Leisele, Beveren en Izenberge

    dinsdag:           voorstelling Unfold in het Casino te Koksijde voor de leerlingen van 5 en 6
                           zwemmen voor 1, 2, 5 en 6 van Leisele

    woensdag:       Vandaag vervangt juf Anke juf Melanie die een dagje afwezig is.

    donderdag:      medisch onderzoek voor de leerlingen van het vijfde leerjaar (vertrek om 8.30 uur!)
                           personeelsvergadering. (Dus geen studie!)

    vrijdag:            Het CLB komt een les geven voor de leerlingen van het vijfde en het zesde leerjaar.
                           namiddag: maandopening voor alle leerlingen (Leisele)



    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs