Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    21-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kronkeldiedoe
    Donderdag trokken de kinderen van de 1ste graad naar Oostduinkerke om er de hele namiddag te sporten.
    Als opwarmer dansten ze op het "kronkeldiedoe-lied".
    Kronkeldiedoe is een mannetje dat boordevol energie langs verschillende oefeningen kronkelt en veert. 
    De kinderen doorlopen een gevarieerd parcours met telkens nieuwe verrassende spelsituaties.
    meer foto's te zien op www.vbsdelibel.be











    18-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Integratie 3de kl en 1ste lj: Hans en Grietje
    We kennen het best wel, dat sprookje. Maar om er zeker van te zijn, vertelde juf Sandra het nog eens aan de kinderen. We leefden mee, beleefden de spanning bij het smullen van het peperkoekenhuis en doorstonden de angst toen de vrouw die er woonde een heks bleek te zijn.En we voelden de adrenaline toen de stoute heks de oven in geduwd werd en Hans en Grietje terug naar huis konden.
    En we kennen de moraal ook wel: niet snoepen van het peperkoekenhuis, geen snoep aanvaarden van een vreemde. We weten het echt wel. Echt, echt wel.
    Maar één ding is toch moeilijk te weerstaan: de verleiding van snoep en lekkers...
    We gingen aan de slag en maakten met z'n allen de bouwstenen voor ons eigen peperkoekenhuis: peperkoek, witte 'chocolijm' en snoepgoed, veel snoepgoed. Het was moeilijk om de vingers niet af te likken tijdens het maken van de stenen, maar het lukte ons wel.
    En het was een prachtig peperkoekenhuis: met deur, ramen, schoorsteen, rook en al... alles erop en eraan.
    En het zag er heerlijk uit, hemels kleurrijk, het water kwam in onze mond.
    En het was een marteling, een echte marteling om eerst te kijken hoe mooi het wel was, zonder te proeven, zonder aan te raken.
    En het gaf een megakick toen we eindelijk, eindelijk, eindelijk mochten smullen van het peperkoekenhuis. Gelukkig was de boze heks niet thuis en zullen wij nog lang en gelukkig leven!!

    Juf Melanie en juf Sandra
    alle kinderen van het eerste leerjaar en de derde kleuterklas van Leisele













    17-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jules en juf Ruth zijn ziek... (jongste kleuters Leisele)
    Juf Ruth en Jules waren de afgelopen week heel erg ziek.
    De kleuters onderzochten hen en ze werden snel weer beter.
    We hebben elk onze eigen dokterstas gemaakt.
    Daarnaast experimenteerden we met spuitjes en verf.
    We stappen allen kerngezond over naar het thema sprookjes.













    16-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 18 tot 22 januari
    De enige speciale activiteit voor deze week is:
    dinsdag: zwemmen voor de leerlingen van 3, 4 en Beveren.

    Juf Mieke (jongste kleuters Leisele) is afwezig door ziekte en wordt vervangen door juf Ruth.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 18 tot 22 januari
    maandag 18 januari

    tomatensoep
    kippenfilet
    veenbessensaus
    bloemkool
    gekookte aardappelen

    dinsdag 19 januari

    juliennesoep
    cordon bleu
    wortelstamppot

    donderdag 21 januari

    groentesoep
    runderstoverij
    appelmoes
    gebakken aardappelen

    vrijdag 22 januari

    seldersoep
    lasagne

    14-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele -ismen
    Realisme, pointillisme of kubisme! Termen die voor de derde graad helemaal
    niet meer vreemd in de oren klinken. Even testen of zij het even goed kunnen
    als de grote kunstenaars.


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Driekoningen (kleuterklas Beveren)









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom in onze klas Corneel (kleuterklas Beveren)
    .






    12-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jongste kleuters van Leisele wensen iedereen een schitterend 2016 toe !
    De jongste kleuters van Leisele wensen iedereen een schitterend 2016 toe !




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Commedia dell’arte, tweede graad Leisele

    Commedia dell'arte is een Italiaanse vorm van geïmproviseerd toneel dat vooral van de 16e tot 18e eeuw populair was.

    Tegenover de "geleerde" komedie, belichaamde de commedia dell'arte de volkshumor. Het was een toneeltechniek zonder vaste regels, waarbij geen geschreven tekst werd gebruikt: de hoofdinhoud van het stuk was vastgelegd in een "scenario", waarop de spelers verder improviseerden, elk naar eigen smaak en talent. Er werden zoveel mogelijk toespelingen op actuele gebeurtenissen en personen ingelast, gapingen in de handeling werden opgevuld met visuele grappen, acrobatische capriolen, muziek, dans, pantomime enz. Het improviseren was daardoor eigenlijk een "vak". (un' arte)

    Kenmerkend is dat in deze komedies steeds dezelfde personages met steeds dezelfde naam, een direct herkenbaar uiterlijk en eenzelfde karakter optreden. 


    We begonnen de les met het inoefenen van de grote en grappige bewegingen in de frisse buitenlucht.  Daarna moesten we ons inbeelden dat we nog nooit een stoel hadden gezien…  Wat zou het zijn, waarvoor zou zo’n ding gebruikt worden?


    Op het einde van de les mochten we zelf een personage kiezen en hiermee aan de slag gaan:

    Il Dottore (De dokter), Il Arlecchino (De harlekijn), Il Pantalone (De meester), Il Capitane (De kapitein)


    Een leuke les vol improvisatie!


















    10-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 11 tot 15 januari
    dinsdag:     zwemmen voor de leerlingen van Beveren en 3 + 4 Leisele
    personeelsvergadering (dus geen studie)
    vergadering vriendenkring Beveren

    woensdag:      De kleuters van Beveren bezoeken een volière.

    donderdag:    integratieactiviteit derde kleuterklas / eerste leerjaar Leisele (thema sprookjes)
    kronkeldidoe voor de leerlingen van de eerste graad

    zondag: eerste instapviering eerste communie (09.30 uur/kerk Alveringem)

    09-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 11 tot 15 januari
    maandag:
         jardinièresoep
         runderbouletten
         tomatensaus
         preistamppot

    dinsdag:
         aspergesoep
         kipfrietjes
         ananas in currysaus
         rijst

    donderdag:
         tomatengroentensoep
         visfilet in brévalsaus
         gestoofde wortelschijfjes
         puree

    vrijdag:
         preisoep
         hesp in kaassaus
         macaroni


    07-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drie koningen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Op 6 januari gingen wij sterzingen in school. Met 9 x 3 koningen weliswaar...

    Juf Sandra en de kleuters van de kikkerklas


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleuters Izenberge
    Nu mag Ella samen met grote broer naar school!
    Welkom Ella in onze klas!










    04-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezelschapsspelletjes tweede graad Leisele
    Gezelschapsspelletjes tweede graad Leisele
    Net voor de kerstvakantie mochten we in de namiddag gezelschapsspelletjes spelen.
    Of we dat leuk vonden?  Kijk maar snel naar de foto's en vergeet zeker niet om ook een kijkje te nemen op http://www.vbsdelibel.be/


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samen vieren Izenberge
    Samen feest vieren!

    Neem ook een kijkje op de website van onze school voor meer foto's.













    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magneten Izenberge
    In de klas konden we heel wat experimenteren met magneten. 
    Op het einde van het thema maakten we ons eigen hengelspel.









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede graad Leisele: lichtspektakel op het lied 'Als ik 's avonds in mijn bed lig'

    Lchtspektakel op het lied 'Als ik 's avonds in mijn bed lig'


    Als ik ’s nachts in mijn bed lig

    en het nachtlampje gaat uit,

    dan ziet de hele kamer

    er ineens heel anders uit.

     

    In het donker lijkt het wel

    Alsof er honderd schimmen staan…

    Zijn het monsters, wilde dieren?

    Spoken, heksen, reuzemieren?

    Zou ik gillen, zou ik tieren…?

    Nee, ik knip het lichtje aan.














    03-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 4 tot 8 januari
    maandag:      start nieuwe peuters
                
    dinsdag:       voorstelling prioriteit 'dankbaarheid' op school
                         eerste zwemles voor Beveren, 3 en 4 van Leisele

    woensdag:    sterzingen voor de leerlingen van Beveren en de oudste kleuters van Leisele

    donderdag:   biebbezoek

    Iedereen een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 4 tot 8 januari
    Maandag 04/01/16
    Tomatensoep
    Vol-au-vent met champignons
    Rijstmix

    Dinsdag 05/01/16
    Seldersoep
    Ardens gebraad
    Duivelse saus
    Erwtjes
    Gekookte aardappelen

    Donderdag 07/01/16
    Kervel-preisoep
    Zalm in roomsaus
    Cruditeiten
    Puree

    Vrijdag 08/01/16
    Crecysoep
    Braadworst
    Mosterdsaus
    Rode kool
    Gekookte aardappelen



    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs