Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    10-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Misa Dirty Sexy tip
      
    Dit is een heel makkelijke nailart, neemt weinig tijd in beslag, en ik ben blij met het resultaat.
    Eerst heb ik rechte tip guides gebruikt, en deze diagonaal op mijn nagels gekleefd. Het kan ook gemakkelijk met de vrije hand, zonder tip guides, maar ik heb vaak last van bevende handen,en ben ook een beetje een perfectionist.

    Dan heb ik een basecoat gelakt op de tip, en indien je het zonder de tip guides doet, lak je de hele nagel met een basecoat. Dit is aan te raden om de nagels te beschermen tegen verkleuringen, maar ook om de nagellak die erboven komt, beter en langer te doen hechten.
    Eenmaal de basecoat droog was, heb ik 2 lagen Misa Dirty Sexy Money op de tip gelakt. Dit is een donkergroene nagellak, en lakt heel vlotjes. Het is de eerste keer dat ik een nagellak van het merk Misa gebruik, maar ik ben er heel tevreden mee.
    Daarna  heb ik een grove glitter nagellak over de groene tip gelakt, China Glaze Grafitti Glitter.
    Nu is het tijd om de eventuele tipguide stickers te verwijderen.

    Voor het stempelen heb ik Konad zwarte stempel nagellak gebruikt, en Konad imageplate M71. Ik heb de strikjes onder de groene tip gestempeld. Daarna heb ik met een doorzichtige nagellak over de strikjes gestempeld, want zeker zwarte stempellak loopt makkelijk uit eenmaal je er een topcoat overdoet, vandaar dat ik er een doorzichtige laag overheen stempel. Als laatste nog een laag van mijn favoriete Poshé topcoat.


    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71, Misa Dirty Sexy Money, China Glaze Grafitti Glitter
    >> Reageer (0)
    25-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dark Blue Tip

    De basecoat die ik momenteel staan heb, is die van Miss Sporty. Hoe meer ik die gebruik, hoe minder goed ik die vind. Ik denk dat je beter een goede basecoat koopt, dit kan redelijk duur zijn, vaak duurder dan nagellak, maar het gaat toch om de basislaag die uw nagels moet beschermen. Dus beter een goede kwaliteit en gezondere nagels. Aangezien deze Miss Sporty basecoat dus niet super is, gebruik ik een andere techniek dan ik meestal doe om french tips te maken. Ik maak hier geen gebruik van zo'n speciale stickertjes (tip guides) om een mooie french tip te maken. Deze basecoat komt los eenmaal je de stickertjes eraf trekt, zelfs al is de basecoat echt helemaal droog.
    Daarom doe ik gewoon de tip in basecoat, hoeft zeker niet precies te zijn, mag met de vrije hand. Dan heb ik twee lagen donkerblauwe nagellak over de tip gedaan, hoeft ook niet netjes en precies te zijn. De donkerblauwe kleur die ik hier heb gebruikt, is China Glaze First Mate. Zelfs één laag zou al voldoende zijn, maar ik wil dat de nailart een tijdje goed blijft zitten, dus heb ik voor het zekerste twee lagen gelakt.
    Nu komt het netjes maken: met een penseel die je in nagellak remover dipt, doe je de overtollige nagellak weg, tot je een mooi gevormde donkerblauwe french tip krijgt. Dit is niet erg moeilijk, en het zorgt voor het gewenste resultaat.
    Indien je wel een goede kwaliteit van basecoat gebruikt, zoals ik voordien al vaak de Rimmel 5in1 base-top coat heb gebruikt, dan kun je eventueel met zo'n stickers een french tip lakken.
    Eenmaal de blauwe tip klaar is en goed droog, doe je een laag base-topcoat over de gehele nagel. De werking van de basecoat in de lak zorgt voor een beschermende laag op het deel van de nagel die nog niet was gelakt. De topcoat werking is dan weer goed voor de gelakte french tip. Dit is het voordeel van zo'n base en topcoat in één, het bevat bestanddelen die de lak voor beide geschikt maakt.
    Hierna begint het stempelen. Ik heb Konad stempel plaat M71 gebruikt, het bloemachtig patroon. Dit patroon stempel je met Konad witte stempel lak op de donkerblauwe tip. Dit ging verbazend vlotjes, bij mij in ieder geval.
    Eronder kun je eventueel nog met een zilver glitter striper een lijntje maken. Maar dit hoeft niet, het is niet minder mooi zonder de glitter vind ik.
    Alles afgewerkt met een laag Seche Vite topcoat.
    Mijn inspiratie voor deze nailart was een foto van valse nagels die ik had gezien, en ik wou iets gelijkaardig proberen met wat ik in huis had.





    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71, French tip
    >> Reageer (0)
    11-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mojito vlinders

    Voor deze nailart heb ik twee lagen Essie Mojito Madness gebruikt, maar ervoor en na eerst een basecoat om de nagels te beschermen.
    Ik wou er een print op stempelen in een subtiele kleur, dus in plaats van stempellak heb ik gewone nagellak gebruikt zodat het niet alle aandacht trekt. In plaats van gele stempellak heb ik China Glaze Lemon Fizz gebruikt, en daarmee krijg ik het effect die ik zocht. Stempellak is iets dikker en ideaal als je je figuur goed wil laten uitkomen, maar dat wou ik nu dus niet. Ik heb Konad stempelplaat M71 gebruikt.
    Ik vind de nagels zo eigenlijk ook al leuk, dus als je dit wil, gewoon nog afwerken met een topcoat, en klaar...

    Ik wou toch nog eens de topcoat van Konad gebruiken, omdat ik die nog heb staan, en mijn potjes Rimmel base/topcoat een beetje te vlug opgeraken. Eerder schreef ik al dat ik niet tevreden ben over deze Konad topcoat, vanwege de bubbeltjes die erop komen, en ook nu weer van dit...Je kunt het goed zien op de wijs- en ringvinger.

    Ik had geen zin alles opnieuw te beginnen, dus heb ik het maar zo gelaten en verder gedaan.
    Het groen van deze nagellak deed me denken aan de natuur, dus heb ik er nog witte vlinders opgestempeld, ik vond het wel passen bij het thema.
    Om de vlinders te stempelen heb ik Konad stempelplaat M36 gebruikt, en witte stempellak.
    De nailart afwerken met een topcoat. Ik heb Seche Vite topcoat gebruikt, en ik ben nog meer fan dan ik al was. Weet je nog de bubbels die ik door de Konad topcoat had, wel de Seche Vite zorgt ervoor dat je daar niks meer van ziet of toch zeer weinig. Geweldig gewoon!

    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71,Konad M36, Vlinders
    >> Reageer (0)
    25-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roze Bloemen


    Deze nailart is tot stand gekomen na wat prutsen en uitproberen, en heel toevallig kwam ik hierop uit. Ik vond het best wel mooi.
    Beginnen met basecoat, daarna twee laagjes China Glaze Fifth Avenue. Een laagje Rimmel base/topcoat, alles laten drogen.
    Om te stempelen gebruik ik hier geen speciale stempellak, maar een gewone nagellak China Glaze Something Sweet, dit is een lichtroze kleur. Als het motief niet goed wordt overgedragen op de stempel, wat met normale nagellak makkelijker voorkomt, dan kun je uw stempel eerst wat vijlen, en daarna zou het beter moeten gaan. Ik heb het bloemetjesmotief gebruikt van Konad plaat M71. Doordat hier geen stempellak is gebruikt, zal het vlugger drogen, omdat stempellak veel dikker is. Ik doe er dan nog een laagje Rimmel base/topcoat op, vooral omdat ik nog redelijk nieuw ben in nagels stempelen en daardoor nog vaak eens mis. Eenmaal je meer ervaring hebt, kun je eventueel de tussenlaagjes topcoat overslaan.
    Als alles droog is, gaan we nog eens stempelen. Nu nemen we Konad plaat M57 en witte stempellak. Van deze plaat gebruiken we de bloemetjes aan de zijkant.
    Voor de laatste topcoat heb ik hier deze van Seche Vite gebruikt. Ik heb die pas, dus het is de eerste keer dat ik die gebruik. Het is een dikke topcoat, dus wat wennen om aan te brengen. Het is ook een redelijk duur product, maar het grote voordeel is dat alles heel vlug droog is. De kwaliteit is ook zodanig goed, dat de hele nailart veel langer mooi blijft. De Seche Vite topcoat zou ik niet aanraden voor de tussenlagen, net omdat die zo dik is. Daarvoor gebruik ik liever die van Rimmel. Maar dit is mijn mening, misschien gebruiken anderen die wel in de tussenlagen.
    Op de teentjes heb ik op de witte bloemen enkele beads gedaan, en een rhinestone op de grote teen. Dit maakt het nog mooier en eleganter.
    Ik heb het niet op mijn vingernagels gedaan, omdat de beads soms wat hinderlijk kunnen zijn tijdens het dagelijkse werk. Als je een avondje uit gaat, kun je dit natuurlijk wel doen.





    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71,Konad M57,Bloemen
    >> Reageer (0)
    22-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First Mate strikjes

    Ik heb mij een nieuw stempelplaatje aangeschaft, en dit was mijn resultaat.
    Eerst basecoat, daarna heb ik twee lagen China Glaze First Mate op mijn nagels gedaan, nog een topcoat laagje en alles goed laten drogen.
    Om te stempelen heb ik Konad plaat M71 en witte stempellak gebruikt. Na het stempelen is het belangrijk de nagels goed te laten drogen voor je de laatste topcoat opdoet, anders loopt de witte stempel wat uit, zoals bij mij is gebeurd.
    Dit motiefje is ook heel leuk op de tenen.






    Categorie:Konad M71
    Tags:Konad M71
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rick1957
    www.bloggen.be/rick195

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs