Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    30-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swirly Flowers

    Dit is een heel makkelijke en vlugge nailart. Eerst heb ik een basecoat opgedaan, en daarna de tip met zwarte swirls gestempeld. Ik heb hiervoor Konad stempel plaat M56 gebruikt en zwarte stempellak. Voor de witte bloemen heb ik Konad stempelplaat M57 gebruikt en witte stempellak.
    Laten drogen, nog een laag Seche Vite, en klaar. Heel eenvoudig, neemt echt niet veel tijd in beslag, en het ziet er mooi en creatief uit.
    Mijn inspiratie kwam van een foto die ik ergens op internet gezien had.

    Maar omdat ik niet de stempel had van op de foto, heb ik gezocht naar een alternatief met wat ik in huis had.

    Categorie:Konad M56
    Tags:Konad M56, Konad M57, French tip, Bloemen
    >> Reageer (0)
    17-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.French tip met blauwe bloemetjes

    Voor de french tip heb ik mijn favoriete methode gebruikt, want een french tip kan je op vele manieren doen. Ik heb op mijn blog al enkele manieren beschreven: http://www.bloggen.be/nails_and_stuff/archief.php?ID=1922057
    Iedereen heeft wel zijn eigen voorkeur, en deze vind ik het makkelijkst:
    Eerst een laag Rimmel base-topcoat 5 in 1, of een andere basecoat van goede kwaliteit. Dan heb ik french tip guides, zo'n halve maan stickertjes, gebruikt. Eenmaal de stickers op hun plaats kleefden, heb ik de tip gelakt met Miss Sporty Et Voila Nail tip whitener. Als het goed droog is, en dat duurt wel eventjes aangezien het een dikke nagellak is speciaal voor french tips, dan nog een tweede laag er op indien nodig.
    Als je de french tip guides er af neemt, en het is niet perfect, dan kun je een penseel in nagellak remover dippen, en het een beetje bijwerken naar wens. Dan heb ik een laag Miss Sporty Et Voila french manicure in roze opgedaan. Maar deze stap kan je gerust overslaan als je dit niet heb staan, het zal niet zoveel uitmaken in het geheel. Om de french tip te bevestigen, nog een laag Rimmel base-topcoat opdoen.
    Tot daar de basis.
    Ik wou er nog iets extra bij natuurlijk, en ik heb hier voor blauwe kleine bloemetjes gekozen.
    Eerst wou ik eens zien hoe het was met slechts de ringvinger in bloemetjes.
    Aan de ene kant heb ik stoffen bloemetjes gebruikt, die heb ik bij Ilona's Nails gekocht.
    Afwisselend wit en blauw. Ik vond het nog niet goed overkomen, dus heb ik met een dottingtool in het midden van iedere bloem een dot of een stip gezet.
     

    Aan de andere hand heb ik enkel een dottingtool gebruikt. Vier dots in het blauw, met een witte dot in het midden. Afgewisseld met vier witte dots  en een blauwe in het midden.

    Je kunt de nailart gewoon zo laten, met slechts op één vinger bloemetjes. Ik wou de rest ook afwerken met de bloemetjes die ik het leukst vind overkomen, en dat zijn die met de dottingtool geworden. Ik ben tevreden over hoe deze nailart is uitgedraaid. En als je geen blauwe bloemetjes wilt, dan kun je dezelfde nailart doen in gelijk welke kleur. Het past echt met elke kleur van bloemetjes, en het creëert toch telkens een beetje een ander effect. Zoals gewoonlijk heb ik als laatste een laag Seche Vite topcoat opgedaan.

    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Bloemen
    >> Reageer (0)
    11-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Girly Pink Tips
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na het vijlen en in vorm brengen van mijn nagels heb ik een basecoat opgedaan.
    Ik heb nog steeds de Miss Sporty Silk base en topcoat staan, en die is niet echt van goede kwaliteit. Dus met de tip guide stickers werken heeft geen zin, deze basecoat komt los. Dan maar enkel basecoat gedaan op de tip, gewoon met de vrije hand. Eenmaal die droog is, de tip roze lakken, hoeft niet precies te zijn. De roze nagellak die ik hier heb gebruikt is China Glaze Something Sweet. Als de eerste laag droog is, eventueel nog een tweede. Alles goed laten drogen, en dan met een penseel die in de nagellak remover gedipt is de french tip een mooie vorm geven, en overtollige nagellak wegdoen. Daarna heb ik nog een laag base- topcoat over de hele nagel gedaan. Vervolgens met een dottingtool en witte nagellak wat stippen bijvoegen. Onder de roze tip een lijntje met zilver glitter striper trekken, ik heb die van het merk Lemax gebruikt. Deze striper kun je onder andere bij MardyMakeUpShop kopen, en ik ben er tevreden mee. Als alles droog was, heb ik er nog een laag Seche Vite topcoat opgedaan.
    Je kunt er ook voor kiezen om een nagel wat extra te versieren. Ik heb hier voor een paars fimo bloemetje en twee witte parels gekozen op de ringvinger.

    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Polka Dots, Fimo
    >> Reageer (0)
    03-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.French Tip Stickers Zwart
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb de instructies gevolgd die op het pakje stickers stond, en daar stond niet op om eerst een basecoat op te doen. Eerst wou ik dit wel doen, maar dan dacht ik dat het oppervlak misschien te glad zou zijn, en de stickers minder goed zouden kleven, dus heb ik geen basecoat opgedaan. Bij het plaatsen van de stickers was het al vlug duidelijk dat deze voor kleine nagels zijn. Ik heb ze in een webshop in Nederland gekocht, weet niet meer exact welke, maar ze zijn oorspronkelijk in China gemaakt. Dit verklaart waarom ze voor mijn nagels veel te klein zijn. Doordat ze lang genoeg zijn, heb ik er bovenaan telkens een klein stukje afgeknipt met een schaartje, en langs de zijkanten wat bijgekleefd. Op mijn andere hand heb ik de zijkanten met een zwarte striper bijgekleurd, maar het is iets mooier met de stukjes sticker langs de zijkant. Beide zijn zeker niet perfect, maar het valt mee. Dan heb ik er twee lagen Seche Vite topcoat op gedaan, in de hoop dat het toch eventjes ging blijven zitten. Maar een halve dag later zit er al veel lucht onder de topcoat, en komt het al wat los. Al dat werk voor slechts een dag de stickers op de nagels te hebben, dit is niet de moeite.
    Het design van de zwarte tip met de fijne witte bloemetjes vind ik wel mooi, toch zal ik ze niet meer opnieuw kopen. Ik denk dat ik het de volgende keer zal nadoen door het zelf te lakken, en de bloemetjes erop te stempelen.
    Ik had deze stickers gekocht, voor als ik eens geen zin of tijd had voor nailart, maar toch mooie nagels wou voor een bepaalde gelegenheid. Maar vlug ging het niet, het was prutswerk en nam veel meer tijd in beslag dan ik had gedacht. Ze kleven niet erg goed, zeker bovenaan komen ze direct los, en ze breken makkelijk af. Er zitten vijf reserve stickers in het pakje, en ik heb er drie van nodig gehad, omdat ze scheurden voordat ik ze op mijn nagel had.
    Als iemand leuke stickertjes weet, die een betere pasvorm hebben voor de Europese grootte van nagels, en van goede kwaliteit zijn, tips zijn altijd welkom.

    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Bloemen, Stickers
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lucky007
    www.bloggen.be/lucky00

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs