Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    18-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Green Ombré

    Deze nailart heb ik zelf gecreëerd, en is zeker één van mijn favorieten. Ik ben begonnen met een basecoat, en heb eenmaal die droog was, rechte tip guides op de nagels gekleefd. De rechte tipguides heb ik bij Enchantra gekocht: http://enchantra.com/konad-nailart-french-tip-toe.html



    Als de basecoat droog is, een laag Essie Turquoise & Caicos op de bovenste tip lakken, en laten drogen. Eventueel kan stap 1 (basecoat), stap 2 (tip guides) en stap 3 (eerste laag Turquoise & Caicos) overgeslagen worden. Ik heb deze keer tip guides gebruikt, omdat ik nogal last had van bevende handen. Maar als je die niet hebt, dan kun je dit gerust met de vrije hand doen, en daarna met een penseel in wat nagellak remover, en mooi opschonen. Die eerste laag Turquoise & Caicos is omdat het eindresultaat anders net iets te doorzichtig is naar mijn zin.
    Als je bovenstaande stappen wil overslaan, begin je met wat basecoat op het bovenste diagonale deel van de nagel te lakken, met de vrije hand, en die laat je drogen.
    De volgende stap is voor beide methodes hetzelfde:


      ( http://www.bloggen.be/nails_and_stuff/archief.php?ID=2282286 )

    Als kleurtje onderaan heb ik wat Essie Turquoise & Caicos opgedaan, en terwijl dit nog nat is, onmiddellijk bovenaan Misa Dirty Sexy Money opdoen. Onmiddellijk daarna, terwijl het geheel nog nat is, ga je met een dunne base- topcoat zoals bv China Glaze First & Last over de groene lakjes, zodat je het gewenste ombré effect krijgt. De twee groene nagellakjes zijn een mooie combinatie vind ik zelf, maar je kunt dit met gelijk welke kleuren doen die je mooi vindt passen bij elkaar.
    Indien je tip guides hebt gebruikt, mag je die er dan afdoen. Anders dip je een penseel in wat nagellak remover, en ga je over de nagel tot je de diagonale lijn krijgt en het onderste deel vrij is van nagellakrestjes. Eenmaal alles droog is, kun je eventueel nog een laag base-topcoat over de hele nagel doen.

      

    Daarna stempelen, en daarvoor heb ik Konad witte stempellak gebruikt en stempelplaat M26. De imageplate is zo'n goedkope namaak die ik bij Aliexpress heb gekocht ( http://www.bloggen.be/nails_and_stuff/archief.php?ID=2238452 ).
    Eventueel nog een rhinestone, Poshé topcoat en klaar.
    Om de nailart langer mooi te houden, kun je na een dag of 5-7 nog een laag topcoat opdoen.
    Deze nailart is eigenlijk makkelijker en minder tijdrovend dan gewoon lakken.


    Categorie:Ombré Nailart
    Tags:Konad M26, Ombré, Bloemen, Essie, Misa
    >> Reageer (0)
    11-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Matte Magic Black Tip
      
    Er zijn vele mogelijke methodes om een french tip te maken, ik ben zoals volgt te werk gegaan.
    Eerst heb ik de tipguides (zo'n french tip stickers) op mijn nagels gedaan, ongeveer halverwege aangezien ik een grote tip wil. Dan pas heb ik basecoat China Glaze First & Last op de tip gedaan.
    De reden dat ik niet eerst mijn hele nagel met basecoat heb gedaan, en dan de tipguides heb gebruikt, is omdat er vaak nog wat lijmresten van de french tip stickers op de nagel achterblijft, die je dan met nagellakremover weg doet, en dan moet je ook een stuk van uw basecoat weer verwijderen. Dus om mezelf die moeite te besparen doe ik de tip guides eerst op, en dan basecoat op de tip.
    Daarna heb ik 2 lagen zwarte nagellak, NYC City Blackout, opgedaan. Als alles droog is, de tipguides verwijderen, en eventuele lijmresten. En China Glaze First&Last (base-topcoat in één) over de hele nagel gelakt. Dan heb ik het zo gelaten, en pas de dag erna verder gedaan.

    Om te stempelen heb ik imageplate M77 gebruikt, dit is één van mijn goedkope stempelplaten die ik op Aliexpress heb gekocht, en die werkt prima. ( http://www.bloggen.be/nails_and_stuff/archief.php?ID=2238452 )
    Ik heb ook nog Konad witte stempellak gebruikt.
    Na het stempelen heb ik met een dottingtool wat stippen toegevoegd, dat versterkt het retro effect een beetje, wat ik leuk vind.
    Met Seche Vite topcoat doorzichtig erover gestempeld, zodat het patroon en de stippen niet uitsmeren.
    ( http://www.bloggen.be/nails_and_stuff/archief.php?ID=2383658 ) Elke sneldrogende topcoat kan je hiervoor gebruiken.
    Daarna een laag Poshé topcoat over de hele nagel gedaan, zodat de nailart langer mooi blijft. Dan ziet de nailart er zo uit:

    Als laatste heb ik persoonlijk een laag matte topcoat opgedaan voor het effect, ik heb China Glaze Matte Magic gebruikt, zie de foto bovenaan dit artikel. De laag Poshé topcoat kan dan overgeslaan worden in feite. Het is maar net wat je leuk vindt, ik heb een voorkeur voor het matte effect, komt mooi over met dat zwart.


    Categorie:Konad M77
    Tags:M77, Polka Dots, Matte Magic
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nikkytje
    www.bloggen.be/nikkytj

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs