Inhoud blog
  • Kikkerklasbelevenissen in juni
  • Pamperwandeling door de kikkerklas
  • Leerlingendag
  • einde schooljaar 2016-2017
  • Op zoek naar nog helpende handen
  • weekoverzicht 26 tot 30 juni
  • Op expeditie
  • Fata Morgana: Sociale vaardigheden op de boerderij
  • Hoe bouw je een stevige constructie?
    Zoeken in blog

    Foto
    vrije basisschool de libel

    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bakkerijmuseum
    Deze week brachten het 1ste, 2de en 3de leerjaar van Izenberge en Beveren een bezoek aan het bakkerijmuseum.
    Wie museum zegt, denkt aan: kijken, luisteren en nergens aankomen.
    MAAR niets is minder waar!
    We mochten ons eigen broodje bakken.
    Hiervoor gingen we eerst op zoek naar de juiste ingrediënten.
    Daarna deden we iets wat SOS Piet graag hoort: alles goed afwegen!
    Het deeg kneden verliep vlot ,maar voor sommigen was het toch wat lastiger dan eerst gedacht.
    Uiteindelijk ging alles de oven in en ....
    Het resultaat mocht er zijn! Alle broodjes zagen er goed uit en een boterham smaakte nog nooit zo lekker!
     
    Meer foto's te vinden op het webalbum van de klassen.

















    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Jeugdschrijver Bart Demyttenaere

    Woensdag 23 februari ging de 1ste graad luisteren naar de jeugdschrijver Bart Demyttenaere.
    In de bib van Alveringem vertelde hij
    enkele verhalen uit de vele boeken die hij al schreef.

    Enkele grote dino-fans uit het 2de leerjaar waren bijzonder enthousiast toen het eerste verhaal
    over de avonturen van een pasgeboren 
    dinosaurus ging.

    Bart Demyttenaere vertelde op een boeiende en grappige manier en het jonge publiek werd actief betrokken.

    Achteraf kregen enkele kinderen de kans om een handtekening te vragen in hun boek dat ze van thuis meebrachten.

















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fit-o-meter
    In elke afdeling van onze school werd een fit-o-meter opgehangen.
    Het plaatsen van deze fit-o-meters is een volgende stap in het kind- en bewegingsvriendelijk maken van de speelplaatsen.
    Op dinsdagmorgen (in de energieweek) werden de fit-o-meters in Leisele even uitgeprobeerd.
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.energieweek; nog enkele foto's van de bewegingsmomenten









































    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. integratie 3de kl - 1ste lj: laarzen in sprookjes
     integratie 3de kl - 1ste lj: laarzen in sprookjes

    We dompelden onze kinderen de voorbije maand onder in de sprookjeswereld
    en concentreerden ons hierbij op 'laarzen in sprookjes'. Juf Magda
    vertelde het sprookje van de gelaarsde kat. Na het vertellen kreeg de
    groep wat meet- en paswerk als opdracht. Ze knipten een laars in stukken
    en stelden die daarna weer samen.
    Bij juf Sandra werd naar het sprookje van klein duimpje geluisterd. Als
    verwerking beschilderden de kinderen de zevenmijlslaars van de reus. Ook
    hier kwam wat denkwerk aan te pas, want er mochten maar 3 kleuren gebruikt
    worden en 2 gelijke kleuren mochten elkaar niet raken.
    Gelukkig slaagden onze kapoenen in de opdrachten ... en hoeven we de reus
    niet achter hen aan te sturen om hen gevangen te nemen en daarna op te
    peuzelen!

    We kijken al uit naar onze volgende samenkomst ... want die krijgt een
    feestelijk tintje!

    Juf Magda en juf Sandra





    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 21 tot 25 februari
    maandag:           Vandaag starten de proeven in het eerste leerjaar.
                              De leerlingen van het lagere van Beveren en Izenberge gaan naar het bakkerijmuseum.
                              MEGA-les voor 5 en 6

    dinsdag:             casinovoorstelling voor 5 en 6 (Koksijde)
                             zwemmen voor 1 tot 4 van Leisele + het lagere van Beveren
                             voorbereiding vormsel (na school)
                             schoolraad
                             MEGA-vergadering voor ouders

    woensdag:         De leerlingen van 1 en 2 van Leisele gaan bij Bart Demyttenaere op bezoek (jeugdauteur)
                             SVS meisjesvoetbal te Alveringem

    donderdag:        workshop in de academie van Poperinge voor 3 en 4 van Leisele (project film en fotografie)

    De voorziene evacuatieoefening wordt verplaatst naar volgende week.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.iinstapviering eerste communie
     
    Vorige zondag was de 1ste instapviering als voorbereiding op de eerste communie.
    Alle communicanten kregen een voetje om de hals en brachten een blokkaarsje naar voor.
    De kinderen werden in de viering er aan herinnerd dat ze bij hun doopsel een naam kregen.









    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bewegingsmomenten bij de start van elke dag van de energieweek
    Vorige week hadden we onze energieweek op school.
    Elke morgen werd gestart met een bewegingsmoment.
    In Leisele bedacht juf Sandra een dansje, deden we samen de nieuwe fit-o-meter,
    bracht meester Jan oude gymoefeningen, werd aerobic gedanst en deden alle kinderen,
    onder leiding van de oudste leerlingen, de Macarena.















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Workshops energie [Zonnewind(t)]
    Workshops energie [Zonnewind(t)]


    Elk moment van de dag gebruiken we op één of andere manier energie.
    Maar elektriciteit en verwarming zijn duur geworden,
    fossiele bronnen raken stilaan op en ze zorgen bovendien voor heel wat milieuproblemen.
    Kunnen we op een verstandige en zuinige manier met die kostbare energie omspringen?
    Moeten we dan constant in het donker zitten of zijn er ook andere mogelijkheden?
    Weet je eigenlijk hoe elektriciteit gemeten wordt?
    Met een meter of een weegschaal?
    En een wat(t)je is dat een softie of zou dat de eenheid zijn waarmee elektrisch vermogen
    uitgedrukt wordt?

    We gingen, gewapend met een energiemeter, op pad om het energieverbruik van
    verschillende toestellen te meten.
    Na deze speurtocht waren we echt geen Wat(t)je meer!




















    19-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maaltijden 21 tot 25 februari
    maandag  21/02/2011
    Aspergesoep                            
    Bolognaise                             
    Geraspte kaas                          
    Spaghetti                               

    dinsdag  22/02/2011
    Erwtensoep                             
    Varkensgebraad                         
    Duivelse saus
    Witte kool                             
    Gekookte aardappelen                    

    donderdag  24/02/2011
    Boerensoep                             
    Kippenfilet                            
    Appelmoes                              
    Gekookte aardappelen                    

    vrijdag  25/02/2011
    Tomatengroentesoep                     
    Hamrolletje met seizoengroenten        
    Kaassaus                               
    Puree                                   

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.energieweek Izenberge
    Aan de hand van verschillende activiteiten verdiepen we ons in de wereld van gezonde voeding, energie en afval.





















    17-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.energieweek
    Deze week is het energieweek.
    Daarom starten we iedere morgen met een bewegingsmoment.
    Waarom? Wij vroegen het de kinderen na onze eerste activiteit.
    Dit waren enkele antwoorden:
    Ik heb het warm! Ik ben nu helemaal wakker! Ik ben klaar om te rekenen! ...
    Zeker de moeite waard om de ochtend mee te starten!







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek aan het VRT-gebouw

    Een vriendelijke gids nam ons mee op een ontdekkingstocht door de magische wereld van radio en televisie.

    -          In de wandelgangen had Frank Deboosere tijd om een praatje met ons te slaan.
    Een heel sympathieke man.

    Terwijl we aan het praten waren passeerde achter ons Raymond van het Groenewoud.

     

    -          Op weg naar de start van onze rondleiding zagen we Brahim. Hier kon ook een praatje van af.

    Een eindje verder kwamen we ook Geena Lisa tegen.

     

     

    -          Bij radio2 waren ze life bezig.

    Hier konden we (achter glas) ‘De madammen’ Anja Daems en Cathérine Vandoorne aan het werk zien
    tijdens hun quiz op de radio. (Ilse Van Hoecke was op pad)

     

    -          Ook bij MNM was het life.

    Ann Reymen was net op het einde van haar presentatie. We mochten hier luidkeels tieren ‘smakelijk eten!’.
    Onze stemmen werden meteen de wereld ingestuurd.

    We zagen de wisseling van Ann Reymen naar Elias Smekens.
    Toen moesten we de studio uit, want Elias doet alles op zijn eentje en is dan niet graag gestoord.

    Terwijl we nog wat toekeken achter glas, kwam daar eventjes Karolien Debecker langs.
    Voor ons geen onbekende, want zij was de actrice in het voor- en nafilmpje van ons project ‘achter de muur’.

     

    -          Een bezoek aan Studio 1 voor de voetballiefhebbers mocht niet ontbreken

     

    -          Sporza studio

    Hier kregen we uitleg over een ‘autocue’

     

    -          Ketnet studio

    Prachtig! Peter van Ketnet kwam ons begroeten.

    We zagen hoe filmmakers gebruik maken van een blue-screen
    (een blauw scherm waarmee je mensen of dingen kunt laten zweven of laten verschijnen waar je maar wilt).

     

    -          We hebben de grote studio gezien waarin het decor klaar stond voor ‘Reyers laat’.
    Dit is een
    Laatavondtalkshow waarin Lieven Van Gils en Dirk Abrams de balans opmaken van de dag.
    Ze doen dat samen met drie of vier gasten die op één of andere manier mee de dag hebben gekleurd.
    Mensen uit politiek, media, justitie, cultuur, enz.
    Als het stof van de nieuwsuitzendingen wat is gaan liggen,
    bekijkt Reyers Laat de actualiteit vanuit zijn eigen invalshoek om net dat andere accent te leggen.

     

    -          De decors voor ‘ook getest op mensen’ en ‘de zevende dag’ stonden klaar
    om op hun beurt naar de grote studio te worden gebracht. Deze wisseling van decors is een zware klus.
    We konden hier een kijkje nemen in het atelier waar vele decors zelf gemaakt worden.

     

    -          Nog enkele mensen die we gezien hebben, maar die door de kinderen misschien niet zo goed gekend zijn :
    Martin Heylen, Peter Van de Veire en Guy De pré.






    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kampioen
    Jasper Dendooven is gebeten door de loopmicrobe.
    Hij nam al deel aan verschillende wedstrijden. 
    Laatst deed hij mee aan een wedstrijd voor de titel van West-Vlaams kampioen.
    Daar behaalde hij de 2de plaats.
    Een uitstekende prestatie, Jasper! Proficiat!




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jarige jongste kleuters uit Leisele
    Hoera voor Elise , Staf en Dion.







    13-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achter te muur 2011
    Achter de Muur

    Werken aan gelijke kansen

    We stapten in het verhaal van vijf elfjarigen uit Oosterbeke. Elk had zijn
    eigen verhaal, zijn wensen en kijk op de wereld.

    Samen

        * gingen we op zoek naar hoe zij (en wij) leven, handelen, denken,
    dromen...
        * ontdekten we heel wat verschillen: boeiend, uitdagend en verrijkend;
        * ontdekten we ook verschillen die we niet willen: ongelijke kansen die
    leiden tot uitsluiting.

    Het inleefatelier te Roeselare was het hoogtepunt van ons project.

    Voor meer foto's  : neem eens een kijkje op

    http://www.basislibel.be (schoolfoto's 2010-2011 : juf Ann en juf Mia)

    Veel kijkgenot!


























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekoverzicht 14 tot 18 februari
    maandag:        opening energieweek
                          een stagiair komt vanaf vandaag twee weken helpen in de klas van juf Mieke Sampers.
                                   (een stagiair is iemand die leert voor juf...)
                          leerlingenraad (De cheques voor de goede doelen worden uitgedeeld.) 
                          De leerlingen van 5 en 6 krijgen hun eerste MEGA-les (Mijn Eigen Goed Antwoord)

    dinsdag:          Vandaag bezoeken de leerlingen van 5 en 6 het VRT-gebouw in Brussel (project film en fotografie)
                          dagopening energieweek
                          integratie derde kleuterklas - eerste leerjaar te Leisele
                          zwemmen voor 1 tot 4 Leisele en het lagere van Beveren

    woendag:       dagopening energieweek

    donderdag:     dagopening energieweek
                          De leerlingen van Beveren krijgen vandaag turnles in Leisele.
                          Om 19.00 uur is er oudercontact in de klas van juf Mieke Sampers.

    vrijdag:           dagopening energieweek
                          De leerlingen van 5 en 6 krijgen een workshop i.v.m. met energie.

    Uiteraard wordt tijdens deze energieweek heel wat tijd besteed aan 'goed omgaan met energie'.
                          

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fototentoonstelling + workshop (deel 2)
    Nog enkele foto's...
















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik verzorg mezelf
     Ik verzorg mezelf.
     
    Niets belangrijker dan een goede gezondheid... en een portie hygiëne kan daar zeker bij helpen.
    We spitsten ons daar even op toe in de kikkerklas: handen wassen, tanden poetsen, zichzelf wassen
    (maar omdat onze klas geen badkamer is, wasten we de poppen) en nog veel meer ...

    Geniet van de propere kiekjes

    Juf Sandra











    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.energieweek

    Beste ouders,

    We willen de kinderen ervan bewust maken dat het heel belangrijk is verstandig om te springen met energie.

    Daarom organiseren we volgende week een energieweek in onze school.

     

    We benaderen energie vanuit verschillende oogpunten :

    ·         Gezonde voeding, voldoende slaap, het drinken van water, beweging en

                relaxatie  zorgen voor energie in ons lichaam.

    ·         We gebruiken energie voor warmte, elektriciteit, brandstof voor machines,…

    ·         Hoe wekken we energie op?

    ·         En hoe kunnen we het energieverbruik beperken? (op school en thuis,

                door afvalbeheer, …)

     

    Om de kinderen hiervoor warm te maken plannen we tijdens onze energieweek ook enkele acties:

    ·         Woensdag is het dikketruiendag (de verwarming wordt wat verlaagd).

    ·         Water drinken wordt gepromoot.

    ·         Elke dag een stuk fruit op school wordt warm aanbevolen (op woensdag

                krijgen de kinderen sowieso al fruit op school).

    ·         Elke dag organiseren we een bewegingsmoment met de hele school.

    ·         De leerlingen van 5 en 6 krijgen workshops over o.a. zonne-energie.

    ·         Er is een ‘schooltassenweging’ voorzien voor de leerlingen vanaf het vierde

                leerjaar.

    ·         We gaan op zoek hoe we het energieverbruik op school kunnen verminderen

                en maken enkele afspraken.

    ·         En uiteraard komt energie ook tijdens de lessen en gesprekken van de kleuters

                aan bod.

     

    Graag zouden we tijdens de energieweek ook de medewerking van de ouders willen vragen bij enkele van de hierboven beschreven acties;

    ·         stimuleren van water en fruit

    ·         controle van de schooltassen (op gewicht)

    ·         warme kledij voorzien op woensdag

    ·         en eventueel ook thuis eens op zoek gaan hoe het energieverbruik kan beperkt worden

     

    Met vriendelijke groeten,

     

    Team en directie

    van de basisschool De Libel




    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 31/03-06/04 2008

    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van onze school


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs