Sport & Voeding

07-01-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.keep moving- sport

wintermaanden zijn lang en moeizaam voor wie niet tegen de kou kan zoals ik

maar blijf de zon opzoeken en het helpt je tegen deze winterblues

echtwaar de zon heeft zo zijn eigen werking , trek gordijnen open zet een lekker geurende kaarsje op en

als het kan ga joggen of wandelen , ik alvast ben er zeer tevreden maar het kan nog beter ...

geloof mij je gewicht ga je dankbaar zijn en je zal tevreden terugkijken op deze dagen dat je flink zijt geweest in de zomermaanden

want je moet minder werken aan je lichaam voor ze strak te krijgen want je blijft in beweging en zo blijf je strak in je pak , haha


Keep on moving Boys en Girls

Sara.





07-01-2015 om 14:28 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)
01-01-2015
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy New-Year !!!

Ik wens mijn lezertjes eerst en vooral een gezond 2015 en met veel lekker eten en veeel veeel sport en beweging toe xxx

Hahaha wat ga je het eerst doen ?

Hebben wij vooral ik teveel veels te veel gegeten deze dagen ? Ik in ieder geval toch wel , buikpijn en darmgeluiden en veel naar toilet gaan en dorst wakker liggen woelen

dat wij ons niet zo goed voelen nausea voelen ?

Wel , ga zo vlug mogelijk terug naar je gewone gewoontes en er is geen vuiltje aan de lucht meer na enkele dagen .

Echt het is zo waar , het kan en het mag ...zoveel eten dat je ziek van bent als je maar ervan genoten hebt ( Ik toch wel )

Maar vandaag wens ik toch mijn potje yoghurt en wat koffie .

Heb jezelf lief in 2015 en verzorg je lichaam alsof het van uzelf is hahaha

Love you all xxx

Sara.

01-01-2015 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
21-12-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loopheld van het jaar - Dat ben ikzelf

loopheld van 2014 ben ikzelf

zoveel gesukkeld deze jaar met mijn hartconditie dat ik mezelf uitroep met deze titel ....


wat denk je van jezelf ?

Denk er even over na hé ?


Sara.

Wees fier op jezelf en je bewezen prestaties


21-12-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
18-12-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom hebben vrouwen last van jojo effect?

Wie het weet mag het zeggen , maar daar wordt nogal gespeculeerd over maar ik weet waarom en zal je het vertellen


De boosdoener is Hormonale schommelingen , een vrouw is er machteloos tegen , echt waar .

Een vrouw kijkt op haar weegschaal en is content van haar gewicht en een week later ziet ze dat ze 2kilo zonder al te veel uitspattingen

gehad te hebben gewoon gratis en voor niks er 2 kilo erbij krijgt ....niet prettig hoor .

Dan vraagt mijn dochter hoe het komt , dan antwoord ik dat het vanzelf zich recht trekt en idd zegt mijn dochter na 1 week

" mama , ik ben vermagert en ik heb er niks voor gedaan .....dan antwoord ik , kind welkom in de wereld van de hormonen !!

Ga niet stressen als je 2 kilo bijkomt hé laat de hormonen hun werk doen en hou je vooral rustig het gaat vanzelf weg !!


Girl Power xxx

Sara.

Bijlagen:
weegscaal.png (62.1 KB)   

18-12-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-12-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekelijks buikspieren oefeningen

weet je dat je minder buikvet hebt als je minstens 2x per week  buikspieren beoefend ?

Ik en dan spreek ik uit mijn eigen ervaring ben ik al enkele maanden na mijn cardio training buikspieren erbij aant nemen en het werkt

en dan moet je niet uren oefenen 3x 10 keer ofwel 2x 15 keer buikspier oefeningen en dat ist ... zo simpel en gemakkelijker kan het niet en

het werkt echt je buikje krimpt in en het is fijn om een taille weer te hebben , zelfs voor mij .

Je valt geen gewicht af maar 1 ding is zeker je broeken en rokjes passen veeeeel mooier met een smaller taille

Stel je voor de feestdagen in een mooi kleedje of je mooiste broek voor de mannen want je buikje stond in de weg .

Het is daarom nu tijd om daaraan te werken , ik alvast ben er klaar voor de feestdagen en probeer het zo te houden .

Veel succes !

Sara

09-12-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
04-12-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donkere maanden #ZonLichtinjehuis
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Donkere maanden zijn vermoeiend voor mij en dan heb ik moeite met de dagelijkse dingetjes te doen

mss wat depressie en ik weet het niet altijd moe zijn en dan helpt niks ...

Wat voor mij wel helpt is als de zon schijnt trek ik alle gordijnen open en laat ik het  zonlicht binnen schijnen en dan voel ik mij dadelijk anders .

Dus voor mij gaan de donkere maanden nog moeizaam worden maar dit helpt wel degelijk ....


Sara.



04-12-2014 om 15:19 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
02-12-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verhoudheid en toch gaan joggen #waar de zakdoekjessteken?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ha , ik heb onlangs dat ik ging joggen een nieuw versteekplaats gevonden bij mezelf voor mijn snotdoeken ....

Hahaha , 1 allergie en nog een verkoudheid erbij is geen lachertje als je weggaat en vooral wilt gaan joggen ...

Maar waar steken wij de zakdoekjes toch maar als we geen gewicht en prul willen meesleuren ?

Wel mijn nieuw plaatsje is mijn handschoen , hahaha

altijd bij de hand en handig

dump je zakdoekjes dan ook als ze je niet meer nodig hebt in een vuilbak ...wees vriendelijk tegen het milieu of neem zakdoekjes die oplossen in het water .

Wees sportief en cool .


Sara.



02-12-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
28-11-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#Wat doe je ? Vandaag ??#sport-jogging-wandelen

vandaag wat sporten ..ook al is het ellendig buiten ..

altijd goed voor het humeur en de donkere dagen , doe je vestje aan en kleding die reflectoren hebben je kan niet veilig genoeg en zichtbaar genoeg zijn op de baan .

Ga je toch naar een looppiste voorzichtigheid met de vettige parcour dat je niet uitglipt en je een spier verrekt want dan ben je verder van huis .

Kleine stapjes zetten en niet gek doen waar je ook naartoe wilt gaan , sportschoenen zijn niet bepaald antislip hé ,-)

wees voorzichtig en dat is nog iets in de winter dat wij moeten doen , voorzichtig zijn dat wij onszelf niet pijn doen met de baan die wij uitkiezen .


Wees sportief zelfs in de winter


Laat de koude maanden je niet tegenhouden -

Maak je borst nat en ga ertegen aan !

Sara .

ps, Ik alvast ga naar buiten en volg mijn eigen raad haha .


28-11-2014 om 09:45 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
19-11-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rugpijn !

Van tijd tot tijd heeft iedereen eens last ervan .

Ik heb er ook last van en loop al enkele weken mezelf mijn houding te verbeteren en blijf ik bewegen en lopen .

Kan het zijn dat we ons buikspieren verwaarlozen en een verkeerde houding nemen en zo last van ons onderrug krijgen dat maakt dat we geconfronteerd worden met deze pijnen .

Wel , bij mij helpt deze dingen .

Al enkele weken zorg ik voor beweging en ga ik opt gemakske wat joggen met een heel laag tempo .

Doe achteraf wat stretch oefeningen en ik doe er enkele minuten van buikspieroefeningen erbij en wonder bij wonder heb ik er minder last van .

De 2de week ben ik ermee bezig en ondervind vooral minder last en ik neem al geen pijnstillers meer in .

De oefeningen mogen je rug niet extra belasten zoals buikspieroefeningen waar je bovenlichaam volledig tot boven moet komen ....

maar oefeningen die kort zijn en efficiënt .

Dit werkt voor mezelf en bespaar mij wel wat kostelijke kinesist kosten ;-)

Wat zelf proberen kost toch niks , en mss voel je je wel wat beter achteraf zoals ik !

benieuwd naar mijn oefeningen ?

1.Neem nu , ga languit liggen en je knieën omhoog en voeten op de grond ...nu neem je je armen en ondersteun je hoofd

ga lichtjes omhoog alleen met je hoofd en wat schouders van de grond , span je buikspieren op ...hou enkele sec vast en ga terug liggen

Voel vooral de spanning in je buik . Doe dit 3x 10 sessies en stop voor de eerste dag en voor de eerste week .

Voorzichtig en als je toch pijn hebt bij het uitoefenen van deze oefeningen ga gewoon naar de dokter want dan kan het je niet zo oplossen en

is er meer loos dan gewone rugpijn .

Kan je meer aan dan kan je deze erbij nemen .

2. oefening , lig ik op de grond languit hef je benen in de lucht en maak een brug met je benen , je armen ondersteunen je hoofd en je kan ellebogen en knieën naar

elkaar toe bv rechter elleboog raakt bijna de linker knie

zoals fietsten in de lucht maar wissel af met je ellebogen en knieën , doe dit voor 3x 10 sessies .---->>in het begin doe je dit maar 10 per keer en voer dit op zodra je minder rugpijn hebt .

3. oefening , blijf je languit op de grond liggen en maak een brug met je knieën en benen .

leg je beide handen onder je bips , probeer nu je af te stoten in de lucht met je heupen zodat je even van de vloer komt

doe dit 2x 10 sessies


Kan je er nog meer aan doe deze sessies opnieuw voor een tweede x

zo kan je beginnen met de sessies met 10 keer per oefening en voer deze op tot 3x 10

zodra je minder rugpijn hebt ga je automatisch je oefeningen meer en meer doen .

Ik stel bij mezelf vast dat ik vandaag na 2weken dat mijn rugpijn zo goed als weg is en ik blijf de oefeningen nog even doordoen .

Besef dat het helpt .

wissel af en blijf vooral bewegen met rugpijn.

 





19-11-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
16-11-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heerlijk vandaag -Toch maar handschoenen aandoen !

heerlijk weertje , niet dé perfecte weer maar heerlijk om te joggen ...zelfs met fiezelweer zoals vandaag

ga gewoon en geniet

weer eens bijna 12 kilometers gelopen , hield mijn tempo vast de hele weg

voelde goed aan , ik heb last van mijn rug maar ik voelde de hele weg niks ervan en na het afkoelen en stretchen en warme bad had ik er weer last van

Maar ik heb het toch gehad en ik zie vandaag het zonnetje weer eens van de partij en ik heb weer zin om mijn schoentjes aan te trekken maar

ik heb de namiddag post en ik moet tot 22u werken ...dus met een beetje pijn in mijn hart moet ik het laten zijn anders ga het niet goed komen opt werk...

2inventarissen en het is concentratie van groot belang !

Ik heb ook gisteren ondervonden dat het tijd ook is om handschoentjes te dragen tijdens het lopen

ik had het zo warm dat jasje weer uitging maar ik had mijn handen dat wel van de kou had en dus in het vervolg handschoentjes ....

Wees sportief en geen sissy en trotseer de koude met fierheid dat je nog kan haha .

Dat Ik heb het geschreven en gezegd heb ....

Sara


16-11-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
03-11-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welke jogger ben jij ?

Vraag je dit af , Welke runner ben ik ?

Ik vraag mij zelf altijd dit af voor ik begin en ik zeg altijd ; Ik wil graag ontspannen en genieten ,zoals mijn cardioloog zegt " niks moet "

je kan het je mag het doen , dus doe het om jezelf te plezieren , kijk naar de zon naar de mooie bladeren van de bomen , kijk in de verte wat je ziet en stop eens of vertraag eens en adem diep in .

Wat is er meer zo ontspannend dan rustig je ding doen , niemand die je stom nakijkt - niemand die je een scheve kritiek geeft - niemand ---->Alleen en met jezelf bezig en het is zaalig !

Niemand die naar je kijkt wat je aanhebt getrokken vandaag , hoe je haar zit of hoe je geschminkt zijt ----ik ben een runner die wil genieten van wat ze doet

Het is niet hoe snel ik kan joggen of hoeveel kilometers ik jog, maar  het is omdat ik het kan , ik heb al tegen 15kilometers al afgelegd

ik heb er al 5 of 10 , wie maalt erom ? Ik maak geen statistieken ik doe geen wedstrijden ik doe dit omdat ik het leuk vind en ik hoop dat ik dit nog lang mag doen .

Ik ben een runner die graag iets lekkers eet en ja let heel goed op mijn lijn en van tijd tot tijd lust ik wel iets lekkers niet altijd maar ...soms .

Ik ben er van bewust dat het op een dag kan stoppen en dus geniet ik er op volle toeren van .

Niemand en alleen met de weg waar je naartoe wilt gaan , niemand die je oordeelt niemand....


Ik doe dit graag en ik laat mij niet van mijn stuk brengen !

Sara.


03-11-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.profiteer nog

wat heb je gedaan in deze dagen ?

Ga je naar buiten om te sporten ? Ga niet de laatste moment aan  de feestdagen denken en doe het vooral nu je het nog  buiten kan sporten  .....

korte wandelingen of lange je kan dit toch niet weerstaan , het is nooit zo warm geweest en wij mogen dit meemaken

Ga je lekker uitleven in deze mooie nazomer dag noem ik het

ik doe alvast mijn ding en hoewel ik de zaterdag enkele joggers ben tegengekomen deden echt ook hun best volgens mij


sport eet gezond en wees ontspannen en je ga zien dat je gezwollen buikje met de dag mindert .


Ga , leef , en doe vooral je ding wat je graag doet ...

vergeet niet te beseffen dat het nog mooi weer is en in het zonnetje te bekomen van je harde werk , het doet zo goed ...


Sara.

03-11-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
29-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hansgrohe Raindance Select E 120jet .

wie ken er verschillende merken ?

als ik geluk heb mag ik ze testen

....meer erover als het zover komt


Hansgrohe Raindance Select E 120 3jet. Al deze kennis gaat goed van pas komen

29-10-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
27-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wees de Koning of Koningin van de weg :-)

Weet je dat je als jogger toch machtig bent ? Nee

in de kleine veldwegjes en eigenlijk overal op de baan waar wij ons begeven zijn bestuurders meestal lief en laten je door als ze zien dat je bv wilt oversteken remmen z e af maar ...

er zijn er ook die je van de weg willen maaien , gelijk die oude mannen die hunne  rijbewijs bij de Dash hebben gekregen of gekocht gelijk 50 jaar terug .

Die mensen kennen geen verkeersregels en stoppen met de auto en steken je vol vieze woorden terwijl je eigenlijk wettelijk bent aant lopen

wat weten die oude mensen ervan , het is levensgevaarlijk als je het mij vraag maar er zijn er die dat je een teken moet geven en ze remmen voor je en je

geeft een teken dat ze te dichtbij rijden met de auto meer ruimte voor je maken

Zo vandaag enkele auto's laten verplaatsten , ik was een veldwegje ingeslaan en je weet die zijn amper gemaakt voor 2 auto's en ik kwam van de tegenover gestelde richting de berg op

dus ik was bang 1 ze zien mij niet goed want ze hadden de zon in de ogen maar ik maakte een zwaai beweging en die truck ging netjes meer aan de kant en zwaaide beleefd terug met dank aan

de man .

Toen kwam er een auto en ik dacht van hetzelfde , en deze reed echt dicht aan de kant maar ik zwaaide met mijn arm en weer gaf de wagen automatisch mij meer ruimte en ik zwaaide terug beleefd met

dank en hij knikte en groette terug

en op die ogenblik voelde ik mij wel de Koningin van de weg !

27-10-2014 om 15:49 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
21-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoe zichtbaar maak je je op de weg ?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Dag worden korten en je moet je echt kleden dat het verkeer je ziet !

Draag flikkers en toeters hahaha laat je aub opmerken je kan niet voorzichtig genoeg zijn

een goedkoop vestje kan al voldoende zijn van 3euro

wat is je leven waard???

3euro kan je leven redden

loop voorzichtig

loop je toch in de avond trek wat lichtjes aan het is toch bijna Kerstmis en het is niet erg vroeg ermee te beginnen hahahaha


Sara.

21-10-2014 om 16:09 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
17-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na het sporten !
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Wat doe je het eerst nadat je bent gaan joggen ?

eerst ik schoenen uit , weet je dat je voeten zweten? Heb je al je voeten geraakt na het joggen en gevoelt dat je voeten of liever gezegd dat je sokken nat zijn vant zweten ?

Ah ja , het is daarom zo belangrijk je schoenen te laten drogen en niet in een vochtig hoekje te smijten . Ik leg ze onder de verwarming in de wintermaanden of in de zomer

leg ik ze in de zon en dat je schoen goed opentrekken dat het binnenin zeker zo goed droogt als de buitenkant .

Schimmel wil je zeker niet aan je voeten en andere plekjes in je lichaam .

Ik heb dit meegemaakt en geraak er niet vanaf . Thuis had iemand last van schimmel en hoe voorzichtig ik ook geweest ben heb ik het ook gekregen

ja daar kies je echt niet voor . Dat is ook moeilijk ervanaf te komen , geloof mij gerust .

Voorkomen is beter dan genezen maar soms doe je alles goed en krijg je het toch dus neem voorzorgen en als je het hebt ga naar de apotheek en vraag een zalfje of een

middeltje je bent zeker niet de eerste op de wereld die daar last van heeft en ze zullen geen gezichten trekken .

Ga loop en haal je een zalfje !


Verzorg je lichaam  vooral je voeten , ze moeten een leven meegaan !

Love you/re feet

Sara .



17-10-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
13-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hasselt run !

wie heeft daaraan meegedaan ?

Ik vind het erg want het is zo dichtbij geweest voor mij en ik ben niet kunnen gaan

spijtig

ik had last van mijn rug en ik durfde niet gaan om het nog erger te maken

en ik weet  , ik mag niet in wedstrijden lopen van mijn cardioloog maar toch wil ik het eens meemaken met een nummer om mij

levens ervaring die ik wil meemaken , al is het voor 1 x

maar ja , je kan niet alles hebben in het leven zeker

leef gezond en eet gezond

hoe zit het met jullie gewicht ?

Mijn zit goed , de laatste tijd ga ik veel joggen

veel !!

meer als ervoor , zeker meer als in de maanden juli en augustus

ik probeer zeker 2x te gaan joggen door de week

ik zit om mijn hometrainer ook 2x per week ik denk zelfs dat het meer is

en ik eet gezonder

maak gerechten waar olijfolie inzit en dat doet veel

mijn dochter merkt het dadelijk als ik anders kook en dan zegt ze , mamma ik ben vermagert ?

hoe kan het , ik ben niks aan het doen

ah , ja zeg ik dan ----ik ben anders aan het koken en dat merk je ook sé

en dan glimlacht ze , en zegt ze ; ik hoef echt niks te doen om te vermageren hé

maar ja , dik is ze ook niet als ze een gewicht heeft van 45 kilo --- ze is maar een kleintje hoor geen paniek

vandaag toch op de fiets

tenminste dit


Doei , geniet van de zon hé

Sara.

13-10-2014 om 09:55 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
12-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag en het zonnetje is daar

ik heb de hele week flink wat beweging gedaan , full-time gaan werken op voorbereiding van inventaris morgen

en het is tellen en tillen en van een reserve naar de andere lopen en zich ergeren naar mensen die niet mee werken

maar goed ik denk dagelijks wel aan mijn 10.000 stappen + ben ik achteraf mijn werk gaan joggen

flink van mezelf vind ik zo

maar ja

vandaag probeer ik het toch alhoewel ik veel rugpijn heb te gaan joggen

mss wel mss niet , ik weet het nog niet

see you later x

12-10-2014 om 16:03 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dagje vrij - wat doe je ?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Zitbanken ?

ja ja ik ken da

ik ben er ook Fan van haha

ik ga vandaag wat cardio doen maar weet nog niet hoe of wat , want buiten is het toch miezerig weertje

hometrainer is laatste oplossing vandaag , dat heb ik al gehad deze week en ik wil naar buiten

maar ik heb last van mijn benen en ze doen pijn , raar gevoel eigenlijk

in de streek van mijn zij aan alle beide kanten ,ik wil naar de dokter maar ik geraak er niet binnen vandaag het is met afspraak en ja ...het gaat er niet van komen

en in de plaatst van mijn pijnen te likken wil ik toch naar buiten en ik ga wachten tot het ietsje droger wordt ...gaat het droger worden ? I don't know...we shall see

anders wordt het toch de fiets binnen ...

En gij ? Wat doe je ?

Doe iets leuks en don't forget enjoy !

Zaalig is het geweest echt waar , ik hoop dat jij ook ervan genoten hebt .


Blokje om lopen kan zo deugd doen , voor mij toch dan moet je zelfs geen uren u uitsloven gewoon effe voor tenminste een half uurtje buiten zijn

in de wintermaanden moeten we het daglicht gaan zoeken en wat is beter om naar buiten te gaan

en kijk het zonnetje schijnt terug speciaal voor ons sé

Wees gelukkig en profiteer van het goede weer zolang het kan .


Zie je , de hometrainer heeft aan de kant gestaan , een stevige wandeling achteraf in de wijk was ook goed .

leuk !

Zie dat je beweegt , het is zo gezond doe het niet omdat het moet maar omdat het kan

doe het niet omdat de dokter het heeft gezegd doe omdat je dat leuk vindt

Doe het je ziet er veel beter uit na enkele weken en je hebt alleen positieve resultaten van

doe het !

Zeg dat ik het gezegd hebt

Sara.



09-10-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
04-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.joggen was zaalig vandaag

ik heb ervan genoten , de autobestuurders waren zeer vriendelijk (weer eens)en al de stress is vandaag weg

ik heb mijn huistaken ook gedaan dus den deze hier is zeer tevreden en gelukkig


Sara.



04-10-2014 om 00:00 geschreven door sara  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Gastenboek
  • leuke site
  • Fijne Feestdagen Sara!
  • Hallo Sara
  • kont????
  • Hallo Sara

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Over mijzelf
    Ik ben sara
    Ik ben een vrouw en woon in hoeselt (België) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 01/01/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: sport-tuinieren-klussen-en nog veel meer!.
    Deze blog is niet zo dat ik een schrijfster ben of zo maar voor wie het gewoon wil weten !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    koureurken
    www.bloggen.be/koureur
    Mijn favorieten
  • Inhoud blog
  • wekelijkse toer
  • Het leven vliegt voorbij
  • wat met vegan food
  • Het weer !
  • Regenweer van gisteren !
    Archief per week
  • 11/07-17/07 2022
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 30/10-05/11 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 25/04-01/05 2016
  • 07/12-13/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 12/11-18/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Zoeken met Google



    Laatste commentaren
  • even geleden (marc lenarts)
        op Gisteren- na zo lang gaan joggen
  • kiekjes... (marc)
        op Sicilië
  • aja...... (marc lenaerts)
        op Zorg voor jezelf!
  • In sport is voorzichtigheid geboden! (Eef Hübbers)
        op Antidepressiva??Pijnstiller??Wat heeft dit met sport te maken?
  • endorfines (lenaerts marc)
        op Antidepressiva??Pijnstiller??Wat heeft dit met sport te maken?
  • aja...... (marc lenaerts)
        op Wat doen als je problemen hebt met opvliegers na u 40ste?
  • Meer over sport (Peter Motte)
        op Sportbril van de Aldi .
  • rust (juf Kris)
        op Rust =vermageren.
  • afvallen ()
        op Zwaarlijvig en vermageren !©
  • Tja..... (marc lenaerts)
        op sporten moet plezierig blijven ...©
  • wil wel die recepten (sonja)
        op Recepten met weinig calorieën
  • joggers (marc lenaerts)
        op Mijn nieuwe joggers !!!
  • ... (natalie)
        op Gelukkig Nieuwjaar !
  • 2010 (marc)
        op
  • hallo (marc lenaerts)
        op Prettige Feestdagen.
  • lekker (natalie)
        op oktober -Maand van de bloemkool
  • ... (natalie)
        op Het weer.
  • jammer... (marc lenaerts)
        op Het weer.
  • canicross (Steven)
        op Canicross.
  • OEI (marc lenaerts)
        op De 15 KM ...
  • CANICROSS (marc lenaerts)
        op Canicross.
  • ... (natalie)
        op Loophouding en schoenen.
  • Doe zo verder (marc)
        op Lekkere BBQ Rijstsalade ..
  • hoi. (sara)
        op Verlof !
  • :-) (Bjorn Paree)
        op Verlof !
  • . (sara)
        op Stevig ontbijt.(tje)
  • 100 km. (sara)
        op Stevig ontbijt.(tje)
  • 666. (sara)
        op Alcohol en sport !!
  • . (natalie)
        op Stevig ontbijt.(tje)
  • 100km (stefaan)
        op Stevig ontbijt.(tje)

  • Zoeken in blog


    Een interessant adres?


    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs