Op zondag 26/07 zijn we met 4 (staf lopers) vertrokken + 4 joggers voor de bosloop in Tessenderlo. Mooi en ideaal loopweer. 09:40 gearriveerd - inschrijving - inlopen en stretchen (voor sommige toch). Start om 10:40 stipt, prachtige omgeving. De bosloop zelf was een prachtig parcour up-down en grotendeels zandgrond af en toe macadam. Km aanduiding perfect, en parcourafpijling ok. Zelfs Tom is niet verkeerd gelopen. (ene L. Wouters wel?) Proficiat aan Tom met z'n 2e plaats. Voor 7 van de 8 lopers is het een aangename bosloop geweest en binnen de geoogde tijd of streefdoel gelopen. Bij aankomst een drankje aquarius en water en een peche + knal oranje T-shirt. Maw zeker een aanrader om dit als een training (teambuilding) naar volgende jaar toe eens met de groep te doen. 1 spijtig voorval onze Percy terug gekwetst na +/- 2 a 3 km. Bij deze van harte beterschap. Aan allen niet vergeten donderdag drink met onzen trainer. mvg
Zondag zijn er een paar van de groep die de 13km bosloop in Tessenderlo gaan meedoen. (Percy, Tom, Jef , Marc ....) Als er nog mensen zijn die goesting hebben zou ik voorstellen om bijeen te komen op de parking aan de piste om 08:55 en vertrekken +/- 09:00. Bosloop in Gerhagen-Tessenderlo die op zondag 26 juli om 10u40 plaatsvindt. Prijs van 5,5 euro voor VAL-leden. Meer informatie is te vinden op de website http://www.debosvrienden.be/
ik zal het voor alle veiligheid nog via mail ook doorsturen. mvg
Voilà se mannekes, het startschot is gegeven voor de aanvang van den blog van de ST(r)AF(fe) lopers. Ieder van ons kan hier nu z'n gedachten, ervaringen, meningen, ideeën, uitspattingen, foto's, etc.... de vrije loop laten gaan. Ik hoop dat de straffe loper hier regelmatig van alles komt droppen, om zo "naar buiten" te komen.
Ik zal als eerste van start gaan.
Zondag 19 juli, hebben we een verjaardagsfeestje georganiseerd voor ons aller geliefden trainer Staf Van Dyck. 60 JAAR, dat mocht van ons uit niet ongemerkt voorbij gaan. Dus hebben we met een kerngroepje een brunch in elkaar gestoken en deze laten doorgaan na onze traditionele zondagochtend training. 1 ding ! De Staf wist van noppes, noegabolle, niks.... Marc had om 8u de muziek al komen installeren in de BREAK-kantine en vervolgens gingen Emmanuelle, Jef en ik met de aanvang van het decoreren van de kantine aan de gang. 't Nam wel wat meer tijd in beslag, dus kon ik niet mee de training aanvatten en stuurden we Emmanuelle maar mee met den coach om zeker te zijn dat hij nergens lont rook. Iedereen die normaalgezien op een zondagtraining aanwezig was mocht dat nu ook, zij die er zelden zijn mochten niet aanwezig zijn en moesten iets na tienen present tekenen om er toch zeker van te zijn dat de Staf hen niet zou opmerken als hij terugkwam van z'n ochtendloop. Alles werd in gereedheid gebracht en verliep volgens plan. Alleen ........... hoe moesten we de Staf naar de kantine lokken? Normaal moest zijn vrouwke Rosette in 't complot meehelpen, maar aangezien een verkoudheid roet in 't eten gooide, moesten we de Jan Quirynen inschakelen. Lokt de Staf mor nor de kantine en zegt dattem nog iet moet ondertekenen veur deelname van een van z'n atleten voor 't BelgischKampioenschap. Kortweg, het lukte nog ook. De Staf kwam binnen en nen luide welgemeende "happy birthday to you Stafke" weergalmde over heel het Stadion. Eerst wat "cool" , maar dan door emotie werd onze Staf echt verrast . Wat volgde was een gezellige, kameraadschappelijke, ontspannen brunch waar een ieder van ons en Dé Staf uiteraard volop van genoot. Het eten dat bereid werd door Emmanuelle, Esther, Kris en Ben was om duimen en vingers af te likken en de Jef had voor het nodige, traditionele vocht voor zo'n gelegenheden, gezorgd. De Marc was den DJ van dienst en liet de muziek van Staf's jaren door de boxen galmen. Kadookes mochten ook niet ontbreken en zo kreeg de Staf van de Roger een kartonneke Italiaanse wijn en van de straffe lopers een soort "Go for fun"-bon waar hij kan kiezen tussen verschillende evenementen zoals, etentje voor 2, een weekendje voor 2, een activiteit voor 2 of meerdere in een attractiepark, wellnes,... + wat kaartjes voor de cinema met bijbehorende DVD van James Bond. Kortweg een geslaagde party waar ieder nog een tijdje kan over napraten. Alvast bedankt aan al diegenen die hiertoe hebben bijgedragen en zeker de groep die alles voorbereid heeft (Emmanuelle, Esther, Kris, Ben, Jef, Marc). Hup naar 't volgende evenement. En bij deze is onzen blog officieel gestart.