6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    21-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elektriciteit

    Ons nieuwe thema elektriciteit ging van start.
    Eerst kregen we het  theorie-gedeelte.
     Noodzakelijk om
    dan  zelf  te kunnen uittesten.
    Er zijn gelukkig geen gewonden gevallen.
    Ik vind dit thema tot nu toe het leukst
    omdat we zelf veel mochten uitproberen.


    Ons nieuwe thema wero : elektricitieit is heel leuk.
    We hebben al 2 lesuren mogen werken met een elektricitietdoos.
    We weten nu bijna alles over stroomkringen, diodes en LED-lampen.
    Lampen in serie of parallel plaatsen is geen probleem voor ons.
    Met een dynamo hebben we ook al gewerkt.
    Zo kunnen we zelf elektriciteit genereren.
    In de klas hebben we er over gepraat.
    Ik vind het alleszins heel tof .














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    20-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spelenkoffers.
    Ruim 4 jaar kunnen leerlingen gebruik maken van de spelenkoffers.
    Iedere dag krijgt een klas een koffer toegewezen.
    Gedurende de speeltijden kunnen ze daarmee experimenteren.
    Naast voetbal en basket kunnen leerlingen ook dinsdag en donderdag tafeltennissen.
    Ook kunnen leerlingen zich inschrijven voor binnenkoffers.
    Met de kaplablokken kunnen heuse bouwwerken gemaakt worden.
    Iedere vrijdagmiddag is er muziek
    en zetten de leerlingen hun beste beentje voor.

    Dank aan het oudercomité
    voor de financiële steun.














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-11-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    14-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar Technopolis.

    Vorige week vrijdag gingen we naar Technopolis om daar twee uur enhalf te experimenteren.
    Sommigen hebben met een vliegtuig gevlogen!
    Anderen hebben een brug gebouwd!
    Nee,die dag zullen we niet vlug vergeten!!!














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-11-2008, 08:43 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    12-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meten in de praktijk.


    Vorige week mochten we aan verscheidene meetstands de theoretische kennis van meten en metend rekenen toepassen.
    Met 4 jongeren fictief op tentenkamp.
    Heel wat meetmateriaal kwam aan bod.
    In groep werden de opdrachten zo goed mogelijk uitgevoerd.
    We gebruikten een chronometer om onze 60 meter sprint te meten.
    Ook berekenden we met een rechthoekige driehoek en een lintmeter de hoogte van de muur van blok E.
    Met een anemometer of windmeter berekenden we de windsterkte : in km/u en Beaufort.
    Het schatten, vooral van gewichten, verliep nog moeizaam
    maar met het nauwkeurig meten hadden we geen probleem.
    Zo konden we heel precies de lengte en breedte van het voetbalplein meten.

    Meetstands ... meten in de praktijk ... tof.

     










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-11-2008, 15:41 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Breendonk

    Toen we in Breenkonk toekwamen werden we vrienkelijk onthaald met de zin: Wie verder gaat wordt doodgeschoten.
    We leerden hoe de gevangenen daar moesten leven en hoe hard ze moesten werken.












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-11-2008, 12:03 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    11-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy birthday ...
    Beste Stijn

    Hartelijk gefeliciteerd

    We wensen je een feestelijke dag toe
    met veel lessen
    en taken
    opdrachten - opzoekwerk
    waarbij je 1 dagje uitstel krijgt.

    Nog een dikke proficiat

    Meester Frederic en de 17 ......


    Dit filmpje is voor jou ...
    Een wijze les
    Nooit te snel je conclusies trekken.

    http://nl.youtube.com/watch?v=8eLFk0I-lCI


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2008, 17:08 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Sport en spel.















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 15:21 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Casinoavond.









    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 15:17 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Parc Chlorophylle 2.

    In Parc Chlorophylle kwamen we meer te weten over de natuur.
    Het was een tamelijk lange wandeling, maar we trotseerden toch het koude weer.
    Gelukkig waren er een aantal obstakels die we moesten overwinnen.
    De extra beweging zorgde ervoor dat we niet onderkoeld geraakten.




















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Voorbereiding afscheidsfeest.

    Dinsdagochtend en donderdagochtend hadden we lesmomenten : 1 uur klas, 1 uur sport, 1 uur Muvo.
    In de klas leerden we meer over de grotten. In de les wiskunde ging het over coördinaten, plaatsbepaling, ... .
    Tijdens de les sport mochten we voetballen of basketballen.
    In de Muvolessen versierden we de salon met griezelige theelichten. Op donderdag moesten we de afscheidsavond voorbereiden.







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Bezinningsmedailles.


    Wie had er ooit gedacht dat twee leerlingen uit deze klas een medaille zouden halen?

    Doris behaalde de medaille van sportiviteit. Tijdens het cluedospel holde ze als een bezetene om de moordkaartjes te halen.

    Laura, de onverzettelijke, kreeg een medaille omdat ze steeds paraat staat om medeleerlingen te helpen.

    Een dikke proficiat.






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Afscheidsavond.


    Donderdagavond = afscheidsavond.
    We kregen van schoothondje Weerwolf de opdracht een griezelavond te organiseren.
    Een journaal, een griezelig lied, een toch wel speciale dans, gedichten en de (vervelende?) reclameboodschappen maakten de avond compleet.
    Daarna volgde de ontknoping van de moord.
    Graaf Kula heeft de oude man met gif vermoord in de kapel uit jaloezie.
    We kregen een bloeddrankje aangeboden.
    Dit was het sein om een toffe avond-nacht in te zetten ( met een spetterende halloweenfuif).











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : De hongerigen voeden.

    Iedereen kwam 3 kg bij.
    Het eten was dan ook heel erg lekker.
    3 uitgebreide maaltijden en een vieruurtje laten natuurlijk hun sporen na.










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Grotten Hotton.

    Op woensdag bezochten we de grotten van Hotton.
    Dit is een erg avontuurlijke grot.
    We leerden er over stalagtieten en stalagmieten.
    Zwarte Piet gaf ons de nodige uitleg.
    We daalden af tot 80 meter onder de grond.
    Daar zagen we een ondergrondse rivier.
    Kortom, het was een spectaculair avontuur.






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Fuif.
    Op de fuif ging het er heel swingend  aan toe.
    DJ Dracula draaide 2 uur lang opzwepende muziek.
    De indianendans, de macarena, de mambo, las Ketchup, ... passeerden de revue.
    In de loungebar konden we ons vochtgehalte op peil houden.
    Dank aan barman Frankenstein.














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : Zoektocht naar het motief van de moord.

    Om de moord op de oude graaf op te lossen moesten we het motief van de moord vinden.
    De aanwijzingen lagen verstopt.
    Via een oriëntatietocht vonden we een lucifer, een theelicht, een glas, ... .
    Tijdens de zoektocht moesten we ook een leerling mummificeren en een levende piramide vormen.
    Uiteindelijk kregen we een leeg blad.
    Door dit papier op te warmen, kwam de boodschap tevoorschijn.
    Het motief van de moord ... JALOERSHEID










    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosklas : De verkenningswandeling.

    We kwamen omstreeks 11 uur aan. Voor ons stond het kasteel Grieselstate.
    Door een code te kraken, wisten we wie onze kamergenoten waren en welke kamer we kregen.
    Zo hebben sommigen in de vergeetput, de folterkamer, het slachthuis, ... overnacht.
    Daarna de verkenningswandeling door en rond het domein.
    Samen poseerden we voor een groepsfoto.
    We passerden ook een mierenhoop, een moeras.
    We daalden af tot bij de Ourthe en daarna de beklimming tot bij het kasteel.
    Gelukkig kregen we nadien een vijfuurtje en een drankje om terug op krachten te komen.











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het grote voetenproject.


    Onze voeten eens bekijken vanuit kikvorsperspectief.
    Niet evident, maar met een digitale camera is veel mogelijk.
    Die voeten werden gekopieerd
    en moesten bewerkt worden.
    Eerst de belangrijkste lijnen en schaduwen met een zwart stiftje aanduiden.
    Vervolgens de tekening beschilderen met ecoline.
    Dan met krijt en wasco's de definitieve kleuren aanbrengen.
    Tenslotte met een inktgom speciale effecten bekomen.
    Het eindresultaat mocht er zijn.
    Bekijk de werkjes zelf maar
    en tracht eens uit te vissen met wiens voeten er werd gespeeld.














    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2008, 12:22 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wetenschappers aan het werk.
    De voorbije week mochten we een aantal wetenschappelijke proeven uitvoeren.
    Zo leerden we een aantal natuurkundige wetten bij.
    Er ging heel wat voorbereidingswerk aan vooraf.
    Het uitvoeren maar vooral het verklaren van de proef is niet zo evident.
    Wie weet staat ons klaswetenschapsboek volgende wek te koop in de boekenhandel.











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2008, 10:19 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    09-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint-Franciscus feest!


    Vorige week vrijdag was het Sint-Francicusfeest.
    We moesten 10 opdrachten uitvoeren.
    Voor elke opdracht die we goed uitvoerden,
    kregen we een orgaan van 'onze Franciscus'.
    Er mislukte maar 1 opdracht!!
    Meester heeft zich blijkbaar ook geamuseerd.
    De maandag daarna kregen we lekkere taart. !


    Michiel en Matthias












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-10-2008, 16:06 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs