Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    19-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thema "De markt" bij de kleuters van Izenberge
    Onze poppenhoek was de voorbije weken een echte markt!
    We maakten er een fruit -en groentekraam; een kraampje met zuivelproducten, een bloemenkraam en een bakkerij.
    Bij dit rollenspel leerden we natuurlijk ook geld tellen! De oudste kleuters leerden ook dat we niet altijd gepast kunnen betalen. Dan krijgen we iets terug; en dit oefenden we enkele keren. 
     
    Aan de denktafel speelden we een spel van de markt: we moesten zo vlug mogelijk alle inkopen doen, maar we moesten goed kijken welke weg we gingen nemen! 
     
    We leerden ook eens gericht tekenen en schilderen: de kleuters kozen een product van "hun markt" en probeerden dit zo goed mogelijk na te tekenen. Alles werd dan ook geschilderd.
    Het derde kleuter had hier nog een bijkomende opdracht bij: ze moesten reclame maken voor hun product. Zo keken ze in reclameboekjes, en schreven ze de reclame over voor hun producten. We hingen de tekeningen op, in de markt. Het was net echt! 
     
    Daarnaast maakten we ook allemaal een eigen marktkraampje: de oudsten moesten ook de verkopers en kopers erbij maken.
     
    Als kers op de taart hadden we natuurlijk ons bezoek aan de markt! We konden heel wat zien, ruiken, voelen en zeker ook proeven! Een grote dank u wel aan de ouders die mee waren om te begeleiden! De kleuters hebben ervan genoten! 
     
    Met het fruit dat we kochten op de markt, maakten we lekkere fruitsalade klaar. Smullen maar! 
     
    Op het einde van het thema maakte het derde kleuter een portefeuille uit vilt. Zo kunnen ze ook thuis nog vaak spelen dat ze op de markt zijn!
























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorleesnamiddag
    De kinderen uit de derde graad hebben voorgelezen voor de jongere kinderen.
    Voorlezen verhoogt het plezier in lezen van de voorlezer. Het bevordert ook
    de concentratie van de luisteraar. Het omwikkelt de taal en stimuleert de
    fantasie.
    Maar vooral: het was SAMEN GENIETEN!
    Alle foto's zijn te vinden via de site van De Libel. (map 2 juf Ann en juf
    Mia)


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Olive'tje is jarig in de kikkerklas
    Een verjaardag betekent feest in de kikkerklas. Elke keer zingen en dansen we dan op een verjaardagsmedley. En elke keer zit daar ook een Engels liedje bij ... waarop we dan dansen zonder te zingen, want we spreken geen Engels.
    Maar de kikkerklas van dit schooljaar denkt daar anders over ... en zij zingen wel.
    Het liedje in onze medley is 'for he's a jolly good fellow'. En mijn kikkervriendjes zingen... het heeft enkele maanden geduurd vooraleer ik ontcijferd had wat zij eigenlijk horen in die Engelse liedjestekst... ze horen in geen geval 'for he's a jolly good fellow', maar ze zingen 'Olive'tje is jarig'...
    En ze zingen het overtuigd en uit volle borst.
    Het is zo grappig, maar ook zo authentiek als zij het zingen.
    En Olive'tje ... ja, die viert dus ook mee.

    Dus Olive'tje ... geniet nog van de vele verjaardagsmedleys in onze kikkerklas, want ik vind jou echt wel een super-vertaling-door-kleuters ... 

    En het spijt me als ik soms mijn lach niet in kan houden, maar 't is zo schattig en charmant en grappig en eigen aan mijn kikkervriendjes ... en daar geniet ik van.

    Gelukkige verjaardag Olive'tje
    Juf Sandra

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 20 tot 24 apri
    maandag:      casinovoorstelling voor de leerlingen van 1 en 2
                          workshop onderzoekend leren voor de leerlingen van 3 + 4 van Leisele

    dinsdag:        project 'viesvuilland' voor alle kleuters
                         zwemles voor de leerlingen van 1 tot 4 van Leisele
                        
    vrijdag:         bezoek aan het containerpark voor de oudste kleuters
                         fietsvaardigheidsparcours voor de leerlingen van 5 + 6

    Voor de kleuters van Izenberge is er heel goed nieuws! Juf Mieke komt (halftijds) terug naar de klas.
    Juf Delphine blijft nog even om samen met juf Mieke de kleuters te begeleiden...

    Voor de ouders van Leisele is het belangrijk te weten dat het kruispunt van het Stationsplein en de Izenbergestraat afgesloten is.
    Je kan de school bereiken via de Veurnestraat of de Beverenstraat.

    Goede start aan iedereen...

    03-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk PASEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lager Beveren

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Menu april
    Maandag 20/04/15
    Dinsdag 21/04/15
    Donderdag 23/04/15 Vrijdag 24/04/15
    Tomatengroentesoep
    Vol-au-vent met champignons
    Rijstmix
    Kervel-preisoep
    Ardens gebraad
    Duivelse saus
    Gestoofde wortelschijfjes
    Gekookte aardappelen
    Juliennesoep
    Gevogeltelmignonette
    Veenbessensaus
    Appelmoes
    Gekookte aardappelen
    Seldersoep
    Lasagne
    Maandag 27/04/15
    Dinsdag 28/04/15
    30/04/2015 1/05/2015
    Tomatensoep
    Kalkoenfilet
    Currysaus
    Ananas
    Rijst
    Uiensoep
    Kaasvink
    Spinazie
    Gekookte aardappelen
     

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede graad Leisele: Broederlijk delen

    Ook dit jaar werkten we tijdens de vasten rond het project van Broederlijk Delen.  We maakten kennis met het moedige meisje Blanca uit het hooggebergte van Peru. Haar thuis wordt echter bedreigd door de grootschalige mijnbouw maar dit laat Blanca niet zomaar gebeuren. 

    Iedere week begonnen we met een stukje verhaal en het liedje, daarna werkten we het verder uit aan de hand van een hinkelspel, kwartet, knutsels,….















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaas met gaatjes
    Lusten jullie kaas? Ook kaas met gaatjes?
    Wij maakten onze eigen kaas met gaatjes, want in onze klas zitten geen muizen. Gelukkig maar!
    De kaas was een blok hout en de gaatjes boorden we er zelf in met de boormachine.
    Heel leuk, maar toch ook wel lastig hoor!









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zie ze groeien Beveren
    Vorige maand bracht onze juf een groeidoos mee naar school.
    Een groeidoos? Wat zou dat kunnen zijn?
    Wel, het is een doos vol materiaal om onze groene vingertjes te laten werken in de klas en op school.
    Natuurlijk kan je heel wat met aarde, zaadjes, potjes,... doen, maar via een filmpje krijgen we geregeld wat tips en taakjes die we kunnen uitvoeren met onze doos.
    Onze eerste taak zit er al op! We maakten onze eigen 'vrolijke vaten' om water op te vangen. Zo kunnen we kostbaar water sparen, maar toch onze plantjes in de klas water geven.
    Op onze volgende opdracht is het nog even wachten, maar in afwachting zaaiden wij al tuinkers om ons paaswerkje mee op te fleuren.
    Je kan ons en wat we doen met onze groeidoos volgen op ziezegroeien.be. Daar hebben we onze eigen blog met foto's en uitleg van onze activiteiten.

    Als wij de zes taken van 'Zie ze groeien' goed uitvoeren, krijgen we volgend jaar weer nieuw materiaal om onze school groener te maken.
    MAAR ook jullie (ouders, grootouders, familie, vrienden, ...) kunnen ons helpen!

    SPAAR MEE MET ONS VOOR EXTRA GROEIMATERIAAL DOOR DE STREEPJESCODES OP DE ZAKKEN OSMO (3 per zak) VOOR ONS UIT TE KNIPPEN EN AF TE GEVEN OP SCHOOL.

    ALVAST BEDANKT!
    de kinderen met groene vingertjes uit Beveren









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Workshop na 'La maleta de Irati'
    Ik zal jullie iets leren wat niemand zal kunnen en toch zal ik het jullie
    leren!'
    Met deze woorden begon Lode zijn workshop. Verbazing bij iedereen.
    We moesten eerst onze eigen jongleerballetjes maken: tennisballen vullen met
    rijst.
    Dan stap per stap leren hoe we moeten jongleren. Eerst met 1 bal, daarna met
    2 ballen
    en tenslotte met 3 ballen. De techniek kennen we, maar inderdaad: niemand
    kan het!
    We kregen nog een gouden raad mee: oefening baart kunst.
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorlezen kleuters
    Genieten van een mooi verhaal is altijd plezant!
    De kleuters werden getrakteerd op een voorleesmoment door de leerlingen van het lager. 
    Geboeide gezichtjes en enthousiaste vertellers. 













    01-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleutertafels en -stoelen
    In de garage van de school (Leisele) staan een 10-tal oude kleutertafeltjes en -stoeltjes.
    Wie tafels en/of stoeltjes wenst, mag die meenemen uit de garage (de zijdeur is altijd open).
    De tafels kosten 4 euro per stuk, de stoeltjes 2 euro.
    Graag het bedrag van de meegenomen stukken in het bijstaande potje steken aub.

    31-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek broeierij Lafaut (1ste graad)
    Als start van het nieuwe wero-thema over kippen en eieren, mochten we op bezoek bij broeierij Lafaut. We trokken grote ogen open bij het zien van zoveel eieren in de opslagruimte. De eitjes die toekomen, worden in warme broedkasten gestopt, na 18 dagen worden ze er uitgehaald om te controleren of er kuikentjes inzitten. De goede eitjes gaan dan terug enkele dagen in een broedkast waar uiteindelijk schattige kuikentjes uitkomen.
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Estafetteloop
      












    28-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 30 maart tot 3 april
    maandag: De leerlingen van 3 en 4 eten vandaag frietjes in frituur 'Ons Dorp'.

    dinsdag:      De kinderen van het lager van Beveren brengen een bezoekje aan de kerk.
    De leerlingen van 1 tot 4 van Leisele gaan zwemmen.
    Oudercontact leerlingen zesde leerjaar (studiekeuze volgend schooljaar)

    woensdag: De leerlingen van het lager van Izenberge lezen voor voor de kleuters.

    donderdag: De leerlingen van het lager gaan vandaag aan het kokkerellen (ze maken eiersalade en muntthee).
        biebbezoek voor alle leerlingen van Izenberge en Beveren

    vrijdag: Paasontbijt te Beveren
    Paasbezinning in de turnzaal van Leisele
    De leerlingen van het lager van Beveren stappen 1 kilometer.
    Paaseierenraap te Izenberge
    De leerlingen van 5 + 6 (Leisele) lezen voor voor de jongere kinderen.

    26-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 30 maart tot 3 april
    Maandag 30/03/15 Dinsdag 31/03/15 Donderdag 02/04/15 Vrijdag 03/04/15
    Preisoep
    Bolognaise
    Geraspte kaas
    Spaghetti
    Seldersoep
    Runderstoverij
    Appelmoes
    Gekookte aardappelen
    Groentesoep
    Varkensgebraad Prince Orloff
    Erwtjes en wortelen
    Gekookte aardappelen
    Tomatengroentesoep
    Zeefantasie
    Bloemkool
    Puree

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stoere ridders en fiere prinsessen (kleuterklas Beveren)
    Enkele sfeerbeelden
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carwash bij de jongste kleuters van Leisele.
    Na heel veel waterpret konden we pronken bij mooie blinkende auto’s.
































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor de coulissen, tweede graad Leisele

    Tijdens de muzische les ‘Voor de coulissen’ maakten we kennis met de verschillende ruimtes in het theater.

    Daarna kregen we de opdracht om met de volledige klas een theater op te bouwen.

     

    Zo moesten de mensen van de foyer ervoor zorgen dat alle leerlingen een genummerde stoel hadden.

    De balie was verantwoordelijk voor een ticket voor iedere leerling.

    De groepjes podium zorgden voor een kort toneelstukje.

    Enkele leerlingen stonden in voor de publiciteit en maakten een affiche bij de voorstelling.

    De grimeurs in de kleedkamer kregen de opdracht om twee leerlingen om te toveren in oude vrouwtjes.

     

    Een geslaagde muzische namiddag! 

     

    Vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op http://www.vbsdelibel.be/ voor alle foto’s!


















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diploma M.E.G.A.
    Hoog bezoek in Leisele
    Vandaag kregen de leerlingen van het vijfde en zesde leerjaar terug een les
    M.E.G.A. gegeven door de politie.
    Om 14 uur kwam de burgemeester langs om hen de diploma's van M.E.G.A. te
    overhandigen.


















    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs