Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    01-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.drama...

    Op woensdag kijkt het zesde leerjaar altijd uit naar de les drama.

    Vorige week leefden de leerlingen zich helemaal uit in een les uitbeelden.

    De leerlingen moesten de vraag ‘Wie doet wat?’ uitbeelden. Natuurlijk mochten ze niet zelf kiezen, maar moesten ze ‘demonstreren’ wat op hun kaartje stond.

    Aan jullie om te raden wat er wordt voorgesteld!

     

    1. een voetballer die trouwt
    2. iemand die wacht op de bus
    3. vrouw die haar hond uitlaat
    4. een jager die ergens op bijt
    5. een blinde die eet
    6. een dierenarts die een ziek dier verzorgt













    27-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 29 maart tot 3 april
    maandag  30/03/2009
    Crecysoep                              
    Vol-au-vent met champignons            
    Rijst                                   

    dinsdag  31/03/2009
    Seldersoep                             
    Braadworst                             
    Rodekool                               
    Gekookte aardappelen                    

    donderdag  02/04/2009
    Boerensoep                             
    Pangasiusfilet in brevalsaus           
    Cruditeiten                            
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  03/04/2009
    Tomatensoep                            
    Varkensgebraad                         
    Dyonaisesaus
    Bloemkool in bechamelsaus              
    Puree                                   

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.‘Achter de muur’ : Werken aan gelijke kansen!

    ‘Achter de muur’ : Werken aan gelijke kansen!

     

    Het vijfde en zesde heeft donderdag 26 maart een onvergetelijke voormiddag beleefd.

    De treinreis verliep perfect en ook het inleefatelier was ‘cool, leuk, tof, sjiek, ...’

    Tijdens het inleefatelier konden de leerlingen per groep echt ervaren hoe het aanvoelt
    om tot een groep mensen te behoren die uitgesloten wordt van overvloed aan kansen en mogelijkheden.
    Zij hadden vandaag eens geen gelijke kansen als de meesten en vielen daardoor uit de boot.

    Groep 1 : De Kring

    Hier moesten 4 leerlingen de kringwinkel runnen, modeshow maken met kledij
    en afvalmaterialen, bruikbaar/niet bruikbaar, ...

    Groep 2 : Het buurtfeest

    Hier moesten 5 leerlingen het buurtfeest organiseren, reclame maken, interviews afnemen,
    presenteren, kansarmen samenbrengen door van alles te organiseren, ...

    Groep 3 : Het appartement van Sammy

    5 leerlingen hadden de opdracht spullen te verhuizen, keuzes maken,
    kamer inrichten met beperkt budget en uit de kringloopwinkel, decoreren,
    probleem van kleine behuizing ervaren, ...

    Groep 4 :  Huis van Kim

    Met 5 leerlingen doen aan budgetbeheer, een dansoptreden verzorgen met beperkte middelen,
    sociale uitsluiting ervaren, ...

    Groep 5 : Het huis van Kimani

    Kennismaken met de budgetmeter en het elektriciteitsprobleem,
    ondertussen toch nog proberen bananenbrood te bakken, werken met de computer, ...

    De leerlingen konden even stil staan bij uitspraken als :

    ‘Erbij horen’

    ‘Je rijk voelen vanbinnen’

    ‘Op vriendschap staat geen prijs’

    Als afsluit van de voormiddag kwamen de kinderen allemaal te samen op het feest
    dat door het buurthuis werd georganiseerd en waar iedereen een inbreng had.

    Het was een supertoffe en leerrijke voormiddag!

     










































    24-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inzamelactie

    Naast de goede doelen door de leerlingenraad en de leerlingen van de derde graad uitgekozen en
    de koffiestop werden nog een paar ideeën bedacht:
    Enkele weken geleden al kon je de affiches zien uithangen op school, waarbij gevraagd werd
    oud speelgoed in te zamelen voor de kinderen in Afrika.
    De voorzitter van het schoolbestuur, Mark Deltour, beloofde toen het speelgoed naar de juiste
    plaatsen te verzenden.
    Met het binnengebrachte speelgoed kunnen we toch al twee grote dozen vullen.
    Gisteren kwamen dan weer enkele leerlingen vragen of het niet mogelijk was plastieken flesdoppen te 
    verzamelen op school. Met deze dopjes kan gespaard worden voor een nieuwe rolwagen.
    Uiteraard kan onze school het maar toejuichen dat de kinderen zich belangeloos inzetten
    voor de mensen die het minder goed hebben.
    De doos met de plastieken flesdoppen zal naast de inzamelbak voor batterijen staan.
    Ook in Izenberge en Beveren mag er gespaard worden. De juffen brengen de doppen dan
    mee naar Leisele.
    Proficiat en dank je wel aan de initiatiefnemers en al wie eraan meewerkt!

    Dat inzamelen ook loont, hebben de kinderen van Izenberge deze week ondervonden.
    Met de ingezamelde batterijen werden twee paar gloednieuwe stelten gekocht.

    Veel (inzamel)plezier 


    21-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kip in de klas te Beveren

    Kakel Kakel, wat een spektakel!

    Maandag begon de week met uitzonderlijk bezoek. 
    De eerste reactie toen de klasdeur openging was: ‘We hebben een kip in de klas!!!!!!’
    Iedereen wist meteen waar we deze week over zouden leren. 
    Brandon had het geluk net bij de kip te zitten toen ze een ei legde. 
    De kip kon jammer genoeg maar 1 dag blijven.  Maar geen getreur! 
    Donderdag bracht juf kuikentjes mee.  
    We leerden dat niet in elk eitje een kuiken zit.
    (oef! We mogen dus zonder zorgen eitjes eten…) 
    Later in de week hebben we onze paasboom versierd. 
    We leerden dat in de lente alles begint te groeien
    en nu wisten we meteen ook waarom we onze boom versierden met eitjes en kuikentjes.














    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 23 tot 27 maart
    maandag  23/03/2009
    Aspergesoep                            
    Gebakken kalfsbrood                    
    Appelmoes                              
    Gekookte aardappelen                    

    dinsdag  24/03/2009
    Lentesoep                              
    Hamreepjes met prei                    
    Puree                                   

    donderdag  26/03/2009
    Jardinièresoep                         
    Runderbouletten                        
    Prinsessenbonen                        
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  27/03/2009
    Tomatensoep                            
    Kabeljauw in roomsaus                  
    Wortelstamppot                          

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 23 tot 27 maart
    dinsdag:        zwemmen voor 1 + 2 (Izenberge en Beveren) en 3 + 4 (Leisele)
                        vormselcatechese te Leisele (16.15 uur)

    woensdag:    eerste repetitie voor ons schoolfeest te Leisele

    donderdag:  De leerlingen van het vijfde en het zesde leerjaar gaan op inleefmoment naar Roeselare.
                       We vertrekken om 07.35 uur aan de school.

    vrijdag:       algemene repetitie voor het schoolfeest

    zondag:      SCHOOLFEEST !
                             10.30 uur: optreden in de kerk
                             12.30 uur: aperitief en maaltijd in de feestzaal te Leisele

    20-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag vieren in Beveren
    Verjaardag vieren kan heel leuk zijn. 
    Uit het receptenboekje werd popcorn gekozen als traktaat voor de kinderen. 
    Het poffen was natuurlijk heel leuk, we hadden er genoeg voor de kleuters en het lager. 
    En niemand die dat erg vond…










    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffelen

    Wij hebben vorige week heel veel geknuffeld in de peuter- en 1-ste kleuterklas te Leisele.

    We hebben ook onze knuffel proberen te tekenen.

    Een hele opgave hoor !


















    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandopening 3
    Zoals jullie waarschijnlijk al hebben opgemerkt zijn onze libelpanelen in de drie
    afdelingen geplaatst.
    Deze panelen werden volledig door de kinderen gemaakt tijdens de eerste twee
    maandopeningen. Het resultaat mag er zijn, hé!
    In de derde maandopening ging het er weer heel creatief aan toe.
    Er was poppenkast, beweging, creatief verkleden, een lied maken en video.
    Naast het hoofd is er op onze school plaats voor hart en handen
    en de kinderen... genoten er ten volle van.
    Bedankt aan de leerkrachten van de werkgroep 'maandopening' die deze middagen zo
    boordevol variatie in elkaar steken.


































    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekmenu 16 tot 20 maart
    maandag  16/03/2009
    Tomatengroentesoep                     
    Kippennuggets                          
    Ananas in currysaus                    
    Rijst met groentengarnituur             

    dinsdag  17/03/2009
    Preisoep                               
    Lasagne                                 

    donderdag  19/03/2009
    Tomatensoep                            
    Ardens gebraad                         
    Boterbonen                             
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  20/03/2009
    Kervelsoep met balletjes               
    Roerei                                 
    Spinazie                               
    Puree                                   


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gevoelens (lager Izenberge)

    GEVOELENS

     

    We vonden het leuk om over gevoelens te leren.

    We luisterden naar blije, triestige, spannende,… muziek.

    In enkele fragmenten uit tekenfilms zochten we naar de gevoelens: bang, blij, boos en verdrietig.

    Ook in schilderijen gingen we op zoek naar gevoelens.

    We ontdekten dat kunstenaars heel mooi werk kunnen maken!

    We schreven en praatten over onze eigen gevoelens.

    Het gedicht ‘woedend’ stond vol boze woorden. Heel mooi!

    We zagen een film over een gehandicapte vrouw zonder armen en met maar één been. 

    Het was fantastisch om de gehandicapte vrouw te zien zwemmen in het diepe.

    En ze speelde piano met haar voet!

    Ook bekeken we foto’s van andere soorten handicaps.

    Door een gesprek met elkaar leerden we de gevoelens van deze mensen beter begrijpen.  

     

    Lager Izenberge






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mediavorming in de kleuterklas

    Mediavorming in de kleuterklas

    Dit is het versje dat we leerden en waarbij de kleuters zorgden voor de foto's.
    Het kindje van de dag (Wout) acteerde.

    Veel lees- en kijkplezier

    Juf Sandra en de kleuters



    Ik sta in de kijker.

    Ik word nu gefilmd.

    Sta ik dicht, dan kijk ik scheel,

    sta ik ver, dan ben ik heel.

    Ik sta links en ik sta rechts.

    Ik sta onder en ook boven.

    Gek, zo'n toverbeeld,

    bijna niet te geloven






















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sientje en mediavorming in de kleuterklas

    Sientje en mediavorming in de kleuterklas,

    Gedurende 2 weken verkenden we de 'media-cultuur'.
    We gingen van start met het kortfilmpje 'Sientje'. 
    Dit is een animatiefilmpje waarin je een driftige, 5-jarige kleuter aan het werk ziet.
    Ze is boos en alles wat bij boos zijn hoort, beleven we mee.

    We schilderen een boos schilderij, schrijven samen een boos versje, enz.

    Deze week gingen we zelf aan de slag ... met de camera en het fototoestel.
    Ik sloot de camera aan op een televisietoestel en nam op.
    De kleuters keken heel graag naar zichzelf, deden gek,
    merkten dat ze in spiegelbeeld op het scherm verschenen, enz... 
    Ze deden ook een grondige waarneming van het fototoestel en trokken zelf foto's.
    De 2de kleuterklas deed dit onder begeleiding van de juf,
    de 3de kleuterklas ging zelfstandig op pad met het toestel in de school.

    Hun foto's vind je hieronder.

    2de kleuter: groepsfoto's: de foto waar je kleuter niet op staat, heeft hij / zij zelf getrokken.
    3de kleuter: allerlei foto's. Ik heb de foto's niet bewerkt! Dit is het originele werk van de kleuters!

    We leerden ook een versje en zorgden zelf voor bijpassende foto's.

    Juf Sandra en de fotografen






























    09-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leerlingenraad
    Zoals in de schoolbrochure werd vermeld willen we met onze school ook meewerken aan het steunen van goede doelen.
    De leerlingen van de derde graad zochten op het internet naar organisaties die zich inzetten voor mensen, dieren, de natuur...
    Zij selecteerden acht projecten.
    Met de leerlingen van de leerlingenraad kozen we 4 goede doelen uit.
    We kozen voor Unicef, Artsen Zonder Grenzen, WWF en Ziekenhuisclowns.
    Vandaag ondertekenden de leerlingen van de leerlingenraad de brief aan de organisaties.
    Meneer Jan zal aan deze 4 organisaties elk 30 EURO storten.



                                                                                                                     Leisele, 9 maart 2009

     

     

    Beste Mijnheer, Mevrouw

     

    Samen met onze juffen en de directeur kozen wij 4 goede doelen uit
    die wij dit schooljaar willen steunen.

    Wij, dat zijn de leerlingen van de derde graad en de leerlingenraad.

    Na heel wat opzoekwerk kozen we uit alle voorstellen voor Unicef,
    Artsen Zonder Grenzen, Ziekenhuisclowns en WWF.

    Mijnheer de directeur schrijft 30 Euro over op jullie rekening.

    Hopelijk kunnen jullie met onze kleine hulp jullie mooie werk verderzetten.

     

    Vriendelijke groeten,
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.broederlijk delen: week 2
    Vorige week startten we op school het project Broederlijk Delen.
    De leerkrachten speelden toen een toneeltje als startmoment.
    Deze week maakten de kinderen een rakhi-bandje (vriendschapsbandje) zoals ze in India doen.











    08-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 09 tot 13 maart
    maandag:       leerlingenraad
                         inoefenen zangkoortje (boek zuster Dominique)

    dinsdag:         zwemmen voor het eerste en tweede leerjaar (Beveren en Izenberge)
                               en het derde en vierde leerjaar (Leisele)
                         vormselcatechese (Leisele)

    woensdag:    eucharistie om 09.00 uur
                        inoefenen zangkoortje

    donderdag:   inoefenen zangkoortje

    vrijdag:         maandopening te Leisele
                        voorstelling boek zuster Dominique in de feestzaal te Leisele (19.00 uur)

    De leerlingen van de lagere school te Beveren starten op dinsdag met het thema 'kledij'

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's Rollebolle (deel 2)



































    07-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koffiestop 2009
    Enkele sfeerbeelden van de koffiestop te Leisele.
    Met de vrijwillige bijdrage van de ouders en een kleine aanpassing van de schoolkas
    kunnen we 100 euro storten voor broederlijk delen!
    Bedankt!








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons lichaam (lagere Beveren)

    In het eerste en tweede leerjaar werkten we rond het lichaam.

    Eerst leerden we de verschillende lichaamsdelen kennen.

    We deden dat door Sandro op een groot blad te tekenen en alle kaartjes op de juiste plaats te leggen.

    We weten ondertussen ook dat we goed moeten zorgen voor ons lichaam.

    Zo moeten we iedere dag onze tandjes poetsen.

    Hoe we dat het best doen, oefenden we op school! Kijk maar even mee...


















    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs