Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    30-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elegante Roos

    Deze nailart is zoals vaak, ontstaan door wat dingen te proberen, en allerlei combinaties uit te testen.
    Ik ben er best tevreden mee, het is een elegante nailart, en het is mooi in andere kleuren ook.
    Hier heb ik voor blauw gekozen, maar een bordeaux of donkerpaarse nagellak vind ik hierbij ook goed passen.
    Eerst heb ik een basecoat, en daarna twee lagen donkerblauwe nagellak opgedaan. Ik heb hier China Glaze First Mate gebruikt.
    Als de nagellak droog was, heb ik er nog een laag base-topcaot opgedaan.
    Bij deze nailart heb ik Konad stempel plaat M79 gebruikt.
    Voor het eerste deel, het puntjes rooster, heb ik geen stempel lak gebruikt, maar gewone witte nagellak. Dit heb ik met opzet gedaan, omdat ik dit deel iets lichter van kleur wou.
    Plaats het rooster zodanig dat de tip van de nagel niet bestempeld wordt.
    Nadat dit droog was, heb ik nog een laag base-top coat opgedaan.
    Dan heb ik het patroon met de volle lijn en de roos-achtige bloem genomen van dezelfde stempelplaat. Hier heb ik wel witte stempel lak van Konad gebruikt, omdat dit deel iets witter moet overkomen.
    Dit zorgt voor een mooier effect, door het contrast. Maar dit is mijn persoonlijke smaak.
    Als u dit liever anders ziet, dan kan dit ook natuurlijk. In plaats van in het wit te stempelen, kun je ook een andere kleur gebruiken, bv een zilverkleur kan ook mooi zijn. Wees niet bang om wat uit te proberen, het is leuk en je zult verbaasd zijn tot welke creaties dit soms kan leiden.
    Het stempelen van de lijn met de roos kan wel enkele keren mislukken voor je het op de goede plaats krijgt, net boven het rooster en zo recht mogelijk. Ik heb ook moeite gehad om de stempel er in één keer goed op te krijgen. Soms staat er maar een deeltje op de stempel, of staat de lijn er maar half op. Dus raak niet ontmoedigd als het niet direct lukt, het ligt niet aan jezelf.
    Juist doordat er een laag base-topcoat al op de nagel ligt, kun je het mislukte deel er makkelijk af krijgen zonder de rest te beschadigen.
    Het rooster stempelt veel makkelijker dan het deel met de roos trouwens.
    Om af te werken heb ik nog een witte halve parel in het midden van de bloem geplaatst, en tenslotte een laag Seche Vite topcoat. En klaar...


    Categorie:Konad M79
    Tags:Konad M79, Bloemen
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Angie nails
    Ik was deze webshop tegen gekomen op internet, en in eerste instantie was ik heel enthousiast.
    Ze hebben interessante artikelen die ik op de andere webshops niet direct vind, ook goedkoper dan vele andere webshops.
    Ik heb hier onder andere een witte en een gouden acrylverf speciaal voor nailart besteld.

    De verzendkosten zijn gemiddeld naar België (6,75€), niet goedkoop, maar er zijn duurdere.
    Het verzenden duurt wel te lang, 15 dagen na mijn bestelling nog steeds niks ontvangen, terwijl je wel TNT post prijzen betaald, het zou veel vlugger moeten.
    Bij het sturen van een email, kreeg ik niet vlug een antwoord.
    Weinig tot geen respons op mails over waar mijn bestelling blijft.
    Uiteindelijk heb ik de helft van mijn bestelling ontvangen, 24 dagen nadat ik die besteld had.
    Ik heb de rest dan maar afgezegd, en de terug betaling was dan wel heel vlug. Ik moest 12,13€ terug krijgen, en ze hebben me 13€ terug gestort, dus heel correct.
    Toch had ik liever mijn volledige bestelling in een aanvaardbare verzendtijd gekregen.
    Ik ben niet vlug geneigd daar nog eens te bestellen, al zou ik het wel willen voor de producten.
    Heeft iemand meer ervaring met deze webshop? En is het toevallig dat het bij mij niet goed verlopen is, of is dit meestal zo?


    ** Update: Enkele maanden na mijn oorspronkelijke bestelling, heb ik de ontbrekende artikelen ontvangen. Zonder factuur, dus gratis. Intussen had ik die artikelen wel al ergens anders gekocht, dus ik had ze niet meer echt nodig, maar reserve penseeltjes komen natuurlijk altijd van pas. Uiteindelijk vind ik dit een mooi gebaar van Angie Nails, dus misschien plaats ik in de toekomst toch nog eens een bestelling bij hen, en hopelijk verloopt dan alles wat vlotter.

    Categorie:Favoriete webshops
    Tags:Webshop, acrylverf
    >> Reageer (0)
    16-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oosters Geruit in Roze
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals gewoonlijk start ik met een basecoat.
    Als nagellak heb ik China Glaze Fifth Avenue gebruikt, en ik heb daarvan twee lagen opgedaan.
    Dan nog een laag base-topcoat over deze donkerroze nagellak.
    Voor het volgende deel heb ik Konad stempelplaat M60 gebruikt, het rooster met verticale en horizontale lijnen.
    Probeer het zodanig te stempelen dat je de tip vrij houdt.
    Ik heb hiervoor een gouden acrylverf gebruikt, speciaal voor nailart. Maar waarschijnlijk kun je ditzelfde effect creëren met een goudkleurige stempel lak van Konad of een ander merk, maar de nagellak moet dik genoeg zijn om mooi uit te komen.
    Bovenaan het rooster heb ik een lijntje gemaakt met een gouden striper tape, die kun je in vele webshops vinden die nailart verkopen.
    Het geheel afgewerkt met Seche Vite topcoat.
    De restjes gouden tape aan de zijkanten zo kort mogelijk afknippen zodat het niet opkrult.
    Ik ben super blij dat ik deze nailart heb gecreëerd, het is één van mijn favorieten.
    Het heeft een oosters tintje, vind ik, en het is zowel mooi in de winter als in de zomer.
    Zoals ik al zei, ik ben fan van deze nailart, hopelijk jullie ook....

    Categorie:Konad M60
    Tags:Konad M60
    >> Reageer (0)
    01-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nailsupplies
    http://www.nailsupplies.us/categories/Polish/China-Glaze-/
    Dit is een Amerikaanse website waar ik altijd mijn China Glaze nagellakjes bestel.
    Voor een gewoon potje China Glaze betaal je daar 2,99 $ (dollar).
    In een small flatrate box kunnen er maximum 9 lakjes.
    Voor de nagellak komt dit dus op 26,91$ plus 23$ voor de verzendkosten in zo'n small flatrate box, in totaal is dit 49,91$ wat omgerekend zo'n 38€ is. In Nederlandse of Belgische webshops kost een potje China Glaze meestal 5,95€, dus voor 9 potjes is dit 53,55€ en dan zijn er nog geen verzendkosten bijgeteld.
    Indien je geen 9 lakjes nodig hebt (je hebt natuurlijk nooit echt nagellak nodig, maar als je er dus niet zoveel wilt bestellen), kun je samen met een vriendin bestellen om zo de kosten te delen.

    Je kunt misschien ook een goede topcoat bijbestellen, zoals de Seche Vite topcoat, die is mijn favoriet en ik gebruik hem heel veel.
    In Nederland en België kost die meestal rond de 7,75€, bij Nailpolish Fashion.nl kost die zelfs 6,25€, maar die is meestal niet in voorraad en dan moet je nog een tijdje wachten voor die terug leverbaar is.
    ( http://www.nailpolishfashion.nl/sechevite-p-176.html )
    Je zult het vlugger ontvangen via Nailsupplies vanuit Amerika. Daar betaal je meestal 4,70$ ( 3,5€) als die in promotie is, en anders 4,95$ (3,75€ ).

    Essie is ook een goed merk van nagellak, en ook die is daar goedkoper.
    ( http://www.nailsupplies.us/categories/Polish/Essie-/ )
    Hier betaal je meestal 9,95€ voor een flesje Essie, bij Bol.com 10,17€, wat ietsje meer is maar de verzendkosten liggen daar meestal lager dan de nagelwebshops.
    Bij Nailsupplies betaal je slechts 5,95$ (4,50€) voor een Essie nagellak.
    Maar houdt rekening met de hoge verzendkosten bij Nailsupplies, daarom dat het pas voordelig is wanneer je het maximum van 9 lakjes besteld.
    Ter herinnering: een small flatrate box kost 23$ (17,5€) aan verzendkosten.
    Als je 9 potjes Essie zou bestellen bij Nailsupplies in een small flatrate box, dan betaal je ongeveer 58€.
    Hetzelfde aantal potjes in een Nederlandse webshop kost al gauw tussen de 90 en 95€ inclusief verzendkosten.
    Is dus wel eens de moeite hé...

    Laat je niet misleiden door de lage prijzen van sommige producten. Niet alles is voordeliger om daar te bestellen.
    Bv valse wimpers van het merk Ardell ( http://www.nailsupplies.us/categories/Eyelashes/Ardell/ ), maar ook andere merken van wimpers die ze daar hebben zijn goedkoop.
    Mijn zus en ik hadden interesse in deze bepaalde wimpers: Ardell Duralash Regular Medium Black ( http://www.nailsupplies.us/products/Ardell-Duralash-%252d-Regular-Medium-Black.html ).
    Dit zijn aparte individuele wimpers, en er zitten er 88 in een pakje.
    Je betaalt 2,60$ ( 2€ ) voor 1 pakje, en er kunnen er slechts vier in een small flatrate box.
    In totaal zou dit op 25€ komen, wat niet echt de moeite is, blijkbaar kun je het voor een gelijkaardige prijs vinden hier.
    De andere verzendmethoden dan in een flatrate box zijn te duur, het is gewoon de moeite niet.

    Nailsupplies is een zusterwebsite van Transdesign, die zal misschien bij velen bekender in de oren klinken.
    Na zeven werkdagen ongeveer mag je uw bestelling in de brievenbus verwachten ( Ben het exact aantal dagen vergeten , maar ik denk dat ik het telkens na anderhalve week heb ontvangen, met het weekend inbegrepen dan).

    Hopelijk hebben jullie hier iets aan, en veel plezier met uw eventuele bestelling...

    Categorie:Favoriete webshops
    Tags:Webshop, China Glaze, Seche Vite, Essie
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gold and Black
      
    Eerst een french tip maken.
    Je kunt op mijn blog verschillende methoden vinden voor french tips:
    http://www.bloggen.be/nails_and_stuff/archief.php?ID=1922057
    Ik gebruik meestal de vierde methode die ik in dit artikel had beschreven, met de Miss Sporty Et Voila Nail tip whitener, een soort witte nagellak een french tip maken.
    Na de witte french tip een base- top coat erover doen.
    Daarna heb ik deze stickers erop gekleefd.
    Niet echt tevreden erover, ze krullen lichtjes op, ook wat prutswerk om ze mooi op uw nagels te kleven.
    Om af te werken heb ik twee laagjes Seche Vite als topcoat gebruikt, maar hoe tevreden ik ook ben van deze topcoat, ik krijg de nagels met de stickers erop niet mooi plat.
    Normaal houd mijn nailart op de vingers zeker een week, en ik dacht dat het met de stickers eerder los zou komen.
    Dus ik heb het bijgehouden: de eerste vier dagen bleef alles goed zitten, vanaf dan begon de french tip lichtjes af te gaan, dus niet de stickers zoals verwacht. In totaal heb ik deze nailart toch zes dagen goed kunnen houden, beter dan ik had gedacht.

    Ik denk dat deze stickers beter zouden uitkomen op effen wit gelakte nagels, maar ik heb geen extra meer om uit te proberen.
    Ik heb deze stickers eens gratis bij één van mijn pakjes gekregen.
    Was niet van plan ze nog te gebruiken, maar hoe langer ik ze op mijn nagels heb, hoe mooier ik het vind.
    Dus misschien zoek ik ze nog eens online om te bestellen, om eens op effen witte nagels uit te proberen.


    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Bloemen, Vlinders
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs