Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    24-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Polka Dots in Blue

    Om te beginnen heb ik een basecoat opgedaan, en 2 lagen China Glaze Aqua Baby. Daarna heb ik een laag INM Out the Door opgedaan, dit is een dunne sneldrogende topcoat.
    Nadat dit droog is, heb ik tipguides gebruikt voor de witte tip.

    Voor deze nailart is het belangrijk om de tip groter te maken dan normaal, want het is op de tip dat de nailart zelf komt.
    Na de witte tip heb ik met een penseel en goudkleurige nagellak de boogjes gemaakt.
    Voor de stippen heb ik een dottingtool gebruikt. Als alles droog is, een laag Poshé topcoat opgedaan.

    Ik was geïnspireerd om deze nailart te doen, door dit fotootje die ik eens ergens online zag.
    Het is belangrijk voor deze nailart dat je wel redelijk lange nagels moet hebben, ik vind het resultaat met korte nagels niet mooi, zie de foto hieronder. Met lange nagels vind ik het dan best wel een leuke nailart, ik zal die zeker nog in andere kleuren eens proberen ook.




    Categorie:Andere
    Tags:China Glaze Aqua Baby, Polka Dots
    >> Reageer (0)
    17-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.China Glaze Urban-Night
      
    Voor deze kleuren swatch heb ik 2 lagen China Glaze Urban-Night gelakt, met een laag Poshé topcoat. Deze nagellak is van goede kwaliteit, niet te dik en smeert makkelijk, zorgt voor voldoende dekking.
    Het is een mooi donkerpaarse kleur, maar het is een kleur die ik weinig gebruik.
    Ik lijk de nagellak wel vaak te gebruiken om te stempelen en dat gaat altijd goed, je hoeft dus helemaal geen paarse stempel nagellak van Konad of zo te kopen, deze Urban-Night doet het zeker even goed.



    Categorie:Kleur Swatches
    Tags:China Glaze Urban-Night, Kleurswatch
    >> Reageer (0)
    10-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Tip Stickers

    Dit is echt één van mijn makkelijkste nailarts die ik al heb gedaan, en ik vind het resultaat heel mooi.
    Zoals gewoonlijk heb ik een basecoat gebruikt om mijn nagels te beschermen, maar misschien dat de stickertjes iets beter kleven zonder een basecoat. Dan lak je een zwarte french tip, met of zonder tip guides.


    En dan kleef je gewoon de bloemetjes stickers naar wens op de nagels. Zodat alles toch een tijdje mooi blijft, heb ik het geheel afgewerkt met een laag Poshé topcoat.
    Ik heb deze nail art stickers een tijdje geleden eens bij Ilona's Nails gekocht of gratis gekregen, en ben er tevreden van. In weinig tijd kun je een heel mooie nailart creëren op deze manier, en er is keuze uit vele verschillende kleuren en vormen van stickers. Volgens mij zijn dit degene die ik heb gebruikt of ze lijken er toch enorm op: http://www.ilonas-nails.nl/catalog/product_info.php?cPath=29_111&products_id=607




    Categorie:Andere
    Tags:French tip, Nailart Stickers, Bloemen
    >> Reageer (0)
    03-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Double Pink
      

    Eerst heb ik als basecoat Seche Clear opgedaan, een basecoat die erg snel droogt. Daarna heb ik 2 à 3 lagen Essie Check-Up op mijn nagels gelakt, dit is een fel roze ergens in de middentoon, geen lichtroze maar ook niet te donker. Ik vind het wel een mooie kleur, al passen de meeste roze nagellakken niet super goed bij mijn tint van huid, deze vind ik goed.
    Ik wou ook wat glitter, dus heb ik er een laag China Glaze Snow Globe boven gelakt. De Snow Globe is geen fijne glitter, maar eerder ruwere stukjes glitter.
    Voor ik begin met stempelen, wil ik een effen ondergrond, en met die grove glitter, doe ik er dus best nog eerst een laag topcoat over. Ik heb hier voor INM Out the Door topcoat gekozen, die is heel dun en droogt super vlug. Voor een topcoat om tussen lagen in te gebruiken tijdens een nailart, vind ik deze de beste tot nu toe. Juist doordat hij een stuk dunner is dan andere sneldrogende topcoats, maar als definitieve topcoat om de ganse nailart te beschermen, daarvoor vind ik hem dan weer te dun.

    Dan begint het stempelen. Daarvoor heb ik eerst Konad witte stempellak en imageplate M89 gebruikt. Het grootste deel van de nagel heb ik daarmee bestempeld, maar ik heb telkens een hoek vrijgelaten bovenaan.
    In de hoek heb ik met Konad roze stempellak een bloem gestempeld vanop imageplate M82.
    Met stempelen heb ik vaak het probleem dat als je daarna met een topcoat erover gaat, dat de tekening die erop gestempeld is wat uitloopt of uitsmeert. Daarom dat ik met een doorzichtige topcoat over de hele nagel heb gestempeld.
    Eventjes laten drogen, nog een laag Poshé topcoat, en deze nailart is klaar. Ik ben zelf heel tevreden met mijn creatie, het is iets anders dan de meeste van mijn eigen creaties, en ik ben alvast fan, hopelijk jullie ook.


    Categorie:Konad M89
    Tags:Essie Check-Up, China Glaze Snow Globe, Konad M89,Konad M82
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aantwaarrepe
    www.bloggen.be/aantwaa

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs