Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    10-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samen de provincies oefenen en dino's knutselen.
     












    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brandweer Beveren
    Tutaa tutaa daar komt de brandweer aan!!! (kleuterklas Beveren)
    Met de brandweerkazerne van Beveren.
    Help er is brand in ons huisje, we zitten met een wespennest, ...
    Als echte brandweermannen kleine en grote brandjes blussen!
















    07-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 8 tot 12 juni
    maandag:      personeelsvergadering voor de leerkrachten (dus geen studie)

    dinsdag:        schoolreis kleuters (iedereen vertrekt vanuit Leisele)

    donderdag:    start proeven 4, 5 en 6

    vrijdag:          bezoek aan de brandweer (kleuterklas en lager van Beveren)

    05-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Maandag 08/06/15 Dinsdag 09/06/15 Donderdag 11/06/15 Vrijdag 12/06/15
    Juliennesoep
    Bolognaise
    Geraspte kaas
    Spaghetti
      Seldersoep
    Kalkoenstoverij met champignons
    Gebakken aardappelen
    Tomatengroentesoep
    Cordon bleu
    Cruditeiten
    Puree

    31-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 1 tot 5 juni
    maandag:      De vriendenkring van Leisele/Izenberge brengt nieuw speelplaatsmateriaal naar Leisele.
                          leerlingenraad
                          De mama van Fien en Kaat komt kleine Kaat een badje geven in de klas van juf Mieke Bonny.
                          fietsen voor de kleuters van de kikkerklas

    dinsdag:         middagsport te Leisele

    woensdag:     pedagogische werkdag (vrijaf voor de leerlingen en kleuters)

    donderdag:    supervliegdag voor de kleuters van Leisele (van 13.15 tot 16.00 uur)
                          biebbezoek voor de leerlingen van het lager van Izenberge en Leisele
                
    vrijdag:         De leerlingen van het zesde leerjaar starten vandaag met hun eerste IDP-proef.

    28-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maaltijden 1 tot 5 juni
    Maandag 01/06/15 Dinsdag 02/06/15 Donderdag 04/06/15 Vrijdag 05/06/15
    Wortelsoep
    Runderbouletten
    Tomatensaus
    Preistamppot
    Tomatensoep
    Kabeljauw in bieslookroomsaus
    Gestoofde wortelschijfjes
    Trivelli
    Preisoep
    Kalkoenfilet
    Veenbessensaus
    Cruditeiten
    Gekookte aardappelen
    Jardinièresoep
    Varkensgebraad Prince Orloff
    Erwtjes
    Gekookte aardappelen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leef je in en doe alsof, tweede graad Leisele

    Na de casinovoorstelling ‘Gebroken Dromen’ volgde nog een workshop.

    Thema: ‘leef je in en doe alsof’!  Een leuke les die bovendien nog eens kon doorgaan onder een stralende zon.

     

    Op de website hebben een nieuw mapje met nog heel wat meer foto’s van deze workshop.

    Ook staan er foto’s bij van de les techniek ‘Hoe maak ik verse muntthee?’ en ons knutselwerkje voor Moederdag.  




























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Webpad dino's
    Webpaden of webquests zijn geleide zoektochten op internet, waarmee de
    leerlingen op eigen niveau en interesse veilig informatie verwerken. Ze
    krijgen vragen en vinden de antwoorden op de websites die voorgesteld worden
    in het webpad. Webpaden zijn een zeer mooie en leerrijke manier om een
    WO-thema aan te brengen of uit te diepen. Leerlingen ontwikkelen hun
    zelfstandig werken.


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleuters Izenberge
    Juist! We werken in het thema "Jarig zijn"! 
     
    Natuurlijk horen daar heel veel leuke dingen bij: de klas versieren, versiering maken, taartjes smullen, dansen, zingen, spelen met ballonnen,...  Bij tik tak hadden we zelfs vuurwerk in onze klas! 
    Deze maand vierden we de verjaardag van Julia, Emiel, Octavie en  Satine! 
    Feest in de klas; en dat twee weken lang! Joepie! 
     
    Remco had ook een speciale gelegenheid om te vieren: hij kreeg een nieuw zusje! Welkom Margo!














    25-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 26 tot 29 mei
    Dinsdag 26/05/15 Donderdag 28/05/15 Vrijdag 29/05/15
    Boerensoep
    Kaasvink
    Mosterdsaus
    Bloemkool
    Gekookte aardappelen
    Tomatensoep
    Vol-au-vent met champignons
    Rijstmix
    Aspergesoep
    Vissticks
    Spinazie
    Puree

    24-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 25 tot 29 mei
    maandag:      vrijaf (Pinksteren)

    dinsdag:        workshop voor de leerlingen van 3 + 4 (naar aanleiding van de voorstelling in de kerk van 'Ster der Zee')

    woensdag:     kleuters en techniek voor de oudste kleuters van Leisele

    donderdag:    Hopsakee voor de jongste kleuters

    vrijdag:          medisch onderzoek voor de kleuters van de tweede kleuterklas en het vijfde leerjaar van Leisele

    21-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Theatervoorstelling Gebroken Dromen 2de graad Leisele

    Dinsdagvoormiddag gingen we naar de voorstelling Gebroken Dromen kijken, deze keer eens niet in het Casino zelf maar wel in de kapel Ster Der Zee.

    Op voorhand moesten we een enquête over onze dromen invullen. Bij aankomst kreeg ons formulier een nummer en een bijpassend eendje. We moesten met dat eendje onze grootste droom inspreken in een speciale dromenmachine en toen... konden we ons eendje en onze droom écht lanceren!

    Na alle lanceringen mochten we plaatsnemen in de kapel en probeerde het hele team verschillende dromen te realiseren. Zo werd Luna heel even Beyoncé en maakten we dankzij Zoé's droom allemaal een hemelkamertje (in onze gedachten).

    Deze interactieve voorstelling zat vol verrassingen en gekke kronkels!












    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toneel
    In het 4de leerjaar moesten we een leestekst dramatiseren. 
    Dat wil zeggen dat we moesten zorgen voor een goeie intonatie, passende bewegingen, de juiste uitdrukking op ons gezicht. 
    Gelukkig moesten we niet alles vanbuiten kennen! Het was fijn om ons te mogen inleven in onze rol!











    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACHTER DE MUUR te Roeselare bij studio Globo
    Wat gaat er schuil achter al die gevels in doodgewone straten? Tijdens het
    inleefatelier "Achter de muur" ontdekten we op een interactieve en creatieve
    manier de leefwereld van kinderen in kansarmoede.
    We werden  voor een dag inwoner van Oosterbeke, een fictieve stad met haar
    eigen jeugdbeweging, buurthuis en een paar bijzondere bewoners. We konden
    zelf ervaren met welke uitdagingen een gezin in armoede te maken krijgt.

    Een paar foto's om de sfeer op te snuiven.
    Voor meer, zie: http://www.vbsdelibel.be/ en ga naar schoolfoto's.
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een kleinere afvalberg voor de kikkerklas
    Enkele weken geleden kwam Prins Karton naar onze school. De koning was het beu om in Viesvuilland te wonen en Prins Karton wou hulp bij het opruimen ervan.
    We leerden dat je je afval moet sorteren. Maar daar hield het voor ons niet op.
    We brachten een bezoekje aan het containerpark en leerden er hoe afval gesorteerd wordt en wat er dan mee gebeurt.
    Ook op school gingen we eens rond om te kijken wat en hoe wij sorteren.
    We beslisten om ook te recycleren. Van afval maakten we een muziekinstrument.
    Oma Frida kwam ook naar de klas om te vertellen hoe mensen vroeger hun spullen hergebruikten. Wist je dat ze de krant in velletjes scheurden om te gebruiken als toiletpapier? En wist je dat de mensen oud brood gebruikten om er broodpudding van te maken?
    Het eerste weetje leek ons niet zo aangenaam, maar oma Frida liet haar kookboek achter in de klas zodat wij ook broodpudding konden maken... en dat vonden we leuk ... en heel erg lekker.

    Juf Sandra en de kleuters van de kikkerklas

















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proefjes rond zintuigen
    In de werolessen werkt de 1ste graad rond zintuigen.
    Er werden proefjes gedaan i.v.m. ruiken, voelen, horen, zien en proeven.



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cocktails maken
    Met behulp van een stappenplan leerden de kinderen van de 1ste graad hoe je een drankje kan maken 
    in verschillende laagjes.
    Daarna mochten ze zelf proeven van hun eigen creatie.

















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema Afval in Izenberge
    De voorbije weken leerden we heel wat over afval. 
    Als instap voor dit thema gingen we op bezoek naar Viesvuilland! 

    We leerden natuurlijk sorteren en de verschillende vuilbakken kennen. 

    Het containerpark zagen we ook van dichtbij. 
     
    In de klas hadden we enkele nieuwe hoeken:
    in de doppenbak mochten de jongsten experimenteren met allerlei doppen.
    De bewegingshoek stond vol emmers en dozen. We probeerden er doppen en proppen krantenpapier in de te gooien! 
     
    Voor godsdienst deden we een natuurwandeling: wat hoort bij de natuur? Wat is niet van de natuur? We ontdekten dat heel wat mensen afval op straat, in de weides, in de beek,.. gooien! 
    Wij weten nu dat het anders moet! 
     
    Met het mooie weer konden we ook eindelijk weer in de tuin spelen! Joepie! 
    Lekker genieten van het zonnetje!
     
    Na de paasvakantie mochten we ook een nieuwe peuter verwelkomen:
    Welkom lieve Owen-Lee!























    17-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 18 tot 22 mei
    Maandag 18/05/15 Dinsdag 19/05/15 Donderdag 21/05/15 Vrijdag 22/05/15
    Preisoep
    Varkensgebraad
    Duivelse saus
    Prinsessenbonen
    Gekookte aardappelen
    Erwtensoep
    Lasagne
    Juliennesoep
    Kippenfilet
    Currysaus
    Cruditeiten
    Rijst
    Tomatengroentesoep
    Heekfilet in brevalsaus
    Gestoofde wortelschijfjes
    Puree

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 18 tot 22 mei
    maandag:      fietsen voor de oudste kleuters van Leisele
                          geen studie voor de leerlingen (personeelsvergadering)

    dinsdag:         inleefatelier 'achter de muur' voor de leerlingen van 5 + 6
                           casinovoorstelling voor de leerlingen van 3 + 4

    woensdag:      bijscholing voor juf Nancy / juf Delphine vervangt haar in de klas.

    donderdag:     medisch onderzoek voor de kinderen van de 1ste kleuterklas en het derde leerjaar van Izenberge en Beveren
                           start project Dino's in het lager

    vrijdag:          medisch onderzoek voor de kleuters van de eerste kleuterklas van Leisele
                          bezoek aan de brandweerkazerne voor de kleuters en het lager van Beveren

    maandag:      vrijaf (Pinkstermaandag)



    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs